Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. mai 2021

Jeg sendte en e-post til Dagligvarehandelen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Rimi Gullårer/Fwd: Gullårer
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 22:48
Til: abo@dagligvarehandelen.no
Kopi: are@dagligvarehandelen.no, magne@dagligvarehandelen.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>
Hei,

jeg har jobbet som butikksjef i den butikken, (i Nylænde), hvor han kjøpmannen nesten ble drept, her om dagen.

Og så fant jeg deres nettavis.

Og så så jeg at det var tilbud, på abonnement, en krone, for den første måneden, (uten bindingstid).

Og jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef på Rimi Langhus, for andre halvdel av 2001.

Og så tenkte jeg at kanskje det står noe om det, i arkivet deres.

Og så prøvde jeg å bestille et prøve-abonnement.

Men så fikk jeg en feilmelding, (etter å ha betalt en krone).

Og så prøvde jeg igjen.

Men da fikk jeg også feilmelding.

Og når jeg sjekka nettbanken, så har jeg betalt to kroner, står det.

Og jeg kommer ikke inn på 'Min Side' hos dere.

(Jeg har ikke fått noe velkomst-mail).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 9. jun. 2011 kl. 15:52
Subject: Rimi Gullårer/Fwd: Gullårer
To: ak@handelsbladet.no <ak@handelsbladet.no>


Hei,

jeg bare lurte på om dere har bedre oversikt, enn konkurrenten deres, når det gjelder hvem som har vunnet den interne Rimi butikkdrift-konkurransen, Rimi Gullårer, (som vel hang ganske høyt, mener jeg å huske, jeg fikk personlig brev fra Rimi-Hagen, da jeg vant den, mener jeg å huske).

Jeg vant nemlig den, for andre halvår 2001, men Rimi vil ikke gi noe dokumentasjon, på dette, og min slekt i Norge, (som har prøvd å myrde meg, i 2005), de vil ikke sende meg mine papirer, her jeg har bodd i England, de seks siste årene.

Så hvis dere hadde hatt om dette i arkivet, at jeg vant Rimi Gullårer, for andre halvår 2001, så hadde det vært veldig bra.

Jeg har også startet en webshop nå, hvor jeg selger bl.a. isbre mint, til Norge, fra England, i tilfelle det er noe å skrive om. (www.godtebutikken.net).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/6/9
Subject: Re: Gullårer
To: Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>


Hei,

ok, kjenner dere meg som butikksjef fra Rimi Nylænde, (gamle Balstad), da for eksempel, hvis det er lov å spørre, siden jeg har dere pr. e-post mener jeg.

(Jeg mener jeg fikk den butikken ganske bra etterhvert nemlig.

Men men).

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/6/9 Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>
Det er greit. Vi har aldri hatt noen befatning med noen av disse bladene, og vi har heller aldri hos oss skrevet om dette.

Hilsen Arne G.

PS. Vi har hatt den samme redaksjonelle bemanningen siden vi startet i 1993

 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 9. juni 2011 15:00
Til: Arne Giverholt
Emne: Fwd: Gullårer

 

Hei,

 

jeg mener at det stod i 'Rimi-nytt', het det vel.


Det bladet som alle Rimi-butikkene fikk en gang i uka.

 

(Seinere på data).

 

Beklager at jeg blanda med 'Vi i Rimi'.

 

Mvh.


Erik Ribsskog

 

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/6/9
Subject: Re: Gullårer
To: Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>


Hei,

 

altså jeg mener at det stod i 'Vi i Rimi'.

 

Men jeg lurte på om ikke dere får den Vi i Rimi.

 

Men jeg husker at det var to sånne forskjellige bransjetidskrift, som vi fikk i posten, i Rimi.

 

Så jeg får finne den konkurrenten deres da, hvis dere ikke skjønner dette.


Kanskje det er noen som jobbet i avisen deres for rundt ti år siden som husker dette med Rimi Gullårer osv?

Mvh.


Erik Ribsskog

 

2011/6/9 Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>

Hei, og takk for din henvendelse.

Jeg kan ikke huske denne saken, og jeg finner den heller ikke når jeg søker i våre arkiver.

Jeg er derfor redd du blander oss sammen med en annen avis.

Lykke til i jakten.

 

 

Vennlig hilsen

Arne Giverholt

Dagligvarehandelen

Ansv. redaktør

Tlf. 45007267

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 20:06
Til: T+ <kundeservice@tpluss.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 12. feb. 2021 kl. 09:07 skrev T+ <kundeservice@tpluss.no>:
Hei
 
Om du ikke vil ha pakken du har blitt til sendt må denne sendes i retur.
 
Om ikke vil fakturaen pr i dag bli stående hos oss.
 
Mvh
 
Alexander
Puromega AS

Mvh
Puromega


www.tpluss.no
Erik Ribsskog on February 7, 2021 at 11:09am wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Saksnummer [16896] - Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 20:00
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

det høres litt tafatt ut, når dere sier, at det er vanskelig for dere, å finne ut, om dette.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. feb. 2021 kl. 09:06 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei,



Når man bestiller via nettsiden vår må man oppgi følgende opplysninger:



E-post

Telefon

Fornavn

Etternavn

Fødselsdato

Adresse





Når man har gjort dette vil man motta en e-post med bekreftelse av bestillingen. 



Det er dessverre vanskelig for oss å vite hvem som eventuelt har registrert denne bestillingen i ditt navn, men dette er informasjonen personen eventuelt har hatt tilgang til for å bestille avtalen.



Avtalen er som nevnt kansellert hos oss. 



Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Nina Berg


Kunderådgiver
NorgesEnergi AS
Tlf 38 10 00 80

Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no


<eribsskog@gmail.com>

February 8th, 2021 22:10

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 14:02 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei Erik,



Jeg forsøkte å ringe deg, men dessverre uten hell.



Vi mottok denne bestillingen via vår nettside den 05.12.20. Jeg forstår det slik av din e-post at du ikke har bestilt denne 

avtalen. Det innebærer at noen bruker dine opplysninger, og det er derfor fint at du tar dette videre.

Jeg skal selvfølgelig kansellere avtalen med det samme.



Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. 



Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Nina Berg


Kunderådgiver
NorgesEnergi AS
Tlf 38 10 00 80

Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no


<eribsskog@gmail.com>

December 6th, 2020 08:49

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Date: lør. 5. des. 2020 kl. 13:52
Subject: Erik, velkommen til oss!
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 
 
Vis i nettleser
 
NorgesEnergi logo

 
Velkommen til oss, Erik!

 
Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Vi er kjempeglade for at du har valgt oss i stikkontakten, og som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg! 


Nå får du billig strøm
Med Strøm til lavpris får du en spotprisavtale, som ifølge Statistisk sentralbyrå har vært den billigste avtaleformen i over 10 år. Det betyr at du kan slappe av og fokusere på det som gir deg god energi!

Strømavtalen koster kun 27 kr/md.+ 3,49 øre/kWh - inkludert lovpålagte elsertifikater.

   

  
 
Hva skjer nå? 

 
Vi har registrert følgende opplysninger om deg: 

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Adresse: Furulia 29 1356 Bekkestua
Fakturaadresse: Furulia 29 1356 Bekkestua
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 92140215
 Forutsatt at informasjonen i bestillingen din er riktig vil vi overta strømleveransen innen 2-3 uker, dersom ikke annet er avtalt. Ser du noen feil, ta gjerne kontakt. 

For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.

 
 
Husk å opprette eFaktura!

 
Strømavtalen krever eFaktura som betalingsmåte. Etter at du har mottatt første faktura, oppretter du eFaktura enkelt på Min side eller klikker på lenken under. Oppretter du ikke eFaktura innen 60 dager blir du flyttet over til strømavtalen Strøm til spotpris, som ikke krever digital betaling.


Opprett eFaktura
 

 
 

 
Folk flest velger NorgesEnergi!

 
De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.* 

Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Vi håper likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.

Mer enn bare billig strøm!
Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler.

*Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020

 
 
 

 
Ta i bruk Min side

 
Her kan du lese mer om strømavtalen din, se avtalevilkår, se dine fakturaer, få full oversikt over strømforbruket ditt og mye mer. Første gang du logger inn på Min side, må du opprette ny bruker. 

Logg inn på Min side
 

 
Vi matcher prisen!

 
Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. 


Les mer om prismatch
 
 
Vi hjelper deg gjerne
Vi ønsker at du skal være fornøyd! Ser du noe vi kan bli bedre på eller lurer du på noe? Ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Følg oss på Facebook, der svarer vi også på spørsmål fra våre kunder. 

Ha en energisk dag! 

Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Angreskjema
 
 
Slik kan du komme i kontakt med oss

 
Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.
 
Send e-post
 
Facebook
 
 
Selvbetjening på Min side

 
På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!
 
Gå til Min side
 
NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand  • www.norgesenergi.no
 
 

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 19:36
Til: Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>
Kopi: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, emma.thorogood@uk.pwc.com, info@bonnierfastigheter.se, carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com, ks@bonnier.dk, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, newsletter@newsletter.moreshop.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, Fragor@bonnier.dk, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>, "Christine Lundberg Høst (NO)" <christine.host@pwc.com>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>
Hei,

jeg har jobba en mannsalder i dagligvarebransjen, (blant annet som butikksjef på tre Rimi-butikker), så jeg vet godt hva Bladcentralen er.

Men stemmer det at dere har en administrende direktør ved navn Erik Thorhallsson, som er min oppvekst-bekjente, fra Berger, (i tidligere Vestfold).

Han jobbet for min slekts firma Strømm Trevare i mange år.

Og jeg intervjuet han for skoleavisa, på Berger skole, en gang, (på begynnelsen av 80-tallet), for Thorhallsson hadde vært med i Donald Duck-lekene, og fått en topp ti-plassering, eller noe i den duren.

Dette var i kulestøt.

Og han pleide å kjøpe øl, til min søster Pia, da hu var 16-17.

(Det var vel godkjent av min far, hvis jeg skulle tippe.

Siden at min far og Erik Thorhallsson var som erteris, liksom.

Det skulle ikke 'fordundre' meg hvis noen har trodd, at Erik Thorhallsson, er meg, siden at han jobbet så lenge i to-spann med min far, og vi begge heter Erik, (til fornavn).

Men jeg fikk mest i oppdrag å pakke skruer, av en eller annen grunn.

Jeg lagde ikke så mye senger, og var ikke med å bygge på huset til min fars yngre bror Runar, i Son.

Jeg måtte være med til Son, men jeg fikk lov til å bare surre rundt der, mens Erik Thorhallsson, (som er et eller to år eldre enn meg), måtte jobbe, på 'nazi-vis' nesten.

Så det kan være at dere sjef Erik Thorhallsson er sur på meg, etter dette, og tuller, (har jeg tenkt).

Erik Thorhallsson var også en slags skøyer, som satt på Prima Vera-sangen 'Arne Belinda', i min far Arne sin bil, en gang vi skulle kjøre hjem fra Son, vi tre.

Og min far drømte om å dra til Las Vegas, (i hvite smokinger), sammen med Erik Thorhallsson, (men jeg skulle visst ikke få være med).

Dette prata min far om i bilen, (for å motivere Erik Thorhallsson), husker jeg.

Han var også nabo, (mer eller mindre), med Prima Vera, der de har hytte, (Herodes Falsk og Tom Matiesen), på Bjerkøya, i tidligere Sande kommune).

Så du får be han halvt islandske sjefen din, (hvis han ikke har slutta der), om å skjerpe seg.

Og slutte å tulle-bestille blader, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Der har også samme eier, som Bonnier, så at dere ikke har noe med dette, å gjøre.

Det høres litt rart ut, må jeg si.

Skjerpings!


tir. 9. feb. 2021 kl. 16:02 skrev Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>:
Hei

 

Vi på Bladcentralen sender ut varer til butikker, bensinstasjoner og kiosker. Vi tilbyr ikke abonnement og sender ikke ut blader til privatkunder.

 

Med vennlig hilsen

Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: cid:image001.jpg@01CC7913.A2F5A990

Livvi Grande Midtlyng

Kundekonsulent

+47 815 21 700

 

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Monday, February 8, 2021 10:34 PM
To: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>
Cc: emma.thorogood@uk.pwc.com; info@bonnierfastigheter.se; carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com; ks@bonnier.dk; Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>; newsletter@newsletter.moreshop.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; bonnierpublications@bonnier.dk; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; cecilie@mediafy.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; josefin@mediafy.com; kundeservice@bonnier.no; Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>; moreshopkundeservice@bonnier.no; post <post@finkn.no>; abonnement-no@mail.bonnierpublications.com; newsletter@newsletter.tara.no; Fragor@bonnier.dk; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>; Christine Lundberg Høst (NO) <christine.host@pwc.com>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Subject: Re: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap

 

Hei,

ja jeg skjønner at dette er vanskelig for dere.

Jeg har sendt dere mer enn hundre mailer nå, det siste året.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Så her må dere skjerpe dere.

Ei direktør-dame ved navn Josefine Reinhart, sa at hu skulle rydde opp i dette, (for bortimot et år siden).

Så dere vanlige medarbeiderne får la henne rydde opp i dette, og ikke være som noen primadonnaer.

Det er en skam at dere sender meg rundt som en kasteball, på den måten som dere gjør.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli opplyst om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


PS.

Jeg liker heller ikke, at der bruker fornavnet mitt, i hilsenen.

Det synes jeg, at blir, som noe klamme og 'over-duse' hippie-greier.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!


man. 7. des. 2020 kl. 14:49 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:

Hej Erik,

 

jag makulerar abonnemanget samt kostnaden samt spärrar dina uppgifter i systemet men det är svårt för oss om någon beställer i ett annat namn och justerar lite i namn/adress. 

Med vänliga hälsningar

Jacob Holgersson

Customer Service Coordinator 



 

 

 

Den sön 6 dec. 2020 kl 09:41 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 18. november.

(Se vedlegg).

Nå har jeg ikke tall på, hvor mange ganger jeg har sagt fra til dere.

Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og der har mange ganger lovet, å slutte med dette tullet.

Men det bare fortsetter og fortsetter.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 28. sep. 2020 kl. 08:16
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <bonnierpublications@bonnier.dk>, <kundeservice@bonnier.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, <cecilie@mediafy.com>, <josefin@mediafy.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Illustrert Vitenskap <No-reply@illvit.no>
Date: søn. 27. sep. 2020 kl. 08:05
Subject: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: <eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com>

 



Velkommen til din nye verden av viten

Du har nå aktivert ditt abonnement og har fri tilgang til Nordens største tjeneste for den seriøst nysgjerrige – Illustrert Vitenskap.

Husk at ditt abonnement på Illustrert Vitenskap også gir deg adgang til vårt digitale univers. I forbindelse med din aktivering sender vi dine brukeropplysninger.

Ditt brukernavn er: eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com

Hva har jeg tilgang til? Ditt Illustrert Vitenskap abonnement gir deg adgang til alt innhold på vår hjemmeside illvit.no

Som noe helt nytt gir ditt abonnement også tilgang til Illustrert Vitenskaps app.

Android-app

iOS-app

Hva er passordet mitt? Fikk du ikke opprettet passord, eller er du i tvil om hva ditt passord er, kan du opprette det her.

OBS: Har du kjøpt et gavekort, kan du bare se bort fra denne e-posten.

God fornøyelse!

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestill påskeegg til dine ansatte i dag
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 19:20
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@paskeegg.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Påskegodt fra Coop Prix <post@paskeegg.no>
Date: tor. 11. feb. 2021 kl. 10:02
Subject: Bestill påskeegg til dine ansatte i dag
To: <eribsskog@gmail.com>



Smakfulle
Påskeegg
Påskegaver til dine ansatte eller kunder, levert direkte på døren!

Vi leverer kingsize påskeegg (30 cm) med nesten 1,4 kg marsipan, sjokolade og andre påskegodter fra Nidar, Cloetta og Freia. Bestill i dag og få eggene tilsendt den uken du ønsker de.

Vi leverer samlet til din bedrift, eller om du vil direkte hjem til dine ansatte eller kunder!

 
Priser
Kr 299,- per egg
Pris er oppgitt eks mva og frakt.
Annet innhold kan leveres på forespørsel
Klikk her for bestilling!

Hvert påskeegg inneholder:
♥ Påskemarsipanpølser Nidar 110 gr.
♥ 2 stk. Freia Kvikklunsj 94 gr.
♥ Påskeskum Cloetta 110 gr.
♥ Påskefavoritter Nidar 300 gr.
♥ Freia Melkesjokolade 200 gr.
♥ Godt & Blandet Cloetta 220 gr.
♥ Seigmenn Nidar 260gr.

Klikk her for bestilling!

Coop Prix Postgirobygget – Biskop Gunnerus' gate 14, 0185 Oslo Norge
Ordretelefon: 22 29 00 70 | post@paskeegg.no

Les våre brukervilkår.
Meld deg av nyhetsbrevet her.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Start watching today.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 19:07
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@mailer.netflix.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Netflix <info@mailer.netflix.com>
Date: tor. 11. feb. 2021 kl. 00:41
Subject: Start watching today.
To: <e.ribsskog@gmail.com>



 
Hey there,
We’re the customer service team reaching out to help our newest members get started with Netflix. If you have any questions, there’s a bunch of information in our Help Center, including answers to common questions about how Netflix works.
If you’re all set, finish your account setup to start watching. If there’s anything you need help with, don’t hesitate to contact us.
FINISH SIGNING UP
 
Cheers,
Netflix Customer Service
netflix.com
 
Didn’t create a Netflix account or don’t want to receive these emails? Click here to unsubscribe.
 
Netflix
 
 
‪Netflix International B.V.‬
Unsubscribe | Terms of Use | Privacy | Help Center
This message was mailed to [e.ribsskog@gmail.com] by Netflix because you created a Netflix account.
SRC: 13387_en_ZA

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ledig stilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 19:01
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk Kryssord AS <norsk.kryssord@yandex.com>
Date: ons. 10. feb. 2021 kl. 23:59
Subject: Ledig stilling
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei.
Vi leverer kryssord til flere norske aviser og andre tidsskrifter, og skal gå over til å generere kryssord automatisk. Vi trenger noen til å programmere og vedlikeholde dette. Du er jo en pioner på dette området. Kan vi ta en prat en dag hvis du kan være interessert i å jobbe hos oss?

Vennlig hilsen
Perry Blomquist, CTO i Norsk Kryssord AS

Onkel Martin sin ekskone Ann har visst eid eiendom i Telemark, så det var kanskje der Martin bodde, mens han gikk på Telemark Landbruksskole. (Fra Porsgrunns Dagblad 8. oktober 1987)

ann i telemark

https://www.nb.no/items/2dd709f3a5316ca03d068285140e99fe?page=13&searchText="ann%20ribsskog"~1

PS.

Martin bodde litt hos Anns farmor 'Mossa' og farfar Johan, (mens han gikk på Telemark Landbruksskole, i 1978), kan det muligens virke som, (disse gamlingene har kanskje trodd at det var Ann, siden at Martin og Ann så ganske like ut, (på den tida), for å si det sånn):

mer om eiendom i telemark

PS 2.

Jeg er ikke sikker på når Martin og Ann skilte seg, (etter å ha giftet seg i 1980), men i 1987 så var Martin sammen med Helle Biseth, (ifølge min mormors testamente):

sammen med helle biseth i 1987

https://johncons.angelfire.com/arvettermormorsak.html

PS 3.

Anns farmor drev visst kro, (fra Porsgrunns Dagblad 26. mai 1965):

drev kro

https://www.nb.no/items/dcbbbd6a567b492dd35009d965c7f0fd?page=0&searchText="mossa%20hansen"

PS 4.

Dette er antagelig Anns farmor, (fra Porsgrunns Dagblad 17. desember 1968):

martin ville ha juletre paint

Jeg sendte en e-post til Arvato

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres inkassovarsel/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 14:55
Til: kundeservice@arvato.com
Kopi: kundeservice@norisma.no, post@sprekereliv.no, homenet.no@arvato.com, post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, CRMSE@arvato.co.uk
Hei,

jeg viser til Deres inkassovarsel fra 19. april, (se vedlegg).

Jeg må si at dere nesten fremstår som noen kjøtthuer her, (for å si det folkelig).

Jeg har jo forklart dere, (i min forrige mail), at dette ikke er noe jeg har bestilt, (det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt i mitt navn, som jeg har forklart dere mange ganger).

Og deres samarbeidspartner-firma forklarer også, lenger ned i mailen, at dette er noe de har fått i retur, og alt i orden.

Men likevel så presterer dere, å sende et nytt inkassovarsel.

Hva er det som feiler dere da, lurer jeg.

Jeg har jobbet for Arvato selv, (i Liverpool), og ble der mobbet/trakassert fælt, og har prøvd å få gjennomslag for en arbeidssak, mot Arvato, uten å få noen erstatning, av noe slag, (jeg er ganske vestlig, og ønsker en erstatning i kroner og ører).

Så det er dere som skylder meg penger.

Og jeg ønsker også å vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere/deres samarbeidspartner skal skaffe seg, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 4. apr. 2021 kl. 04:54
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: <kundeservice@arvato.com>
Cc: <kundeservice@norisma.no>, <post@sprekereliv.no>, <homenet.no@arvato.com>, <post.no@arvato.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <firmapost@nkom.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, <CRMSE@arvato.co.uk>


Hei,

jeg viser til Deres faktura/inkassovarsel fra 22. mars.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har forklart dere tidligere, så er det noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lisa W. <kundeservice@norisma.no>
Date: tor. 7. jan. 2021 kl. 13:37
Subject: Re: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hej,

Tack för ditt mail och beklagar sent svar, ditt mail hamnade tyvärr i fel inkorg hos oss och har därför inte behandlats i tid. 

Jag ser att vi mottog en beställning på Coffee Zero och Betakaroten Premium 09.11.2020 och det sändes då ut startpaket av vardera produkt. Vi har sedan dess mottagit dessa i retur och fakturorna har då krediterats. 

Det finns alltså inget utestående att betala och vi har spärrat kundeforholdet för framtida beställningar. 

Ha det bra!

Mvh
Lisa W.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On November 10, 2020, 7:32 PM GMT+1 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>
Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48
Subject: Din vare er sendt
To: Erik <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.

Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.

Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no

Ha en fortsatt trivelig dag!

Med vennlig hilsen
Norisma AS

IMG_20210502_0002 paint.jpg
562K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210502_0002 paint

Jeg fikk et brev fra Arvato

IMG_20210502_0002 paint

Mer fra irc

Session Start: lør. mai 01 05:47:40 2021
Session Ident: #usa
[05:47.40] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
[05:54.28] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
[10:23.42] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Read error: Connection timed out)
[10:24.18] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
[13:22.40] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Remote host closed the connection)
[14:12.50] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
[14:13.03] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
[15:30.57] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
[15:37.55] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
[17:19.47] * verdjewis (~verdjewis@201.141.126.39) has joined channel #usa
[17:19.56] * verdjewis (~verdjewis@201.141.126.39) has left #usa ()
[20:49.44] * Tjaden (~remarque@ti0029a400-1288.bb.online.no) has joined channel #usa
[22:32.32] * cxp (m_kraus@2001:470:dcae:a1::f34c) has joined channel #usa
[22:32.42] <cxp> hi Erik
[22:32.53] <cxp> hi Bjerkenstokk
[22:34.00] <cxp> Tjaden> Jeg joinet #usa
[22:34.00] <cxp> 20:50:12 < applegroo> bra
[22:34.00] <cxp> 20:50:33 < Tjaden> Jeg blir bannet. Sist med et ønske om at jeg skulle gå å drepe meg selv.
[22:34.00] <cxp> 20:50:52 < applegroo> blir du eller ble du
[22:34.00] <cxp> 20:51:05 < Tjaden> Begge deler
[22:34.01] <cxp> 20:51:14 < Tjaden> Når han oppdager at jeg er der
[22:34.01] <cxp> 20:51:15 < applegroo> ok
[22:34.28] <Tjaden> Haha
[22:35.03] <cxp> Tjaden: hvorfor ble du ikke bannet her ennå  ?
[22:35.11] <cxp> av Erik john_cons 
[22:35.35] <cxp> skal han kicke deg ut?
[22:36.25] <Tjaden> Jeg vet ikke hvorfor han banner meg. HAr aldri snakket med fyren.
[22:36.53] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has joined channel #usa
[22:37.01] <applegroo> <Tjaden> chrisxp kom på #usa og delte det vi sa om john_cons... lol
[22:37.27] <Tjaden> Haha
[23:02.51] * Tjaden was kicked by john_cons(~IceChat95@telia-590890-139.connect.netcom.no)  - Reason (du sa på #quiz-show at jeg burde avlives)
[23:04.13] * applegroo was kicked by john_cons(~IceChat95@telia-590890-139.connect.netcom.no)  - Reason (du vet at jeg ikke liker deg og din manglende folkeskikk)
[23:04.23] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has joined channel #usa
[23:04.34] * applegroo was kicked by john_cons(~IceChat95@telia-590890-139.connect.netcom.no)  - Reason (applegroo)
[23:04.44] ->> applegroo is ~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567 (applegroo)
[23:04.44] ->> applegroo is on: #quiz-show #spiritual @+#Bjerkaker @+#Annihilation #norge 
[23:04.44] ->> applegroo using irc.nordunet.se (NORDUnet EFnet Server (IPv4, IPv6 & SSL))
[23:04.44] ->> applegroo is using a secure connection
[23:04.44] ->> applegroo actually using host 2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567
[23:04.45] ->> applegroo 7 mins 26 secs seconds idle, signon time 09:51 24.04.2021
[23:04.45] ->> applegroo :End of /WHOIS list.
[23:04.45] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has joined channel #usa
[23:04.48] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has left #usa ((Leaving))
[23:11.55] ->> bjerkenstokk :No such server
[23:32.46] * Einstein (johncons@charger.kire.net) has joined channel #usa
[23:33.17] * john_cons sets mode +o Einstein for #usa

Bloggarkiv