Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. mai 2021

Jeg lurer på om det var hu Aurora Skaland, som jeg møtte, i spaet, (på Spindels), på Adelphi Hotel, i Liverpool, i 2009. Hm

aurora skaland hm

PS.

Eller, hu jeg møtte, (hu sparka til meg i svømmebassenget), hadde vel muligens blå øyne.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hu Aurora Skaland, dro visst ikke over til Liverpool, før i 2011.

(Stod det på 'Bokhylla').

Så da var det nok ikke henne.

Hu jeg møtte var vel forresten trønder, (og ikke fra Møre, som hu Aurora Skaland).

Hm.

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Eller, det kan kanskje ha vært sånn, at hu Aurora Skaland, bodde på hotellet, mens hu var i Liverpool, for å sjekke ut LIPA-skolen, (til Paul McCartney).

Og at det var derfor at hu trente samme sted som meg.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg prøvde å sende en mail om dette:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Spindels gym?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 23:55
Til: aurora.sundnes.skaland@gmail.com
Hei,

jeg møtte ei norsk ballett-danser-studinne, på Spindels Gym, på Adelphi Hotel, i Liverpool, i 2009.

(Hu sparka til meg i svømmebassenget.

Og jeg chattet henne opp i/ved boblebadet.

Og vi chatta seinere i badstua).

Var det deg, lurte jeg.

Jeg trodde at dette var ei trønder-dame.

Hu hadde lyst hår og blå øyne, (sånn som jeg husker det).

Men det er mulig at hu hadde brune øyne og, (jeg husker hårfargen best).

Jeg gikk inn i garderoben, og skrev en lapp til henne, med adressen til bloggen min på.

Og så stakk jeg hjem, for jeg skulle se en fotball-kamp, (mellom Everton og Liverpool), på PC eller TV.

Du begynte kanskje ikke å studere der, (på LIPA), før i 2011.

(Det ligger noe på nettet noe fra LIPA, hvor det er bilde av deg osv., i forbindelse med at du 'graduated').

Det er mulig at hu jeg møtte gikk på Liverpool John Moore University også, (for alt hva jeg vet).

(Jeg jobba sammen med ei Anna Riski, fra Finland, som studerte dans på det universitetet.

Det var for Arvato, i the Cunard Building, i 2005 og 2006).

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Qliro
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 14:20
Til: Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

jeg synes at dere har en veldig vag referanse her.

Og disse lamme unnskyldningene deres, må dere lenger ut på landet med.

Som jeg har skrevet til dere tidligere, så ønsker jeg svar, fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 25. feb. 2021 kl. 15:55 skrev Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>:
Hej Erik!

Hänvisar till ditt ärende hos CDON. På grund av banksekretess så kan vi inte maila ut någon information angående ditt ärende.

Du kan ringa in till oss under våra öppettider så att vi kan identifiera dig.

Du kan nå oss på TLF: 800 25 055.
Våre åpningstider er mandag til fredag, 08:00 - 18:00.

Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen,
Edith
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [44900] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 14:09
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, KK <abo.kk@aller.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

nå sendte jeg dere en mail, i forrige måned, om at dere fremstår, som noen slags skrullinger.

Og det tøvet i mailen deres nå, bare styrker denne antagelsen, (at dere er en flokk med skrullinger), må jeg si.

Jeg forklarer at jeg ikke har bestilt dette, og dere begynner å fable om at jeg skal ha punchet inn noe rart i en oppdiktet tekstmelding til dere.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på de som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 25. feb. 2021 kl. 08:57 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei!

Takk for din henvendelse! 





Har du svart JA på meldingen du fikk på SMS?  Siden bestillingen skal ikke gå gjennom med mindre du svarer JA på den! 







Med Vennlig Hilsen

Jon Vegard 

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<eribsskog@gmail.com>

February 24th, 2021 11:29

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: tir. 23. feb. 2021 kl. 07:11
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 380324
Ordredato: tir, 02/23/2021 - 07:55

- 26 utgaver 979.00 kr
Fakturagebyr 39.00 kr
Subtotal 814.40 kr
Herav MVA 203.60 kr
Totalbeløp 1,018.00 kr
Leveringsadresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr 250770(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr 250770(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.


Lik oss på Facebook
Følg oss på Twitter
Mineblader.no
Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ny helg, nye muligheter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 14:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <nuxq3d+1608ecck9elpmekxhc@guerrillamail.com>
Date: ons. 24. feb. 2021 kl. 20:17
Subject: Ny helg, nye muligheter
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Snart ny helg. Hva slags abonnementer skal vi bestille til deg? Forrige helg ble det både klær og helsekost. Noen ønsker? Legg ut 3 gjennomførbare forslag på bloggen din innen fredag kl 18, ellers velger vi ut minst 20 selv.
3 eller minst 20? Opp til deg. :)





----
Sent using Guerrillamail.com
Block or report abuse: https://www.guerrillamail.com//abuse/?a=RFN9Bx4TSLsSw1zhoClIIkeXGJzI8tBdxq1OMtz5Bg%3D%3D

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: See who viewed your profile on Mingle2
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 13:54
Til: Mingle2 Support <support@mingle2.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I wrote to your company the other day.

I want a superior to have a look at this now.

(I want to know the name, of the trolls, who has registered an account, in my name.

And I want to know, how you plan to improve, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


ons. 24. feb. 2021 kl. 00:30 skrev Mingle2 Support <support@mingle2.com>:

Hi Erik,


Do you want to permanently delete the account associated with this email address?

Regards,
Keith
Customer Support
On Tue, 23 Feb at 1:11 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mingle2 <email@reminder1.mingle.com>
Date: man. 21. des. 2020 kl. 08:21
Subject: See who viewed your profile on Mingle2
To: <eribsskog@gmail.com>


logo
Hello Erik Ribsskog,

1 person has viewed your profile since your last visit. Check out who they are:
https://mingle2.com/favorite/who_viewed_me

To view your latest matches, click here (you may need to login):
https://mingle2.com/search

Don't forget - the more you login, the more you'll be seen by other users!

1. Read any new emails here: https://mingle2.com/inbox/list
2. Latest message board posts: https://mingle2.com/forum/list
3. Forgot your password? Click here: https://mingle2.com/user/forgot_password
Tips for more attention
update photo Make sure you have at least 5 photos in your profile
Most people only look at profiles with photos!
Upload photo
update photo Complete your profile and add more info!
This way we can match you with the right people
Update profile
What to see who secretly likes you? What about get 3 times more attention on your profile? Tons of other cool features here!
THANK YOU FOR USING MINGLE2
To change your email notification preferences
or unsubscribe to our mailing list, click here: unsubscribe
GET THE APP
download ios btn download android btn
Follow us
facebook btn twitter btn youtube btn
Browse by Category - Browse by Country - Mingle2 Blog - Privacy Policy - Cookie Privacy - Terms of Use - Advertise
Contact Us - Mingle2 iPhone App - Mingle2 Android App - Unsubscribe

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som kunde!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 13:42
Til: kundeservice@norisma.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

det er bra hvis dere kan finne ut hvem disse trollene er, som gjemmer seg, bak disse ip-adressene.

Og som nevnt tidligere, så lurer jeg også på, hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 23. feb. 2021 kl. 13:36 skrev Alex N. <kundeservice@norisma.no>:
Hei Erik

Vi beklager tidligare svar som har vart utydelig.

Vi har mottatt bestillning på nettet med disse oppgifter.


For att bestille så man man skrive ner navn, adresse og epost og seden klikke inn att man godtar våra betingelser og seden må man klikke på bestill. 
Etter det vill man motta ordrebekreftelse (jag har sent med kopi i detta mail) og etter det så vill pakken sendes ut.

Vi har då sent en pakke med Betakaroten Premium og en pakke med Coffee Zero 09/11 2020. Begge pakken kom i retur 03/12 2020 så fakturene blev sletted og medlemskapen stoppet.  Det finns då inga aktiva medlemskap eller fakturor.

Når du seden har mailat oss så har vi noterat att du har sagt att du ikke har bestillt detta og vi har nå sperrat dina oppgifter i vårt system. Det er ikke då vi som har lagt inn denna ordre så om det er en fall av ID-tyveri så har du IP-adresse som bestillningar har kommet fra i bild ovan. Om politi har andre spörsmål så kan de selvsagt kontakte oss men då vi har fått pakkene i retur så er allt redan i orden i vårt system.

Kom gjerna åter hvis du har flere spörsmål.

Mvh
Alex N.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On February 20, 2021, 12:58 PM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 18. des. 2020 kl. 11:58 skrev Lotta L. <kundeservice@norisma.no>:
Hej Erik,

Tack för ditt mail.

Vi fick tillbaka pakken. 

Ha en fin dag!

Mvh
Lotta L.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On November 11, 2020, 1:40 AM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Coffee Zero <kundeservice@norisma.no>
Date: man. 9. nov. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen som kunde!
To: <eribsskog@gmail.com>


View this email in your browser
Velkommen Erik!

Takk for bestillingen. Ordren din behandles, og straks den er ferdig ekspedert og postlagt vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dette betyr ikke at du har bestilt to ganger, men at ordren er på vei direkte til din postkasse om kort tid. 

Vi beregner 5-10 dager postgang, noen ganger går det enda raskere avhengig av hvor i landet du bor.
COFFEE ZERO HJELPER DEG!

Erik, du har gjort et godt valg.

Coffee Zero har blitt en bestselger i hele Skandinavia. Hver måned sender vi ut flere tusen pakker med Coffee Zero til våre fornøyde kunder. Over 1 million solgte pakker er i seg selv en attest, og det er en grunn til at Coffee Zero har blitt så populært. Om man ser bort i fra at vi i norden setter veldig stor pris på vår kaffe - og at vi drikker mest kaffe i hele verden, er det den unike effekten til Coffee Zero våre kunder setter pris på! Med Coffee Zero legger du grunnlaget for en sunn og varig livsstilsendring.

Vi ønsker at alle våre kunder skal forstå hvordan Coffee Zero virker i kroppen. I artikkelen nedenfor vil vi fortelle deg litt mer om hva du kan forvente av Coffee Zero - og hvordan kaffen hjelper deg.


SLIK VIRKER DET
Du mottar denne produktrelaterte informasjonen fordi du har et aktivt kundeforhold hos oss, og vi håper du finner disse tipsene og informasjon nyttig. Kontakt kundeservice@norisma.no dersom du ikke ønsker kommunikasjon tilsendt gjennom kundeforholdet.

Mer fra YouTube



Mer fra Facebook

thomassen facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

thomassen facebook 2

PS 2.

Enda mer om dette:

thomassen facebook 3

Jeg lurer på om dette er Thomassen fra førstegangstjenesten/Bøler. Hm

thomassen hm

Bloggarkiv