Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. mai 2020

Mer fra YouTube













Dette er favorittartisten til onkel Håkon, (sånn som jeg husker det, fra slutten av 70-tallet), så nå er nok han lei seg, (for å si det sånn)


https://www.nettavisen.no/livsstil/--rockelegenden-little-richard-er-dod/3423965642.html

PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Enda mer om dette:


https://www.myheritage.no/person-1000054_67419522_67419522/hakon-anka-pa-bergerasen-mogan-olsen

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 14. juni/Fwd: Deres brev av 14. juni/Fwd: Deres brev av 1. juni/Fwd: Kringkastingsavgift O341334 501807891

Erik Ribsskog 9. mai 2020 kl. 19:56

Til: "post@sivilombudsmannen.no"

Kopi: NRK Lisensavdelinga , NRK , kringkastingsradet , "Post (Medietilsynet) >>" , "PFU Pressens faglige utvalg >>" , "post@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , ">> Politikk Høyre" , "sande.vgs" , lisens , "post@inkassoklagenemnda.no"

Hei,

jeg viser til Deres brev fra mars, (se vedlegg).

Jeg har jo hele tiden oppdatering Medietilsynet om dette.

Og at man skal måtte klage, på en slags kronglete/'russisk' måte.

Det synes jeg at høres rart ut.

Så jeg regner med at de klarer å skjønne selv, at dette er deres bord.

Og så sender jeg igjen en kopi-e-post, til de.

Jeg har forresten sendte dere mange titalls klager, de siste 10-15 årene.

Og dere har aldri tilkjent meg noen erstatninger.

Så dere kan kanskje se på disse sakene igjen, (hvis dere har fått mindre korrupt ledelse).

Det virker også rart, at dere har barnetegninger og rare strekkoder, på brevene deres.

Det virker som noe en unge fra Mars kunne ha sendt.

Så her må dere skjerpe dere.

Skjerpings!

Med hilsen

Erik Rigsskog

PS.

Det er forresten sånn, at den kinesiske TV-en min, (som Elkjøp anbefalte meg å kjøpe, for min Nav-rekvisisjon, i 2018).

Den har nå tatt kvelden.

Så den har jeg satt inn i en bod.

Og så hører jeg mest på nettradio istedet, (på en alt-i-ett-PC, som jeg kjøpte meg, på the Wirral/Liverpool, i 2018).

Og den TV-en var også dårlig, for den satt seg hele tida i 'Shop-modus', sånn at den reklamerte for alt mulig, som om den stod i en TV-butikk.

Så det var et dritt-kjøp.

Og vaskemaskinen som han nordlendingen, (en tatovert en, med Elkjøp-unform), anbefalte, den har varmeelementet tatt kvelden på, så jeg må vaske med klorin, for å få sengetøy osv. hygienisk vasket.

Og støvsugeren har ikke virket, i det hele tatt.

Og den første robotstøvsugeren jeg kjøpte, (fra NetOnNet), virket heller ikke.

Kun den andre, (fra Jula).

(Og komfyren måtte jeg kjøpte et støpsel til, på en byggvare-butikk.

For skruene var av så dårlig kvalitet, at gjengene ble slitt ut, sånn at jeg måtte kjøpe en ny kontakt, i en butikk).

Så det må ha vært noe sånn Gremlins, som de har hatt en film om, i USA, på 80-tallet.

(Jeg kjøpte også en laptop, på Elkjøp Carl Berner, i 2003.

Og den hadde ødelagte pixler, noe som min studiekamerat, (fra HiO IU), Dag Anders Rougseth, var enig i, at var dårlig.

Og da jeg klagde på den laptopen, så brukte Elkjøp så mye tid, på å se på feilen, at det gikk ut over studiene våre, (vi brukte laptopen til Linux-oppgaver, siden at jeg hadde Windows på PC-en min, og den brukte jeg til noen verv på #quiz-show osv.).

Og de svarte tilslutt, (etter mange purringer), at det ikke var klagegrunn, at det var noen ødelagte pixler.

Men det høres rart ut, må jeg si.

Så det er noe rart/dårlig med Elkjøp, vil jeg si.

Bare noe jeg tenkte på).

Og det var to 'pakkiser' i en leiebil, (fra Bare Bilutleie), som kom hit, med 'dritten'.

Og jeg mener at jeg betalte for installasjon av vaskemaskin, (for jeg hadde ikke hatt så mye tid til å sjekke, hvordan den skulle kobles til, for jeg hadde nettopp fått kommunal bolig).

Men de 'pakkisene' bare stakk.

De satt bare varene i/ved utgangsdøra/gangen, (sånn som jeg husker det).

Men det var kanskje like greit.

(Å slippe å ha disse fremmede 'svartingene' inne i leiligheten.

Dette var en far og sønn, kunne det virke som.

Elkjøp er vel eiet av et engelsk firma.

Så de er kanskje sure fordi jeg kjøpte PC på Argos, og ikke på Dixons, (eller Currys som de bytta navn til)).

Så det at jeg skal betale lisens, for den TV-en, det utgår av to grunner.

Den TV har ikke virka ordentlig.

Og NRK skylder meg penger, for å sverte mitt omdømme, på TV, (i programmet Tweet 4 Tweet med Jenny Skavlan som programleder og Thomas Seltzer som gjest, som begynte å prate dritt om meg), i 2012.

Ikke bra!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 18. feb. 2020 kl. 03:46
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 14. juni/Fwd: Deres brev av 14. juni/Fwd: Deres brev av 1. juni/Fwd: Kringkastingsavgift O341334 501807891
To: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>
Cc: NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, NRK <info@nrk.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, Post (Medietilsynet) >> <post@medietilsynet.no>, PFU Pressens faglige utvalg >> <pfu@presse.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, >> Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, lisens <lisens@nrk.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>


Hei,

kan dere få disse masekoppene i NRK til å slutte å ødelegge
regnskogen, (som de sier).

De sender meg brev hele tida.

Poenget er, at de har prata dritt om meg, på TV, i et TV-program som
het 'Tweet 4 Tweet', i 2012.

Dette var Jenny Skavlan og Thomas Seltzer, som sa masse usannheter om
meg, som nok har ødelagt mitt rykte og mine jobb-muligheter.

Og derfor må NRK betale erstatning, (i amerikansk størrelsesorden, det
vil si mange millioner), mener jeg.

Men det nekter de å gjøre.

De sender meg istedet lusne regninger for 'kommunist-programmene' sine.

Dette må jeg klage på.

Det er mulig at hu unge Jenny Skavlan ikke var ansvarlig redaktør, for
det TV-programmet.

Det var muligens en ansatt i underholdningsavdelingen.

Og at de lager underholdning av å prate usannheter og dritt om meg,
det er provoserende, vil jeg si.

Og at de så mener at jeg skal betale de masse penger for å se på dritten dems.

Det er toppen av frekkhet, (må man vel si).

Dette er regning-skam, (vil jeg si).

Her må kan de gjerne trekke fra TV-lisensen, på 50 millioner, i erstatning.

Men det var også sånn, at min morfar Johannes Ribsskog, var mye på
radio, (som programleder og kåseri-holder), i sin tid.

Så at de skal plage hans barnebarn, på den måten.

Da pisser de på hans grav, (som visst befinner seg på et ukjent sted,
antagelig i Spania), må man vel si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 6. okt. 2019 kl. 23:15
Subject: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 14. juni/Fwd: Deres brev av
14. juni/Fwd: Deres brev av 1. juni/Fwd: Kringkastingsavgift O341334
501807891
To: <NRKLisensavdelingen@nrk.no>
Cc: <info@nrk.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>,
"Post (Medietilsynet)" >> <post@medietilsynet.no>, PFU Pressens
faglige utvalg >> <pfu@presse.no>, post@sivilombudsmannen.no
<post@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, >> Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,
sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, lisens <lisens@nrk.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 17. september, samt faktura med ymse datoer.

(Se vedlegg).

Det Jenny Skavlan/NRK sa om meg, i 2012, i TV-programmet Tweet 4 Tweet.

Det var at jeg blandet børs og katedral.

Men jeg er ikke religiøs.

Og jeg tenker ikke på mitt rettighetsarbeid som et kall.

(Mer som en plikt eller et ansvar).

Så å blande inn ordet katedral, om min rettighetskamp, blir som en
avsporing, (vil jeg si).

Jeg har heller ikke lovet mine blogglesere, at jeg kun skal drive med
rettighetsarbeid resten av livet, liksom.

Jeg skrev at jeg ikke skulle inngå noen hestehandler.

Men jeg har ikke skrevet at jeg kun skal drive med rettighetsarbeid.

Jeg har en bakgrunn som butikksjef blant annet, og har ikke hatt noe
spesielt kall i livet egentlig.

Jeg har hatt mål om å bli suksessfull og rik, osv.

Men ikke noen kall.

Men jeg har varslet, på min nødblogg, siden 2007.

Og så ble jeg ignorert og sveket.

Jeg skrev en mail til blant annet NRK, om min arbeidssak, (mot
Bertelsmann Arvato sin Microsoft Scandinavian Product
Activation-avdeling, i Liverpool), i 2006.

Men NRK kringkastet ikke noe om min arbeidssak.

Så dere har kanskje vært redde for å få kjeft for dette, og så fått
Jenny Skavlan til å prate dritt om meg, i et TV-program.

Grunnen til at jeg startet en nettbutikk, i 2010.

(Noe Jenny Skavlan tydeligvis ikke tålte).

Det var fordi at jeg da hadde varslet, i tre år, på min blogg.

Uten noe respons fra media.

Og mine slektninger og bekjente og tidligere nettverk på irc-kanalen #blablabla.

De stilte seg ikke til tjeneste for meg, (når jeg ikke fikk mine
rettigheter, i mange saker).

Så jeg har blitt sveket, av slektninger, bekjente, tidligere
klassekamerater, nettverk, presse, politiet, osv, osv.

Og jeg levde i 2010 av penger som jeg fikk, (nesten som livsopphold i
Norge), fra den britiske arbeidsformidlingen.

Og de ville, at jeg skulle jobbe med veldedighet, i England.

Siden at jeg var arbeidsledig.

Men det ønsket ikke jeg.

For jeg hadde min nødblogg osv., og drev med mye ulønnet arbeid fra
før, (eller hva man skal kalle det).

Men å forklare om mine rettighetssaker til briter med nesa i været, på
the Jobcenter.

Det er ikke lett.

Men en nettbutikk, skjønte de nok mer av.

Så det kan ha vært på grunn av mas fra britisk arbeidsformidling, at
jeg også begynte med nettbutikk.

Det kunne jo tenkes, at nettbutikken ville blitt en suksess.

Og at jeg kunne ved å drive den nettbutikken fått inntekter til å
betale advokater, som kunne kjørt mine rettighetssaker gjennom
rettsystemet.

For Jens Stoltenberg hadde visst bedt fylkesmenna om å være
restriktive når det gjaldt å gi fri rettshjelp, til folk som meg.

Så det er kanskje Jens Stoltenberg som tuller.

Men at jeg da skal drites ut på TV, for å prøve å komme meg fram i livet.

Det er ikke noe motsetning mellom å være suksessfull og å gjøre sin
plikt, (ved å stå opp for sine rettigheter), vil jeg si.

Så det sprøytet til hu Jenny Skavlan, burde vært gjennom rettssystemet, det og.

At noe sånt sludder skal få støtte fra staten.

Det er en skam, vil jeg si.

Og det med børs og katedral var bare toppen av kransekaka.

Det er NRK som skylder meg penger, (i erstatning for baksnakking og
ødelagt rykte på arbeidsmarkedet osv.), mener jeg.

Og hvorfor skal Thomas Seltzer representere meg på TV?

Det har jeg ikke gitt noe godkjenning av.

Hvis NRK lurer på noe om meg, så kan de vel spørre meg, og ikke en for
meg helt fremmed person.

Det blir som trakassering, vil jeg si.

Dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, 25 Jul 2019 19:06:25 +0200
Subject: Deres brev/faktura av 14. juni/Fwd: Deres brev av 14.
juni/Fwd: Deres brev av 1. juni/Fwd: Kringkastingsavgift O341334
501807891
To: NRKLisensavdelingen@nrk.no
Cc: info@nrk.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>,
"\"Post (Medietilsynet)\" >>" <post@medietilsynet.no>, "PFU Pressens
faglige utvalg >>" <pfu@presse.no>, "post@sivilombudsmannen.no"
<post@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, ">> Politikk Høyre"
<politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, lisens
<lisens@nrk.no>

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 14. juni, (som jeg mottok mange uker
senere, av en eller annen grunn).

(Se vedlegg).

Og at jeg skal være med å sponse deres TV-program, (som Tweet 4
Tweet), hvor Jenny Skavlan med sitt panel gjorde narr av meg.

Det blir som noe uaktuelt, (vil jeg si).

Å sponse noe sånne destruktive, løgnaktige og 'søppel-aktige'
TV-program, det gir ingen mening, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Kringkastingsrådet hadde visst blir rådet, av sine advokater, om å
betale med en erstatning, på 25.000 på grunn av denne nevnte svadaen,
(til Jenny Skavlan og Co.).

Jeg visste heller ikke, at de skulle prate om meg på TV.

Ingen spurte meg om dette var greit på forhånd.

Og jeg visste såvidt hvem Jenny Skavlan var, fra nettavisene, med
Thomas Seltzer, (som snakka mest om meg), hadde jeg ikke hørt om
engang.

For dette var mens jeg bodde i England, hvor jeg bodde fra 2004 til 2014.

Så det virker som noe useriøst av dere, å gå mot deres advokater sitt
råd, i den saken.

Så dette må jeg klage på.

Dere må ta til vettet, (må jeg si).

Dere har visst mistet bakke-kontakten, og det som er.

Media har rykte på seg, for å først bygge opp folk og så ta de ned.

Men jeg bygde meg selv opp, (eller viste meg selv), på min blogg.

Og så tok NRK meg ned.

De har ikke hatt noen seriøse TV-program om meg.

De har bare driti meg ut.

Så NRK er krig mot meg, virker det som.

Så her får dere skjerpe dere.

Dette er muligens at dere driver med noe slags fremmed-kulturell
sharia, eller noe lignende.

Så dette må jeg klage på.

Og han sjefen deres Eriksen, (han skalla, på brevets siste side).

Han prata jeg med, på telefon, fra England, i 2008.

Da tulla han med meg, gjennom Nettavisen, som sjef i A-pressen.

Og han har også tulla med meg gjennom Dagbladet sitt kommentarfelt,
(var det vel), som redaktør av Dagbladet.

(Disse sakene har jeg klaget om til PFU.

Som bare har vært såkalte 'lamers', som de sier).

Og nå tuller han Eriksen med meg, gjennom NRK, virker det som.

(Selv om jeg aldri har møtt denne personen.

Eller vet noe særlig om bakgrunnen hans).

25.000, (som har vært nevnt, som min erstatning, for tull, fra
TV-programmet Tweet 4 Tweet), er forresten alt for lite.

Dette sludder-TV-programmet deres, (Tweet 4 Tweet), har muligens
ødelagt for meg, på flere fronter.

(For eksempel når det gjelder arbeidslivet).

25 millioner, har vært mer passende.

Så dette må jeg klage på.

Jeg skjønner at dere trenger penger selv, til kluter osv., til å
polere flintskallene deres med.

Men de pengene får dere heller ta fra egen lomme, (og slutte å plage
meg med alle disse unødvendige brevene deres).

De kan dere heller stappe der sola ikke skinner.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mon, 24 Jun 2019 19:53:13 +0200
Subject: Deres brev av 14. juni/Fwd: Deres brev av 1. juni/Fwd:
Kringkastingsavgift O341334 501807891
To: NRKLisensavdelingen@nrk.no
Cc: info@nrk.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>,
"\"Post (Medietilsynet)\" >>" <post@medietilsynet.no>, "PFU Pressens
faglige utvalg >>" <pfu@presse.no>, "post@sivilombudsmannen.no"
<post@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, ">> Politikk Høyre"
<politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, lisens
<lisens@nrk.no>

Hei,

jeg viser til Deres brev av 14. juni, (se vedlegg).

Jeg har lært organisasjonslære på handel og kontor og NHI.

Og jeg har bakgrunn fra store organisasjoner som Coop, Forsvaret, Rimi
og Bertelsmann.

Så jeg har en del kunnskap om organisasjon.

Og selv om det er NRK sin lisensavdeling, som får mine mailer.

Så er dere en del av NRK, og juridisk sett så har da NRK fått min mail.

Og la oss si, at NRK skylder meg, en million, siden at Jenny Skavlan
prata dritt om meg, på TV, (i programmet Tweet 4 Tweet), i 2012.

Og så skylder jeg kanskje dere, 1000 kroner, for det lille jeg har
sett på NRK, (jeg ser like gjerne på TV2, MAX, TV Norge og TV3, pluss
pluss).

Og da er det bare idioti, at jeg skal sende dere tusen kroner.

Og at dere skal sende meg en million.

Da er det enklere, å trekke fra tusen kroner, fra en million.

Da blir det bare en overføring, (på 999.000), og ikke to.

Og da sparer vi samfunnet for resurser, osv.

Noe annet ville vært dårskap.

Og noe sånt vil ikke jeg ha på meg.

Så denne regninga kan dere tørke dere med bak.

Og så får dere heller se å få ræva i gir, når det gjelder de pengene
deres skylder meg, (i erstatning/oppreising), for dritten deres.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mon, 10 Jun 2019 08:46:28 +0200
Subject: Deres brev av 1. juni/Fwd: Kringkastingsavgift O341334 501807891
To: NRKLisensavdelingen@nrk.no
Cc: info@nrk.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>,
"\"Post (Medietilsynet)\" >>" <post@medietilsynet.no>, "PFU Pressens
faglige utvalg >>" <pfu@presse.no>, "post@sivilombudsmannen.no"
<post@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, ">> Politikk Høyre"
<politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, lisens
<lisens@nrk.no>

Hei,

jeg skjønner at dere trenger penger til flytting osv., (noe jeg har
lest om i nettavisene).

Men det er ikke riktig, at dere skal slippe unna, med deres løgner om
meg, på TV-programmet Tweet 4 Tweet, fordi at dere skal flytte, (eller
av andre grunner).

Dere har også stjålet navnet Blablabla fra meg, (som jeg har forklart
om i tidligere e-poster).

Så her vil jeg har en klekkelig erstatning, og jeg vil gjerne at dere
slutter å sende irriterende regninger.

Jeg ønsket et syvsifret beløp i erstatning, siden at Jenny Skavlan løy
om meg på TV i 2012, og siden at Anne Kath. Hærland rappa mitt
irc-kanal-navn Blablabla, noen år før det igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Wed, 29 May 2019 15:52:46 +0200
Subject: Re: Kringkastingsavgift O341334 501807891
To: NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>
Cc: info@nrk.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>,
"\"Post (Medietilsynet)\" >>" <post@medietilsynet.no>, "PFU Pressens
faglige utvalg >>" <pfu@presse.no>, "post@sivilombudsmannen.no"
<post@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, ">> Politikk Høyre"
<politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, lisens
<lisens@nrk.no>

Hei,

det er ikke en Thomson TV.

Det er en 32 tommer TCL.

Jeg har kvitteringa her.

Og fakturanummeret er: 15013052433.

Og dato er 7. august 2018.

Og selger er: Michael S.

(Dette var en ung nordlending med tatoveringer).

Mens jeg jobba som butikksjef på Rimi Nylænde, (noe jeg jobba som fra
1998 til 2000), så kjøpte jeg en Grundig 32 tommer TV på Elkjøp Carl
Berner.

Og mens jeg gikk rundt der, så hørte jeg, at selgerne sa til en annen
kunde, (en middelaldrende mann), at en 'own brand' TV hadde bedre lyd,
enn Grundig TV-en som var på tilbud.

Men det kjøpte jeg ikke.

Det var noe de sa for å tjene mer provisjon, (husker jeg, at jeg tenkte).

Og etter det har jeg tenkt at Elkjøp-selgere er litt sleipe.

Og støvsugeren fra Elkjøp, (som jeg kjøpte på samme rekvisisjon), virka ikke.

Og nå har altså Elkjøp sagt til NRK, at jeg kjøpte Thomson TV, når jeg
jeg faktisk ble prakka på en TCL TV.

Da lurer jeg litt.

Og det er ikke sånn, at jeg nekter for, at jeg har TV.

Men det er sånn, at jeg mener at det er feil, at jeg skal betale dere penger.

Det er omvendt, (mener jeg).

Jeg søkte om Anne Kath. Hærland sitt TV-program 'Bla, bla, bla', i
går, på nettet.

Og produsent var ei Guri Skavland.

Og spol fram 10-15 år, og så prater Jenny Skavlan dritt om meg, på Tweet4Tweet.

(Etter at NRK rappa mitt 'media-navn' Blablabla, på 90-tallet).

Så det virker som at Hærland har prata dritt om meg til Guri Skavland,
og så har hu fått Jenny Skavlan til å prate dritt om meg, på TV, i
2012.

Så dette må jeg klage på.

Det er også sånn, at jeg skylder dere penger, for noen kåserier, (av
blant annet min morfar Johannes Ribsskog), som dere sendte meg, mens
jeg bodde, i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Disse pengene kan dere også trekke fra på min erstatning, (som burde
være høy, for det har ødelagt for mine jobb-muligheter, må jeg si).

Og når jeg da ber dere om å finne de resterende kåseriene, fra min
morfar, (som døde på 80-tallet), så sier dere, at dere ikke har disse.

Er det fordi at jeg skyldere dere penger?

Er det bare tull, lurer jeg.

Erik Ribsskog


29.05.2019 skrev NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>:
>
>
> Hei
> Vi har nå behandlet din henvendelse, se vedlagte brev.
> Med vennlig hilsen
> S. Svartvatn
> Saksbehandler
> NRK Lisensavdelinga
> Direkte: + 47 75 12 22 50
> Post: NRK Lisensavdelinga, Postboks 600, 8607 Mo i Rana
> E-post: lisens@nrk.nolisens@nrk.no
>
nrk.no/lisens
>
>
>
>
>
>

2 vedlegg
IMG_20200509_0010 sivilombudsmannen.jpg
493K
IMG_20200509_0011 sivilombudsmannen 2.jpg
592K

PS.

Her er vedleggene:


Jeg fikk et brev fra Sivilombudsmannen


Jeg sendte en e-post til Her og Nå

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå

Erik Ribsskog 9. mai 2020 kl. 18:54

Til: HER OG NÅ

Kopi: kundservice@fjl.se, Le Monde diplomatique , juridisk , PFU Pressens faglige utvalg , Politikk Høyre , "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , "sande.vgs"

Hei,

som jeg har sendt om til dere, 6. mai, (se videresendt e-post), og vel også tidligere.

Så har jeg ikke bestilt noe sladre-blader, fra dere.

(Det er noen jævelunger/kødder som bestiller masse dritt i mitt navn, på nettet.

Virker det som).

Så jeg ønsker at dere informerer meg om hvem disse jævelungene er.

At dere slutte å forsøple hagen min med dasspapir, (som dette er for meg, for jeg har en stor alt-i-et-PC, (som jeg kjøpte på Argos Birkenhead i 2017), på stuebordet, så jeg leser bare ting fra nettet, med unntak av Natt og Dag som jeg leser på senga, noen ganger).

Og at dere får dere bedre rutiner, sånn at godt folk som meg, sliper å bruke tida si, på å rydde opp, etter dritt-firmaer, (må man vel nesten kalle dere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 8. mai 2020 kl. 18:29
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: <kundservice@fjl.se>
Cc: Le Monde diplomatique <abo@lmd.no>, HER OG NÅ <abo-herogna@egmont.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>


Hei,

jeg har ikke bestilt noe sladre-blad fra dere.

Det er noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, (og i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem disse jævelungene er.

Og jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner dere skal få, for å hindre av vanlige folk, blir terrorisert, på denne måten.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 7. mai 2020 kl. 11:32
Subject: Re: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: Le Monde diplomatique <abo@lmd.no>
Cc: HER OG NÅ <abo-herogna@egmont.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

ja, jeg ser at jeg fikk en mail fra deg, (Frida Skatvik), i 2016, (mens jeg bodde på Høvik).

Og det har vært det samme, i cirka ti år nå, (det går litt i perioder).

At noen jævelunger/kødder, bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, (dette begynte vel mens jeg bodde i England, hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Jeg er en slags kjendis, og et nettsted som heter Enclocypedica Dramatica, (eller noe lignende), oppfordrer folk til å trolle meg, ved å sende meg dritt i posten.

Så bra hvis dere kan finne ut hvem disse fittene er.

Erik Ribsskog

PS.

Bra hvis dere får dere bedre rutiner, sånn at disse mongoene, ikke kan terrorisere folk.

Vennligst send om dette til en leder.

tor. 7. mai 2020 kl. 09:05 skrev Le Monde diplomatique <abo@lmd.no>:
Hei,

Så rart. Vi har tre Erik Ribskog i systemet, to inaktive abonnement på Slependen og Høvik og et aktivt prøveabonnement på Bekkestua. Jeg stanser det for deg og håper det ikke bestilles flere ditt navn.

Med beste hilsen,
Frida


ons. 6. mai 2020 kl. 22:01 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

i dag så lå avisa deres utafor døra mi.

Jeg har ikke bestilt noen franske aviser, (eller andre aviser).

(Jeg har nesten kun lest nettaviser, siden 90-tallet.

Det var så dyrt med internett i starten, at jeg slutta å kjøpe CD-er og alt mulig.

Og bare leste nettaviser og lasta ned mp3-musikk istedet.

For å si det sånn.

Jeg har også en stor alt-i-et-PC, (som jeg kjøpte i England, i 2017), på stuebordet.

Så jeg har egentlig nok plass, på bordet, til å lese aviser.

Så avisa deres går bare rett i søpla her.

Så dere får heller få dere bedre rutiner, sånn at folk ikke får dritt-aviser, som de ikker har bestilt, på døra, (og regninger for disse).

Jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 6. mai 2020 kl. 21:46
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: HER OG NÅ <abo-herogna@egmont.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>


Hei,

da jeg gikk ut døra, for å handle mat, i dag.

Så lå det et ukeblad og en avis, utafor døra mi.

Og jeg har ikke bestilt hverken avis eller ukeblad.

(Noe jeg har opplyst dere om tidligere.

Noe man kan se i de tidligere e-postene).

Så hva skal dette bety lurer jeg.

Jeg leser bare ukebladet, (og da helst Illustrert Vitenskap), når jeg er hos tannlegen.

Dere må slutte å levere 'glatt dasspapir', på døra mi.

Det vil jeg ikke ha.

(Jeg bruker heller vanlig dasspapir).

Jeg ønsker også, at dere informerer meg om, hvem som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Dere må få dere bedre rutiner, sånn at ikke jævelunger kan hefte meg, og kaste bort min dyrbare tid, på grunn av deres inkompetanse.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 3. mai 2020 kl. 09:23
Subject: Re: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: HER OG NÅ <abo-herogna@egmont.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>


Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har ikke bestilt noe Her og Nå.

Så jeg vil ikke ha noe dritt fra dere, i postkassa.

Men jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som bestiller, sånne sladre-blader osv., i mitt navn.

Skjerpings!

fre. 24. apr. 2020 kl. 06:18 skrev HER OG NÅ <abo-herogna@egmont.com>:
Hei, og takk for mail.
Har du ikke bestilt Her og Nå ? Ønsker du og stoppe abonnementet ? 

Ha en riktig fin dag!



Med vennlig hilsen

Kundeservice

Egmont Publishing AS0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12www.egmontpublishing.no



MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.
Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.


Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no
Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no





--------- Opprinnelig melding ---------
Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>
Dato: 23.04.2020
Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Emne: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Her og Nå
Date: tir. 21. apr. 2020 kl. 09:34
Subject: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To:


13 nr + 2 Boblen-vaser - KUN 298*

















<#m_7466921417841895143_>
Kjære Her og Nå-abonnent!

Nå får du 13 utgaver av Familien og en lekker strikkeveske med hele 5 sett
pinner i gave for bare kr 298*! Velkommen som leser!
ABONNER PÅ FAMILIEN HER!

*Porto kr 29,-

Abonnementet løper til du sier opp. Du kan si opp når du vil.
Etter introduksjonstilbudet vil faktura for neste periode være kun 348,-
for 13 utgaver.
<#m_7466921417841895143_>

Les e-posten i nettleser

Kontakt oss: abo-herogna@egmont.com

Egmont Publishing AS, 0441 Oslo | Tlf: 22 58 59 00 | Min Side

Du mottar denne e-posten fordi du er kunde hos Egmont Publishing. Les
hvordan vi behandler dine personopplysninger i våre retningslinjer for
personvern.

Ønsker du ikke e-post fra Egmont, meld deg av her
.
Du vil da kun motta viktig informasjon om ditt kundeforhold.

IMG_20200509_0009 her og nå.jpg
750K

PS.

Her er vedlegget:

Jeg fikk et brev fra Her og Nå

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]

Erik Ribsskog 9. mai 2020 kl. 17:33

Til: Faktura RB

Kopi: juridisk , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "post@inkassoklagenemnda.no" , post

Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,
jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).
Dette er det samme, som de forrige gangene.
Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).
Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.
Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.
Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.
Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.
Og så får jeg disse tulle-regningene.
Dette må jeg klage på.
Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.
Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).
Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,
for ørtende gang, (som de sier).
Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.
Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.
Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.
Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.
Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.
Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?
Bare lurte.
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.nopost@finkn.nopostmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>, "polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).
Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).
Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.
Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.
Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.
Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.
Og det er en fornærmelse, (må jeg si).
Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.nopost@finkn.nopostmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>, "polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470    [
ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004   Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.nopost@finkn.nopostmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>,
"polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.nopost@finkn.nopostmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>,
"polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref

5 vedlegg
IMG_20200509_0007 posten faktura.jpg
665K
IMG_20200509_0008.jpg
370K
IMG_20200509_0004 gærninger 1.jpg
525K
IMG_20200509_0005 gærninger 2.jpg
290K
IMG_20200509_0006 gærninger 3.jpg
333K

PS.

Her er vedleggene:





Bloggarkiv