Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. mars 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bok og blad til Erika
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 22:46
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: nana@barneblad.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Nana Rise <nana@barneblad.no>
Date: man. 8. mar. 2021 kl. 09:23
Subject: Bok og blad til Erika
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk skal du ha!

Eg har no sendt bok og blad til Erika.

Du får rekninga for eitt år.

 

Alt godt

Nana

Norsk Barneblad

 

 

Fra: Squarespace <form-submission@squarespace.info>
Sendt: fredag 5. mars 2021 19:05
Til: Nana Rise <nana@barneblad.no>
Emne: Form Submission - New Form

 

Type abonnement: 599 kr for eitt år (Noreg)

Namnet til den som skal få bladet: Erika Ribsskog

Adressa til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer og stad til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Fødeåret til den som skal få bladet: 2010

Namnet til den som skal betale: Erik Løvenbalk Ribsskog

Eventuell melding til Norsk Barneblad:

Adressa til den som skal betale: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnr og -stad: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Epost-adresse: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

Sent via form submission from Norsk Barneblad

Type abonnement: 599 kr for eitt år (Noreg)

Namnet til den som skal få bladet: Erika Ribsskog

Adressa til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer og stad til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Fødeåret til den som skal få bladet: 2010

Namnet til den som skal betale: Erik Løvenbalk Ribsskog

Eventuell melding til Norsk Barneblad:

Adressa til den som skal betale: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnr og -stad: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Epost-adresse: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

Mer fra irc

tomme kanaler irc

PS.

Her er mer om dette:

#johncons 2 irc

PS 2.

Enda mer om dette:

mer om talkmore osv

PS 3.

Og enda enda mer om dette:

irc #johncons 3

PS 4.

Og enda enda enda mer om dette:

irc #johncons 4

PS 5.

Og enda enda enda enda mer om dette:

irc #johncons 5

PS 6.

Og enda enda enda enda enda mer om dette:

mandeville street irc

PS 7.

Og enda enda enda enda enda enda mer om dette:

mer om pc world etc irc

PS 8.

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

australier osv irc

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Norges Fotballforbund - support] Re: Hei, her også kaller du meg noe stygt i mail-adressen. Din helvetes hore. Du skulle ikke hatt noe jobb. Vi i Norge vil ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 15:31
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, nff@fotball.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Alexander Ravnaas (Norges Fotballforbund - support) <support@nffsupport.zendesk.com>
Date: fre. 1. jan. 2021 kl. 15:49
Subject: [Norges Fotballforbund - support] Re: Hei, her også kaller du meg noe stygt i mail-adressen. Din helvetes hore. Du skulle ikke hatt noe jobb. Vi i Norge vil ...
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>


## Vennligst ikke skriv noe under denne linjen ##
Sak #38668: Hei, her også kaller du meg noe stygt i mail-adressen. Din helvetes hore. Du skulle ikke hatt noe jobb. Vi i Norge vil ikke ha sånn dritt i landet vårt, som Maersk hjelper inn her. Helvetes frekke og uforskammede...
Din henvendelse (#38668) er oppdatert.

For å se status og tilleggskommentarer, klikk på linken under:
http://nffsupport.zendesk.com/hc/requests/38668

Du kan også legge til en kommentar ved å svare på denne mailen.


Erik Løvenbalk Ribsskog, 1. jan. 2021, 15:49 CET:
Hei,

her også kaller du meg noe stygt i mail-adressen.

Din helvetes hore.

Du skulle ikke hatt noe jobb.

Vi i Norge vil ikke ha sånn dritt i landet vårt, som Maersk hjelper inn her.

Helvetes frekke og uforskammede drittfolk må jeg si.

Hva faen skal dette bety?

Jeg har hatt nok av dere helvetes frekke svenskehorer.

Jeg får håpe at hu fitte-sjefen deres, (Westerstad), klarer å rydde opp i dette.

Skerpings!

Erik Ribsskog

Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund - support.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: (Forespørsel ID: PXJKNPDQRT) Din personvern forespørsel trenger oppmerksomhet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 15:20
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: On Behalf Of Care.com <noreply@m.onetrust.com>
Date: tor. 31. des. 2020 kl. 10:41
Subject: (Forespørsel ID: PXJKNPDQRT) Din personvern forespørsel trenger oppmerksomhet
To: <eribsskog@gmail.com>


OneTrust

 

 
Dear Erika Ribsskog,

En kommentar er lagt til forespørselen din(forespørsels ID: PXJKNPDQRT).

Klikk knappen nedenfor for å få tilgang til forespørselen i personvernportalen.

Vis forespørsel
 Hvis du har spørsmål, vennligst kontakt et medlem av personvern gruppen.

 

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[PACS-10725725] ACS=2D10512167=5D_Klage=2FFwd=3A_=E2=9C=85_Weekly_Special=2C - Ref: 10512167
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 14:59
Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, cs@play-asia.com
Hi,

if you could send this to your owner/director (Jan Neuhäußer).

Because I'm fed up with being sent around between your many case-workers and complaint-managers.

(I want to know the name, of the troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know what you are going to do, to avoid, that this problem happens again).

Erik Ribsskog


tor. 31. des. 2020 kl. 10:37 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:
Dear Erik,

We do understand the urgency of your concern. We have raised this with our
manager and you will receive an update the soonest she becomes available.

If you have other questions, feel free to send us an email. Thank you for
choosing Playasia for your gaming needs.

Best regards,

Ferdinand Paguio
Playasia Customer Service Representative
Email: cs@play-asia.com
Telephone: +85231450013
__________________________________________________________
Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com

Follow us on social:
FB: www.facebook.com/playasia
TW: www.twitter.com/playasia
IG: www.instagram.com/playasia

Was this e-mail helpful?
https://www.play-asia.com/41/746dw0t-773c52n

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Original Message from 2020-12-31 02:39:03 HKT
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Hi,


I don't understand why you can't just send it to that manager.


Why do you make a fuzz out of this?


I've now done some research about your company, on Wikipedia.


And that's because I'm tired of all your different case-workers, who send

me e-mails.


Your CEO is named Jan Neuhaeusser, it seems.


(A kraut like they say in England).


So if you can send the complaint to that guy.


(Because you now have a different complaint-manager, (Ehdmel Jueves),

answering me, who earlier was a regular staff.


And the Mateo-woman doesn't want the emails anymore, it seems.


So it's a bit chaotic to say the least).


So this I have to complain about.


Erik Ribsskog



tor. 19. nov. 2020 kl. 07:29 skrev Play-Asia Customer Service <

enquiry@play-asia.com>:


> Dear Erik,

>

> I'm sorry for the inconvenience.  I would like to inform you that our
reply

> depends on the representative who received your email.  If this is

> regarding the unauthorized transaction you have reported before, kindly
be

> informed that there's no successful transaction made and the account was

> already deleted.  As much as we love to provide the name of the person
who

> made it, I'm afraid that we don't have an option to do that.

>

> If you wish to personally communicate with our Manager, you may email
her

> directly at kathleen.mateo@play-asia.com.  I hope this helps.  Do not

> hesitate to contact us if we can be of any further assistance.

>

> Thank you for contacting Playasia.

>

> Best regards,

>

> Mariel Nabor

> Playasia Customer Service Representative

> Email: cs@play-asia.com

> Telephone: +85231450013

> __________________________________________________________

> Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com

> For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com

>

> Follow us on social:

> FB: www.facebook.com/playasia

> TW: www.twitter.com/playasia

> IG: www.instagram.com/playasia

>

> Was this e-mail helpful?

> https://www.play-asia.com/41/746a763-773c52n

>

> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

> Original Message from 2020-11-19 00:09:03 HKT

> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

> Hi there,

>

>

> this is with a manager named Kathlean Mateao.

>

>

> So I send a copy of this email to her.

>

>

> I don't understand why so many different case-workers reply to me.

>

>

> People only want one case-worker.

>

>

> You should let the manager reply, I think.

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> man. 26. okt. 2020 kl. 18:44 skrev Play-Asia Customer Service <

>

> enquiry@play-asia.com>:

>

>

> > Dear Customer,

>

> >

>

> > Thank you for reaching out to us.

>

> >

>

> > However, I do not want to commit any mistakes in providing you

> assistance.

>

> > In this case, do you mind telling us more about your concerns? In that

> way,

>

> > we can check and help you with it.

>

> >

>

> > Should you have any questions or concerns, feel free to send us an
email

>

> > and we will be glad to assist you.

>

> >

>

> > We thank you for your trust in Playasia.

>

> >

>

> > Best regards,

>

> >

>

> > Michelle Ann Ansale

>

> > Playasia Customer Service Representative

>

> > Email: cs@play-asia.com

>

> > Telephone: +85231450013

>

> > __________________________________________________________

>

> > Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com

>

> > For latest deals, offers and pre-releases visit us at
www.play-asia.com

>

> >

>

> > Follow us on social:

>

> > FB: www.facebook.com/playasia

>

> > TW: www.twitter.com/playasia

>

> > IG: www.instagram.com/playasia

>

> >

>

> > Was this e-mail helpful?

>

> > https://www.play-asia.com/41/7469b8n-773c52n

>

> >

>

> > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

>

> > Original Message from 2020-10-26 23:45:04 HKT

>

> > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

>

> > Hei,

>

> >

>

> >

>

> > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det
som).

>

> >

>

> >

>

> > (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

> >

>

> >

>

> > Vennligst rydd opp!

>

> >

>

> >

>

> > Med hilsen

>

> >

>

> >

>

> > Erik Ribsskog

>

> >

>

> >

>

> > PS.

>

> >

>

> >

>

> > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at
det

>

> > ikke

>

> >

>

> > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> >

>

> > jeg).

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > ---------- Forwarded message ---------

>

> >

>

> > Fra: Playasia

>

> >

>

> > Date: lør. 26. sep. 2020 kl. 14:05

>

> >

>

> > Subject: ✅ Weekly Special, Abyss of the Sacrifice, TGS 2020 & more!

> 🎮

>

> >

>

> > To:

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Plus The Hottest New Toy Figures & Lifestyle Goodies!

>

> >

>

> >

>

> > No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Onlinelege spørsmål svar
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 14:43
Til: Onlinelege <post@onlinelege.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette hørtes ut som noe vrøl.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre folk).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 30. des. 2020 kl. 19:13 skrev Onlinelege <post@onlinelege.no>:
Hei. Det er tilstrekkelig at noen tyvlåner ditt bankkort og din mobil og er kjent med kodene så kan dette skje. Det kan for eksempel ikke skje gjennom nettsiden og helt sikkert ikke feil hos Payex, men ta det så klart opp med dem. Men dette er mer en politisak høres det ut som. Identitetstyveri. 



Mvh 
Onlinelege.no


-------- Opprinnelig melding --------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 18.11.2020 17:26 (GMT+01:00)
Til: Onlinelege <post@onlinelege.no>
Ko: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Emne: Re: Klage/Fwd: Onlinelege spørsmål svar

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 26. okt. 2020 kl. 22:28 skrev Onlinelege <post@onlinelege.no>:
Hei. Det er litt uklart hva du spør om, men vi vi fjerner spørsmål fra offentligheten!



Mvh 
Onlinelege.no


-------- Opprinnelig melding --------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 26.10.2020 17:27 (GMT+01:00)
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Ko: post@onlinelege.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Emne: Klage/Fwd: Onlinelege spørsmål svar

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Onlinelege <post@onlinelege.no>
Date: søn. 27. sep. 2020 kl. 22:13
Subject: Onlinelege spørsmål svar
To: <eribsskog@gmail.com>


Onlinelege
Spørsmålet ditt er besvart av legen. Vennligst sjekk svaret nedenfor:
Spørsmål: Hei. I det siste, har jeg lagt merke til, at kukken min, har krympa, på en måte.Kan det være noe mafian, tenker jeg nå?.

Svar:

Hei,

Takk for spørsmål.

Det er kjent at, med alderen, kan penis lengden bli med opptil 2,25 cm kortere, uten at det er noe sykdom som fører til dette.

Vekt økning, med økt mengde fett i nedre delen av bukken, kan omringe penis roten, slik at den ser kortere ut enn den er.

Aterosklerose (kolesterol plakker på innsiden av kar vegg), røyking, alkohold forbruk, medfører innsnevring av blodkar som betjener alle kroppens deler, inkludert penisen, slik at krymping kan også skyldes dette.

Det finnes også en sykdom, Peyronie's sykdom, som kan føre til en unormal kurving i penisen, som også blir kortere. Den er mer som en sakdefølge enn en reel sykdom, det er mistenkt at traumer kan føre til dette. Form og lengde endres som følge av en arr dannelse i penis strukturen, under huden, arr som ofte kan kjennes, som en hardere flate. Den diagnostiseres hos lege, gjerne urolog, gjennom direkte undersøkelse. I tilfelle noe slik er funnet, finnes det både medikamentell, fysikalsk og kirurgisk behandling som en kan anbefale, etter hver sin situasjon.

Generelt, nedgang i vekt, røykeslutt hvis aktuelt, nedtrapping a alkohol forbruk og økt fysisk aktivitet er tiltak som kan bidra til bedring av situasjon, gjennom en bedring av lokal blod sirkulasjon.

 

Besvart av:

Spørsmål innleveringsdato: 2020-09-24 23:56:39

mvh,
Onlinelege

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Oppdatert invitasjon: CANCELED - Erik Løvenbalk Ribsskog - Psykologspesialist @ man. 11. jan 2021 18:00 - 18:45 (GMT) (eribsskog@gmail.com)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 14:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: birgitte.jakobsen@oslopsykologklinikk.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <birgitte.jakobsen@oslopsykologklinikk.no>
Date: ons. 30. des. 2020 kl. 13:31
Subject: Oppdatert invitasjon: CANCELED - Erik Løvenbalk Ribsskog - Psykologspesialist @ man. 11. jan 2021 18:00 - 18:45 (GMT) (eribsskog@gmail.com)
To: <eribsskog@gmail.com>


Denne aktiviteten er endret.
Endret: CANCELED - Erik Løvenbalk Ribsskog - Psykologspesialist
Når
man. 11. jan 2021 18:00 – 18:45 Tidssone for Storbritannia
Hvor
+47 (9) 685-3024 (kart)
Kalender
eribsskog@gmail.com
Hvem
birgitte.jakobsen@oslopsykologklinikk.no – arrangør
eribsskog@gmail.com
 mer informasjon »
Attendee:
Erik Løvenbalk Ribsskog (eribsskog@gmail.com)
Tjeneste
Psykologspesialist (1,490.00 NOK)‌ (Psykolog)

Psykolog:
Birgitte Jakobsen (Gamlebyen)

Customer's cancel/reschedule link: 
https://go.oncehub.com/BestilltimeiGamlebyen?Params=IPLa6BkbZ-SZ-lPXDUXFFIgCp6jMrOg3LvaH-7mTZO4!

Booking ID:
BKNG-8XJWL1KAUTQG

Mobilnummer:
+47 (9) 685-3024

Beskjed:
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

https://johncons-mirror.blogspot.com/

Hva skal dette bety? Min familie prøvde å drepe meg, siden de er med i mafiaen, er nok de som har bestilt dette er. 

Bare noe jeg tenkte på!

Avbestillingsfrist:
Jeg er kjent med priser, avbestillingsfristen på 48 timer, og personvernerklæringen.

Skal du delta (eribsskog@gmail.com)?   Ja - Kanskje - Nei    flere alternativer »

Invitasjon fra Google Kalender

Du mottar denne e-posten på kontoen eribsskog@gmail.com fordi du er oppført for oppdaterte invitasjoner i kalenderen eribsskog@gmail.com.

Hvis du ikke vil motta disse e-postene lenger, kan du logge deg på https://calendar.google.com/calendar/ og endre varslingsinnstillingene dine for denne kalenderen.

Hvis du videresender denne invitasjonen, kan alle mottakere få muligheten til å sende svar til arrangøren og bli lagt til på gjestelisten, til å invitere andre uansett egen invitasjonsstatus, eller til å endre svaret ditt. Finn ut mer.


invite.ics
4K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Avbestillingsbekreftelse: Psykologspesialist
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 14:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: ScheduleOnce Mailer <mailer@oncehub.com>, birgitte.jakobsen@oslopsykologklinikk.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Birgitte Jakobsen <mailer@oncehub.com>
Date: ons. 30. des. 2020 kl. 13:31
Subject: Avbestillingsbekreftelse: Psykologspesialist
To: <eribsskog@gmail.com>


 
Din avtale er nå avbestilt
Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog,
Du har avbestilt din avtale. Ikke glem å fjerne avtalen fra din kalender. 
Årsak for avbestilling
   
   
   
Bestillingsdetaljer for avbestilt avtale
Tjeneste
Psykologspesialist
Hos behandler
Birgitte Jakobsen
Tid
Mon, Jan 11, 2021, 19:00 - 19:45
Norway; Oslo (GMT+1:00)
Sted
Bestillingsnummer
BKNG-8XJWL1KAUTQG
   
   
   
Din informasjon
Ditt navb
Erik Løvenbalk Ribsskog
Mobilnummer
+47 (9) 685-3024

Mer fra irc

irc mandag 2

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [Ticket#2020123003002921] Order ID 2134947100
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 06:00
Til: supervisor@re-customers.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi there,

I wanted the name of the troll, (not just some numbers).

And I also wanted to know, what you were going to do, so that this problem doesn't happen, to other people.

Please escalate this to a superior.

Erik Ribsskog


ons. 30. des. 2020 kl. 11:01 skrev <supervisor@re-customers.com>:
Dear Erik Løvenbalk Ribsskog,

Thank you for contacting us.


Due to recent request about the IP address the order was sent from the attempt was made from the following IP address: 108.162.215.104
Unfortunately, we cannot help you with the further investigation and we do not know who placed the order for you as there is only yours information in the order. We are just the platform where the order was placed and we can only provide you with the information which we received online. Regrettably we can hardly do anything in this situation.
We are sincerely sorry to hear that you've faced such situation and be more careful with your private information.

Please, do not hesitate to contact us in case you have any further question.

Kind regards,
Kate Baker

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)235-02-99
1(866)877-11-87
44(200)222-70-84

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 05:49
Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@skagerakgruppen.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 30. des. 2020 kl. 10:57 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har nå sperret deg for all reklame og tlf henvendelser. 
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no



Den 29.12.2020 ved 22:13 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>
Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 08:31
Subject: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>


Se denne eposten i nettleseren

 

Lectinect Mage er blitt enda bedre!
Kari Tjønn Skogen startet med Lectinect Mage i 2018, og er en av våre mange fornøyde kunder. Hun fikk forhåndsteste den nye og forbedrede versjonen av Lectinect Mage. Her er hennes erfaring:

– I juni 2020 fikk jeg spørsmål om jeg ville teste en ny versjon av Lectinect Mage, med kalsium i tillegg til hyllebær. Jeg syntes det var verdt forsøket, og ble med på testen.

– De nye tablettene hjelper magen min enda raskere.

Les mer om Karis erfaring med NYE Lectinect Mage.

Les mer
 

Prøv NYE Lectinect Mage gratis*
Lectinect Mage er oppgradert ved å tilsette kalsium, som bidrar til at fordøyelsesenzymer fungerer normalt. Produktet gir deg fortsatt like mye hyllebær og lektiner som før.

Bestill i dag, så får du 1 måneds forbruk av NYE Lectinect Mage gratis*.

Prøv nå




 
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hei Erika😊Få bokanbefalinger og innetips!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 05:16
Til: Kundeservice Arkbokhandel <KUNDESERVICE@arkbokhandel.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 29. des. 2020 kl. 15:51 skrev <KUNDESERVICE@arkbokhandel.no>:
Hei Erik, 

Brukeren knyttet til e-post adressen  e.ribsskog@gmail.com  blir slettet. Du vil ikke motta nyhetsbrev til denne e-post adressen lengre. 

Ha en fin dag videre. 

Med vennlig hilsen
ARK Kundeservice

Meriem
Kundesenteransvarlig
____________________________________________________________________
E-post: kundeservice@arkbokhandel.no
Internett www.ark.no
Telefon: +47 22 99 07 55

ARK SKAL GJØRE HVERDAGEN MER
OPPLEVELSESRIK OG VERDIFULL

Opprinnelig tekst

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: nyheter@min.ark.no;S_A.SCON <kundeservice@arkbokhandel.no>;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost@fylkesmannen.no;200002094 <post@finkn.no>;abuse@telia.com
Sendt: 25.12.20 10:21:11
Emne: Klage/Fwd: Hei Erikaߘꆦ#xe5; bokanbefalinger og innetips!
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>
Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 07:36
Subject: Hei Erikaߘꆃ堢okanbefalinger og innetips!
To: <e.ribsskog@gmail.com>



Vis i nettleser
Ark.no
Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor


 
Hei Erika 
Vi vil at du som kunde skal føle deg trygg når du handler hos ARK, enten det er i en av våre 151 butikker eller fra nettbutikken ARK.NO. Vi følger råd og anbefalinger fra Folkehelseinstituttet og Regjeringen, og gjennomfører kontinuerlig tiltak for at alle alle skal føle seg trygge.

Vi setter stor pris på at du vasker hendene med desinfeksjon, at du holder anbefalt avstand til andre, og at du om mulig betaler med kort. Enkelte tider er mer travle enn andre, så utnytt gjerne hele åpningstiden. Bruk gjerne Klikk&Hent fra ARK.NO, så holder vi av varene dine og har de klare når du kommer til butikken. Dersom du ønsker å få varene levert hjem, er nettbutikken ARK.NO åpen 24 timer i døgnet.
 

ImageMyeÅFinnePå
I ARK er vi glade i de tingene som tar litt tid. Ting som ikke alltid er unnagjort på noen få strakser, men som krever oppmerksomhet og at du er tilstede i øyeblikket — om det er å koble av med en god bok alene, leke seg med former og farger, eller legge et passe vrient puslespill alene eller sammen med barna.

Så: Uansett hvordan verden ser ut utenfor døra, kan vi love at vi vil fortsette å gi deg våre aller beste tips til hyggelige hjemmeaktiviteter og leseopplevelser for store og små.

 
SE MER!
Vi har fått påfyll!
ImagePuslespill
Vi har fått inn nye puslespill på lager!
Vær rask, for de mest populære forsvinner ut som varmt hvetebrød. Vet du forresten at vi har puslespill med hele 40320 brikker?

Se hele utvalget på ARK.NO!
 
KJØP HER!
Finn kunstneren i deg!
ImageSakura
Nyhet! Stort utvalg fra Sakura på ARK.NO!

Mangaspire, Doodling, Scrapbooking, Akvarell, Bullet Journaling eller Kalligrafi. Se utvalget fra Sakura på ARK.NO!
 
KJØP HER!
Koble av med hjernetrim!
ImageSudoku
KJØP HER!
Moro for hele familien!
ImageSpillnyheter
Se de siste spillnyhetene!

Cold Cases med Jørn Lier Horst, Escape Room 3, The Upside Down Challenge, BRIO Flipperspill og mye mer. Nå har vi også fått inn en rekke produkter fra BRIO på ARK.NO!
 
KJØP HER!
Med blanke ark...
TegneOgMale
...og fargestifter til.

Et barn kan skape magi ved hjelp av noen blyanter, fargestifter og papir. Nå får du -40% rabatt på Tegne- og malesaker til barna! Tilbudet varer til og med fredag 29. november.
 
KJØP HER!
Skjermfri sone!
ImageBestselgereBarn
Arranger lesefestival hjemme!

Finn frem litt snacks, lag en skikkelig koselig lesekrok og sett av en time til at alle i fellesskap kan kose seg med hver sin bok! Kanskje får man også en fin samtale med på kjøpet, etter at lesestunden er ferdig?  
 
KJØP HER!
Mest solgt akkurat nå!
ImageBestselgere
Her er ukens hotteste bøker!

Harald Stanghelle, Roy Jacobsen, Lars Mytting, Sophie Elise, Lars Kepler, Lucinda Riley, Maja Lunde, Jørn Lier Horst, J.K Rowling, Jo Nesbø, Linn Skåber og en rekke andre herlige boknyheter!
 
KJØP HER!
Nyhet!
ImageMysterietNorge
Harald Eia og Ole-Martin Ihle er tilbake!

De 5 millioner menneskene som bor i Norge er de rikeste, mest likestilte, fornøyde og tillitsfulle utgavene av homo sapiens som noen gang har levd. Hvordan skjedde dette — hvordan ble Norge verdens mest vellykkede samfunn? I Mysteriet Norge svarer Harald Eia og Ole-Martin Ihle på dette spørsmålet. 

Med en koronakrise som herjer globalt: Hvilke mekanismer er det som er i sving når Norge tar i bruk hele «verktøykassen» og får situasjonen under kontroll? Det handler nemlig ikke bare om penger...
 
KJØP HER!
Digital lansering!
ImageMysterietNorgeLansering
Bli med på digital lansering av boken!

Onsdag 11. november kl 20:00 via Facebook Live! Harald Eia og Ole-Martin Ihle lover at dette ikke blir en vanlig livesending. Duoen byr også på noen overraskelser underveis. Velkommen!

 
BLI MED!

 
Facebook 
Instagram
Ark.no
Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent
Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice
kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55
Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS
      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 04:06
Til: Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, order@email.cdon.com, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg vet at CDON og Qliro har samme eier.

Og at deres konsern nå heter Nelly Group.

Og at deres konsernsjef heter Kristina Lukes.

Så om dere kan sende det til henne, eller noen andre hos Nelly Group.

Sånn at jeg slipper å bli sendt rundt som en kasteball mellom CDON og Qliro.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre folk).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 29. des. 2020 kl. 10:36 skrev Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>:
Hej Erik,

 

Jag är ledsen att se detta. Du och jag har varit i kontakt tidigare och jag minns då att vi avhjälpte felet och sen hade du några fler frågor som du fick ta med Qliro. Då det är ett fakturabedrägeri får jag inte hantera det med dig direkt utan jag har skickat vidare detta till Qliro så att de tar kontakt med dig och hjälper dig vidare. Jag har även bett dem att spärra ditt personnummer tillsvidare.

 

Jag rekommenderar dig att polisanmäla händelsen och sen hoppas jag att polisen hittar förövaren.

 

Ha en fin dag och god fortsättning. =)

 

/Milton

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Tuesday, 29 December 2020 10:21
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: order@email.cdon.com; CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>; stina.westerstad@babybjorn.com; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; CDON <reply@email.cdon.com>; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>; sikkerhetssporsmal@klarna.no; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>; post@kghav.com; Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Subject: Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON <order@email.cdon.com>
Date: man. 28. des. 2020 kl. 16:00
Subject: Vi har mottatt din bestilling
To: <eribsskog+verygay@gmail.com>

 

 

CDON.COM

 



 

Hei Erik Løvenbalk, din bestilling er mottatt. Takk for at du handler på CDON!

 

VIS BESTILLING

 

 

DATO

2020-12-25

ORDER

77709090

STATUS

Beställd

ANTALL VARER

2

SUM

810,30 kr

 

 

SENDES AV COMPUTERSALG A/S

 



 

Super Smash Bros. Ultimate

 

1

 

781,30 kr

 



 

SENDES AV CDON.COM

 


 

Fakturaavgift

 

1

 

29 kr

 



 



 

 

 

 

 

 

Sum 810,30 kr

 

BETALNINGSALTERNATIV

 

 

Qliro Faktura

 

 

FAKTURERINGSADRESSE

 

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

 

 

LEVERINGSADRESSE

 

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

 

 

 

 

Denne mailen er sendt til: eribsskog+verygay@gmail.com Ikke svar på denne mailen
Kjøp- og leveransevilkår

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Care.com NO 2020-12-27-20652488
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 03:39
Til: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 29. des. 2020 kl. 09:09 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:

 
Hei Erik
Tusen takk for din epost. Vi har stengt kontoen som ble funnet med informasjonen din. Vi fjerner gjerne alt fra systemet.
 
For å kunne behandle forespørselen din så fort som mulig, må vi forsikre oss om at forespørselen faktisk kommer fra den autoriserte personen. 
 
Derfor ber vi om at du sender oss nødvendig informasjon for verifisering ved å bruke følgende skjema. Når dette foreligger, vil vi behandle forespørselen omgående.
 
Klikk her: Skjema for personvernforespørsel 
 
Når vi har gjennomført verifisering, vil vi snart sende deg en bekreftelse på at vi behandler forespørselen din. I motsatt fall kan det være nødvendig for oss å be om ytterligere dokumentasjon. 
 
Vi bestreber oss på å behandle forespørselen din så raskt som mulig. Vær imidlertid oppmerksom på at behandlingen kan ta opptil 30 dager.
 
 
Med vennlig hilsen, 
Care.com kundeserviceteam
 

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: www.minexperian.no - Du har blitt kredittvurdert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 03:05
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: notifications@no.experian.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <notifications@no.experian.com>
Date: tir. 29. des. 2020 kl. 09:15
Subject: www.minexperian.no - Du har blitt kredittvurdert
To: <ERIBSSKOG@gmail.com>


Du har blitt kredittvurdert og mottar derfor et gjenpartsbrev. For å lese brevet må du registrere deg på www.minexperian.no.

Registrering gjøres på følgende måte:

Gå til www.minexperian.no
Klikk på Register knappen til høyre på hjemmesiden
Skriv inn fødselsnummer
Godta vilkårene
Registrer kontaktinformasjon
Bekreft med BankID


Registrer deg i dag og få tilgang til dine gjenpartsbrev, registrer/administrer sperre for kredittopplysninger, samt se hvilke kredittopplysninger vi har registrert på deg.
Med vennlig hilsen
Experian AS
Ved mistanke om misbruk av personinformasjon må du ta kontakt med firmaet som har innhentet informasjon for å avklare hvordan dette kan unngås. Du kan selv gå inn på www.minexperian.no og legge inn en kredittsperre på ditt navn.

Experian AS er et kredittopplysningsbyrå underlagt konsesjon gitt av Datatilsynet. Hver gang det foretas en kredittforespørsel på en privatperson, sendes vedkommende en kopi av de opplysningene som er gitt ut, sammen med informasjon om hvem som har innhentet opplysningene.
Dette er i henhold til personopplysningsforskriften § 4-4. Gjenpartsbrevet vil bli sendt til folkeregistrert adresse hvis ikke du registrerer deg innen en dag.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ukens tips fra ifi.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 02:53
Til: Kristian Owren <kristian@ifi.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette kjøper jeg ikke.

Jeg forteller dere at noen troll har bestilt dette, i mitt navn.

Og dere sletter så alt av bevis, angående dette, så fort dere klarer.

Det virker som en veldig åndssvak ting å gjøre.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om om dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å gjøre, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre folk).

Erik Ribsskog


tir. 29. des. 2020 kl. 07:55 skrev Kristian Owren <kristian@ifi.no>:
Hei igjen!

 

Alle data knyttet til ditt abonnement på nyhetsbrev ble slettet ved forrige henvendelse.

 

Abonnement på våre nyhetsbrev opprettes ved å melde seg på via lenke eller på ifi.no. Så sendes det ut en e-postbekreftelse hvor mottaker bekrefter at de ønsker å stå på nyhetsbrevlisten. Alt foregår på e-post som opplyst ved registrering. Avmelding på våre nyhetsbrev kan til enhver tid gjøres via lenke i hvert nyhetsbrev.

 

Med vennlig hilsen

ifi.no

 

 

Kristian Owren

Adm. direktør

-----------------------------------------------------------------------

Tlf: 926 88 260 E-post: kristian@ifi.no

 

Informasjonskontoret for farge og interiør

Karvesvingen 5

0579 OSLO

 

 

IFI_no_mpayoff_2011

 

Hold deg oppdatert på cid:image001.png@01D5DCC7.C73ACDA0 og  cid:image002.png@01D5DCC7.C73ACDA0

 

cid:image003.jpg@01D5DCC7.C73ACDA0Følg ifi.no og Fargemagasinet.no på Facebook

 

cid:image004.jpg@01D5DCC7.C73ACDA0Bli inspirert på @ifino

 

cid:image005.jpg@01D5DCC7.C73ACDA0Følg oss på LinkedIn

 

  

 

Tenk på miljøet før du skriver ut denne mailen.  

 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 28. desember 2020 15:45
Til: Kristian Owren <kristian@ifi.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>
Emne: Re: Klage/Fwd: Ukens tips fra ifi.no

 

Hei,

jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

man. 16. nov. 2020 kl. 07:49 skrev Kristian Owren <kristian@ifi.no>:

Hei!

 

Viser til e-post du har sendt oss for 2 uker siden med samme henvendelse. Som vi svarte på. Vi slettet deg da fra registeret, og du har ikke mottatt noen nye nyhetsbrev etter dette.

 

Med vennlig hilsen

ifi.no

 

 

Kristian Owren

Adm. direktør

-----------------------------------------------------------------------

Tlf: 926 88 260 E-post: kristian@ifi.no

 

Informasjonskontoret for farge og interiør

Karvesvingen 5

0579 OSLO

 

 

IFI_no_mpayoff_2011

 

Hold deg oppdatert på cid:image001.png@01D5DCC7.C73ACDA0 og  cid:image002.png@01D5DCC7.C73ACDA0

 

cid:image003.jpg@01D5DCC7.C73ACDA0Følg ifi.no og Fargemagasinet.no på Facebook

 

cid:image004.jpg@01D5DCC7.C73ACDA0Bli inspirert på @ifino

 

cid:image005.jpg@01D5DCC7.C73ACDA0Følg oss på LinkedIn

 

  

 

Tenk på miljøet før du skriver ut denne mailen.  

 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 14. november 2020 01:06
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kristian Owren <kristian@ifi.no>; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>
Emne: Klage/Fwd: Ukens tips fra ifi.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: ifi.no <no-reply@ifi.no>
Date: tir. 13. okt. 2020 kl. 11:27
Subject: Ukens tips fra ifi.no
To: <eribsskog@gmail.com>

 

Nyhetsbrev fra ifi.no

Se denne e-posten i nettleseren din



 

Ukens tips fra ifi.no.
Informasjonskontoret for farge og interiør arbeider for at du skal få inspirasjon, tips og ideer til dine prosjekter. Denne uken har vi noen gode forslag enten du ønsker å gjøre jobben selv, eller sette den bort til fagfolk.

 

Gode farger til soverom

 

BLÅTT/TURKIS

 

Gode farger til soverom
Har farger noe å si for hvordan vi sover? Vi har spurt søvnekspertene om hvilke farger som er gode å ha på soverom.

 

Les mer

 

 

 

Stor luksus på liten flate

 

BAD OG TOALETT

 

Stor luksus på liten flate
Da rørleggeren bygget eget baderom, sparte han ikke på noe. Oppussingen ble utført med millimeterpresisjon, og som en slags test på hvor mye lekkert utstyr som kan få plass på få kvadratmeter.

 

Les mer

 

 

Mal veggene med omtanke for menneske og miljø

 

INNENDØRS

 

Mal veggene med omtanke for menneske og miljø
Mood Care Wall er malingen som tar hensyn til miljø og inneklima hele veien fra råvare og emballasje til ferdig malt vegg. Malingen er en innovasjon fra Beckers, og fremstilt med råstoffer fra blant annet trær, planter og alger. Selve malingboksen er laget av en stor andel gjenbrukt plast.

 

Les mer

 

 

Lær om linoljemaling på 3 minutter

 

MALING

 

Lær om linoljemaling på 3 minutter
− Linoljemaling er en maling som er miljøvennlig og som gir fantastiske resultater, sier malermester Roger Studsrud.

 

Les mer

 

 

Finn den rette stemningen hjemme med disse 4 tapetstilene

 

TAPET OG VEGGDEKOR

 

Finn den rette stemningen hjemme med disse 4 tapetstilene
Har du lyst på bedre stemning i stuen eller på soverommet? Da er dette uken for å gjøre noe med det. Det er nemlig Wallpaper Week denne uken, og med tapet kan du enkelt få den stemningen du ønsker hjemme.

 

Les mer

 

Instagram

 

Facebook

 

Website

 

 

Copyright 2020 © ifi.no

Avregistrer nyhetsbrev

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Unauthorized Orders
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 02:42
Til: Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>
Kopi: Ehdmel Jueves <ehdmel.jueves@play-asia.com>, Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>, abuse@telia.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, richard.santoro@play-asia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hi,

if you could send this to your director Jan Krautzenkrautzen then, (or what his name is).

Since I'm fed up with all your case-workers and complaint-managers.

(I want to know the name, of the troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know what you're going to do, to stop things like this from happening again, to other customers).

Erik Ribsskog


tir. 29. des. 2020 kl. 02:45 skrev Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>:
Dear Erik,

 

Ehdmel is our current team leader/supervisor now for customer service as I have been assigned to handle other different tasks within the company. He’s now handling complex or escalated cases such as yours. I agree with everything he mentioned as I have also provided in the past. We do not have any other information aside from the email address used as well as the location of the IP when the order was placed.

 

Any further communication about this case can be taken cared of by our Team Lead.

 

Best Regards,


Kate Mateo

Customer Experience Manager

 

www.playasia.com

 

Unit 11 & 12 2F,

WOW WORLD Commercial Building

Central Business District,

Subic Bay Freeport Zone, 2222

Philippines

 

Office#: +85231450013 Ext. 350

Hours: 9am-6pm Mon-Fri (UTC+8)

Email: kathleen.mateo@play-asia.com


pa

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Monday, December 28, 2020 11:01 PM
To: Ehdmel Jueves <ehdmel.jueves@play-asia.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com
Subject: Re: Unauthorized Orders

 

Hi,

like I've told you before.

I don't want 20 different case-workers.

There's a Mateo-woman who replies about this.

I don't understand why you can't let that manager sort this out.

I've ealier gotten an email from you, (in October), where you wrote that your title was: 'Customer Service Representative'.

And now you are a Team Leader, it seems.

And you've escalated a case to yourself, it seems.

I told you to escalate to the Mateo-manager-woman.

So your being very difficult, I have to say.

This I have to complain about.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines that you're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog

 

man. 16. nov. 2020 kl. 08:47 skrev Ehdmel Jueves <ehdmel.jueves@play-asia.com>:

Dear Erik,

Good day! My name is Ehdmel F. Jueves, I am Playasia Customer Service Team Leader. First, we would like to apologize for the inconvenience this has caused. I have checked all the previous email thread and the orders in your account. We can guarantee you that there is no payment that went through on our end. About your request, we regret to inform you that we’re unable to identify the person who did this because the email address used in the orders was your email. The only information that we can provide is the IP Address: 82.147.53.53 where the order was created. There are no other information in the orders.

We have also, put the account status on monitored. We assure you that any purchase attempts will automatically be declined. I hope that this information is useful. If you have questions and concerns, feel free to email me back.

Best regards,

Ehdmel F. Jueves

Customer Service Team Leader

www.playasia.com

Unit 11 & 12 2F, WOW WORLD Commercial Building, Central Business District
Subic Bay Freeport Zone, 2222 Philippines

Office#: +85231450013 Ext. 357

Hours: 1500-2300 Mon-Fri (UTC+8)

Email: ehdmel.jueves@play-asia.com

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [RebelsMarket] Re: Hello! Not sure if you got my email for a subscrip...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 02:31
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@rebelsmarket.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, belle@rebelsmarket.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Belle Morte (RebelsMarket Support) <support@rebelsmarket.com>
Date: man. 28. des. 2020 kl. 19:52
Subject: [RebelsMarket] Re: Hello! Not sure if you got my email for a subscrip...
To: Erik RIbsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Hi Erik

Your request (62858) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Belle Morte (RebelsMarket)

Dec 28, 2020, 10:52 PST

Erik, 

Unfortunately, I haven't heard back from you. I'd love to assist you, but I don't want to flood your inbox. Due to this, I am closing this ticket, pending your response. If you're having trouble responding, please cc belle@rebelsmarket.com on your response.

If you need more help, please let me know.

Sincerely,

Belle


Belle Morte (RebelsMarket)

Dec 23, 2020, 8:20 PST

Erik, 

I am sorry we haven't heard back from you yet. I would love to assist you, but, I don't want to bombard you with emails. 

If I don't hear back by the end of the business day, I will be closing this ticket, pending your response tomorrow.

Sincerely,

Belle



Belle Morte (RebelsMarket)

Dec 22, 2020, 8:42 PST

Hello, 

I wanted to reach out to make sure you received my message yesterday? 

Sincerely,

Belle

Belle Morte (RebelsMarket)

Dec 21, 2020, 6:49 PST

Erik, 

I'm sorry, I'm not certain what you mean your email for a subscription? We do not send any email subscriptions to phones.  

Sincerely, 

Belle 
Erik RIbsskog

Dec 18, 2020, 16:42 PST

Hello! Not sure if you got my email for a subscription, for information or when there is a sale etc. But i also have to give phone number. But i could not see Norway, If it's possible, can i just give my number? Or if you add Norway in an options? Here is my number +4796853024

Thank you.

------------------
Innsendt fra: https://www.rebelsmarket.com/s/goth-16~jewelry-79/page/3

This email is a service from RebelsMarket. Delivered by Zendesk

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Informasjon om din ordre
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 02:24
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: order@email.cdon.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, "Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu" <salg@computersalg.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON <order@email.cdon.com>
Date: tir. 29. des. 2020 kl. 00:15
Subject: Informasjon om din ordre
To: <eribsskog+verygay@gmail.com>


Oppdatert status for bestillingen din
 
CDON

 
 
Takk for at du handler på CDON! Nedenfor ser du status for din order. Din fullstendige ordrehistorikk finner du ved å logge inn med ditt brukernavn og passord på dine sider
Avbrutt vare
En eller flere artikler i din order har blitt avbestilt. Det kan være på grunn av følgende:

• Du har vært i kontakt med vår kundeservice for å avbestille
• Varen er slutt i lageret
• Teknisk feil

En tilbakebetaling for de avbestilte varene har begynt. Tenk på at den kan ta opptil 5 bankdager før transaksjonen synes på din bankkonto.

Hvis du har valgt faktura og ikke betalt strykes beløpet for de returnerte varene. Du betaler i så fall bare for varene du beholder.
VIS ORDREHISTORIKK PÅ DINE SIDER
 
 
DATO
 
2020-12-25
ORDER
 
77709090
STATUS
 
Annulleret  
 
 
 
SENDES AV ComputerSalg A/S
Super Smash Bros. Ultimate
 
 
 
BETALINGSALTERNATIV

  QliroOneInvoice
FAKTURERINGSADRESSE

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Referens:
LEVERINGSADRESSE

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Referens:  
 


 
 
 
Denne mailen er sendt til eribsskog+verygay@gmail.com. Ikke svar på denne mailen
Kjøp- og leveransevilkår
 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 00:56
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo@skipsrevyen.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Skipsrevyen AS <no-reply@skipsrevyen.no>
Date: fre. 5. mar. 2021 kl. 19:08
Subject: Ordrebekreftelse
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Logo
Ordrebekreftelse #16567
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Dette er en bekreftelse på bestilte abonnement på skipsrevyen.no til Homsegodt.
 

Vi har registrert følgende abonnement:
1 stk Skipsrevyen - Magasin til 1 995 kr /stk

Total årlig sum: 1 995 kr

0 % mva.: 0,00 kr. Eksl. mva.: 1 995,00 kr

Faktura sendes separat. Eventuelle rabatter blir trukket fra ved fakturering.
 

Min Side
Logg inn på Min Side for å få full oversikt over og administrer dine abonnement. Dersom du ikke har en bruker fra før, skal påloggingsdetaljer være sendt i en egen e-post. Du kan også bruke glemt passord-funksjonen om du ikke husker eller har fått laget dette tidligere.
 

Leveringsadresse
Dersom du har kjøpt abonnement som inkluderer trykket magasin, må leveringsadresse registreres på Min Side.
 

Skipsrevyen AS
Orgnr: NO 981 027 779 MVA

Skoltegrunnskaien 2
5835 Bergen

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 00:50
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@bondevennen.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, ann@bondevennen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bondevennen <noreply@info-subscription.com>
Date: fre. 5. mar. 2021 kl. 19:12
Subject: Takk for din bestilling
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
Cc: <ann@bondevennen.no>


Takk for at du har kjøpt abonnement / bestilt prøveblad på Bondevennen!
 
Du kan vente deg et landbrukstidsskrift med mye fagstoff, landbrukspolitikk og bygdekultur.
Bondevennen er et regionalt landbrukstidsskrift for Sør- og Vestlandet, men det vi skriver om har relevans langt ut over dette området.
Avtalen gjelder til du eventuelt velger å si opp abonnementet. Har du bestilt prøveblad får du tilsendt ett blad i posten. Ønsker du å tegne et abonnement må du ta ny kontakt.
Abonnement kan sies opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Du kan si opp dine abonnement via «Min side», på epost: post@bondevennen.no eller tlf. 51 88 72 61.

Bloggarkiv