Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. januar 2022

Mer fra Bekkestua

I går, (lørdag), så var Oda her, med noen matvarer.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg bestilte, (på torsdag), så la jeg merke til, at Oda igjen, var utsolgt, for de mest populære/økonomiske variantene, av Coca-Cola:

igjen utsolgt for coca cola paint

PS 2.

På lørdag, så våkna jeg ganske seint.

Jeg hadde bestilt, sånn at varene skulle komme, i tidsluken 19-21.

(Noe sånt).

Og jeg har ikke noe fast døgnrytme, for tida.

Så jeg våkna, i 17-tida, eller noe sånt, (det var vel sånn, at jeg hadde satt på vekkerklokka, på mobilen).

(Og da begynte jeg å stelle meg.

For noen ganger så finner ikke Oda fram.

Og da må jeg løpe rundt og finne de.

(For å si det sånn).

Og da er det mulig, at naboer/folk, prater dritt om en, hvis man ikke er nybarbert, for eksempel.

Husker jeg fra da jeg bodde på St. Hanshaugen, hvor jeg bodde fra 1996 til 2004, (noen unge kvinnfolk baksnakka meg i en videosjappe der, en søndag/fridag, som jeg ikke hadde barbert meg).

For å si det sånn).

Og på mobilen, så var det da en tekstmelding, fra Oda.

De skrev at håndsåpa, (som man kan se at jeg bestilte, på skjermbildet overfor).

Den var utsolgt.

Men det står jo når man bestiller, (som for de nevnte Coca Cola-slagene), om noe er utsolgt, (og da er det ikke mulig å legge varen i handlekurven).

Så dette var noe tull, (fra Oda), må man vel si.

Kanskje noe samisk, (har jeg seinere tenkt).

For da varene kom, så lå håndsåpa oppi en av eskene, likevel.

Så hva dette med den nevnte tekstmeldingen skulle bety.

Det kan man lure på.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20220130_235036

PS 4.

Enda mer om dette:

IMG_20220130_235044

PS 5.

Og enda mer om dette:

IMG_20220130_235051

PS 6.

Og enda enda mer om dette:

IMG_20220130_235122

PS 7.

Det står at jeg skulle få refundert beløpet for håndsåpa.

Men jeg sjekka nettbanken.

Og de pengene var ikke trukket fra.

For jeg hadde bare en krone igjen, på kontoen.

(Jeg får penger, fra sosialen, i morgen, (tirsdag)).

Så det var ikke sånn, at jeg prøvde å chatte med Oda, for å få de til å sende, et annen slag med håndsåpe, (for eksempel den samme varen uten pumpe).

For da kunne det tenkes, at de ville tatt betalt for den varen, (som koster en krone mindre).

Uten å først refundere den andre.

Og da hadde jeg ikke hatt nok penger på kontoen.

(For å si det sånn).

Og jeg hadde også noen slunker, med håndsåpe igjen, (på badet og på kjøkkenet).

Så det jeg gjorde, var at jeg vannet ut den håndsåpa.

(Noe jeg har lest, på bloggen, til min fars eks, (var det vel), Margrete Surlien, sin niese Christine, (dattera til tidligere statsråd Rakel Surlien).

At de pleier å gjøre, i Kina, osv.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Da varene ble levert, så var håndsåpa der likevel, (så dette kunne de kanskje ha lagd en X-files episode om, for å fleipe litt):

IMG_20220129_203551

PS 9.

Her er mer om dette:

IMG_20220129_203557

PS 10.

Det var vel også litt rart, at de brukte en ekstra eske, bare for ketsjup-flaska.

(For å si det sånn).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Det var også sånn, at da Oda var her, (litt etter klokka 20 vel).

Så var det begynt å bli ganske mørkt.

(Jeg satt på utelampa.

For jeg husker fra da jeg jobba som bud for Chinatown Expressen.

Da var det et par, i Holmenkollen, (som jeg har lurt på om kan ha vært Rimi-Hagen og Mille-Marie).

Som ikke hadde satt på utelampa.

Og da klarte jeg å tryne, i den lange trappa/balkongen dems.

Men de sa at det var greit.

Men nesten halvparten av maten, ble jo sølt ut.

Dette var jo bare en søndagsjobb for meg.

(Og hu asiatiske lederdama der, var litt uprofesjonell, (de hadde ikke remulade der en gang, og spurte meg om majones var det samme, var det vel, (dette var lunsj-maten til ei hos Asker og Bærum taxisentral vel)).

Og hu asiatiske lederdama kunne også være litt skarp.

(Og hu var vel første-generasjons innvandrer.

Noe sånt).

Og de gjorde oppgjørene på 'lugubert vis'.

Det var bare å hoste opp pengene.

Man kunne ikke ha diff, (som i butikk).

Noe som kanskje er normen, for bud, som leverer ferdig-mat.

Hva vet jeg).

Dette Holmenkollen-paret burde jo ha sluppet å betale, (og/eller fått ny mat).

(Må man vel si).

Men det var jo nesten som en sport for oss, (lærte jeg den første dagen der), å få penger, selv om kunden hadde rett til å få maten gratis, hvis vi var mer enn en time for seint.

(For eksempel hvis vi ringte, og spurte om det gikk greit, (at vi kom et kvarter for seint).

Så fikk ikke kunden maten gratis.

Noe de reklamerte med, at kunden fikk, hvis det tok mer enn en time, å få maten).

Og Oda-budet var, av ubestemmelig kjønn, (må jeg si).

Det virka som at budet gikk med joggebukse, på jobb, (som min tidligere kamerat Glenn Hesler).

Og det så først ut som at budet var en dame.

Men jeg glante ikke ut av kjøkkenvinduet.

Jeg bare gløtta litt fra gardinene, (for det står jo på Oda sitt nettsted, akkurat når maten kommer, og det har flydd negerunger, rundt huset her, så det er greit å passe litt på maten og, må man vel si, (og jeg er vant med, å få dyre apotek-varer levert, (med Porterbuddy), på denne måten, og da har jeg pleid å følge med når budet kommer, siden at det har vært en del folk, på/rundt døra mi, for å si det sånn)).

Og budet gikk ikke opp til bilen igjen.

(Da jeg hjalp min far å levere senger, (for vårt slektsfirma Strømm Trevare), i Oslo-regionen, på 70/80-tallet.

Så parkerte vi alltid bilen.

Og så bar vi varene til boligen.

Og så gikk vi igjen, (noen få ganger fikk vi brus for eksempel, og ble der en stund, for å slå av en prat, hvis kunden ville det).

Og så satt vi oss inn i bilen, i samlet flokk, (unntatt en gang, når min lillesøster Pia var med, hu ville ikke hjelpe å bære, hu ville bare sitte i bilen, (dette var i en eller annen drabantby i Drammen), og se på månen, som hu syntes at var så fin, akkurat den dagen/kvelden)).

Men budet gikk ikke tilbake til bilen.

Budet gikk istedet bort fra bilen, (som hadde kjørt for kort, som vanlig).

Og så stod han/hun der og teksta.

Og så kom bilen kjørende, med den ene bakdøra åpen.

Og så hoppa vel budet inn, den åpne døra, (kunne det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn gjorde ikke vi Strømm Trevare-folka det.

(Må jeg si).

Så dette virka litt rart, for meg.

Også at Oda er to folk, er vel litt rart.

Da jeg leverte mat for Chinatown Expressen, (vinteren 1996), så hadde jeg aldri med noen assistent.

Og jeg kan ikke si at jeg savna det heller.

(For å si det sånn).

Og ikke var lønna nok, (20-30 kroner per levering, skulle dekke både lønn, bil-slitasje og bensin), for en person engang, (og ihvertfall ikke for to), selv om man noen ganger, fikk litt driks, i tillegg.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Jeg kunne kanskje hatt med en 'Bærums-klyse', som assistent/kartleser, den første tida.

(Siden at jeg ikke var kjent i Bærum).

Men jeg kjente ingen fra Bærum, (må jeg innrømme).

Men jeg ble litt mer kjent, etterhvert.

Og fra før, (fra Strømm Trevare-tida), så visste jeg vel det, at alle husene på en side, har partall-nummer, og at det er odde-tall-nummer, på den andre sida.

Så det var ikke sånn, at jeg noen gang måtte gi opp, å finne en bolig.

(Selv om jeg sleit litt, i begynnelsen, (spesielt den første dagen).

Men jeg fant alltid fram, til slutt, (selv om jeg brukte en kartbok, som ikke fulgte Chinatown Expressen sine kart-koder).

Jeg sleit, noen ganger, (spesielt den første dagen), med å finne stedet, (for eksempel Stabekk, (eller hva det kan ha vært igjen)).

Men når jeg først kom fram, til riktig vei.

Så gikk det som regel greit.

Må jeg si.

Og jeg klarte jo infanteri-merket og feltidrettsmerket osv., under førstegangstjenesten.

Og de merkene gikk litt på orientering/kart, osv.

Så jeg var litt vant til, å skjønne kart også, (fra Berger skole og militæret), husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 13.

Det var også en gang, som vi leverte køyesenger, (for Strømm Trevare), til et barnehjem, (som lå i enden av en lang sidevei/avkjøring), i utkanten av Drammen.

Og dette var vel før, at min lillesøster Pia, flytta etter meg, til Berger.

(Noe hu gjorde våren 1982.

Var det vel).

Men denne gangen var min yngre stesøster Christell med.

Og hu var ikke så vant til, å være med, å levere senger.

Så hu ble helt trollbundet, (må man vel kanskje si), av ungene, på barnehjemmet.

Og hu blei med de, på all slags lek og sprell, da.

(Noe sånt).

Og så glemte min far å ta med Christell, når vi kjørte.

Og jeg var litt sur på Christell, (og hennes mor Haldis og eldre halvbror Jan), for de hadde liksom stjålet min far, (jeg måtte jo bo aleine i min fars tidligere leilighet, et steinkast unna), for å si det sånn.

Så jeg sa ikke fra, om det med Christell, med en gang.

(Selv om jeg syntes at hu var pen/hot, (hvis det er lov å si), i forhold til de andre jentene, som jeg kjente, (på den tida), husker jeg.

Så det var ikke så lett å glemme henne.

For å si det sånn).

Men da vi var nesten i enden, av den lange avkjøringa/sideveien, så sa jeg fra.

Og så var det opp den lange veien igjen da, (for å hente Christell).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Den håndsåpa jeg fikk.

Det var igjen den med sensuell duft, (orkide & melk).

Og som man kan se, i det øverste PS-et, (øverst til høyre der).

(Og i tekstmeldingen i PS 4).

Så kan man bare velge: 'Assortert duft'.

Jeg pleide å kjøpe oliven & melk, (da jeg handla/plukka selv), før Omikron kom.

Men nå i det siste, så har det gått mye i orkide & melk, (som Oda har plukka for meg).

Det er muligens noe galt med varmtvanns-berederen her, (den er av et merke, (Oso), som det har vært mye problemer med, har jeg lest, på nettet).

Så jeg har skrudd opp termostaten, på det varmeste, (sånn at varmtvannet skal holde lenger, (når jeg dusjer), osv.).

Men da er det mulig, at jeg har klart å skolde hendene litt, (hvis det ikke er fra håndgele/Rene Hender).

Og derfor 'må' jeg bruke den håndsåpa med melk, (som selges til lavpris nå, under pandemien).

For de andre håndsåpene får henda mine til å svi litt, når jeg bruker de, da.

(For å si det sånn).

Men hvorfor er det ikke mulig, å skille varenumrene, for sensuell og ikke-sensuell duft, når det gjelder håndsåpe med melk, (lurer jeg).

Hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 15.

Den gangen, (som jeg vel har skrevet om i Min Bok 5), da jeg jobbet for Chinatown Expressen Eiksmarka, og glemte igjen, en sånn thermo-box, som vi hadde maten i.

Det kan muligens ha vært i det borettslaget jeg bor nå, (har jeg tenkt).

Da var det sånn, (mens jeg kjørte tilbake til Eiksmarka), at jeg plutselig kom på, at jeg hadde glemt en sånn boks.

Og så kjørte jeg tilbake.

Og da måtte jeg selv gå inn, i leiligheten, og hente den nevnte boksen, (istedet for at de bare ga meg den), husker jeg.

(Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
15297504: Bekreftelse på kreditering fra ice
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. januar 2022 kl. 16:48
Til: ice <noreply@ice.no>
Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, svindel@ice.no, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 20. okt. 2021 kl. 14:20 skrev ice <noreply@ice.no>:


15297504: Bekreftelse på kreditering fra ice
Hei,

Viser til din henvendelse til vårt kundesenter med referanse 15297504 .

Vi bekrefter herved at faktura 49664665 er kreditert i sin helhet.

Du kan se bort ifra denne fakturaen.

Ha en fin dag! Hilsen ice.


Nettbutikk
 

Min Side
 

Kontakt
https://www.facebook.com/icenorge/
Følg oss på Facebook
ice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00
Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå! [Ticket-ID 99142872]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. januar 2022 kl. 16:38
Til: service@bonprix.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

som jeg tidligere har skrevet til din kollega Joline, (i 2020), så ønsker jeg at en overordnet, (som daglig leder), skal svare på dette.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 14. okt. 2021 kl. 09:01 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
Hei Erik, 

Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.

Du har valgt å skrivde deg opp på nyhetsbrev. Men vi kan fjerne det før deg om du ønsker?

Du har sendt oss lignende mail før, hver gang du tar kontakt med oss.

Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.

bonprix ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen
Herman
bonprix kundeservice




Kundetelefon: 21 05 57 30

Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00


www.bonprix.no
www.facebook.com/bonprixNO
www.twitter.com/bonprixNO
www.youtube.com/bonprix

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Selskapets forretningskontor: Hamburg

Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

[Ticket-ID 99142872]

> Hei,
>
>
> dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
>
>
> (For jeg har ikke kontaktet dere).
>
>
> Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
>
>
> Med hilsen
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
> ons. 23. jun. 2021 kl. 15:21 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
>
> Hei Erik,
>
> Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
>
> Hvordan kan vi hjelpe deg?
>
> Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
>
> bonprix ønsker deg en fin dag.
>
> Vennlig hilsen
> Nicco
> bonprix kundeservice
>
>
>
>
> Kundetelefon: 21 05 57 30
>
> Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
>
>
> www.bonprix.no
> www.facebook.com/bonprixNO
> www.twitter.com/bonprixNO
> www.youtube.com/bonprix
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Selskapets forretningskontor: Hamburg
>
> Markus Fuchshofen
> Dr. Richard Gottwald
> Dr. Kai Heck
> Rien Jansen
> Dr. Marcus Ackermann
>
> Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
>
> Adresse:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Str. 61
> 22179 Hamburg
>
> [Ticket-ID 99142872]
>
> > Hei,
> >
> >
> > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
> >
> >
> > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> >
> >
> > Vennligst rydd opp!
> >
> >
> > Med hilsen
> >
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > PS.
> >
> >
> > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > jeg).
> >
> >
> >
> >
> > ---------- Forwarded message ---------
> > Fra: Service bonprix.no <service@bonprix.no>
> > Date: man. 15. mar. 2021 kl. 14:04
> > Subject: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå!
> > To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > " id="gmail-m_-7925913215884962542element-4571060" src="https://image01.bonprix.no/newsletter/versandmedia/mails-58528/bonprix-2011438.jpg" style="width: 100%; height: auto;" title="bonprix >" width="600">
> >
> >
> > Bekreft registrering
> >
> >
> >
> > Kjære eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com,
> >
> >
> > så gøy at du er interessert i bonpix nyhetsbrev!
> > Vennligst bekreft registreringen din.
> >
> > Din rabattkode for gratis frakt leveres i en separat e-post.
> >
> > Ditt Bonprix-team
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > "> Bekreft registrering ›
> >
> >
> >
> >
> > Med nyhetsbrevet tilbys jeg mer!
> >
> >
> > Rabattkoder
> > Trender
> > Salg
> >
> >
> >
> >
> > Bekreftelsen du mottar med denne e-posten, er kun for din egen sikkerhet. Hvis du ikke har valgt å abonnere på bonprix nyhetsbrev, vennligst ignorere denne e-posten.
> > Du kan når som helst avregistrere deg fra å motta nyhetsbrevet, ">her eller nederst, direkte i nyhetsbrevet.
 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Thank you for contacting Pornhub Support [Reference #2869527]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. januar 2022 kl. 16:25
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: support@pornhub.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Pornhub Support <support@pornhub.com>
Date: lør. 9. okt. 2021 kl. 22:34
Subject: Thank you for contacting Pornhub Support [Reference #2869527]
To: Eric Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Hello Eric,

Thank you for contacting Pornhub Support.

We received your email and will be in touch as soon as possible. For your records, your reference number is 2869527.

In the meantime, you can check out the Pornhub FAQ page and Trust & Safety Center for answers to our most commonly asked questions.

https://help.pornhub.com/hc/en-us/categories/360003146993-F-A-Qs

https://help.pornhub.com/hc/en-us/categories/360002934613

We also have a Feedback Forum which is where you can voice your ideas and suggestions to help create a better Pornhub experience.
http://feedback.pornhub.com

Learn about opportunities for independent creators of adult entertainment on the largest adult platform in the world!
www.pornhubmodels.com

Thank you for your patience.

Best,

Pornhub Support

This email is a service from Pornhub. Delivered by Zendesk

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 24 new singles we think you'll like: James, 48 years old from Davenport, and more!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. januar 2022 kl. 16:18
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: mail@messaging.zoosk.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zoosk <mail@messaging.zoosk.com>
Date: søn. 30. jan. 2022 kl. 09:17
Subject: 24 new singles we think you'll like: James, 48 years old from Davenport, and more!
To: <eribsskog@gmail.com>



Hi,
We did a little digging for you, and found some new people we think you'll be interested in. Check them out now!

If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care form.

James
48 years old


View Profile

Gnitro
57 years old


View Profile

Jsop4
47 years old


View Profile

Advertisement






east side
57 years old


View Profile

Morpheus70
51 years old


View Profile

'likeness'
53 years old


View Profile

texanbychoice
49 years old


View Profile

ridebike27
49 years old


View Profile

Widowed twice
49 years old


View Profile

Richard
61 years old


View Profile

cj511
47 years old


View Profile

QCAguy
47 years old


View Profile

Advertisement






Scorpio
57 years old


View Profile

dirty old biker
59 years old


View Profile

Smell the Flowers
57 years old


View Profile

Christopher
58 years old


View Profile

CoachNick
59 years old


View Profile

Bob
49 years old


View Profile

Momsloveme72
49 years old


View Profile

Mike
58 years old


View Profile

TEF7
54 years old


View Profile

Advertisement






Singlelife
49 years old


View Profile

One4adventure
56 years old


View Profile

sutliff cycling deaf
57 years old


View Profile

Remember: you can always find more people! Just visit the Zoosk Search page.

    
Zoosk Heart Friend
Want a better experience?
Download the app! ›
Like us on Facebook. Follow us on Twitter.

Zoosk on Mobile
This message was sent to eribsskog@gmail.com. To make sure that you receive updates from Zoosk, add mail@messaging.zoosk.com to your safe senders or contact list and mark this email as Not Spam. If you don't want to receive these emails from Zoosk in the future, please unsubscribe.

Copyright © 2022 Zoosk Inc. All rights reserved. Zoosk Inc is a wholly-owned subsidiary of Spark Networks SE, a NYSE MKT Company (LOV) | Privacy Policy | Online Dating Safety

Enda mer fra Facebook

noemi 1

PS.

Her er mer om dette:

noemi 2

PS 2.

Enda mer om dette:

noemi 3

Mer fra Facebook

legind facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

facebook sophia 2

PS 2.

Enda mer om dette:

legind facebook 3 2

PS 3.

Og enda mer om dette:

sophia legind facebook 4

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

sophia 100

PS 5.

Og enda enda enda mer om dette:

sophia 101

PS 6.

Og enda enda enda enda mer om dette:

sophia 110 facebook

PS 7.

Og enda enda enda enda enda mer om dette:

sophia facebook 120

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter