Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. mai 2021

Enda mer fra Facebook

øystein sin søster hm facebook

Mer fra Facebook

facebook morten bøkelia hm 1

PS.

Her er mer om dette:

morten fra bøkelia 2 hm

PS 2.

Dette er muligens Morten sine foreldre, (fra Østlands-Posten 19. april 1993):

foreldrene til morten

https://www.nb.no/items/77f7b54e88cc81cc457c62680415a722?page=3&searchText="mellom%20bøkeligt.%2010"

PS 3.

Mora var veldig glad i tipping, husker jeg, (fra våren 1978).

Og hu spurte meg, om hvilke lag som var best.

(Det var for det meste norske tredje og fjerde-divisjons-kamper på kupongen.

Av en eller annen grunn).

Og hu fikk bare to riktige osv., (på noen rekker).

Så hu ble sur på meg, da.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her bodde vel disse, (og vi bodde hos de en uke eller to våren 1978), med inngang bak Audi-en, (mener jeg å huske):

med inngang bak audien

PS 5.

Mortens far Odd, (som lærte min lillesøster Pia og meg å leke kappe land, mens vi bodde i Bøkelia), kjøpte visst en gang sko, til Alexander Rybak sin far:

mortens far paint

https://www.op.no/kultur/matte-skaffe-ham-sko/s/1-85-4317555

PS 6.

Det var vel Mortens far Odd som ville, at Morten og jeg, skulle samle tomflasker, på travbanen, istedet for å henge rundt våre fedre/stefedre, (fra Østlands-Posten 29. juli 2004):

odd som ville at vi skulle samle tomflasker

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 10:46
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: tor. 4. mar. 2021 kl. 23:18
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.

I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.

Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.

Registrert kontaktinformasjon:

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Mobilnummer: 45884952
Kontaktnummer: 45884952
 
Din henvendelse:
 Nå er jeg ferdig med å oppdatere menyen, på johncons-web


https://johncons.angelfire.com/boeker.html

PS.

Det neste når det gjelder webdesign.

Det blir da å også oppdatere menyen på mirror-nettstedet.

Og å også lage egne nettsider for 'Bøker' og 'Min Bok', på mirror-nettstedet.

Og så det samme på mobil-nettstedene.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er også mulig, at jeg setter menyen litt høyere.

Siden at den nå går lenger ned.

(For å si det sånn).

Men det gjør jeg, etter at jeg er ferdig med å oppdatere mirror-nettstedet, (tenkte jeg).

Sånn at jeg ikke glemmer å få med mirror-nettstedet og.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte å.

Men men.

PS 3.

Og når alle nettstedene er ferdig oppdaterte.

Så lager jeg en nettside, om det, at johncons-web nå også skal ha bøker.

(Pluss at jeg oppdaterer på forsiden om dette).

Og så oppdaterer jeg om dette på Facebook og Twitter, (for de som følger johncons-web der).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men. 

Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore Kundesenter

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Enjoy RM5 OFF | 1st Purchase at Beryl's Online Store 🍫
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 10:39
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: beryls.ecom@gmail.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Beryl's <beryls.ecom@gmail.com>
Date: tor. 4. mar. 2021 kl. 23:08
Subject: Enjoy RM5 OFF | 1st Purchase at Beryl's Online Store 🍫
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>




Welcome to Beryl's Chocolate.
You will now be able to access to exclusive sales, discounts, rewards point &  get inside information about our future products. 

Save RM5 OFF when you make your 1st purchase at Beryl's Online Store with minimum spend RM30. (Applicable for online purchases only.)

 
Use PROMO CODE:  BERYLS5
 

Facebook
Link
Website
#BerylsMoments 
BERYL'S SERI KEMBANGAN (HQ) | BERYL'S COOKIES FACTORY | BERYL'S BANDAR BARU BANGI

Copyright @2019 Beryl's Chocolate. All rights reserved.


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 10:31
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

som jeg nevnte forleden dag.

Så ønsker jeg svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 4. mar. 2021 kl. 15:35 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hej Erik!

Tack för ditt mejl.

Eftersom att vi inte har din mejladress registrerad i vårt system så kan jag inte identifiera dig enligt banksekretessen.

Om du misstänker att det har gjorts ett bedrägeriköp i ditt namn så är det viktigt att du ringer till oss på 800 25 055 för att vi ska kunna hjälpa dig.

Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen,
Jennifer
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10656778) Re: (Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd:Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 10:23
Til: kundeservice@onecall.no
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

det virker litt som ansvarsfraskrivelse, synes jeg, at dere ikke vil gjennomføre tiltak mot identietstyveri.

Men forhåndsbetaling, (for eksempel), så ville vel disse problemene ha stoppet av seg selv.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker svar fra en overordnet om dette.

Og jeg ønsker også å få vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 4. mar. 2021 kl. 15:09 skrev <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik.

Det er beklagelig at du har opplevd at noen har bestilt hos oss med din informasjon. Vi har dessverre ingen mulighet til å se eller finne frem til noe navn på vedkommende som har bestilt mot din vilje. Dette da din informasjon er blitt brukt i bestillingen. Det ser da ut i våre systemer som at det er du selv som har bestilt, men det er da angivelig uvedkommende som har gjennomført dette. Men vi har som sagt ingen mulighet til å undersøke hvem denne uvedkommende skulle være. 

Det er begrenset hvor mange begrensninger en kan ilegge et bestillingsløp for å unngå slike tilfeller, uten at dette går utover mulighetene for alle med rent mel i posen å kunne bestille abonnement og andre tjenester.

Ved bestilling krever vi informasjon om potensiell kjøper i form av navn og fødsels- og personnummer. Fødselsnummer er jo da, så fremt det ikke havner på avveie, å anse som personsensitiv og privat informasjon og det er i de fleste tilfellene ikke mange andre enn innehaver at dette personnummeret selv som har tilgang eller kjennskap til personnummeret. I tillegg til dette, vil det ved opprettelse av nye nummer hos oss bli sendt simkort til folkeregistrert adresse. Dette er også et grep for å ytterligere ivareta sikkerhet og sørge for at simkort på slike nummer som er en følge av svindel, ikke ender opp hos de som gjennomfører svindelen. 

Vi har gode interne rutiner for å ivareta og behandle innmeldte saker ved ID-tyveri som innebærer egenerklæringsskjema sammen med politianmeldelse. Dersom disse to dokumentene foreligger og godkjennes, vil vi kunne kansellere feilaktig opprettede abonnement, samt fjerne eventuelle kostnader og mislighold som følger av disse abonnementene som er opprettet som følge av ID-tyveri og misbruk. 

Med tanke på sikkerhet rundt eget personnummer, og det å unngå misbruk av informasjon og kredittsjekker uten ens egne vilje, anbefales det å gjennomføres en sperring av kredittsjekk.
Måten dette gjøres på for Experian og Bisnode, følger under:
Experian
Adresse: Experian Oslo, Karenslyst Allé 8 b,0278 Oslo
Telefon: 815 55 420
Hjemmeside: www.experian.no

Krav: Experian krever at det sendes en skriftlig henvendelse sammen med en kopi av legitimasjon.

Info: Etter at sperren er aktivert, vil du få tilsendt en personlig kode i posten til din folkeregistrerte adresse. Denne koden skal benyttes dersom du på et senere tidspunkt ønsker å oppheve sperren. Henvendelser vedrørende oppheving av sperre må skje skriftlig - enten på e-post, fax eller brev

Bisnode
Adresse: Bisnode avd. Databank, Postboks 1419 Vika, 0115 Oslo
Telefon:22 45 93 40 Faks:22 45 93 03
Hjemmeside: www.bisnode.com/norge
E-post: ksp.no@bisnode.no

Krav: Bisnode krever at det sendes en skriftlig henvendelse sammen med kopi av legitimasjon, eventuelt har de også hjemmesider hvor du kan administrere sperring selv.

Info: Når Bisnode har lagt inn kredittsperre på deg sender de en kode som kan brukes hvis du får bruk for å oppheve kredittsperren. Koden sendes pr. brev. (Se for øvrig Bisnode’s informasjon på hjemmesiden.)
 

Håper dette oppklarer en del rundt din henvendelse, og er å anse som informativ for grep en selv som privatperson kan foreta seg.
Ønsker deg en fin dag videre. 

Med vennlig hilsen
 

Marius
Teamleder



 
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: Sun, 28 Feb 2021 11:33:30 +0100
Til: kundeservice@onecall.no
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no,allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com,irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com,Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se,finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>,Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no
Emne: Re: (Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd:Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
 
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
fre. 25. des. 2020 kl. 15:45 skrev <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik!

Ber deg vennligst svare på e-post sendt til deg 24.des.2020 09:32. Vi får ikke gjort noe videre i denne saken uten kopi av annmeldelse og utfylt egenerklæringsskjema - som er vanlig prosedyre i en ID-tyverisak og retningslinjer vi må følge.

Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
 
Anneli
Kundekonsulent



 

 

 
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: Fri, 25 Dec 2020 11:19:29 +0100
Til: kundeservice@onecall.no
Kopi: ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com,Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se,finansinspektionen@fi.se
Emne: Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
 
Hei,

som jeg har fortalt til dere tidligere.

Så er det sånn, at jeg har gått, på handel og kontor, i sin tid.

Og der lærte vi at det skal være nok, å skrive ting, på vanlig norsk.

Og man skal ikke behøve å fylle ut masse rare skjema.

Så dette må jeg klage på.

Som sagt tidligere så ønsker jeg å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Jeg ønsker også, å heller få svar, fra en overordnet om dette.

Siden at dere har sendt meg regninger osv., i mellomtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
tir. 10. nov. 2020 kl. 08:10 skrev <kundeservice@onecall.no>:
Hei, og takk for din henvendelse.

Vi viser til henvendelse, der du oppgir å ha blitt utsatt for ID-tyveri. Vi har nå sperret gjeldende abonnement i påvente av at utfylt dokumentasjon returneres.

Telia Norge støtter opp om myndighetenes innsats for å bekjempe ID-tyveri slik at vi best kan beskytte kunder og kundedata mot misbruk. For å kunne sikre dette arbeidet er det viktig at vi får best mulig innsikt i hva som kan ha skjedd i din sak. Vi setter derfor stor pris på ditt bidrag i dette arbeidet ved så fullstendig som mulig å fylle ut vedlagte skjema slik at vi får best mulig innsikt i hendelsesforløpet og får bedre mulighet til å etterprøve våre rutiner og prosesser.

Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, som må fylles ut og signeres. Merk at begge sider må fylles ut for at skjemaet skal behandles. Du må også legge ved kopi av politianmeldelse.

Merk at fristen for å sende inn egenerklæring og anmeldelse er satt til én måned.

Når du har fylt ut skjemaet, kan du returnere det til oss på én av disse måtene:

•    Skann skjemaet og send det per e-post til ee-skjema@telia.no
•    Brev, postadresse:  Telia Norge AS, Pb. 4444 Nydalen, 0403 Oslo, merkes med «kundeklage»

Hvor lang tid tar det?
Din sak vil bli behandlet så snart som mulig etter mottak av utfylt egenerklæringsskjema og anmeldelse. Du vil få en skriftlig tilbakemelding fra oss når saken er ferdigbehandlet. Alle krav settes i bero fra vi mottar skjemaet, og frem til saken er behandlet.

Kredittsperre
Vi anbefaler også frivillig kredittsperre. På nettsiden til Datatilsynet vil du kunne finne mer informasjon om dette: https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/ Obs! Når du oppretter kredittsperre, vil dette frata deg muligheten til selv å foreta kredittkjøp hvis du ikke før kjøpet sørger for å fjerne sperren. Ha dette i tankene hvis du vurderer å ta opp lån, skaffe deg mobiltelefonabonnement etc.

Politianmeldelse
Vår erfaring viser at identitetsbedragere i mange tilfeller ikke nøyer seg med å opprette mobilabonnement.
De benytter også stjålet identitet til å ta opp lån osv. En anmeldelse vil derfor være til nytte for deg hvis
lignende forhold skulle oppstå. Anmeldelsen øker også sjansene for å finne en eventuell gjerningsmann.

Har du behov for mer informasjon?
Gå til nettsiden nettvett.no eller norsis.no - Her finner du relevant informasjon om ID-tyveri. Har du flere spørsmål til oss, ta gjerne kontakt på telefon eller chat.

 
 

Med vennlig hilsen
 

Ola
Kundekonsulent



 

 

 
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: Mon, 9 Nov 2020 09:50:20 +0100
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@onecall.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36
Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
To: <eribsskog@gmail.com>
 

 

 

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

 

Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.

Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.

 

Mine Sider

Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt - ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.

Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.

 
 

Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten


2 vedlegg
Signatur OC juni 2020.png
16K
Signatur OC juni 2020.png
16K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 10:10
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@single-baltic-lady.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Support <info@1st-international.com>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady <support@single-baltic-lady.com>
Date: man. 31. mai 2021 kl. 04:03
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Dear ,

We are glad to inform you that you have received virtual smile(s)!

A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the links below

Smile sent by Princess_Victory (1001638745)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001638745&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _B_O_M_B_I_T_A_ (1001583734)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001583734&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Charmingg_lady (1001743236)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001743236&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Wind_of_happiness (1001651123)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001651123&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Sunny_Harmony (1001271710)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001271710&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Kris_kiss_ (1001663168)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001663168&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _WHITE_ORCHID_LESIA_ (1001660573)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001660573&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by MesmerizingWoman (1000628590)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000628590&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by MIDNIGHT_DREAM_TINA (1000974640)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000974640&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _YOUR__ANGEL_ (1001187973)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001187973&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by LOVE_BLOSSOM_KATE (1001386775)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001386775&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by GoldPearNady (1001219444)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001219444&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by ColorfulDiamond1 (1000938717)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000938717&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Anna_SecretSmile (1001753407)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001753407&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _WHITE_CHOCOLATE_ (1000849419)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000849419&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _HOT_BOMB__ (1001329975)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001329975&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _Your_aphrodisiac_ (1001580724)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001580724&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _Rainbow_hope (1001445502)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001445502&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by __Pretty_girl__ (1001357592)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001357592&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Want2beinlove (1001664949)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001664949&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Petite_fleur (1000412229)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000412229&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _Whole_damn_package_ (1001681404)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001681404&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Mountain_air (1001720013)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001720013&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by __Ocean_breeze__ (1001631533)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001631533&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by __Your_Lover__ (1001585449)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001585449&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Feral_Berry (1001714257)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001714257&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Secret_Sign (1001729850)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001729850&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by __SWEET_SEDUCTION__ (1001727454)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001727454&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by CUTIE_KATIE (1001044163)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001044163&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Viki_positive (1001642593)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001642593&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by YuliyaLove2021 (1001712602)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001712602&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by ALEXA_HONEY (1001300970)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001300970&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Annie_Sweet (1001669248)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001669248&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by 1Loving_Olga (1001730880)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001730880&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Loving_wife_Irina (1001670011)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001670011&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by QueenValenti999 (1001216286)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001216286&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _Juicy_Grape_ (1001637003)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001637003&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Sweet_Candy_Tanya_ (1001015013)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001015013&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Annabella111 (1000462800)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000462800&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _Perfect_2021 (1000811965)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1000811965&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by _Blondinka_ (1001431148)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001431148&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Helena_sunshine_ (1001746399)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001746399&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Evelina_sunshine (1001729178)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001729178&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Mari_No4K_a (1001657249)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001657249&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by Seductive_Baby (1001679884)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001679884&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Smile sent by MsFairness (1001665395)

Link to answer:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001665395&from=1001755141&ConfCode=Ty41VmF1QzMwSk1CUThkZDBSdmtDMA%3D%3D

Thank you for using our services!

Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Her kan man se min NHI-medstudent Thomas Bjørseth på ungdomsskolen. (Fra DT/BB 13. juni 1985)

thomas bjørseth på ungdomsskolen

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [#14535759] | Erik Løvenbalk Ribsskog-reklamasjon-ID-svindel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 08:12
Til: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 4. mar. 2021 kl. 12:15 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei 

Jeg viser til henvendelsen din, i forbindelse med opprettelse av mobilabonnement hos ice.

Først ønsker jeg å beklage, for at du er utsatt for ID-svindel.
Jeg har full forståelse for at det reageres på.

Når det gjelder mobilnummer 92975897, som er opprettet i ditt navn, har jeg kansellert det i dag.
Nummeret ble aktivt hos ice i går, 03.03.2021. 
Det vil bli produsert en faktura fra det ble aktivt, og for april måned. Det er fordi vi forhåndsfakturerer de faste avgiftene.
Jeg vil så klart kreditere fakturaen.

Gå til nettsiden https://nettvett.no/jeg-har-blitt-utsatt-for-id-tyveri/ - Her finner du relevant informasjon om ID-tyveri.
Vi anbefaler å følge rådet om kreditsperre.

Du hører fra meg igjen, når fakturaen som vil bli produsert er kreditert, og vi vet at alt er i orden.

Jeg ønsker deg en fin torsdag, og jeg beklager igjen for bryderiet i denne saken.


 
 
Vennlig hilsen
 
Hanne
Saksbehandler reklamasjon
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 


On Wed, 3 Mar ved 2:11 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice <noreply@ice.no>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 08:37
Subject: Informasjon om ditt nye mobilnummer
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>




Velkommen til ice!
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog
SIM-kort er nå på vei til din folkeregistrerte adresse, med mindre du har gitt beskjed om noe annet.
Ditt nye mobilnummer er: 929 75 897
For at du skal komme godt i gang med ditt nye mobilabonnement, anbefaler vi at du titter innom ice.no/komigang. Der har vi samlet nyttig informasjon slik at du kommer i gang på 1-2-3!
Prøvekjøpsordningen Prøv Oss inkluderer 30 GB data, fri tale, SMS og MMS. Datamengde inkludert i EU/EØS er 12 GB. Husk at egne priser gjelder for spesialnummer, samtaler fra Norge til EU/EØS og utlandet ellers. Se priser på ice.no/utland. Prøv Oss inkluderer ikke Data Rollover eller Rollover Deling.
Få full oversikt på Min Side
På minside.ice.no får du full oversikt over dataforbruk og fakturaer. Her kan du også sjekke at vi har riktig kontaktinformasjon på deg, slik at du ikke går glipp av nyttig informasjon og viktige driftsmeldinger.
Lurer du på noe?
Du finner svar på det meste på våre nettsider ice.no/kundeservice, men du er selvsagt alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller via vårt kontaktskjema.
Vi skal gjøre vårt beste for at du får en god opplevelse som ice-kunde og vi håper at du blir fornøyd med ditt abonnement.
Hilsen ice

Nettbutikk
 

Min Side
 

Kontakt
https://www.facebook.com/icenorge/
Følg oss på Facebook
ice kundeservice  |  ice.no/kontakt  |  Telefon 21 00 00 00
Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Godkänn din prenumeration på Radiohjälpens nyhetsbrev
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 08:03
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: dataskyddsforordningen@svt.se, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Radiohjälpen <noreply@svt.se>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 23:28
Subject: Godkänn din prenumeration på Radiohjälpens nyhetsbrev
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Hej,

Tack för att du vill prenumera på Radiohjälpens nyhetsbrev. Vi har mycket kul att berätta framöver.

Genom att klicka på länken nedan så bekräftar du din e-postadress. Du godkänner då också nedanstående villkor och intygar samtidigt att du är 13 år eller äldre. Först när du gjort det är du med på listan på riktigt.

------------------------------

(Sensurert av johncons-blogg)

VILLKOR
SVT behandlar uppgifter om din e-postadress för att kunna skicka nyhetsbrev till dig. Dina personuppgifter lämnas inte ut till någon annan och alla uppgifter stannar inom EU/EES.
All personuppgiftsbehandling sker inom SVT:s publicistiska verksamhet. Det innebär att endast vissa bestämmelser i personuppgiftslagstiftningen gäller för behandlingen, t.ex. reglerna som rör säkerhet för personuppgifter. Vi gör alltid vårt yttersta för att skydda de personuppgifter vi behandlar genom adekvata säkerhetsåtgärder.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på dataskyddsforordningen@svt.se.
------------------------------


Om du har råkat anmäla dig av misstag (vi vet, det är lätt att bli lite väl ivrig ibland), eller om det inte är du som anmält dig, klicka på den här länken nedan så tar vi bort dig fortare än du hinner säga "Hylands hörna"

https://newsletter.svt.se/t/d-u-l_ydwhtl-tijlikuyit/

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2493357]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 07:55
Til: "Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu" <salg@computersalg.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 3. mar. 2021 kl. 10:36 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:


Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Vi bekrefter herved at vi har blokkert og fjernet denne brukeren i vårt system.



- 250770(Sensurert av johncons-blogg)

- <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>





Ha en god dag.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent - Norge

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Tue 2 Mar 21 18:04:01 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] info@computersalg.no; salg@computersalg.no; CDON [reply@email.cdon.com]; Qliro Kundeservice [kundeservice@qliro.com]; CDON CustomerService [customerservice@cdon.com]; sikkerhetssporsmal@klarna.no [sikkerhetssporsmal@klarna.no]; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; order@email.cdon.com; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn [Milton.Gunn@cdon.com]; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid [laurena.eid@fi.se]; post@kghav.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: www.computersalg.no <info@computersalg.no>
Date: tir. 2. mar. 2021 kl. 06:36
Subject: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Kjære 250770(Sensurert av johncons-blogg)

Brukernavn: 250770(Sensurert av johncons-blogg)
Passord: (Sensurert av johncons-blogg)

Velkommen til www.computersalg.no.
Du har nå mulighet til å logge inn og benytte de forskjellige funksjonene.

Under “Min konto” finner du en lang rekke funksjoner som du kan benytte. Formålet med disse er å gjøre det enklere for deg å handle på www.computersalg.no.

Om du har spørsmål om bruken av din konto kan du bare svare på denne mailen, eller ringe vårt kundesenter på
21 95 94 06.

Under "min side" kan passordet endres.

Med venlig hilsen
ComputerSalg AS

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til oss!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 07:51
Til: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 3. mar. 2021 kl. 07:34 skrev servicetorget <servicetorget@nhf.no>:
God morgen

 

Vi avslutter selvsagt dette medlemskapet.

 

Du kan se bort fra den eposten du fikk tidligere i dag

 

 

Vennlig hilsen


Ann-Karin
Servicetorget

 

Norges Handikapforbund


Telefon: 24 10 24 00



 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 2. mars 2021 17:46
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: servicetorget <servicetorget@nhf.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkommen til oss!

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
Date: tir. 2. mar. 2021 kl. 10:54
Subject: Velkommen til oss!
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Hei Erik,


Hjertelig velkommen som medlem i Norges Handikapforbund!

Vedlagt finner du ditt medlemskort og faktura for 2021. Du er registrert i LKB Akershus.

I denne lenken finner du mer informasjon om oss og våre medlemstilbud:  https://nhf.no/velkommen/ 

Vi håper du vil trives hos oss; ikke nøl med å ta kontakt uansett hva det måtte være!

 

Vennlig hilsen

Servicetorget

Cathrine Strøm

Norges Handikapforbund


Telefon: 24 10 24 00



 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 07:45
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: styreleder@whrc.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Women's Human Rights Campaign Norge <styreleder@whrc.no>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 04:09
Subject: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du har skrevet under på Erklæringen om kvinners kjønnsbaserte rettigheter!

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!

Se også hva kvinner skriver om på matriarken.no

Mvh
Christina Ellingsen
WHRC Norge

--
Denne e-posten ble sendt fra et kontaktskjema på Women's Human Rights Campaign Norge (https://www.whrc.no)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter