Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juli 2020

Min Romerike-oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard bodde visst på gamlehjem, på sine eldre dager. (Fra Østlands-Posten 20. juli 1988)


https://www.nb.no/items/966c33df642058891e68742d97a41d22?page=3&searchText=ribsskog~1

PS.

Her er mer om dette:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000008-info

PS 2.

Det var forresten sånn.

At en gang, (antagelig i 1975), som min far hentet meg, hos min mor.

(Min lillesøster Pia var da som regel med.

Men ikke denne gangen.

Av en eller annen grunn).

Så sa min far: 'Oldemora di er dau', (mens vi kjørte, mellom Larvik og Berger).

Og da mente han nok, min mors farmor.

(Hvis jeg skulle tippe).

For mine andre oldemødre døde vel, før jeg ble født.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Men jeg hadde aldri møtt noen av mine oldeforeldre.

Så jeg visste ikke hvem denne daue oldemora mi var.

(Jeg visste ikke at jeg hadde hatt en oldemor, (som var levende), engang.

Før min far sa dette.

For hu Helga, hadde ingen fortalt meg om/nevnt, da.

Sånn som jeg husker det).

Men jeg la jo denne episoden på minnet, da.

(For å si det sånn).

Og litt rart var det vel, at det var min far, (og ikke min mor), som informerte meg om, at min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard, (min morfars mor), var død.

(Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

For å ta mer om de andre oldemødrene mine.

Så var det sånn, at jeg ble født, i 1970.

Og min farmors mor Bergit Mogan, hu døde, i 1965, (ifølge MyHeritage).

Og min farfars mor Ingeborg Olsen, hu døde, i 1962, (ifølge MyHeritage).

Og min danskfødte mormor Ingeborg sin mor Karen Margrethe Heegaard, hu døde, så tidlig som i 1937, (ifølge MyHeritage).

Så den oldemora, som min far, kom med dødsbudskapet om, i 1974/1975.

Det kan kun ha vært, min morfars mor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard, (fra Romerike).

(Vil jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Min mor pleide heller ikke, å si fra, (til Pia og meg), før vi skulle flytte, (for eksempel).

Det kan være, at min mor, ikke stolte helt, på Pia og meg.

På grunn av skilsmissen hennes, fra min far.

Min mor trodde kanskje, at Pia og jeg, var lojale, overfor min far, (selv om hu/vi hadde flytta fra han).

Og derfor holdt hu kanskje, Pia og meg, på en armlengdes avstand, da.

(Noe sånt).

Selv om jeg husker, at min mor, (i Hvatum/Aske/Brunlanes, hvor vi bodde fra våren/sommeren 1975 til våren 1976), nokså ofte nevnte Meme, (baronesse Magna Adeler f. Nyholm, som var hennes mors moster/tante), og Unse, (som var hennes mors svigerinne), i Danmark.

(For å si det sånn).

Men jeg kan ikke huske, at min mor, nevnte sin farmor Helga, en eneste gang.

Min mor, var kanskje litt redd, for sin far Johannes.

En gang vi besøke min mors foreldre, i Blombakken, i Nevlunghavn.

(Hvor min mors foreldre flytta til, i 1975.

Og dette var før jeg flytta til min far på Berger, høsten 1979).

Så hadde vi kjøpt tyggis, på veien, (dette var kanskje mens vi bodde, i Hvatum/Brunlanes).

Og så hadde min mor bedt Pia og meg, om å spytte ut tyggisene, utafor huset til min mors foreldre.

(For min mor var muligens redd for, at hennes foreldre, (som var litt gammeldagse), ikke ville satt pris på, at vi tygde tyggis.

Noe sånt).

Og da vi skulle dra hjem igjen.

Så fant bestefar Johannes, en tyggis-klyse, (som egentlig var vår), i Blombakken.

Og han skjelte og bar seg.

For hvordan folk var det, som spytta ut tyggis-klyser, på fortauet/bakken/veien/grøfta, på den måten.

Og det så da ut som, at min mor, fikk litt sjokk.

Hu sa ingenting.

(Hun turte/ville ikke forklare om, at det var våre tyggis-klyser.

For å si det sånn).

Men hu gispet etter luft, (eller måpte), liksom.

(Og var som forstenet.

Må man vel si).

Så min mor var kanskje litt redd for, sin far Johannes, (som kanskje kunne være litt streng/gammeldags).

(Selv om min morfar, også kunne ha en slags tøysete oppførsel, i perioder.

Sånn som jeg husker det).

Og min mor ville kanskje derfor ikke nevne sin fars mor, (så ofte).

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Min danske oldefar Hans Louis Heegaard, hadde visst problemer med hoftene, ifølge bestemor Ingeborg. (Fra Østlands-Posten 13. november 1991)


https://www.nb.no/items/37115bddcc7676f5c2d143411bbd35b8?page=15&searchText=ribsskog~1

PS.

Her er mer om dette:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000013-info

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13556115) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 14:29
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

nå har jeg bedt deg om å sende dette til en overordnet.

Så jeg må si at dere har noen fæle nykker, når dere ikke har gjort det.

Folk har krav på ordentlig kundeservice, så dette hører ikke noe sted hjemme, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 13:06 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei igjen,

Jeg ser at du ikke har nevnt ett telefonnummer vi kan ringe deg på for å oppklare dette.

Det er ingen som har bestilt noe.
Noen har sendt oss kontaktskjema og lagt inn din e-postadresse i e-postadresse feltet.

Dette er ett åpent skjema, vi kan dessverre ikke styre hvilken e-postadresse som skrives der.

Det er ikke så mye mer vi kan gjøre fra vår side i denne saken.

Jeg ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sun, 12 Jul 2020 12:43:38 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13556115) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Her har dere dårlige rutiner/systemer.

Og så sier dere at jeg skal bytte mail-adresse.

Det hører ingen steder hjemme, (må jeg si).

Her får dere skjerpe dere.

Vennligst send om dette til en leder!

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 08:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Dette har jeg undersøkt for deg.

Kontaktskjemaet som er sendt er ett åpent skjema.
Det er da noen som kan din e-postadresse, som skriver det inn i skjemaet.

Det er ikke så mye vi kan få gjort med dette dessverre.
Alternativet er eventuelt å bytte e-postadresse.

Jeg ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






From: Erik Ribsskog
Date: Mon, 15 Jun 2020 13:57:58 +0200
To: juridisk
Cc: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re:(Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13556115 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




2 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22247236]
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 14:23
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

selv om du ikke kan se hvem som har bestilt dette.

Så kan nok noen i IT-avdelingen deres finne ut av dette.

Så dette blir som noe fjolleri, synes jeg.

Så jeg ønsker derfor at dette sendes til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 14:49 skrev Telia Kundeservice :
Hei Erik !

Dersom saken er at noen har sendt oss en henvendelse med din epost som kontaktpunkt så har vi ikke noen mulighet til å se hvem som har gjort dette. Når man kontakter oss så kan man fylle ut ett skjema her: www.telia.no/kontakt-oss
Dersom noen da har ditt navn og din epostadresse så kan de late som de er deg, og når vi da sender svar så vil vi naturligvis svare direkte på eposten man har lagt inn som sin kontakt epost.

Dersom noen har informasjon om hva din epost adresse er, og du ikke vedkjenner deg å ha utgitt denne så må du eventuelt føre saken videre med politiet. Vi har ingen mulighet til å kontrollere om personer skriver sin faktiske epost eller ikke i vårt kontaktskjema, og vi gir heller ikke ut noen personlig informasjon uten å ha kontrollert at vi snakker med korrekt person. Så her har det ikke vært noen brudd på personvern fra vår side.

Ønsker deg en god dag!


Elin K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 12.07.2020 13:06
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:10 skrev Telia Kundeservice >:

Hei Eirik,

Dersom dette gjelder en annen sak du har hos oss så får vi dessverre ikke opp historikken for denne her. Jeg vil derfor anbefale deg å fortsette dialogen i den andre saken med oss slik at vi får opp full historikk der.

Morten K.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.06.2020 13:47
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no> >>
Date: ons. 3. jun. 2020 kl. 08:52
Subject: RE: [eID:22247236]
To: eribsskog@gmail.com> >>



Hei Erik :-)

Nå kjenner jeg ikke saken din her da jeg ikke kan se at dette er svar knyttet til en tidligere henvendelse, hvis dette er ett svar til en tidligere sendt epost så kan det være lurt å svare direkte på den slik at vi får sett hva det handler om og hva du har sendt tidligere.

Hvis dette er en ny henvendelse så må du gjerne utdype hvis det er noe du ønsker at vi i Telia skal hjelpe deg med vedrørende abonnement hos oss.

Ønsker deg en fin dag videre! :-)


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00

Med vennlig hilsen / Best regards,

Elin K.

Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050

Part of Telia Norge AS

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter

www.telia.no
[[image]]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: ikke.svar@telia.no> [mailto:ikke.svar@telia.no>]
Sent: 01 June 2020 19:55
To: kundekontakt-privat@telia.no>
Subject: [eID:22247236]

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com>

Henvendelse: Mer nettmobbing. Dette har ikke jeg skrevet. Det er sikkert skrevet av en av de titusenvis som jeg har lagt ut navn/adresse/osv til på bloggen min uten tillatelse. Så sånn er nok det. Men men.[http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007bSUD]

ref:_00D1iUhac._5001iP8dlq:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 14:12
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 14:52
Subject: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
To:


Hei,

Det kommer an på hva slags type mobil du har. Hvis du har en smart-mobil skal du som oftest trykke eller skyve/dra på det grønne symbolet som kommer opp på skjermen.

Hvis du trenger ytterligere hjelp må du besvare e-posten med informasjon om hvilket mobilnummer dette gjelder og hva slags type mobil du har, merke og modell.


Vennlig hilsen

Monika
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra:
Dato: Sun, 12 Jul 2020 12:53:33 +0200
Til:
Emne: Teknisk support - Mobilsvar

Kontaktformulær

Emne: Teknisk support
Underkategori: Mobilsvar

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Frøken Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog+psykose@gmail.com

Spørsmål:
Hvordan svarer jeg når mobilen ringer?

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Fwd: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 14:07
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , info@bladkongen.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , "sande.vgs" , Forbrukerombudet , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin.reinhard@mediafy.com, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, cecilie@mediafy.com, MEDIAFY MAGAZINES AS
Hei,

jeg synes det blir som patronisering, når dere forteller meg, at jeg må anmelde dette.

Det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Jeg setter heller ikke pris på at dere har en så dus/personlig tone, i hilsenen.

Hva er galt med bare 'hei'.

Jeg ønsker at du sender dette til din overordnede.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 16:03 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Du behöver göra en politianmälan om du ikke har bestillt disse tilbud.

Vi har mottat bestillingen via bladkongen på nett.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Joel Pasma
Kundebehandler




From: eribsskog@gmail.com
Sent: Mon Jul 13 2020 15:51:38 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@bonnier.no
Subject: Re: Fwd: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

'Erika Dåsmer' er også et tulle-navn.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg har også fått mange pakninger, med ukeblader, (som jeg har null interesse for), fra Bladkongen.

Og de er visst også del av Bonnier.

Og Bladkongen svarer ikke på sine mailer.

(Når det gjelder Bladkongen så bruker trollene mitt nick/alias johncons.

Som jeg er kjent som, fra debattforum og lignende).

Så her får Bonnier skjerpe seg.

Dere har for dårlige rutiner, virker det som.

Skjerpings!


man. 15. jun. 2020 kl. 12:07 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Detta är ett tillbud på TARA som har blivit tecknat i Erika Dåsmer Ribsskogs namn på adressen: Furulia  29, 1356 Bekkestua.

Är ikke detta något du känner igen?

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Max Abrahamsson
Kundebehandler







---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: søn. 14. jun. 2020 kl. 17.24
Subject: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
To: juridisk
Cc: , , Post (Medietilsynet) , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tir. 2. jun. 2020 kl. 14:35
Subject: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara








Pakkerabatt: Spar opptil 1080 kroner
Vi har satt sammen disse 3 pakkene med populære produkter til deg som abonnent.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
Flott, gå straks til pakkene >>

 





Active Fit treningspakke

PAKKEPRIS 229 kr

Ordinærpris 1148 kr
Spar 80 %

 
Kjøp pakken her
 




Sommer-pakke

PAKKEPRIS 219 kr

Ordinærpris 1299 kr
Spar 83 %

 
Kjøp pakken her
 




Fritidspakke

PAKKEPRIS 229 kr

Ordinærpris 899 kr
Spar 75 %

 
Kjøp pakken her
 




 
Kjøp pakkene her
 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







2. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 13:53
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: Faktura RB , firmapost@nkom.no, juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk
Hei,

nå har jeg bedt deg, om å sende dette, til din overordnede.

Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig.

Man har krav på ordentlig kundeservice, og når man da blir møtt med sånne nykker, så er ikke det det helt store.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 13:36 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei

Det skal betales ny porto dersom en postsending skal returneres til avsender.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Du må ta dette opp med dem som sender deg disse sendingene. 



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

13.07.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 30. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her, som for den forrige fakturaen, (se mail-historie).

Så nå får dere se å skjerpe dere.

At det går an.

Det hadde kanskje smart, hvis dere sender dette, til en av topplederne deres, for eksempel.

Det er latterlig at jeg må sende så mange mailer om dette, (må man vel si).

Dere får heller sende regning til møkka-firmaene som har dårlige rutiner, og som sender folk ting dem ikke har bestilt.

Og dere kan jo prøve, å finne ut, hvem disse trollene er, som bestiller dritt i mitt navn.

(For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12:02
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 26. juni, (se vedlegg).

Det er det samme, som i mailen fra søndag, (og som for alle de andre fakturaene).

Dette er ikke noe jeg har bestilt, (eller sendt).

Det er bare at jeg har returnert feilsendinger/'troll-post'/post-terror-forsendelser, til avsender.

Så dette må jeg klage på.

(At posten lar seg bruke, som verktøy, for post-terror-kjeltringer.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 05:36
Subject: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Det er noen idioter, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn.

Og det er sånn at jeg bare returnerer dette, til avsender.

(Noe som er greit å gjøre.

Sånn som jeg har forstått det).

Som nevnt tidligere så hadde det vært bra, hvis dere kunne sendt om dette, til en leder.

Det må vel være snakk om 10-20 fakturaer, som jeg har fått av dere nå.

Og blir dumt, at jeg må forklare om det samme, igjen og igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 07:39
Subject: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til noen meldinger, som jeg har fått av dere, tidligere denne måneden.

(Se vedlegg).

Jeg venter ingen pakker.

Så dette er ikke noe, som jeg har bestilt.

Men som forklart tidligere, (se mail-historie), så blir jeg utsatt, for et post-terror-angrep.

Så det var ikke åpenbart at jeg skulle åpne disse forseglede melding-brevene deres.

(Siden jeg skjønner at dette må være snakk om troll-post.

For å si det sånn).

Men det ene var halvåpent.

Og der står det, at Bring, er avsender.

Men Bring leverer vel tjenester, (og ikke produkter).

Så det gir vel ikke så mye mening.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 20:27
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 15. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Dere sender meg brev etter brev, om dette.

Men jeg skriver på forsendelsene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Det kan virke som, at dere er, både blinde og dumme, siden at dere likevel sender disse regningene.

Dette må jeg klage på.

Det kan virke som at dere har noen slags råtne apehjerner, (eller noe lignende), inni huene deres.

Det går ikke an å være så mongo.

Det at jeg må sende tilbake disse tulle-fakturaene deres, lager ekstra heft for meg, i min situasjon, hvor jeg utsatt for post-terror, (og annen terror).

Jeg må si at dere er med på terroren, når dere prøver å slite meg ut, med deres meningsløse fakturaer.

Jeg sendte terror-post tilbake, på samme måte, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og britene, (det vil si Royal Mail), begynte aldri å hefte meg, med meningsløse/mongo-e faktura-brev.

Så her må dere ta dere sammen skikkelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 18:31
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. juni, (se vedlegg)

Det er det samme her.

Det er noen mongoer/terrorister, som bedriver post-terror mot meg, ved å bestille masse dritt, (på internett), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er ikke avsender her.

(Som det fremgår av brevene/pakkene).

Jeg er kun tilbake-sender.

Og det er snakk om retur, av terror, som Posten leverer meg.

Så her er dere medskyldige i terror, (må jeg si).

Og da nytter det ikke å være så lamme og mongo, som dere er, og sende meg regninger, (vil jeg si).

Her får dere faen meg se å skjerpe dere, og slutte med denne terror-virksomheten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tor. 18. jun. 2020 kl. 08:30
Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

det er det samme her.

(Se vedlegg).

Dette er noe, som noen kødder/idioter har bestilt, i mitt navn.

Og jeg er ikke avsender.

Jeg har bare returnert dette, til møkka-firmaene, (med dårlige rutiner).

Det er vel snakk om noe sånt som 50-100 forsendelser, som jeg har sendt tilbake, de siste månedene.

Litt kjedelig å måtte forklare, om dette, igjen og igjen.

Så bra om dere kan sende om dette, til en leder/overordnet, som kjenner til ståa.

(Dette er snakk om et langvarig post-terror-angrep.

Som har vært fra cirka 2012, i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og fra cirka 2014, i Norge).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re: 15914897 [ ]
To: EK Kristiansand kundeservice >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, Faktura RB >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >


Hei,

jeg vil ha svar fra en leder.

Dere vrenger på det.

Jeg har fortalt dere tidligere, at dette har jeg tatt, med faktura-avdelingen deres, i alle år.

Og dette er snakk om post-terror.

Og at jeg må forklare om dette igjen og igjen til dere.

Det blir som noe slags trakassering, må jeg si.

Jeg må be om at dere sender dette til deres administrerende direktør.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er kjent, at post-terror-saker tar mye tid.

Og når dere 'Julius-folka' nede på Sørlandet prøver å legge fler arbeidsbyrder på meg, så er dere noen slags apekatter eller terrorister, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 4. jun. 2020 kl. 07:24 skrev EK Kristiansand kundeservice >:
Hei igjen.

Ja, leder har sett saken.

Det er beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.

Det viktig at du tar dette forholdet opp med firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.

Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

01.06.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.

For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).

Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.

For det har jeg gjort i mange år.

Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.

Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.

Det er inhumant, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!


man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice >>:
Hei igjen.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com>


Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >>>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: juridisk >>>>, Akademikerforbundet >>>>, Politikk Høyre >>>>, sande.vgs >>>>, postmottak@sivilombudsmannen.no>>> >>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: juridisk >>>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>, "customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>, "polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>, juridisk >>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>, "customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>, "polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>, juridisk >>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >>>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com>>>" >>>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>,
"customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>,
"polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>,
juridisk >>>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>,
"customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>,
"polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>, Akademikerforbundet >>, Politikk Høyre >>, sande.vgs >>, postmottak@sivilombudsmannen.no> >>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com>" >>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>,
juridisk >>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010tglc]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, Akademikerforbundet >, Politikk Høyre >, sande.vgs >, postmottak@sivilombudsmannen.no >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com" >


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >,
juridisk >


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.





ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref

Bloggarkiv