Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. september 2020

Mer om min grandonkel Øyvin Ribsskog. (Fra Romerikes Blad 2. november 1976)


https://www.nb.no/items/a8fae7c82d990f740a7a7375c762b961?page=1&searchText=ribsskog~1

PS.

Her er mer om dette:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000203-info

PS 2.

Min grandonkel startet visst også skikonkurransen Raumerløpet, i sin tid, (fra Romerikes Blad 23. desember 1975):


Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Medlemskontingent 2020 Erika Ribsskog
Erik Ribsskog 4. september 2020 kl. 02:35
Til: juridisk
Kopi: post+folketsstralevern.dydcara@styreweb.com, mona@stralevern.org, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Folkets Strålevern
Date: tir. 1. sep. 2020 kl. 13:12
Subject: Medlemskontingent 2020 Erika Ribsskog
To: Erika Ribsskog


Faktura fra Folkets Strålevern

NB! Vi har nytt bankkontonummer: 9497.06.06011.


Med vennlig hilsen
Mona Ulateig

Folkets Strålevern
I Gnist har du blant annet oversikt over alle dine faktura.
Dersom foreningen har åpnet muligheten, vil du kunne betale faktura direkte med kort eller Vipps.
Klikk på linken under for å gå til faktura i Gnist.


Åpne i Gnist
mail

Kontingentfaktura-784.pdf
78K

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: TGC Contact Form: Erika Ribsskog || 31/08/2020 12:38 AM ||
Erik Ribsskog 4. september 2020 kl. 02:30
Til: juridisk
Kopi: support@thegamecollection.net, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The Game Collection
Date: tir. 1. sep. 2020 kl. 13:34
Subject: Re: TGC Contact Form: Erika Ribsskog || 31/08/2020 12:38 AM ||
To:


Hi,

Thanks for your query. We don't have confirmation when we will be able to resume international shipping. When we will resume, it will be announced.

Apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards
Ben
On Tue, 1 Sep at 8:06 AM , Erika Ribsskog wrote:
Do you guys deliver to Sweden ?
-----------------------
Telephone:
31847:1083215

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kampanje
Erik Ribsskog 4. september 2020 kl. 02:26
Til: juridisk
Kopi: Gullbrev , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: tir. 1. sep. 2020 kl. 16:01
Subject: Kampanje
To: Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen











Hei Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen,

Du bestilte et brev for en tid siden, men vi mottatt aldri forsendelsen.
Vi ønsker å informere om at vi nå tilbyr deg en spesiell kampanje med garantert pris på 140 NOK/gram for 14k gull uten verdsettelsesgebyr (andre karat nivåer motta prisen som våre faste priser).

Når vi vurderer et objekt, er det flere faktorer som spiller inn, gullpriset den tidspunkt når gullet tas imot, verdivurdering gebyr, karat innhold og vekten de sendes til oss. Dette betyr at ved lavere volumer, kan vi ikke tilby våre høyeste gullpris. Denne kampanjen bortsett fra alle de ovennevnte faktorene, og vi vil gi deg i stedet en fast pris i hånden.

Tilbudet er gyldig til 2020-09-15 og oppnå ovennevnte pris, må vi få gull i løpet av gyldighetsperioden.

Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har spørsmål.
Ønsker deg en fin dag!

Vennlig hilsen
Gullbrev



Kundeservice:
Telefon: 21 60 00 23
E-post: kundeservice@gullbrev.no

www.gullbrev.no



Avregistrere

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Du må flytte for at bestillingene skal stanse
Erik Ribsskog 4. september 2020 kl. 02:22
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, LbF Leieboerforeningen , fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tir. 1. sep. 2020 kl. 23:56
Subject: Re: Du må flytte for at bestillingene skal stanse
To: eribsskog@gmail.com


Nå må du flytte fra Østlandet for at bestillingene skal stanse.
Hilsen gode naboer

16.08.2020, 15:16, "Erik Ribsskog" :
Hei igjen.
Du må som sagt flytte ut av nabolaget for at bestillingene skal stanse.
Siden du fortsatt forsøpler nabolaget med din tilstedeværelse gjør vi det sånn:

Hvis du ikke har flyttet innen 1. september må du flytte fra Østlandet for at bestillingene skal stanse.
Hvis du ikke har flyttet innen 15. september må du flytte ut av Norge for at bestillingene skal stanse.
Hvis du ikke har flyttet innen 1. oktober må du flytte ut av Europa for at bestillingene skal stanse.
Hvis du ikke har flyttet innen 15. oktober må du flytte til Nord Korea for at bestillingene skal stanse.
Hvis du ikke har flyttet innen 1. november må du flytte til en annen planet for at bestillingene skal stanse.

Mengden av bestillinger kommer til å øke tilsvarende, fra vår lille nabolagsdugnad til en østlandsdugnad osv.

Det kan med andre ord være lurt å få ræven i gir.


Hilsen gode naboer

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 854509)
Erik Ribsskog 4. september 2020 kl. 02:16
Til: customerservice@cdon.com
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost , skattsor@skatteetaten.no, kundeservice@qliro.com
Hei,

jeg synes det blir helt feil, at dere driver, med ansvarsfraskrivelse, og sender meg rundt, som en slags kasteball.

Så dette vil jeg gjerne, at dere sender oppover, i systemet deres, (til en leder/overordnet).

Jeg ønsker også, å bli informert om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får også nyhetsbrev, fra dere, om ting som jeg ikke har den minste interesse for.

Så jeg skjønner at dere ikke har ryddet opp, hos dere.

Det er som nevnt noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Skjerpings!

PS 2.

Jeg bruker heller ikke mellomnavnet Løvenbalk, som dere insisterer på å fortsatt kalle meg.

(På grunn av krøll med Skatt Sør).

Skjerpings!


tir. 1. sep. 2020 kl. 08:02 skrev Cathrine CDON :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Din henvendelse (854509) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)

1. sep. 2020, 08:02 CEST

Hei

Takk for din mail

Hva jeg kan se så er ordren bestilt på ditt navn, din adresse og din mail . Qliro er de som godkjenner fakturaordre, du må kontakte dem om deres rutiner for dette. Har du ikke bestilt dette anbefaler vi at du politianmelder saken, vi kan gi ytterligere informasjon om ordren til dem i forbindelse med deres utredning.

www.qliro.no
Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)
E-post: kundeservice@qliro.com

Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.
Med vennlig hilsen
Cathrine

Velkommen til sommerens heteste kampanje!


Erik Løvenbalk Ribsskog

30. aug. 2020, 23:46 CEST

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 "Andre spørsmål"

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

(Jeg sender all dritten i retur.

Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50
Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: juridisk
Cc:


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24
Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Vedlegg
IMG_20200830_0001 paint.jpg
CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.
[EROEV6-KYPV]

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Et produkt du har overvåket kan nå bestilles
Erik Ribsskog 4. september 2020 kl. 02:03
Til: juridisk
Kopi: update@email.cdon.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON
Date: ons. 2. sep. 2020 kl. 11:28
Subject: Et produkt du har overvåket kan nå bestilles
To:


 
CDON.COM


 
Hei, en produkt du har valgt å overvåke er nå på lager!



Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

1049 kr

GÅ TIL PRODUKTET



Denne mailen er sendt til: eribsskog@gmail.com.

Hvis du har spørsmål til oss, vennligst ta kontakt med kundeservice

Vi reserverer oss for feil og at varer kan være utsolgt

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)


https://kokkejaevel.blogg.no/jeg-gjor-det-igjen.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

Bloggarkiv