Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. mars 2021

Mer fra irc

irc om boter

PS.

Her er mer om dette:

irc om boter 2

PS 2.

Enda mer om dette:

irc om hightower osv

PS 3.

Og enda mer om dette:

irc torsdag 1

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

irc torsdag 2

Corona-tull fra Color Line

tull fra color line

PS.

For noen måneder siden, så ble jeg medlem, av Color Club, (siden at jeg pleier å dra med Kiel-ferja, (eller danskebåten), siden at dørvaktene på diskotekene i Oslo, (og Sandvika), var kjipe mot meg, da jeg flytta tilbake fra England, i 2014).

Og de hadde tilbud, på cruise, (for Color Club-medlemmer), til cirka 200 kroner, (i november eller desember).

(Noe sånt).

Og så kom det en mail, om at cruiset var avlyst, på grunn av corona.

Og så kunne man bestille ny reise, eller få bonus-poeng for reisen.

Jeg bestilte en ny reise, (med avgang cirka en måned seinere).

(Men man kunne ikke velge fredags-cruise, for de cruisene var dyrere.

Men man kunne velge et 'kjedelig' cruise.

Selv om det 'kjedelige' cruiset kosta cirka tusen kroner mer, enn det jeg hadde betalt, i desember).

Og så kom det en mail, om at det nye cruiset også var avlyst, på grunn av corona.

Og så kunne jeg igjen bestille ny reise, eller få reisens verdi utbetalt i bonus-poeng.

Og jeg bestilte ny reise igjen.

(Og dette gjentok seg muligens også en tredje gang.

For å si det sånn).

Og så kom det en mail, (for noen dager siden), om at cruiset igjen var avlyst.

Og da valgte jeg bonus-poeng.

(For en gangs skyld).

For jeg var litt lei av denne evige 'ombestilling-runddansen'.

(Eller hva man skal kalle det.

Det var vel snakk om tilsammen tre eller fire ombestillinger.

Sånn som jeg husker det).

Og man skulle få bonus-poeng for reisens verdi, (som etter ombookingen(e) var litt mer enn 1000 kroner).

(Noe sånt).

Men da fikk jeg bare bonus-poeng, for tilbuds-prisen, (på den første reisen, i november/desember).

Og ikke for reisens verdi, (prisen som det vil koste å bestille et nytt cruise), som Color Line sa i sin mail, at man skulle få.

(For det er vel sjelden at de har så billige cruise, som til 200 kroner.

For å si de sånn).

Så det var nesten noe slags svindel, fra Color Line, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om tulle løsning color line

PS 3.

Her kan man se, at den egentlige verdien av cruiset, (prisen som man må betale, for å bestille et nytt cruise), var mye høyere, enn de cirka 200 kronene, som jeg fikk utbetalt, i bonus-poeng:

verdien av cruiset gikk litt opp og ned

Mer fra irc

ole tonny folk

PS.

Her er mer om dette:

scenebetennelse irc

PS 2.

Her er mer om dette:

irc sunderland 2004

Jeg lurer på om dette er Lill fra 'bondeungdomslaget'

lill hm

PS.

Her er mer om dette, (fra Aftenposten 31. mai 1990):

mer om voldtekt lill hm aftenposten

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/69288/4/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="voldtatt"

PS 2.

Det med at voldtektsofferet mista et år på videregående skole, stemmer jo ikke så bra.

For Lill var Russ 89, som meg.

Men hvorfor hu begynte i en vaskejobb, (på Nato-basen på Kolsås), det kan man lure på.

(Lill sa forresten av det var mye sexpress der.

Husker jeg).

Det var Lill sin 'flat-mate' Pia fra Korea som spurte meg, (våren 1989), om hvor godt jeg kjente Lill.

Og så sa hu: 'Har du ikke hørt om rettsaken?'.

(Noe sånt).

Og Lill fikk også trøst/støtte, av noen byvanker-jenter, på Oslo City, våren/sommeren 1990, (husker jeg).

Og jeg lurer på om Pia fra Korea må ha vitna.

For et vitne sa at voldtektsofferet hadde skamklipt seg.

(Jeg kjøpte VG/Dagbladet hver dag, på den tida).

Og Lill hadde litt rar frisyre, den våren/sommeren, (sånn som jeg husker det).

Og Lill var sammen med en marokkaner, som jobba på restauranten Brasserie Costa, (i Klingenberggata), ved siden av McDonalds Klingenberg, (husker jeg).

Og Lill sa en gang, (på nyåret i 1990 kanskje), til Pia fra Korea, (mens jeg var der), at hu var forbaska, for nord-afrikanerne hadde hatt seg, med ei jente, som var for ung.

Og derfor skulle hu ta de, (sa hu).

(Noe sånt).

Så det kan kanskje ha vært sånn, at det var hu jenta som var for ung/uskyldig, som den rettsaken var om.

Hm.

Selv om fantom-bildene ligner på Lill.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her jobbet Lill sin marokkanske venn/uvenn, husker jeg, (fra Arbeiderbladet 14. oktober 1988):

her jobbet litt sin marokanske venn

https://www.nb.no/items/169c3ede0b27240a00153ccacba788cd?page=39&searchText="Brasserie%20Costa"

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Din booking / Cement Frisør
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mars 2021 kl. 04:50
Til: "Tine, Timma and 6 others" <n+u_5fa905affa2e063af30c793f_05a840e5b07fea9284a81d5c1daf953c@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

det høres litt tafatt ut, at dere dessverre ikke kan gjøre noe med dette.

Det er for dårlig, synes jeg.

Så om dere kan sende om dette, til en høyere leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 5. jan. 2021 kl. 09:36 skrev Tine, Timma <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>:
Viesti on lähetetty seuraaville 7 henkilölle: Erik Ribsskog, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, post@finkn.no, abuse@telia.com Tähän viestiin vastaaminen lähettää heille ilmoituksen.

Hei Erik,

Det som har skjedd her er at noen har lagt inn en booking med din mail adresse. Informasjonen og bookingen ble fjernet straks vi ble gjort oppmerksom på dette.

Da det ikke kreves identifisering for å foreta en booking hos en salong online, så kan vi dessverre ikke garantere at dette ikke vil skje.
Jeg legger til at dette er første gang vi har blitt kontaktet i forhold til at noen har brukt noen andres info til booking av time.



Vi i TIMMA ønsker deg en fantastisk dag vidererose

 

Tine Jasmin Kümmel

Head of Customer Happiness

 +47 22 12 00 19

 https://timma.no/bedrift


Last ned teamviewer her: https://get.teamviewer.com/timma

Tine Tine , Timma
On Fri, Dec 25, 2020 at 11:55 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog



man. 9. nov. 2020 kl. 11:22 skrev Tine, Timma <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>:

Viesti on lähetetty seuraaville 6 henkilölle: Erik Ribsskog, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, post@finkn.no Tähän viestiin vastaaminen lähettää heille ilmoituksen.

On Mon, Nov 9, 2020 at 12:22 PM, "Tine Kummel" <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com> wrote:
Hei Erik.

Her er det noen som har gjort en booking med din epost adresse.

Vi ber selvsagt salongen dette gjelder om å slette denne.

Vi i TIMMA ønsker deg en fantastisk dag videre! cherry_blossomtwo_hearts

Tine Jasmin Kümmel

Head of Customer Happiness

 +47 22 12 00 19

 https://timma.no/bedrift

 Norway 

Last ned teamviewer her: https://get.teamviewer.com/timma

On Mon, Nov 9, 2020 at 11:02 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).




---------- Forwarded message ---------
Fra: Timma <timma@timma.fi>
Date: lør. 7. nov. 2020 kl. 12:10
Subject: Din booking / Cement Frisør
To: <eribsskog@gmail.com>



Cement Frisør

Takk for bookingen!
Se nedenfor for bookinginformasjon.

Legg til i din Google-kalender »

Dato og tid on. 18. november 2020 kl. 09:00 - 09:45 Tjenesten Farging av vipper og bryn, samt forming av bryn Tilleggstjenester - Betjenes av Maria Adresse Ødegårdsbakken 1 3470 Slemmestad Tel. 94206882 Beskrivelse av tjenesten
Farging av øyevipper og øyebryn, samt forming av øyebryn.

Du skal ikke komme til salongen dersom du har feber, symptomer på luftveisinfeksjon, er i hjemmekarantene eller hjemme i isolasjon.

Så langt det er mulig, bør betaling skje kontaktløst med digitale betalingsløsninger - altså med kontaktløs kortbetaling eller mobilbetaling.

Med vennlig hilsen,
Cement Frisør

Avbestilling må gjøres senest 24 timer før avtalt tid. Avbestillinger som gjøres etter dette og tider som ikke avbestilles vil bli belastet i sin helhet.

Obs! Dette er en automatisk bekreftelse. Dersom du vil avbooke eller flytte timen må du kontakte oss på telefon. Du kan avbooke timen ved hjelp av linken nedenfor. https://bestill.timma.no/avbryte/?cancelCode=9c1410c1-f737-4eda-b6bc-cd31c5fb54e7

Sjekk ut vår personvernpolicy her: https://timma.no/dataprotection/cementfrisor

Cement Frisør

Ødegårdsbakken 1 3470 Slemmestad
94206882

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Aktiver din konto hos underskrift.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mars 2021 kl. 04:24
Til: kontaktoss@underskrift.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 5. jan. 2021 kl. 09:15 skrev <kontaktoss@underskrift.no>:
Hei!

 

Skjønner fremdeles ikke helt hva som er saken her? Kan du hjelpe meg å avklare det, så vi kan hjelpe deg dersom vi kan gjøre noe?

 

Mvh

Christel Andersen

 

Mvh

Underskrift.no

 

E-post: kontaktoss@underskrift.no | Web: underskrift.no

 

Følg oss: www.facebook.com/underskrift.no

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: søndag 27. desember 2020 16:10
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kontaktoss@underskrift.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>
Emne: Klage/Fwd: Aktiver din konto hos underskrift.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Underskrift.no <kontaktoss@underskrift.no>
Date: lør. 14. nov. 2020 kl. 01:48
Subject: Aktiver din konto hos underskrift.no
To: <eribsskog+psykose@gmail.com>

 

Hei Frøken Ribsskog

For å aktivere din konto hos underskrift.no må din e-post adresse bekreftes.
Klikk på linken nedenfor for å aktivere din konto.

(Sensurert av johncons-blogg)

Vi ønsker deg lykke til med dine underskriftskampanjer!

Med hilsen
Underskrift.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex [ ref:_00D3X46fW6._5003X22l912:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mars 2021 kl. 04:15
Til: Koordinator - salg <koordinator@tripletex.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, anna@tripletex.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 4. jan. 2021 kl. 13:51 skrev Koordinator - salg <koordinator@tripletex.no>:
Hei.

Det er opprettet en test konto hos oss med pålogging eribsskog@gmail.com. Konto er avsluttet.



Med vennlig hilsen
____________________
Anna Enerstvedt
Salgskoordinator
Tripletex.no | anna@tripletex.no | +47 40629531



– Forenkler hverdagen


---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 29.12.2020, 21:38
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: salg@tripletex.no; abuse@telia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no
Emne: Klage/Fwd: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Tripletex <ikkesvar@tripletex.no>
Date: man. 16. nov. 2020 kl. 15:15
Subject: Nyheter innen prosjekt, bank og logistikk - Nyhetsbrev fra Tripletex
To: <eribsskog+homsegodt@gmail.com>
 
 
Les i nettleser
Nyheter fra Tripletex – november
Hei!
I denne månedens nyhetsbrev kan du lese om en rekke spennende nyheter i prosjektmodulen, enklere etablering av bankintegrasjon, og flere andre små og store forbedringer i Tripletex. 
Banknyheter
Vi har lansert en ny onboardingsflyt til bankintegrasjon via AutoPay. Målet med denne leveransen er å forenkle prosessen med å sette opp integrasjon mellom Tripletex og banken.
 
Les hele hjelpeartikkelen » 
  
Fakturasalg er nå tilgjengelig for fakturaer som skal sendes til privatpersoner. Muligheten for å selge fakturaer som skal til privatpersoner vil automatisk komme opp som et alternativ på samme måte som fakturaer til bedrifter. Når tjenesten er aktivert fra Vår kundeside vil man tydelig se den nøyaktige kostnaden av å selge hver enkelt faktura, og brukeren velger selv mellom å selge eller fakturere på vanlig måte. Kunder som allerede har aktivert tjenesten trenger ikke foreta seg noe.
Ny prosjektfunksjonalitet
Nå har vi lansert utvidet kopiering av prosjekt, som også gjør det mulig å kopiere over dokumenter. I tillegg kopieres både hovedprosjekt og prosjektdeltakere automatisk. 
 
Det er også blitt mulig å sette opp varsling til prosjektleder når de tildeles nytt prosjekt. Dette gjelder kun hvis noen andre enn prosjektlederen selv oppretter prosjektet. Varslingen kan aktiveres fra brukerens varslingsinnstillinger.
 
Flere prosjektnyheter:
Nå er det mulig å markere «klar for fakturering» i prosjektoversikten
Prosjektbeskrivelsen kan nå kopieres til fakturakommentar
Det er nå mulig å vise påslag og/eller rabatt
Nå kan rekkefølgen på prosjekt-ordrelinjer endres med drag-and-drop 
Det er lagt til mulighet for å søke opp fellesarealer og næringsområder under utbygging i Boligmappa
Prosjektfaktureringsbildet har blitt utvidet med flere filtreringsmuligheter
 
Andre nyheter og forbedringer
Nå lanserer vi et helt nytt dashboard for logistikk. Dashbordet gir en rask oversikt over den viktigste informasjonen, og kan tilpasses den enkeltes behov. Dette er første utgave av logistikkdashboardet, og er tilgjengelig for alle som har aktivert Logistikk Beta. Fremover skal det utvides med nye seksjoner etter hvert som ny funksjonalitet kommer til Tripletex, i tillegg til at det vil videreutvikles basert på tilbakemeldinger fra brukerne. 
 
Apropos logistikk – Nå kan kunder som har aktivert Logistikk Pluss organisere produkter i produktgrupper.
 
En oppdatering i bilagsmottaket bidrar blant annet til opptil 90% raskere mottak. Dette innebærer at tiden fra e-posten sendes til det mottas i bilagsmottaket reduseres fra ca 35 til ca 5 sekunder.
 
Det er nå lagt til tilleggsinformasjon i seksjonen for obligatorisk tjenestepensjon. Ved å synliggjøre grunnlag og arbeidsgiveravgift får man en enklere oversikt over hva som er registrert per periode, uten å måtte klikke seg inn på selve bilagene.
Takk for at du abonnerer på nyhetsbrevet!
Hilsen oss i Tripletex
OM SYSTEMET
Faktura og regnskap
Lønn og reiseregning
Prosjektstyring og timeføring
Tilleggstjenester
  
SIKKERHET
Personvernerklæring
Databehandleravtale
Systemsikkerhet
  
KONTAKT
Kontakt oss
Om oss
Jobb i Tripletex
Innspill til produktutvikling
Tripletex AS | Org. nr: 914286018 MVA | Karenslyst Allé 56, 0277 Oslo
Telefon: +47 22 83 60 00 | E-post: salg@tripletex.no
 
Denne e-posten er sendt til eribsskog+homsegodt@gmail.com. Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra oss,
kan du endre dine innstillinger eller melde deg av ved å trykke her.
 
Informasjon om vår bruk av informasjonskapsler (cookies)
 


ref:_00D3X46fW6._5003X22l912:ref

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Tripletex
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mars 2021 kl. 04:06
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: salg@tripletex.no, support@tripletex.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Tripletex Salg <salg@tripletex.no>
Date: man. 4. jan. 2021 kl. 13:45
Subject: Tripletex
To: Superhomofile Erik Løvenfjert Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 
 
tripletex  
 
 
 
 
Hei,


Vi ser du har blitt sperret ute fra din testkonto. Ønsker du å bestille Tripletex?
Ta gjerne kontakt med oss på telefon 22 83 60 00 eller på salg@tripletex.no dersom du har spørsmål.

Med vennlig hilsen


Tripletex AS

Akersgata 16 | 0158 Oslo
Telefon: +47 22 83 60 00
support@tripletex.no | www.tripletex.no
 
 
 
 
 
 
home fb twt
 
2021-01-04 13:45:48

Mer fra irc

irc log onsdag 1

PS.

Her er mer om dette:

irc log onsdag 2

PS 2.

Enda mer om dette:

irc onsdag 3

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Abonnementsfaktura fra Bondevennen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mars 2021 kl. 01:06
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@bondevennen.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ann@bondevennen.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bondevennen SA <noreply@info-subscription.com>
Date: tir. 9. mar. 2021 kl. 07:17
Subject: Abonnementsfaktura fra Bondevennen
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Vedlagt følger faktura fra Bondevennen. 
Ved spørsmål kontakt oss på epost: post@bondevennen.no 


Med vennlig hilsen
Bondevennen SA 




Telefon: +47 51887261 Epost: post@bondevennen.no Adr: Postboks 208 Sentrum, 4001 STAVANGER 


Bondevennen SA_faktura.pdf
42K 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestilling abonnement Badeliv
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mars 2021 kl. 00:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Abonnement@modum-bad.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement <Abonnement@modum-bad.no>
Date: tir. 9. mar. 2021 kl. 08:32
Subject: SV: Bestilling abonnement Badeliv
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk for henvendelse.

 

Jeg har nå registrert deg som abonnent av Badeliv. Du vil etter hvert motta siste utgave i posten.

 

Vennlig hilsen

Heidi Gravbråten

administrasjonskonsulent

Servicekontoret

Dir.tlf.:Tlf: 32 74 98 17

Logo til epostmal

www.modum-bad.no

 

 

 

 

 

Fra: Erik Løvenbalk [mailto:abonnement@www.modum-bad.no]
Sendt: 5. mars 2021 19:38
Til: Abonnement
Emne: Bestilling abonnement Badeliv

 

Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog
Emne: Bestilling abonnement Badeliv

Meldingstekst:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua

Tel: 250770(Sensurert av johncons-blogg)
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

--

Bloggarkiv