Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. september 2021

Mer fra YouTube







Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kontaktskjema
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2021 kl. 21:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@kennel.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bærum Kennel <no-reply@wufoo.com>
Date: søn. 6. jun. 2021 kl. 00:06
Subject: Kontaktskjema
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Vi har mottatt beskjeden din på kennel.no
Du vil høre fra oss snart!


Kontaktskjema
Navn *
Erik Løvenbalk Ribsskog
Epost * eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Melding/Forespørsel *
Hei. Kan jeg få flytte inn på kennelen?



This email notification is powered by Wufoo, the free online form builder.
Make your own HTML forms for free at wufoo.com

GET STARTED!

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You have an offer from the seller, 10% off BLACK LAGOON FAN CARD SMAK2 CARDDASS PRI...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2021 kl. 21:15
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: ebay@ebay.com, ebay@ebay.de, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay <ebay@ebay.com>
Date: fre. 4. jun. 2021 kl. 22:01
Subject: You have an offer from the seller, 10% off BLACK LAGOON FAN CARD SMAK2 CARDDASS PRI...
To: <eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com>



Here's a special discount for you.
eBay
Because you showed interest in this item, the seller sent you this private offer.
A few other interested buyers also received this offer – it won’t last long. Hurry and take advantage right away!
Offer: EUR 4.94
Review offer
 
Discount
10%
Offer valid
48h
Seller's feedback
99.7% positive
Message from phoenix_entreprise:
Take the opportunity to get this item at an unbeatable price ! Saisissez l'occasion d'obtenir cet objet à un prix imbattable ! This is my goodbye gift, take care of yourself and your collections. Phoenix
 
Black lagoon fan card smak2 carddass prism holo mirror gold carte girl revy acg
 
Black lagoon fan card smak2 carddass prism holo mirror gold carte...

Item ID: 124697294383
Buy It Now price: EUR 5.49
Your offer: EUR 4.94
Offer expires: Jun-06 22:01:05 CEST
Seller: phoenix_entreprise(17,570)
Review offer
View item
 
 
Shop anywhere with the eBay app

Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android
 
Follow us

Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon
 
Update your email preferences

You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.

If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.

 
Email reference id: [#95e1ffb4f6c94857b1fe0ef40f2e8b14#]

We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

eBay sent this message to Erik Ribsskog (erribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

©1995‌-2021 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Tilbakemelding på din tekst
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2021 kl. 21:02
Til: Forfatterskolen <post@forfatterskolen.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 4. jun. 2021 kl. 10:25 skrev Forfatterskolen <post@forfatterskolen.no>:
Hei,

Vi bekrefter at det ble sendt inn et manus til gratis vurdering via våre websider i mars fra e-postadressen eribsskog+25077030568@gmail.com. Gi oss beskjed om det er noe vi kan bistå med.

Beste hilsen,
Ane
Administrativ leder

4. jun. 2021 kl. 09:47 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Forfatterskolen <postmail@forfatterskolen.no>
Date: fre. 5. mar. 2021 kl. 11:21
Subject: Tilbakemelding på din tekst
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



















Hei 


takk for at vi fikk lese teksten din! Nå kan du gi deg selv en klapp på skulderen – du har tatt et viktig steg på veien mot å bli forfatter. En konstruktiv tilbakemelding kan gi deg en følelse av at teksten lever, samtidig som du blir inspirert til å forbedre den. Å være forfatter handler minst like mye om å skrive om (redigere) som å skrive.


Spent? Her er vår tilbakemelding til deg:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dette var en festlig tekst!


Jeg liker den repetitive stilen, gjentakelsene og, til min egen overraskelse, koste jeg meg med parantesene. Selv om jeg, for lesbarhetens skyld, ville spart meg parantes i parantes og kanskje kutta et par av de rene parantesene. Men det funker langt på vei bra, det er tørt og morsomt og jeg blir nysgjerrig på hvem denne hovedpersonen er. Det er godt jobba!


Jeg har noen innspill til ting som kan bidra til å gjøre en god tekst enda bedre. Siden fortelleren er såpass gammel som vedkommende må være for å ha jobba i det tidsrommet den oppgir, ville jeg droppa flesteparten av «for å si det sånn», samt «av en eller annen grunn». Det gir inntrykk av en yngre hovedperson, eller en veldig usikker hovedperson. Og selv om det siste godt kan være tilfelle, er fem ganger på en halv side for mye, spesielt om det skulle være en signaturreplikk.


Jeg syns dette er en veldig spennende åpning. Du sier dette er en selvbiografi og det kan godt være tilfelle. Men det artige med skriving, er at i det øyeblikket livet blir skrift, så skjer det noe. Jeget opphører å være ditt eget og blir et tekstlig jeg. Og når jeg leser om din hovedperson, tenker jeg på den som en litterær karakter.


Du har en svært karakteristisk hovedperson, og du underbygger karakteren med fine, konkrete nedslag i historien dens. Som med irc, Rimi, faks, etc. For meg som leser fremstår det svært troverdig. Samtidig, om dette er en tekst du ønsker å skrive videre på, vil jeg tenke at neste skritt, er å plassere denne personen. Hva er rundt vedkommende? Hvor bor den? Har den noen venner? Hva spiser den til frokost? Sånne ting gjelder også om du skriver om deg selv. Dette er ting som vil gjøre seg gjeldende for deg som forfatter, hva skal skje? Det kan godt være ingenting, men da skal du være god. Og leseren kan uansett ta seg til å lengte etter at denne fine, rare skruen skal få bryne seg på omverdenen.


Dette likte jeg skikkelig godt! Håper jeg får lese mer av deg og lykke til med videre skriving!


 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hvordan var det å få denne tilbakemeldingen?


Vi håper og tror du får nytte av den. Ingen manus vil nå sitt absolutte potensial uten et friskt blikk og konkrete innspill til forbedringer. I vårt unike gratissystem – Pilotleser – gjør vi nettopp dette. Det er åpent for deg også – bare å gå inn og registrere seg. Her kan du finne gode pilotlesere til manuset ditt, testlese manus (hvis du ønsker), jobbe med og lagre manuset ditt som en profesjonell.


Vi vet at det er mulig å lykkes med skrivedrømmen, ettersom vi har hjulpet flere elever med å bli utgitt på de store forlagene. Her kan du se selv stjernelaget som vi er så stolte av: Våre utgitte elever.


Er du den neste forfatteren vår?


I så fall: Ikke nøl med å sende oss manuset ditt, det er slik du kommer videre. Vi bruker kun profesjonelle, erfarne redaktører som alle blir drillet i å gi tilbakemeldinger som kan brukes til noe. Du får kommentarer på hva som er bra, og hvorfor det er bra, hva du bør utvikle videre og hvorfor dette er viktig. Tilbakemeldingen vil være grundig og konkret – med oppklarende kommentarer i margen.


Klar? Her kan du laste opp manuset ditt, helt uten kostnad, og se hva prisen blir:


Sjekk prisen her


Kinderegget du trenger


Vi har også kurs innenfor de fleste sjangre, der du lærer det viktigste om skrivehåndverket, får profesjonell tilbakemelding på teksten din, er med på inspirerende nettmøter med landets største forfattere og redaktører, og møter andre skriveivrige. Til våren kommer vi med et nytt og spennende romankurs, med blant annet Trude Marstein og Helene Uri som lærere, og "Skriv ditt liv"-kurs med Kjersti Wold. 1. februar starter vi også det populære ÅRSKURSET vårt, der du får muligheten til å skrive manuset ditt på ett år – sammen med oss. Til høsten blir det blant annet novellekurs med Rolf Enger. Her kan du lese mer om de ulike kursene:


Forfatterskolens kurs


En gedigen bonus er Forfatterskolens skriveforum, et lukket forum som er eksklusivt for skolens elever, med et inspirerende og støttende miljø som har hjulpet flere elever med å realisere skrivedrømmen. Vi har plass til deg også :-)


Interessert? Send oss en mail, da vel! Her treffer du oss aller enklest: post@forfatterskolen.no


Følg oss gjerne også på Facebook og/eller Instagram også. Der legger vi ut spennende tilbud, inspirerende skrivetips og nyttige gratiskurs.


Heng med oss videre – vi vil gjerne hjelpe deg med å realisere skrivedrømmen!


Entusiastisk hilsen,


Kristine S. Henningsen 


Rektor, Forfatterskolen


post@forfatterskolen.no


+ 47 411 23 555


 





Trykk her for å bekrefte at du har lest meldingen

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Hells Angels MC World] New Guestbook Entry
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2021 kl. 20:52
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: webmaster@hells-angels.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Hells Angels MC World <webmaster@hells-angels.com>
Date: tor. 23. sep. 2021 kl. 00:37
Subject: [Hells Angels MC World] New Guestbook Entry
To: <eribsskog@gmail.com>


Hello,

You have just posted a new guestbook entry at 'Hells Angels MC World'.

Have a nice day.
The editors at Hells Angels MC World.


Website address: https://hells-angels.com
User name: Erik Løvenbalk Ribsskog
User email: eribsskog@gmail.com
Entry content:
Party at my place Friday next week.
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Norway

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hi Erik Dagmar. Reminder for your invoice #INV-29273!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2021 kl. 20:48
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Openaccount <reachout@envoice.in>
Date: fre. 24. sep. 2021 kl. 02:05
Subject: Hi Erik Dagmar. Reminder for your invoice #INV-29273!
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>








Erik Dagmar

This is a friendly reminder that the invoice INV-29273 is overdue.

Please submit the payment so your service can continue without interruption.
If you have problems making this payment, please contact us to help us understand the situation and assist you with it.

Invoice: INV-29273
Amount Due: 850 USD
Due By: 7/26/2021 12:00:00 AM


Pay this invoice

INVOICE INV-29273

If you have any questions about this invoice, simply reply to this email.

Best regards,
Openaccount

Jeg sendte en e-post til Norgesenergi

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2021 kl. 15:08
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: svc.no.nova@lowell.com, kundesenter.no@lowell.com, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@finkn.no, lbf@lbf.no, kundeservice@hafslundstrom.no, hrwuk@hrw.org, amnestyis@amnesty.org, post@sivilombudsmannen.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Hei,

etter at jeg sendte den forrige mailen, så har jeg fått en faktura fra Norgesenergi (med fakturadato 13. september).

Og de har fakturert strøm fra 1. august og nettleie, (fra Elvia), fra 1. juli.

De skriver at jeg har gjort et godt valg.

Men jeg har ikke byttet strøm-leverandør.

Men det er mulig at kommunen kan ha gjort det.

De byttet dørlås her, på begynnelsen av coronaen, uten å sende noe skriftlige, (kun noen kryptiske talebeskjeder la de igjen, som jeg trodde måtte være angående en Erik i Sandvika, eller noe, for det ga ikke noe særlig mening).

Så dette er muligens noe slags uskikk, (eller noe lignende), fra kommunen.

Hvis ikke det er noen nett-troll som har tullet.

På husleie-kontrakten står det at kommunen ønsker å bytte til LOS, men det er mulig at de liksom har ombestemt seg, før de skrev ut den kontrakten, selv om det kanskje ikke gir så mye mening.

Men de har kanskje en slags hersje-kultur).

Erik Ribsskog


søn. 19. sep. 2021 kl. 12:59 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,
 
Takk for at du tar kontakt med oss.
 
Vi trenger ditt kundenummer hos oss for å kunne se på dette.
Dersom du er kunde hos oss og Nav skal betale må Nav kontakte oss slik at vi får registrert fakturainformasjonen til Nav.
Hører fra deg.
 
Ønsker deg en fin dag!

Vennlig hilsen 
Hege | Kundebehandler
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Sun Sep 12 2021 00:46:20 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
Til: svc.no.nova@lowell.com;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; kundesenter.no@lowell.com; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; kundeservice@hafslundstrom.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no;
Emne: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 3. september.

(Se vedlegg).

Dette har jeg forklart om, i min mail, (se videresendt melding).

Det virker som at dere ignorerer det jeg har skrevet der.

Det er som sagt Nav Bærum som har forpliktet seg til å betalte min strøm-regninger, (siden høsten 2018).

Og jeg har levert disse regningene i tide, hver måned, siden august/september 2018.

Det er heller ikke jeg som har inngått strøm-avtalen personlig.

Det må være kommunen som har gjort det, (i mitt navn).

Og i den fornyede leie-kontrakten, (fra forrige måned), så står det, at Bærum kommune sin boligbistand-avdeling forbeholder seg retten til, å bytte strøm-leverandør, (på vegne av meg), til et firma som heter LOS, (som visst lover en måned gratis strøm osv.).

Jeg vet ikke om det er det som har skjedd her, og at Hafslund ikke har fått med seg dette.

Jeg har ikke fått noe informasjon fra kommunen, om når de akter å bytte til LOS.

Men de er generelt dårlige til å informere, (her ute i Bærum), vil jeg si.

Blant annet så har jeg bare overtatt kabel-TV-kanalene til den forrige beboeren.

Jeg har ikke inngått noen kabel-TV-avtale, i mitt eget navn.

Jeg har bare overtatt de kanalene som den forrige beboeren liker.

Jeg liker for eksempel MTV-kanalene.

Men siden at Bærum kommune ikke har gitt meg noe informasjon om den TV-avtalen som foreligger for leiligheten, så har jeg ikke kontaktet Telenor om dette, (siden at jeg da ikke har noen ordentlig referanse, å oppgi).

Så dette er at Bærum kommune gjør det på en bestemt (dum) måte, for kommunale boliger, og så har de lagd noe surr.

Og så får jeg innkassovarsel.

Det er jo latterlig.

Det var også det samme, når det gjaldt plen-klipping.

De ga meg en svær perm, med informasjon, når jeg flytta inn.

Men det stod ikke et ord om hvem som har ansvaret for å klippe plenen her.

Så jeg lurte i førsten på om jeg måtte kjøpe meg en gressklipper, eller ikke.

(Før det plutselig dukka opp noen, (antagelig fra kommunen), som klipte plenen.

Og etterhvert så dukka de opp med trykkluftborr, (for å bytte noen heller utafor leiligheten), sånn at jeg fikk hjernerystelse, mer eller mindre).

Og dette kunne jeg jo ha spurt de om.

Men de løy på visningen, om at det var gardinstang i stua, og en del annet.

(Og de hadde visningen etter kontrakt-underskrivelsen).

Så jeg ble litt frika ut, (for å si det sånn).

Men nå håper jeg at dere skjønner, at det er Nav Bærum som dere må kontakte.

Det er de som har ansvaret for å betale disse strøm-regningene.

Dette opplyste jeg også om i den forrige mailen.

Så at dere skal ha så tungt for det, det høres rart ut, må jeg si.

Bærum kommune sin bolig-bistand-avdeling, (som de kaller det), holdt tidligere til hos Nav, men de holder nå til i Brambini-gården, (heter det vel).

Det er et slags anneks til rådhuset, som er oppkalt etter Bærums italienske 'grunnlegger' Brambini.

Så er litt inspirert av denne italienske linken, og gjør ting på en litt unorsk måte, kan det virke som.

Men dere må nesten likevel kontakte Bærum kommune, om disse regningene, siden at det er deres ansvar å betale disse.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 31. aug. 2021 kl. 06:20
Subject: Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!
To: <svc.no.nova@lowell.com>
Cc: <sfovpost@statsforvalteren.no>,post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
 
Hei,

denne saken har jeg sendt om til Hafslund, (og Statsforvalteren).

Det er sånn, at Nav Bærum har forpliktet seg, til å betale mine strøm-regninger, ifølge forskjellige vedtak.

Så her er det en glipp, (eller to glipper), fra Nav.

Jeg har levert strøm-regningene, en gang i måneden, hos Nav.

(Jeg har reist til Sandvika, og levert de selv).

Og det har funka greit, i tre år nå.

Men nå har visst Nav fått nok, av sine egne vedtak, og begynt med noe slags oppvigleri, og nekter visst og betale, disse strøm-regningene.

Men det burde egentlig bare være å kontakte Nav.

Jeg kan skaffe kopi at de nevnte vedtakene, hvis det trengs.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ble litt frika ut av, at dere skriver mail-adressen min, på en sånn rar måte.

Hvorfor har dere klistra personnummeret mitt, inn i mail-adressen.

Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre, (for å si det sånn).

Hvorfor har dere gjort noe så merkelig, lurer jeg.

Skjerpings!

PS 2.

Her kan dere se mailen som jeg sendte Statsforvalteren og Hafslund, (blant annet), om dette, for noen dager siden:

'Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>25. august 2021 kl. 01:16
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no
Hei,
 
foreleden dag, så fikk jeg et nytt inkassovarsel, fra Hafslund, i posten.
 
Siden høsten 2018 så har jeg som sagt leiet kommunal bolig, av Bærum kommune.
 
Og siden at jeg går på sosialen, så har de betalt strøm og husleie.
 
(I følge X antall skriftelige vedtak.
 
Som Nav nå har begynt å tulle med).
 
Jeg har da to ganger per måned, dratt ned til Sandvika, for å levere husleie-faktura og strøm-faktura, til Nav.
 
Og det har funka bra.
 
Helt til nå nylig, når Nav liksom har fått 'mensen', kan det virke som.
 
Når det gjelder inkassovarselet i vedlegg-filen.
 
Så var det sånn, at jeg leverte den fakturaen, i postkassa til Nav Sandvika, på 23. juli.
 
(Jeg ser på nettbanken nå, at jeg kjøpte en enkeltbillett, i Sandvika, den dagen.
 
Etter å ha gått ned dit, for å få litt 'Corona-trim'.
 
For å si det sånn).
 
Så Nav har skulka to innbetalinger på rad, (til Hafslund), kan det virke som.
 
Så om de har blitt jihadister der, eller hva det kan være.
 
Dette må jeg klage på.
 
Det er jeg som får smellen her, (ved at jeg får inkasso-varsler og det som verre er).
 
Så dette må jeg klage på.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Det er også sånn, at Nav er innadvendte, når det gjelder å forklare om, når de trenger å motta disse regningene, i forhold til faktura-datoen.
 
Man skulle kanskje tro at de ville informere om sånt.
 
Men nei.
 
Og de har også en konvertert forslags-postkasse der, som de, (en Nav-Steinar, med kroppsarbeider-fysikk), maner folk til å bruke, når man går for å levere bilag, på konvensjonelt vis, i resepsjonen.
 
Og angående når man skal bruke denne konverterte forslags-postkassa, det er de også innadvendte angående, vli jeg si.
 
(Man skulle kanskje tro at de ville informert om dette, i et møte, eller noe.
 
Men nei).
 
Men det er kanskje fordi at vi mer eller mindre er i union med Tyskland nå, og at de liksom har blitt nazister.
 
Noe sånt.
 
Dette må jeg klage på.
 
Det var også sånn, at jeg for mer enn ti år siden, (da jeg bodde i England), prøvde å få utbetalt min pensjonsbeholdning, (på cirka en million).
 
Men da begynte de, (hos Nav), bare å kveme, etter alle kunstens regler.
 
Så det var ikke mulig å få noe klart ut av de.
 
Og jeg har lest på nettet, (noen som heter Nasjonale Varslingsgruppe har skrevet om dette), at Nav reduserer sosial-støtte-satser, for varslere/høyre-folk, (som meg), fordi at denne typen varsling, ikke er i overenstemmelse, med den kommunistiske tanken, om hva som er politisk korrekt.
 
Så dette kan muligens være, at Nav liksom, har blitt Nord-Koreanske.
 
Noe sånt.
 
Så dette må jeg klage på.
 
Skjerpings!
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 25. jul. 2021 kl. 03:16
Subject: Klage
To: <sfovpost@statsforvalteren.no>
Cc: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
 
 
Hei,
 
siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.
 
Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.
 
(Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.
 
Så man kan ikke bare maile regningene.
 
Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.
 
Men de har en 'russisk' postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.
 
Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.
 
Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.
 
Så det må jeg klage på).
 
Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).
 
Dette er en postluke.
 
Og den er litt trang/lang.
 
Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.
 
Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.
 
Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine 'skjema-konvolutter', (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.
 
Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.
 
Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.
 
Og da lå det et inkasso-varsel der.
 
Nav hadde ikke betalt juni-regninga.
 
De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).
 
Så jeg har fått inkasso-varsel.
 
Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).
 
(På samme måte, gjennom det hølet i veggen).
 
Men jeg vet ikke om de har betalt den.
 
Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.
 
Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).
 
Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.
 
Dette er i tillegg til tidligere tull.
 
'Nazistene' hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.
 
Så jeg har en hul tann i kjeften nå.
 
Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).
 
Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).
 
Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.
 
Så de er ondskapsfulle der, virker det som.
 
Så det må jeg klage på.
 
Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.
 
Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.
 
Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.
 
Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.
 
Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).
 
Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.
 
Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).
 
Skjerpings!
 
Erik Ribsskog
 
IMG_20210825_0001 paint.jpg
638K '.
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Date: man. 30. aug. 2021 kl. 08:49
Subject: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!
To: Ribsskog Erik Løvenbalk <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Du har kr 2 963,80 ubetalt til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) og du risikerer at gebyrene øker. Dette kan vi unngå!

Vipps eller betal med kort:
Logg inn med BankID på https://min.lowell.no.

Betal gjennom banken din:
Beløp: 2 963,80
Konto: 63180520351
KID: 0136068872052410068

Kan du ikke betale nå, eller har du spørsmål?
Chat med en rådgiver fra https://min.lowell.no, eller ring oss på 23171010.

Hilsen oss i Lowell Norge AS

------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013606887205241006164
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300000000391
NB: Oppgi alltid saksnummer 36068872 ved henvendelse til oss.

Det målet har jeg scoret tre ganger i. Mot Floda BOIF, Glassverket og Rollag/Veggli, (var det vel). Noe sånt

scoret tre ganger i

Min morfars fetter Bjarne Magnus Ribsskog, var nesten med i indremisjonen, kan det virke som. (Fra Østlendingen 13. desember 1979)

indremisjon light

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter