Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. januar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Aktivér din konto på Bambox.no.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:57

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@bambox.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <info@bambox.no>

Date: søn. 29. nov. 2020 kl. 23:04

Subject: Aktivér din konto på Bambox.no.

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,


Vi har opprettet en konto til deg på bambox.no.


Klikk på linken under for å aktivere kontoen din og velg passordet ditt.


(Sensurert av johncons-blogg)


Hvis du ikke har opprettet en konto, har denne e-posten blitt sendt til deg ved en feiltakelse du kan avvise etableringen ved å klikke på linken og velge "Avbryt denne invitasjonen".


Med venlig hilsen


Bambox teamet


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk fo at du ble med i vårt nyhetsbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:52

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kontakt@dronereparasjon.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: DinDroneButikk.no <kontakt@dronereparasjon.no>

Date: søn. 29. nov. 2020 kl. 18:17

Subject: Takk fo at du ble med i vårt nyhetsbrev

To: <eribsskog+lukterlittpsykose@gmail.com>




View in browser


Takk for at du ble med i vårt nyhettsbrev

Hos oss finner du:


Dronesalg

Dronetilbehør

Droneverksted

Droneservice

FPV Racing

Vi bygger etter ønske FPV Droner



Trenger du:

Drone

Dronetilbehør

FPV Racing

DJI Osmo Serie





Til DinDroneButikk




Har du vært uheldig og trenger Service/Reparasjon på din drone?

Droneservice

DroneReparasjon

Serviceavtale





Til DroneReparasjon


Du finner oss på:

facebook instagram website


Del på Facebook DEL PÅ FACEBOOK Del på Twitter DEL PÅ TWITTER Send videre på mail SEND VIDERE PÅ MAIL

DinDroneButikk.no

Vestengveien 25, Sarpsborgg

Norway


Du mottok denne e-posten fordi du har meldt deg på nyhetsbevet vårt eller kjøpte noe fra oss.


Meld deg av


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog - Velkommen til Samlerhuset!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:45

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@samlerhuset.info, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Kundeservice – Samlerhuset <kundeservice@samlerhuset.info>

Date: søn. 29. nov. 2020 kl. 18:09

Subject: Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog - Velkommen til Samlerhuset!

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+lukterlittpsykose@gmail.com>




logo

Offisiell distributør for Det Kongelige Britiske Myntverket, Det Statlige Franske Myntverket, Folkerepublikken Kinas Nasjonalbank og mer enn 20 andre myntverk og nasjonalbanker. Samlerhuset eier Det Norske Myntverket, som blant annet preger Norges mynter og Nobels fredsprismedalje.


Takk til over 700.000 nordmenn som har handlet hos oss!

 

Velkommen til Samlerhuset!


Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog


Takk for at du har handlet på www.samlerhuset.no, og velkommen til en spennende samlerverden.


I vår nettbutikk finner du et stort mangfold av samleobjekter og samleutstyr som kan gjøre det å samle enkelt. Nettbutikken er mobiltilpasset og det betyr at det er enkelt å gjennomføre bestillinger fra mobiltelefoner og nettbrett. Du ser fortsatt akkurat den samme informasjonen som på en datamaskin, men den er tilpasset en mindre flate. 


Du finner også et utvalg av spennende artikler fra magasinet Mynt & Historie, samt nyheter og pressemeldinger om hva som er siste nytt i samlerverden - både i inn- og utland.


Har du behov for å komme i kontakt med kundeservice, kan du ringe oss på telefon 66 81 15 00 eller 0 25 50, eller sende oss epost til kundeservice@samlerhuset.no. Våre åpningstider er hverdager mellom kl 9-17.


Få oversikt over kundeforholdet ditt

For at du på en enkel måte skal få en oversikt over kundeforholdet ditt, har vi opprettet en kundekonto “Min side” for deg i nettbutikken vår. Her har du mulighet til å:


Se dine siste bestillinger

Se dine siste fakturaer - og betale med kort/Vipps

Endre kontaktinformasjon

Få spesialtilbud 


Slik gjør du for å logge deg inn på Min side:

For å logge inn, gå til www.samlerhuset.no/minside For din sikkerhet er Min side ekstra passordbeskyttet, slik at ingen andre har mulighet til å se på din kundekonto, uten å oppgi et unikt passord. Det er bare du som kjenner til passordet, og dette kan du senere endre under Min side. Her er din innloggingsinformasjon:

 


 

 

 


Kundenavn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Brukernavn (epostadresse): eribsskog+lukterlittpsykose@gmail.com


 


 

 

 

Har du forlatt nettbutikken og ønsker å gå tilbake til Min side, må du sjekke om du fortsatt er innlogget. Du er innlogget dersom brukernavnet ditt vises øverst til høyre på siden. Er du logget ut, logger du deg enkelt inn igjen ved å klikke på knappen "Logg inn" øverst til høyre i nettbutikken, og skrive inn brukernavn og passord.


 

 

 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Samlerhuset


 

 


Ønsker du å endre leveringsadresse kontakt Samlerhuset på telefon: 0 25 50/66 81 15 00 eller kundeservice@samlerhuset.no


 

 

Les Magasinet Mynt&Historie     Besøk Samlerhusetbloggen


SAMLERHUSETFORDELER

● Ingen bindingstid

● Fornøydgaranti

● 30 dager åpent kjøp

● Garanti for ekthet og kvalitet

● Betal etter mottatt vare

● Kostnadsfrie samlefordeler

Følg Samlerhuset på Facebook

Følg Samlerhuset på Facebook

Følg Samlerhuset på YouTube

Følg Samlerhuset på YouTube

Les Samlerhusetbloggen

Les Samlerhusetbloggen

Samlerhusets formål er å skape samlerglede. Vi selger samleobjekter til samlere som er opptatt av gleden ved å samle. Samlerhuset garanterer ikke at våre objekter beholder sin opprinnelige pris eller at det finner sted en verdiøkning over tid. Historisk verdistigning gir ingen garanti for fremtidig verdistigning. Les mer om pris og verdi på mynter og medaljer her.


Kontaktinformasjon:

Samlerhuset Norge AS

Besøksadresse: Rosenholmvn 25,

1414 TROLLÅSEN

Postadresse: Postboks 523,

1411 KOLBOTN, Telefon: 0 25 50,

Epost: kundeservice@samlerhuset.no



E-post: kundeservice@samlerhuset.no

Tlf: 0 25 50 eller 66 81 15 00


Copyright © 2020 Samlerhuset, All rights reserved.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste sjanse: Black Friday-pris på elektronikk!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:41

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: "Stayclassy.no" <kundeservice@stayclassy.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Stayclassy.no <ikkesvar@stayclassy.no>

Date: søn. 29. nov. 2020 kl. 12:04

Subject: Siste sjanse: Black Friday-pris på elektronikk!

To: <eribsskog@gmail.com>





Dersom du ikke ser bilder, vennligst klikk her









kundeservice@stayclassy.no | +47 23 96 76 25




Flatebyveien 7-9, 1792 Tistedal, Norge | © 2020 Stayclassy AS




Personvern | Kjøpsvilkår


Denne e-posten ble sendt til eribsskog@gmail.com fordi du har bedt om å motta nyhetsbrev fra oss.

Meld av nyhetsbrev


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste nytt fra Stadion ⚽

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:35

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kamp@brann.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, nff@fotball.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: SK Brann <kamp@brann.no>

Date: lør. 28. nov. 2020 kl. 10:48

Subject: Siste nytt fra Stadion ⚽

To: Superhomofile Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vi é Brann - Bergens stolthet

127 Brann logo Siste nytt fra Stadion Terminliste

bild

Før kampen: Brann - Aalesund

Byen e Bergen og laget e Brann! Les deg opp om alt du trenger å vite før kampen mot Aalesund.

Les mer

bild

Derfor fornyet de partoutkortet

Partoutkortfornyelsen for 2021 er nå i gang. Her forteller fire av de første som fornyet om hvorfor de allerede har sikret seg plass i 2021.

Les mer

192 Mikal Berg Kvinge mot Odd 2020

Har forlenget med Brann!

Mikal Berg Kvinge (17) har signert en ny avtale med Brann, som gjør at kontrakten hans strekker seg ut 2023-sesongen.

Les mer her

Partoutkortfornyelsen har startet

Alle som kjøpte partoutkort for 2020-sesongen får anledning til å fornye plassen sin før nyttår. Har du partoutkort, men har ikke mottatt fornyelseseposten din kan du ta kontakt med oss på kamp@brann.no.


I morgen vil det være mulig å fornye sitt partoutkort i billettboden ved inngang 9 fra kl 15-18.


Les mer her 197 fornyelse pk

Æresmedlem Svein R. Sætersdal har gått bort, 86 år gammel.

Svein R. Sætersdal ble født 16. juli 1934, og har gjennom hele livet hatt mangfoldige roller i Sportsklubben Brann. Han ble æresmedlem i Brann i 2000.

Les mer

bild

bild

MOT i alle avdelinger

Som ambassadørklubb har Brann ofte besøk av MOT som holder foredrag, men for første gang ble brorparten av klubben involvert.

Les mer

bild

Se scoringene fra Lerkendal

Robert Taylor, Daouda Bamba og Sander Svendsen scoret målene i seieren mot Rosenborg på Lerkendal.

Les mer

198 Skjermbilde 2020 11 27 kl. 15.30.56

Vi har byttet nyhetsbrevløsning

Du mottar denne eposten fordi du er blitt registrert i våre nyhetsbrevlister. Dersom du tidligere har meldt deg av vårt nyhetsbrev, beklager vi at du nå har mottatt en epost fra oss. Årsaken til det er bytte av nyhetsbrevløsning. For å melde deg av på nytt klikker du på lenken i bunn av nyhetsbrevet.

Click to visit us on Facebook

Click to visit us on Twitter

Click to visit us on Instagram

Click to use Snapchat

Kontakt oss

Webversion Meld meg av nyhetsbrev

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [Ticket#371639651] Din melding er mottatt av Telio

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:29

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Christen.Sveaas@kistefos.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, helpdesk@bitpro.no, info@kistefos.no, innfordring@nextgentel.com, js@kistefos-tre.no, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, kredittsjekk@nextgentel.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>

Date: lør. 28. nov. 2020 kl. 09:20

Subject: [Ticket#371639651] Din melding er mottatt av Telio

To: <eribsskog@gmail.com>



Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.


For information in English, please read further down.


Ditt saksnummer er 371639651 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.


For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.

Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.


Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/


Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.

Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.


Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.



Med vennlig hilsen


Telio Kundeservice

www.telio.no



Du skrev:


Fornavn: Erik

Etternavn: Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefonnr:


Mobilt bredbånd


Din melding:

Men vi vet jo det, at min søster, Pia Charlotte Ribsskog, fra Larvik, må man

vel si, hun sa det, i det Herrens år 1981, kan det kanskje ha vært, at vår

mor, Karen Ribsskog, hadde sagt det, om et hus i Øvre Jegersborggate, i

Larvik, at 'bort der, til det huset, må dere ikke gå, for der bor tante Ellen,

(som egentlig bodde i Industristrasse, i Aech, i Sveits da), og hun maner

dere'.


Så jeg regner med at det er enten søstera mi, Pia Ribsskog, eller tante Ellen

(Savoldelli), og muligens samene, som kanskje tuller.


Det er mitt beste tips foreløbig.


Men jeg får prøve å ha det her litt i bakhodet.


Så vi får se hva som skjer.


Vi får se.


Mvh.


Erik Ribsskog


Sendt 11/28/2020 fra kontaktskjema på "Privat".



Saksnummer: 371639651



 

Engelsk tekst:

 

In English:


Thank you for contacting Telio Customer Services.


Your ticket number is: 371639651. Please, find your message enclosed below.  


In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.

Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.


You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.


As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).

To log on to "Min side", please go to www.telio.no.


Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.


Yours sincerely,


Telio Customer Services

www.telio.no




You wrote:


Fornavn: Erik

Etternavn: Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefonnr:


Mobilt bredbånd


Din melding:

Men vi vet jo det, at min søster, Pia Charlotte Ribsskog, fra Larvik, må man

vel si, hun sa det, i det Herrens år 1981, kan det kanskje ha vært, at vår

mor, Karen Ribsskog, hadde sagt det, om et hus i Øvre Jegersborggate, i

Larvik, at 'bort der, til det huset, må dere ikke gå, for der bor tante Ellen,

(som egentlig bodde i Industristrasse, i Aech, i Sveits da), og hun maner

dere'.


Så jeg regner med at det er enten søstera mi, Pia Ribsskog, eller tante Ellen

(Savoldelli), og muligens samene, som kanskje tuller.


Det er mitt beste tips foreløbig.


Men jeg får prøve å ha det her litt i bakhodet.


Så vi får se hva som skjer.


Vi får se.


Mvh.


Erik Ribsskog


Sendt 11/28/2020 fra kontaktskjema på "Privat".



Saksnummer: 371639651

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: We've got a new spin on #GivingTuesday

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:22

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rodrigo Heng-Lehtinen, Deputy Executive Director for Policy & Action <info@transequality.org>

Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 22:01

Subject: We've got a new spin on #GivingTuesday

To: Miss Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




 

giving tuesday banner.png 

 

Dear Miss,

 

If there’s one thing we’ve learned throughout the years, it’s that you are our best ambassadors. When we need your voice, you speak up. When we need your strength, you carry our message. When we need your power, you share your stories.

Now, we’re asking for your help once more. We’re asking all of our supporters to create their own Facebook fundraiser this #GivingTuesday, December 1, to share with their networks to help us fuel our mission through 2020 and beyond. It’s a simple way to make a huge impact on our mission.


Click here and follow the simple guide to start and share your fundraiser for #GivingTuesday now!


Facebook Fundraising


With your help, we can reach even more people this #GivingTuesday. Plus, Facebook will match all donations up to $7 million dollars, so the more exposure we have, the more money we can raise!


Click here and set up your own fundraiser now!


By helping us spread the message, you will help us keep up the fight for equality for trans people in all aspects of everyday life -- in healthcare, education, voting, criminal justice, public spaces, and wherever discrimination still exists. Thank you, as always, for your support!


Sincerely,


 Rigo Photo.jpg Rodrigo Heng-Lehtinen

Deputy Executive Director

National Center for Transgender Equality 

(P.S. If you aren’t on social media, you can still make a difference by making a contribution here.)




Get the latest:


National Center for Transgender Equality

1133 19th St. NW, Suite 302, Washington, DC 20036


Unsubscribe


powered by Blackbaud

nonprofit software

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: SISTE SJANSE | Black friday salget er snart over

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:03

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: mail@trygg-helse.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, mail@e-wheels.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Trygg Helse AS <mail@trygg-helse.no>

Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 19:34

Subject: SISTE SJANSE | Black friday salget er snart over

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



50% RABATT PÅ AIRTRACK - SUP BRETT - MASSASJEPISTOL

1-4 Dagers levering | 30 dagers returrett


Hvis du ikke kan lese denne posten, klikk her.



Unngå smitte, bestill på nett | Hjemmeside | Registrere | Avregistrere




SURPLUS Pro V2.0

Massasjepistol | 1-4 dager levering


990,- Førpris 1990,-


Masser enkelt kroppens ulike muskelgrupper hjemme, helt uanstrengt! Apparatet har mange positive helsefremmede virkninger på kropp og psyke. Bidrar til generell økt fysisk og psykisk avspenning og velvære. 20 ulike moduser!


KJØP NÅ




SURPLUS Airtrack 3m & 4m

1-4 dager levering


Fra 1790,- Førpris 3590,-



Komplett pakke fra Surplus med 3 x 1 m AirTrack treningsmatte, pumpe, praktisk bærebag og reparasjonskit. Myk turnmatte fylt med luft, for turnøvelser og annen spretten aktivitet!


KJØP NÅ




SURPLUS Heaven - oppblåsbar SUP Komplett 10,8" pakke


2790,- Førpris 5590,-



Marina er et svært stabilt oppblåsbart SUP brett. Blåses effektivt opp og er enkelt å håndtere. Brettet tar liten plass og fraktes enkelt i medfølgende bag. Ta den rett fra boden til nærmeste vann for å skape fine opplevelser, perfekt for hele familien!


KJØP NÅ




SURPLUS Aqua - oppblåsbar SUP Komplett 10,4" pakke


3890,- Førpris 6490,-

Aqua er et svært stabilt oppblåsbart SUP brett. Blåses effektivt opp og er enkelt å håndtere. Brettet tar liten plass og fraktes enkelt i medfølgende bag. Ta den rett fra boden til nærmeste vann for å skape fine opplevelser, perfekt for hele familien!


KJØP NÅ




SURPLUS Elise - oppblåsbar SUP Komplett 9,9" pakke


3490,- Førpris 5790,-

Elise er et svært stabilt oppblåsbart SUP brett. Blåses effektivt opp og er enkelt å håndtere. Brettet tar liten plass og fraktes enkelt i medfølgende bag. Ta den rett fra boden til nærmeste vann for å skape fine opplevelser, perfekt for hele familien!


KJØP NÅ




SURPLUS Heaven - oppblåsbar SUP Komplett 9,9" pakke


3490,- Førpris 5790,-

Heaven er et svært stabilt oppblåsbart SUP brett. Blåses effektivt opp og er enkelt å håndtere. Brettet tar liten plass og fraktes enkelt i medfølgende bag. Ta den rett fra boden til nærmeste vann for å skape fine opplevelser, perfekt for hele familien!


KJØP NÅ




E-wheels.no

Nedre Eikervei 12, 3045 Drammen

Mail: mail@e-wheels.no


Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: BLACKFRIDAY KUPP

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:58

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: mail@e-wheels.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: E-wheels Norge AS <mail@e-wheels.no>

Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 16:43

Subject: BLACKFRIDAY KUPP

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



GJØR ÅRETS BESTE KJØP I DAG

Hvis du ikke kan lese denne posten, klikk her.



Hjemmeside | Tips en venn | Registrere | Avregistrere



ÅRETS STØRSTE HANDLEDAG ER HER!

Nå kan du gjøre årets beste kjøp av Elsykkel og El sparkesykkel, vi anbefaler å ta en kikk på de utrolig tilbudene vi har i dag, du vil ikke bli skuffet!


SJEKK VÅRE BLACKFRIDAY TILBUD HER





E-WHEELS E2S V2

Over 15 000 solgte og Norges desidert mest solgte el-sparkesykkel! Terningkast 6 og best i test hos Nettavisen og terningkast 5 på Dinside. Anbefalt av TEK.


SJEKK BLACKFRIDAYPRIS




E-WHEELS E2S V2 PRO

Norges mest solgte el-sparkesykkel nå i PRO variant med enda kraftigere motor og nesten dobbelt så stort batteri. Meget bra test i TEK


SJEKK BLACKFRIDAYPRIS







MOMAS JASON 2021

Norges mest solgte Elsykkel uansett prisklasse! Midtmontert motor og stort batteri. Uslåelig kombinasjon av kvalitet og pris.


SJEKK BLACKFRIDAYPRIS




Momas L2 Elsykkel

Dette er damenes favoritt Elsykkel, og ikke uten grunn! I dag kan du gjøre ett kupp på denne elsykkelen.


SJEKK BLACKFRIDAYPRIS




E-WHEELS NORGE AS

Betongveien 12, 3302 Hokksund


Mail: mail@e-wheels.no


Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:53

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, cs@play-asia.com, abuse@telia.com, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>

Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 15:02

Subject: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>






No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 18 Years!!




playasia


EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG





BLACK FRIDAY SALE


Start your holiday shopping a little early with our Black Friday Sale and catch the best discounted prices on video games, toy figures, tshirts & more!


SHOP NOW




















FINAL FANTASY XIV, KILLZONE, HORI MINI CONTROLLER, & MORE!


Every week we slash the price on games and more… So now you can play without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly Special deals.


CLICK TO SEE ALL WEEKLY SPECIAL GAMES











FINAL FANTASY JIGSAW PUZZLE: FINAL FANTASY VII (500 PIECES)


PRE-ORDER NOW




FINAL FANTASY JIGSAW PUZZLE: FINAL FANTASY VII REMAKE (1000 PIECES)


PRE-ORDER NOW












MORTAL KOMBAT


Gear up as Mortal Kombat 11 DLC Klassic MK Movie Skin Pack is now available! Get access to new character skin variants which serves as a homage to the Mortal Kombat film. Read more...


BUY THE GAME HERE











DEADLINE ALERT


Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime figures, plushies, models & more!


DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!











MOTHER 2 GIGU NO GYAKUSHU [COMPLETE LIMITED EDITION]


PRE-ORDER




MOTHER MUSIC REVISITED


PRE-ORDER




MOTHER

MUSIC

REVISITED

[DELUXE EDITION]


PRE-ORDER












GAL GUN


Inti Creates finally revealed the release date of Gal Gun Returns in the West which is on February 12, 2021. Read more...


PRE-ORDER NOW











All New Merchandise, Including Evangelion, Hatsune Miku and Ghost of Tsushima!


 CLICK TO START SHOPPING!











DON'T MISS OUT ON THE LATEST NEWS!











LITTLE BUSTERS!: NOUMI KUDRYAVKA


PRE-ORDER




ANIMAL CROSSING: NEW HORIZONS FRIENDS DOLL


PRE-ORDER




MAFEX ASTRO BOY: ATOM VER. 1.5


PRE-ORDER




CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!









Click here for all of this week’s blogs!


@playasia


Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo


© 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.


Contact us at:

www.play-asia.com/contact


Unsubscribe

Privacy Policy




Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste nytt fra LO

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:47

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, bjorn.kolby@lo.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: LO Norge <LO@communicatoremail.com>

Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 12:01

Subject: Siste nytt fra LO

To: <eribsskog+psycho@gmail.com>



Nyhetsbrev fra LO Norge Nyhetsbrev fra Landsorganisasjonen i Norge Åpne i nettleser

Arbeidstaker har rett til å varsle om kritikkverdige forhold, men hva er kritikkverdig?

Arbeidstakers rett til å varsle om kritikkverdige forhold i arbeidsgivers virksomhet følger av arbeidsmiljølovens § 2 A-1. Den nye bestemmelsen trådte i kraft i 2020 og er en videreføring av arbeidstakers rett til å varsle arbeidsgiver om kritikkverdige forhold på arbeidsplassen. Eksempler på «kritikkverdige forhold» er listet opp i bestemmelsen, men den er ikke uttømmende. Det betyr at et forhold kan være kritikkverdig, uten at det aktuelle tilfelle faller inn under lovens opplisting av typetilfeller.   Det er ikke uten videre opplagt hvilke forhold som omfattes av begrepet kritikkverdige forhold. I dette blogginnlegget vil disse problemstillingene drøftes, først og fremst med vekt på andre forhold enn de som er listet opp som eksempler i bestemmelsen. Først skal vi imidlertid kort se på hvem som har rett til å varsle, og som dermed kan påberope seg det vern varslingsreglene er ment å gi.   

Les mer her cta pil

Stortinget ber regjeringen få opp farten!

Fredag i forrige uke la Stortingets utenriks- og forsvarskomite frem sin innstilling til ny Langtidsplan for Forsvaret (LTP). Hovedbudskapet derfra er at Regjeringen bør få opp farten- der flere av tiltakene i planen bør gjøres raskere og i større omfang.

Les mer her cta pil

Studenter må få dagpengerettigheter

LO krever dagpengerettigheter for studenter og ekstra stipend under korona. – Det er svært alvorlig for de som nå har mistet deltidsjobben. Vi må sørge for at de kan fullføre utdanningen, sier Kristin Sæther.

Les mer her cta pil

Kampanje mot partnervold har startet

LO har sluttet seg til FNs 16-dagerskampanje mot vold mot kvinner. Julie Lødrup i LOs ledelse synes det er skremmende hvordan partnervold og drap øker under koronaepidemien

Les mer her cta pil

LO-familien samlet ut mot europeisk lovpålagt minstelønn

EU-forslaget om lovpålagt minstelønn vil svekke den norske arbeidslivsmodellen. Derfor har LO nå avvist forslaget. – Feil medisin mot lav lønn i Europa, sier Peggy Hessen Følsvik.

Les mer her cta pil

Prøvetid

I starten av et nytt arbeidsforhold blir det ofte avtalt at arbeidstakeren skal ha prøvetid. Hvilken betydning har det egentlig for adgangen til å bli sagt opp at man står i prøvetid?

Les mer her cta pil

Frykter A- og B-skoler med regjeringens politikk

LO frykter regjeringens politikk med karakterbasert skolevalg vil skape store skoleforskjeller, og gå utover yrkesfagene.

Les mer her cta pil

LONorge-logo-skjerm-rgb.png

Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 950 000 medlemmer er organisert i en rekke fagforbund som er tilsluttet LO. LOs forbund organiserer arbeidstakere både innen privat og offentlig sektor, og innen alle bransjer og yrker.

Les mer her cta pil

Denne e-posten er sendt til deg da du har akseptert å motta nyhetsbrev fra LO. Ønsker du ikke å motta flere slike e-poster framover kan du avregistrere deg her.

Følg oss

Facebook Twitter Instagram Youtube

Ledige stillinger

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: In tough times, we are even more grateful

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:40

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Mara Keisling, Executive Director <info@transequality.org>

Date: tor. 26. nov. 2020 kl. 20:01

Subject: In tough times, we are even more grateful

To: Miss Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




Thanksgiving

 

Dear Miss,


In a year filled with many challenges, losses, and disappointments, it might be hard to see the good 2020 has brought. Despite the struggles, there is plenty to be grateful for this year.

This year alone, we saw the Supreme Court affirm that employers can’t discriminate against transgender people in the workplace, voters across the country chose to send a record number of trans and nonbinary people to their state legislatures, and voters elected a new administration headed to the White House that is committed to advancing trans issues and being an ally to all trans people.


This year especially, we are so thankful for you. We are thankful for your voice, your activism, your generosity, and always, your constant reminder of why we do the work we do -- to ensure that our trans family is seen and treated as equal in all aspects of everyday life.


So, today, as you gather with friends and family, whether around the table or the computer over video, we hope you will take a moment to reflect on all the progress you helped NCTE make this year. There will be more challenges ahead, but they will always make the wins that much more special. And that is certainly something to be grateful for.


Sincerely,


Mara Photo.jpg Mara Keisling

Executive Director

National Center for Transgender Equality


Get the latest:


National Center for Transgender Equality

1133 19th St. NW, Suite 302, Washington, DC 20036


Unsubscribe


powered by Blackbaud

nonprofit software

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ man. 30. nov 2020 13:00 - 13:30 (GMT) (eribsskog@gmail.com)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:34

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: damian.harris@itassetmanagement.net, elh@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <damian.harris@itassetmanagement.net>

Date: tor. 26. nov. 2020 kl. 17:00

Subject: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ man. 30. nov 2020 13:00 - 13:30 (GMT) (eribsskog@gmail.com)

To: <eribsskog@gmail.com>



Denne aktiviteten er endret.

The ITAM Review - LISA Discussion

Når

Endret: man. 30. nov 2020 13:00 – 13:30 Tidssone for Storbritannia

Hvor

https://us02web.zoom.us/j/88688684109?pwd=UUFSZ1I1U2Q4V2Y4WmhqUkdYWnVvdz09 (kart)

Kalender

eribsskog@gmail.com

Hvem

damian.harris@itassetmanagement.net – arrangør

eribsskog@gmail.com

 mer informasjon »

Hi Erika,


 


I hope this email and invite finds you well.


 


Firstly, thank you for your recent enquiry into The ITAM ReviewLISA learning platform.


 


As means of an introduction, I'm Damian, the BusinessDevelopment Manager for The ITAM Review.


 


I’m just picking up on your enquiry for potential number oflicenses and your particular interest in Microsoft, Oracle, IBM or more.


 


The online and always available LISA platform provides ITAM,SAM and licensing training and certification for industry professionals atevery stage of their career. With licensing changes taking place so regularly,the platform enables industry professionals with access to the most up to dateinformation and insight.


 


The ITAM Review are continually updating LISA with newcontent, such as PITAM live - https://lisa.training/pitam-live-and-interactive/ 


 


It would be great to understand your learning requirementsfurther and answer any questions you may have - to this end, I’ll send aplaceholder for a conversation and if there's a better time to do this pleaselet me know.


 


Look forward to hearing from you and discussing further.


 


Kind regards,


 


Damian


 



──────────


Damian Harris is inviting you to a scheduled Zoom meeting.


Join Zoom Meeting

https://us02web.zoom.us/j/88688684109?pwd=UUFSZ1I1U2Q4V2Y4WmhqUkdYWnVvdz09


Meeting ID: 886 8868 4109

Passcode: 967944

One tap mobile

+13017158592,,88688684109# US (Washington D.C)

+13126266799,,88688684109# US (Chicago)


Dial by your location

 +1 301 715 8592 US (Washington D.C)

 +1 312 626 6799 US (Chicago)

 +1 646 876 9923 US (New York)

 +1 253 215 8782 US (Tacoma)

 +1 346 248 7799 US (Houston)

 +1 669 900 6833 US (San Jose)

 +61 3 7018 2005 Australia

 +61 7 3185 3730 Australia

 +61 8 6119 3900 Australia

 +61 8 7150 1149 Australia

 +61 2 8015 6011 Australia

Meeting ID: 886 8868 4109

Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kABWmxHI2




──────────

Skal du delta (eribsskog@gmail.com)?   Ja - Kanskje - Nei    flere alternativer »


Invitasjon fra Google Kalender


Du mottar denne e-posten på kontoen eribsskog@gmail.com fordi du er oppført for oppdaterte invitasjoner i kalenderen eribsskog@gmail.com.


Hvis du ikke vil motta disse e-postene lenger, kan du logge deg på https://calendar.google.com/calendar/ og endre varslingsinnstillingene dine for denne kalenderen.


Hvis du videresender denne invitasjonen, kan alle mottakere få muligheten til å sende svar til arrangøren og bli lagt til på gjestelisten, til å invitere andre uansett egen invitasjonsstatus, eller til å endre svaret ditt. Finn ut mer.



invite.ics

4K

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ søn. 29. nov 2020 13:00 - 13:30 (GMT) (eribsskog@gmail.com)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:29

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: damian.harris@itassetmanagement.net, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <damian.harris@itassetmanagement.net>

Date: tor. 26. nov. 2020 kl. 15:52

Subject: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ søn. 29. nov 2020 13:00 - 13:30 (GMT) (eribsskog@gmail.com)

To: <eribsskog@gmail.com>



Denne aktiviteten er endret.

The ITAM Review - LISA Discussion

Når

Endret: søn. 29. nov 2020 13:00 – 13:30 Tidssone for Storbritannia

Hvor

Endret: https://us02web.zoom.us/j/88688684109?pwd=UUFSZ1I1U2Q4V2Y4WmhqUkdYWnVvdz09 (kart)

Kalender

eribsskog@gmail.com

Hvem

damian.harris@itassetmanagement.net – arrangør

eribsskog@gmail.com

 mer informasjon »

Endret: 

Hi Erika,


 


I hope this email and invite finds you well.


 


Firstly, thank you for your recent enquiry into The ITAM ReviewLISA learning platform.


 


As means of an introduction, I'm Damian, the BusinessDevelopment Manager for The ITAM Review.


 


I’m just picking up on your enquiry for potential number oflicenses and your particular interest in Microsoft, Oracle, IBM or more.


 


The online and always available LISA platform provides ITAM,SAM and licensing training and certification for industry professionals atevery stage of their career. With licensing changes taking place so regularly,the platform enables industry professionals with access to the most up to dateinformation and insight.


 


The ITAM Review are continually updating LISA with newcontent, such as PITAM live - https://lisa.training/pitam-live-and-interactive/ 


 


It would be great to understand your learning requirementsfurther and answer any questions you may have - to this end, I’ll send aplaceholder for a conversation and if there's a better time to do this pleaselet me know.


 


Look forward to hearing from you and discussing further.


 


Kind regards,


 


Damian


 



──────────


Damian Harris is inviting you to a scheduled Zoom meeting.


Join Zoom Meeting

https://us02web.zoom.us/j/88688684109?pwd=UUFSZ1I1U2Q4V2Y4WmhqUkdYWnVvdz09


Meeting ID: 886 8868 4109

Passcode: 967944

One tap mobile

+13017158592,,88688684109# US (Washington D.C)

+13126266799,,88688684109# US (Chicago)


Dial by your location

 +1 301 715 8592 US (Washington D.C)

 +1 312 626 6799 US (Chicago)

 +1 646 876 9923 US (New York)

 +1 253 215 8782 US (Tacoma)

 +1 346 248 7799 US (Houston)

 +1 669 900 6833 US (San Jose)

 +61 3 7018 2005 Australia

 +61 7 3185 3730 Australia

 +61 8 6119 3900 Australia

 +61 8 7150 1149 Australia

 +61 2 8015 6011 Australia

Meeting ID: 886 8868 4109

Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kABWmxHI2




──────────

Skal du delta (eribsskog@gmail.com)?   Ja - Kanskje - Nei    flere alternativer »


Invitasjon fra Google Kalender


Du mottar denne e-posten på kontoen eribsskog@gmail.com fordi du er oppført for oppdaterte invitasjoner i kalenderen eribsskog@gmail.com.


Hvis du ikke vil motta disse e-postene lenger, kan du logge deg på https://calendar.google.com/calendar/ og endre varslingsinnstillingene dine for denne kalenderen.


Hvis du videresender denne invitasjonen, kan alle mottakere få muligheten til å sende svar til arrangøren og bli lagt til på gjestelisten, til å invitere andre uansett egen invitasjonsstatus, eller til å endre svaret ditt. Finn ut mer.



invite.ics

4K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: #KeepGeorgiaBlue

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:24

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>

Date: ons. 25. nov. 2020 kl. 17:19

Subject: #KeepGeorgiaBlue

To: <eribsskog@gmail.com>





ERIKA, election season isn't quite over yet.


We've still got work to do in Georgia, and we need your help.


Make a donation NOW to help meet our Georgia runoff fundraising goal of $500,000!


DONATE


ERIKA,


There are less than two months to the Georgia runoff elections, and there are still plenty of opportunities for you to help.


We know how important this election is going to be in determining what decisions will be made in the Senate for the next few years -- decisions that will impact us directly, like access to quality and affordable health care, reforming the criminal justice system, all the way to major electoral reform like passing the BREATHE Act.


Here at Black Lives Matter PAC, our focus right now is to help get Jon Ossoff and Reverend Warnock to the Senate. This will ensure that vice president-elect Kamala Harris will be in the position to step in as the tie-breaking vote.


Whether it's funding our next round of ads or tech so our volunteers can reach voters, we really need your help to achieve our goals in Georgia this coming January. Will you help fund our runoff election programs by donating today?

If you've saved your payment information with ActBlue Express, your donation will go through immediately:


Express Donate $5

Express Donate $25

Express Donate $50

Express Donate $100

Express Donate $250

Donate Other Amount

We have dedicated so much over these last few months to the presidential election, and taking our protest to the polls has clearly paid off. We've widened the electorate and also elected the first-ever Black woman vice president in history. But because of the Georgia runoffs, our work is not yet done.


ERIKA, it's extremely important that we keep the momentum going. We have to make sure that the Republicans DO NOT keep the Senate. We've seen over the last four years how Republicans use the Senate to advance their dangerous, Trump-aiding agenda, which has disproportionately impacted Black and brown communities. This cannot continue.


We need a truly representative Senate. A Senate that gets things done for the people. A Senate that'll work to pass the BREATHE ACT. A Senate that will work to expand the courts. These are the issues most important to our lives and to Black liberation.


Winning Georgia for Joe Biden and Kamala Harris required building one of the most diverse electorates in the state's history. Now, we need your help to do it again for the Senate runoffs in January. Chip in whatever you can to fund our efforts in electing Jon Ossoff and Reverend Warnock to the Senate


In love and solidarity,


Black Lives Matter PAC



DONATE









Paid for by Black Lives Matter PAC (blacklivesmatterpac.vote) and not authorized by any candidate or candidate's committee


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Risøyhamn er forresten der min stefar Arne Thomassen var fra

stefar var fra

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQ6LJO/fem-personer-savnet-etter-hyttebrann-i-vesteraalen

PS.

Her er mer om dette:

myheritage arne thomassen

https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000047-info

PS 2.

Jeg leide jo et rom, av min tidligere stefar Arne Thomassen og Mette Holter, studieåret 1990/91.

Og da nevnte min tidligere stefar Andøy, eller Andøya, som han sa.

Han mente at amerikanerne hadde mye rart, inni fjellet, der oppe.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Lindorff Inkasso

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 07:46

Til: Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>

Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, fra 11. januar, (se vedlegg), som jeg mottok tidligere denne uken.


Dette er ikke noe jeg har bestilt.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 22. mai 2020 kl. 03:04

Subject: Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394

To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

Cc: <nav.baerum@nav.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, <tilsynsutvalget@domstol.no>, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, <post@forbrukerombudet.no>, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>



Hei,


for det første, så må jeg klage på, at brevene deres, ikke har giroer.


For da hadde sett mer ut som regninger.


Så jeg så ikke med en gang, at det stod: 'Betalingsfrist' nederst på brevet.


Så det må jeg klage på, (at dere skriver brevene på en tørr måte, for å være sleipe, virker det som).


For det andre, så har jeg informert dere, (i 2016), om at disse sakene er hos Inkassoklagenemnda.


Og jeg venter fortsatt på at de skal gjøre jobben sin.


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


For det tredje, så kan jeg også ta med om, at jeg går på sosialen for tida, (Nav vil ikke gi meg arbeidsledighetstrygd, av en eller annen grunn).


Og jeg får kun til livsopphold.


Så jeg har uansett ikke råd til å betale noe før jeg får meg en ny jobb.


Overskiften i brevet deres, var også dårlig, synes jeg.


'Overføring til overvåk nr: 12214394'.


Hva skal det bety?


'Regning' for eksempel, (eller: 'Faktura'), er bedre norsk, (vil jeg si).


Skjerpings!


PS 2.


Kan det stemme at dere er et svensk firma?


Rart at DNB selger gjelden min til Sverige, (vil jeg si).


Jeg har også jobbet mange år som butikksjef i Rimi/ICA, og har en arbeidssak mot de.


Så virker dette litt rart, må jeg si.


Ikke bra!



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: søn. 16. okt. 2016 kl. 23:42

Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394

To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

Cc: <nav.baerum@nav.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, <tilsynsutvalget@domstol.no>, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, <post@forbrukerradet.no>, <post@forbrukerombudet.no>, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>



Hei,


det er det samme, når det gjelder denne saken, (se vedlegg).


Dette er også hos Inkassoklagenemda.


Jeg sender en kopi til de, (blant annet), som en påminnelse.


Så håper jeg, at de 'får ut finger'n', (som min stesøster Christell pleide å si, på 80-tallet).


Med hilsen


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2016-10-16 23:24 GMT+02:00

Subject: Oppdatering/Fwd: 12214394

To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

Cc: nav.baerum@nav.no, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>



Hei,


jeg viser til Deres brev, fra 3. oktober, (se vedlegg).


Dette er angående en sak, som jeg tidligere har sendt om, til Inkassoklagenemda.


Jeg venter på at de skal få denne gjelden slettet, (siden at Intrum Justitia, har informert meg om, at annen gjeld fra denne tiden, (da jeg bodde, på St. Hanshaugen), er foreldet).


Og jeg ønsker, å ta en ting av gangen, (for det er mest fornuftig, vil jeg si).


Så derfor så venter jeg, på å høre, fra Inkassoklagenemda, om denne saken.


Og så tar jeg det derfra.


Med hilsen


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2016-08-29 5:31 GMT+02:00

Subject: Re: 12214394

To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

Cc: nav.baerum@nav.no, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>



Hei,


det dere svarte på her, var vel en kopi dere fikk, av en e-post, til en klagenemd, for dommere.


En kopi, som ble sendt, til deres informasjon, (som man vel sier, ihvertfall i Danmark).


Men jeg også fått et brev fra dere, tidligere denne måneden, (se vedlegg).


Og dette må være, at de har hatt sommervikarer, hos Narverud.


For da jeg flytta, tilbake til Norge, (fra Danmark), ifjor sommer.


Så hadde jeg ikke noen penger, for Nav ville ikke sende støtte til København, enda man har lest om, i avisene, (for en del år tilbake riktignok), om at det er mulig, å få Nav-støtte sendt, i tre måneder, innen EU.


Og derfor, så plasserte Nav Sandvika meg, på en folkehøyskole, som er herberge, i sommerferien.


Og når det begynte, å nærme seg skolestart.


Så fikk jeg et tilbud, om rom, her på Narverud, (tidligere Thon hotell Høvik).


Men haken var, at Narverud ville ha leien, direkte fra Nav.


Jeg gikk med på dette, siden at dette var for et drøyt år siden, (i august ifjor), og jeg hadde flyttet mye, fra herberge til herberge, osv.


Og det var sånn, at jeg snart måtte ut, fra Holtekilen folkehøyskole.


Og derfor, så godtok jeg det, at Narverud fikk leia direkte, fra Nav.


Siden at jeg snart måtte ut, fra Holtekilen, og var litt lei, av å flytte 'hele tida', da.


Så her er det surr, mellom Nav og Narverud.


Og det må antagelig ha vært, fordi at Narverud har hatt noen nye ferievikarer, (eller lignende), i sommerferien, som har 'surra' litt, da.


Noe sånt.


Han Greftegreff, (som vanligvis 'styrer' her), har sagt at han ikke vil ha fler e-poster fra meg, (for noen har sendt falske e-poster til han, i midt navn, og han klager på at han har en tjukk mappe, som det står mitt navn på, (eller noe i den duren), når jeg er innom, for å kjøpe 'poletter', til vaskekjelleren).


Så dette er nok Greftegreff sin sommervika, som har surra fælt, (vil jeg tippe på).


Så dette må dere ta kontakt med Narverud om, sånn at han sjefen der, kan rydde opp i dette, når han er tilbake, fra ferie.


Så regner jeg med, at dette da, blir 'årnings', (for å si det sånn).


Så det er fint, hvis dere kan slutte, å plage, med disse 'surre-brevene' deres, (må man vel kalle det).


For det er ikke sånn, at jeg har fått min pensjonsbeholdning enda, fra Nav, (noe jeg bestilte, en gang, på 00-tallet, og fremdeles venter på).


Så her er det bare surr, både hos Nav og Narverud.


Det er helt sikkert.


Så her får dere bare kontakte, disse 'surrebukkene', og prøve å få de, til å slutte, med denne surringen, (for å si det sånn).


Med hilsen


Erik Ribsskog



2016-08-24 11:01 GMT+02:00 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>:

Hei,


Vi vil forholde oss til dom i saken inntil det eventuelt foreligger en kjennelse fra en høyere rettsinstans.


 


Obligations Trondheim


Tel: 73542220 Fax: 73542239


E-post: kundesenter@lindorff.com


Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner


 


LINDORFF


Postboks 7055, N-3007 Drammen


Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00


www.lindorff.no / www.lindorff.com


** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information

intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient

you should delete this message and notify the sender. Thank you.



------------------------------------

Fra: kundesenter@lindorff.com

Sendt: 23.08.2016

Til: kundesenter@lindorff.com

Emne: 12214394



-----Original Message-----

From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: Tuesday, August 23, 2016 6:10 AM

To: Kundesenter-uidentifisert

Subject: =?UTF-8?Q?Oppdatering=2FFwd=3A_Klage_p=C3=A5_Namsfogden=2FFwd=3A_Saksnumme3D_=3D?UTF-8?Q?r=3D3A=5f?=

1224072_mellom_RIBSSKOG_ERIK_L=C3=98VENBALK_og_ENTERCARD_NORG3D_E_AS_med_ref_nr_:285752?=

Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling

---------------------------

Hei,

nå kan jeg ikke se, å ha fått noe, fra dere, om denne saken.

Men jeg fikk et brev, fra Namsfogden i Asker og B¿rum, (om denne saken), for noen

dager siden, (se vedlegg).

Nå er noe av innholdet i det nevnte brevet, litt 'gresk', for meg.

Men det står noe om at dette ble sendt til min folkeregister-adresse.

Men jeg har bodd ti år i England, og der melder man adresse-forranding, til banken,

når man flytter.

Og ikke til staten.

(Sånn som jeg husker det).

Så dette med folkeregister, er kanskje noe sovjetisk/¸stlige 'greier', som det blir

mindre og mindre av, dess lenger vest, i verden, som man reiser/flykter.

(Noe sånt).

Det var også sånn, at hvis man skulle melde adresseforranding, (i Norge), til England,

så måtte man vite, når man skulle returnere, til Norge.

Og det visste jeg ikke, for det var avhengig av, når jeg fikk mine rettigheter,

i en 'Lillyhammer-sak', med mere.

Og jeg ringte mine kreditorer, fra 'accomodation', ved University of Sunderland,

h¸sten 2004.

Så det var kjent, at jeg bodde, i England, (vil jeg si).

Og jeg ringte også Kripos, fra Liverpool, sommeren 2005.

Så det var ikke sånn, at norske myndigheter ikke visste, at jeg opphold meg, i utlandet.

Likevel så sender de masse 'tulle-post', (må jeg si), til min norske 'sovjetstat-adresse'.

Og der, (på min folkeregister/sovjetstat-adresse), så bodde min mors lillebror (Johan)

Martin Ribsskog.

Og han har ikke sendt noe brev videre.

(Jeg ble fors¸kt myrdet der, sommeren 2005, etter å ha ryddet hele gården gratis,

fra påsken, det året).

Så her stiller jeg med tvilende, når det gjelder d¸mmekraften, til denne tingretten.

De har tidligere fått meg opp i stry, ved å sende en identitetstyveri-sak, gjennom

hele 'm¸lla'.

Etter at en islandsk kar, hos et Kolsås-inkassobyrå, nekta å erkjenne, at jeg hadde

informert han om, at en regning, var for en tjeneste, som jeg ikke hadde bestilt.

Og det er også et poeng her, at disse kravene, (fra 90/00-tallet), kan v¿re foreldede.

For det fikk jeg vite, at Entercard-gjelden, (fra 90-tallet), var.

Intrum-Justitia opplyste om dette, for en del måneder siden.

Så sånne brev som dette, er for folk, som har gått tom for dopapir, og som trenger

noe 'dritt', å bruke istedet, hadde jeg n¿r sagt.

Så dette må jeg klage på.

For noe tull!

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog

Date: 2016-02-24 18:43 GMT+01:00

Subject: Klage på Namsfogden/Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK L¨VENBALK

og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752

To: tilsynsutvalget@domstol.no

Cc: "post@inkassoklagenemnda.no" , Intrum Justitia Nova

, IE Intrum_Justitia < Intrum_justitia@ie.intrum.com>, sianpost@sismo.no,

post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, "sande.vgs" ,

Politikk H¸yre < politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet ,

post , juridisk , Lindorff Kundesenter

Hei, i dette brevet så står det at jeg har blitt sendt

til Oslo Forliksråd, i 2006.

Jeg bodde i England, fra juli 2005 til september 2014.

Og var ikke et sekund, i Norge, i den tida.

Og fikk ikke et eneste brev, om dette, til England.

I forkant, av at jeg flykta til England, i 2005.

(Fra mordfors¸k på L¸vås gård).

Så flykta jeg til England, og University of Sunderland, h¸sten 2004.

(Etter å ha overh¸rt at jeg var forfulgt, av 'mafian', på Rimi Bj¸rndal, (hvor jeg

jobbet som leder, ved siden av leder-jobb på Rimi Langhus og heltids-studier ved

ingeni¸rh¸yskolen), i desember 2003).

Det ble veldig kr¸ll med lånekassa, og jeg havnet tilslutt på gården til onkel Martin

og dem, i Kvelde, i påsken 2005.

Jeg innkalte min s¸ster Pia og halvbror Axel til slektsråd.

Jeg foreslo at vi skulle flykte til Canada, siden jeg hadde overh¸rt dette med 'mafian'.

De ville ikke, men Pia ville styre med mine smålån, siden at hu hadde drevet med

lignende da min mor d¸de.

(Dette sa Pia på vei til eller fra togstasjonen i Larvik.

I min onkels bil.

Mens jeg tenkte på dette med Canada og 'mafian', da).

Og min onkel Martin tulla også.

Han lurte meg til psykolog.

Og Pia gjorde ikke det hun hadde tatt på seg, (å kontakte DNB osv.), på _eget inisjativ_.

Så Martin og psykologen fikk meg til å få en sosionom fra Sandefjord, til å ta over

Pia sin 'jobb', (jeg selv hadde ikke bra kontormuligheter på L¸vås gård, for jeg

bodde, i et slags skjul, må jeg si).

Så Pia har ikke hatt noe med mine lån å gj¸re, siden dette, (som var våren/sommeren

2005).

Så hvorfor står det da Pia sitt navn (og også hennes adresse), på en kopi fra Oslo

Forliksråd, i 2006, (en kopi som fulgte med brevet fra Namsmannen, se vedlegg).

Nei, har Pia v¿rt som ei rotte her, og pr¸vd å tulle med mine penger/verdier, lurer

jeg.

Jeg får heller ikke Drammen tingrett til å oppl¸se et sameie for meg, (ei dommer

H¸ys¿ter der, har nekta å gj¸re dette, siden rundt 2011).

Og City Self Storage sier at de har gitt alle mine verdifulle antikviteter osv.,

(fra f¸r jeg flytta til Sunderland i 2004), til HV, (som jeg er i).

Men kanskje Pia har v¿rt rotte hos Selvåg/City Self-Storage og, og de bare sier

noe, tenker jeg.

Dette er en skandale, vil jeg si.

Jeg fikk heller ikke noe arv, eller b¸ker/gamle brev, fra bestemor Ingeborg, da

hu d¸de, i 2009, (enda min mor d¸de i 1999).

Så jeg har blitt tulla med i nesten uendelig mange saker, må jeg si.

NRK hadde i sitt program Tweet 4 Tweet, en sekvens om meg, i 2012, hvor de forklarte

at jeg bodde i eksil i Enlgand, og skrev memoarer mm.

Og jeg har skrevet fram til h¸sten 2005, i mine memoarer, (så jeg har forklart om

alt som skjedde på L¸vås, (i Min Bok 8)).

Jeg kjenner også Andre St¸ylen, (som var i nyhetene, her om dagen, som DNB-direkt¸r,

som har kj¸pt A-pressen).

Vi var på et m¸te sammen, hos Unge H¸yre, i 1991.

Min russe-kamerat Magne Winnem dro meg med.

Og Jan Tore Sanner ble så imponert over mine kunnskaper i politikk, at han dro med

Winnem og meg, til et m¸te, om Unge H¸yre sitt program, f¸r kommune/skole-valget,

i 1991.

Og da var det jeg som sa mest, (må jeg si).

Og jeg luket bort noe 'nazistiske' greier, fra Unge H¸yre-programmet.

Det er mulig at det var St¸ylen sin 'nazisme'.

Hva vet jeg.

Og jeg har også sendt alle disse Lindorff/DNB-sakene til Inkassoklagenemda.

For et lignende lån, (fra f¸r jeg flyttet til Sunderland), er visst foreldet, har

Intrum Justitia sagt, (se den videresendte e-posten).

Så jeg ¸nsker at Inkassoklagenemnda skal se på, om ikke også DNB-lånene er foreldet.

Dette skal Namsfogden ha fått kopi-eposter om.

Men de bare overkj¸rer.

Så det må jeg klage på.

Jeg får bare til livsopphold dessuten, fra Nav, så det er ikke sånn, at jeg har

noen penger/eiendeler verdt å nevne, (som det fremkommer av vedleggene, til Intrum

Justitia/Entercard-saken, som jeg sendte om i går).

Mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool,

så kontaktet jeg Larvik kommune, om disse lånene.

Og ble enig med gjeldsrådgiver der om at jeg skulle vente til jeg fikk meg en jobb,

og så samarbeide med gjeldsrådgiver der, om tilbakebetalingen av lånene.

Men dessverre, så har det v¿rt finanskrise, og jeg har fortsatt ikke fått jobb,

(hverken i Norge eller England).

Så dette har jeg min egen måte, å hanskes med, men jeg har her, blitt helt overkj¸rt,

av Lindorff/Namsfogden.

Som velger å på tullete vis, (må jeg kalle det), sl¸se bort det offentlige sine

penger, på disse tulle-sakene.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

PS.

Så også, at datoen på et av 'tulle-brevene', var 24. desember.

Så her er det noen galninger, som bare mobber meg, og hater meg så mye, at de heller

driver med å forf¸lge meg, på julaften, enn å ferie denne h¸ytiden, (virker det

som).

Så her må man lure, mener jeg.

Her er det så mye tull og t¸ys, så har må noen rydde opp, mener jeg.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog

Date: 2016-02-24 1:49 GMT+01:00

Subject: Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK L¨VENBALK og ENTERCARD NORGE

AS med ref nr :285752

To: tilsynsutvalget@domstol.no

Cc: "post@inkassoklagenemnda.no" , Intrum Justitia Nova

, IE Intrum_Justitia , sianpost@sismo.no,

post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, "sande.vgs"

, Politikk H¸yre , Akademikerforbundet ,

post , juridisk , Lindorff Kundesenter

Hei, jeg viser til brev fra uklar etat, (må jeg kalle

det).

På konvolutten står det: 'Politiet', og på brevpapiret, så står det:

'Namsfogden'.

Det virker som et sammensurium, uten like, så det må jeg klage på.

Dessuten, (se videresendt e-post), så har Intrium Justitia forklart for meg, i fjor

h¸st, at denne gjelden er slettet, (grunnet foreldelse).

Så her er det mye rot, (det er helt sikkert).

Og på toppen av dette, så har jeg ikke fått noe brev, om et sånt m¸te hos Namsfogden.

(Ikke som jeg kan se, ihvertfall).

Så her er det toppen av kransekaka i rot, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Det er også sånn, at jeg har fått mye brev, om lignende saker, fra Lindorff og et

annet firma, som holdet til på Kolsås, men som jeg har glemt navnet på nå.

Men jeg kan ikke se å ha fått noe fra Intrum Justitia.

Jeg jobbet på vegne av Intrum Justitia under oppveksten.

Vårt slektsfirma Str¸mm Trevare hadde Intrum Justitia som inkassofirma, og vi hadde

stempel fra Justititia liggende, på kontoret til den bedriften, i huset til min

farmor, (og jeg brukte det, en gang, som jeg hadde returnert et keyboard, som var

som en leke, må jeg si, og som jeg ble skuffet over, da jeg fikk den, som ungdomsskole-elev,

var det vel).

Så dette blir feil, at jeg blir sendt på hemmelig vis til retten av noen slags kolleger,

(må jeg vel kalle dem).

Datatilsynet kjenner også til, at jeg, har blitt utsatt, for veldig mange identitetstyveri-saker.

Og derfor er det vanskelig for meg, å huske alle inkasso-sakene, (ettersom at firma

sender til inkasso, enda jeg forklarer om at det er snakk om identitetstyveri-saker

og returnerer all 'dritten', som kommer, i postkassa).

Det var sånn, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014), at de

i Larvik, fikk noe lignende dom/tull, på meg.

Men da fikk jeg heller ikke brev, for min onkel i Norge, sendte ikke min post videre

til meg, etter et drapsfors¸k på gården, som var grunn til, at jeg flykta til England.

Så dette er ikke f¸rste gang heller, for å si det sånn.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Intrum Justitia Nova

Date: 2015-10-30 14:54 GMT+01:00

Subject: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK L¨VENBALK og ENTERCARD NORGE AS

med ref nr :285752

To: "eribsskog@gmail.com" Hei, Viser til deres henvendelse

vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).

Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.

Dette til din orientering.

Med hilsen

Saksbehandler :Team Bank

Telefon :23 17 11 10

Intrum Justitia AS

IBAN: NO1563180520351

BIC : NDEANOKK

------------------------------------

KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143 KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360

NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.






2 vedlegg

IMG_20210116_0001 paint.jpg

637K

IMG_20210116_0002 paint.jpg

630K


PS.

Her er vedleggene:

IMG_20210116_0001 paint

IMG_20210116_0002 paint

Jeg fikk et brev fra Lindorff

IMG_20210116_0001 paint

IMG_20210116_0002 paint

Jeg sendte en e-post til Mohdi Collect

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Sak 278185

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 06:18

Til: Kristine Bakke Christensen <kristine.christensen@modhi.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, Sigurd Aune <sigurd.aune@sparebank1.no>, finansinspektionen@fi.se, LKT1@mohdi.no, post@forbrukerombudet.no, michelle.adde@conacto.no, #Conecto <post-mn@modhi.no>, Selma Myhrbraaten <selma.myhrbraaten@modhi.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, kundeservice@platekompaniet.no, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, press@klarna.com, post <post@finanstilsynet.no>, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@flattum.no, Post Finance Modhi <post.finance@modhi.no>, Postmottak <Postmottak@domstoladministrasjonen.no>, post <post@spesialenheten.no>

Hei,


som jeg har forklart tidligere.


Så bodde jeg, i England, fra 2005 til 2014.


Og i den perioden så var jeg ikke en eneste gang i Norge.


(Dette ble nevnt i et TV-program, med navn Tweet 4 Tweet, i 2012, (av Thomas Seltzer).


At jeg bodde i eksil, i England).


Og det er mulig at han Conecto-islendingen nevnte: 'E-kontakt'. 


Men det er ikke et produktnavn, som jeg engang har hørt om.


Men det er sånn, at jeg er, en slags C-kjendis, (eller noe lignende).


Og det er mange som synes, at det er morsomt, å tulle med meg.


Jeg må bruke nesten all min tid, på å rydde opp, etter diverse 'nett-troll' osv., som bestiller alt mulig dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Jeg forklarte til han islendingen, (og til resten av firmaet Conecto, det er mulig at ei Adde svare, og jeg gikk i samme klasse som ei Hilde Adde, russe-året på handel og kontor, i Drammen, på slutten av 80-tallet).


Men disse fra Conecto, var ikke i god tro, når de leste mine klager/e-poster.


De bare ignorerte det jeg skrev, og sendte saken videre, i systemet.


Og når det gjelder domstolene osv., (jeg mener å huske at det var en tingrettsdommer fra Asker og Bærum tingrett som hadde med dette å gjøre).


Så var det samme der.


Det var fullstendig systemsvikt, på alle nivåer, (på samme måte som i den Nav-skandalen, som det har vært om i media, for noen måneder siden).


Jeg har gått på handel og kontor, (på 80-tallet), og jeg mener at vi lærte der, at forliksrådet, er noe man bruke, hvis begge parter ønsker det.


Men vi lærte vel også, at forliksrådet, var noe for dumminger, liksom.


Og jeg har aldri ytret noe ønske om at dette skulle sendes til forliksrådet.


Tvert imot.


Enten så har man bestilt noe, eller så har man ikke bestilt noe.


Og dette er ikke en sak som passer i forliksrådet, vil jeg si.


For skal man da sitte og si hundre ganger, at: 'Dette har ikke jeg bestilt'.


Nei, det skjønner nok de fleste, at da er forliksrådet feil sted.


Forliksrådet er for saker hvor begge parter er enige om hva som har skjedd, og så skal de diskutere tilbake-betaling osv., hos forliksrådet.


Jeg har også lest nå, at forliksrådet, i det siste, har blitt tatt over, av politiet.


Noe som vel også har skjedd med namsmannen, (som du nevner).


Så dette lukter av politistat, (må jeg si).


Og deres direktør Aune, (i Sparebank1-gruppen).


Han er muligens inhabil.


Jeg har drevet med slektsforskning, (etter at min mormor døde i 2009).


Og jeg har blant annet en tidligere grensekommissær, ved navn Odd (Ribsskog) Stub Aune, i slekta.


Og det var min mors tremenning, (eller noe i den duren).


Så jeg lurer på om det er Aune som driver og tuller her, (gjennom Connecto og Mehdi).


Så dette må jeg klage på.


Kan du sende om dette til adm. dir., lurer jeg.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS. 


Du skriver også at dokumentasjon på gyldig fravær ikke er forevist.


Men dere skal ha fått beskjed av Domstoladministrasjonen om dette.


Og jeg mener også at jeg skal ha sendt kopier, av mailer til Domstoladministrasjonen, til både Conecto og Asker og Bærum tingrett, osv.


Så dette blir åndssvakt, vil jeg si.


At dette nå liksom skal være nytt for dere. 



fre. 15. jan. 2021 kl. 13:11 skrev Kristine Bakke Christensen <kristine.christensen@modhi.no>:

Hei,


Takk for din henvendelse.


 


Varen som er ubetalt er 3 måneders abonnement hos e-kontakt.no. Avtalen var satt opp med Klarna Faktura som betalingsmåte. Faktura perioden var januar, februar og mars 2013.


 


Det ble i 2015 sendt begjæring til Namsmannen da Conecto ikke mottok oppgjør i saken. Grunnet din innsigelse til Namsmannen ble saken sendt videre til Forliksrådet. Da du ikke møtte til avtalt Forliksrådsmøte ble det avsagt en fraværsdom i Conecto's favør. Dokumentasjon for gyldig fravær for oppmøte er ikke fremlagt Conecto eller oss.


 


Det foreligger en rettskraftig dom i saken, og dersom du er uenig så må du ta dette videre i rettssystemet som en innsigelse på dom eller fremlegge dokumentasjon på anmeldt forhold.


Dersom noen har benyttet seg av dine personopplysninger så kan ikke politiet nekte å motta din anmeldelse da det er foregått et straffbart forhold. Saken kan bli henlagt grunnet at de ikke får fremdrift i saken, men anmeldelsen må registreres.


 


Kravet hos Modhi Collect opprettholdes i sin helhet.


 


Med vennlig hilsen / Kind regards


Kristine B. Christensen

Teamleder, Innfordring og Kontaktsenter

MODHI COLLECT AS (tidl. Confide AS)


(Et selskap i SpareBank 1 Gruppen)


________________________________________


Phone: +47 21 49 40 30

E-mail: kristine.christensen@modhi.no


Address: Sjølystplass 3, Postboks 253 Skøyen, 0213 Oslo


KSPrisen


 


 


 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: torsdag 7. januar 2021 17:57

To: LKT1@modhi.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; abuse@telia.com; Sigurd Aune <sigurd.aune@sparebank1.no>; finansinspektionen@fi.se; LKT1@mohdi.no; post@forbrukerombudet.no; michelle.adde@conacto.no; #Conecto <post-mn@modhi.no>; Selma Myhrbraaten <selma.myhrbraaten@modhi.no>; tilsynsutvalget@domstol.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; sikkerhetssporsmal@klarna.no; kundeservice@platekompaniet.no; Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>; press@klarna.com; post <post@finanstilsynet.no>; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>; post@flattum.no; Post Finance Modhi <post.finance@modhi.no>

Subject: Re: Sak 278185


 


Hei,


jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet hos dere, om dette.


For dette virker urimelig, synes jeg.


Jeg har sendt om hundrevis av lignende saker, til politiet, (i Norge og England).


Og det er sånn, at hvis man anmelder kjempemange saker, så får politiet 'mensen', og nekter å gjøre jobben sin.


Så derfor er det ikke så lett.


Som nevnt så var det sånn, at han islendingen deres, hverken informerte om produktnavn eller leverandørnavn.


Så det var umulig for meg å skjønne, hva det var, som dere mente, at jeg hadde kjøpt.


Så det var vanskelig for meg, å forsvare meg.


Men det var ikke sånn, at jeg bare sendte om dette, til han nevnte Conecto-islendingen, (Rene Sigurdur Davidsson).


Neida, jeg sendte om dette, til 10-20 forskjellige ansatte, hos Conecto, (mail-adressene stod på nettstedet deres).


Og ingen av dem gadd å svare meg engang.


Og jeg sendte også om dette, til all verdens myndigheter, (og domstoler).


Så dette er som den Nav-saken, (som det har vært om i media), hvor ingen i det norske samfunnet gjorde jobben sin, i mange år.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 7. jan. 2021 kl. 12:30 skrev LKT1@modhi.no <LKT1@modhi.no>:


Hei


Som tidligere nevnt må denne saken tas videre i rettssystemet da vi har en fraværsdom på saken. Om det er sånn at du ble svindlet skulle det vært politianmeld før saken gikk til forliksrådet i 2016.


Saken blir opprettholdt som den er hos oss, så kravet må betales i sin helhet.


Med vennlig hilsen / Kind regards


Lisbeth


Rådgiver

MODHI COLLECT AS (tidl. Confide AS)


(Et selskap i SpareBank 1 Gruppen)


________________________________________


Phone: +47 21 49 40 30

E-mail: lkt1@modhi.no


Address: Sjølystplass 3, Postboks 253 Skøyen, 0213 Oslo


KSPrisen


I N T E R N - A L L I A N S E N


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: onsdag 23. desember 2020 01:17

To: LKT1@modhi.no

Cc: Post Finance Modhi <post.finance@modhi.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; abuse@telia.com; Sigurd Aune <sigurd.aune@sparebank1.no>; finansinspektionen@fi.se; LKT1@mohdi.no; post@forbrukerombudet.no; michelle.adde@conacto.no; #Conecto <post-mn@modhi.no>; Selma Myhrbraaten <selma.myhrbraaten@modhi.no>; tilsynsutvalget@domstol.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; sikkerhetssporsmal@klarna.no; kundeservice@platekompaniet.no; Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>; press@klarna.com; post <post@finanstilsynet.no>; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>; post@flattum.no

Subject: Re: Sak 278185


Hei,


jeg bodde i England fra 2005 til 2014.


Og mellom 2005 og 2014, så var jeg ikke noe i Norge, (jeg var kun en tur, i Wales, rundt 2008, kan det vel ha vært).


Så jeg hadde ikke hørt om Klarna engang, i 2013.


Så hva dette skal bety, det vet jeg ikke.


Men det er som nevnt, noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Conecto ville ikke si, hva kravet gjaldt engang.


De sa ikke hvilke firmaer/produkter det var.


Men de sa muligens at det var noe med dating-tjenester.


Men jeg har ikke bestilt noe sånt.


Og derfor syntes jeg ikke, at dette var noe, å forlikes om, (i forliksrådet).


Jeg har ikke bestilt noe.


Og enten så har man bestilt noe, ellers så har man ikke bestilt noe.


Og det er ikke en sak å forlikes om.


Skulle vi da sagt at jeg hadde bestilt den varen litt?


Og blitt enige om at det var sånn?


Det ville blitt som noe idiotisk og som en komedie, vil jeg si.


Så det er tydelig, at de som har sendt denne saken til Forliksrådet, ikke har forstått saken, (vil jeg si).


Derfor klagde jeg til Domstolsadministrasjonen.


Så den saken lå på Domstoladministrasjonen sitt bord.


Så de skulle ha sagt fra, til Forliksrådet, om at de så på saken.


Så derfor ville det ikke ha vært riktig av meg, å møte, hos Forliksrådet, når denne saken var hos Domstoladministrasjonen, mener jeg.


Så da hadde jeg gyldig fravær, (fra denne idiotisk farsen), må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at dere velger, noen rare navn, til virksomhetene deres.


Conecto høres italiensk ut, (må man vel si), siden at navnet slutter på en vokal, (som jeg husker fra Trivial Pursuit, av italienske navn ofte gjør).


Og Modhi, det høres jo pakistansk ut, eller noe sånt.


Så man kan vel lure på, om dere bare driver å tuller.


Når det liksom er 'distrikts/bygde-banken' Sparebank1, sine firma.


(Det å skrive 'Sparebank1' sånn, er vel heller ikke norsk standard,


Men det er vel 'fjortiss-språk'.


For å si det sånn).


Så disse tulle-navnene deres, må jeg nesten klage på.


Skjerpings!


tir. 22. des. 2020 kl. 10:25 skrev LKT1@modhi.no <LKT1@modhi.no>:


Hei,


Sak 278185 gjelder fakturaer fra Klarna fra 2013. Vi ser at det tidligere har vært lignende korrespondanse mellom deg og Conecto (nå omdøpt til Modhi Norge) på tidspunktet da saken fremdeles lå hos dem.


Conecto forsøkte å avklare saken i Forliksrådet i 2016. Da du ikke møtte opp, ble det avsagt fraværsdom i vår favør.


Dersom du fremdeles er uenig i kravet blir du nødt til å ta det videre i rettssystemet, på bakgrunn av ovennevnte dom.


Ønsker deg en god jul når den tid kommer.


Med vennlig hilsen / Kind regards


Hilde

Rådgiver, team innfordring 3

MODHI COLLECT AS (tidl. Confide AS)


(Et selskap i SpareBank 1 Gruppen)


________________________________________


Phone: +47 21 49 40 30

E-mail: lkt3@modhi.no


Address: Sjølyst plass 3, Postboks 253 Skøyen, 0213 Oslo


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: torsdag 17. desember 2020 17:11

To: Post Finance Modhi <post.finance@modhi.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; abuse@telia.com; Sigurd Aune <sigurd.aune@sparebank1.no>; finansinspektionen@fi.se; LKT1@mohdi.no; post@forbrukerombudet.no; michelle.adde@conacto.no; #Conecto <post-mn@modhi.no>; Selma Myhrbraaten <selma.myhrbraaten@modhi.no>; tilsynsutvalget@domstol.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>

Subject: Klage


Hei,


jeg viser til Deres brev fra 10. desember.


(Se vedlegg).


Dette kravet kjenner jeg ikke igjen.


Hva skal dette bety?


Dette er svindel og terrorisering/mobbing.


Det er noen jævler/troll som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner, (i flere år nå).


Og det er nok det som har skjedd her og.


Jeg har søkt litt om dere på nettet.


Og jeg har funnet ut, at dere tidligere het Conecto.


Og dere, (deres avdeling på Kolsås), har jeg tidligere hatt problemer med.


Jeg fortalte de gjentatte ganger, at det var noen troll, som hadde bestilt noe dritt, i mitt navn.


Men dere, (dere hadde en islandsk ansatt), ville ikke høre på meg.


Og Asker og Bærum Tingrett var like åndssvake.


(Og jeg fikk kredittanmerkning.


På grunn av noe jeg ikke har bestilt.


Uansett hvor mye klagde/forklarte).


Så dere lager helvete for meg, med jevne mellomrom, (på grunn av deres inkompetanse/dåraktighet), kan det virke som.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog

Bloggarkiv