Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. januar 2022

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

facebook 14. januar


Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

statcounter 14. januar

Mer fra Facebook

nina ellefsen facebook 11

PS.

Her er mer om dette:

facebook nina ellefsen 12

Jeg sendte en e-post til Apotek 1

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Informasjon vedrørende din bestilling. CRM:0755000000167
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2022 kl. 20:47
Til: NETTAPOTEK Kundeservice <kundeservice.nettapotek@apotek1.no>
Kopi: flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, Information Rights Team <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

det var flere grunner til at jeg ikke hentet pakken.

Jeg bestilte munnbind fra Oda, til en rimelig penge.

Og de fikk jeg i romjula.

Så det har ikke vært noe krise.

Den pakken skulle ha vært hos meg, på julaften, ifølge masser mailer og tekstmeldinger, fra Posten.

Og jeg fikk til og med melding om at pakken var levert i postkassa mi.

Men da jeg kikka i postkassa, så var den tom.

Og jeg prøvde å spore pakken, på Posten sitt nettsted.

Og da stod det, at pakken var for stor for postkassen, og at jeg måtte hente den på Rema Signaturgården.

Og det syntes jeg, at høres rart ut.

Dere lager vel ikke pakken for store hos Apotek 1?

Dere tenker vel på det at disse skal inn i en postkasse, (hvis mulig)?

Og jeg har fått mange pakker fra 123Apotek osv., som har fått plass i postkassa.

Så jeg lurer på om postmannen har tatt en spansk en, siden at det var julaften, og liksom streika, og droppa runden sin, og dratt hjem for å drikke juleøl, gløgg og akevitt istedet.

Det er også sånn, at Posten er vrange mot meg, når det gjelder noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

(Disse firmaene selger på kreditt.

Og ikke som dere, hvor jeg hadde betalt en hundrings, på forhånd, med nett-banken).

Og det er også sånn, at jeg kjøpte en smart-telefon, på nettet, i fjor våres.

Og man må visst ha en smart-telefon for å bruke Posten sine 'Instabox-bokser'.

Så de kunne jeg ikke bruke, (siden at den forrige smart-telefonen hadde tatt kvelden, etter mange år).

Så jeg måtte hente mobilen på Rema Signaturgården.

Og det var ikke en hyggelig opplevelse.

De, (det var ei mørkhuda dame blant annet), begynte bare å tulle med meg.

Jeg fikk ikke pakken.

Jeg måtte gå og handle på Meny først.

Og så fikk jeg pakken, (etter at en pakistansk Rema-ansatt stod i frukta og liksom ugleså meg, når jeg kom tilbake fra Meny).

Og da hadde jeg venta der, i en halvtime eller noe, før jeg dro på Meny.

Og hvor var pakken?

Den tulla de med, må jeg si.

Så det er bedre hvis de har ordentlige postkontor, som det i Vika.

Jeg har jobba litt i Post i butikk selv, (på Rimi Bjørndal).

Eller, jeg fikk ikke opplæring i posten, (selv om jeg hadde jobba som butikksjef i Rimi, noe jeg da nettopp hadde slutta som).

Men ei Songul Ozgyr henta meg, (som var butikkleder), når en tysker klagde på, at han ikke fikk pant, for tyske brus-bokser.

Det stod null kroner på pantelappen.

Og tyskeren var rasende.

Og han stod ved post-disken og klagde.

Og han kunne hverken norsk eller engelsk.

Og jeg kan bare litt ferie-tysk, (jeg har en tante som har bodd i Sveits, som er død nå).

Og hu Songul sa ikke hvorfor jeg måtte hjelpe han tyskeren.

Men hu trudde kanskje at jeg kunne tysk, da.

Så det blir bare surr med post i butikk, synes jeg.

Det er mye bedre med vanlige post-kontor.

Og Rema tuller kanskje med meg, siden at jeg har jobba som Rimi-butikksjef.

(Som Rimi-butikksjef så vant jeg en gjev drifts-konkurranse som het Rimi Gullårer, (som sjef på Rimi Langhus), blant annet).

Noe sånt.

Kan dere bekrefte at pakken får plass i postkassen.

Isåfall, så kan dere godt sende den igjen, (i tilfelle Coronaen varer kjempelenge).

Ellers, så synes jeg ikke det er så særlig, å hente pakker, hos Rema Signaturgården.

(Ihvertfall ikke nå som Omikron har kommet og.

Og den har det stått mye forskjellig om, i nettavisene.

Og jeg har ikke fått den booster-vaksinen enda.

Så jeg har tenkt at jeg ikke skulle ta noen unødvendige sjanser, før jeg fikk den tredje dosen, som de vel sier).

Og jeg har en nesten full pakke med munnbind her.

Så dere kan kanskje gi de munnbindene til Frelsesarmeen, eller noe.

Og så får dere skjerpe dere, og slutte å bruke for mye kartong, når dere pakker inn varene.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg bestiller vanligvis apotekvarer fra Farmasiet.

For de er vanligvis rimeligere enn dere, på omtrent alle varer, (har jeg inntrykk av).

Men akkurat når det gjaldt munnbind, så var de litt dyre.

Så derfor bestilte jeg den varen fra dere, (og Oda hadde også disse, en del billigere enn Farmasiet, fant jeg ut, etter at postmannen hadde streika/tulla).

Så dere får bli flinkere til å ha like lave priser som Farmasiet.

De har også gratis ekspress-levering på døra, med Porterbuddy.

Så dere får kanskje begynne med det dere og, når Posten tuller sånn.

Skjerpings!


fre. 14. jan. 2022 kl. 13:05 skrev NETTAPOTEK Kundeservice <Kundeservice.Nettapotek@apotek1.no>:
Hei Erik,


Vi har mottatt din bestilling 7892126 i retur fra Posten merket med «uavhentet». Hvis du gir oss en tilbakemelding innen én uke 21.01.2022, sender vi deg gjerne bestillingen på nytt uten at du må betale noe ekstra for dette. Vi ber deg vennligst bekrefte med riktig telefonnummer og adresse.

Hvis vi ikke hører fra deg henviser vi til våre kjøpsbetingelser:
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven, og mister således retten til å gå fra avtalen. I disse tilfellene vil vi belaste kjøper et gebyr på inntil kr 600. Gebyrene vil aldri kunne overstige kjøpers totale utlegg. Gebyret dekker postens fraktkostnader frem til deg og tilbake til oss igjen, samt apotekets behandling av saken. Ved benyttelse av Klarna Faktura vil ikke fakturaen bli arkivert før vi får en tilbakemelding om returårsak.
Vi gjør oppmerksom på angrerett ikke gjelder for legemidler og medisinsk utstyr.

 

Ser frem til å høre fra deg.


 

 

Med vennlig hilsen
Helin 
Kundeservice Nettapotek
 

APOTEK 1 GRUPPEN AS
Skårersletta 55 - 1473 Lørenskog 
Postboks 243 - 1471 Lørenskog
Tlf.: 67 90 00 30
Web: www.apotek1.no
Åpningstider kundeservice: mandag-fredag 09.00-16.00

Mer fra Facebook

nina ellefsen 1

PS.

Her er mer om dette:

nina ellefsen facebook 2

PS 2.

Enda mer om dette:

nina ellefsen facebook 3

PS 3.

Sånn så Nina Ellefsen ut, noen måneder før vi begynte i samme klasse, på Sande videregående, (fra DT/BB 13. april 1987):

så ut sånn før

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Joshi får ikke mat på Blakstad
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2022 kl. 05:18
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <phurz3+2lftq2uyvu1j8@guerrillamail.com>
Date: søn. 26. sep. 2021 kl. 09:51
Subject: Joshi får ikke mat på Blakstad
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


https://www.nb.no/items/122679a8c5939d5aa64fcc2e46d490c1?page=35





----
Sent using Guerrillamail.com
Block or report abuse: https://www.guerrillamail.com//abuse/?a=RFN9Bx4TSLsSqAm58XcTPBfIQA%3D%3D

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Bare Bra Barnemat, Erik! 🍏🍎🍉
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2022 kl. 05:07
Til: Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg har lest at GDPR gjelder for merkantile prosesser.

Og dette er en klage.

Så den må dere lenger ut på landet med.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 18:03 skrev Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>:
Hei igjen Erik, vi har allerede ordnet opp i dette. Vi er et selskap som hjelper foreldre å lage hjemmelaget næringsrik mat til barna sine for å gi de god helse.

Da forstår jeg det som at vi kan lukke denne saken.

Alt godt!

Hilsen Stine Svarthe/Bare Bra Barnemat


tir. 7. sep. 2021 kl. 17:50 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 30. mai 2021 kl. 11:21 skrev Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>:
Hei igjen Erik

Våre it partner har sett på saken og alt er i orden fra vår side, at vi følger de lover og regler som er pålagt i forhold til GDPR Du meldte deg på med denne e-posten, eribsskog+25077030568@gmail.com jeg har som sagt meldt deg av.
Jeg ber de ta en dobbelsjekk av saken, men alt skal som sagt være i orden fra vår side. 

Mvh Stine Svarthe/Bare Bra Barnemat



fre. 28. mai 2021 kl. 23:39 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


lør. 27. feb. 2021 kl. 13:10 skrev Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>:
Hei Erik, mener du at du ikke har samtykket? Alle som laster ned babymatguiden (som du har fått over) må huke av i en boks hvor de samtykker til å motta tips, inspirasjon og tilbud fra Bare Bra Barnemat ifølge de nye reglene.

Du har lastet ned fra denne siden: https://www.barebrabarnemat.no/babymatguide/

Her finner du denne sjekkboksen: 

"Jeg godtar å motta inspirasjon, informasjon og spesielle tilbud på e-post. Les personvernerklæringen vår her. " 

Du lastet den ned og samtykket fra denne eposten: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com som jeg ser ligger vedlagt i e-posten over.

Dersom du ikke ønsker flere mail eller dersom dette ikke er deg (om du ikke har registrert deg) kan du klikke "unsubscribe" nederst i mailen jeg gjør dette for deg nå. 

Når det er sagt har det tidligere hendt at en samboer som vil lage barnematen selv har meldt på ektemann/dame :) Jeg vet ikke om det er det som har skjedd i dette tilfellet.

Ha en god helg:)

Hilsen Stine Svarthe/Bare Bra Barnemat


lør. 27. feb. 2021 kl. 12:49 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Stine i Bare Bra Barnemat <stine@barebrabarnemat.no>
Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 21:33
Subject: Velkommen til Bare Bra Barnemat, Erik! 🍏🍎🍉
To: Erik <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>


Hei Erik

Aller først vil vi bare ønske deg hjertelig velkommen til Bare Bra Barnemat.

Så utrolig gøy at du vil lage barnematen selv.

Her har du linken til Babymatguiden din


Klem fra Stine



Følg Bare Bra Barnemat på Facebook her

Følg Bare Bra Barnemat på instagram her




Unsubscribe | Fridtjof Nansens gate 5, DRAMMEN, Buskerud 3048

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2022 kl. 04:59
Til: Kundeservice L-Serin hukommelse <post@l-serin.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 13. sep. 2021 kl. 08:33 skrev Kundeservice L-Serin hukommelse <post@l-serin.no>:
Hei Erik.

Takk for din henvendelse.

Det ble startet et abonnement på deg 22.10.20 som ble avsluttet 12.11.20 etter vi mottok en retur fra deg og da ble tilhørende faktura kreditert.

Det er ikke bestilt noe i ditt navn nå, det du har mottatt er et uforpliktende tilbud om du ønsker å bestille på nytt.

Om du ikke ønsker å legge inn bestilling, skal du bare kaste brevet.

Har også satt en sperrekode på deg og reservert deg for videre tilbud eller bestillinger. Om du mot formodning i fremtiden skulle ønske å bestille, må du sende oss epost eller ta kontakt per telefon. For din konto er nå sperret for bestilling via nettsiden, slik at andre ikke kan legge inn bestillinger i ditt navn hos oss i Pharma Norge. 

Håper dette oppklarte saken din.

Ha en fin dag.

---
Med vennlig hilsen
Kundeservice
Pharma Norge AS

Postboks 144 | 8439 Myre | Norway
Telefon: +47 75 80 35 65
E-mail: post@l-serin.no


On 2021-09-13 00:34, Erik Ribsskog wrote:

Hei,

jeg viser til Deres brev/skriv.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Og jeg sender all dritten tilbake.

Men dere har glemt å rydde opp i deres kunderegister, (etter at noen har tulle-bestilt), kan det virke som.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Nytt passord
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2022 kl. 04:52
Til: "giverservice@reddbarna.no" <giverservice@reddbarna.no>
Kopi: bertine.henriksen@reddbarna.no, anniken@reddbarna.no, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg synes at den unnskyldningen deres, for at dere ikke kan finne ut hvem som står bak dette, virker litt tafatt.

Dette virker som ansvarsfraskrivelse, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. sep. 2021 kl. 12:26 skrev giverservice@reddbarna.no <giverservice@reddbarna.no>:
Hei igjen Erik

Takk for din henvendelse til Redd Barna. Det er veldig bra at du sendte oss denne beskjeden. Vi kan dessverre ikke få opp hvem som står bak da dette er gjort via web. Vi har nå stanset og slettet denne avtalen som stod i ditt navn. 

Vi lager et notat inne vårt system slik at vi sperrer alt som blir opprettet i ditt navn. Du vil da stå inne med navn og adresse men du vil ikke motta noe post eller lignende fra oss. 


Med vennlig hilsen
Bertine Henriksen |  Redd Barna  | Rådgiver Giverservice
Storgata 38, 0182 Oslo, Norway
www.reddbarna.no
Telephone number: +47 22 99 09 00
Email:  bertine.henriksen@reddbarna.no



--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 12.09.2021 23:55
To: giverservice@reddbarna.no
Cc: sfovpost@statsforvalteren.no; bertine.henriksen@reddbarna.no; juridisk@datatilsynet.no; abuse@telia.com; tr@forbrukertilsynet.no; hrwuk@hrw.org; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no; amnestyis@amnesty.org; anniken@reddbarna.no
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Nytt passord

 

CAUTION: **This email originated from outside Save the Children. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe**.
 
 

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, uten dato.

(Se vedlegg).

Som jeg tidligere har opplyst dere om, så er det noen jævler/nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer/organisasjoner med dårlige rutiner.

Så dette er ikke noe jeg har bestilt.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å gjøre, for å forhindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 04:13
Subject: Re: Klage/Fwd: Nytt passord
To: giverservice@reddbarna.no <giverservice@reddbarna.no>
Cc: <bertine.henriksen@reddbarna.no>, <anniken@reddbarna.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
 
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
 
man. 3. mai 2021 kl. 11:17 skrev giverservice@reddbarna.no <giverservice@reddbarna.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse til Redd Barna. Vi har fjernet denne innsamlingen og takker for at du gjorde oss oppmerksomme på dette. Vi har også tatt kontakt med de som sender ut e-post på denne innsamlingstjenesten vår og bedt de slette ditt navn og  din e-post adresse. 

Med vennlig hilsen
Bertine Henriksen |  Redd Barna  | Rådgiver Giverservice
Storgata 38, 0182 Oslo, Norway
www.reddbarna.no
Telephone number: +47 22 99 09 00
Email:  bertine.henriksen@reddbarna.no



--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 03.05.2021 02:57
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: abuse@telia.com; tr@forbrukertilsynet.no; hrwuk@hrw.org; post@reddbarna.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no; amnestyis@amnesty.org; anniken@reddbarna.no
Subject: Klage/Fwd: Nytt passord
 
 

CAUTION: **This email originated from outside Save the Children. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe**.
 
 

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Redd Barna <anniken@reddbarna.no>
Date: lør. 13. feb. 2021 kl. 20:49
Subject: Nytt passord
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Brukernavnet ditt er eribsskog@gmail.com og ditt nye passord er (Sladdet av johncons-blogg).

For å skifte password klikk her:
(Sladdet av johncons-blogg)

Ta gjerne kontakt med oss på giverservice@reddbarna.no hvis det er noe du lurer på.

Lykke til med innsamlingen!

Hilsen Anniken i Redd Barna


ref:_00D0YLUvR._5001id5Keo:ref

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2493357]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2022 kl. 04:41
Til: "Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu" <salg@computersalg.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet (som for eksempel daglig leder) om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. sep. 2021 kl. 09:58 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:
Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Hvis du har blitt utsatt for identitets tyveri må vi igjen be deg kontakte politiet, slik at de kan opprette en sak på dette.

Vi kan kun utlevere opplysninger til politiet.





Ha en god dag.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Tue 14 Sep 21 22:35:55 GMT+0200
[To] Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu [salg@computersalg.no]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2493357]
 
Hei,

jeg forstår ikke hva du mener.

At jeg har brukt mange mail-adresser på CC?

Hva skal det bety?

Jeg har jobbet som butikkmedarbeider på CC Storkjøp, (i Drammen), på 80-tallet.

Og da hadde ingen hørt om e-post.

Så dette gir ingen mening.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. jun. 2021 kl. 09:32 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:
Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Har det vært identitets tyveri av dine personlige opplysninger må du kontakte politiet umiddelbart.

Slik at de kan opprette en sak på dette.



Vi kan blott se at det har gått nesten 3 måneder i mellom, siden sist du har vært i kontakt med oss og mange andre kanaler (andre mail-adresser du har brukt på CC).





Ha en god dag.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Mon 31 May 21 07:56:46 GMT+0200
[To] Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu [salg@computersalg.no]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no [ComputerSalg#2493357]
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 3. mar. 2021 kl. 10:36 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:


Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.



Vi bekrefter herved at vi har blokkert og fjernet denne brukeren i vårt system.



- 250770(Sladdet av johncons-blogg)

- <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>





Ha en god dag.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent - Norge

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Tue 2 Mar 21 18:04:01 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] info@computersalg.no; salg@computersalg.no; CDON [reply@email.cdon.com]; Qliro Kundeservice [kundeservice@qliro.com]; CDON CustomerService [customerservice@cdon.com]; sikkerhetssporsmal@klarna.no [sikkerhetssporsmal@klarna.no]; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; order@email.cdon.com; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn [Milton.Gunn@cdon.com]; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid [laurena.eid@fi.se]; post@kghav.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: www.computersalg.no <info@computersalg.no>
Date: tir. 2. mar. 2021 kl. 06:36
Subject: Velkommen som bruker på ComputerSalg.no
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>


Kjære 250770(Sladdet av johncons-blogg)

Brukernavn: 250770(Sladdet av johncons-blogg)
Passord: (Sladdet av johncons-blogg)

Velkommen til www.computersalg.no.
Du har nå mulighet til å logge inn og benytte de forskjellige funksjonene.

Under “Min konto” finner du en lang rekke funksjoner som du kan benytte. Formålet med disse er å gjøre det enklere for deg å handle på www.computersalg.no.

Om du har spørsmål om bruken av din konto kan du bare svare på denne mailen, eller ringe vårt kundesenter på
21 95 94 06.

Under "min side" kan passordet endres.

Med venlig hilsen
ComputerSalg AS

4 vedlegg
logocs.png
27K
Udklip.PNG
3K
logocs.png
27K
Udklip.PNG
3K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter