Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juli 2020

Fru Landhjem, (som jeg noen ganger henta reklameplakat-forsendelser for, på postkontoret, på slutten av 70-tallet), la visst ned kolonialbutikken sin, i 1991. (Fra Østlands-Posten 9. november 1991)


https://www.nb.no/items/bc5dddea40819d4258b6f34a265f5be7?page=11&searchText="hjørdis%20landhjem"

PS.

Her er mer om dette:


(Samme link som overfor).

PS 2.

Da jeg bodde i Jegersborggate.

Så hadde fru Landhjem, (som egentlig var en gammel jomfru), en kaffekvern, (av et mer moderne slag), som hang på veggen, øverst i trappa, (ned til lageret).

(Sånn som jeg husker det).

Og på de hyllene, hvor det står ølflasker, på bildet øverst i bloggposten.

Så var det alle mulige slags varer, (på 70/80-tallet).

(Sånn som jeg husker det).

Men fru Landhjem ble kanskje litt senil, på sine eldre dager.

(Hva vet jeg).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det står at fru Landhjem, dreiv med turn, i mange år.

Så det var kanskje derfor, at min lillesøster Pia, begynte med turn, (i 1978/1979).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Ole Morten Halvorsen var nesten som min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen, på 80-tallet. For begge fikk tak i filmer, (på video), før de kom på kino. (Fra Østlands-Posten 1. oktober 1986)


https://www.nb.no/items/15de33b122c9348c2660b0e8219f93c3?page=5&searchText="ole%20morten%20halvorsen"

PS.

Det var min bestekamerat Frode Kølner.

Som på slutten av 70-tallet, begynte å hinte om, at jeg burde være kamerat, med Ole Morten.

(Noe sånt)

Vi fulgte vel nesten etter Ole Morten, hjem fra skolen, en gang, (han bodde i Bøkelia).

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg ble aldri ordentlig kjent, med Ole Morten, på 70-tallet.

Men på andre halvdel av 80-tallet.

Så var det sånn, at Frode Kølner, ga meg Ole Morten, som kontakt, når det gjaldt videofilmer.

Og jeg hadde fra før, en kontakt, som fikk tak i videofilmer, (og dataspill).

Nemlig min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen, fra Lørenskog.

Så jeg lurte en stund, (på midten av 80-tallet), om jeg skulle bli 'film-konge' liksom, på Berger.

Og liksom få filmer i posten fra Larvik, og så kopiere de, og sende de videre, til Øystein, i Lørenskog.

Og omvendt.

Men jeg fant ut at jeg ikke gadd.

(Øystein var ofte på besøk hos meg, på Bergeråsen, (nesten hver helg, i perioder).

Så å skjule fra han, hvem Ole Morten var, det ville vært fåfengt.

Må man vel si).

Så jeg bare ga Øystein adressen og telefonnummeret, til Ole Morten.

Sånn at de kunne bytte filmer direkte.

(For å si det sånn).

Uten at jeg vet om de gjorde det noe særlig.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men  men.

PS 3.

Ole Morten gifta seg visst, i 1995, (fra Østlands-Posten 22. september 1995):


https://www.nb.no/items/5b96eb379ed2c4007605cb6eaf021c5f?page=0&searchText="ole%20morten%20halvorsen"

PS 4.

Seinere så gifta han seg visst, med ei Margaryta Berben, (fra Østlands-Posten 28. november 2012):


http://www.e-pages.dk/op_no/2922/17/?gatoken=dXNlcl9pZD0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImdXNlcl9pZF90eXBlPWN1c3RvbQ%3D%3D&token=YV91c2VyX2lkPTE4MTAwMjEmYV91c2VyX2tleT0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImYV9zdWJfa2V5PQ%3D%3D&query="ole+morten+halvorsen"

PS 5.

Her er mer om dette:


PS 6.

Moren til Ole-Morten er visst britisk, (fra Østlands-Posten 11. mai 1985):


https://www.nb.no/items/948f72dad72f2925f90361b0fc3412e2?page=19&searchText="ole%20morten%20halvorsen"

PS 7.

Foreldrene til Ole Morten er muligens søskenbarn, (det er kanskje derfor Ole Morten driver og 'vanner ut' genene sine, med koner fra fjerne himmelstrøk), fra Østlands-Posten 5. januar 1971:


https://www.nb.no/items/a35b013cdbe2fc4182e2b170cd20cf00?page=1&searchText="eileen"

PS 8.

Da jeg, (og min lillesøster Pia), besøkte tante Ellen, i Sveits, sommeren 1987.

Så fløy jeg rundt, i hele Basel, for å leite etter video-filmer, (blant annet: 'Big Trouble in Little China'), for min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen.

(Husker jeg).

Og sommeren etter, så dro jeg med min tremenning Øystein, på språkreise, (med EF), til Brighton.

(Siden at han hadde skaffa meg, så mange videofilmer og dataspill.

Noe han tok med til Bergeråsen, (i helgene), fra Lørenskog.

For å si det sånn).

Og i Brighton/England, sommeren 1988.

Så leita jeg etter filmer, for Ole Morten, (som Frode Kølner hadde anbefalt meg å bli kjent med), husker jeg.

(Det kan muligens ha vært snakk om filmene: 'Basket Case', blant annet.

Noe sånt.

Selv om Øystein også så etter filmer, (så det kan ha vært Øystein som så etter den filmen).

Og vår vertsfamilie hjalp oss å rane en videosjappe i Shoreham, (for å spare penger).

Husker jeg).

Og på språkreise-kurset, så var det blant annet, enn guttegjeng, fra Drammen.

Og de irriterte meg litt, for de sang alltid en sang/regle: 'Vil du værra ska du værra eggemøller, ja for faen'.

(Noe sånt).

Og de i den gjengen, de mobbe mer eller mindre Øystein og meg, (og Øystein sine kamerater), syntes jeg.

Så jeg lurte på hva problemet til disse folka, (fra Drammen), var.

Og så hang jeg meg på de, når de skulle være med hjem, til kursleder Paul Wilkie, i Hove, (husker jeg).

(Jeg hadde hadde vært på språkreise til Brighton, også i 1985, (med STS).

Og da hadde vi kurs-lokale, i Hove, husker jeg.

Så derfor syntes jeg, at det var litt artig, med Hove, da.

Og ble med disse 'skrullingene', (eller hva man skal kalle de), dit).

Og jeg ble litt som en outsider der.

(Hjemme hos Paul Wilkie.

Som bodde i en slags bungalow, eller noe i den duren.

For å si det sånn).

Så for å få litt momentum.

Så ringte jeg noteringsoverføring, ('collect call'), til Ole Morten og de, (i Larvik).

For å diskutere/oppdatere om film-kjøp.

Og faren til Ole Morten svarte.

Og han ville ikke snakke med meg.

(Kunne jeg høre, (over telefonlinja), før noteringsoverføringen, ble stoppet.

Av damen fra det britiske televerket.

Dette var muligens British Telecom.

Noe sånt).

Så det var en litt rar/merkelig episode.

Det er mulig, at de ikke ville prate med meg, (i Larvik), fordi at Ole Morten, ikke var hjemme.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg vet ikke om de lokale i Nevlunghavn alltid skjønte like mye av bestemor Ingeborg sine skriverier. (Fra Østlands-Posten 12. juli 1995)


https://www.nb.no/items/b2857837733e4b4e8cb80c067b6aa939?page=3&searchText="ribskog"

Mer om min bonusbror Jan, (som er halvt dansk). Fra Rana Blad 8. januar 1992


https://www.nb.no/items/e0a4e21776d3a519e4414027cbdd7b51?page=11&searchText="snoghøj"

PS.

Jans mirakelkurer kunne visst ikke redde Finn Christian Jagge, (fra Arbeiderbladet 7. januar 1993):


https://www.nb.no/items/59d1a6fcdd8ca9dc454336be4dec911a?page=19&searchText="snoghøj"

PS 2.

Enkelte bakstrebere var misfornøyde med Jan, (fra Arbeiderbladet 9. januar 1993):


https://www.nb.no/items/59e8b14fb1e2128f78a25116fdb1d8ba?page=31&searchText="snoghøj"

PS 3.

Fra den andre artikkelen der, (den med Finken, i svømmebassenget).

Så kan det se ut som, at Terje Skriver, (som var Jans kinesologi-lærermester, på 80-tallet), har emigrert til Sveits.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Mer om Terje Skriver, som jeg har hørt Jan 'preke' om, på 80-tallet, men som jeg ikke har møtt/hilst på, (fra DT/BB 17. november 1990):


https://www.nb.no/items/79118441cfeabe1e58d4a3103caa13fb?page=1&searchText="terje%20skriver"

PS 5.

Mer om Jan sin guru:


http://www.tpm-toppleder.no/Omoss/Partnere/tabid/638/language/en-US/Default.aspx

PS 6.

Terje Skriver har visst også vært politiker for Fremskrittspartiet, (fra DT/BB 17. september 1987):


https://www.nb.no/items/40fbe187b639a6e69636ae348c05d5f3?page=3&searchText="terje%20skriver"

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Det er ikke bare jeg som har flytta bort fra Halsen:


https://www.kreativdans.no/kursholder.html

Jeg lurer på om hu her gikk i klassen min. (Fra Østlands-Posten 11. august 1979)


https://www.nb.no/items/a051ca074da9894c34425620f1afe43b?page=17&searchText="kjersti%20thoresen"

PS.

Det er visst ikke lov, å si, at unge blondiner er pene, (ifølge min yngre halvbror Axel).

Men hvis det hadde vært lov.

Så var det sånn, at jeg mener å huske, at jeg gikk i samme klasse, som ei pen/søt blondine, (i første klasse).

For jeg husker, at det var sånn en gang.

Etter at vi egentlig hadde flytta, til Jegersborggate, (i Larvik sentrum).

At jeg tok en Tjølling-buss, til skolen.

(En buss som gikk til Gon eller Tjodalyng.

Eller noe i den duren).

Vi flytta, (til Larvik sentrum), mens jeg gikk i første klasse, (våren 1978).

Og av en eller annen grunn, så skulle jeg ikke bytte skole, med en gang.

Men jeg skulle gå ut første klasse, på Østre Halsen skole.

Og da måtte jeg ta bussen, til skolen, hver dag.

Noe som kunne være litt kaotisk.

For min mor skulle liksom styre dette.

Men noen ganger, så måtte jeg gå aleine, til rutebilstasjonen.

Og akkurat hvor de forskjellige bussene gikk fra, (og når), hadde jeg ikke så nøye, i huet.

(For å si det sånn).

Og jeg hadde ikke lyst til å komme for seint heller.

Så jeg pleide vel å spørre buss-sjåførene, om hvilken buss, som gikk, til Halsen.

(Noe sånt).

Og da hendte det noen ganger, at jeg havna, på en Tjølling-buss, (som var malt i grønt og gult/mørkegult).

Og da måtte jeg gå av, et steinkast fra skolen.

(Hvis ikke, så hadde jeg muligens havna, ved hytta til Ninni Stoltenberg og de, (ute i Ula).

For å si det sånn).

Og en gang, så så jeg, noen unger, som spilte fotball, like ved skolen, (i Rekkeviks gate).

(Dette var kanskje ti minutter, før skolen begynte.

Noe sånt).

Og da stod jeg og så på de.

(Som vel skikken var, hvis man vil være med å spille).

Og da sa hu blonde, (som muligens var Kjersti Thoresen): 'Hei Erik', (husker jeg).

Så jeg husker ihvertfall, at jeg kjente, ei som ligna, på hu på bildet overfor.

(Hvis ikke det var Anne Lise Hagen, (eller Unn Berglund).

Hm).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurer på om det var her de spilte fotball, (og at de ikke hadde den garasjen der, på 70-tallet):

Min første kamerat, (må man vel kalle han), Morten Nordheim, (fra Østre Halsen), gifta seg visst, nede i Danmark. (Fra Østlands-Posten 15. august 1990)


https://www.nb.no/items/91c96be580b23bdc219c8bcf964e011b?page=3&searchText="morten%20nordheim"

PS.

Hans kone Unn, har visst forresten, samme etternavn, (Berglund), som min bonusbror Jan Snoghøj, sine bekjente Anita Berglund, (som er en forfatterinne bosatt i Larvik).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Unn kan muligens ha hatt, en tante, (eller noe), på Østre Halsen.

For jeg mener å huske, at en gang, som min mor, dro meg med, til Hvittensand, (et kjent strand på Østre Halsen), som 6-7-åring.

(Mens vi bodde i Mellomhagen, på Gloppe/Østre Halsen.

Hvor vi bodde fra våren 1976 til våren 1978).

Så var det sånn.

At Unn, (eller ei som ligna), dreiv og lekte, (som en liten unge liksom, selv om hu vel ikke er så mye yngre enn meg), splitter naken.

Like ved der min mor og jeg, lå og solte oss.

Så det er mulig, at Unn, var på Norgesferie.

Og at hu ikke hadde noen å leke med, (siden at hu ikke kjente noen der).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 08:15
Til: Laila Bacher Byberg
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Nikoline Gjerstad
Hei,

det kjøper jeg ikke helt.

Andre firmaer har opplyst meg om ip-adressene til de som har bestilt.

Så det virker som at du bare sier noe bullshit, (for å si det sånn).

Jeg har gått på handel og kontor, (i sin tid), og når sånt som dette skjer, så er det vanlig, at man ber firmaene, om å få bedre rutiner.

Så da lurer jeg på hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med.

(For å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. jul. 2020 kl. 17:51 skrev Laila Bacher Byberg :
Hei Erik,

Dessverre så er vi ikke sikre på hvem som har bestilt dette for deg. I alle kontaktskjema kan hvem som helst legge inn hvilke detaljer de ønsker. I dette tilfellet ser det ut som noen har bestilt og benyttet ditt navn og din mailadresse. Grunnet personvern loggføres det ikke hvem som har gjort dette.

Håper du ikke opplever dette fra andre steder.

God sommer.

-- Med vennlig hilsen –

Laila B. Byberg

Daglig leder

------------------------------------------------------

LACE Facepaint AS - Ansiktsmaler.no - Gledesspreder.no

Org. NO 99707900 MVA
Telefon: 92259654
Epost: laila@ansiktsmaler.no
Nettside: www.ansiktsmaler.no


Fra: Nikoline Gjerstad
Sendt: tirsdag 14. juli 2020 16:49
Til: Erik Ribsskog
Kopi: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; Laila Bacher Byberg
Emne: Re: Klage/Fwd: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no

Her må jeg henvise til Laila, da det er ansiktsmaler.no sitt kontaktskjema som er blitt benyttet.

Nikoline

tir. 14. jul. 2020, 16:04 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


lør. 13. jun. 2020 kl. 19:38 skrev Nikoline Gjerstad :
Hei,
Det var leit å høre at noen tydeligvis har misbrukt din e-post. Vi vil ikke kontakte deg videre med tilbud om våre tjenester og har fjernet deg fra alle våre register.

Fargesprakende hilsen
Nikoline Gjerstad
Annerledes Ansiktsmaling og Fjong Ballong
www.AnnerledesAnsiktsmaling.no


lør. 13. jun. 2020 kl. 19:32 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Laila Bacher Byberg
Date: fre. 29. mai 2020 kl. 23:10
Subject: Fwd: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no
To: nikoline@annerledesansiktsmaling.no
Cc: eribsskog@gmail.com


Hei nikoline,

Kan du ta kontakt med kunden da han bor litt mer nær deg enn oss i Rogaland?

-- Med vennlig hilsen --

Laila B. Byberg
Daglig leder

Ansiktsmaler.no
LACE Facepaint AS
M: 92259654
laila@ansiktsmaler.no
www.ansiktsmaler.no

Videresendt melding:

Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog
Dato: 29. mai 2020 kl. 22:56:59 CEST
Til: Laila Bacher Byberg
Kopi: "eribsskog@gmail.com"
Emne: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no
Svar til: eribsskog@gmail.com


KONTAKTSKJEMA - ANSIKTSMALER.NO
Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 91587593

Melding:
Vil gjerne ha en klovn til 50-årsdagen min 25. juli.
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

-- Mvh --
www.ansiktsmaler.no
post@ansiktsmaler.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft e-postadresse
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 08:07
Til: juridisk
Kopi: NRK , NRK Lisensavdelinga , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet , "Post (Medietilsynet)" , nrktv@nrk.no, "rana.tingrett"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging
Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:18
Subject: Bekreft e-postadresse
To:


Hei Sveis!

Hei, Frøken Ribsskog!
Klikk på knappen for å bekrefte at dette er din e-postadresse.

Bekreft e-post

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: https://innlogging.nrk.no/epost/bekreft/9a695a9a-ba7d-4475-afbf-e6a8fa325dee

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Melding om sannsynlig forsinkelse
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 08:01
Til: juridisk
Kopi: Faktura RB , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, post , EK Kristiansand kundeservice , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk, amnestyis
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:18
Subject: Melding om sannsynlig forsinkelse
To:


Hei.

Sendingen din fra E-wheels Norge AS kan bli forsinket. Sendingen antas å være fremme neste virkedag. Vi sender deg en ny e-post når sendingen ankommer ditt hentested.
Avsenders referanse: 531324 - 51340 - HX X7 30km Sølv ex.

Vi beklager forsinkelsen.

Spor sendingen her: https://posten.no/s/370726205729527301
Sporingsnummer: 370726205729527301

Hilsen Posten

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Chat transcript
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 07:55
Til: juridisk
Kopi: transcripts@support.doodstream.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, support@doodstream.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: DoodStream
Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:29
Subject: Chat transcript
To:



DoodStream
Chat transcript
Thanks for chatting with us!
This is your chat history with DoodStream - keep it for your archives.
How did we do?
1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Terrible Poorly Okay Good Great
i'm gay
Hello, Welcome DoodStream Live Support.
DoodStream sent this
Perfect, thank you uas!
DoodStream sent this
Perfect, how can i help you today?
DoodStream sent this
i am gay
Looking for a way to contact us?

Email Us
support@doodstream.com
Your conversation is still available online.
view conversation
You received this email because we automatically send transcripts of chats you (may have) finished.
© 2020 DoodStream, all rights reserved.
Visit DoodStream website
Unsubscribe from emails

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sending fra E-wheels Norge AS er klar for henting
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 07:39
Til: Faktura RB
Kopi: firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , post , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, amnestyis , HRW UK , Faktura RB , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, customercare@postoffice.co.uk, EK Kristiansand kundeservice , juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:59
Subject: Sending fra E-wheels Norge AS er klar for henting
To:


Hei.
Sendingen din fra E-wheels Norge AS er klar for henting på Rema 1000 Signaturgården.

Oppgi hentekode: (Sensurert av johncons-blogg)

Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her.

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726205729527301
Avsenders referanse: 531324 - 51340 - HX X7 30km Sølv ex
Hylleplass på hentested: Q 001007


Hilsen Posten.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: 200+ nye brettspill på lager, amerikansk godteri, Pokemon Gotcha Evolve, XIM Apex til PS4 og Xbox One, Gloomhaven og mye mer!
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 07:12
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også, at dere er, litt vel dus.

Jeg har bodd i England i mange år, og der sa de Mr. Ribsskog, og var ikke så klamme.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!


ons. 15. jul. 2020 kl. 10:01 skrev Gamezone Kundeservice :
Hei Erik,

Har fjernet deg fra nyhetsbrev-listen vår, og sperret kontoen din hos oss.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 14. juli 2020 18:00
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: 200+ nye brettspill på lager, amerikansk godteri, Pokemon Gotcha Evolve, XIM Apex til PS4 og Xbox One, Gloomhaven og mye mer!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 16:41
Subject: 200+ nye brettspill på lager, amerikansk godteri, Pokemon Gotcha Evolve, XIM Apex til PS4 og Xbox One, Gloomhaven og mye mer!
To:





Bilde er fjernet av sender.

SJEKK UT UKENS SPENNENDE NYHETER!

I ukens nyhetsbrev finner du mer enn 200 nye spennende brettspill på lager, Pokemon Gotcha til årets sommerferie, Verdens beste spill Gloomhaven tilbake på lager, Aeronautica Imperials får nytt startsett og nytt amerikansk godteri!

Bilde er fjernet av sender.



200+ NYE BRETTSPILL PÅ LAGER

Vi har fått inn flere hundre nyheter på lager, fra partyspill som We're Doomed og Braingasm, til reisespill som Pandemic Hot Zone, familiespill som Dragon Market og Azul Summer Pavillion og mange flere!

KLIKK HER

Bilde er fjernet av sender.



VERDENS BESTE TILBEHØR TIL POKEMON GO

Pokemon GO går aldri av moten, og i sommer kommer mange til å bruke mye tid ute i varmen og på Norges-ferien for å samle Pokemon og Poke-stops. Med Pokemon Go-tcha fanger du alt automatisk - GENIALT TILBEHØR!

KLIKK HER



Bilde er fjernet av sender.

AERONAUTICA IMPERIALIS

Ukens nyheter fra Games Workshop inkluderer et nytt startsett til Aeronautica Imperialis, en ny regelbok og ny fraksjon, samt kort og tilbehør til Kill Team.

KLIKK HER



Bilde er fjernet av sender.

AMERIKANSK GODTERI

Sommerkroppen 2020 er avlyst!  Nytt fristende amerikansk og japansk godteri på lager, inkludert Twizzlers, Hershey's Pocky, Snyder's og mange flere.

KLIKK HER

Bilde er fjernet av sender.

GLOOMHAVEN PÅ LAGER IGJEN

Et av tidenes beste brettspill er endelig tilbake på lager! Vi har grunnspillet, utvidelser og annet tilbehør. Hundrevis av timer med underholdning venter på deg!

KLIKK HER



Bilde er fjernet av sender.

POKEMON SAMLEKORT

Pokemon Rebel Clash på lager, samt mange nye spesialbokser inkludert Cooperajah V Box, Pokemon Pin Collections, Tin Boxer og mange flere.

KLIKK HER



Bilde er fjernet av sender.

XIM APEX - BRUK MUS OG TASTATUR PÅ PS4/XBOX

XIM Apex er tilbehøret som fører deg til toppen av resultatlistene, enten du spiller Call of Duty Warzone, Apex Legends, PUBG eller Fortnite! Koble til mus og tastatur og se kill/death-ratioen din fyke til værs! Anbefalt for alle pro gamere.

KLIKK HER



E-post sendt til: eribsskog@gmail.com
Melg meg av nyhetsbrev

Gamezone AS, Skibåsen 20a, 4636 Kristiansand, Norway

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft e-postadresse
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 07:05
Til: juridisk
Kopi: NRK , NRK Lisensavdelinga , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet , "Post (Medietilsynet)" , nrktv@nrk.no, "rana.tingrett"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 13:17
Subject: Bekreft e-postadresse
To:


Hei Sveis!

Hei, Frøken Ribsskog!
Klikk på knappen for å bekrefte at dette er din e-postadresse.

Bekreft e-post

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: (Sensurert av johncons-blogg)

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:58
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

nå ba jeg vel dere 'grauthuene', om å sende dette, til overordnet.

Kunderådgiver står det at du er.

Er det sånn, at dere liksom driter i, hva kundene skriver, hos dere?

Det virker som at dere har noen fæle nykker, (må jeg si).

Dette må jeg klage på.

Nå får dere slutte med tullet deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 14:04 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har undersøkt dette.

Dessverre er det ikke noe får gjort fra vår side.
Dette er ett åpent skjema, og vi kan dessverre ikke styre hva folk fyller inn i dette skjemaet.

Ytterligere henvendelser angående dette vil ikke bli besvart.

Jeg ønsker deg en fin onsdag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 14 Jul 2020 19:18:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg har en grad i IT.

Så jeg tørr å påstå, at det er deres systemer/rutiner, som er mangelfulle, sånn at troll/jævler/kødder, bruker dere som verktøy, for post/e-post-terror.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få vite navnene, på de som bestilt dritt/kontaktet dere, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Jeg er også litt lei av å høre på svadaen, fra dere på første linje-kundesupport, så om dere kan sende om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 14:10 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Min kollega Anne har gitt deg en god forklaring på dette, og det er ikke noe mer vi får gjort.

Dersom e-postadressen din blir misbrukt, kan du vurdere å bytte til en annen e-postadresse.

Vi anser saken som avsluttet.

Ha det fint.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 12 Jun 2020 13:23:40 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 07:09
Subject: Re:(Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13588411 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




2 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:49
Til: Faktura RB
Kopi: firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , post , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, amnestyis , HRW UK , Faktura RB , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, customercare@postoffice.co.uk, EK Kristiansand kundeservice , juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 15:07
Subject: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting
To:


Hei.
Sendingen din fra FIRKLØVEREN er klar for henting på Rema 1000 Signaturgården.

Oppgi hentekode: (Sensurert av johncons-blogg)

Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her.

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726209050296684
Avsenders referanse: FKT_123657575
Hylleplass på hentested: WA001007


Hilsen Posten.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #380045 "Dette er en oppfølging til ..." Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølgin...
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:41
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 15:15 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (385805) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 15. jul. 2020, 15:15 CEST:
Hei Erik,

identitetstyveri er en politisak, så dette må du anmelde til politiet.

Vi kan ikke gi ut detaljer om datatrafikk eller logger uten at politiet blir koblet på.

Det er selvsagt trist og leit at du har blitt utsatt for dette, men vi må ha pålegg fra politiet før vi kan gi ut noe data her.

Lykke til videre med saken, og håper du får fakket de skyldige i samarbeid med politiet.


Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 14. jul. 2020, 19:45 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #380045 "Dette er en oppfølging til ..."

Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #377788 "Dette er en oppfølging til ..." Re: Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen ...: Hei,

dette virker om hemmelighets-kremmeri, at dere ikke vil si dette.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (har jeg lest).

Vi har da ikke politi-stat.

Det er litt kjedelig for meg, å gjenta meg selv, men dere bruker visst her personopplysningsloven, for å beskytte de kriminelle, i en identitetstyveri-sak.

Og da er dere brødhuer, (mistenker jeg).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet.

Dere oppgir jo ikke navn engang, i deres mailer.

Men jeg ser at mailene deres kommer fra kundeservice-avdelingen.

Så det er kanskje bedre å sende dette til administrerende direktør, (for eksempel).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

fre. 12. jun. 2020 kl. 14:09 skrev :

[09XZ4R-VEY5]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #385805: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:37
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 17:07 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 15. jul. 2020, 15:15 CEST:
Hei Erik,

identitetstyveri er en politisak, så dette må du anmelde til politiet.

Vi kan ikke gi ut detaljer om datatrafikk eller logger uten at politiet blir koblet på.

Det er selvsagt trist og leit at du har blitt utsatt for dette, men vi må ha pålegg fra politiet før vi kan gi ut noe data her.

Lykke til videre med saken, og håper du får fakket de skyldige i samarbeid med politiet.


Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 14. jul. 2020, 19:45 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #380045 "Dette er en oppfølging til ..."

Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #377788 "Dette er en oppfølging til ..." Re: Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen ...: Hei,

dette virker om hemmelighets-kremmeri, at dere ikke vil si dette.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (har jeg lest).

Vi har da ikke politi-stat.

Det er litt kjedelig for meg, å gjenta meg selv, men dere bruker visst her personopplysningsloven, for å beskytte de kriminelle, i en identitetstyveri-sak.

Og da er dere brødhuer, (mistenker jeg).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet.

Dere oppgir jo ikke navn engang, i deres mailer.

Men jeg ser at mailene deres kommer fra kundeservice-avdelingen.

Så det er kanskje bedre å sende dette til administrerende direktør, (for eksempel).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

fre. 12. jun. 2020 kl. 14:09 skrev :

[09XZ4R-VEY5]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK10146)
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:30
Til: forbruker@tine.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

det virker som at dere er litt sånn tafatte, når dere sier, at det ikke er noe, som dere kan gjøre, med dette.

Så dette ønsker jeg at dere sender om, til en leder/overordnet.

Jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse jævlene/køddene er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere får hilse min tidligere kollegea Sophie Gaugain, (eller hvordan det skrives), fra Rimi Karlsrud, som nå jobber i Tine.

Det er kanskje hu som tuller, (hu skylder meg visst en blow-job, sånn som jeg husker det, fra en fest, langt ut på natta en gang, en natt til søndag, på 90-tallet, på St. Hanshaugen, hjemme hos hennes overordnede Geir Solberg, heter han vel).

Så jeg skjønner at hu synes at det er flaut, for hu har visst gifta seg nå, (ettersom at jeg har skjønt det).

Skjerpings!


tor. 16. jul. 2020 kl. 13:28 skrev forbruker :
Hei Erik,

Vi har ikke vært borti lignende tilfeller tidligere, men i teorien kan hvem som helst fylle ut kontaktskjemaet på våre nettsider og legge inn ett annet navn, mailadresse og mobilnummer.

Dessverre er det ikke mye vi kan gjøre med dette, men vi har registrert hendelsen i vår system.

Ønsker deg en fin sommer!


Med vennlig hilsen

TINE SA
Sandra

TINE Kundesenter

Tlf. 513 71 606
Åpningstid mandag-fredag kl. 09:00-15:00

Besøk oss på www.tine.no og www.facebook.com/tine


---------- Svar på epost  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fra: Erik Ribsskog     
Til: 
Dato: 14.07.2020     Emne: Re: Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK10146)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 14:19 skrev forbruker :

Hei Erik,

Takk for at du gir oss beskjed!

Vi har mottatt to "tulle" mail fra din mailadresse, en 21.04.2020 og en i dag 12.06.2020. Vi noterer oss i vårt system at dette ikke er deg, men noen som gir seg ut for å være deg.

Ønsker deg en fin fredag!


Med vennlig hilsen

TINE SA
Sandra

TINE Kundesenter

Tlf. 513 71 606
Åpningstid mandag-fredag kl. 09:00-15:00

Besøk oss på www.tine.no og www.facebook.com/tine



---------- Svar på epost  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fra: Erik Ribsskog     
Til:  juridisk
Dato: 12.06.2020     Emne: Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK10146)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: no-reply@tine.no
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 06:55
Subject: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK10146)
To: eribsskog@gmail.com


Hei,

Takk for at du kontaktet oss.
TINE Kundesenter har en behandlingstid på ca. 2 virkedager.

Ditt referansenummer er: TFK10146

Hilsen TINE

Dette er en automatisk generert e-post fra TINE SA.


**** Bemerk: Denne e-post kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis du har mottatt forsendelsen feilaktig, vennligst gi avsender beskjed og tilintetgjør forsendelsen inkl. alle evt. vedlegg uten å lese, kopiere, lagre eller offentliggjøre innholdet. Vennligst merk at TINE SA og avsender fraskriver seg ethvert ansvar for virus, og andre evt. feil ved e-posten, samt for skade eller tap som meldingen måtte medføre.

*** NOTICE: This e-mail may contain privileged or other confidential information. If you have received it by an error, please notify the sender and immediately delete the message and any attachments without reading, copying, saving or disclosing the contents. Please note that neither TINE SA nor the sender accepts any responsibility for any viruses, errors and losses incurred by this e-mail.



**** Bemerk: Denne e-post kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis du har mottatt forsendelsen feilaktig, vennligst gi avsender beskjed og tilintetgjør forsendelsen inkl. alle evt. vedlegg uten å lese, kopiere, lagre eller offentliggjøre innholdet. Vennligst merk at TINE SA og avsender fraskriver seg ethvert ansvar for virus, og andre evt. feil ved e-posten, samt for skade eller tap som meldingen måtte medføre.

*** NOTICE: This e-mail may contain privileged or other confidential information. If you have received it by an error, please notify the sender and immediately delete the message and any attachments without reading, copying, saving or disclosing the contents. Please note that neither TINE SA nor the sender accepts any responsibility for any viruses, errors and losses incurred by this e-mail.



**** Bemerk: Denne e-post kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis du har mottatt forsendelsen feilaktig, vennligst gi avsender beskjed og tilintetgjør forsendelsen inkl. alle evt. vedlegg uten å lese, kopiere, lagre eller offentliggjøre innholdet. Vennligst merk at TINE SA og avsender fraskriver seg ethvert ansvar for virus, og andre evt. feil ved e-posten, samt for skade eller tap som meldingen måtte medføre.

*** NOTICE: This e-mail may contain privileged or other confidential information. If you have received it by an error, please notify the sender and immediately delete the message and any attachments without reading, copying, saving or disclosing the contents. Please note that neither TINE SA nor the sender accepts any responsibility for any viruses, errors and losses incurred by this e-mail.

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Purring på faktura 24392 fra Bladpakken
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 05:08
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: abonnement@askmedia.no, dinbestilling@bladkongen.no, support@bladkongen.no, MEDIAFY MAGAZINES AS , bonnierpublications@bonnier.dk, josefin@mediafy.com, josefin.reinhard@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, cecilie@mediafy.com, juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)"
Hei,

jeg tror du får sende om dette til en overordnet.

For jeg har sendt dere så mange mailer nå, om dette.

Har du kollat mailen från 12. juni da?

Det virker som at du er nesten tilbakestående, må jeg si.

Så om du kan sende om dette til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 17:52 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Vilket blad gäller detta? Vi kan inte hitta något i ditt namn och vill därför  be om abonnemangsnumret.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Lydia Bygdén
Kundebehandler




From: eribsskog@gmail.com
Sent: Mon Jul 13 2020 17:09:17 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@bladpakken.no
Subject: Re: Purring på faktura 24392 fra Bladpakken
Hei,

dette har dere fått mailer om fra meg, blant annet på 12. juni.

Så hva dere driver med, det lurer jeg på.

Det virker ikke som at dere leser mailene deres.

Jeg har også sendt om dette, til deres eier Bonnier, med flere, (siden at dere i Norge ikke leser mailene deres, virker det som).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg heter heller ikke johncons, som det står på pakkene deres.

Det er kun mitt nick.

Det er noen troll/jævler/kødder, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så vil jeg at dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

PS 2.

Her kan man se at jeg har sendt om dette tidligere:

'Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Betalingspåminnelse på faktura 24392 fra Bladpakken
Erik Ribsskog 24. juni 2020 kl. 19:43

Til: MEDIAFY MAGAZINES AS
Kopi: juridisk , info@bladkongen.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , Forbrukerombudet , "sande.vgs" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura av 15. juni, (se vedlegg).

Er det noen hjemme hos dere, lurer jeg.

Jeg har tidligere forklart til dere, (se mail-historie), om at dette er noe, som noen kødder/jævler, har bestilt, i mitt navn, (såkalt post-terror).

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, denne dritten i mitt navn.

Samt at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 14:59
Subject: Re: Betalingspåminnelse på faktura 24392 fra Bladpakken
To: MEDIAFY MAGAZINES AS
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@inkassoklagenemnda.no , Post (Medietilsynet) , Forbrukerombudet , sande.vgs , ,


Hei,

dette er snakk om post-terror, som jeg ikke har bestilt.

Jeg sender all terror-posten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.

Jeg sender også svar på alle mailer, så dette skal dere også ha fått per mail.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og også at dere forteller meg hvilke bedre rutiner dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

man. 8. jun. 2020 kl. 09:03 skrev MEDIAFY MAGAZINES AS :
Kjære kunde,

Vi kan ennå ikke se å ha mottatt oppgjør for faktura nr. 24392 vedrørende Bladpakken datert 18.05.2020 med forfall 01.06.2020.

Kopi av fakturaen ligger vedlagt denne e-posten i PDF-format.

Kunde nr: 24481

Fakturabeløp: NOK 5144.00
Innbetalt: NOK 0.00
Til rest: NOK 5144.00

Kontonummer: 15036641905
KID: 0000243923

Påse at du ved betaling benytter KID.

Dersom du har betalt i løpet av de siste dagene, kan du se bort i fra denne påminnelsen.


Med vennlig hilsen
MEDIAFY MAGAZINES AS



Powered by Nextcom - nextcom.no

bladkongen.jpg
644K'.


man. 15. jun. 2020 kl. 09:03 skrev MEDIAFY MAGAZINES AS :
Kjære kunde,

Vi kan ennå ikke se å ha mottatt oppgjør for faktura nr. 24392 vedrørende Bladpakken datert 18.05.2020 med forfall 01.06.2020.

Kopi av fakturaen ligger vedlagt denne e-posten i PDF-format.

Kunde nr: 24481

Fakturabeløp: NOK 5144.00
Innbetalt: NOK 0.00
Til rest: NOK 5144.00

Kontonummer: 15036641905
KID: 0000243923

Påse at du ved betaling benytter KID.

Dersom du har betalt i løpet av de siste dagene, kan du se bort i fra denne påminnelsen.


Med vennlig hilsen
MEDIAFY MAGAZINES AS



Powered by Nextcom - nextcom.no

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd:
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 04:57
Til: Jan Erik Skjerven
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, info@melk.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 17. jul. 2020 kl. 06:43 skrev Jan Erik Skjerven :
Hei Erik



Vi har fått denne bestillingen gjennom Opplysingskontoret for Melk og Melkeprodukter.

Er nok noen som har bestilt i ditt navn.

Det får ikke vi sjekket



Vi sletter ordren.

Ha en fin dag

Med vennlig hilsen



Jan Erik Skjerven

Daglig leder

Grafisk-Mailing_Brevarkhode_60%-16

Per Krohgs vei 4 B, 1065 Oslo

24 T Mob.+47 907 26 914 tlf.+47 214 214 15

E-post-jes@grafmail.no

www.grafmail.no







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 16. juli 2020 15:44
Til: juridisk
Kopi: Jan Erik Skjerven ; info@melk.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd:



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Jan Erik Skjerven
Date: tor. 16. jul. 2020 kl. 08:22
Subject:
To: e.ribsskog@gmail.com



Hei Erik



Har fått en bestilling på 1000 eks. Melkveien av deg stemmer det med så mange.

Hører fra deg



Med vennlig hilsen



Jan Erik Skjerven

Daglig leder

Grafisk-Mailing_Brevarkhode_60%-16

Per Krohgs vei 4 B, 1065 Oslo

24 T Mob.+47 907 26 914 tlf.+47 214 214 15

E-post-jes@grafmail.no

www.grafmail.no

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling fra Skargards Badestamp AS
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 04:53
Til: Elin Bergenholtz
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 17. jul. 2020 kl. 08:18 skrev Elin Bergenholtz :
Hei Erik,

Takk for at du informerer oss om dette.

Jag har da slettet bestillingen som er gjort i ditt navn och tatt vekk alle personlige opplysninger om deg fra vårt system.

Beklager virkelig at du har blitt utsatt av denne typen trakassering, ønsker deg lykke till.


Med vennlig hilsen

Elin Bergenholtz
Skargards

Telefon 51 52 30 00
www.skargards.no

Skargards

Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram


Hjelp oss å bli bedre! Hvordan vil du rangere svaret mitt?
Bra    Okey    Ikke bra
{#HS:1227714226-116150#}
On Thu, Jul 16, 2020 at 19:07:24 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Skargards Badestamper
Date: tor. 16. jul. 2020 kl. 07:39
Subject: Din bestilling fra Skargards Badestamp AS
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Takk for bestillingen din!
Hei Erik,
Bestillingen din er mottatt, og vi sender deg snart en e-post med mer informasjon om prosessen. Nedenfor finner du spesifikasjonene i bestillingen din. Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Kjøper
Erik Løvenbalk Ribsskog
Selger
Skargards Badestamp AS
Betalingsmetode
Bankoverføring
Salgs- og leveringsbetingelser
Les alle betingelser og vilkår her
Leveringsadresse
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
Produkter
Panel 190 Perlehvit Til 4-5 personer
1 st
kr 27 900
Frakt
kr 0
MVA (25%)
kr 5 580
Totalt
kr 27 900
Takk for at du valgte Skargards.
Med vennlig hilsen
Skargards Badestamper

Telefon 51 52 30 00
https://www.skargards.no

Skargards Badestamper
Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram


On Thu, Jul 16, 2020 at 7:55:04 CEST, Elin Bergenholtz wrote:
Hei Erik Løvenbalk,

Takk for ordren din og for at du har valgt Skargards.

Du har valgt forskuddsbetaling som betalingsmetode og vi ber deg derfor å betale inn beløpet på nedenstående konto.
Ordrebekreftelsen er vedlagt, kom gjerne tilbake til oss hvis du har spørsmål om den.

Beløp: 27 900 kr
Betalingsreferanse: PRO24685

Vennligst overfør til:
Bank: Swedbank Norge
Kontonr:14300937412

Skargards Badestamp AS
Stasjonsveien 84
1746 Skjeberg
Norge
Org.nr. 914962668

Husk at hvis du vil endre eller komplettere noe i ordren din må det gjøres før ordren sendes fra fabrikken.
Badestampen din kan produseres og sendes hjem til deg etter at vi har mottatt betalingen din. Vi reserverer oss derfor for at sendingsdatoen som står i forskuddsfakturaen kan endres.

Når du kjøper en produkt fra oss godkjenner du også kjøpsvilkårene våre, de finner du her: http://www.skargards.no/badestamp/kjopsvilkar/

Det foreligger angrerett på 60 dager (vennligst se kjøpsvilkår punkt 4 "Angrerett") og på følgende link finner du angrerettsskjema: http://www.skargards.no/angreskjema-skargards.pdf

Vi takker for din tillit til Skargards badestamper. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.



Med vennlig hilsen

Elin Bergenholtz
Skargards

Telefon 51 52 30 00
www.skargards.no

Skargards

Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Less Than 12 Hours Left to Enter Our Giveaway
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 04:47
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: No Reply
Date: fre. 17. jul. 2020 kl. 20:53
Subject: Less Than 12 Hours Left to Enter Our Giveaway
To:


opyrus logo
Opyrus_horizontal



Hi Erik,

There are less than 12 hours left to enter our giveaway for the chance to win our Ultimate Reader/Writer Bundle, which includes the following:

Kindle Paperwhite eBook Reader
12-Month Membership to Audible.com
Nuance, Dragon software for speech to text
Otium wireless earbuds bluetooth 5.0
A 1-year Professional subscription to OpyrusOne™
A 3-Month Consulting Contract with Opyrus for Book Creation + Marketing
If you've already entered, make sure you didn't miss the additional entries we added as a way to create awareness for The LifeWrite Project, our nonprofit organization utilizing the written word to raise funds for charitable causes!


Enter for your chance to win

Learn more about how you can donate and submit a written piece to The Corona Silver Linings Anthology and help charity organizations who support people in need during the pandemic! The deadline to donate and submit is August 30th.

Sincerely,
Team Opyrus


Share on facebook Share on linkedin Share on twitter
Opyrus   1094 New Dehaven Street    West Conshohocken  PA   19428 

You received this email because you are subscribed to Marketing Information from Opyrus .

Update your email preferences to choose the types of emails you receive.

 Unsubscribe from all future emails 

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Undeliverable: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 04:39
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: abonnement@askmedia.no, dinbestilling@bladkongen.no, support@bladkongen.no, MEDIAFY MAGAZINES AS , bonnierpublications@bonnier.dk, josefin@mediafy.com, josefin.reinhard@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, cecilie@mediafy.com, juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

nå svarer du på en kopi, (dette var egentlig ikke om Tara).

Og dere gjør dere vanskelige.

Og du er veldig dus.

Hva skal dette bety?

Nå får dere se å gjøre jobben deres, og så slutte å være vrange.

Vennligst send om dette til en overordnet!

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 16. jul. 2020 kl. 11:49 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Som mina kollegor anget tidligare så må du senda en politianmeldelse till oss så vi kan slette abonnemanget på Tara.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Tomas Hellqvist
Kundebehandler





+45 39 17 20 00 Phone



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 21.05
Subject: Klage/Fwd: Undeliverable: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
To:
Cc: , , MEDIAFY MAGAZINES AS , , , , , , juridisk , , , post@inkassoklagenemnda.no


Hei,

jeg viser til deres brev/faktura fra 26. juni, (se vedlegg).

Det er noen jævler/kødder, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg heter heller ikke noe med 'Dåsmer' som dere skriver, på fakturaen deres.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 25. apr. 2020 kl. 18:29
Subject: Undeliverable: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
To:



Your message to dinbestilling@bladkongen.no couldn't be delivered.
dinbestilling wasn't found at bladkongen.no.
eribsskog Office 365 dinbestilling
Action Required Recipient
 
Unknown To address

How to Fix It
The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the following:
Send the message again following these steps: In Outlook, open this non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link "To send this message again, click here." Then delete and retype the entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List suggestion don't select it. After typing the complete address, click Send.
Contact the recipient (by phone, for example) to check that the address exists and is correct.
The recipient may have set up email forwarding to an incorrect address. Ask them to check that any forwarding they've set up is working correctly.
Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the web by following the steps in this article: Fix email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365, and then send the message again. Retype the entire recipient address before selecting Send.
If the problem continues, forward this message to your email admin. If you're an email admin, refer to the More Info for Email Admins section below.

Was this helpful? Send feedback to Microsoft.

More Info for Email Admins
Status code: 550 5.1.10

This error occurs because the sender sent a message to an email address hosted by Office 365 but the address is incorrect or doesn't exist at the destination domain. The error is reported by the recipient domain's email server, but most often it must be fixed by the person who sent the message. If the steps in the How to Fix It section above don't fix the problem, and you're the email admin for the recipient, try one or more of the following:

The email address exists and is correct - Confirm that the recipient address exists, is correct, and is accepting messages.

Synchronize your directories - If you have a hybrid environment and are using directory synchronization make sure the recipient's email address is synced correctly in both Office 365 and in your on-premises directory.

Errant forwarding rule - Check for forwarding rules that aren't behaving as expected. Forwarding can be set up by an admin via mail flow rules or mailbox forwarding address settings, or by the recipient via the Inbox Rules feature.

Recipient has a valid license - Make sure the recipient has an Office 365 license assigned to them. The recipient's email admin can use the Office 365 admin center to assign a license (Users > Active Users > select the recipient > Assigned License > Edit).

Mail flow settings and MX records are not correct - Misconfigured mail flow or MX record settings can cause this error. Check your Office 365 mail flow settings to make sure your domain and any mail flow connectors are set up correctly. Also, work with your domain registrar to make sure the MX records for your domain are configured correctly.

For more information and additional tips to fix this issue, see Fix email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365.

Original Message Details
Created Date: 4/25/2020 4:28:47 PM
Sender Address: eribsskog@gmail.com
Recipient Address: dinbestilling@bladkongen.no
Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse

Error Details
Reported error: 550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient dinbestilling@bladkongen.no not found by SMTP address lookup
DSN generated by: VE1PR02MB5549.eurprd02.prod.outlook.com
Message Hops
HOP TIME (UTC) FROM TO WITH RELAY TIME
1 4/25/2020
4:29:04 PM mail-il1-x134.google.com SMTP 17 sec
2 4/25/2020
4:29:05 PM mail-il1-x134.google.com in11b.electric.net esmtps (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128) (Exim 4.92.3) (envelope-from ) 1 sec
3 4/25/2020
4:29:06 PM emcmailer 1 sec
4 4/25/2020
4:29:06 PM 1jSNfs-00058x-5J in11b.electric.net hostsite:791137 (Exim 4.92.3) (envelope-from ) *
5 4/25/2020
4:29:06 PM in11b.electric.net VE1EUR03FT014.mail.protection.outlook.com Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *
6 4/25/2020
4:29:07 PM VE1EUR03FT014.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com AM5PR0502CA0024.outlook.office365.com Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) 1 sec
7 4/25/2020
4:29:07 PM AM5PR0502CA0024.eurprd05.prod.outlook.com VE1PR02MB5549.eurprd02.prod.outlook.com Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *
Original Message Headers

Received: from AM5PR0502CA0024.eurprd05.prod.outlook.com (2603:10a6:203:91::34) by VE1PR02MB5549.eurprd02.prod.outlook.com (2603:10a6:803:109::14) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.2937.13; Sat, 25 Apr 2020 16:29:07 +0000Received: from VE1EUR03FT014.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com (2603:10a6:203:91:cafe::71) by AM5PR0502CA0024.outlook.office365.com (2603:10a6:203:91::34) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.2937.13 via Frontend Transport; Sat, 25 Apr 2020 16:29:07 +0000Authentication-Results: spf=softfail (sender IP is 185.38.181.11) smtp.mailfrom=gmail.com; bladkongen.no; dkim=pass (signature was verified) header.d=gmail.com;bladkongen.no; dmarc=pass action=none header.from=gmail.com;Received-SPF: SoftFail (protection.outlook.com: domain of transitioning gmail.com discourages use of 185.38.181.11 as permitted sender)Received: from in11b.electric.net (185.38.181.11) by VE1EUR03FT014.mail.protection.outlook.com (10.152.19.38) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.2937.19 via Frontend Transport; Sat, 25 Apr 2020 16:29:06 +0000Received: from 1jSNfs-00058x-5J by in11b.electric.net with hostsite:791137 (Exim 4.92.3) (envelope-from ) id 1jSNfu-0005HI-3t for dinbestilling@bladkongen.no; Sat, 25 Apr 2020 09:29:06 -0700Received: by emcmailer; Sat, 25 Apr 2020 09:29:06 -0700Received-SPF: pass (in11b.electric.net: domain of gmail.com designates 2607:f8b0:4864:20::134 as permitted sender) client-ip=2607:f8b0:4864:20::134; envelope-from=eribsskog@gmail.com; helo=mail-il1-x134.google.com;Received: from mail-il1-x134.google.com ([2607:f8b0:4864:20::134]) by in11b.electric.net with esmtps (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128) (Exim 4.92.3) (envelope-from ) id 1jSNfs-00058x-5J for dinbestilling@bladkongen.no; Sat, 25 Apr 2020 09:29:05 -0700Received: by mail-il1-x134.google.com with SMTP id w6so12499603ilg.1        for ; Sat, 25 Apr 2020 09:29:04 -0700 (PDT)DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;        d=gmail.com; s=20161025;        h=mime-version:references:in-reply-to:from:date:message-id:subject:to         :cc;        bh=BmSPltqL9xZ0WCIX7piGdXdyDGyDcHznDmPGbLkqp/w=;        b=XQDOmfJVNf5pTSuau2FEjyrx4FrGaEQTpU7Sq7HoZiDhi8JfrUrMxNAP8BmFKCfrJd         oU5nyKEu0ym9GWgTHulITEryr16SmmecWDb2oAYztqWkYkJyvuMF1/srLdCvJkqbUeHO         7MUP5PctJ/mRJypyHlh/00JW8eRLGXk6WCWGGjn4fORaN8eOLcOYhrdZhVsfempcznn7         5lrVBaLkn8l+ZYxzsvkvkfkGbZxcGNR2zeuq6/Zu2L8bfIgEvckr1eyfv55rG7u/GgHd         8VeP71Yh0A58171AILj3S6ks1ZifrnoR4Ehr/kjdSJfrZ23Jn+wc5bFCSl08ugAkVs5j         yhsw==X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;        d=1e100.net; s=20161025;        h=x-gm-message-state:mime-version:references:in-reply-to:from:date         :message-id:subject:to:cc;        bh=BmSPltqL9xZ0WCIX7piGdXdyDGyDcHznDmPGbLkqp/w=;        b=mFu8MGhpOAPLkDTyiCBwbX5EuT/EF2q+sheq8frsFGPY7i+5IAxPFcy8WEvRk5SL9/         RQJ2ZmumjkMtwgrsfdu9GZYnQH76hh0wv7FiyFV+YTypDc1YpV2YRAx76WdCLNNlD71s         4gbemFnC1efvS0LJScojov3mAs4zlZQWdOh1Db0HQVfuYlwbsWs6OZdYMBFJGfQIYGvD         VwnczIk6KaJtgLMXwy/d2zBtgHYW68mAGCN3dxIp+FBCczII87PSFh8AetXWhjxYnypP         KlZWn3JlJjCZYuXOgA0d44WQyrdIpp44AuM2BXi8Eoke06pmtIrcmsqwjTpae1LETOg5         ondw==X-Gm-Message-State: AGi0PuYrcfg/WSKgkI7wKQC1pqgzureIoah3OX8MZDnhyXpV5E2w5INd u9Bzgczsvw7pdFodufAKwyP6PgwuZ2X3CfnxZ4E=X-Google-Smtp-Source: APiQypL9XOYMj+ZTI0TqCrM8FHpBAFtIIUxSs7+bL4yd7bkdygBVc1BHqA3lIUlPoQpaxEAycHz1TsBqu/287Aw7tEQ=X-Received: by 2002:a92:6c0b:: with SMTP id h11mr13204133ilc.158.1587832138220; Sat, 25 Apr 2020 09:28:58 -0700 (PDT)MIME-Version: 1.0References: <30306064 .20200410041441.5e8ff2b1311e47.06786841="" mail186-6.suw21.mandrillapp.com="">In-Reply-To: <30306064 .20200410041441.5e8ff2b1311e47.06786841="" mail186-6.suw21.mandrillapp.com="">From: Erik Ribsskog Date: Sat, 25 Apr 2020 18:28:47 +0200Message-ID: Subject: Klage/Fwd: OrdrebekreftelseTo: juridisk CC: dinbestilling@bladkongen.noContent-Type: multipart/alternative; boundary="0000000000008fcbdd05a41ffacf"X-FM-OS: (unknown)X-FM-GeoIP: USX-Proto: esmtpsX-Revdns: mail-il1-x134.google.comX-HELO: mail-il1-x134.google.comX-TLS: TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128X-Authenticated_ID:X-Origin-IP: 2607:f8b0:4864:20::134X-Env-From: eribsskog@gmail.comX-DKIM: passX-Virus-Status: Scanned by VirusSMART (c)X-Virus-Status: Scanned by VirusSMART (b)X-PolicySMART: 22118797, 22118857, 22118887X-SPAM-Status: NO, 0.0 / 4.0X-PolicySMART: 22318052, 9145112, 8321702, 9052022, 9072932, 11161592, 20744552, 22118797, 22118857, 5582012, 15201067, 20677057, 22118887Return-Path: eribsskog@gmail.comX-EOPAttributedMessage: 0X-EOPTenantAttributedMessage: 9b1bf509-1e44-483d-872f-b7b76fcd9b34:0X-Forefront-Antispam-Report: EFV:NLI;X-MS-PublicTrafficType: EmailX-MS-Office365-Filtering-Correlation-Id: f17efb96-fab1-405b-22ea-08d7e935c654X-MS-TrafficTypeDiagnostic: VE1PR02MB5549:



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
To: juridisk
Cc: dinbestilling@bladkongen.no
Bcc:
Date: Sat, 25 Apr 2020 18:28:47 +0200
Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bladkongen
Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 06:14
Subject: Ordrebekreftelse
To:




Ser det merkelig ut? Klikk her for å åpne i webversjon.



Dato: 10-04-2020 Ordrenummer: 6131936

Takk for din bestilling!





Bladkongen tar imot din bestilling

Bladkongen sender din bestilling til respektive forlag

Forlaget registrerer og starter abonnementet med førstkommende utgave



Når får jeg min bestilling?

Når forlaget har mottatt og registrert bestillingen sender de ut bladet.

Alle leveransetider finner du lengre ned i ordrebekreftelsen. Om du ikke har fått din leveranse innen den beregnede leveransetiden, vær vennlig å kontakt vår kundeservice.
 

Hvordan fungerer betalingen?

Forlaget sender fakturaen per post til oppgitt fakturadresse, vanligvis samtidig som første magasin sendes til mottaker. Har du bestilt flere forskjellige magasiner mottar du én faktura per abonnement.








Spørsmål? Kontakt vår kundeservice!
 support@bladkongen.no / 21 67 61 15
 



Du oppga følgende opplysninger i forbindelse med din bestilling:


Antall Produkt
à pris Sum


1 st Her og nå, 52 nr 898 kr + Weekendbag
898 kr 898 kr



  +Frakt: Weekendbag
  29 kr




1 st Dagbladet Lørdag med Magasinet, 4 nr 149 kr
149 kr 149 kr




  Fakturaavgift
  35 kr








Faktureres av forlaget 1 111 kr





Totalt 1 111 kr
Mva 25% 222,20 kr



Ordrenummeret ovenfor gjelder kun ved henvendelser til Bladkongen. Dersom du kontakter forlaget sin kundeservice direkte, oppgi navn og adresse istedenfor ordrenummeret så finner de din bestilling.

Her og nå: Sendes til Erika Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Oslo, Norway. Første utgave kommer om ca 2-4 uker.

Dagbladet Lørdag med Magasinet: Sendes til Erika Ribsskog, (Senusurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Oslo, Norway. Første utgave kommer om ca 2-4 uker.
 


Leveringsadresse

Erika Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Oslo, Norway
 

Ordrenummer: 6131936
Dato: 2020-04-10 06:14:40
Betalingsmåte: Faktura
E-post: eribsskog@gmail.com
 



Tips til deg!




Allers
15 nr 399 kr

Les mer


Her og nå
10 nr 199 kr

Les mer


Hjemmet
32 nr 508 kr

Les mer




 



Her og nå Utgiver er Egmont Publishing AS, telefon: 22 58 59 00,
E-post: Abo-herogna@egmont.com

Dagbladet Lørdag med Magasinet Utgiver er Dagbladet AS, telefon: 24 00 10 00,
E-post: abo.helg@dagbladet.no

 




Lik oss på Facebook

Bladkongen.no

Bladkongen.no reserverer seg for feilskriving, sluttsalg og eventuelle prisendringer.

  Mediafy Magazines AS
Org. nr: 992 305 134



bladkongen.no/kundetjeneste

support@bladkongen.no

21 67 61 15


 

>
This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: C79D46B2-F17D-494E-983E-DC35FE025689]

Bloggarkiv