Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. september 2020

Det her er moren til (Håkon) Magne Winnem, som jeg var forlover for i 1993. (Fra DT/BB 22. mars 1996)



https://www.nb.no/items/8de563f1ee535c88e4b8b101ee7fa3ca?page=9&searchText="kristin%20winnem"

PS.

På den tida, som mora til Magne Winnem døde.

Så ringte Magne Winnem meg hele tida, og skulle prate om hvor fælt alt var.

(For å si det sånn).

Og selv om jeg var på jobb, (for Chinatown Expressen Eiksmarka, hvor jeg jobba deltid, ved siden av lederjobb i Rimi).

Så var det vanskelig, å avslutte samtalene, (med Magne Winnem), husker jeg.

(Med den konsekvens, at jeg brukte for lang tid, på en levering.

Sånn at kunden slapp å betale for maten.

Men jeg skulle kanskje hatt en mobil for privat-samtaler, og en mobil for jobb-samtaler.

Men jeg jobba bare hver søndag, for Chinatown Expressen, (i noen få måneder, i 1996).

Så det ville kanskje vært litt overdrevet det og, (på den tida), å hatt to mobiler.

For den jobben var ikke så bra betalt, heller.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det står i dødsannonsen overfor, at Magne Winnem egentlig heter Håkon Magne Winnem.

Men han kaller seg bare Magne, (eller Mags).

Og hva grunnen til det kan være.

Det veit jeg ikke.

(Må jeg innrømme).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

John Fredrik og Eivind Herman, det er brødrene, til Magne Winnem.

(De blir vel bare kalt John og Eivind.

Noe sånt).

Anne Oddrun det er mora sin søster.

Og Colin og Kristin det er Magne Winnem sine engelske søskenbarn, (fra Swindon), som vel begge bor i Norge for tida.

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Etter at mora til Magne Winnem døde.

Så tok ikke 'klage-samtalene' til Magne Winnem slutt.

Neida, for faren gifta seg på nytt.

(Noe som Magne Winnem klagde på.

For å si det sånn).

Jeg trodde at faren da flytta, til et annet sted, i Røyken.

Men fra dødsannonsen kan det virke som, at han flytta, helt til Sarpsborg.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette, (fra Drammens Tidende 6. mai 2003):


https://www.nb.no/items/1857322d06492e7172c5a8861f727773?page=7&searchText="håkon%20winnem"

PS 6.

Hu Sarpsborg-kona het visst Bjørnland, før hu ble gift:


PS 7.

Fra PS-et overfor.

Så kan det virke som, at Magne Winnem sin far, fikk to nye unger, som 'gubbe'.

Med hu Else Bjørnland.

Det er nytt for meg, isåfall.

Hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Hu fra Sarpsborg, jobba visst på sosialkontor, i sin tid, (fra Sarpsborg Arbeiderblad 27. juli 1984):


https://www.nb.no/items/a1a916cbdc132da7b3599f5c16fc2047?page=13&searchText="else%20bjørnland"

PS 9.

Sarpsborg-kona er visst født i 1939, så at hu skal ha fått to unger, med Håkon Winnem, når hu var i 50/60-åra, er vel ikke så veldig sannsynlig:


https://www.proff.no/roller/sarpsborg-seniorskole/sarpsborg/medlemsorganisasjoner/IF7RVSR10PU/

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 20:22
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 14. aug. 2020 kl. 12:07 skrev Gullbrev :
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Johanna Andersson (Customer Service)

Aug 14, 2020, 12:07 PM GMT+2

Hei Erik,

Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Fra hva vi kan se, er denne bestillingen laget med et annet navn og ikke med e-postadressen du sender e-post fra. Hvis noen misbruker din personlige informasjon, anbefaler vi at du rapporterer dette.

Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.

Vi ønsker deg en fin dag videre.



Johanna Andersson
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Aug 12, 2020, 10:22 AM GMT+2

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 14:42
Subject: Velkommen til Gullbrev
To:




Hei Laila!

Velkommen som ny kunde!
Din personlige kode er: (Sensurert av johncons-blogg)

Med din personlige kode kan du enkelt følge prosessen fra bestilling til utbetaling. Det eneste du trenger å gjøre er å logge inn på "Mine Sider" som du finner på vår hjemmeside. Deretter taster du inn din e-post adresse og din personlige kode.


BETALING
BANKOVERFØRING

Den raskeste måten for utbetaling er via bankoverføring. Dette er kostnadsfritt og vi garanterer en utbetaling innen 24 timer etter at vi har mottatt ditt gull. Registrer ditt kontonummer på "Mine Sider" eller kontakt kundeservice*. Ved å kontakte kundeservice må du alltid å ha din personlige kode tilgjengelig.
* Unntatt helger

UTBETALINGSANVISNING
Hvis vi ikke har mottatt dine konto-opplysninger sender vi ut en utbetalingsanvisning** til din folkeregistrerte adresse til en kostnad av 100 kr.
** Betaling med utbetalingsanvisning tar mellom 2-5 dager etter at vi har mottatt ditt gull.


LOGG INN PÅ MINE SIDER DIREKTE!


Med vennlig hilsen

GULLBREV AS
Tel: 21 60 00 23
kundeservice@gullbrev.no
www.gullbrev.no

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Your account will expire tomorrow
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 20:12
Til: Marcin Racino
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hi there,

the problem is that some trolls has registered an account with you in my name, it seems.

I was wondering who these trolls are.

And I was also wondering which better routines, that you are going to start with, so that this doesn't happen again, to other people.

Erik Ribsskog

PS.

I'm not comrade Erik.

I'm Mr. Ribsskog to you.

What's wrong with just 'hi'.


fre. 14. aug. 2020 kl. 10:11 skrev Marcin Racino :
Hi Erik,

I am not sure how I can help you and what is the problem, but in case of any questions please let me know.
You can also call me directly +48 695 450 000. I will try to help you.

Best Regards

Marcin Racino
Head of Sales & Marketing
Connect with me on LinkedIn

Phone: +48 695 450 000
Schedule a meeting: https://calendly.com/racino





tel. +48 22 207 25 10
ul. Ryżowa 49, 02-495 Warsaw
startquestion.com

Twitter  Facebook  LinkedIn





On Fri, Aug 14, 2020 at 10:02 AM Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marcin from Startquestion
Date: tir. 4. aug. 2020 kl. 06:15
Subject: Your account will expire tomorrow
To:




logo

Your account will expire tomorrow


Good morning,

We remind you that tomorrow the trial period of your account on the Startquestion platform will end.
To continue research and keep the access to active surveys:

Pay for the account


ATTENTION! We keep lists of respondents and the results of your projects for 30 days so that you can come back to them. If you do not activate your account within this period, they will be permanently deleted.

--
Best regards
Marcin Racino
Startquestion

Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek general partnership
. 81B Solec Street, apt. 73-A, 00-382 Warsaw, phone: +48 22 123 55 98
KRS: 0000432184, NIP: 701-035-65-70, REGON: 146-346-544
District Court for the Capital City of of Warsaw - XII Commercial Division of the National Court Register
Before printing, think about saving trees!

Connect:

Copyright by startquestion.com 2006-2020

This message has been generated automatically, please do not reply. This message was sent by Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek general partnership, 81B Solec Street, apt. 73-A , 00-382 Warsaw. NIP: 701-035-65-70, REGON: 146346544. Entered in the Register of Entrepreneurs maintained by the District Court for the capital city of Warszawa, XII Commercial Department of the National Court Register, under No. KRS: 0000432184.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: GatherContent Best Practices : Collaboration
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 20:03
Til: Paul Duffy
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "Post (Medietilsynet)"
Hi there,

I was also wondering who the trolls are who has registered an account in my name.

And I was also wondering which better routines that you are going to start with, so that this doesn't happen again, to other people.

Erik Ribsskog

PS.

Also this first-name-stuff is a bit clammy, I think.

What's wrong with just 'hi'.


fre. 14. aug. 2020 kl. 09:38 skrev Paul Duffy :
Hi Erik,

I have checked our records and a free trial account was set up with GatherContent under this email address on the 22nd July, from your email it would seem that you believe that someone signed up on your behalf with your email address?

I will ask our technical team to delete your data from our systems

Thanks

Paul

On Fri, 14 Aug 2020 at 07:16, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Paul from GatherContent
Date: ons. 5. aug. 2020 kl. 23:10
Subject: GatherContent Best Practices : Collaboration
To:



Hi Erik,

Do you ever find yourself asking "How will I get all stakeholders involved in content creation?" This is a common challenge among Higher Education institutes, especially when you factor in the sheer volume of individuals who would be involved in creating course guides

GatherContent commenting & shareable links are designed to make this process as easy as possible

Commenting

Assign individuals to content items and have live commenting providing a feedback process for your content creation.


Shareable Links

If you require a more frictionless approach you can use a shareable link, allow individuals to view. comment, edit and approve without the need for them to sign up for a GatherContent account


Invite some people into your GatherContent account and test out our collaboration features!

Thanks

GatherContent Team

"Because of GatherContent, we rarely have trouble getting content from clients on time now. To me, this is amazing. In 15+ years, that’s always been a problem (in fact, the main problem). All of a sudden, only 10% of our projects get delayed because of content. Before, it was 90%."

Don Elliott, Director of Production at Gravitate


  intercomavatar Paul from GatherContent
Unsubscribe from our emails
intercom


--
Head of Customer Success
GatherContent - Meet your new Content Operations Platform
Organise, structure and manage the production of resilient content, at scale and with confidence

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 352198
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:56
Til: juridisk
Kopi: info@aller.dk, VI OVER 60 , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "Post (Medietilsynet)"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping
Date: fre. 14. aug. 2020 kl. 00:32
Subject: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 352198
To:



Takk for din bestilling på VI OVER 60
NB: Om du har valgt å betale via mobilregning, svar "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling.

Ditt ordrenummer: 352198
Ordredato: fre, 08/14/2020 - 01:00

Du har bestilt:
VI OVER 60 - 8 utgaver (Gave) 329.00 kr
Fakturagebyr 35.00 kr
Subtotal 357.00 kr
Herav MVA 7.00 kr
Totalbeløp 364.00 kr

Gaveadresse:
Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen
Christian Krohgs gate 43 A
0186 Oslo

Betalerens adresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Gavemottager får sitt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave blir sendt til deg etter at faktura er betalt.
Her kan du skrive ut gavekort om du ønsker det. (link på tekst: https://www.viover60.no/gavekort/)
Lik oss på Facebook
viover60.no
Abonnementsvilkår | Kundeservice

VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no - eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:50
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@norwegianlab.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Therese fra Collagen Vital
Date: tor. 13. aug. 2020 kl. 18:05
Subject: Ordrebekreftelse
To:


Hei, Erik!

Takk for din bestilling av Collagen Vital!

At du har bestilt Collagen Vital, markedets mest komplette kollagenprodukt som også inneholder viktige vitaminer som vitamin B6, B12, C og D, betyr at du bryr deg om din helse. Det er den beste investeringen du kan gjøre!

Det skal være enkelt og praktisk for deg å få Collagen Vital, derfor får du dine forsendelser levert trygt og effektivt direkte hjem i din postkasse fra vår samarbeidspartner Posten Norge. Forsendelsene blir levert til adressen: Furulia 29, 1356, Bekkestua, og den vil ankomme om ca. 1-2 uker. Forsendelsen inneholder 3 måneders gratis forbruk - du betaler kun 79kr for porto og ekspedisjon. Deretter får du levert Collagen Vital™ hver 6. måned for kroner 1194 (199 kr pr mnd), hvor vi spanderer porto og ekspedisjon!

Fleksibilitet i leveringen

Vi er opptatt av at du som kunde skal ha den beste opplevelsen. Derfor står du fritt til å endre leveringene akkurat som du vil. Du kan velge å ta en pause, stoppe eller korrigere tidsintervallet etter eget ønske. Du er gledelig velkommen til å kontakte vår hyggelige kundeservice.

Erik, slik får du mest mulig ut av Collagen Vital

Vårt råd er å innta minimum den anbefalte dagsdosen (1 tablett pr dag) i minimum 6 - 12 måneder, slik at de effektive virkestoffene i kosttilskuddet får tid til å virke. Deretter bør du fortsatt inta Collagen Vital daglig for å vedlikeholde. Hvordan bruken av kosttilskuddet oppleves er individuelt, men tilbakemelding fra våre kunder er å ha tilstrekkelig tålmodighet og innta tablettene hver dag.

Les våre fullstendige kjøpsvilkår her.

Takk for tiliten, Erik, vi håper du blir fornøyd med Collagen Vital!

OBS! Det er ikke mulig å svare på denne e-posten. Har du spørsmål ta kontakt med vår hyggelige kundeservice på e-post kundeservice@norwegianlab.com

Med vennlig hilsen,
Norwegian Lab AS

Postboks 1618 Vika, 0119 Oslo | E-post: kundeservice@norwegianlab.com | www.collagenvital.no | Lik oss på Facebook

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: [Ticket#37858270] Klage/Fwd: Informasjon fra Telio!
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:46
Til: "no-reply@nextgentel.com"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , firmapost@nkom.no
Hei,

dette vet jeg ikke helt om jeg kjøper.

Dere må da klare å se IP-adressen ihvertfall.

Du får sende dette opp til en overordnet tror jeg.

For dette høres ut som røverhistorier, (må jeg si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 13. aug. 2020 kl. 14:38 skrev no-reply@nextgentel.com :
Hei,

Vi kan ikke se hvem som har bestilt dette i ditt navn. siden alt er avsluttet og kredittert kan du også få slippe å fylle ut skjema.

Vennlig hilsen

Iselin
Telio Kundeservice
kundeservice@telio.no
www.telio.no

Vennligst behold følgende / please do not remove the following:
Ticket#37858270

16/07/2020 17:10 - Erik Ribsskog wrote:
Hei,

jeg har fått ymse skjema/dokumenter i posten fra dere, (se vedlegg).

Nå har jeg gått handel og kontor, og der har jeg lært, at det er nok, å forklare noe med vanlig språk.

Så at jeg da må fylle ut et skjema, og forklare det samme igjen.

Det er dobbeltarbeid, og at dere legger deres arbeid over på ofrene i identitetstyveri-saker, (som en ekstra belastning).

Det er styggdom, (som de sier), må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Jeg er heller ikke kunde hos dere, (jeg har aldri bestilt noe fra dere).

Så at dere sender en kredittnota.

Det blir litt rart.

Og den kredittnotaen har visst og en forfallsdato.

Det kan jeg ikke huske at de på handel og kontor hadde.

Er det noe dere har finni opp i Bergen?

Skjerpings!

Jeg hadde også bredbånd fra Nextgentel, fra cirka 1999 til 2004.

Og da jeg sa opp abonnementet, (fordi at jeg skulle flytte til England, for å studere), så måtte jeg sende den brukte routeren, i posten, til Bergen.

(Nextgentel har vel samme eier som dere).

Det ble som noe heft, (må jeg si).

Dere tuller litt mye, (virker det som).

Det må da ha vært sånn, at routeren fulgte med, som en slags velkomstgave, (det var vel derfor, at det var bindingstid, på abonnementet).

Jeg liker heller ikke den fæle dialekten deres.

(Et av stedene jeg vokste opp, (Bergeråsen), så bodde det en Bergenser-gutt, (Arve Nilsen), og han pleide å si/rope: Æ kommer ikke fra Norge æ kommer fra Bærgeen.

Med en fæl, brautende og hoiende dialekt.

Så jeg er litt lei av Bergen fra før.

Må jeg si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (heter det seg), så dere trenger ikke å være redd for, å fortelle meg, hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

(Hvis bare politiet skal vite sånt, så blir det lett politistat, vil jeg si).

Jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: lør. 4. jul. 2020 kl. 05:41
Subject: Re: [Ticket#37858270] Informasjon fra Telio!
To: Telio kundeservice
Cc: juridisk , Faktura RB , ,

Hei,

det høres rart ut, at dere ikke har ip-adressen, (i det minste), til de som har bestilt, i mitt navn.

Det klarer andre firmaer å opplyse om.

Så det vet jeg ikke om jeg kjøper.

Dere driver også med ansvarsfraskrivelse og skylder på Experian, osv.

Her må dere rydde opp i rutinene deres.

Og slutte å drive med ansvarsfraskrivelse.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 30. jun. 2020 kl. 14:36 skrev Telio kundeservice :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Ved bestilling hos oss kreves det at den personen som bestiller legger inn fullt fødsels- og personnummer, dette er i forbindelse med kredittsjekk for bestilling og blir ikke lagret.
Dessverre klarer vi ikke å se hvem som har lagt inn denne bestillingen i ditt navn da den er gjort via våre nettsider

Dersom dette er noe som hender deg, som du selv sier, ofte, vil jeg anbefale seg å sperre deg for kredittsjekk på Experian og Biznode. De benytter BankID/BankId på mobil for verifisering og vil hindre at folk oppretter abonnement i ditt navn.
Noe som kan være spesielt viktig når det nå virker som om noen har fått tak i ditt fødsels- og personnummer.

Nettadressen tl Experian og Biznode er:

https://www.minexperian.no/#

https://soliditet.no/privatpersoner/auth

Da dette ikke er en bestilling du har gjort vil jeg anbefale deg og anmelde forholdet til politiet, og så sender vi deg et egen erkæringskjema slik at vi får registrert dette som en svindel sak.
Når du returnerer skjema til oss er det også fint om du sender med en kopi av anmeldelsen.

I mellomtiden vil abonnementet bli kansellert, og du vil derfor ikke motta noen fler brev eller fraktura fra oss uten om egenerklæringsskjema som vil komme til deg pr post om et par dager.

Vi ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Benedicte
Telio Kundeservice
kundeservice@telio.no
www.telio.no


Vennligst behold følgende / please do not remove the following:
Ticket#37858270

28/06/2020 03:40 - Erik Ribsskog wrote:
Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura av 19. juni.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, i mitt navn, fra firmaer, med dårlige rutiner.

(Dette har foregått i en årerekke.

Se mail-historie).

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er som har bestilt dette, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender også all 'troll-posten' i retur.

Så dette skal dere ha fått tilbake, (eller om det ligger i post-hylla på Rema, men da sender vel de det snart tilbake).

Skjerpings!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Forhåndsbestill Disney+ for kun 590 kr for 12 måneder
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:38
Til: juridisk
Kopi: disneyplus@mail.disneyplus.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" , fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Disney+
Date: tor. 13. aug. 2020 kl. 11:34
Subject: Forhåndsbestill Disney+ for kun 590 kr for 12 måneder
To:



Disney+

Forhåndsbestill nå
Strøm fra 15. september
Øyeblikket vi alle har ventet på
Fra den 15. september kan du strømme mer enn 1000 filmer, serier, Disney+ Originals og mer fra Disney, Pixar, Marvel, Star Wars og National Geographic.

Vær blant de første som forhåndsbestiller Disney+ med vårt tidsbegrensede tilbud - kun 590 kr for 12 måneder.*
Forhåndsbestill nå
*Tilbudet gjelder til og med 14. september 2020. Deretter gjelder ordinærpris på 69 kr i måneden eller 689 kr i året.
Vilkår og betingelser gjelder.
Følg oss
Instagram Facebook Twitter
For mer informasjon, besøk hjelpesenteret.

Vennligst ikke svar på denne kommunikasjonen, da vi ikke kan svare deg individuelt. Denne e-posten ble sendt fordi du tidligere har samtykket til å motta oppdateringer og informasjon fra The Walt Disney Company og alle tilknyttede selskaper. Avslutt abonnementet for å slutte å motta markedsføring på e-post. Disneys politikk er å respektere og beskytte enkeltpersoners personvern. Les vår personvernerklæring eller finn ut mer om UK & EU personvernerklæring.
Sendt til deg av: The Walt Disney Company Limited, 3 Queen Caroline Street, Hammersmith, London W6 9PE, Storbritannia. Registreringsnummer 530051. All informasjon er korrekt på distribusjonstidspunktet.
Hvis du har spørsmål, kan du gå til vårt Hjelpesenter.
© 2020 Disney og alle tilknyttede enheter. Alle rettigheter forbeholdes.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: We're sorry to see you go
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:35
Til: juridisk
Kopi: support@itassetmanagement.net, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LISA
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 20:34
Subject: We're sorry to see you go
To:



We hope you’ve enjoyed your LISA experience!
As the sad moment approaches and the last remaining days of your LISA trial draw near, we want to give you the opportunity to continue your LISA experience. If you like what you’ve seen and want to discover your options go ahead and buy LISA.

If you need a little more time to check things out, or want to give us some feedback, drop us an email.

PRICING & BUY LISA NOW
While you’re here, hear what our clients have said about LISA:

“This is perfect, keeping my knowledge on licensing up to date, no class room, all on demand so I can consume and learn whenever, wherever I want.”

JOCHEN HAGENLOCHER

Head Of Software Asset Management For A Swiss Fortune 100 Company.


“My experience with LISA Training was cool, because it is a tool online that I can reach where ever I am and schedule according to my time. I strongly recommend it to everyone that wants to start or to get a deep knowledge in Licensing, ITAM or SAM.”

JAVIER MORENO

Asset Manager For Freudenberg IT LP.



Copyright © 2020 itamreview, All rights reserved.
We are sending you this email because you signed up to our LISA free trial

Our mailing address is:
itamreview
66 Windsor Road
Lawn
Swindon, Wiltshire SN3 1JX
United Kingdom

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: GatherContent Best Practice : Compliance
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:31
Til: juridisk
Kopi: paul@gathercontent.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Paul from GatherContent
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 20:28
Subject: GatherContent Best Practice : Compliance
To:



Hi Erik,

We all know the importance of being compliant and having accurate content that is publically available, especially if we are talking about websites, marketing campaigns and social media content.

We have supported thousands of customers to ensure their content is compliant;

Templates - Setting up for success by having a consistent approach to content structure
Workflows - ensuring a compliance / regulatory / legal sign off
Revision history - a full audit trail of changes made and by who and when
Comment history - all historical comments available to review again at any point in time
Roles & Permissions - control who can access which project and actions they can perform
See how you can manage compliance in your GatherContent account.

Thanks

GatherContent Team

"We've fully dropped content editors like Google Docs or Microsoft Word since switching to GatherContent."

Jason Suriano, Founder at Trajectory IQ


  intercomavatar Paul from GatherContent
Unsubscribe from our emails

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi har nye tilbud!
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 17:21
Til: juridisk
Kopi: komplett@komplett.no, post@canica.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Komplett.dk
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 20:04
Subject: Vi har nye tilbud!
To:





Kan du ikke læse denne mail? Klik her for at læse den på vores hjemmeside.












Space




Vi har nye tilbud!

Gør et kup på mængder af PC'er og gaming, i tillæg til TV'er, tablets, smarte hjemmeprodukter og meget mere.





Se mere








Tjek alle de gode tilbud ud!

Vores egne eksperter har nøje udvalgt et varieret sortiment med laptops til dig, som er studerende, og vores guider vil hjælpe dig med at finde den perfekte til dig og dit behov.





Se mere


































Har du set månedens gamingdeals?

I vores kampagne Månedens gamingdeals  får du nye gamingtilbud hver måned, og her kan du garanteret gøre et godt kup. Vi har både PC'er og gamingtilbehør til gode priser.

Tag et lille kig.





Se mere











Hurtig. Pålidelig. Og en fryd for øjet.

Moderne computere er blevet hurtigere, lettere og slankere end tidligere, altsammen takket være Windows 10 og et fremskridt inden for hardware. Oplevelsen med Windows 10 er ny men samtidig velkendt, og giver tryghed ved at anvende det sikreste




Se mere







Besøg kundeservice

Spørgsmål?
Besøg kundeservice


Priserne gælder så længe kampagnen varer eller så længe lager haves. Se kampagnesiderne for kampagnens varighed. Priserne gælder kun ved bestilling i vores netbutik og er ink. moms. Vi tager forbehold for skrivefejl, forkert pris, tilgængelighed o.l.


Du får denne e-mail på eribsskog@gmail.com fordi du har takket ja til vores nyhedsbrev. Klik her for at afmelde dig vores nyhedsbrev. Indhold på disse nyhedsbrev kan være baseret på information om dine køb eller adfærd på vores hjemmeside. Behandling af personoplysninger.




Komplett.dk på Facebook

Komplett.dk på Instagram

Følg Komplett.dk på Twitter

E-mærket


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: FW: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 17:12
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Josefin Reinhard , josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no, moreshopkundeservice@bonnier.no
Hei,

dette tar jeg nå med deres direktør-dame Josefin Reinhard.

Så dere vanlige medarbeiderne, (på kontaktsenteret), behøver ikke å bry de små hodene deres med dette lenger nå, (som de sier).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 15:43 skrev :
Hei,

Takk for din henvendelse.

Kan du gi oss tilbakemelding med saksnummer fra politiet angående anmeldelsen da du mener noen har bestillt dette i ditt navn? Gi oss saksnummer så ringer vi politiet og løser denne saken.

Hvis du har flere spørsmål ber vi deg besvare denne e-posten uten å slette historikken.

Med vennlig hilsen

Thomas Hansen
Kundebehandler

From: moreshopkundeservice@bonnier.no
Sent: Wed Aug 12 2020 15:24:00 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@bonnier.no
Subject: FW: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg

From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun Aug 02 2020 18:11:49 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: juridisk@datatilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tor. 2. jul. 2020 kl. 07:50
Subject: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara

Ditt abonnementsnummer er:  5050580108











Vi har satt sammen disse 3 pakkene med populære produkter til deg som abonnent.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
Flott, gå strak til pakkene >>
 





Diadora treningspakke

PAKKEPRIS 219 kr.

Ordinærpris 1199 kr.
Spar 82 %

 
Kjøp pakken her
 




Sommer-pakke

PAKKEPRIS 219 kr.

Ordinærpris 698 kr.
Spar 69 %

 
Kjøp pakken her
 




Boligpakke

PAKKEPRIS 299 kr.

Ordinærpris 1448 kr.
Spar 79 %

 
Kjøp pakken her
 




 
Kjøp pakkene her
 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







2. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 17:03
Til: Support
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no" , support@single-baltic-lady.com
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 13:46 skrev Support :
Kjære herr,


Profilen din ble slettet per forespørsel.



Dear Sir,


Your profile was deleted per your request.


Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


On August 12th 2020, 11:05 am "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To: < eribsskog@gmail.com>


Dear Baron Erik,


We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!

A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D

Thank you for using our services!

You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").

Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:58
Til: Henrik Sørhaug
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@arbeidstilsynet.no, "sande.vgs" , kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,

det virker litt tafatt, når dere skriver, at dere ikke har noen mulighet til å finne ut hvem dette er.

Har du hørt med IT-avdelingen, om de har en IP-adresse, for disse trollene, (for eksempel).

Dette høres ut som røverhistorier nesten, (det at dette skal være så vanskelig), synes jeg.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 11:30 skrev Henrik Sørhaug :
Hei igjen,



Dette har nok ikke noe med denne Anne Neteland å gjøre, men vi har dessverre heller ingen mulighet til å finne ut navn på personen som legger ordre på din epost.



Jeg kan si at vi allerede i gang med å utvikle en løsning som skal forhindre at noen kan legge ordre på din epost i fremtiden. Dette er klart senest førstkommende tirsdag.



Håper dette ordner seg.



Vennlig hilsen,

Henrik Sørhaug



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: onsdag 12. august 2020 11:10
Til: Henrik Sørhaug
Kopi: juridisk ; post@arbeidstilsynet.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost ; Akademikerforbundet ; Politikk Høyre ; sande.vgs
Emne: Re: Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken



Hei,

jeg har tidligere jobbet som butikksjef på Rimi Kalbakken, (like etter årtusenskiftet).

Og da hadde jeg deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef.

Og hu var litt sånn 'tøsete', (hu var var litt vill i trusa, og likte å hoppe i høyet, på firmafester osv., selv om hu var eldre enn 30), sa noen butikksjef-kolleger, på Rimi sitt butikksjef-seminar, på Storefjell, høsten 2000.

Og hu satt i en 'Blitz-aktig' skinnjakke, på julebordet, (i Handelsbygningen vel), jula 2000, (huser jeg).

Så det er kanskje hu som tuller.

(Hu var også flørtete, når jeg fikk bytta ut en kassaport, som var for kort, i kassa nærmest kontoret, som hadde 'speil-vinduer').

Det virker litt sånn 'la det skure', når dere bare sier, at dere dessverre har dårlige systemer.

Dette burde dere ta tak i, synes jeg.

Jeg ønsker også å bli informert om, hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, (som sagt), å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Når det gjelder Rimi-Hagen, så har det også vært lignende problemer, (at de lar seg bruke som verktøy av troll/terrorister), når det gjelder Komplett sitt nettsted.

Jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.

Men det skryte-brevet fra Rimi-Hagen ligger på gården til noen gærne slektninger, (med stort våpenskap), i Kvelde.

(Min tante Ellen klarte ikke å finne det der.

Noen år etter at jeg flytta til utlandet).

Og derfor har jeg etterlyst å få en kopi, av det brevet, (for det var visst så gildt, å vinne, den Rimi Gullårer-konkurransen).

Jeg var til og med en tur i Stockholm i fjor sommer, for å få dokumentasjon om dette, (for å vise på jobbintervju osv.), men svenskene, (på ICA sitt hovedkontor), bare tulla, for å si det sånn.

Jeg har prøvd å sende til Canica om dette før.

Men de har ikke giddi å svare.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




fre. 7. aug. 2020 kl. 14:26 skrev Henrik Sørhaug :

Hei Erik,



Undertegnende fikk din epost videresendt fra Jernia Røa for å bistå i denne saken.

Jeg vil slette denne ordren med en gang, og det vil ikke ha noe påvirkning for deg utenom at du har dessverre at noen har lagt denne ordren på din epostadresse der du mottatt ordrebekreftelsen som du sendte under.



Det er til dags dato dessverre ingen hindring/verifikasjon ved reservasjon av varer i butikk iht. hvilken epostadresse som er blitt tatt i bruk.



Vi vil gjerne være behjelpelige om det skulle være noe mer.



Med ønske om en fortsatt fin fredag.



Vennlig hilsen

Henrik Sørhaug

Leder netthandel

M: +47 482 40 591  | henrik.sorhaug@jernia.no







facebook_004instagram_004linkedin_004youtube_004

Postadresse: Jernia AS, Postboks 43, 1402 Ski | Besøksadresse: Kveldroveien 19, Vinterbro | Sentralbord (+47) 464 07 000







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 7. august 2020 10:12
Til: juridisk
Kopi: Jernia Røa ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; fmovpost
Emne: Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 09:28
Subject: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
To:



ORDREBEKREFTELSE

Kjære kunde!
Din bestilling med ordrenummer 0044373642, er blitt sendt til butikken.
Du vil bli varslet på SMS og e-post når bestillingen er klar til henting.
Reservasjonen holdes av i tre virkedager.
Jernia Røa
Vækerøveien 214
0751
OSLO
22 51 08 80

Bestillingen inneholder:

Produktnavn

Antall

Pris/stk

Totalpris

HØYTRYKKSPYLER K5 FULL CONTROL FLEX

9

3399.0

30591.0



Totalt å betale: 30591.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.


Vennlig hilsen
Jernia Røa

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 36269550
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:40
Til: juridisk
Kopi: Martina Uhrikova , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 11:00
Subject: [UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 36269550
To: Baronesse Erika Løvenbalk Ribsskog


UNIGgardin

Hei Baronesse Erika Løvenbalk Ribsskog,
Jeg kan se at du tidligere har bestilt stoffprøver til gardiner hos oss. I den forbindelse vil jeg høre om
det er noe jeg kan hjelpe deg med hvis du ønsker å bestille gardiner hos oss?

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker veiledning er du velkommen til å kontakte kundeservice
på: info@uniggardin.no eller telefon 21 93 06 14.

Med vennlig hilsen,
Line Agergaard
Kundeservicesjef

UNIGgardin

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Herlige nyheter fra Second female ❤️
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:31
Til: Andreas Kristiansen
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , hello@villoid.com
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Senest i dag, så har jeg fått, en ny reklame-mail fra dere.

Så denne oppryddingen deres, lurer jeg litt på, (må jeg si).

Skjerpings!


ons. 12. aug. 2020 kl. 10:54 skrev Andreas Kristiansen :
Hei Erik,

Veldig dumt at noen har gitt seg ut for å være deg, vi håper du finner ut av det og at det løser seg.
Vi har nå slettet deg fra våre systemer slik at du ikke vil motta noen fler e-poster fra oss.

Gi en lyd om det er noe mer vi kan bistå med.

Ha en fin dag!

On Wed, Aug 12, 2020 at 10:03 AM Owner (VILLOID) wrote:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
You are registered as a CC on this support request (13723). Reply to this email to add a comment to the request.


Owner (VILLOID)

Aug 12, 2020, 10:03 AM GMT+2

Hei Erik!

Beklager så mye, Erik! Dette skal vi ta tak i, og fjerne alle spor av deg hos villoid.no. Andreas - kan du fjerne profilen til Erik?

Med vennlig hilsen Thea

Erik Ribsskog

Aug 12, 2020, 5:17 AM GMT+2

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: VILLOID.no
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 18:05
Subject: Herlige nyheter fra Second female ❤️
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Fri frakt over 799kr



NYHETER DU VIL ELSKE 😍

Nyhetene renner inn - og vi er helt forelsket i Second Female sin nyeste kolleksjon. Denne sesongen får du se et fantastisk fargepalett med mange klassiske og fine fasonger. Her vil du garantert finne noe du liker. Sjekk ut hele utvalget på Villoid nå!







1799,-

1699,-

999,-




1199,-

1499,-

999,-




1499,-

999,-

1299,-




Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.

Denne e-posten er en tjeneste fra VILLOID. Leveres av Zendesk | Regler for personvern
[5LKYZD-YGR7]


--
Med vennlig hilsen / Best regards

Andreas Kristiansen
Co-founder & CMO
+47 400 54 350

Connect with me on LinkedIn
linkedin.com/in/andreaskristi/

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:20
Til: Support
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hi,

this is that some trolls have registered an account in my name with you.

I want you please inform me who these trolls are.

And if you could please inform me about which better routines that you are going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other people/citizens.

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 10:30 skrev Support :
Kjære herr,



vennligst spesifiser spørsmålet ditt.
Dessverre er det ikke klart.
Vil du slette profilen din?



Dear Sir,



please specify your question. Unfortunately, it is not clear. Would you like to delete your profile?

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


On August 12th 2020, 5:41 am "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 23:53
Subject: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
To: < eribsskog@gmail.com>


Hello Baron Erik (ID: 1001712987, NickName: Ribba),

You have received a message from Vera_summerray (http://www.single-baltic-lady.eu.com/profile.php?ID=1001704521)!

To reply this message login to your account here: http://www.single-baltic-lady.eu.com/member.php


Hi,Baron Erik !I was thinking about a good phrase ... more...

Best regards,

Single Baltic Lady
You are receiving this message because you have an active profile on http://www.single-baltic-lady.eu.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on http://www.single-baltic-lady.eu.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").

!!!Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Profile changed to reject
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:13
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 10:29
Subject: Profile changed to reject
To:


Dear Baron Erik,

Your profile was reviewed and rejected due to one of the following reasons:

1) Your profile is a duplicate (you already have a profile on our site); 2) Your profile information is supplied in a wrong language:
You may fill out this questionnaire in any of these languages: English, German, French, Spanish, Italian.
However we strongly recommend filling it out in English, as it is the most common spoken foreign language in CIS;

3) Your profile contains information not allowed by rules of this site. Note that we do not allow publishing contact information in wrong text fields (e.g. description), visible to other users;
4) You have uploaded unacceptable photos to your profile;
5) We have reasons to doubt that this is a profile of a real person.
6) You inserted personal contact information into messages sent through our website

Simply follow the link below to log into your account:
http://www.single-baltic-lady.com/member.php

Your identification number (ID): 1001712987

Your e-mail used for registration: eribsskog@gmail.com

Thank you for using our services!

--

Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kansellert ordre 123504 - Platekompaniet 1
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:09
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 10:24
Subject: Kansellert ordre 123504 - Platekompaniet 1
To:



Hei Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog,



Din ordre har nå blitt kansellert.

Dette kan skyldes feil lagerbeholdning i butikk eller at hentefristen har gått ut.



Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en ny reservasjon eller kontakte butikken din på telefon.



Med vennlig hilsen

Platekompaniet

Platekompaniet

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:02
Til: Jernia Steinkjer
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 10:17 skrev Jernia Steinkjer :
Hei,

Det var beklagelig og høre. Vi i butikk har kansellert denne ordren.

Beklager og ønsker deg en fin dag : )

Mvh
Jernia Steinkjer
Jens

Fra: Erik Ribsskog
Sendt: onsdag 12. august 2020 05:30
Til: juridisk
Kopi: Jernia Steinkjer ; Jernia Kundesenter ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; fmovpost ; post@canica.no
Emne: Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har jobba som Rimi-butikksjef, på den tida som Stein Erik Hagen eide Rimi.

Og jeg har også hatt deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef i Rimi.

Så det er kanskje de som tuller.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:00
Subject: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.
To:


PÅMINNELSE

Kjære kunde!
Din bestilling 0044375112, lagt inn 07.08.2020, 10:26 holdes av ut dagen i dag. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:

Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Vis butikksiden

Bestillingen inneholder:

Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0

Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.


Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reservasjon 123504 - Platekompaniet
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 15:57
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 10:16
Subject: Reservasjon 123504 - Platekompaniet
To:



Hei Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog,



Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.



Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!   

Gi en vurdering



Reservasjon

Produkt Antall Pris
Ole Ivars - På Konsert Med Ole Ivars (DVD)
378565 1 kr 179,00
BETALINGSMETODE
DELSUM kr 179,00
FRAKT kr 0,00
MVA kr 35,80
BETALT kr 0,00
TOTALT kr 179,00
REST kr 179,00


Bestillingsdato: 12. august 2020 10.16

Betalingsform: Betales i butikk


Kundeinformasjon

Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog

99118822

eribsskog+promp@gmail.com



Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 22:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 22:00:00
Onsdag 10:00:00 - 22:00:00
Torsdag 10:00:00 - 22:00:00
Fredag 10:00:00 - 22:00:00
Lørdag 10:00:00 - 20:00:00



Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City



Platekompaniet

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Takk for din mail!
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 15:50
Til: VitaeLab
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det heter seg, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Og hvis dere bare vil si dette, til politiet, så lager dere politistat, (må man vel si).

(Politiet bruker eventuell monopol-informasjon, til å drive med hemmelighetskremmeri.

Har jeg lest i britiske nettaviser).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


ons. 12. aug. 2020 kl. 09:10 skrev VitaeLab :

Hei Erik, og takk for din mail!

Vi beklager det som har skjedd og sperret dine opplysninger for videre bestillinger.

Vi anbefaler at du anmelder forholdet til politiet, og hvis du sender politianmeldelsen til oss, så kan vi gi mer opplysninger om hvordan bestillingen har blitt opprettet. IP- adressen kan vi kun oppgi til politiet.

Vi ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen

Gry, Kundeservice



Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)
E-post: kundeservice@vitaelab.no
Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Manglerud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo




Den 12.08.2020 ved 05:28 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: VitaeLab
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:49
Subject: Mottatt varer i retur
To:



Hei Erik!

Vi har forsøkt å nå deg angående en retur vi har mottatt, vennligst ta kontakt med kundeservice på 98701401 og oppgi 184009. Du kan også svare tilbake på denne meldingen.

Vi ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen

Jane, Kundeservice



Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)
E-post: kundeservice@vitaelab.no
Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Mangelrud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 15:41
Til: Jernia Volda
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 09:06 skrev Jernia Volda :
Hei

Vi følger opp saken, bestilling slettet !

Mvh
Jernia Volda
Per M Dahl
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: onsdag 12. august 2020 05:39
Til: juridisk
Kopi: Jernia Volda ; Jernia Kundesenter ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; post@canica.no ; fmovpost
Emne: Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har jobba som Rimi-butikksjef og hatt deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef på Rimi Kalbakken.

Så det er kanskje hu som tuller.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:00
Subject: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.
To:


PÅMINNELSE

Kjære kunde!
Din bestilling 0044375086, lagt inn 07.08.2020, 10:23 holdes av ut dagen i dag. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:

Jernia Volda
Holmen
6100
Volda
70077000
Vis butikksiden

Bestillingen inneholder:

Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
NISSE 17X30CM RØD/GRÅ 1 149.0 149.0

Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.


Vennlig hilsen
Jernia Volda

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Henvendelse til Color Line [ ref:_00DD0oGsq._5004G2AwAok:ref ]
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 15:09
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@colorline.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ColorLine Kundeservice
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 08:13
Subject: RE: Henvendelse til Color Line [ ref:_00DD0oGsq._5004G2AwAok:ref ]
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik,

Takk for din henvendelse og for at du informerer oss om det.
Vi ønsker deg god bedring.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen
Milja Lea | Kundeservice

Color Line AS
Telefon:  +47 22 94 42 00 

Color Line er Norges største og et av Europas ledende cruise- og transportrederier.




--------------- Original Message ---------------
From: ColorLine Kundeservice [service@colorline.com]
Sent: 24.07.2020 14:56
To: eribsskog@gmail.com
Subject: Henvendelse til Color Line ref:_00DD0oGsq._5004G2AwAok:ref

Dette er en automatisk generert e-post.


Takk for din henvendelse.

Vi har for tiden svært stor pågang inn til vårt kundesenter og gjør alt vi kan for å hjelpe kundene våre. For øyeblikket må du forvente svartid på inntil 10 virkedager.

For oppdatert informasjon om reiseråd og seilinger se:
www.colorline.no

Ved hastesaker ta kontakt på telefon +47 22 94 42 00.


Åpningstider:
Mandag – fredag 0900 - 1800
Lørdag 0900 - 1500
Søndag 0900 - 1700


Med vennlig hilsen

Color Line AS | Kundeservice
Telefon: +47 22 94 42 00



Det er viktig at du beholder tekst og kode i Subject / Emne feltet dersom du svarer på denne mailen.





Kopi av Henvendelse:

Erik Løvenbalk Ribsskog

Booking:
Medlemsnummer:

Valg: Annet


Jeg har covid-19.
Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer.
Men men.

Mvh
Erik Løvenbalk Ribsskog



ID:ref:_00DD0oGsq._5004G2AwAok:ref

Løvenskiold fra førstegangstjenesten følger med. Noe sånt


PS.

Løvenskiold har snoka før:


http://johncons.angelfire.com/arkiv.html

Da jeg jobba for Arvato Liverpool, (noe jeg gjorde fra sommeren 2005 til høsten 2006), så sa noen av sjefene der, at vi Arvato-folka, fikk lov til å trene, mer eller mindre gratis her. Men da jeg gikk dit, (noen uker seinere), så sa de i resepsjonen der, at det ikke var sånn


https://www.cpliverpool.com/leisure-club

PS.

Så det trenings-tilbudet, (på Crowne Plaza), var muligens bare, for kvinnfolk.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg gikk først til Lifestyles Gym, i Everton Valley.

(Som lå i gangavstand fra Walton.

Hvor jeg bodde, på den tida).

Men der var det heller ikke mulig, å trene.

Men etterhvert, så endte jeg opp, på Lifestyles Gym, (drevet av kommunen), i Victoria Street, (i Liverpool sentrum).

(Et treningsstudio som min Arvato-kollega Karianne Kynbråten hadde anbefalt for meg, (noen uker/måneder tidligere).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv