Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. september 2022

Jeg sendte en e-post til Københavns Retshjælp

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Rettshjelp/Fwd: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 19:30
Til: mail@retshjaelpen.dk
Kopi: presse@rigspoliti.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no, eftacourt@eftacourt.int, solvit@erst.dk, post <post@opo1.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,

har dere mulighet til å se på dette?

Jeg bor nå i Norge, men dette hendte da jeg bodde i København, våren 2015.

Det er forresten sånn, at min mormors morfar var Anders Gjedde Nyholm, som var forsvarssjef i Danmark, blant annet.

Og hans storebror Didrik var en kjent dommer, som jobbet for britene, i en domstol for vestlige, i Egypt.

Og han var også medlem av folkedomstolen i Haag (som han også hadde ideen til).

Så jeg tror jeg må ha arvet litt fra de, angående forskjell på rett og galt.

Og dette må vel sies å være galt.

Her må jeg har krav på erstatning, mener jeg.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også veldig mange saker (i Norge og England).

Blant annet omsorgssvikt-sak, arv etter mormor-sak, frostskade/førstegangstjeneste-sak, forfatterstipend-sak, arv etter ond stemor-sak, lagerbod-sak, osv., osv.

Men det er vanskelig å få god advokathjelp i Norge og England, har jeg funnet ut.

Så om dere har mulighet til å se på dette.


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 13. sep. 2022 kl. 17:12
Subject: Re: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk
To: <CWE007@politi.dk>
Cc: <presse@rigspoliti.dk>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <postmottak@sivilombudet.no>, <eftacourt@eftacourt.int>, <solvit@erst.dk>, post <post@opo1.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>


Hei,

nå har jeg scannet politidamen sitt ark.

Så kanskje dere gjenkjenner hennes håndskrift.

Dette var i 2015, og jeg har fortsatt ikke fått noe erstatning.

Det som skjedde var at jeg rømte fra lobotomi-trusler i Norge (min stesøster Christell Humblen jobber på sykehus, og har nå ranet meg for arv).

Og så ble jeg nektet sosial-støtte fra både norske og danske myndigheter.

Og jeg måtte bo hos Kirkens Korshær, på en nattcafe.

Og så måtte jeg samle tomflasker, for å ha til mat.

Og på langfredag (i 2015) så var alt stengt, så jeg tenkte, at jeg drar tilbake til den norske kirke (som hjalp meg å få en madrass, i en sovesal, hos Kirkens Korshær).

Men da ble jeg arrestert, av to politifolk i 'Nato-gensere' med tre løver/leoparder på.

Og på veien til kirken, så så jeg, at lå noen tomme ølbokser, utenfor et SAS-hotell (var det vel).

Og det er mulig at jeg tråkket i en sølepytt, eller at det regnet.

For jeg var litt kald.

Og så måtte jeg ligge, på en kald celle, på en politistasjon i/ved Istedgade.

Så det var det rene mordforsøket.

(Og det var jo bare renspikka mobbing.

Det var jo sånn at jeg gjort noe galt, på noen måte.

For å si det sånn).

En dansk lege ved navn Rasmus forklarte, at de ikke uten videre kunne høre på de norske 'kvakksalverne'.

Så jeg ble forespeilet en erstatning, av en dansk politidame (ei blondine) i 20/30-årene.

Så dette må jeg klage på.

Denne erstatningen er jo nå mer enn syv år, på overtid.

Og min danske tipptippoldefar L. C. Nyholm var forbildet til deres kjente 'Lykke-Per' fra filmen og bøkenes verden.

Og det er bare forbokstaven.

Så at det skal bli 'ulykke-Per' i våre dager.

Da er det for mye tull, vil jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også en grad i IT.

Og det er noe som heter IP-adresse, som kan identifisere nett-trollet.

Da kontakter dere noe som kalles ISP, for å få vite navnet på nett-trollet.

Det må være at dere holder meg for narr, at dere later som, at disse tingene, er helt ukjente for dere.

Skjerpings!


man. 28. mar. 2022 kl. 22:41 skrev <CWE007@politi.dk>:
Hej Erik,

Vi kan ikke forhindre, at nogen forsøger at tilmelde dig et nyhedsbrev på vores hjemmeside, men vi kan forhindre, at du bliver tilmeldt, hvilket vi også har gjort/gør. Vi kan desværre ikke se, hvem der har forsøgt at tilmelde dig nyhedsbrevet. De data har vi simpelthen ikke, så der er ingen spor at gå efter.

 

Såfremt at tilmeldingerne er af en sådan art, at det kan defineres som chikane, så kan det selvfølgelig være ulovligt. Hvis du ønsker at anmelde det, skal du gøre det til Københavns Politi på telefon 114 (+45 foran, hvis du ringer fra Norge).

 

Den anden sag om erstatning, kan vi ikke svarer på. Der henviser vi til Københavns Politi.

 

Med venlig hilsen

 

Connie Maria Westergaard
Chefkonsulent

 

cid:image001.jpg@01D24C85.5BDDCE70

 

Rigspolitiet

Koncernkommunikation

Polititorvet 14

1780 København V

 

Tlf.: 33 14 88 88

Mobil: 25 66 03 07
E-mail: cwe007@politi.dk

 

Web: www.politi.dk
Facebook: facebook.com/politi

Instagram: instagram.com/politi

Twitter: twitter.com/rigspolitiet

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 27. marts 2022 21:28
Til: Westergaard, Connie Maria (CWE007) <CWE007@politi.dk>
Cc: presse@rigspoliti.dk; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog


PS.

At dette ikke er ulovlig, det synes jeg, at høres rart ut.

Er det da heller ikke ulovlig å bestille pizza på døra, i noen man hater sitt navn?

Det synes jeg at høres rart ut.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette, (for å sjekke at dette kan være riktig).

Skjerpings!

PS 2.

Det er også sånn, at dere skylder meg en erstatning, fra da jeg bodde i København, (noe jeg gjorde våren 2015).

Da ble jeg uten grunn arrestert på den norske kirken, (på langfredag, var det vel), og en dame på en politistasjon ved Vesterport, forespeilet meg, at jeg skulle få en erstatning.

Men denne erstatning har latt vente på seg, og dette er nå syv år siden!

Skjerpings!

Jeg har politidamens lapp enda.

Det står:

'Kbh's Politi
administrationen
politigården

1567 Kbh. V'.

Og disse har jeg kontaktet, men den nevnte erstatningen somler dere fælt med.

Skjerpings!


man. 29. nov. 2021 kl. 10:11 skrev <CWE007@politi.dk>:

Hej Erik,

Tak for din henvendelse. Vi har slettet dig i vores systemer. Du er ikke tilmeldt nogen nyhedsbrev e.l. fra os. Det var du heller ikke til at starte med, men vi kan se, at nogen har forsøgt at tilmelde dig med mailadressen eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com. Det kan vi desværre ikke forhindre, at nogen gør, og det er ikke ulovligt i Danmark, men vi kan garantere, at du ikke bliver tilmeldt nogen nyheder fra os, hvis du ikke bekræfter tilmeldingen. Så hvis det sker igen, skal du blot ignorere mailen.  

 

Med venlig hilsen

 

Connie Maria Westergaard
Chefkonsulent

 

cid:image001.jpg@01D24C85.5BDDCE70

 

Rigspolitiet

Koncernkommunikation

Polititorvet 14

1780 København V

 

Fra: Rigspolitiet Presse <presse@rigspoliti.dk>
Sendt: 27. november 2021 11:34
Til: Westergaard, Connie Maria (CWE007) <CWE007@politi.dk>
Emne: VS: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 27. november 2021 09:18
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: presse@rigspoliti.dk; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <noreply@politi.dk>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 00:22
Subject: Bekræft abonnement på politi.dk
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Du har bedt om at abonnere på nyt fra politiet med e-mailadressen eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com.

 

For at bekræfte dit abonnement, skal du klikke på linket: https://politi.dk/abonner?emailGuid=0c8a31a4-3264-4a42-9270-3113afee8be2&confirmSubscription=true.

 

Hvis det ikke er dig, der har tilmeldt din e-mailadresse nyt fra politiet, kan du ignorere denne e-mail. Et abonnement træder ikke i kraft, før du har bekræftet.


IMG_20220913_0001.jpg
238K

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 17:12
Til: CWE007@politi.dk
Kopi: presse@rigspoliti.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no, eftacourt@eftacourt.int, solvit@erst.dk, post <post@opo1.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,

nå har jeg scannet politidamen sitt ark.

Så kanskje dere gjenkjenner hennes håndskrift.

Dette var i 2015, og jeg har fortsatt ikke fått noe erstatning.

Det som skjedde var at jeg rømte fra lobotomi-trusler i Norge (min stesøster Christell Humblen jobber på sykehus, og har nå ranet meg for arv).

Og så ble jeg nektet sosial-støtte fra både norske og danske myndigheter.

Og jeg måtte bo hos Kirkens Korshær, på en nattcafe.

Og så måtte jeg samle tomflasker, for å ha til mat.

Og på langfredag (i 2015) så var alt stengt, så jeg tenkte, at jeg drar tilbake til den norske kirke (som hjalp meg å få en madrass, i en sovesal, hos Kirkens Korshær).

Men da ble jeg arrestert, av to politifolk i 'Nato-gensere' med tre løver/leoparder på.

Og på veien til kirken, så så jeg, at lå noen tomme ølbokser, utenfor et SAS-hotell (var det vel).

Og det er mulig at jeg tråkket i en sølepytt, eller at det regnet.

For jeg var litt kald.

Og så måtte jeg ligge, på en kald celle, på en politistasjon i/ved Istedgade.

Så det var det rene mordforsøket.

(Og det var jo bare renspikka mobbing.

Det var jo sånn at jeg gjort noe galt, på noen måte.

For å si det sånn).

En dansk lege ved navn Rasmus forklarte, at de ikke uten videre kunne høre på de norske 'kvakksalverne'.

Så jeg ble forespeilet en erstatning, av en dansk politidame (ei blondine) i 20/30-årene.

Så dette må jeg klage på.

Denne erstatningen er jo nå mer enn syv år, på overtid.

Og min danske tipptippoldefar L. C. Nyholm var forbildet til deres kjente 'Lykke-Per' fra filmen og bøkenes verden.

Og det er bare forbokstaven.

Så at det skal bli 'ulykke-Per' i våre dager.

Da er det for mye tull, vil jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også en grad i IT.

Og det er noe som heter IP-adresse, som kan identifisere nett-trollet.

Da kontakter dere noe som kalles ISP, for å få vite navnet på nett-trollet.

Det må være at dere holder meg for narr, at dere later som, at disse tingene, er helt ukjente for dere.

Skjerpings!


man. 28. mar. 2022 kl. 22:41 skrev <CWE007@politi.dk>:
Hej Erik,

Vi kan ikke forhindre, at nogen forsøger at tilmelde dig et nyhedsbrev på vores hjemmeside, men vi kan forhindre, at du bliver tilmeldt, hvilket vi også har gjort/gør. Vi kan desværre ikke se, hvem der har forsøgt at tilmelde dig nyhedsbrevet. De data har vi simpelthen ikke, så der er ingen spor at gå efter.

 

Såfremt at tilmeldingerne er af en sådan art, at det kan defineres som chikane, så kan det selvfølgelig være ulovligt. Hvis du ønsker at anmelde det, skal du gøre det til Københavns Politi på telefon 114 (+45 foran, hvis du ringer fra Norge).

 

Den anden sag om erstatning, kan vi ikke svarer på. Der henviser vi til Københavns Politi.

 

Med venlig hilsen

 

Connie Maria Westergaard
Chefkonsulent

 

cid:image001.jpg@01D24C85.5BDDCE70

 

Rigspolitiet

Koncernkommunikation

Polititorvet 14

1780 København V

 

Tlf.: 33 14 88 88

Mobil: 25 66 03 07
E-mail: cwe007@politi.dk

 

Web: www.politi.dk
Facebook: facebook.com/politi

Instagram: instagram.com/politi

Twitter: twitter.com/rigspolitiet

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 27. marts 2022 21:28
Til: Westergaard, Connie Maria (CWE007) <CWE007@politi.dk>
Cc: presse@rigspoliti.dk; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog


PS.

At dette ikke er ulovlig, det synes jeg, at høres rart ut.

Er det da heller ikke ulovlig å bestille pizza på døra, i noen man hater sitt navn?

Det synes jeg at høres rart ut.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette, (for å sjekke at dette kan være riktig).

Skjerpings!

PS 2.

Det er også sånn, at dere skylder meg en erstatning, fra da jeg bodde i København, (noe jeg gjorde våren 2015).

Da ble jeg uten grunn arrestert på den norske kirken, (på langfredag, var det vel), og en dame på en politistasjon ved Vesterport, forespeilet meg, at jeg skulle få en erstatning.

Men denne erstatning har latt vente på seg, og dette er nå syv år siden!

Skjerpings!

Jeg har politidamens lapp enda.

Det står:

'Kbh's Politi
administrationen
politigården

1567 Kbh. V'.

Og disse har jeg kontaktet, men den nevnte erstatningen somler dere fælt med.

Skjerpings!


man. 29. nov. 2021 kl. 10:11 skrev <CWE007@politi.dk>:

Hej Erik,

Tak for din henvendelse. Vi har slettet dig i vores systemer. Du er ikke tilmeldt nogen nyhedsbrev e.l. fra os. Det var du heller ikke til at starte med, men vi kan se, at nogen har forsøgt at tilmelde dig med mailadressen eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com. Det kan vi desværre ikke forhindre, at nogen gør, og det er ikke ulovligt i Danmark, men vi kan garantere, at du ikke bliver tilmeldt nogen nyheder fra os, hvis du ikke bekræfter tilmeldingen. Så hvis det sker igen, skal du blot ignorere mailen.  

 

Med venlig hilsen

 

Connie Maria Westergaard
Chefkonsulent

 

cid:image001.jpg@01D24C85.5BDDCE70

 

Rigspolitiet

Koncernkommunikation

Polititorvet 14

1780 København V

 

Fra: Rigspolitiet Presse <presse@rigspoliti.dk>
Sendt: 27. november 2021 11:34
Til: Westergaard, Connie Maria (CWE007) <CWE007@politi.dk>
Emne: VS: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 27. november 2021 09:18
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: presse@rigspoliti.dk; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <noreply@politi.dk>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 00:22
Subject: Bekræft abonnement på politi.dk
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Du har bedt om at abonnere på nyt fra politiet med e-mailadressen eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com.

 

For at bekræfte dit abonnement, skal du klikke på linket: https://politi.dk/abonner?emailGuid=0c8a31a4-3264-4a42-9270-3113afee8be2&confirmSubscription=true.

 

Hvis det ikke er dig, der har tilmeldt din e-mailadresse nyt fra politiet, kan du ignorere denne e-mail. Et abonnement træder ikke i kraft, før du har bekræftet.


IMG_20220913_0001.jpg
238K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20220913_0001

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement. CRM:0462000731
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 16:39
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: kundeservice@glitreenergi.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, post@elhub.no, trond.skjellerud@elvia.no, nve@nve.no, kundeservice@fortum.com
Hei,

dette har jeg tidligere tatt med din kollega Vilde, blant annet.

Så det blir litt kjedelig å gjenta seg selv.

Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Som sagt så begynte Bærum kommune å 'gnåle' om LOS (på kontrakten) da jeg skulle fornye husleie-kontrakten, under coronaen, i fjor sommer.

Og byråkratene i Bærum (som Nav-Steinar og Boligbistand-Bjørn) de er ofte ordknappe/innesluttede, og det på tross av at Bærum kommune/Nav Bærum ofte har sære løsninger (når det gjelder 'bilag-innlevering', plen-klipping og kabel-TV-avtaler) som det nok vanligvis ville vært naturlig å forklare/informere borgerne/kundene om.

Så det er kanskje bedre om LOS forklarer om dette samarbeidet (må det vel antagelig være snakk om) med Bærum kommune.

Hvorfor er LOS så gjevt.

Bærum kommune skrev på kontrakten at de forbeholdt seg retten, til å bytte strøm-avtale, i mitt navn, til LOS.

Men så har de seinere snudd, og og sagt at det var feil, for det gjaldt bare ny-innflyttede.

(Selv om det stod svart på hvitt, på kontrakten).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 14. feb. 2022 kl. 09:46 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Først og fremst; beklager for sen tilbakemelding på din henvendelse! Vi har for tiden svært stor pågang og svartiden er derfor lengre enn normal.

 

Her har du nok kommet litt feil. Vi i LOS tilbyr kun strømavtaler til våres kunder og ikke telefon abonnement. 

 

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

 


Vennlig hilsen 
Andreas | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Sat Feb 05 2022 22:38:47 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: postkasse@datatilsynet.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; info@brukerklagenemnda.no; politikk@hoyre.no; svc.no.nova@lowell.com; runcornoffice@taroe.org; postmottak@asd.dep.no; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundesenter.no@lowell.com; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; kundeservice@norgesenergi.no; kundeservice@renroros.no; strom.no@lowell.com; firmapost@nkom.no; marked@ge.no;
Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <mobil@ge.no>
Date: fre. 4. feb. 2022 kl. 23:51
Subject: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>
 

 
Bekreftelse på inngått avtale.

Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.

Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, det vil si når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.

Her er særvilkårene for inngått avtale:

Ved avtale om levering av Leve 100 GB gjelder følgende betingelser:
 
Avtalen inkluderer 100 GB data, fri SMS, MMS og tale. NB: maks 10000 SMS/MMS og maks 10000 ringeminutter. Fri bruk i EU/EØS er begrenset til 20 GB. Trenger du mer data, bestiller du dette via vår app eller min side. Se link overfor mht. priser.
 
Avtalen har ingen bindingstid.
 
Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover inkludert innhold faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser,se link..


 
Avtalen inkluderer "Fri Roaming" i EU/EØS, begrenset til 20 GB. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.

NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i.Se link for priser.
 
Avtalen har "Data rollover". Du kan spare opp, og overføre, like mye data som du har inkludert i abonnementet ditt.
 
Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.
 
Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.
 
Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.
 
Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.
 
I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.
 
I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.
 
GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.
 
GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).
 
For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.
 
NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.


Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.

Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!


Med vennlig hilsen oss i Gudbrandsdal Energi Mobil

 
Tlf: 61 29 47 00 -- Web:www.ge.no


Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
LOS Kundeservice - Din henvendelse CRM:0448000339
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 16:34
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: kundeservice@glitreenergi.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, post@elhub.no, trond.skjellerud@elvia.no, nve@nve.no, kundeservice@fortum.com
Hei,

dette har jeg tidligere tatt med din kollega Vilde, blant annet.

Så det blir litt kjedelig å gjenta seg selv.

Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Som sagt så begynte Bærum kommune å 'gnåle' om LOS (på kontrakten) da jeg skulle fornye husleie-kontrakten, under coronaen, i fjor sommer.

Og byråkratene i Bærum (som Nav-Steinar og Boligbistand-Bjørn) de er ofte ordknappe/innesluttede, og det på tross av at Bærum kommune/Nav Bærum ofte har sære løsninger (når det gjelder 'bilag-innlevering', plen-klipping og kabel-TV-avtaler) som det nok vanligvis ville vært naturlig å forklare/informere borgerne/kundene om.

Så det er kanskje bedre om LOS forklarer om dette samarbeidet (må det vel antagelig være snakk om) med Bærum kommune.

Hvorfor er LOS så gjevt.

Bærum kommune skrev på kontrakten at de forbeholdt seg retten, til å bytte strøm-avtale, i mitt navn, til LOS.

Men så har de seinere snudd, og og sagt at det var feil, for det gjaldt bare ny-innflyttede.

(Selv om det stod svart på hvitt, på kontrakten).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 11. feb. 2022 kl. 15:53 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Ut fra hva jeg kunne se på skjermbildene kommer disse meldingene fra Glitre Energi AS. Jeg har også søkt opp navnet ditt og finner ikke noe kundeforhold hos LOS AS.

Her ville jeg tatt kontakt med din strømleverandør, Glitre Energi AS på 31 00 15 50, eventuelt via kontaktskjema på deres nettsider vedrørende spørsmål du måtte ha.

 

Ønsker deg en riktig god helg!

Med vennlig hilsen 
Frode | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Tue Feb 01 2022 18:55:52 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: kundeservice@glitreenergi.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; politikk@hoyre.no; marked@ge.no; firmapost@nkom.no; postkasse@datatilsynet.no; runcornoffice@taroe.org; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; kundeservice@norgesenergi.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@renroros.no; strom.no@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com;
Emne: Tekstmeldinger

Hei,

dere sender meg tekstmeldinger nesten daglig, hvor dere skriver om: 'Min Side', osv.

Hva skal dette bety?

Erik Ribsskog

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger CRM:0347000653
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 16:23
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: kundeservice@glitreenergi.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no
Hei,

dette har jeg tidligere tatt med din kollega Vilde, blant annet.

Så det blir litt kjedelig å gjenta seg selv.

Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Som sagt så begynte Bærum kommune å 'gnåle' om LOS (på kontrakten) da jeg skulle fornye husleie-kontrakten, under coronaen, i fjor sommer.

Og byråkratene i Bærum (som Nav-Steinar og Boligbistand-Bjørn) de er ofte ordknappe/innesluttede, og det på tross av at Bærum kommune/Nav Bærum ofte har sære løsninger (når det gjelder 'bilag-innlevering', plen-klipping og kabel-TV-avtaler) som det nok vanligvis ville vært naturlig å forklare/informere borgerne/kundene om.

Så det er kanskje bedre om LOS forklarer om dette samarbeidet (må det vel antagelig være snakk om) med Bærum kommune.

Hvorfor er LOS så gjevt.

Bærum kommune skrev på kontrakten at de forbeholdt seg retten, til å bytte strøm-avtale, i mitt navn, til LOS.

Men så har de seinere snudd, og og sagt at det var feil, for det gjaldt bare ny-innflyttede.

(Selv om det stod svart på hvitt, på kontrakten).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 4. feb. 2022 kl. 13:36 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei,
Takk for at du tar kontakt med oss.
 
 
Vi har prøvd å søke deg i vårt system men vi finner ingen aktiv kundebilde her hos LOS. Dersom du mistenker
at noen bestiller strøm i ditt navn uten din tillatelse, så må dette meldes til riktig instans, som er politiet. 
 
Ønsker deg en fin dag videre.
Vennlig hilsen 
Ali | Kundebehandler
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Wed Feb 02 2022 15:26:04 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: kundeservice@glitreenergi.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; calmquist@eurojuris.no; politikk@hoyre.no; marked@ge.no; firmapost@nkom.no; postkasse@datatilsynet.no; runcornoffice@taroe.org; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; kundeservice@norgesenergi.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@renroros.no; strom.no@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com; Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no; elklage@elklage.no; tryggstromhandel@dnvgl.com; pal.skjaeggestad@glitreenergi.no;
Emne: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger

Hei,

jeg lurer på om dette er noe med Rundtom-nissen, (som min Berger-onkel fortalte om, på 70/80-tallet).

Jeg ber om at du sender dette til en overordnet.

Og så forfremmer du deg selv, til din sjef, (kan det virke som).

Det blir som noe tusk-aktig, og som at jeg blir holdt for narr, (synes jeg).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Jeg har mange rare slektninger i Drammen, (blant annet en bonus-søster, på Konnerud, ved navn Christell, som fyller 50 seinere i år, og en raggar-far, som jeg har en omsorgssvikt-sak mot, og som pleide å fylle såpe i fontena deres, på torget, på 60/70-tallet), så jeg ønsker å ha minst mulig egentlig, med Drammen å gjøre.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
ons. 2. feb. 2022 kl. 10:00 skrev kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>:
Det er forholdsvis naturlig å informere deg om hva årsaken til oppstarten er her.
For oss er det ingen problem å reversere denne oppstarten. Denne situasjonen er ikke noe vi har forårsaket, men den eventuelle personen som bestiller i ditt navn. Dette vet vi jo ikke hvem er, men det er tydeligvis noen som har all informasjon på deg og bestiller strøm i ditt navn. Det er tvilsomt en annen leverandør som bestiller strøm til deg fra oss, det ville i så fall hvert stikk motsatt av hva som er naturlig. I dette tilfellet er det nok ikke et nett-troll, men snakk om svindel og da bør du uansett melde dette til riktig instans, som er politiet. Da kan man kanske spore IP-adressen det er bestilt fra osv.
 
Det vi får gjort er å reversere oppstarten.


Med vennlig hilsen

Leder kundefront
Kjersti Dæhlen
Glitre Energi Strøm AS


•Vi tilbyr opprinnelsesgarantier for 100 % fantastisk vannkraft
•Lokalbidraget – vi sponser din klubb eller forening
Les mer på glitreenergi.no/strom


 
-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 02.02.2022 09:33
Til: "kundeservice@glitreenergi.no" <kundeservice@glitreenergi.no>
Kopi: kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger
 
Hei,

nå forklarte jeg, i den forrige mailen, at jeg aldri har hatt noe med deres firma å gjøre.

Hva er det som er vanskelig å forstå med det, lurer jeg.

Jeg har også bedt om å få svar, fra en overordnet.

Det kan jeg ikke se at har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Det er noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Det var det samme i sommer, at disse nett-trollene byttet, fra Hafslund til Norgesenergi, i mitt navn.

Og jeg sender til den myndigheten, (RME/NVE), som er ansvarlig, for dette.

Men de gjør ingenting.

Men vennligst send dette til overordnet, som jeg har bedt om tidligere.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skje igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
ons. 2. feb. 2022 kl. 08:34 skrev kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>:
Hei igjen,
 
Årsaken til kontraktens oppstart er en bestilling fra vårt webskjema på nett den 04.01.2022, angivelig av deg. Det er fylt ut et fullverdig skjema fødtselsdato, kontaktinfo, adresse osv. Sier du at dette og denne bestillingen ikke er noe du vedkjenner deg? Målerinfo til Furulia 29, 1356 er også lagt inn.
 
Navnet på personen som har bestilt er jo angivelig den personen so står oppført i skjemaet (Erik Løvenbalk Ribsskog)
 
Hører fra deg.


Med vennlig hilsen

Kjersti
Kunderådgiver
Glitre Energi Strøm AS

•Vi tilbyr opprinnelsesgarantier for 100 % fantastisk vannkraft
•Lokalbidraget – vi sponser din klubb eller forening
Les mer på glitreenergi.no/strom


 
-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 01.02.2022 21:38
Til: "kundeservice@glitreenergi.no" <kundeservice@glitreenergi.no>
Kopi: kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: (Glitre S:383371) [EKSTERN] Tekstmeldinger
 
Hei,

jeg har aldri hatt noe med deres firma å gjøre.

Så dette må klage på.

Det virker som at dette er tungt for dere.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
tir. 1. feb. 2022 kl. 20:36 skrev kundeservice@glitreenergi.no <kundeservice@glitreenergi.no>:
Hei Erik.

 

Den første SMS'n vi sendte deg var denne:

Fra: -26166

Til: 4741767056

Dato: 26.01.2022 17:01

Melding: Hei Erik Løvenbalk Ribsskog. Vi har forsøkt å sende deg noe på en e-postadresse som vi får beskjed om er ugyldig. Oppdater e-postadressen din here-url.no/fpl-7636G0YRL5. OBS! Dersom du har hatt faktura på e-post må du gå inn på Min side og legge inn det på nytt. Mvh Glitre Energi Strøm

 

Årsaken til at vi sendte deg denne er fordi vi ikke hadde registrert din epostadresse fra før. Nå som du har sendt oss en epost har vi jo det, så takk :)

 

Den andre SMS'n vi sendte deg var vedr. din strømavtale, som du har prisvarsel på:

Fra: -26166

Til: 4741767056

Dato: 01.02.2022 16:53

Melding: Hei, prisene på strømbørsen Nord Pool er på vei ned og vi reduserer derfor prisen på Glitre Forutsigbar. Prisen endres til 189 øre/kWh f.o.m 15.02.22. Les mer påglitreenergi.no/strom/min-side. Mvh Glitre Energi Strøm

 

Det at du har fått to SMS'er såpass tett er en ren tilfeldighet.

Ønsker deg en fin kveld videre.



Med vennlig hilsen

Kjersti
Kunderådgiver
Glitre Energi Strøm AS

•Vi tilbyr opprinnelsesgarantier for 100 % fantastisk vannkraft
•Lokalbidraget – vi sponser din klubb eller forening
Les mer på glitreenergi.no/strom


 
-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 01.02.2022 18:55
Til: kundeservice@glitreenergi.no
Kopi: kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: [EKSTERN] Tekstmeldinger
 
Hei,

dere sender meg tekstmeldinger nesten daglig, hvor dere skriver om: 'Min Side', osv.

Hva skal dette bety?

Erik Ribsskog

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 15:55
Til: telia-info@telia.se
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

jeg har gått på handel og kontor i sin tid.

Og der lærte jeg at det er kunden/borgeren som velger korrespondanse-metode.

Det er kunden/borgeren sitt privilegium.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 11. feb. 2022 kl. 08:25 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej Erik!

Tack för ditt meddelande!

Bra att du kontaktar oss om det.


Via denna ingång besvarar vi enbart generella frågor.

Ring oss gärna på 90 200 eller skriv in till oss via https://www.telia.se/privat/kontakt#/digitaltv/uppsagning så tittar vi vidare på det.


Ha en fortsatt fin dag!


Med vänlig hälsning

Telia

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 15:40
Til: kundeservice@mail.efi.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "CC: Gudbrandsdal Energi AS" <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette høres ut som en røverhistorie (må jeg si).

Hvis dere har noen advokater (for eksempel) ansatt i deres firma.

Så klarer nok de å løsne flokken (ovenfor ISP-ene) hvis jeg skulle tippe.

Så dette blir som noe tafatt.

(Må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere svarer her på en kopi-mail.

Dere har havnet på en mail-liste fordi at det har vært problemer med dere tidligere.

Skjerpings!


man. 7. feb. 2022 kl. 15:05 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
Hej Erik!

 

Detta är en tråkig historia som du blivit utsatt för.

Som vi tidigare informerat dig om har vi som företag gjort allt vi kan för att stoppa detta.

Vi har ingen möjlighet att ta fram namnet på eventuella nättroll.

 

Men det är viktigt att klargöra att om du är utsatt för bedrägeri i någon form måste du polisanmäla detta.

EFI har ingen möjlighet att ta fram något namn som tillhör en viss IP adress.

För att få fram detta krävs att polisen gör utredning hur det ligger till.

 

 

Med vänlig hälsning/Best regards

EFI AB

Platschef

Tomas Strand


Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 

 
w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
 

Original Text

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: postkasse@datatilsynet.no
CC: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>;firmapost@nkom.no;Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>;kundeservice@renroros.no;kundeservice@norgesenergi.no;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>;LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>;info@tpas.org.uk;Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>;Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>;Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>;Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>;info@brukerklagenemnda.no
Sent: 05.02.22 22:37:17
Subject: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
 

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <mobil@ge.no>
Date: fre. 4. feb. 2022 kl. 23:51
Subject: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>



Bekreftelse på inngått avtale.

Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.

Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, det vil si når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.

Her er særvilkårene for inngått avtale:

Ved avtale om levering av Leve 100 GB gjelder følgende betingelser:

Avtalen inkluderer 100 GB data, fri SMS, MMS og tale. NB: maks 10000 SMS/MMS og maks 10000 ringeminutter. Fri bruk i EU/EØS er begrenset til 20 GB. Trenger du mer data, bestiller du dette via vår app eller min side. Se link overfor mht. priser.


Avtalen har ingen bindingstid.

Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover inkludert innhold faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser, se link..



Avtalen inkluderer "Fri Roaming" i EU/EØS, begrenset til 20 GB. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.

NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i. Se link for priser.

Avtalen har "Data rollover". Du kan spare opp, og overføre, like mye data som du har inkludert i abonnementet ditt.

Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.

Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.

Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.

Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.

I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.

I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.

GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.

GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).


For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.

NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.


Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.

Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!


Med vennlig hilsen oss i Gudbrandsdal Energi Mobil


Tlf: 61 29 47 00 -- Web: www.ge.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Pensjonistforbundet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 15:30
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: pf@pensjonistforbundet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Pensjonistforbundet <pf@pensjonistforbundet.no>
Date: søn. 11. sep. 2022 kl. 14:16
Subject: Velkommen som medlem i Pensjonistforbundet
To: Frøken Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Hei Frøken Erik Løvenbalk Ribsskog

Velkommen som medlem i Pensjonistforbundet!

Takk for at du valgt å bli medlem i Pensjonistforbundet. Vi er landets største interesseorganisasjon for pensjonister, og jobber hver dag med å bedre dine vilkår for et rikt og meningsfylt liv som pensjonist. Ved å være medlem hos oss er du del av et stort og viktig fellesskap, og støtter opp om en viktig røst i debatter og avgjørelser om saker som angår deg.

Som medlem av Pensjonistforbundet har du tilgang til en rekke medlemsfordeler, som du enten kan orientere deg om på våre nettsider www.pensjonistforbundet.no, eller som du kan lese om i vårt medlemsblad Pensjonisten, når du mottar det.
Nok en gang, velkommen til oss i Pensjonistforbundet, håper du blir fornøyd med ditt medlemskap.

Ditt medlemsnummer er 41448051 Husk at du alltid kan holde deg oppdatert om Pensjonistforbundet og saker som angår pensjonister på vår hjemmeside; www.pensjonistforbundet.no
Vennlig hilsen
Pensjonistforbundet

Jan Davidsen
Forbundsleder

Mer fra YouTube





















Jeg tror at dette må være min stesøster Christell som besøker sin datter Ronja i Australia. Noe sånt

christell i australia


Christell fyller forresten femti i november.

Selv om hu er den yngste, av de forskjellige avkommene, til min far (Arne Mogan Olsen) og hennes mor (Haldis Humblen).

(Min far og Haldis ble aldri gift.

Men de var samboere i mer enn 40 år.

Fra våren 1980 til i våres, da Haldis døde.

Og meg tvang de til å bo aleine, fra jeg var ni år (våren 1980).

Så jeg har både omsorgssvikt-sak og arve-sak mot disse nå.

For å si det sånn.

Og man ser jo hva pengene/arven går til.

Må man vel si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Christell (og min lillesøster Pia) sa forresten, på midten av 90-tallet, at Christell hadde jobba på en strippebar (med å servere) i Australia.

(Som del av en jorda rundt reise.

Som Christell og Hege Snoghøj f. Lund dro på.

Var det vel).

Så det er mulig at det er døtrene sin tur nå, til å drive med noe sånt.

(Hva vet jeg).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Nå har jeg forresten ikke hatt så mye med Christell å gjøre, siden 80-tallet.

(Vi skulle liksom søsken, en stund, sommeren 1980.

Etter at Christell, Haldis, min far og jeg, hadde vært på sommerferie i Jugoslavia.

En ferie som ble foreslått av min far yngste bror Runar (som er sosialist) vel).

Så det var ikke sånn at jeg fikk noe postkort fra Australia.

(For å si det sånn).

Og jeg har heller ikke sett noen ferie-bilder derfra (på 90/00-tallet).

Så dette med den nevnte jorda rundt-reisen, kan godt ha vært noe tull.

(For alt hva jeg vet).

Men Christell fortalte også, at hu og Hege hadde cruisa rundt i Los Angeles, i den bilen, som hadde vært med, i svenskene sin fotball-VM-heiasang, det året.

(Noe sånt).

Så det var antagelig sånn, at dette hadde skjedd.

(Siden at Christell kom med masse detaljer.

Hu hadde sett Norge-Irland-kampen (i fotball-VM 94) på en bar i USA.

Og hu hadde blitt så flau, over det norske spillet.

Fortalte hu.

Og hu fortalte også, at de (noen måneder tidligere vel) hadde ridd på noen kameler, gjennom en ørken (som del av en karavane, eller noe lignende).

Og da hadde de måttet bruke venstre-hånda som toalett-hånd (fortalte Christell).

Og så hadde de dratt til Singapore, etter dette igjen, og da var Christell så vant til, å bruke toalett-hånd.

At hu fortsatte med dette, selv om de bodde på et flott hotell, med kjempemykt dopapir, osv.

For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn.

At da Christell gikk i niende klasse.

(Skoleåret 1987/88).

Så kom hu opp til meg.

(Der jeg bodde aleine.

I Leirfaret).

For hu ville at jeg skulle føre inn hennes særoppgave, på en Casio skrivemaskin (som jeg hadde kjøpt meg, for stipendet fra Lånekassa, siden at jeg gikk på handel og kontor).

Og den særoppgaven var om Australia.

(Husker jeg).

Så Christell syntes at Australia var et artig land/kontinent, allerede på ungdomsskolen.

(Kunne det virke som).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var også sånn, at Christell sa.

(Dette var ting Christell sa, mens Pia også var der.

Dette må vel ha vært hjemme hos Christell (og Hege) i Konnerudgata (hvor jeg lå på sofaen, et par netter, i forbindelse med julefeiring, i 1994)).

At hu ikke syntes at det var noe stas/imponerende, med de høye byggene på Manhattan, osv.

(Noe sånt).

Hu syntes at det var helt vanlig/ordinært der.

(Var det vel).

Og det var også sånn, at hu syntes, at det var så kjedelig i Los Angeles.

(Siden at det var så store avstander der.

Man måtte liksom kjøre (fra sted til sted) hele tida (uansett hva man skulle).

For å si det sånn).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter