Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. desember 2023

Jeg sendte en e-post til Fjordkraft

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Re: 12214394 FTSAK:044311262
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. desember 2023 kl. 19:18
Til: kundeservice@fjordkraft.no
Kopi: Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>, CRMSE@arvato.co.uk, kundeservice@fjordkraft.no, post@arbeidstilsynet.no, strom.no@lowell.mypurecloud.ie, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmoavsh@statsforvalteren.no, postmottak <postmottak@aid.dep.no>, omfordeling@lowell.com, corporationsecretary@ofcom.org.uk, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, faktura@baerum.kommune.no, jon.eikeland@fjordkraft.no, rolf.barmen@elmeragroup.no, Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>, elklage@elklage.no, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, postmottak@sivilombudet.no, post@forbrukerombudet.no, "SMK Postmottak (SMK)" <postmottak@smk.dep.no>, NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>, tryggstromhandel@dnvgl.com, hello@elkjop.no, tono <TONO@tono.no>, dokhjelp@oslomet.no, Eksamen <eksamen@kristiania.no>, epoq.service@elkjop.no, hovedresepsjonen@oslomet.no, ica@ica.se, info@hoyre.no, postmottak <postmottak@hioa.no>, postmottak@uhr.no, Studier <studier@kristiania.no>, CorporatePR@currys.co.uk, post@canica.no, Intrum Justitia As - kundesenter <no.kundesenter@intrum.com>, ir@intrum.com, post@klovfjell.no, magnus.lindquist@cordetcapital.com, kristin.andersson@intrum.com
Hei,

det er kjedelig for meg, å skrive det samme 20 ganger (til hvert eneste 'brødhue' på kontaktsenteret deres).

Men jeg har forlangt å få svar, fra en overordnet (som har vært borti lignende saker før).

Og dere sender meg rundt som en kasteball.

Det er snakk om mobbing (vil jeg si)..

Og jeg synes også at det blir som noe 'over-duse' greier, når dere bruker fornavnet mitt, på den måten (i hilsenen).

Det blir som at det bare er homser og horer som jobber hos dere, synes jeg.

Skal dette liksom være noe morsomt?

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 5. des. 2023 kl. 11:48 skrev <kundeservice@fjordkraft.no>:
Hei, Erik.
 
Du har nevnt flere ganger at fakturaen er videresendt til NAV. Vi har derimot aldri mottatt en betaling for denne fakturaen fra NAV, og dette er noe du selv må ta opp med NAV. Vi kommer ikke til ta kontakt med NAV på dine vegne. 
 
Så lenge fakturaen forblir ubetalt vil du fortsette å motta purringer fra Intrum. Vi samarbeider med Intrum om ubetalte fakturaer, og så lenge fakturaen står som ubetalt må du forvente å høre fra dem.
 
Vi kommer ikke til å besvare flere henvendelser fra deg angående dette. 
 
Ønsker deg en fin dag videre.

Med vennlig hilsen
Jonas
E-post: kundeservice@fjordkraft.no
Fjordkraft Kundeservice: 230 06100 (09-16) |  fjordkraft.no



------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: RIBSSKOG ERIK LØVENBALK
Mottatt: Mon Dec 04 2023 15:30:19 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til:
Emne: Re: 12214394

Hei,

jeg har nå skrevet 10-20 mailer om denne saken.

Og det går ikke fremover.

Lowell skjønte ståa på et blunk, og løste det ved å kontakte Nav direkte.

Men fra Intrum så får jeg bare anonyme tulle-mailer, må jeg si.

Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke ønsker svar fra ChatGPI (eller hva det er).

Så om jeg kan få svar fra en overordnet, med ordentlig navn og tittel.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kutter også ut mail-historien.

Og da må jeg skrive det samme igjen og igjen.

Så dette er at dere kødder, vil jeg si.

Og at jeg må skrive så mange mailer, uten annet resultat enn å bli sendt rundt som en kasteball, er mobbing, må jeg si.

Så her må dere sende meg erstatning/penger (og ikke omvendt) må jeg si.

Skjerpings!


man. 4. des. 2023 kl. 11:41 skrev Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>:
Hei,
vi har ingenting med husleien din å gjøre, og vi får heller ikke innbetalinger fra NAV til dine saker.
Ta kontakt dersom du har saksrelaterte spørsmål, samt forslag til løsning i sakene.
Tidligere epost-tråd blir fjernet da det ikke har relevans til sakene dine hos oss.


 

Vennlig hilsen
__________________________________

Obligations Trondheim
Intrum, Skandinavia

E-post: kundesenter@intrum.com
Telefon: 73542220
intrum.no

Besøk vår selvbetjeningsportal
Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
__________________________________

Denne e-posten og eventuelle vedlegg er fortrolige og kan også
inneholde beskyttede opplysninger. Hvis du ikke er den navngitte
mottakeren, må du varsle avsenderen umiddelbart og ikke utlevere
innholdet til andre, bruke det til noe formål eller lagre eller kopiere
informasjonen i noe medium. Takk for samarbeidet.

Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
Informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger


------------------------------------
Fra: kundesenter-uidentifisert@intrum.com
Sendt: 2023-11-29 13:17
Til: kundesenter@intrum.com
Emne: 12214394

Jeg sendte en e-post til Intrum

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: 36275502
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. desember 2023 kl. 19:09
Til: Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>
Kopi: CRMSE@arvato.co.uk, kundeservice@fjordkraft.no, post@arbeidstilsynet.no, strom.no@lowell.mypurecloud.ie, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmoavsh@statsforvalteren.no, postmottak <postmottak@aid.dep.no>, omfordeling@lowell.com, corporationsecretary@ofcom.org.uk, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, faktura@baerum.kommune.no, jon.eikeland@fjordkraft.no, Kundesenter <kundesenter@intrum.com>, rolf.barmen@elmeragroup.no, Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>, elklage@elklage.no, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, postmottak@sivilombudet.no, post@forbrukerombudet.no, "SMK Postmottak (SMK)" <postmottak@smk.dep.no>, NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>, tryggstromhandel@dnvgl.com, hello@elkjop.no, tono <TONO@tono.no>, dokhjelp@oslomet.no, Eksamen <eksamen@kristiania.no>, epoq.service@elkjop.no, hovedresepsjonen@oslomet.no, ica@ica.se, info@hoyre.no, postmottak <postmottak@hioa.no>, postmottak@uhr.no, Studier <studier@kristiania.no>, CorporatePR@currys.co.uk, post@canica.no, Intrum Justitia As - kundesenter <no.kundesenter@intrum.com>, ir@intrum.com, post@klovfjell.no, magnus.lindquist@cordetcapital.com, kristin.andersson@intrum.com
Hei,

dere driver også å svarer på en mail som ikke er en kopi.

Så dette er at dere må ha det i hue og ræva (som folk sier) virker det som.

Jeg forlanger igjen at dere sender dette opp til en overordnet (som har vært borti lignende saker før).

Det virker også som at dere bare ansetter sjenerte folk, som ikke tørr å underskrive sine mailer, med et ordentlig navn.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 5. des. 2023 kl. 11:36 skrev Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>:
Hei

Vi viser til tidligere svar fra oss.

Vi undersøker med kreditor om saken kan sendes til forliksrådet for avklaring,

 

Vennlig hilsen
__________________________________

Kundesenter
Intrum, Skandinavia

E-post: kundesenter@intrum.com
Telefon: 31279860
intrum.no

Besøk vår selvbetjeningsportal
Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
__________________________________

Denne e-posten og eventuelle vedlegg er fortrolige og kan også
inneholde beskyttede opplysninger. Hvis du ikke er den navngitte
mottakeren, må du varsle avsenderen umiddelbart og ikke utlevere
innholdet til andre, bruke det til noe formål eller lagre eller kopiere
informasjonen i noe medium. Takk for samarbeidet.

Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
Informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger


------------------------------------
Fra: kundesenter-uidentifisert@intrum.com
Sendt: 2023-12-04 09:19
Til: kundesenter@intrum.com
Emne: 36275502


-----Original Message-----
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Friday, December 1, 2023 5:23 PM
To: LBS Kundesenter Uidentifisert
Subject: Re: FW: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
Uidentificeret email fra kundesenter@intrum.com til manuel behandling
---------------------------
Hei,
det virker som at dere hos Intrum gj¸r dere dumme.
For dere må da se, at dere her svarer på en kopi.
Så det må jeg klage på.
Jeg ¸nsker også å igjen klage på, at dere ikke bruker navn og tittel, i Deres mailer.
Samt at dere nekter, å h¸re på meg, når det gjelder Fjordkraft-saken.
Dere nekter å kontakte Nav direkte (som Lowell gjorde i fjor og forfjor).
Det er dårlig kundeservice.
Og dere nekter også å sende dette opp, til en overordnet.
Så jeg sender kopi til deres eier Lindorff, i Sverige.
Så får jeg håpe at de klarer å få skikk på dere.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Det står også på DN (
https://www.dn.no/marked/lindorff/finanstilsynet/inkasso/lindorff-ringte-skyldnere-opp-mot-atte-ganger-om-dagen-far-kritikk/2-1-978947
).
At dere har en robot der, som ringer folk åtte ganger om dagen.
Er det den roboten som da svarer meg (selv om dere nå kaller dere Intrum).
Dette må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet (menneske).
Skjerpings!
tor. 30. nov. 2023 kl. 14:35 skrev LBS Kundesenter Uidentifisert <
Kundesenter-uidentifisert@intrum.com>:
> Hei,
>
> Denne skulle til Lowell?
>
> Vennlig hilsen
> __________________________________
>
> Intrum Kundesenter
> Tlf: 23 21 10 00
> www.intrum.no
> Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> Bes¸ksadresse: Hoffsveien 70B, 0377 Oslo
> _________________________________
>
> Denne e-posten og eventuelle vedlegg er fortrolige og kan også
> inneholde beskyttede opplysninger. Hvis du ikke er den navngitte
> mottakeren, må du varsle avsenderen umiddelbart og ikke utlevere
> innholdet til andre, bruke det til noe formål eller lagre eller
> kopiere informasjonen i noe medium. Takk for samarbeidet.
>
> Tenk på milj¸et f¸r du skriver ut denne e-posten Informasjon om
> hvordan vi behandler personopplysninger
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: eribsskog@gmail.com
> Sent: 30 November, 2023 06:02
> To: LBS Kundesenter Uidentifisert
>
> Subject: Re: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref
> nr:8007971-1
>
> Uidentificeret email fra kundesenter@intrum.com til manuel behandling
> ---------------------------
>
>
> Hei,
> ettersom jeg husker det.
> Så var det vel sånn.
> At Deres revisor fant ut, at disse regningene faktisk var betalt likevel.
> (Men at Nav kanskje hadde surra litt, når de puncha på nettbanken.
> Noe sånt).
> Lowell har ihvertfall fortalt meg, at saken er avsluttet.
> Jeg har nå forresten byttet tilbake til dere, etter å ha v¿rt
> Fjordkraft-kunde, i et halvt år cirka.
> (Fjordkraft sine fakturaer forfalt tidligere og tidligere hver måned.
> Og jeg var vant med å levere NorgesEnergi sine fakturaer (til Nav) den
> tjuende, hver måned (sammen med husleie-fakturaen)).
> Og da jeg byttet tilbake til dere, så fikk jeg, et gavekort, fra
> Elkj¸p (på
> 500 kroner).
> Men jeg må si, at det gavekortet var noe oppskrytte greier (som de
> sier i Gudbrandsdalen).
> For jeg kj¸pte en Philips-tannb¸rste for pengene.
> (For jeg hadde lest at de skulle v¿re bedre enn Braun sine (og Colgate
> sine).
> Som jeg hadde pr¸vd tidligere).
> Og det som skjedde, var at da jeg åpna pakken (fra Elkj¸p).
> Så var det noe klin, på tannb¸rste-esken.
> Og det var kunstig edderkopp-spinn-spray (ettersom jeg kan forstå).
> Så en gamling kunne jo ha daua av hjerte-attakk.
> For noen kunne kanskje ha trodd, at en sv¿r edderkopp, hadde slått seg
> til, oppi esken.
> Jeg klagde til Elkj¸p (som også saboterte mot min IT-utdannelse i
> 2003, da de brukte kjempelang tid på å fikse en laptop, som gikk
> istykker etter bare noen uker/måneder).
> (Sånn at min medstudent (den kjente popstjernen Dag Anders 'Dagga'
> Rougseth, fra Hamar og bandet Autopulver) ble sur (må man vel si).
> Så det var dårlige greier).
> Så det må jeg klage på.
> Skjerpings!
> Erik Ribsskog
> man. 20. feb. 2023 kl. 14:20 skrev NorgesEnergi <
> kundeservice@norgesenergi.no>:
> > Hei!
> >
> >
> > Kan bekrefte at kundeforholdet ditt hos oss ble avsluttet 16.02.2023.
> >
> >
> > Vedlagt finner du utestående fakturaer:
> >
> >
> > Dersom du har mottat inkassovarsel på fakturanr: 93539157 bes dette
> > henvendes til Lovell inkasso.
> >
> >
> > Du vil motta sluttavrekning for peridoen 01.02.2023 - 16.02.2023 i Mars.
> >
> >
> > Den vil ankomme din postkasse Furulia 29.
> >
> >
> >
> >
> > ¨nsker deg en fantastisk dag!
> >
> > Med vennlig hilsen
> > *Aaron *
> >
> > Kunderådgiver
> >
> > NorgesEnergi AS
> > Tlf 38 10 00 80
> >
> > Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
> > Bes¸ksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand www.norgesenergi.no
> >
> >
> >
> >
> > February 19th, 2023 14:26
> > Hei,
> >
> > jeg viser til Deres brev fra 15. februar.
> >
> > (Se vedlegg).
> >
> > Dette forklarte jeg om, i min e-post, fra 2. februar.
> >
> > Det foreligger et Nav-vedtak om (fra i h¸st) at de betaler str¸m og
> > husleie.
> >
> > Og jeg leverte regningen deres (som nevnt) den tjuende januar.
> >
> > Men Nav har visst noen 'tisper' der (eller noe lignende) som kaster
> > min faktura-konvolutt (Nav har egne 'skjema-konvolutter' som man
> > skal bruke) hver gang de har mensen.
> >
> > Noe sånt.
> >
> > Det var det samme i h¸st.
> >
> > Jeg skulle til en advokat-vakt i Sandvika (hvor jeg fikk snakke med
> > advokat Eian, siden at jeg har mange arve/rettighetssaker og blir
> forfulgt
> > av nett-troll).
> >
> > Og på veien så leverte jeg en sånn 'skjema-konvolutt' med en
> str¸m-regning.
> >
> > Og den rota de også bort.
> >
> > Og da var det vel sånn, at dere hos Norgesenergi (eller om det var
> > deres inkasso-firma Lowell).
> >
> > Dere kontaktet Nav direkte (da dette skjedde forrige gang) og fikk
> > ordnet dette.
> >
> > Så dere må nesten pr¸ve å gj¸re det nå og.
> >
> > Jeg har nå forresten bytta til Fjordkraft.
> >
> > (For det stod på Gjerrigknarken sitt nettsted, at man da fikk 500
> > Trump-poeng.
> >
> > Og det kommer jo bra med, nå som mat-prisene er så h¸ye (tenkte jeg).
> >
> > Men disse Trump-poengene har jeg ikke sett noe til enda.
> >
> > For å si det sånn).
> >
> > Nav synes kanskje at mine 'skjerma-konvolutter' er kjedelige, så jeg
> > tenkte at da slutter de kanskje å kaste de, hvis de får
> > Fjordkraft-fakturaer istedet for Norgesenergi-fakturaer.
> >
> > Noe sånt.
> >
> > Det var også sånn, at noen nett-troll (de som jeg har pr¸vd å klage
> > på
> til
> > advokat Eian og også til Datatilsynet blant annet, i mange år) de
> > bytta (som nevnt i forrige mail, og mange andre mailer, f¸r det
> > igjen) fra Hafslund til Norgesenergi, i mitt navn.
> >
> > Og de bytta også enda en gang.
> >
> > Men da ble det rydda opp.
> >
> > Men den f¸rste byttinga ble ikke rydda opp.
> >
> > Så de bytta tilbake til Norgesenergi (som jeg aldri har bytta til
> > selv, men noen nett-troll gjorde dette).
> >
> > Og jeg har pr¸vd å ta dette, med Elhub, NVE, RME, Elklagenemda,
> > Forbrukertilsynet, Forbrukerrådet, DNV GL (og hva de nå heter alle
> sammen).
> >
> > Men ingen har ryddet opp.
> >
> > Så det er bånn i b¸tta.
> >
> > Skyldes dette noe slags forgubbing innen str¸m-bransjen, har jeg tenkt.
> >
> > Dette må jeg klage på.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > ---------- Forwarded message ---------
> > Fra: Erik Ribsskog
> > Date: tor. 2. feb. 2023 kl. 21:55
> > Subject: Deres SMS-melding fra 31. januar/Fwd: Klage/Fwd: Viser til
> > sak
> > 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
> > To: NorgesEnergi
> > Cc: Lowell Norge - kundesenter , Lowell
> > Norge AS , Postmottak ASD
> > , Lowell Norge AS ,
> > kundeservice < kundeservice@renroros.no>, juridisk
> > , NorgesEnergi
> > , < boligbistand@baerum.kommune.no>,
> > , < kundeservice@hafslundstrom.no>, B¿rum
> > Kommune , LOS Kundesenter
> > , ,
> > post@sivilombudsmannen.no , amnestyis <
> > amnestyis@amnesty.org>, HRW UK , LbF
> > Leieboerforeningen < lbf@lbf.no>, post ,
> > Akademikerforbundet < post@akademikerforbundet.no>, ,
> > , ,
> <
> > morten.schau@elvia.no>, , inger.lise.blyverket <
> > inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, ,
> > Phso Enquiries , Info
> > , Runcorn Office ,
> > , NKOM , Gudbrandsdal
> > Energi AS ,
> Politikk
> > H¸yre , , <
> > postmottak@aid.dep.no>, , <
> > corporationsecretary@ofcom.org.uk>,
> >
> >
> > Hei,
> >
> > Jeg mottok en tekstmelding fra dere her om dagen.
> >
> > (Se vedlegg).
> >
> > Det er det samme som i oktober.
> >
> > Denne regningen leverte jeg til Nav i Sandvika, den tjuende, i
> > forrige måned.
> >
> > Så her har Nav tulla.
> >
> > (Virker det som).
> >
> > Siden at jeg går på sosialen, så betaler de str¸m-regninger og
> > husleie-regninger.
> >
> > Men de har noen slags gremlings der, eller noe lignende (kan det
> > virke som).
> >
> > For noen ganger så roter de, og det går til inkasso, og det som verre er.
> >
> > Og som jeg nevnte i oktober.
> >
> > Hvorfor sender dere bare SMS-meldinger?
> >
> > Er ikke det fortsatt litt 'fjortiss-aktig'?
> >
> > Dette må jeg klage på.
> >
> > Dessuten har jeg aldri bytta til Norgesenergi.
> >
> > Det var noen nett-troll som gjorde det.
> >
> > Og ingen har ryddet opp.
> >
> > (Selv om jeg har sendt om dette til Elhub, NVE, RME, Elklagenemnda,
> > Forbrukerrådet, Forbrukertilsynet og DNV GL.
> >
> > Og hva de nå heter alle sammen).
> >
> > Så dette må jeg klage på.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > ---------- Forwarded message ---------
> > Fra: Erik Ribsskog
> > Date: s¸n. 9. okt. 2022 kl. 01:25
> > Subject: Klage/Fwd: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med
> > ref
> > nr:8007971-1
> > To: NorgesEnergi
> > Cc: Lowell Norge - kundesenter , Lowell
> > Norge AS , Postmottak ASD
> > , Lowell Norge AS ,
> > kundeservice < kundeservice@renroros.no>, juridisk
> > , NorgesEnergi
> > , < boligbistand@baerum.kommune.no>,
> > , < kundeservice@hafslundstrom.no>, B¿rum
> > Kommune , LOS Kundesenter
> > , ,
> > post@sivilombudsmannen.no , amnestyis <
> > amnestyis@amnesty.org>, HRW UK , LbF
> > Leieboerforeningen < lbf@lbf.no>, post ,
> > Akademikerforbundet < post@akademikerforbundet.no>, ,
> > , ,
> <
> > morten.schau@elvia.no>, , inger.lise.blyverket <
> > inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, ,
> > Phso Enquiries , Info
> > , Runcorn Office ,
> > , NKOM , Gudbrandsdal
> > Energi AS ,
> Politikk
> > H¸yre , , <
> > postmottak@aid.dep.no>, , <
> > corporationsecretary@ofcom.org.uk>,
> >
> >
> > Hei,
> >
> > her om dagen så fikk jeg en tekst-melding fra dere.
> >
> > (Se vedlegg).
> >
> > Det er rart at sånt kommer som tekst-melding, og ikke som brev/mail,
> > må man vel si.
> >
> > Det er også sånn (som jeg har klaget på tidligere) at jeg aldri har
> > bytta str¸m-abonnement til Norgesenergi.
> >
> > Jeg var Hafslund-kunde og dere lot noen bytte str¸mmen til dere.
> >
> > Og de tagget også min mail-adresse med noe stygt/ekkelt, nemlig:
> 'Homofil'.
> >
> > Og den mail-adressen har dere gitt videre, til Elvia (var det vel)
> > så de også tag-er min mail-adresse sånn.
> >
> > Og dette er fordi at dere har latt noen nett-troll tulle med mitt
> > str¸m-abonnement.
> >
> > Som egentlig skal v¿re hos Hafslund (eller Fortum som de vel har
> > blitt kj¸pt opp av, og ikke hos Norgesenergi, som visst også er eiet
> > av Fortum, men likevel, så er det på sin plass, å rydde opp etter
> > sånne nett-troll,
> og
> > ikke skrive dritt om kundene sine i deres mail-adresser, mener jeg).
> >
> > Det blir som noe 'fjortiss-aktig' å sende om sånt som dette per SMS
> > (og ikke per brev) mener jeg.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Som jeg har forklart dere om, i tidligere mailer, som dere har fått
> > kopi av.
> >
> > Så går dette gjennom Nav.
> >
> > Og jeg var hos advokatvakt på Sandvika frivillig-senter (og snakka
> > med ei ganske ung advokat-dame der, om noen saker, hvor jeg blir
> > tulla av 'Sovjetstaten'/byråkratiet, osv.).
> >
> > Og det var på torsdag 29. september.
> >
> > Og på veien til hu advokat-dama (Eian) så leverte jeg
> > str¸m-regningen,
> hos
> > Nav, (i en postkasse de har, ut mot L¸kketangen senter, hvor har
> > blitt instruert angående, å levere sånne bilag tidligere, av
> > Securitas, som stengte på 'russisk' vis, og ikke vil la meg gå inn
> > der, med konvolutten, og dette har jeg også snakka med ei nord-norsk
> > Nav-dame om der seinere,
> og
> > hu forklarte at senter-postkassa var best, for den ble t¸mt oftere,
> > enn 'den konverterte forslags-postkassa', som står i en krok/gang
> > der, og som en 'Skranke-Steinar' ba meg bruke (på uh¸flig/uh¸velig
> > vis, må man vel
> si)
> > i 2018).
> >
> > Så dette må jeg klage på.
> >
> > Her er det Gremlins ute og går (hos Nav) kan det virke som.
> >
> > Jeg ba Nav om å sende min pensjonsbeholdning, da jeg bodde i England
> (hvor
> > jeg bodde fra 2004 til 2014) men de ville ikke sende mer noen penger.
> >
> > Og det var på toppen av at Drammen tingrett nektet å la meg frigj¸re
> > min kapital ved å oppl¸se et sameie i Hurum (som eide noen prosenter
> > av, men det ble likevel en del penger, siden at eiendomsprisene har
> > ¸kt, mer
> eller
> > mindre hvert år, siden 80-tallet).
> >
> > Og på toppen av at Larvik tingrett tulla med en arvesak, etter at
> > min mormor d¸de (mens jeg bodde i England) ti år etter at min mor d¸de.
> >
> > Så dette er noen 'sovjetiske Gremlins' som tuller (kan det virke som).
> >
> > Denne regninga er levert til Nav, i tide (ihvertfall så har de ikke
> > sagt noen frister til meg).
> >
> > Og alt skal v¿re i orden.
> >
> > Likevel så surrer Nav hver gang, med str¸m-regningene mine (for å
> > v¿re j¿vlige muligens, de har kanskje dårlig samvittighet, siden at
> > de tulla
> med
> > min pensjonsbeholdning-sak, og så fortsetter tullet deres å balle på
> > seg da, noe sånt).
> >
> > Så her får dere heller klage til Nav (som Lowell gjorde forrige
> > gang, de fikk visst til og med dobbelt betalt, på grunn av at Nav
> > har julebord/fredags-pils litt vel ofte, eller hva grunnen kan ha v¿rt).
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > ---------- Forwarded message ---------
> > Fra: Erik Ribsskog
> > Date: man. 8. aug. 2022 kl. 21:08
> > Subject: Re: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref
> > nr:8007971-1
> > To: Lowell Norge AS
> > Cc: Lowell Norge - kundesenter , Lowell
> > Norge AS , Postmottak ASD
> > , Lowell Norge AS ,
> > kundeservice < kundeservice@renroros.no>, juridisk
> > , NorgesEnergi
> > , < boligbistand@baerum.kommune.no>,
> > , < kundeservice@hafslundstrom.no>, B¿rum
> > Kommune , LOS Kundesenter
> > , ,
> > post@sivilombudsmannen.no , amnestyis <
> > amnestyis@amnesty.org>, HRW UK , LbF
> > Leieboerforeningen < lbf@lbf.no>, post ,
> > Akademikerforbundet < post@akademikerforbundet.no>, ,
> > , ,
> <
> > morten.schau@elvia.no>, , inger.lise.blyverket <
> > inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, ,
> > Phso Enquiries , Info
> > , Runcorn Office ,
> > , NKOM , Gudbrandsdal
> > Energi AS ,
> Politikk
> > H¸yre , , <
> > postmottak@aid.dep.no>, , <
> > corporationsecretary@ofcom.org.uk>
> >
> >
> > Hei,
> >
> > jeg kan ikke se å ha mottatt noen penger fra dere.
> >
> > Og det må v¿re fordi at dere har sendt pengene til Nav, kan det
> > virke
> som.
> >
> > Som jeg forklarte om, i min forrige mail, så pleier Nav å straffe
> > meg, på sin egen måte (de sendte meg ingen penger i starten av
> > april) når dette 'fenomenet' skjer, at de på grunn av Gremlins
> > (eller hva man skal si)
> ikke
> > finner mine str¸m-regning-brev, og de/jeg derfor får inkasso-varsel.
> >
> > Jeg tenkte at dere ville sende meg en sjekk, på det nevnte bel¸pet.
> >
> > Jeg flyttet fra Liverpool til Sunderland h¸sten 2011.
> >
> > Og da sendte BT (British Telecom) meg en sjekk, på n¿rmere 200 pund,
> etter
> > at jeg flyttet, husker jeg (de hadde en 'demon' på sin
> > kundeservice-avdeling, som hadde lurt meg til å betale et slags
> > ekstra 'dimmi-skatt-depositum', eller noe i den duren).
> >
> > Men dere på Lowell er kanskje så unge, at dere ikke har h¸rt om sjekker.
> >
> > Og at det skal v¿re en heksekunst, å finne ut hva et bel¸p fra
> > november var.
> >
> > Det h¸res litt dr¸yt ut, synes jeg.
> >
> > Så det må jeg klage på.
> >
> > Jeg ¸nsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > man. 8. aug. 2022 kl. 08:43 skrev Lowell Norge AS <
> svc.no.nova@lowell.com
> > >:
> >
> >> Det ble tilbakef¸rt kr 3102,86 til konto 32073011344 den
> >> 22.07.2022. Du har ingen andre bel¸p til gode hos oss som kan tilbakef¸res.
> >> ------------------------------------
> >> Med vennlig hilsen
> >> Lowell Norge AS
> >> Telefonnummer: 23171010
> >>
> >> ------------------------------------
> >> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013647634105241006141 KUN TIL INTERN BRUK:
> >> X0Z1304009224366
> >> NB: Oppgi alltid saksnummer 36476341 ved henvendelse til oss.
> >>
> >>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter