Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. oktober 2019

Jeg sendte en e-post til Kiwi

Erik Ribsskog

VS: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)

Erik Ribsskog 24. oktober 2019 kl. 23:31

Til: Martin Olstad
Kopi: Resepsjon Kiwi , André Tangerud , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , post@kt.no, postmottak@mattilsynet.no
Hei,

dette har jeg tenkt mer på, (omtrent hver gang jeg har handlet på
Kiwi), siden 2015.

Og det blir dumt, for kundene, når folk står i kassa, (vil jeg si).

For når varene scannes, så kan man ikke følge med så godt.

For da blir man glanendes på skrævet, til den Kiwi-ansatte.

Og det blir obskjønt, må man vel si.

(Og hvis det er en relativt ung dame.

Så kan ungkarer, (som meg), bli distrahert.

Må man vel si).

Så de veloppdragne ser da heller en annen vei, (må man vel si).

Og det er vel også det, at når deres ansatte står i kasser, som er
laget, for å sitte i.

Så vil vel det føre til mer feilslag, for eksempel.

Siden at de ansatte da ikke ser like nøye hva de driver med.

Så dette pjattet deres, fra 2015, kan dere stappe der sola ikke
skinner, (må jeg nesten si).

At det går an.

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at det alltid er noe tull, når jeg handler på Kiwi.

For eksempel var det sånn, at ei på Kiwi Torshov rappa noen tannpirkere, av meg.

(Som var betalt, og de må hu ha nasket, (hadde jeg nær sagt), virka det som).

Og det samme med en deo på Kiwi Solli Plass.

Og jeg har også blitt matforgiftet en rekke ganger på Kiwi.

(For eksempel av First Price-nudler på Kiwi St. Olavs Plass).

Så når dere bare svarer noe pjatt, så virker det som, at
Norgesgruppen/JoJo heller, kun burde drive med grossist-virksomhet,
som i gamle dager.

Det går ikke an.


12.08.2015 skrev Martin Olstad <Martin.Olstad@kiwi.no>:
> Hei Erik!
> Grunnen til dette er ofte hva personen som jobber i kassen velger.
> Det er stor belasting på kroppen å sitte et helt liv i kassen.
> Så med tanke på ergonomi så er det veldig lurt å bytte litt mellom å stå og
> sitte.
> Vi er også pålagt og legge til rette for å minske muligheten for senskader
> på en arbeidsplass.
> Derfor er det mulighet til å sitte og stå i kassene.
> Dette er noe man også ser i mange kontorlandskap.
>
>
> Mvh
> Martin Olstad
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Resepsjon Kiwi
> Sendt: 12. august 2015 08:47
> Til: Martin Olstad <Martin.Olstad@kiwi.no>
> Kopi: Reiulf Thorsen <Reiulf.Thorsen@kiwi.no>
> Emne: VS: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)
>
> Hei :)
> Ser du på denne?
>
>
> ________________________________________
> Fra: resepsjon@kiwi.no <resepsjon@kiwi.no>
> Sendt: 11. august 2015 22:10
> Til: Resepsjon Kiwi
> Emne: Kontaktskjema Kiwi.no (ny)
>
> Navn: Erik Ribsskog
> Epost: eribsskog@gmail.com
> Telefon: 99422856
> Butikk: Carl Berner
> Produkt: Nei
> Tilbakemelding: Hei.
>
>  Etter å ha vært på Elkjøp, i dag.
>
>  Så dro jeg innom Kiwi Carl Berner.
>
> Og der havna jeg i en kasse, som var betjent, av en slags kineser, (eller
> noe sånt), i 20-åra, vel.
>
> Og han kineseren, han stod i kassa, (istedet for å sitte).
>
> Dette har jeg også sett før vel.
>
> Hvorfor står de i kassa i stedet for å sitte, lurte jeg på?
>
> Det er nesten skandale, vil jeg nesten si.
>
> Det var ikke slik, da jeg jobbet i butikk, for 20 år siden vel.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
> This e-mail message may contain confidential or privileged information. If
> you are not the intended recipient, please delete the message and any
> attachments and notify the sender by return e-mail. You should not retain,
> distribute, disclose, or use any of the information in this message.
>

Bloggarkiv