Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. mars 2021

Mer fra irc

irc #quiz-show 1

PS.

Her er mer om dette:

irc #quiz-show 2

PS 2.

Enda mer om dette:

irc #quiz-show 3

PS 3.

Og enda mer om dette:

irc #quiz-show 4

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

irc #quiz-show 5

PS 5.

Og enda enda enda mer om dette:

anywhere irc 100

Mer fra Facebook

lill facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

lill facebook 2

PS 2.

Enda mer om dette:

lill facebook 3

PS 3.

Og enda mer om dette:

lill facebook 4

Jeg lurer på om dette er Lill, fra 'Bondeungdomslaget', i Min Bok 2

lill fra min bok 2

Mer fra irc

datainnsamling i sanntid hm

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Forklaring på "blåbærkratt" på Kvinneguiden
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. mars 2021 kl. 06:20
Til: NO - EHM Kvinneguiden <kvinneguiden@egmont.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, admin@defendfreespeech.org.uk, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>
Hei,

det virker jo som en utrolig idiotisk ting, å gjøre, hadde jeg nær sagt.

For det er jo noe som heter yttringsfrihet.

Så hvis dere kunne ha sletta det negative, (på vanlig måte).

Og så latt det konstruktive bli stående.

Istedet for å gjøre noe så åndssvakt, (som å erstatte mitt navn, med 'blåbærkratt', det er jo også som noe slags mobbing, må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Dette er metoder som Stalin & Co., i det gamle Sovjetunionen, ville vært stolte av.

(Og sikker også Hitler).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er vel også en god skikk, å ta med mailen man svarer på, i sin mail.

Hva er deres referanse her?

Her er det 'uskikk-bonanza' fra Egmont, må jeg si.

Skjerpings!


man. 4. jan. 2021 kl. 12:09 skrev NO - EHM Kvinneguiden <kvinneguiden@egmont.com>:
Hei

For seks-sju år siden innførte vi et filter på forumet som gjør nettopp det du sier, erstatter ditt etternavn med ordet «blåbærkratt». Ordet er tilfeldig valgt, men dette ble gjort fordi det på den tiden ble laget veldig mange tråder, trollet om og tullet med deg og din blogg. Folk som utga seg for å være deg osv.

Dette anså vi som belastende for deg, derfor la vi inn dette filteret.

 

Det førte til at folk sluttet å skrive negative tråder om deg, og at latteriliggjøringen opphørte.

 

Vi innser at det kan fremstå som en noe snodig taktikk, men den var altså for å beskytte deg mot all negativiteten som oppsto.

 

Hilsen forumansvarlig

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. mars 2021 kl. 05:54
Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@skagerakgruppen.no
Hei,

jeg tror det er bedre, hvis dere får sjefen der, til å ringe ISP-ene, (som det vel heter).

Sånn at de kan informere om navnene, på disse trollene.

For det forteller de nok til firmaer, som dere.

Men det er ikke så lett, for vanlige borgere/folk som meg, å få disse internett-leverandørene, til å oppgi navn, på nett-trollene sine.

Så hvis dere kan finne ut navnene, på disse jævlene, (og ikke bare komme med disse tallene).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. jan. 2021 kl. 10:22 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har sperret ditt navn, slik at det ikke skal gå noen ordrer igjennom. Ser at det er gjort en ny bestilling i desember. Sender med alle bestillingene som er gjort i ditt navn. Som du ser så har de fleste samme IP nr. 

December 2020

Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
30.12.2020 07:12 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 92140215 eribsskog+prompejenten@gmail.com 185.220.100.241 - yes

November 2020

Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
19.11.2020 00:28 77008 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 185.220.100.255 - -
19.11.2020 00:27 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 185.220.100.255 - -
19.11.2020 00:26 81153 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 185.220.100.255 - -
19.11.2020 00:25 73209 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 185.220.100.255 - -

August 2020

Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
22.08.2020 12:07 72304 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 eribssko.g@gmail.com 18.27.197.252 - yes
22.08.2020 12:04 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 eribss.kog@gmail.com 46.166.139.111 - yes
22.08.2020 11:59 78025 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 eribsskog@gmail.com 185.220.100.243 - yes
22.08.2020 11:46 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 er.ibsskog@gmail.com 185.220.101.5 - yes
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no



Den 30.12.2020 ved 20:48 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
Hei,

som sagt, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og jeg sender all dritten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.

Jeg ønsker som sagt å vite hvem som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 19. nov. 2020 kl. 11:06 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Forespørselen (108922) er markert som løst.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

 

Tulla (Kundeservice)

19. nov. 2020, 12:06 EET

Hei

Her er bestillingen vi har mottatt på produktet Blåbær Pluss:
19.11.2020 00:25

73209

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua

48638549

 
185.220.100.255

-

-


Vennlig hilsen
kundeservice

 

 

Erik Ribsskog

18. nov. 2020, 22:22 EET

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>
Date: tir. 27. okt. 2020 kl. 08:50
Subject: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
To: Erik L <eribssko.g@gmail.com>


Se denne eposten i nettleseren


NYHET! Superpakke for immunforsvaret
 
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* og få håndsprit på kjøpet

Et normalt fungerende immunforsvar er viktig. En anbefaling er å spise bær, og spesielt mørke bær som blåbær og krekling. I skallet til de mørke bærene finnes nemlig antocyaner, som er ekstra sterke antioksidanter.

 
Fra Nord-Norge
Blåbærene vi bruker er plukket i Nord-Norge, hvor de lyse og lange sommerdagene og nettene gir ekstra næringsrike bær. Vi har dessuten tilsatt nordnorsk krekling (krøkebær) som er proppfulle av antocyaner. 

Lectinect Blåbær Pluss gir deg som navnet sier noen plussfaktorer. I tillegg til blåbær og krekling, får du de veldokumenterte ingrediensene vitamin C, vitamin D og sink.
 
Prøv gratis*
 

Dokumenterte helseeffekter
Antioksidantene/antocyanene i blåbær har dokumenterte helseegenskaper, og bidrar til:

Beskyttelse av cellene i kroppen mot oksidativt stress
Opprettholdelse av normalt syn
 


Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* - få hurtigsvarspremie
 
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* i en måned. Hvis du svarer innen 7 dager får du en flaske håndsprit som hurtigsvarspremie.

Prøv gratis*




 
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.
 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 🖤Black Friday starter i dag!🖤Spre julehandelen, ikke smitten!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. mars 2021 kl. 05:35
Til: GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>
Kopi: Kundeservice Arkbokhandel <KUNDESERVICE@arkbokhandel.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

man skulle vel tro, at når dere får en mail, om identitetstyveri,

Så starter dere en slags 'batch-jobb', hvor dere finner navnet på det trollet som har begått identitetstyveri, rydder deres kunderegister, og også finner ut hva dere skal gjøre for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Så når dere ber meg (som er kunden/borgeren i dette), om å trykke på noe i en mail for å rydde opp, så virker det som at dette er noe på 'amøbe-stadiet', liksom.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet!

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. jan. 2021 kl. 08:50 skrev GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>:
Hei Erik,

 

Det er flott at du rapporterer mistanke om identitetstyveri.

 

Vil anbefale deg å melde deg av ARKs nyhetsbrev, nederst i e-posten. Da sletter de informasjonen din, og du vil ikke lenger få disse nyhetsbrevene.

 



 

Mvh

Karen Skadsheim Hinna

Kundekonsulent, Kundesenteret

 

Telefon: 915 36 435 / 22 03 42 01

Karen.skadsheim.hinna@gyldendal.no




 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 29. desember 2020 21:43
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kundeservice Arkbokhandel <kundeservice@arkbokhandel.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; nyheter@min.ark.no; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>
Emne: Klage/Fwd: 🖤Black Friday starter i dag!🖤Spre julehandelen, ikke smitten!

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>
Date: man. 16. nov. 2020 kl. 17:08
Subject: 🖤Black Friday starter i dag!🖤Spre julehandelen, ikke smitten!
To: <e.ribsskog@gmail.com>

 

🎲-40% på alle brettspill 📚-30% på en mengde bøker på ark.no 🧩-40% på alle puslespill 🧸-40% på en mengde leker‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 



Vis i nettleser

Ark.no

Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor



 

 

Hjelp oss å spre julehandelen, ikke smitten.

Gjør BLACK FRIDAY-kuppene nå!


Hei Erika!

Vi ønsker å skape en trygg julehandel der vi ivaretar sikkerheten for alle våre kunder og medarbeidere. I år må vi unngå lange køer, fullstappede butikker og forsinkelser i utsendelse av pakker fra ARK.NO.  

For å ivareta lokale smittevernregler og unngå det tradisjonelle BLACK FRIDAY og BLACK WEEK-kaoset, gir vi deg i år muligheten til å sikre deg julens råeste tilbud allerede fra i dag. 

Velkommen til BLACK WEEK(S) hos ARK!

 

 

ImageBlackWeek

Sikre deg BLACK FRIDAY-kuppene fra i dag!

🎲-40% på alle brettspill
🧩-40% på alle puslespill
🧸-40% på en mengde leker
📚-30% på en mengde bøker på ARK.NO
 
 

KJØP NÅ!


 

 

Utnytt hele åpningstiden. Enkelte tider er mer travle enn andre
Bruk Klikk&Hent fra ARK.NO, så har vi varene dine klare når du kommer
Vask hendene og følg lokale smittevernregler
Vi setter pris på om du betaler med kort
Kjøpe julegaver på nett? Bestill nå slik at pakkene kommer frem i tide 

 

Facebook

Instagram

Ark.no

Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS
      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen tilbake cutie!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. mars 2021 kl. 05:19
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: hallo@nyheter.blivakker.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: BliVakker.no <hallo@nyheter.blivakker.no>
Date: søn. 3. jan. 2021 kl. 05:45
Subject: Velkommen tilbake cutie!
To: <eribsskog@gmail.com>


 
 
...

Vis i nettleseren


blivakker.no

GRATIS FRAKT

1-3 VIRKEDAGERS LEVERING

13.000+ MERKEVARER




Hei cutie - godt å se deg!

Vi setter stor pris på deg og håper vil fortsette å følge oss!

Vi setter stor pris på at du vil følge oss og gleder oss til å bli bedre kjent!
stort utvalg av hårpleie
Hos oss finner du et bredt sortiment av hudpleieprodukter
stort utvalg av sminke
stort utvalg av dufter
Her finner du de nyeste produktene som er ankommet Blivakker.no! La deg inspirere av våre nyheter - kanskje du finner noen nye favoritter?
Siste sjanse! Her finner du produkter som utgår av vårt sortiment. Nå har du muligheten til å gjøre et skikkelig kupp, så skynd deg før produktene forsvinner!

Du mottar denne e-posten fordi du har registrert deg for å motta kampanjer og eksklusive tilbud fra www.blivakker.no
Med forbehold om trykkfeil, endringer, prisendringer, leveringsforsinkelser og begrenset antall varer på lager.

Denne meldingen ble sendt av BliVakker.no AS, Mjåvannsvegen 201, 4628 Kristiansand S, Norge.
Kontakt oss her, dersom du har spørsmål.

Dersom du ikke ønsker å motta vårt nyhetbrev, kan du enkelt melde av din interesse klikk her.

blivakker.no

Jeg sendte en e-post til the Post Office

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Post Office - Final Response CRM:0006813196
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. mars 2021 kl. 02:59
Til: CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>
Kopi: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, polcustomercare@royalmail.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>, nhh.postmottak@nhh.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, polboard@postoffice.co.uk, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, finn.kinserdal@nhh.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, Club Creo <info@clubcreo.com>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, post <post@finanstilsynet.no>
Hi,

isn't it so, I was wondering.

If you send back a letter, in that way, (and write: 'No longer at this address', on it).

Then debt-collection-companies send people on your door, asking funny questions, (they might think that someone are trying to trick them).

So the smartest thing is perhaps to not return these letters, and rather just throw them in the thrash, or something.

Also, you speak like you are the Managing Director, of the whole Post Office-company.

That's a bit odd, I think.

So I would have wanted a second opinion, even you say this is not possible.

This I have to complain about.

Also, like I've written earlier, stamps are from England, and also laws to do with trade/commerce are copied from the English laws, (I learned at upper secondary mercantile-school), so one should think that this also should apply to 'post office-stuff'.

This I have to complain about.

Also you earlier used to call me 'Mr. Ribsskog', (while I lived in the UK).

Why have you now become hippies, (there across the North Sea), and only use first-name?

Erik Ribsskog


lør. 2. jan. 2021 kl. 17:08 skrev CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>:
Dear Erik,

Thank you for your further email.
 
I can see other Post Office mailboxes have been copied in on your latest correspondence. For your information, our Executive Correspondence Team and Information Rights Team have asked us (Customer Care) to respond to you directly, and will not be sending a separate response.
 
In reference to your request, the name of the individual is not considered relevant. You can read further details about why this is the case below, but to summarise: there is no answerable or actionable complaint present.
 
As previously advised, we are unable to locate the requested information and in any case have no grounds on which to provide it to you. Ultimately, the advice provided was correct for items mis-delivered in the UK, so we consider there to be no complaint to answer on this front.
 
Royal Mail are the national delivery provider for mails within the UK, and on their website you will see information which will confirm the advice provided was correct within the UK:
 
https://personal.help.royalmail.com/app/answers/detail/a_id/5156/~/ive-received-someone-elses-mail
 
The protocol for what action to take in the same circumstances in other countries, is not the responsibility of Post Office Ltd or our representatives to advise on. We're a UK company and have no involvement in mail deliveries and postal services for other countries: it is an individual's own responsibility to familiarise themselves with postal services in other countries.
 
I can confirm this represents our final response in relation to this matter. Any further correspondence will be recorded internally, but we will be making no further comment on this issue.

If you wish to escalate the matter at this point, you'll need to do so by taking your own independent action.

Kind Regards,

Paul S

Team Leader
Customer Care

Textphone: 03457 22 33 55 (For the Deaf and Hard of Hearing)  
Email: customercare@postoffice.co.uk  
www.facebook.com/postoffice  
www.twitter.com/postoffice
 
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 29 December 2020 22:11
To: CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>
Cc: polboard <polboard@postoffice.co.uk>; Club Creo <info@clubcreo.com>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; firmapost@nkom.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; post <post@finanstilsynet.no>; post@inkassoklagenemnda.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>; polcustomercare@royalmail.com; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>; EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>; post <post@finkn.no>; postmottak@sd.dep.no; abuse@telia.com; paula.vennells@postoffice.co.uk; information.requests@ofcom.org.uk; OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>; Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Subject: Re: Post Office - Your Enquiry CRM:0035817154

Hi, 

if I'm not mistaking, then I learned at Upper Secondary School, (Mercantile School), in Norway, that a name, isn't considered sensitiv information.

I think this sound strange.

What about common sense?

How can one complain about a staff if one can't mention the name?

That's very poor customer-service from you.

And if you go to a shop, then staff are going to have name-signs.

How can they have name-signs, if their first-name is a personal data, which is forbidden to not keep secret.

I'm not sure if I'm buing this.

This seem idiotic.

I used to run a web-shop, (Posegodt), when I lived in Keith Court, (where I lived from 2012 to 2014), in Walton.

So I was quite often at the mentioned post-office.

(Also to buy 'leccy', like they say in Liverpool).

I don't remember the old womans name, (the staff in question).

But once when I wanted to send one or more packets, (from my web-shop, (I sold Glacier Mints etc. to Norway, since they've stopped selling a similar sweet there)).

Then this woman, (she had white hair and possibly glasses), told me, that she had always wanted to see Norway, (when I mentioned that I had some packets that I wanted to send to Norway).

And then later, (in 2013), she said she had been, (with her husband), on a cruise, with the ship Arcadia, from Southampton.

And she had seen a lot of Norwegian towns like Ålesund and Stavanger, (she said).

And she said that she also got to see the midnight sun.

(I wrote about this on my blog.

Back then.

Because I thought this a was a bit strange/unprofessional, to talk about stuff like this, with customers).

And this woman also had a collegue named Sue.

And one that worked on Fridays named Mary, (who was very difficult, so I had to stop going to the Post Office on Fridays, so my web-shop got longer delivery-time).

And there also was another Post Office in Walton, (in County Road).

But this Post Office was a bit 'ghetto-like'.

The sign, (saying 'Post Office'), had fallen down.

And they didn't put up a new one, in a year or so.

Also like I've told your earlier, if it's against the law to mention the name of a staff.

Then it must be against the law, when you mention your own name.

This doesn't add up, I think.

But to try to move it a bit forward, the point isn't really the name of the Branch Assistant, (like I think her title was).

We can just call her the Arcadia-woman, (after the mentioned cruise-ship), if you want.

It's just to have a reference, or a handle, when we communicate about what this woman said, back in 2012-2014.

(She then represented the Post Office.

When she said these things about what to do with the mentioned letters, for the previous tenants, at 10 Keith Court).

I've earlier told you to escalate.

And I can't see that you've done that.

So I'm wondering if you are being a bit like primadonna, since you aren't really trying to be good at customer service, it seems.

Erik Ribsskog

 

ons. 18. nov. 2020 kl. 09:11 skrev CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>:

 

Dear Erik,

 

Thank you for getting in touch with us. Unfortunately, Post Office are unable to assist you with you enquiry. 
 
The individual’s name which you have requested is personal data and Post Office are required to comply with the UK Data Protection Act 2018.  Post Office have no legal basis for providing you with this information, and it is unlikely that we would be able to identify the correct individual to which you refer in any event.
 
Post Office have now closed your case and will not be responding to any further requests.

 

Kind Regards,

 

Jacqueline 

 

Customer Service Advisor   

Textphone: 03457 22 33 55 (For the Deaf and Hard of Hearing)  

Email: customercare@postoffice.co.uk  

www.facebook.com/postoffice  

www.twitter.com/postoffice

 

Did you know? You can find information about Post Office products and services at www.postoffice.co.uk.

 

Post Office Limited is committed to protecting your privacy, information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy

 
**********************************************************************
This email and any attachments are confidential and intended for the addressee only. If you are not the named recipient, you must not use, disclose, reproduce, copy or distribute the contents of this communication. If you have received this in error, please contact the sender by reply email and then delete this email from your system. Any views or opinions expressed within this email are solely those of the sender, unless otherwise specifically stated.

POST OFFICE LIMITED is registered in England and Wales no 2154540. Registered Office: Finsbury Dials, 20 Finsbury Street, London EC2Y 9AQ.

**********************************************************************
“Post Office Limited is committed to protecting your privacy. Information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy”

Nå har jeg bestilt nytt eggdrop-shell til blablabot, (noe jeg også hadde da jeg bodde i Leather Lane, (i Liverpool sentrum), for cirka ti år siden)

bestilt eggdrop shell

Bloggarkiv