Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen til Tripletex

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 20:37

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: salg@tripletex.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Tripletex Salg <salg@tripletex.no>

Date: fre. 6. nov. 2020 kl. 01:58

Subject: Velkommen til Tripletex

To: <eribsskog@gmail.com>



Tripletex

Hei og velkommen til Tripletex!

Du må nå bare aktivere en bruker før du kan komme i gang med selskapet Homogleder AS. Klikk på knappen under for å aktivere brukeren din.


Aktiver bruker

Tripletex

Vi forenkler hverdagen!


Sendt av Tripletex | salg@tripletex.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Happy 50th Birthday

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 20:30

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: cs@autotypedesign.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Autotype Design Club <cs@autotypedesign.com>

Date: tor. 5. nov. 2020 kl. 21:05

Subject: Happy 50th Birthday

To: Erika <eribsskog@gmail.com>




EPA Graphic Standards Manual

 

EPA turns 50

Next month marks 50 years since President Nixon signed the law establishing the Environmental Protection Agency. We're proud to carry the EPA's Graphic Standards System manual in our Autotype Design Library. It's the perfect gift for defenders of the environment and lovers of great design. 


 

CHECK OUT THE BOOK

 

Free Shipping on all Orders of EPA Manual


 

 

 

A look inside the EPA Graphic Standards System Manual

 

 

 


10% of every purchase benefits the Autotype Emerging Designer Scholarship Fund which awards students financial aid, one-on-one, mentorship, and the networking resources of the Autotype Design Club.


LEARN MORE

 

 

Facebook Instagram


Copyright © 2020 Autotype, All rights reserved.

Autotype 924 Anacapa Street Ste. 3-K1 Santa Barbara, CA 93101

You're receiving this email because you love great design.

Preferences  |  Unsubscribe

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Helgekupp og gavetips!🤩Her er siste nytt fra ARK!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 20:23

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, sentralbord@gyldendal.no, kundeservice@arkbokhandel.no, nyheter@min.ark.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>

Date: tor. 5. nov. 2020 kl. 19:10

Subject: Helgekupp og gavetips!🤩Her er siste nytt fra ARK!

To: <e.ribsskog@gmail.com>




Vis i nettleser

Ark.no

Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor



 

ImageTidligUte

ImageJulegaverForAlle

ALT TIL JUL FINNER DU PÅ ARK.NO OG I DIN ARK-BUTIKK!


Kokebøker, strikkebøker, dokumentarer, biografier, krig & historie, romaner, krim, barnebøker, puslespill, brettspill, leker, tegne&malesaker, kalendere, notatbøker, adventskalendere, gavepapir og julevarer!


Uansett om det er til din egen ønskeliste eller julegaver til andre — Butikkene og nettbutikken ark.no bugner av julegavetips!

SE MER!

KUPP! SPAR KR 400,-

ImageHelgekupp

GAVETIPS TIL ALLE SOM ELSKER Å LAGE MAT!


I Duft av jul sørger Eyvind Hellstrøm og Kristin Jacobsen for at alt av mat og drikke blir perfekt til jul og nyttår. Alle de tradisjonelle rettene er med, som ribbe, pinnekjøtt, torsk, julesild, medisterkaker, lutefisk og skinke, og alt nødvendig tilbehør, som rødkål, svisker og saus. I julen forventer vi ikke bare småkaker og julekonfekt, men også desserter som karamellpudding og sviskegrøt. Nyttårsfeiringen er også inkludert, med gås, and og kalkun, og andre festlige retter. De tradisjonelle rettene har selvsagt fått en moderne touch.

KJØP NÅ!

TIL DE KREATIVE!

ImageTegneOgMale

SE DET STORE UTVALGET PÅ ARK.NO!


-40% rabatt på flere tusen tegne- og malesaker for både små og store! Tusjer, fargeblyanter, aktivitetshefter, rableblokker og mye annet til alle kreative sjeler!


OBS: Tilbudet varer til og med søndag 29. november!

KJØP NÅ!

MORO I HØSTMØRKET!

ImageNyheterSpill

KLAR FOR SPILLKVELD? TA EN TITT PÅ HØSTENS NYHETER!


Cold Cases, Go master you tubers, Monopol Speed, Peppa Gris, Scrabble Junior, The Upside Down Challenge, Escape Room 3, Harry Potter eller Pictionary Air. Nå bugner ARK.NO og butikkene av nye spill av alle slag! 


Og husk: Spill er ypperlige julegaver!

SE MER!

GAVETIPS TIL FARSDAG!

ImageFarsdagTips

HUSK FARSDAG PÅ SØNDAG!


Uansett hva pappa er interessert i finner du garantert noe han blir glad for å få på ARK.NO og i våre butikker. Få mer enn 250 gavetips til farsdag på ARK.NO nå!

SE MER!

SISTE SJANSE!

ImagePondus

TIL ALLE SOM DIGGER PONDUS!


Pondus er en av Norges mest populære tegneserier. Bli med på sprell med Pondus, Jokke, Günther, Turid-Laila og resten av galehuset til Frode Øverli.

KJØP NÅ!

Facebook

Instagram

Ark.no

Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her


Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS

      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 20:09

Til: Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kyrre@knudsen-revisjon.no, elh@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i den forrige mailen, så er det noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så det er nok det som har skjedd her og.


Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet er, på det troller, som bestiller 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 5. nov. 2020 kl. 11:41 skrev Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>:

Denne faktura kan du bare se bort i fra.


Men jeg har i dag fått en ny mail med innmelding mede Erik Propebak Ribskog.


Da går jeg utfra at dette er tull den også.


Jeg gjør ikke mer med innmeldingen før jeg får en bekreftelse fra deg om at denne er reell.


 


Mvh.


Geir Hanssen


Sektretær


Mail: post@lupeorg.no


Tlf. 948 89 241


 


Fra: Erik Ribsskog

Sendt: onsdag 4. november 2020 kl. 23:07

Til: Sekretær Sentralstyret

Kopi: Leder Sentralstyret; juridisk; Politikk Høyre; Akademikerforbundet; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; post; fmovpost

Emne: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage


 


Hei,


jeg viser til Deres brev/purring fra 22. oktober, (se vedlegg).


Jeg skjønner ikke hva som feiler dere.


Jeg forklarte jo i juni, at dette ikke er noe, som jeg har bestilt.


Det er noen jævler/troll som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), fra organisasjoner, med dårlige rutiner.


Så det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 5. jun. 2020 kl. 02:56

Subject: Oppdatering/Fwd: Klage

To: <post@lupeorg.no>

Cc: Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


 


Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, fra 25. mai, (se vedlegg).


Som jeg har informert dere om tidligere, så er ikke dette noe jeg har bestilt.


Det er noen nett-troll, som har en slags kampanje mot meg, (virker det som).


(De bestiller masse 'dritt', fra firmaer/organisasjoner, med dårlige rutiner).


Dette er også bestilt i en tulle-versjon, av mitt navn, (kan man se på fakturaen).


Så dette er bare tull og tøys.


Så jeg må igjen be dere, om å vennligst slutte å plage/hefte meg, med dritten deres.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>

Date: søn. 3. mai 2020 kl. 14:08

Subject: SV: Klage

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Cc: post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


 


Takk for svaret.


Det er dessverre svært lite vi kan gjere i denne saka, men eg vil anbefale deg å anmelde dette. Då vil ein ha juridisk rett til å gå inn på den aktuelle IP-adressen og finne kven som har sendt bestillinger/innmeldinger i ditt navn. Ettersom vedkommende har brukt både di adresse og fødselsdato, så er det umulig for oss å forhindre at slikt kan skje i framtida, då vi ikkje har lov til å kreve personnummeret i tillegg til fødselsdato.


Eg beklager at vi ikkje kan hjelpe deg noko meir enn dette.


 


MVH


Harald M Kvame Hansen


Forbundsleder


leder@lupeorg.no


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: søndag 3. mai 2020 08:30

Til: Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>

Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Emne: Re: Klage


 


Hei,


det er noen jævelunger som bestiller all mulig dritt, i mitt navn, på nettet.


Så det er ikke bare et brev, (eller mail), som jeg har fått, (for å si det sånn).


Og folk har også normalt en del uker, på seg, på å svare på brev, (har jeg lært om, på handel og kontor).


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og også at dere forteller meg, hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at lignende tull skjer, med meg og andre borgere, i fremtiden.


Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 19:29 skrev Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>:


Hei.


Vi sender ut krav om medlemskontigent til dei som melder seg inn hos oss. At noen misbruker ditt navn og adresse er svært beklagelig. Du skal allerede mottatt et velkomstbrev + litt informasjon om LUPE og profileringsartikkler. Så vi stiller oss svært undrende til at du ikkje tok kontakt med oss før du mottok kravet om kontingent. Har noen misbrukt ditt navn og adresse, så er dette beklagelig, men du har også et ansvar å gi oss tilbakemelding om at dette er feil, når du mottok velkomstbrevet fra oss.


 


MVH


Harald M Kvame Hansen


Forbundsleder


leder@lupeorg.no


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: fredag 24. april 2020 17:47

Til: Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>

Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Emne: Klage


 


Hei,


jeg har fått et slags fornærmende tullebrev/faktura fra dere, (med tulle-navn), virker det som.


 


(Se vedlegg).


Hva skal dette bety, lurer jeg.


Det er visst noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.


Her har rutinene deres sviktet, (virker det som).


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik RibsskogErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 20:09

Til: Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kyrre@knudsen-revisjon.no, elh@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i den forrige mailen, så er det noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så det er nok det som har skjedd her og.


Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet er, på det troller, som bestiller 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 5. nov. 2020 kl. 11:41 skrev Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>:

Denne faktura kan du bare se bort i fra.


Men jeg har i dag fått en ny mail med innmelding mede Erik Propebak Ribskog.


Da går jeg utfra at dette er tull den også.


Jeg gjør ikke mer med innmeldingen før jeg får en bekreftelse fra deg om at denne er reell.


 


Mvh.


Geir Hanssen


Sektretær


Mail: post@lupeorg.no


Tlf. 948 89 241


 


Fra: Erik Ribsskog

Sendt: onsdag 4. november 2020 kl. 23:07

Til: Sekretær Sentralstyret

Kopi: Leder Sentralstyret; juridisk; Politikk Høyre; Akademikerforbundet; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; post; fmovpost

Emne: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage


 


Hei,


jeg viser til Deres brev/purring fra 22. oktober, (se vedlegg).


Jeg skjønner ikke hva som feiler dere.


Jeg forklarte jo i juni, at dette ikke er noe, som jeg har bestilt.


Det er noen jævler/troll som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), fra organisasjoner, med dårlige rutiner.


Så det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 5. jun. 2020 kl. 02:56

Subject: Oppdatering/Fwd: Klage

To: <post@lupeorg.no>

Cc: Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


 


Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, fra 25. mai, (se vedlegg).


Som jeg har informert dere om tidligere, så er ikke dette noe jeg har bestilt.


Det er noen nett-troll, som har en slags kampanje mot meg, (virker det som).


(De bestiller masse 'dritt', fra firmaer/organisasjoner, med dårlige rutiner).


Dette er også bestilt i en tulle-versjon, av mitt navn, (kan man se på fakturaen).


Så dette er bare tull og tøys.


Så jeg må igjen be dere, om å vennligst slutte å plage/hefte meg, med dritten deres.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>

Date: søn. 3. mai 2020 kl. 14:08

Subject: SV: Klage

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Cc: post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


 


Takk for svaret.


Det er dessverre svært lite vi kan gjere i denne saka, men eg vil anbefale deg å anmelde dette. Då vil ein ha juridisk rett til å gå inn på den aktuelle IP-adressen og finne kven som har sendt bestillinger/innmeldinger i ditt navn. Ettersom vedkommende har brukt både di adresse og fødselsdato, så er det umulig for oss å forhindre at slikt kan skje i framtida, då vi ikkje har lov til å kreve personnummeret i tillegg til fødselsdato.


Eg beklager at vi ikkje kan hjelpe deg noko meir enn dette.


 


MVH


Harald M Kvame Hansen


Forbundsleder


leder@lupeorg.no


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: søndag 3. mai 2020 08:30

Til: Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>

Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Emne: Re: Klage


 


Hei,


det er noen jævelunger som bestiller all mulig dritt, i mitt navn, på nettet.


Så det er ikke bare et brev, (eller mail), som jeg har fått, (for å si det sånn).


Og folk har også normalt en del uker, på seg, på å svare på brev, (har jeg lært om, på handel og kontor).


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og også at dere forteller meg, hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at lignende tull skjer, med meg og andre borgere, i fremtiden.


Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 19:29 skrev Leder Sentralstyret <leder@lupeorg.no>:


Hei.


Vi sender ut krav om medlemskontigent til dei som melder seg inn hos oss. At noen misbruker ditt navn og adresse er svært beklagelig. Du skal allerede mottatt et velkomstbrev + litt informasjon om LUPE og profileringsartikkler. Så vi stiller oss svært undrende til at du ikkje tok kontakt med oss før du mottok kravet om kontingent. Har noen misbrukt ditt navn og adresse, så er dette beklagelig, men du har også et ansvar å gi oss tilbakemelding om at dette er feil, når du mottok velkomstbrevet fra oss.


 


MVH


Harald M Kvame Hansen


Forbundsleder


leder@lupeorg.no


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: fredag 24. april 2020 17:47

Til: Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>

Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Emne: Klage


 


Hei,


jeg har fått et slags fornærmende tullebrev/faktura fra dere, (med tulle-navn), virker det som.


 


(Se vedlegg).


Hva skal dette bety, lurer jeg.


Det er visst noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.


Her har rutinene deres sviktet, (virker det som).


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SV: Nytt medlem har meldt seg inn via nettsidene!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 20:02

Til: Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kyrre@knudsen-revisjon.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer/organisasjoner med dårlige rutiner.


Så det er nok det som har skjedd her og.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 5. nov. 2020 kl. 11:38 skrev Sekretær Sentralstyret <post@lupeorg.no>:

Er dette også en slik tulle mail?


Det er de samme opplysninger som sist, og da hevdet du jo at det ikke kom fra deg, det var ikke noe du hadde bestilt,


Da er vel dette det samme.


Jeg gjør ikke mer med denne mailen før du bekrefter at den er reell.


 


Mvh.


Geir Hanssen


Sektretær


Mail: post@lupeorg.no


Tlf. 948 89 241


 


Fra: eribsskog+prompebrak@gmail.com

Sendt: onsdag 4. november 2020 kl. 23:19

Til: Sekretær Sentralstyret

Emne: Nytt medlem har meldt seg inn via nettsidene!


 


Hei,


 


Navn:: Erika Prompebrak Ribsskog


Fødselsdato:: 25 / 7 / 1970


Firmanavn eller lag/forening::


Organisasjonsnummer::


E-post:: eribsskog+prompebrak@gmail.com


Adresse:: (Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Telefon:: Doro

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >> <CIDFDD68CBDED00>

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 19:51

Til: hello@elkjop.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, noss@deloitte.no, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i min forrige mail.


Så ønsker jeg å få svar fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at dette har skjedd.


Så det må jeg klage på.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt/reservert, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Sånne saker som dette, ønsker jeg selvfølgelig ikke, å ringe om.


Det er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode, (vil jeg si).


Mener dere at Elkjøp-sjefer ikke har lært å skrive?


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 5. nov. 2020 kl. 08:57 skrev <hello@elkjop.no>:

Hej Erik!


Jag har skickat detta vidare så vi får det undersökt mer. Just för att kunna reda upp i detta för dig och för att kunna förbättra oss. Vilket telefonnummer önskar du att bli kontaktad på? Så kan vi lägga en sak på detta. 



Ha en fin dag vidare!

Med vennlig hilsen / Kind regards

Filippa


Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice


For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/


Email ID: 1527180


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 11/4/20, 12:36 AM

To: hello@elkjop.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>


Hei,


jeg sendte en mail til hu der Anastasiya i går.


Og hu mente visst, at det var noen bekjente av meg, som hadde kalt meg Erika Prompebrak, og som hadde reservert på min e-post.


Men det høres ut som røverhistorier, må jeg si.


Så som jeg skrev da, så ønsker jeg, å heller få svar, fra en overordnet/leder, om dette.


(For å slippe mer av det tullet deres.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som bestiller dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Om jeg sender til den eller den Elkjøp-mail-adressen, så sender jeg uansett til Elkjøp.


Og da er dere dårlig organisert, hvis dere da sender til forskjellig saksbehandler hver gang, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Dere har kanskje vokst dere for store.


(For å si det sånn).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 10:12 skrev <hello@elkjop.no>:

Hei Erik,


Takk for din henvendelse!


Tilfeldighetene vil at du møter på en norsk ansatt i nå:) Vi er ca like mange svensktalende som norske i vår avdeling, siden du nevner dette. Grunnen til at du nå har fått svar fra en del forskjellige, er fordi det blir opprettet ulike saksnummer når du sendte til flere ulike adresser.


Jeg forstår at det må være fryktelig ubehagelig å oppleve at noen bestiller varer i ditt navn, men jeg viser til svareet Anastasiya gav deg i går.


Skulle det mot all formodning skje noe slikt igjen, må du ta kontakt med oss. 


Ønsker deg en god dag!



Med vennlig hilsen / Kind regards



Marte

Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


 

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice 



For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/






>> Original Message ...

>> From: eribsskog@gmail.com

>> To: hello@elkjop.no

>> Cc: juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, epoq.service@elkjop.no

>> Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>

>> Sent: 07/10/2020 21:10

>>

>>


Hei,

>>

>> jeg synes at det er rart, at alle dere, hos Elkjøp sin kundeservice, skriver på svensk.

>>

>> Det er snakk om et engelsk firma, (Dixons), sitt norske datterselskap.

>>

>> Og så skriver dere på svensk.

>>

>> Men det er kanskje lavere lønn i Sverige.

>>

>> Jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

>>

>> (Dette forklarte jeg også, til din kollega Paul, i en e-post, angående en lignende sak, i går).

>>

>> Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.

>>

>> Siden at det er kaos hos dere, (dere bruker mange forskjellige saksbehandlere), så ønsker jeg, å få svar, om dette, fra en overordnet.

>>

>> Skjerpings!

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>>


>>

tir. 15. sep. 2020 kl. 20:05 skrev <hello@elkjop.no>:

>>

Hej, och tack för ditt mail!

>> Menar du att du inte gjort den beställning som du bifogat nedan på en playstation?

>> Har du anmält detta till polisen?

>> Vad jag kan se är det en klick o hent reservation, alltså inte något som betalats för.

>> Återkom gärna med mer information så vi kan ta tag i detta,

>>

>>

Med vennlig hilsen / Kind regards

>>



>> Emile

>> Elkjøp kundesenter

>>

>> Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb

>>



>>

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice 



>> For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.

>>

>> https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/

>>



>>

>>

>>


From: eribsskog@gmail.com

>> Sent: 8/17/20, 8:45 PM

>> To: juridisk@datatilsynet.no

>> Cc: elh@forbrukertilsynet.no; elkjop@email.elkjop.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

>> Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!

>>

>>

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


>>

---------- Forwarded message ---------

>> Fra: <donotreply@elkjop.no>

>> Date: søn. 26. jul. 2020 kl. 18:28

>> Subject: Takk for din bestilling!

>> To: <eribsskog@gmail.com>


>>

>>

 

Takk for din bestilling!

Hei

>>

>>

Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.

>> Vi mottok din ordre den 26-jul-2020.

>> Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.

 

ORDREOVERSIKT (NOK)

>>

Ordrenummer: 84662828

Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum

1

PlayStation 4 Pro 1 TB


Varekode #: PS41TBPROBCH


Reservert i butikk

4 490

4 490

Leveringsmetode Leveringstid Pris

Klikk&hent


Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.

0

 

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

 

Butikkvalg for Klikk & Hent: Skøyen

Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 

 

Pris 4 490

Leveringsmetode 0

Betale i butikk 4 490

*Herav mva 898

Totalt inkl. frakt og MVA 4 490

 

 

Leveringsadresse

Skøyen

Drammensveien  159

0277 Oslo

Faktureringsadresse

Erika Ribsskog

 

96853024

eribsskog@gmail.com

Betalingsmetode

Betale i butikk (kr 4 490,00)

>>

>>

Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.


Med vennlig hilsen

>> Kundeservice Elkjøp Norge


 


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.



>>

 



 

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Dette fortjener magen din nå i november. Prøv gratis*

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 19:42

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>

Date: tor. 5. nov. 2020 kl. 08:30

Subject: Dette fortjener magen din nå i november. Prøv gratis*

To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>



Se denne eposten i nettleseren



Løs, hard eller treg mage?

Da kan det være lurt å gi magen et tilskudd av melkesyrebakterier. Lectinect Melkesyrebakterier inneholder hele 9 forskjellige stammer melkesyrebakterier som kan bidra til å holde magen i balanse. Prøv gratis* nå!


De gode bakteriene har evne til å binde seg til cellene i tarmen. Der kan de gode bakteriene skyve bort uønskede organismer og derfor bidra til en gunstig tarmflora og en balansert mage. De kan også bidra til å styrke immunforsvaret, slik at bakteriefloraen i tarmen kan virke positivt også for det generelle velværet.


Lectinect Melkesyrebakterier har vært en suksess siden 2009.


Prøv GRATIS*


Kvalitet i hver kapsel

Lectinect Melkesyrebakterier blir produsert hos danske Bifodan, en GMP (Good Manufacturing Practice) sertifisert produsent. Dette garanterer en trygg produksjon etter famasøytisk standard.


Erik Brandsborg er kvalitetssjef hos Bifodan. Han har bidratt i utviklingen av Lectinect Melkesyrebakterier.


Han forteller:

"Vi benytter oss av den nyeste teknologien for å forsikre oss om at vi lager produkter med høy kvalitet.


Takket være den spesielle overflaten på kapselen, passerer melkesyrebakteriene magesekken uten å bli nedbrutt av magesyren. Dette gjør at de frysetørrede bakteriene i kapselen når helt frem til tarmen, hvor de våkner til live og kan virke akkurat der de skal."



Prøv GRATIS*

Slå til på dette tilbudet, så får du 2 måneders forbruk av Lectinect Melkesyrebakterier gratis*, og betaler kun kr 29,- i porto.


Tilbudet varer til 22. september.


Prøv GRATIS*





Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad

epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90


Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: What Exactly Is Serverless?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 19:34

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: cs@m.techwell.com, clientsupport@techwell.com, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: TechWell Insights <cs@m.techwell.com>

Date: ons. 4. nov. 2020 kl. 21:03

Subject: What Exactly Is Serverless?

To: <eribsskog@gmail.com>



Delivering the latest stories from TechWell to your inbox.

Having Trouble Viewing This Email? Click Here


Hello Erika,


Happy Wednesday! Here's your bi-weekly TechWell Insights To Go Newsletter.

What Exactly Is Serverless?

 

What Exactly Is Serverless?

By Linda Ikechukwu

 

The word serverless—it’s everywhere. The word has been Googled an average of 100 times daily in 2020. Is serverless just a buzzword? A facade? Or a world where we won’t need servers anymore? Read more.

Five QA Must-Haves for Successful Software Project Implementation

 

Five QA Must-Haves for Successful Software Project Implementation

By Yana Yelina

 

A high-quality product is key to enhancing customer satisfaction. But to ensure outstanding solution quality, you’ll need a coherent QA strategy that will regulate key QA procedures. Read more.

Coveros

 

More Topics. More Dates. More Options for Teams.

 

Coveros has 20 online, instructor-led Live Virtual courses scheduled remaining in 2020, including new options in Azure, Security, Visual Studio, and more. We now also offer private virtual training for teams that allow you to tailor the experience to the specific needs of your organization. Learn More.

3 Questions for Easier, Less Stressful Project Estimates

 

3 Questions for Easier, Less Stressful Project Estimates

By Payson Hall

 

In agile development, the idea of precise estimates is unrealistic. But estimates are needed to inform decision-makers about whether it's worth solving a problem as it is currently understood. It sounds counterintuitive, but instead of asking for one estimate of cost and schedule, ask for three. Here's why it's more useful. Read more.

3 Software Testing Lessons from an Unlikely Source

 

3 Software Testing Lessons from an Unlikely Source

By Cynthia Dunlop

 

With people trying to stay isolated as much as possible due to COVID-19, going to the grocery store suddenly became something to strategize. At least making a plan, prioritizing risk, and being agile are business as usual for software testers. Here are some of the top lessons testers can learn from our current situation. Read more.

SEE ALL TECHWELL STORIES


 

Upcoming Events

 

Agile + DevOps Virtual

 

Register Now!

 

November 9–12, 2020

 

 

Free Virtual Conference

 

Fundamentals of Test Automation

 

Register Now!

 

November 16–18, 2020

 

 

Virtual Classroom

Agile + DevOps Virtual

TechWell Hub Slack   LinkedIn   Twitter   TechWell Hub Slack   Facebook

 

Please add cs@m.techwell.com to your address book to ensure complete delivery. Learn More

TechWell Corp. • 841 Prudential Drive, 12th Floor • Jacksonville, Florida 32207

clientsupport@techwell.com • 904.278.0524 • 888.268.8770

Receiving from a friend? Sign up to receive our email updates

Click here to manage your email preferences or unsubscribe from these email messages.

This email was sent to eribsskog@gmail.com

Privacy Policy


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: USA-thrilleren: Fire ting vi kan slå fast nå

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 19:29

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ukesbrevurix@nrk.no, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, abuse@telia.com, nrktv@nrk.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Sigurd Falkenberg Mikkelsen <ukesbrevurix@nrk.no>

Date: ons. 4. nov. 2020 kl. 17:04

Subject: USA-thrilleren: Fire ting vi kan slå fast nå

To: Patetiske Erik <eribsskog+patetisk@gmail.com>



Vises ikke nyhetsbrevet riktig? Åpne i nettleser

NRK Urix Onsdag, 4. november 2020

Kjære leser

Jeg tror mange, kanskje særlig amerikanerne selv, gjerne skulle sett en klar vinner av gårsdagens presidentvalg. Sånn ble det ikke. Så hva skjedde egentlig?


Jeg tenker at det i hvert fall er fire ting vi per nå kan slå fast.


Nummer 1 er at det fortsatt er åpent hvem som vinner presidentvalget. Joe Biden har gode muligheter til å finne en vei til Det hvite hus. Det kan til og med holde at han vinner to av de mindre statene i Midvesten og ikke er helt avhengig av verken Pennsylvania eller Georgia.


Trump har også gode muligheter. Han vant solide seire i de store statene Florida og Ohio. Men han trenger mer. Han må ha tre av de fire siste statene som er i spill.


Her den fulle oversikt over hvilke veier som leder til Det hvite hus.

 


Hvorfor er 270 et så viktig tall?

Her er 10 ting det er greit å vite om hvordan et amerikansk presidentvalg fungerer. 

Les saken her!

 

Nummer 2 er at Trump og Det republikanske partiet gjorde det bedre enn forventet. Meningsmålingene var kanskje ikke helt gale, men vi er langt unna den overlegne seieren til Biden som lå som en mulighet.


Det betyr at valget i 2016 ikke kan sees på som en tilfeldighet eller som et rent protestvalg. Den sier noe om hvor dyp splittelsen nå er i USA og at uansett om Biden skulle bli president eller ikke, vil «trumpismen» stå sterkt på amerikansk høyreside. 


Per nå har over 65 millioner stemt på Trump, vel vitende om hva han står for. Det er verdt å ta inn over seg.


Jeg har skrevet litt mer om dette her.

 

Dette skriver amerikansk media

Fox News skriver at både Trump og Biden forbereder seg på at valget kan ende i Høyesterett

Washington Post  skriver at Trump forsøker å undergrave demokratiet.

New York Times har laget grafikk med en nål som peker i hvilken retning de gjenværende statene ser ut til å ende. 

 

Nummer tre er at USA er inne i et verst-tenkelig-scenario der de ikke har noen klar valgvinner. Vi ikke vet hvordan det kommer til å utspille seg eller hvor lang tid det tar å utpeke en president. Donald Trump for eksempel holdt en tale i natt amerikansk tid der han uriktig hevdet å ha vunnet valget.


Det var noen gode tegn for amerikansk demokrati i går, høy valgdeltakelse og ingen uro rundt stemmelokalene. Trumps tale var ikke ett av dem.


Eirik Løkke, USA-ekspert og rådgiver i tenketanken Civita, sier det er «utrolig farlig for hele situasjonen» når Donald Trump hevder han har vunnet og snakker om svindel.

 


Hva skjer hvis det blir uavgjort?

Podkasten Trump mot verden har invitert en psykiater til å snakke om USA dagen derpå.

Hør podkasten!

 

Vi kan antakelig ikke vente noe endelig resultat før om tidligst et par dager.  Alt avhenger nå av dem som sitter og teller.  Det er også fare for uro rundt om i landet.


Det fjerde vi kan slå fast er at USA den nærmeste tiden kommer til å være opptatt av egne problemer og utfordringer.


Det gjør også at resten av verden nå har en supermakt som kommer til å være vendt innover, og når en president er på plass vil han regjere uten et helt entydig mandat og vil måtte bruke mye tid på innenrikspolitikk. 


Dramaet i USA er altså på ingen måte over. Følg thrilleren videre her.

 

Sigurd Falkenberg Mikkelsen

Utenrikssjef | @sigurdfm


Fikk du nyhetsbrevet videresendt? Meld deg på her!

NRK logo

Kontakt oss    Avmelding    Andre nyhetsbrev

Avmelding

 

Fagredaktør Utenriks: Marius Tetlie

Nettsjef: Hildegunn Soldal

Ansvarlig redaktør: Thor Gjermund Eriksen

 

Følg oss på sosiale medier

 







This email was sent to eribsskog+patetisk@gmail.com

why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

NRK · Bj. Bjørnsonsplass 1 · Oslo · Oslo, 03 0340 · Norway


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 19:13

Til: ks@bonnier.dk

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice@bladcentralen.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, Fragor@bonnier.dk

Hei,


det var vel sånn, at jeg begynte, å sende kopi-mailer, til Bonnier i Danmark, fordi at jeg først trodde, at Bonnier, var et dansk firma.


Bonnier sin norske underavdeling Bladkongen, (med adresse Trollåsen, kan det virke som, fra Purehelp), nektet å svarer på mine mailer, i mange måneder, i våres.


Så jeg visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre, for å få stoppet, den stadige strømmen, av fakturaer og magasiner.


I sommer, (var det vel), så begynte jeg derfor, å søke, om Bladkongen, på nettet.


Og fant ut at Bladkongen, (som jeg først trodde var et lite fille-firma), var del av store Bonnier, (fra Sverige), med mange tusen ansatte.


Og da sendte jeg klager til en del 'random' Bonnier-mail-adresser.


Og ei svensk direktør-dame ved navn Josefin Reinhard svarte.


Og hu skulle liksom rydde opp i dette, da.


Men nå har jeg sendt noe sånt som hundre mailer til Bonnier, for å prøve å rydde opp, etter trollene.


Så dere få la hu svenske direktør-dama svare.


Og slutte å blande dere.


Sånn at jeg slipper å få svar fra alle Bonnier sine 9.000 ansatte, liksom.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som bestiller 'dritt'/magasiner, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg kjenner forresten direktøren for Bladcentralen, (Erik Thorhallsson), som dere eier en del av.


Han jobbet for min far, (og hans firma Strømm Trevare), på 80-tallet, (med senge-produksjon og hus-bygging).


Så det er kanskje han som tuller.


Skjerpings!



ons. 4. nov. 2020 kl. 12:18 skrev <ks@bonnier.dk>:

Hej Erik, 


Tak fordi du rettede henvendelse til os.


Vi kan se at du har henvendt dig til os vedrørende en email fra Moreshop Sverige. 


For at du kan få besvaret din henvendelse, bedes du venligst kontakte Bonnier Publications Sverige. 


Det kan du på denne e-mail adresse Fragor@bonnier.dk



Med venlig hilsen

Mia Sørensen 

Kundeservice



Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. 01.43

Subject: Klage/Fwd: SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <newsletter@newsletter.moreshop.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <bonnierpublications@bonnier.dk>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <cecilie@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <josefin@mediafy.com>, <kundeservice@bonnier.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, <moreshopkundeservice@bonnier.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, <newsletter@newsletter.tara.no>



Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 11:19

Subject: SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






SISTE SJANSE:

Ytterligere 15% rabatt på hele sortimentet

 

Som abonnent har du alltid tilgang til lave fordelspriser i fordelsbutikken MoreShop og vi gir deg ekstra stor rabatt:

 

Hvis du handler for mer enn kr 399, trekker vi 15% ekstra av kjøpet ditt!

 

Rabatten trekkes automatisk fra når du legger varer til en verdi av kr. 399 eller mer i kurven.

 

Tilbudet gjelder til og med 7. oktober 2020.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



   

Spar ytterligere 15% på alt

 




Se et utvalg av varene her




Nordic trådløs

høyttaler


MEDLEMSPRIS 279 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 49%


   

Kjøp her

 

 


Kompakt plansliper fra Tech-Pro


MEDLEMSPRIS 269 kr


Ordinærpris 499 kr


Spar 46%


   

KJØP HER

 

 


Usb-minne med automatisk sikkerhetskopiering (128 GB)


MEDLEMSPRIS 269 kr


Ordinærpris 399 kr


Spar 33%


   

KJØP HER

 


Active Fit

tights


MEDLEMSPRIS 149 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 73%


   

Kjøp her

 

 


Digital blodtrykksmåler


MEDLEMSPRIS 249 kr


Ordinærpris 349 kr


Spar 29%


   

KJØP HER

 

 


Santoku knivsett


MEDLEMSPRIS 229 kr


Ordinærpris 349 kr


Spar 34%


   

KJØP HER

 


Boligpakke



MEDLEMSPRIS 299 kr.


Ordinærpris 1349 kr.


Spar 78%


   

Kjøp her

 

 


Actionkamera



MEDLEMSPRIS 239 kr.


Ordinærpris 599 kr.


Spar 60%


   

Kjøp her

 

 


Vanntett ryggsekk

fra Outpack


MEDLEMSPRIS 229 kr.


Ordinærpris 299 kr.


Spar 23%


   

Kjøp her

 


   

Se alle produktene NÅ


 


Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no

 


7. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 35017456 >> <CIDBBA9625BC9E5>

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 18:54

Til: hello@elkjop.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, noss@deloitte.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


som jeg skriver i min forrige mail, så ønsker jeg heller å få svar, fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at dette har skjedd.


Så dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å få vite hvilket troll, som har bestilt/reservert dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 4. nov. 2020 kl. 11:33 skrev <hello@elkjop.no>:

Hej, och tack återigen för ditt mail.

Som vi förklarat innan så är det ingen som gjort något köp eller liknande på dig, det har varit en klick o hent som kun är en reservation. i tidigare mail har du fått information om vilket namn som använts för att göra denne reservation, som redan är borta då en klick o hent reservation slettes automatiskt efter 24 timmar.


Det finns inget mer jag kan göra i detta ärende, då det inte finns någon reservation längre. Önskar dig en fortsatt fin dag vidare!


Med vennlig hilsen / Kind regards

Emile


Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice


For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/


Email ID: 1442437 


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 11/3/20, 1:53 AM

To: hello@elkjop.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no

Subject: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 35017456 >>


Hei,


jeg tror jeg ville ha visst det, hvis det var en bekjent, som brukt min e-post-adresse.


Dette blir som noe tøys, synes jeg.


Og ingen av mine bekjente har kalt med Erika Prompebrak heller, (som dere gjør).


Så dette vil jeg gjerne, ha svar om, fra en overordnet.


For at man skal bli servert sånn tull-prat, det går ikke an, synes jeg.


Så det må jeg klage på.


(Jeg ønsker som sagt å få vite navnet på det trollet som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer, med andre folk/borgere).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 13:36 skrev <hello@elkjop.no>:

Hei igjen!


Takk for din mail.


Jeg har undersøkt saken her og kan forsikre deg om at dette ikke er noe identitetstyveri. Dette er en reservasjon som har blitt gjort i en butikk på Elkjøp Megastore Lade, som vil si at dette ikke er et kjøp men at det holdes av en vare i butikken i 24 timer, som nå er borte fra resevasjonen. 


Reservasjonen som har blitt gjort her kunne vært noen som har skrevet e-post adressen sin feil, eller som du nevnte en bekjent av deg som har reservert varen på din epost. (Ved reservasjoner legger man inn navn og etternavn, telefonnummer og epost adresse).


Håper det ga deg svar på det du lurte på!


Ønsker deg en fin dag videre.

 

Med vennlig hilsen / Kind regards



Anastasiya

Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


 

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice 



For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/






>> Original Message ...

>> From: epoq.service@elkjop.no

>> To: hello@elkjop.no

>> Subject: FW: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!

>> Sent: 07/10/2020 09:06

>>

>>


 


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 10/4/20, 5:05 PM

To: epoq.service@elkjop.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!


Hei,


og dere er eiet av et engelsk firma, (Dixons), og svarer norske mailer på svensk.


De som ikke trenger briller, de ser, (i den første mailen), at det også brukes en tulle-versjon, av mitt navn.


(Erika Promebrak Ribsskog, (som det står i den første mailen deres), er ikke et vanlig norsk navn.


Hvis dere tror det i Sverige.


Og det er også sånn, at jeg har mottatt flere hundre lignende pøbel/spoofing/identitetstyveri-mailer, de siste månedene.


Så dette er del av et stort angrep, kan det virke som).


Hvis du/dere trenger briller, så foreslår jeg at dere går til Elkjøp sin bedriftslege, eller noe lignende, (hvis dere har det).


Jeg vet at det er noe som heter svenskevitser.


Men det får være måte på.


At dere partysvensker, bare skal komme hit til Norge, og så være bakfulle på jobb, hver dag.


Det vet jeg ikke om er det helt store.


Dette må være noe tull, tenker jeg da.


Jeg har en slektning, (som jeg har chattet med på Facebook), som heter Martin Mogan, (som er halvt britisk), som jobber i Elkjøp.


Det er kanskje han som sender disse tulle-bestillingene.


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det trollet er, som har bestilt denne 'dritten', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg kjøpte også en laptop, på Elkjøp Carl Berner, i 2003, (var det vel).


Og da var det noen døde pixler, på skjermen, (dette var en Toshiba laptop vel).


Og det reagerte mine studiekamerater på, husker jeg.


De mente at jeg burde bytte laptop-en.


Men da brukte dere kjempelang tid, sånn at studiene gikk i vasken, (for jeg løste Linux-oppgaver på laptopen).


Så det var helt elendig service.


Og det var ikke sånn at dere fiksa laptopen heller.


Neida, dere brukte mange uker, på å undersøke laptopen, og så fant dere ut, at feilen ikke var stor nok.


Så dere nekta å fiksa feilen.


(Man måtte godta, (som kunde), inntil en prosent døde pixler, på en laptop-skjerm, mente dere.


Noe sånt).


Så jeg er litt lei av tull fra Elkjøp, (må jeg si).


Skjerpings!



tir. 8. sep. 2020 kl. 16:49 skrev <epoq.service@elkjop.no>:

Hej,


Detta är en reservation som är lagd så detta är just nu inget köp som är gjort. Om det bara är er mailadress som är använd så kan det vara felinslaget av den andra kunden. Om inte så skulle vi rekommendera att polisanmäla händelsen.


Ha det fint!



Med vennlig hilsen / Kind regards

Paul

Elkjøp kundesenter




21 00 22 07


Hverdager: 09:00-17:00

Lørdag: Stengt

Søndag/helligdag: Stengt


www.elkjop.no/epoq


Email ID: 1442437



 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 7/20/20, 11:13 PM

To: juridisk@datatilsynet.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!


Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: <donotreply@elkjop.no>

Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 12:51

Subject: Takk for din bestilling!

To: <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for din bestilling!

Hei


Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.

Vi mottok din ordre den 15-jul-2020.

Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.


 

ORDREOVERSIKT (NOK)

Ordrenummer: 84504675

Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum

1

LG 65" NANO99 8K NanoCell TV 65NANO996 (2020)


Varekode #: 153732


Størrelse (tommer): 65


Reservert i butikk

45 490

45 490

Leveringsmetode Leveringstid Pris

Klikk&hent


Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.

0

 

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

 

Butikkvalg for Klikk & Hent: Megastore Lade

Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 

 

Pris 45 490

Leveringsmetode 0

Betale i butikk 45 490

*Herav mva 9 098

Totalt inkl. frakt og MVA 45 490

 

 

Leveringsadresse

Megastore Lade

Lade Arena, Håkon VII gate  8

7044 Trondheim

Faktureringsadresse

Erika Prompebrak Ribsskog

 

48621954

eribsskog@gmail.com

Betalingsmetode

Betale i butikk (kr 45 490,00)


Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.


Med vennlig hilsen

Kundeservice Elkjøp Norge


 


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.


Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Deals for barn i alle aldre

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 18:25

Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, finansinspektionen@fi.se, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, press@klarna.com, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@flattum.no

Hei,


dette er nok bare at dere har fått en kopi av en mail, som er noe med Qliro.


Jeg har kontaktet dere tidligere angående at noen har bestilt masse dritt, i mitt navn, fra et firma, som heter Platekompaniet vel, (i Norge), som bruker deres betalingsløsning.


Og jeg blir sendt rundt som en kasteball, (mellom deres forskjellige ansatte).


Så derfor har jeg mange ganger bedt om, å heller få svar, fra deres russiske direktør.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt 'dritt' fra dere, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det er heller ikke noe særlig å ringe, om sånne saker som dette, synes jeg.


Det er bedre å ha 'praten' dokumentert i mailer, synes jeg.


Det er kunden/borgeren sitt privilegium å velge korrespondanse-metode, mener jeg.


Skjerpings!



ons. 4. nov. 2020 kl. 10:56 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hej!


Tack för ditt mail!


Ifall du misstänker identitetstyveri på ett köp från Klarna hänvisar vi dig att du ringer vår kundtjänst, så kommer vi självklart hjälpa dig vidare. Vi på säkerhetsavdelningen har öppet klockan 09.00-17.00 Måndag-Fredag, och telefonnumret är (+47) 21 01 89 91 till vår kundtjänst.


Ha en fortsatt fin dag!


Med vennlig hilsen


Ida

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Wed, 4 Nov at 8:18 AM , Customerservice <customerservice@cdon.com> wrote:

##- Skriv ditt svar ovanför denna rad -##

Cathrine CDON (CDON)

4. nov. 2020, 08:18 CET

Hei 


Vi har avregistrert alle mail men kan ta tid før det er helt ute av systemet. 


Vi har gjentatte ganger forklart at du må politianmelde saken, det er ikke datatilsynet som utreder dette, men politet. Vi kan ikke gi deg informasjon om hvem som har bestilt på din informasjon, all informasjon registrert er på deg, navn, adresse, personnummer og mail, vi kan ikke finne ut hvem som står bak dette. Dette gjør politiet i deres etterforskning. All informasjon om ordrene gir vi til politiet. Vi kan ikke gi dette til deg som privatperson. 



Med vennlig hilsen

Cathrine

When a great deal means a great deal!

Erik Løvenbalk Ribsskog

4. nov. 2020, 01:55 CET

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <newsletter@email.cdon.com>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 12:11

Subject: Deals for barn i alle aldre

To: <eribsskog@gmail.com>



CDON

Banner 610x200

Deals på barnas favoritter

Denne helgen byr vi på masse deals for barn i alle aldre. Benytt muligheten til å gjøre en bra deal på alt som gjør barna enda gladere. Gøyale leker, finurlige barnebøker, funksjonelle klær og livlige selskapsspill fra velkjente varemerker. Velkommen inn under helgen for å gjøre en barnslig god deal!

KJØP NÅ

Image 150x150

Julekalendere

KJØP

Image 150x150

LEGO

KJØP

Image 150x150

Brettspill

KJØP

Image 150x150

Nerf

KJØP

Image 150x150

Ringspill Enhjørning

KJØP

Image 150x150

UNO - Kortspill

KJØP

Image 150x150

Byggesett for barn

KJØP

Image 150x150

STOY, Dolls Kitchen

KJØP

Banner 610x200

MER SHOPPING FOR DEG


 


 



 


 


FB

Facebook

 

insta

Instagram

 

YT

Youtube

 

Customerservey

Kundservice

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com


Vil du avregistrere deg fra vår mailliste? Klikk her


Vi reserverer oss for eventuelle feil og at produkter kan være utsolgt.


© Copyright 1999-2020 CDON AB

Box 385, 20123 Malmö

En del av Qliro Group

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 17:43

Til: Gunnar Stavrum <gunnar.stavrum@nettavisen.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "MittOppdrag.no" <post@mittoppdrag.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, elisabeth.schadenberg@pareto.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>

Hei,


'Mediehuset Nettavisen eier tjenesten sammen med Vestover AS', står det her:


https://www.aftenposten.no/norge/i/0pEWA/sensurerer-vekk-kritikk-fra-nettsiden


Og dere har fortsatt mange reklamer fra Mitt Oppdrag, (reklamer som ser ut som artikler).


Så dette kjøper jeg ikke helt.


Dere er/var eier, og sier at dere hadde et samarbeid for mange år siden.


Det høres ut som noe fæl roing, må jeg si.


Og den fæle Veggavisen deres, som også herjet med meg.


Det var vel ikke noe med Nettavisen det heller, tenker jeg.


Makan til skrullinger.


Dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt/registrert dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som Mitt Oppdrag skal begynne med, for å hindre at dette skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 4. nov. 2020 kl. 09:59 skrev Gunnar Stavrum <gunnar.stavrum@nettavisen.no>:

Nettavisen har ingen relasjon til Mitt Oppdrag.


Vi hadde et samarbeid med dem for mange år siden, men har altså ikke noe med dem å gjøre - og vi har heller ikke tilgang til deres IT-systemer, nettsider el.


mvh


Gunnar Stavrum


ons. 4. nov. 2020 kl. 02:45 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


dere har jo møkk i øra, dere hos Nettavisen.


Nå har jeg skrevet, at dette har jeg sendt om, til sjølveste Stavrum.


Og jeg har skrevet, at dere vanlige medarbeiderne, får roe egget litt, (som de sier).


Men likevel så får jeg et oppsnasent svar.


Da må jeg si at dere har noen fæle nykker.


Og dere er også klamme/over-kameratslige, når dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen, vil jeg si.


Hva er galt med bare: 'Hei'.


Dette må jeg klage på.


Når får dere vanlige streberne der ta dere sammen litt, og la han sjefs-gubben svare da.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 16:55 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Omtaler blir automatisk slettet etter 12 måneder, så dersom dette skjedde for 10 år siden er det nok borte for lengst.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 08.10.2020 16:27, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


nå har jeg sendt kopi om dette, til deres sjef Stavrum.


Og da får dere andre der la han drive med dette.


Dette er om at Mitt Oppdrag for cirka ti år siden lot folk skrive falske kommentarer, om mine IT-ferdigheter, (jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom deres tjeneste, likevel så var det mange folk, som skrev negativ feedback der, og det stod der, i mange år, selv om jeg klagde).


Og dere har også herjet med meg, på deres tjeneste Veggavisen.


Og så dette tullet på toppen av dette igjen.


Jeg ønsker som nevnt å få vite navnet, på det trollet, som har  bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre kunder/folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 15. sep. 2020 kl. 22:27 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei,


Så vidt vi kan se har det ikke vært noen flere tilfeller av at noen har oppgitt ditt navn etter at vi programmerte om systemet.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 15.09.2020 22:24, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


det er vel Nettavisen som har Mitt Oppdrag.


Jeg har tidligere klaget på Nettavisen sitt debattforum Veggavisen osv., (til PFU), husker jeg.


Så jeg får sende en kopi-mail, til han sørlending-sjefen deres.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 17. aug. 2020 kl. 18:55 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei,


Vi har allerede programmert systemet slik at dersom spesielle ord skrives inn i skjemaet blir det automatisk slettet. Håper dette fungerer.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 17.08.2020 18:06, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


det går ikke an å være så tafatte.


Det er vel bare å la IT-avdelingen deres finne ut dette.


Du får heller sende det opp, til en leder/overordnet, som så kan finne ut av dette, (ved hjelp av IT-avdelingen deres, for eksempel).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 28. jul. 2020 kl. 08:56 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Som nevnt tidligere aner vi dessverre ikke noe om personen som legger inn oppdrag og fyller ut skjemaet med ditt navn og epost-adresse. Hva personens egentlige navn og epost-adresse er, er det ikke mulig for oss å vite noe om.


Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 28.07.2020 07:03, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


som jeg har skrevet til dere tidligere, så ønsker jeg at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Jeg kan ikke se, at dere har svart om det.


Så jeg ønsker at dere sender dette, til en leder/overordnet.


Dere har heller ikke svart angående det som skjedde, for ti år siden, (at folk svertet ryktet mitt, ved å skrive falske kommentarer, om nettstedet som de visst hadde drømt om, at jeg designet for dem).


Dette er vel egentlig advokat-mat.


Jeg får sende kopi til fylkesmannen.


Det er snakk om hundrevis av identitetstyveri-saker, (ikke bare fra deres firma, men også fra hundrevis av andre firma, over hele verden).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



søn. 12. jul. 2020 kl. 17:45 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Det er veldig beklagelig at noen ukjente legger inn oppdrag hos oss, og legger inn din epost-adresse som avsender.


Vi har nå lagt inn spesielle filtre, slik at dersom lignende eposter dukker opp senere blir hele skjemaet ignorert.


Forøvrig var ikke oppdraget som ble lagt inn, godkjent ennå, og dermed ikke sendt ut til noen leverandører.  Dette oppdraget har derfor ikke ført til noen konsekvenser.


Ha en fortsatt fin helg!

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 12.07.2020 13:37, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg ønsker at dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Mener også å huske, at da jeg var registrert, (som web-designer osv.), på Mitt Oppdrag, for cirka ti år siden.


Så var det vanskelig å få bort troll-kommentarer, under virksomheten min sin nettside.


Jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom dere.


Likevel så var det mange, som skrev fantasifulle kommentarer, om at jeg hadde jobbet for dem.


Så dette var bånn i bøtta, vil jeg si.


Det burde kanskje være enklere, å klage, på troll-kommentarer, hos dere.


Dere burde kanskje bli flinkere, til å verifisere brukerne deres, (for da tørr kanskje ikke trollene å skrive tull).


Skjerpings!



man. 15. jun. 2020 kl. 15:19 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Det ser ut som noen har fylt ut skjemaet med din epost-adresse? Uansett, dette slettet vi forrige gang du kontaktet oss, og vi kan ikke se at noen flere slike er lagt inn i etterkant.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 15.06.2020 15:12, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Dere skriver at man har lagt inn korrekt navn.


Det er sludder, (virker det som).


Det står 'Erika'.


Og også noe om 'baronesse' i e-post-adressen.


Jeg har også tidligere blitt svertet, av deres tjeneste, hvor folk la inn masse falske referanser, for min web-design-virksomhet, før jeg hadde fått, et eneste ekte oppdrag.


Og dette nektet dere å slette, i mange år.


(Det er mulig at det står der enda.


For alt hva jeg vet).


Så jeg vet ikke hva jeg skal si om Mitt Oppdrag.


Dere skylder meg en formue i erstatning for ødelagt rykte, (må jeg si).


Vennligst send om dette til en leder.


Skjerpings!



søn. 31. mai 2020 kl. 23:10 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Vi har nå slettet oppdraget. Rart at noen har lagt inn dette i ditt navn, med korrekt telefonnummer, epostadresse etc. Forøvrig har ingenting blitt bestilt eller kjøpt i ditt navn. Det eneste er at to leverandører har meldt sin interesse for å få jobben.


Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 31.05.2020 20:51, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>

Date: tir. 19. mai 2020 kl. 18:57

Subject: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!

To: <eribsskog+baronessa@gmail.com>



mittOppdrag .no


Gratulerer!

Erika Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!


Slik bruker du gavekortet:

1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).

2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).

3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174739-12680, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.


Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.


Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!


Hilsen MittOppdrag

http://mittoppdrag.no


© 2020 MittOppdrag.no










--

Gunnar Stavrum


Adm.dir./Sjefredaktør


Mobil: +47 90 55 77 68  I  E-post: gunnar.stavrum@nettavisen.no 


Akersgata 34 I 0180 Oslo  I  Pb 9386 Grønland | 0135 Oslo




FERSKE NYHETER. FRISKE MENINGER

Bloggarkiv