Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. oktober 2022

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437 - Din sak med saksnummer INC0017933 har bl
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2022 kl. 17:00
Til: Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>
Kopi: hei@motkraft.no, nve@nve.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, postkasse@datatilsynet.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, trond.skjellerud@elvia.no, kundeservice@fortum.com, adwords-support@google.com, post@ustekveikja.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg synes ikke at dette er løst.

Som jeg har forklart dere mange ganger nå, så var det noen nett-troll som 'porterte' mitt strøm-abonnement fra Hafslund til Norgesenergi.

(Det er bare toppen av isfjellet.

Men likevel).

Og Norgesenergi nekter å rydde opp etter nett-trollene.

Og det er en jungel av organisasjoner, som har ansvaret, for strøm-bransjen (NVE blant annet (og RME) Elklagenemda (med flere), Forbrukerrådet, Forbrukertilsynet, DNV GL og dere).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser også at dere er pådrivere for å full-digitalisere strøm-målere osv.

Da kan jo 'storebror/staten' sitte og se hva folker bruker av strøm i sanntid.

De kan vel se om folk er hjemme og kanskje også hvem som er hjemme.

Så dette kræsjer litt mer personvernet, må man vel si.

Skjerpings!


fre. 25. feb. 2022 kl. 09:34 skrev Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>:
Hei, 

Din sak med saksnummer INC0017933 har blitt løst. Du kan svare på denne eposten innen 4 dager dersom du ønsker å legge til noe mer. Hvis du anser saken som løst, vil den automatisk bli lukket. 



Siste kommentar i saken var: 

2022-02-24 13:14:46 CET - EribsskogAdditional comments
received from: eribsskog@gmail.com

Hei,

nå har du svart på en kopi, som dere har fått, siden at Bærum kommune har
nevnt dere, i min husleie-kontrakt.

Siden dette, så har noen nett-troll bytta strøm-leverandør, i mitt navn,
til Glitre, (i Drammen), og noen i Nord-Norge.

På Glitre sitt nettsted så stod det e-post-adresser til hvilke myndigheter,
som har med strøm-bransjen å gjøre.

Så om dere heller kunne opplyst om hvordan man skal gå frem, istedet for å
bare skrive noe tafatte greier.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Som svar på en av mine seinere mailer, så har dere også sendt meg noen
tekst-meldinger.

(En som heter Lars Kristensen hos dere, sendte meg en tekstmelding, i går.

Som svar på en kopi-mail.

Men for det første så trenger dere svare som idioter, på kopi-mailer, som
er sendt, som oppdateringer.

Og for det andre, så velger kunden/borgeren korrespondanse-metode.

Så at dere på 'fjortiss-jenters' vis hopper fra mail til SMS.

Det blir litt merksnodig, må jeg si.

Skjerpings!


ons. 6. okt. 2021 kl. 09:04 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:

> Hei igjen Erik
>
> Hos Los har du ingen abonnement så kan dessverre ikke hjelpe deg i denne
> saken.
>
> Med ønske om en fin dag
>
> Vennlig hilsen
> * Meike *| Kunderådgiver
> T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
> LOS AS
> Kjøita 18, 4630 Kristiansand
> Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
> los.no
> <https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__los.no_&d=DQMGaQ&c=eIGjsITfXP_y-DLLX0uEHXJvU8nOHrUK8IrwNKOtkVU&r=lHeO--_Ul99sCc0Xu1VOY7g4m4F0gp-UKEeNc1cKbHA&m=-T1fK0Nlcup2AhouJHzrIJdraG9t42HEwclZC_nvOik&s=triOALYIF3nDW60Khb2M5kTyPQXQpJtD-Q2wrPhoTzU&e=> |
> Facebook: losenergi
> <https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__facebook.com_losenergi_&d=DQMGaQ&c=eIGjsITfXP_y-DLLX0uEHXJvU8nOHrUK8IrwNKOtkVU&r=lHeO--_Ul99sCc0Xu1VOY7g4m4F0gp-UKEeNc1cKbHA&m=-T1fK0Nlcup2AhouJHzrIJdraG9t42HEwclZC_nvOik&s=LLYJoJhmwEO9-_pq6vTntfzBsLUNiNLxLnJuKofnNXo&e=>
> Åpningstider
> T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00
>
>
>
> ------------------- Opprinnelig melding -------------------
> *Fra:* eribsskog@gmail.com;
> *Mottatt:* Thu Sep 30 2021 16:28:35 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
> *Til:* kundeservice@hafslundstrom.no;
> *Kopi:* 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <
> post@baerum.kommune.no>; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no;
> svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com;
> post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org;
> amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no;
> sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@norgesenergi.no;
> *Emne:* Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl
> Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
> Hei,
>
> jeg viser til deres siste brev/inkassovarsel, (fra 17. september).
>
> (Se vedlegg).
>
> nå begynner jeg å bli lei av å forklare om dette.
>
> Så jeg sender også kopi til Reguleringsmyndigheten for energi, (som jeg
> har funnet om på nettet nå).
>
> Så kanskje de klarer å få dere strøm-firmaene til å skjerpe dere.
>
> Som sagt, så leier jeg av Bærum kommune.
>
> Og i en perm, som jeg fikk, da jeg flytta inn her, (i 2018), så står det:
> 'Ved innflytting i bolig, bestiller Boligbistand strøm, samt nettlede fra
> Hafslund'.
>
> Så Bærum kommune har bestilt strøm-abonnement i mitt navn, (for å si det
> sånn).
>
> Og så under coronaen, så fikk jeg fornyet leie-kontrakt.
>
> Og der stod det at Bærum kommune muligens ønsker å bytte til LOS, (i mitt
> navn), for da fikk de en måned gratis.
>
> Men jeg har ikke fått noe bekreftelse om dette, fra Bærum kommune.
>
> Og jeg har fått Hafslund-regninger, som jeg har levert hos Nav, (en gang i
> måneden), som vanlig.
>
> Men så har tydligvis ikke Nav betalt disse regningene.
>
> Jeg kommer ikke inn, på 'min konto', hos Hafslund.
>
> Siden at det var kommunen som opprettet strøm-abbonementet, i mitt navn.
>
> (Så de har kanskje opprettet en e-post-adresse i mitt navn osv., undrer
> jeg.
>
> Hm).
>
> Så jeg får ikke sett online, (på min Hafslund-konto), angående når/om Nav
> betaler.
>
> Og Nav gir meg heller ikke noen tilbakemeldinger om dette, (jeg leverer
> strøm-regningene i en konvolutt, en gang i måneden, hos Nav Sandvika).
>
> Men det er mulig at bolig-bistand kan ha fortalt til Nav, at de skulle
> bytte til LOS.
>
> Og så har Nav bare kasta Hafslund-regningene.
>
> For jeg har også fått en faktura, fra Norgesenergi, (så kommunen har
> kanskje blanda disse navnene, de skriver at de kanskje vil bytte til LOS,
> (på den nye kontrakten), og så har de muligens bytta til Norgesenergi
> istedet, hvis ikke det er noen nett-troll som har gjort det).
>
> *Så både Hafslund og Norgesenergi, har fakturert, for strøm, i høst.*
>
> Og så får jeg inkasso-varsler, fra Hafslund.
>
> Det må vel sies, å være, på grensen, til svindel.
>
> Så dette håper jeg at den 'strøm-ombudsmannen' rydder opp i.
>
> Jeg har nå levert Norgesenergi sin faktura, (for strøm i høst), til Nav.
>
> Så jeg regner med at de betaler den.
>
> Og jeg må derfor si, (jeg antar at det er Bærum kommune som har bytta til
> Norgesenergi, i mitt navn), at dere hos Hafslund, driver og surrer fælt.
>
> Hvis Bærum kommune har bytta til Norgesenergi, så skal ikke Hafslund sende
> regninger, (mener jeg).
>
> Her er det at dere har festa fælt, i forbindelse med gjenåpningen, (kan
> det virke som).
>
> At dere har gjort noen stygge blemmer.
>
> Skjerpings!
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
> Date: ons. 29. sep. 2021 kl. 08:03
> Subject: SV: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl
> Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
> To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
>
>
> Hei igjen Erik,
>
> Jeg finner ikke noe registrert på ditt navn.
>
> For å sjekke opp i om du er kunde hos oss trenger vi fødselsdato eller
> målernummeret det gjelder.
>
> Bare å ta kontakt dersom du har flere spørsmål.
>
> Ønsker deg en fin dag!
>
>
>
> Vennlig hilsen
> * Hege *| Kundebehandler
> T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
> LOS AS
> Kjøita 18, 4630 Kristiansand
> Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
> los.no
> <https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Furldefense.proofpoint.com%2Fv2%2Furl%3Fu%3Dhttp-3A__los.no_%26d%3DDQMGaQ%26c%3DeIGjsITfXP_y-DLLX0uEHXJvU8nOHrUK8IrwNKOtkVU%26r%3DlHeO--_Ul99sCc0Xu1VOY7g4m4F0gp-UKEeNc1cKbHA%26m%3D-T1fK0Nlcup2AhouJHzrIJdraG9t42HEwclZC_nvOik%26s%3DtriOALYIF3nDW60Khb2M5kTyPQXQpJtD-Q2wrPhoTzU%26e%3D&data=04%7C01%7Ckundesenter%40los.no%7Cc5679851dc3b49c467ea08d9841e8b6b%7C35de1f6f74634230b310c6161e75518a%7C0%7C0%7C637686089147588313%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=kdRtbAP2DsaPglmfqSV5HMWn8EZHaM1zV5KIePcMrRY%3D&reserved=0>
> | Facebook: losenergi
> <https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Furldefense.proofpoint.com%2Fv2%2Furl%3Fu%3Dhttp-3A__facebook.com_losenergi_%26d%3DDQMGaQ%26c%3DeIGjsITfXP_y-DLLX0uEHXJvU8nOHrUK8IrwNKOtkVU%26r%3DlHeO--_Ul99sCc0Xu1VOY7g4m4F0gp-UKEeNc1cKbHA%26m%3D-T1fK0Nlcup2AhouJHzrIJdraG9t42HEwclZC_nvOik%26s%3DLLYJoJhmwEO9-_pq6vTntfzBsLUNiNLxLnJuKofnNXo%26e%3D&data=04%7C01%7Ckundesenter%40los.no%7Cc5679851dc3b49c467ea08d9841e8b6b%7C35de1f6f74634230b310c6161e75518a%7C0%7C0%7C637686089147588313%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=eD7PEIK9kQmo5bjrFgmL9rVojZtorTOJkLi5niY6qSo%3D&reserved=0>
> Åpningstider
> T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00
>
>
>
> ------------------- Opprinnelig melding -------------------
> *Fra:* eribsskog@gmail.com;
> *Mottatt:* Fri Sep 24 2021 15:09:03 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
> *Til:* 1. KS Privat <kundesenter@los.no>;
> *Kopi:* Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>;
> kundeservice@norgesenergi.no;sfovpost@statsforvalteren.no;
> post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;
> kundeservice@hafslundstrom.no; lbf@lbf.no;post@finkn.no;
> post@akademikerforbundet.no; kundesenter.no@lowell.com;
> svc.no.nova@lowell.com;
> *Emne:* Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund
> Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
> Hei,
>
> etter at jeg sendte den forrige mailen, så har jeg fått en faktura fra
> Norgesenergi (med fakturadato 13. september).
>
> Og de har fakturert strøm fra 1. august og nettleie, (fra Elvia), fra 1.
> juli.
>
> De skriver at jeg har gjort et godt valg.
>
> Men jeg har ikke byttet strøm-leverandør.
>
> Men det er mulig at kommunen kan ha gjort det.
>
> De byttet dørlås her, på begynnelsen av coronaen, uten å sende noe
> skriftlige, (kun noen kryptiske talebeskjeder la de igjen, som jeg trodde
> måtte være angående en Erik i Sandvika, eller noe, for det ga ikke noe
> særlig mening).
>
> Så dette er muligens noe slags uskikk, (eller noe lignende), fra kommunen.
>
> Hvis ikke det er noen nett-troll som har tullet.
>
> På husleie-kontrakten står det at kommunen ønsker å bytte til LOS, men det
> er mulig at de liksom har ombestemt seg, før de skrev ut den kontrakten,
> selv om det kanskje ikke gir så mye mening.
>
> Men de har kanskje en slags hersje-kultur).
>
> Erik Ribsskog
>
> søn. 19. sep. 2021 kl. 12:59 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
>
>> Hei Erik,
>>
>> Takk for at du tar kontakt med oss.
>>
>> Vi trenger ditt kundenummer hos oss for å kunne se på dette.
>> Dersom du er kunde hos oss og Nav skal betale må Nav kontakte oss slik at
>> vi får registrert fakturainformasjonen til Nav.
>> Hører fra deg.
>>
>> Ønsker deg en fin dag!
>>
>> Vennlig hilsen
>> * Hege *|Kundebehandler
>> T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
>> LOS AS
>> Kjøita 18, 4630 Kristiansand
>> Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
>> los.no
>> <https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Furldefense.proofpoint.com%2Fv2%2Furl%3Fu%3Dhttp-3A__los.no_%26d%3DDQMGaQ%26c%3DeIGjsITfXP_y-DLLX0uEHXJvU8nOHrUK8IrwNKOtkVU%26r%3DlHeO--_Ul99sCc0Xu1VOY7g4m4F0gp-UKEeNc1cKbHA%26m%3D-T1fK0Nlcup2AhouJHzrIJdraG9t42HEwclZC_nvOik%26s%3DtriOALYIF3nDW60Khb2M5kTyPQXQpJtD-Q2wrPhoTzU%26e%3D&data=04%7C01%7Ckundesenter%40los.no%7Cc5679851dc3b49c467ea08d9841e8b6b%7C35de1f6f74634230b310c6161e75518a%7C0%7C0%7C637686089147598259%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=sq4X6FTss%2BBd5d1zE%2FV6vrUE%2B2mn4XWGXsHO1RiLBdw%3D&reserved=0>
>> | Facebook: losenergi
>> <https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Furldefense.proofpoint.com%2Fv2%2Furl%3Fu%3Dhttp-3A__facebook.com_losenergi_%26d%3DDQMGaQ%26c%3DeIGjsITfXP_y-DLLX0uEHXJvU8nOHrUK8IrwNKOtkVU%26r%3DlHeO--_Ul99sCc0Xu1VOY7g4m4F0gp-UKEeNc1cKbHA%26m%3D-T1fK0Nlcup2AhouJHzrIJdraG9t42HEwclZC_nvOik%26s%3DLLYJoJhmwEO9-_pq6vTntfzBsLUNiNLxLnJuKofnNXo%26e%3D&data=04%7C01%7Ckundesenter%40los.no%7Cc5679851dc3b49c467ea08d9841e8b6b%7C35de1f6f74634230b310c6161e75518a%7C0%7C0%7C637686089147598259%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=52Etw8TGtQO1GqF3MUFZ9X8U4UP5tI3PREbaYk6z5gs%3D&reserved=0>
>> Åpningstider
>> T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00
>>
>>
>>
>> ------------------- Opprinnelig melding -------------------
>> *Fra:* eribsskog@gmail.com;
>> *Mottatt:* Sun Sep 12 2021 00:46:20 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
>> *Til:* svc.no.nova@lowell.com;
>> *Kopi:* 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <
>> post@baerum.kommune.no>;kundesenter.no@lowell.com;
>> post@akademikerforbundet.no;post@finkn.no;lbf@lbf.no;
>> kundeservice@hafslundstrom.no;hrwuk@hrw.org;amnestyis@amnesty.org;
>> post@sivilombudsmannen.no;sfovpost@statsforvalteren.no;
>> *Emne:* Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund
>> Strøm) - unngå at kravet øker!
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev fra 3. september.
>>
>> (Se vedlegg).
>>
>> Dette har jeg forklart om, i min mail, (se videresendt melding).
>>
>> Det virker som at dere ignorerer det jeg har skrevet der.
>>
>> Det er som sagt Nav Bærum som har forpliktet seg til å betalte min
>> strøm-regninger, (siden høsten 2018).
>>
>> Og jeg har levert disse regningene i tide, hver måned, siden
>> august/september 2018.
>>
>> Det er heller ikke jeg som har inngått strøm-avtalen personlig.
>>
>> Det må være kommunen som har gjort det, (i mitt navn).
>>
>> Og i den fornyede leie-kontrakten, (fra forrige måned), så står det, at
>> Bærum kommune sin boligbistand-avdeling forbeholder seg retten til, å bytte
>> strøm-leverandør, (på vegne av meg), til et firma som heter LOS, (som visst
>> lover en måned gratis strøm osv.).
>>
>> Jeg vet ikke om det er det som har skjedd her, og at Hafslund ikke har
>> fått med seg dette.
>>
>> Jeg har ikke fått noe informasjon fra kommunen, om når de akter å bytte
>> til LOS.
>>
>> Men de er generelt dårlige til å informere, (her ute i Bærum), vil jeg si.
>>
>> Blant annet så har jeg bare overtatt kabel-TV-kanalene til den forrige
>> beboeren.
>>
>> Jeg har ikke inngått noen kabel-TV-avtale, i mitt eget navn.
>>
>> Jeg har bare overtatt de kanalene som den forrige beboeren liker.
>>
>> Jeg liker for eksempel MTV-kanalene.
>>
>> Men siden at Bærum kommune ikke har gitt meg noe informasjon om den
>> TV-avtalen som foreligger for leiligheten, så har jeg ikke kontaktet
>> Telenor om dette, (siden at jeg da ikke har noen ordentlig referanse, å
>> oppgi).
>>
>> Så dette er at Bærum kommune gjør det på en bestemt (dum) måte, for
>> kommunale boliger, og så har de lagd noe surr.
>>
>> Og så får jeg innkassovarsel.
>>
>> Det er jo latterlig.
>>
>> Det var også det samme, når det gjaldt plen-klipping.
>>
>> De ga meg en svær perm, med informasjon, når jeg flytta inn.
>>
>> Men det stod ikke et ord om hvem som har ansvaret for å klippe plenen her.
>>
>> Så jeg lurte i førsten på om jeg måtte kjøpe meg en gressklipper, eller
>> ikke.
>>
>> (Før det plutselig dukka opp noen, (antagelig fra kommunen), som klipte
>> plenen.
>>
>> Og etterhvert så dukka de opp med trykkluftborr, (for å bytte noen heller
>> utafor leiligheten), sånn at jeg fikk hjernerystelse, mer eller mindre).
>>
>> Og dette kunne jeg jo ha spurt de om.
>>
>> Men de løy på visningen, om at det var gardinstang i stua, og en del
>> annet.
>>
>> (Og de hadde visningen etter kontrakt-underskrivelsen).
>>
>> Så jeg ble litt frika ut, (for å si det sånn).
>>
>> Men nå håper jeg at dere skjønner, at det er Nav Bærum som dere må
>> kontakte.
>>
>> Det er de som har ansvaret for å betale disse strøm-regningene.
>>
>> Dette opplyste jeg også om i den forrige mailen.
>>
>> Så at dere skal ha så tungt for det, det høres rart ut, må jeg si.
>>
>> Bærum kommune sin bolig-bistand-avdeling, (som de kaller det), holdt
>> tidligere til hos Nav, men de holder nå til i Brambini-gården, (heter det
>> vel).
>>
>> Det er et slags anneks til rådhuset, som er oppkalt etter Bærums
>> italienske 'grunnlegger' Brambini.
>>
>> Så er litt inspirert av denne italienske linken, og gjør ting på en litt
>> unorsk måte, kan det virke som.
>>
>> Men dere må nesten likevel kontakte Bærum kommune, om disse regningene,
>> siden at det er deres ansvar å betale disse.
>>
>> Skjerpings!
>>
>> Erik Ribsskog
>> ---------- Forwarded message ---------
>> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>> Date: tir. 31. aug. 2021 kl. 06:20
>> Subject: Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) -
>> unngå at kravet øker!
>> To: <svc.no.nova@lowell.com>
>> Cc: <sfovpost@statsforvalteren.no>,post@sivilombudsmannen.no <
>> post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <
>> hrwuk@hrw.org>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, LbF Leieboerforeningen <
>> lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <
>> post@akademikerforbundet.no>
>> Hei,
>>
>> denne saken har jeg sendt om til Hafslund, (og Statsforvalteren).
>>
>> Det er sånn, at Nav Bærum har forpliktet seg, til å betale mine
>> strøm-regninger, ifølge forskjellige vedtak.
>>
>> Så her er det en glipp, (eller to glipper), fra Nav.
>>
>> Jeg har levert strøm-regningene, en gang i måneden, hos Nav.
>>
>> (Jeg har reist til Sandvika, og levert de selv).
>>
>> Og det har funka greit, i tre år nå.
>>
>> Men nå har visst Nav fått nok, av sine egne vedtak, og begynt med noe
>> slags oppvigleri, og nekter visst og betale, disse strøm-regningene.
>>
>> Men det burde egentlig bare være å kontakte Nav.
>>
>> Jeg kan skaffe kopi at de nevnte vedtakene, hvis det trengs.
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg ble litt frika ut av, at dere skriver mail-adressen min, på en sånn
>> rar måte.
>>
>> Hvorfor har dere klistra personnummeret mitt, inn i mail-adressen.
>>
>> Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre, (for å si det sånn).
>>
>> Hvorfor har dere gjort noe så merkelig, lurer jeg.
>>
>> Skjerpings!
>>
>> PS 2.
>>
>> Her kan dere se mailen som jeg sendte Statsforvalteren og Hafslund,
>> (blant annet), om dette, for noen dager siden:
>>
>> 'Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>> Oppdatering/Fwd: Klage
>> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>25. august 2021 kl. 01:16
>> Til: sfovpost@statsforvalteren.no
>> Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis
>> <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>,
>> kundeservice@hafslundstrom.no
>> Hei,
>>
>> foreleden dag, så fikk jeg et nytt inkassovarsel, fra Hafslund, i posten.
>>
>> Siden høsten 2018 så har jeg som sagt leiet kommunal bolig, av Bærum
>> kommune.
>>
>> Og siden at jeg går på sosialen, så har de betalt strøm og husleie.
>>
>> (I følge X antall skriftelige vedtak.
>>
>> Som Nav nå har begynt å tulle med).
>>
>> Jeg har da to ganger per måned, dratt ned til Sandvika, for å levere
>> husleie-faktura og strøm-faktura, til Nav.
>>
>> Og det har funka bra.
>>
>> Helt til nå nylig, når Nav liksom har fått 'mensen', kan det virke som.
>>
>> Når det gjelder inkassovarselet i vedlegg-filen.
>>
>> Så var det sånn, at jeg leverte den fakturaen, i postkassa til Nav
>> Sandvika, på 23. juli.
>>
>> (Jeg ser på nettbanken nå, at jeg kjøpte en enkeltbillett, i Sandvika,
>> den dagen.
>>
>> Etter å ha gått ned dit, for å få litt 'Corona-trim'.
>>
>> For å si det sånn).
>>
>> Så Nav har skulka to innbetalinger på rad, (til Hafslund), kan det virke
>> som.
>>
>> Så om de har blitt jihadister der, eller hva det kan være.
>>
>> Dette må jeg klage på.
>>
>> Det er jeg som får smellen her, (ved at jeg får inkasso-varsler og det
>> som verre er).
>>
>> Så dette må jeg klage på.
>>
>> Med hilsen
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Det er også sånn, at Nav er innadvendte, når det gjelder å forklare om,
>> når de trenger å motta disse regningene, i forhold til faktura-datoen.
>>
>> Man skulle kanskje tro at de ville informere om sånt.
>>
>> Men nei.
>>
>> Og de har også en konvertert forslags-postkasse der, som de, (en
>> Nav-Steinar, med kroppsarbeider-fysikk), maner folk til å bruke, når man
>> går for å levere bilag, på konvensjonelt vis, i resepsjonen.
>>
>> Og angående når man skal bruke denne konverterte forslags-postkassa, det
>> er de også innadvendte angående, vli jeg si.
>>
>> (Man skulle kanskje tro at de ville informert om dette, i et møte, eller
>> noe.
>>
>> Men nei).
>>
>> Men det er kanskje fordi at vi mer eller mindre er i union med Tyskland
>> nå, og at de liksom har blitt nazister.
>>
>> Noe sånt.
>>
>> Dette må jeg klage på.
>>
>> Det var også sånn, at jeg for mer enn ti år siden, (da jeg bodde i
>> England), prøvde å få utbetalt min pensjonsbeholdning, (på cirka en
>> million).
>>
>> Men da begynte de, (hos Nav), bare å kveme, etter alle kunstens regler.
>>
>> Så det var ikke mulig å få noe klart ut av de.
>>
>> Og jeg har lest på nettet, (noen som heter Nasjonale Varslingsgruppe har
>> skrevet om dette), at Nav reduserer sosial-støtte-satser, for
>> varslere/høyre-folk, (som meg), fordi at denne typen varsling, ikke er i
>> overenstemmelse, med den kommunistiske tanken, om hva som er politisk
>> korrekt.
>>
>> Så dette kan muligens være, at Nav liksom, har blitt Nord-Koreanske.
>>
>> Noe sånt.
>>
>> Så dette må jeg klage på.
>>
>> Skjerpings!
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ---------
>> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>> Date: søn. 25. jul. 2021 kl. 03:16
>> Subject: Klage
>> To: <sfovpost@statsforvalteren.no>
>> Cc: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <
>> amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.
>>
>> Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.
>>
>> (Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på
>> 80/90-tallet.
>>
>> Så man kan ikke bare maile regningene.
>>
>> Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.
>>
>> Men de har en 'russisk' postkasse, i en krok/gang der, som
>> resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i
>> den vanlige resepsjonen.
>>
>> Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.
>>
>> Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.
>>
>> Så det må jeg klage på).
>>
>> Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2
>> der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).
>>
>> Dette er en postluke.
>>
>> Og den er litt trang/lang.
>>
>> Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.
>>
>> Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.
>>
>> Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine
>> 'skjema-konvolutter', (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.
>>
>> Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.
>>
>> Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.
>>
>> Og da lå det et inkasso-varsel der.
>>
>> Nav hadde ikke betalt juni-regninga.
>>
>> De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).
>>
>> Så jeg har fått inkasso-varsel.
>>
>> Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).
>>
>> (På samme måte, gjennom det hølet i veggen).
>>
>> Men jeg vet ikke om de har betalt den.
>>
>> Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.
>>
>> Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt
>> tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå,
>> (Lowell).
>>
>> Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.
>>
>> Dette er i tillegg til tidligere tull.
>>
>> 'Nazistene' hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.
>>
>> Så jeg har en hul tann i kjeften nå.
>>
>> Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en
>> tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).
>>
>> Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i
>> 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg
>> endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen,
>> siden at jeg var folkeregistrert her).
>>
>> Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.
>>
>> Så de er ondskapsfulle der, virker det som.
>>
>> Så det må jeg klage på.
>>
>> Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt,
>> på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under
>> Corona-en.
>>
>> Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse
>> med en omsorgssvikt-sak.
>>
>> Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den
>> gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning),
>> og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.
>>
>> Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i
>> forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.
>>
>> Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).
>>
>> Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til
>> dere.
>>
>> Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg
>> fri rettshjelp, (og denslags).
>>
>> Skjerpings!
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> IMG_20210825_0001 paint.jpg
>> 638K '.
>>
>> ---------- Forwarded message ---------
>> Fra: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
>> Date: man. 30. aug. 2021 kl. 08:49
>> Subject: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå
>> at kravet øker!
>> To: Ribsskog Erik Løvenbalk <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
>>
>>
>> Du har kr 2 963,80 ubetalt til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) og
>> du risikerer at gebyrene øker. Dette kan vi unngå!
>>
>> Vipps eller betal med kort:
>> Logg inn med BankID på https://min.lowell.no
>> <https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fmin.lowell.no%2F&data=04%7C01%7Ckundesenter%40los.no%7Cc5679851dc3b49c467ea08d9841e8b6b%7C35de1f6f74634230b310c6161e75518a%7C0%7C0%7C637686089147608207%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=C0mmY%2BU6VEPosn5h5DX6ZmdzBFiP3daGLTx9R2%2Fo%2FDo%3D&reserved=0>
>> .
>>
>> Betal gjennom banken din:
>> Beløp: 2 963,80
>> Konto: 63180520351
>> KID: 0136068872052410068
>>
>> Kan du ikke betale nå, eller har du spørsmål?
>> Chat med en rådgiver fra https://min.lowell.no
>> <https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fmin.lowell.no%2F&data=04%7C01%7Ckundesenter%40los.no%7Cc5679851dc3b49c467ea08d9841e8b6b%7C35de1f6f74634230b310c6161e75518a%7C0%7C0%7C637686089147608207%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=C0mmY%2BU6VEPosn5h5DX6ZmdzBFiP3daGLTx9R2%2Fo%2FDo%3D&reserved=0>,
>> eller ring oss på 23171010.
>>
>> Hilsen oss i Lowell Norge AS
>>
>> ------------------------------------
>> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013606887205241006164
>> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300000000391
>> NB: Oppgi alltid saksnummer 36068872 ved henvendelse til oss.
>>
>




Med vennlig hilsen,
Markedstjenester






Unsubscribe | Notification Preferences
 
Ref:ELHUBMSG0062241_ehvdMDVKkkjHVtd

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [RebelsMarket] Re: Hello! Not sure if you got my email for a subscrip...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2022 kl. 16:36
Til: RebelsMarket Support <support@rebelsmarket.com>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, eian@eianadvokat.no
Hi,

like I've told you a couple of times earlier, I want the Manager Director to reply about this.

(I want to know the name of the internet-troll, who has written/ordered this, in my name.

And I want to know how you plan to improve, so that something like this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


tor. 24. feb. 2022 kl. 15:23 skrev Belle Morte (RebelsMarket Support) <support@rebelsmarket.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Hi Erik

Your request (76259) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Belle Morte (RebelsMarket)

Feb 24, 2022, 6:23 PST

Erik,

Unfortunately, I haven't heard back from you. I'd love to assist you, but I don't want to flood your inbox. Due to this, I am closing this ticket, pending your response. If you're having trouble responding, please cc belle@rebelsmarket.com on your response.

If you need more help, please let me know.

Sincerely,

Belle




Belle Morte (RebelsMarket)

Feb 23, 2022, 5:49 PST

Erik,

I am sorry we haven't heard back from you yet. I would love to assist you, but, I don't want to bombard you with emails. 

If I don't hear back by the end of the business day, I will be closing this ticket, pending your response tomorrow.

Sincerely,

Belle


Belle Morte (RebelsMarket)

Feb 22, 2022, 5:39 PST

Erik,

I wanted to reach out to make sure you received my message yesterday? 

Sincerely,

Belle

Belle Morte (RebelsMarket)

Feb 21, 2022, 6:06 PST

Erik, 

There seems to be some confusion in your responses. We are not in any way affiliated with the email addresses you have ccd on your responses. In order to help, we need clarification on what is going on, and whether or not it relates to a RebelsMarket account. 

If it does, please provide the email address on your account or the order number if possible so I can look into this for you. I am not finding any accounts or subscriptions under the email address you're reaching out on. 

Sincerely, 

Belle 
Erik RIbsskog

Feb 21, 2022, 4:42 PST

This is a follow-up to your previous request #69607 "Re: [RebelsMarket] Re: Klag..."

Hi,

in my last email I wrote that I wanted a superior (like the Managing Director) to reply about this.

I can't see that that has happened.

So that I have to complain about.

Please send this to the Managing Director now.

(I want to know the name of the internet-troll who has written/ordered this in my name.

And I want to know what you plan to do, to avoid that something similar happens again).

Erik Ribsskog

fre. 8. okt. 2021 kl. 03:22 skrev Belle Morte <belle@rebelsmarket.com>:

Erik,

Per my previous emails, in order to assist you appropriately, I need your order number or the email address listed on your account.

We have to be able to pull up the order to look into this.

If you do not have that, if you were charged, please provide a screenshot of any charges.

If this was sent to you, and you have not been charged or haven't placed the order, please provide a photo of the label of the package received and any invoice that was placed inside (if there is one)

Please understand that just like any other online retailer, in order to look up an order, we do need additional details. Unfortunately, your original email, and your follow up email, did not include enough information so that we can appropriately assist you.

I would also like to confirm that I am the customer support manager and am more than willing to assist you. We want to make sure you're taken care of.

I will look forward to hearing back from you with the additional details necessary to assist you appropriately.

Thank you.

Hi,

like I wrote in my last email, I want a reply from a superior about this.

(I want to know the name of the internet-troll, who has written/ordered this, in my name.

And I want to know, what you plan to do, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog

tir. 15. jun. 2021 kl. 17:13 skrev Belle Morte (RebelsMarket Support) <support@rebelsmarket.com>:

This email is a service from RebelsMarket. Delivered by Zendesk
[7LLMGK-DKQ2]

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2022 kl. 16:06
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: hei@motkraft.no, nve@nve.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, postkasse@datatilsynet.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, trond.skjellerud@elvia.no, kundeservice@fortum.com, adwords-support@google.com, post@ustekveikja.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette har jeg forklart til dere hundre ganger nå (hadde jeg nær sagt).

Og seinest i går.

Det er noen nett-troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Og dere får kopier om sånt, fordi at noen nett-troll har 'portert' mitt strøm-abonnement fra Hafslund til Norgesenergi.

Og disse nett-trollene har da også oppgitt en tagget versjon av min mail-adresse, hvor de tagger med ordet: 'Homofil'.

Og den mail-adressen har dere så gitt videre til Eliva.

Så dette er æreskrenkelse av værste sort.

Så dette må jeg klage på.

Dere får sende oppover til en ansvarlig der, sånn at jeg forhåpentligvis får mer vettuge svar.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 24. feb. 2022 kl. 10:24 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei, og takk for din henvendele.



Ser at dette gjelder en strømbestilling fra Bodø Energi Kraftsalg, og henvendelsen din skal vel derfor til de? 





Som strømkunde hos oss får du ekstra billig mobilabonnement - sjekk prisene her!







Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Silje 
Kunderådgiver

NorgesEnergi AS

Tlf 38 10 00 80

Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no


<eribsskog@gmail.com>

February 23rd, 2022 01:26

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kunde@bodoenergi.no>
Date: man. 21. feb. 2022 kl. 20:09
Subject: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for du har valgt oss som din kraftleverandør!
Vedlagt finner du kopi på din bestilling av strøm. Det tar ca 3 dager fra bestillingstidspunktet til strømavtalen aktiveres i vårt system. Når avtalen trer i kraft vil du motta en ny e-post med ditt kundenummer og annen relevant kundedata.

Med vennlig hilsen Bodø Energi Kraftsalg

Skjema: Bestilling av strøm hos Bodø Energi Kraftsalg - velkommen!
Tidspunkt levert: 21.02.2022 20:08
Ditt referansenr: 139148

Mobiltelefon (Sladdet av johncons-blogg)
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Fødselsnummer (11 siffer) 250770*****
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnummer (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Strømavtale Glimtstrøm

(Sladdet av johncons-blogg)

(Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
MålepunktID: (Sladdet av johncons-blogg)
MeterNo: (Sladdet av johncons-blogg)
Grid owner: (Sladdet av johncons-blogg)
Bekreftet
Avlesedato 21.02.2022
Skal faktura sendes til annen adresse? NEI
Ønsker du å motta faktura på e-post? Velger du e-postfaktura slipper du et miljøgebyr på 49 kr. NEI
E-post for faktura eribsskog@gmail.com
Jeg er opptatt av bærekraft og ønsker at forbruket mitt skal være av 100% fornybar kraft produsert av nordnorsk vannkraft for kr 49,- pr mnd. JA
Jeg bekrefter at kraftleveranse skal påbegynne før angrerettsfristen utløper (14 dager). Bekreftet
Jeg aksepterer avtalevilkårene og bekrefter min bestilling. Bekreftet
Oppgi e-postadresse for få tilsendt kvittering for levert skjema eribsskog@gmail.com
Jeg aksepterer å bli kontaktet via telefon NEI
Jeg aksepterer å bli kontaktet via SMS JA
Jeg aksepterer å motta e-post fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta brev fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta Push-melding i Appen fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Med vennlig hilsen

Bodø Energi Kraftsalg

Har du spørsmål?

Kontakt oss på tlf: 755 45 100

eller send oss e-post til: kunde@bodoenergi.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av PurOliv™!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. oktober 2022 kl. 15:43
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: PurOliv <kundeservice@puroliv.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Puroliv <kundeservice@puroliv.no>
Date: lør. 29. okt. 2022 kl. 21:57
Subject: Takk for din bestilling av PurOliv™!
To: <eribsskog+LailaMonica@gmail.com>


Vi har registrert følgende opplysninger på deg:


Fornavn:: Laila Monica
Etternavn:: Ribsskog Nikolaisen
Gateadresse:: Christian Krohgs gate 43A
Postnr:: 0186
Sted:: Oslo
E-postadresse:: eribsskog+LailaMonica@gmail.com
Telefonnummer:: +47 91587593
Jeg bekrefter: Jeg er over 18 år, og har lest og godkjent salgsbetingelsene
Mailchimp: Bli lagt til vår adresseliste og vær blant de første som mottar e-poster om produkter, nyheter og eksklusive tilbud. Du kan når som helst stoppe denne tjenesten. Se personvernerklæring for mer informasjon.
Pakken sendes direkte til din postkasse i løpet av 3-10 dager.

Mvh
Kundeserviceteamet hos PurOliv™

Mer fra Facebook

kvehaugen jenker 1

PS.

Her er mer om dette:

kvehaugen jenker 2

PS 2.

Enda mer om dette:

kvehaugen jenker 3

PS 3.

Og enda mer om dette:

kvehaugen jenker 4

Mer fra YouTube

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter