Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. august 2020

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 21:55

Til: "postmottak@sivilombudsmannen.no"

Kopi: Postmottak , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"

Hei,

dere skriver i det vedlagte e-brevet, at dere ikke trenger å gjøre noe, med Arkivverket, som ikke vil motta annet enn skjemaer, fra borgerne.

Men nå har det seg sånn, at jeg har gått, på handel og kontor, og da lærte jeg, at organisasjoner, skal være i stand til, å tolke, alle mulige slags skriverier/henvendelser, fra borgerne.

Og dette var på en offentlig skole, (Sande videregående), at jeg lærte dette.

Så her møter myndighetene seg selv i døra, når Sivilombudsmannen motsier det jeg lærte på handel og kontor, på Sande videregående.

(Vil jeg si).

Så det må jeg klage på.

Dere får sende dette til sjølveste Sivilombudsmannen.

Jeg husker at han het Arne Flifledt, (eller noe lignende), for noen år tilbake, men det er vel en ny en nå.

Problemet er visst, at ingen av vår tids Sivilombudsmenn, er noe annet enn inkompetente, (når det gjelder jobben sin), kan det virke som.

For jeg har sendt dere så mange klager nå, (de siste 10-15 åra).

Men dere har ikke gjort jobben deres, når det gjelder noen av disse sakene, (må jeg si).

Det kan nesten virke som, at dere liker, å gjøre minst mulig, hos Sivilombudsmannen, (og at dere derfor skroter flest mulig saker).

Og det synes jeg, at er, rimelig bekymringsverdig, (for å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Arkivverket nekter også, å finne de sakene, som min morfar Johannes Ribsskog, var aktor i, under landssviker-oppgjøret.

De okker seg over, at det var noe sånt, som 100 eller 200 esker, med dokumenter, fra landssviker-oppgjører, (fra Gudbrandsdalen/Lillehammer).

Men jeg lurer på om ikke borgerne har rett til, å se, de papirene, som de ønsker å se.

Så dette er sabotasje, mot mine rettigheter, fra Arkivverket, (må man vel si).

For 3-4 år siden, (kan det vel kanskje ha vært), så var jeg, på Arkivverket sin lesesal, ved Sognsvann, for å prøve å finne noen dokumenter, fra min fars tidligere geskjeft Neptun Trading, (som holdt til på Billingstadsletta).

Og da jeg spurte om hvor firma-arkivet var, (i resepsjonen), så fikk jeg ikke noe ordentlig svar.

Så det er som i Kafka sine romaner.

At det bare er tull og tøys, og absurde og bortgjemte/hemmelige arkiver, (hos Arkivverket), kan det nesten virker som.

Også når de scanner aviser, til sin 'Bokhylla'-løsning, (som vel egentlig skulle være for bøker), så lurer jeg litt.

For jeg skulle finne noe, fra april 2005, i Østlands-Posten.

Men de har visst scanna alle avisene for måneden før og måneden etter.

Og det må vel kalles sensur, (at de liksom hopper over en måned, her og der, når de driver og scanner).

Så det må jeg også klage på.

Og Nybrott, (en tidligere Lavik-avis), vil de visst ikke scanne aviser for, som er nyere, enn fra 60-tallet.

(Enda jeg prøver å finne et intervju, med min mor, fra 70-tallet, i den avisa).

Hvorfor er dem så treige, med å scanne Nybrott, lurer jeg.

Det må jeg klage på.

Det er visst også sånn, at hvis man er etterkommer av en landssviker, så kan man bare si navnet på landssvikeren, og så får man se papirene, fra landssviker-oppgjøret.

Men vi som er etterkommere, av aktorer, i landssviker-oppgjøret, (dette var noe min danskfødte mormor Ingeborg Ribsskog f. Heegaard nevnte, noen år før hu døde i 2009, at min morfar var aktor under landssviker-oppgjøret), vi får ikke noe tilgang, til landssviker-arkivet.

Så dette er noe slags 'tyskertøseri', (kan det nesten virke som).

(At kun etterkommere av nazister, får tilgang, til dette arkivet.

Og ikke gode nordmenn.

For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver også, at jeg har sendt en e-post 20.juli, til 'juridisk'.

Men det skal være Datatilsynet.

Det blir litt sånn degenerert/åndssvakt, synes jeg, når dere bare skriver 'juridisk', (som om det var en avdeling, hos dere hos Sivilombudsmannen).

Skjerpings!


fre. 24. jul. 2020 kl. 15:58 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>:



Vår ref 2020/2837

Vennlig hilsen
Erlend Kragh Nyhus | førstekonsulente-post: postmottak@sivilombudsmannen.no

PS.

Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: kjøkkentime
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 21:00
Til: juridisk
Kopi: tor.bakkan@power.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Tor Jonny Bakkan
Date: lør. 25. jul. 2020 kl. 12:01
Subject: kjøkkentime
To: eribsskog@gmail.com


Hei

Regner med at dere ble forhindret  fra å komme til kjøkkentimen.

Bare ta kontakt så setter vi opp ny time 😊





Mvh

Tor Jonny Bakkan

Kjøkken Ansvarlig





T : 21004000

M: 90098130

M: tor.bakkan@power.no

Power.no





norema_urban_collection_RGB (002)

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Aktiveringskode for www.toll.no
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 20:50
Til: juridisk
Kopi: abonnement@toll.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@sivilombudsmannen.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 26. jul. 2020 kl. 18:23
Subject: Aktiveringskode for www.toll.no
To:


Aktiver abonnement
Hei!
For å fullføre registreringen av nyhetsbrevet ditt fra toll.no, må du trykke på aktiveringslenken under:
(Sensurert av johncons-blogg)
Ønsker du ikke å abonnere, kan du bare slette denne e-posten.


Vennlig hilsen Tolldirektoratet.
www.toll.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestilling!
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 20:45
Til: juridisk
Kopi: epoq.service@elkjop.no, elkjop@email.elkjop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 26. jul. 2020 kl. 18:28
Subject: Takk for din bestilling!
To:


Logotype
Takk for din bestilling!
Hei

Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.
Vi mottok din ordre den 26-jul-2020.
Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.

ORDREOVERSIKT (NOK)

Ordrenummer: 84662828
Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum
1
PlayStation 4 Pro 1 TB

Varekode #: PS41TBPROBCH

Reservert i butikk
4 490
4 490
Leveringsmetode Leveringstid Pris
Klikk&hent

Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.
0

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.
Skøyen
Butikkvalg for Klikk & Hent: Skøyen
Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 
Pris 4 490
Leveringsmetode 0
Betale i butikk 4 490
*Herav mva 898
Totalt inkl. frakt og MVA 4 490

 
Leveringsadresse
Skøyen
Drammensveien  159
0277 Oslo
Faktureringsadresse
Erika Ribsskog
96853024
eribsskog@gmail.com
Betalingsmetode
Betale i butikk (kr 4 490,00)

Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.

Med vennlig hilsen
Kundeservice Elkjøp Norge


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: UNIGgardin A/S - Confirm Your Subscription
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 20:36
Til: juridisk
Kopi: Martina Uhrikova , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , abuse@zohocampaigns.eu
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin A/S
Date: man. 27. jul. 2020 kl. 04:47
Subject: UNIGgardin A/S - Confirm Your Subscription
To:


Abonnementsbekreftelse

Kjære kunde,

Takk for din påmelding til vårt nyhetsbrev!

Takk for din påmelding til vårt nyhetsbrev!Du er nesten klar til å motta relevant og spennende innhold fra oss.Bekreft e-postadressen din ved å trykke på knappen nedenfor for å begynne å motta våre nyhetsbrev og annet relevant innhold, eksklusivt for våre abonnenter.

Bekreft påmelding Deny
Hvis knappen ovenfor ikke virker, kan du kopiere og sette inn følgende URL i nettleservinduet

(Sensurert av johncons-blogg)

Du kan se bort fra denne e-posten hvis du ikke ønsker å abonnere på vårt nyhetsbrev.

Med vennlig hilsen                               UNIGgardin A/S

www.uniggardin.no.                          info@unig.no

If you think this is SPAM, report to us at abuse@zohocampaigns.eu.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [UNIGgardin] Stoffprøver ordrebekreftelse: 36269550
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 20:30
Til: juridisk
Kopi: Martina Uhrikova , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin
Date: man. 27. jul. 2020 kl. 04:47
Subject: [UNIGgardin] Stoffprøver ordrebekreftelse: 36269550
To: Baronesse Erika Løvenbalk Ribsskog



Prisgaranti på alle produkter
Raskeste levering i Norge
Skreddersydde gardiner
10 gratis stoffprøver
3 års garanti
Hei Baronesse Erika Løvenbalk Ribsskog,
Takk for din bestilling av stoffprøver. Vi ser frem til å hjelpe deg med å finne de helt riktige skreddersydde gardinene.
Du har bestilt følgende prøver:


Hvit - G2100

Grå - G2107

Grå - G2415

Natur - G2416

Antrasitt - G2417

Lys grå - G2482

Hvit - U7080

Lys grå - U7083

Antrasitt - U7084
Levering:

Baronesse Erika Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

Bekkestua, (Sensurert av johncons-blogg)

Norge

Telefonnr.: 91587593

E-post: eribssk.og@gmail.com

Vi er sikre på du vil bli svært fornøyd!

Leveringstid ved bestilling av stoffprøver:normalt fra 4 til 8 virkedager.
Leveringstid ved bestilling av gardiner:normalt 3 til 8 virkedager.
Oppmåling er enkelt!
Vi anbefaler likevel at du tar en titt på våre oppmålingsveiledninger, som vi har forberedt til deg:

Oppmålingsveiledning
Du vil bli overrasket over hvor enkelt det er!
Nå er det ikke lenger grunn til å gå i butikkene og lete etter de rette fargene og mønstrene!

Vi har samlet alt på ett sted, på www.uniggardin.no, og vi skreddersyr dine gardiner, slik at du får akkurat den størrelsen du trenger!

Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål.

E-post: info@uniggardin.no
Telefonnr.: 219 30 614

Med vennlig hilsen,
Susanne
UNIGgardin A/S, Postboks 4691, 0405 Oslo

E-post: info@uniggardin.no | Telefonnr.: 219 30 614

CVR: 29788502


logo-unig.png
15K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 20:03
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Faktura RB , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

nå har jeg også sendt en e-post, (her om dagen), til din kollega Barbro, (het hu vel), om dette.

Og jeg forklarte, at det var på grensen til det latterlige, at dere skal sende så mange mailer, om det samme.

Så jeg har bedt henne, om å sende dette opp, til en leder/overordnet.

Det er litt kjedelig å gjenta seg selv, hele tiden.

For å si det sånn.

Det er jo ikke bare snakk om en faktura.

Men det er snakk om flere titalls fakturaer, for å si det sånn.

Og så må jeg skrive den samme forklaringen, for hver bidige faktura.

Så det blir litt feil, (må man vel si).

Så håper jeg at dere damene på kundeservicen, tar til vettet, og sender dette, til dere overordnede nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. jul. 2020 kl. 09:58 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei

I utgangspunktet skal det betales ny porto dersom en postsending skal returneres til avsender. Denne gangen har vi likevel valgt å slette faktura 1290572976.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du i framtiden tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.

Med vennlig hilsen

Kari Lill Skuland | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

27.07.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 15. juli.

(Se vedlegg).

Dette er igjen det samme.

Det er ikke noe jeg har sendt.

Dette er kun troll-post som jeg har returnert.

Jeg har også fått et brev tilbake, (som var til Skyss).

Og jeg skriver jo på brevene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Men likevel så har Posten sendt dette brevet tilbake til meg, (sånn at jeg har fått det, for andre gang).

Så jeg må lure på hva som feiler dere.

Selv om jeg klusser over min adresse, så har dere sendt meg dette brevet tilbake, for andre gang.

Det gjorde aldri britene, husker jeg.

(Jeg bodde i England fra 2004 til 2014.

Og fikk en del troll-post der og, de siste årene).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12:02
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 26. juni, (se vedlegg).

Det er det samme, som i mailen fra søndag, (og som for alle de andre fakturaene).

Dette er ikke noe jeg har bestilt, (eller sendt).

Det er bare at jeg har returnert feilsendinger/'troll-post'/post-terror-forsendelser, til avsender.

Så dette må jeg klage på.

(At posten lar seg bruke, som verktøy, for post-terror-kjeltringer.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 05:36
Subject: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Det er noen idioter, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn.

Og det er sånn at jeg bare returnerer dette, til avsender.

(Noe som er greit å gjøre.

Sånn som jeg har forstått det).

Som nevnt tidligere så hadde det vært bra, hvis dere kunne sendt om dette, til en leder.

Det må vel være snakk om 10-20 fakturaer, som jeg har fått av dere nå.

Og blir dumt, at jeg må forklare om det samme, igjen og igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 07:39
Subject: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til noen meldinger, som jeg har fått av dere, tidligere denne måneden.

(Se vedlegg).

Jeg venter ingen pakker.

Så dette er ikke noe, som jeg har bestilt.

Men som forklart tidligere, (se mail-historie), så blir jeg utsatt, for et post-terror-angrep.

Så det var ikke åpenbart at jeg skulle åpne disse forseglede melding-brevene deres.

(Siden jeg skjønner at dette må være snakk om troll-post.

For å si det sånn).

Men det ene var halvåpent.

Og der står det, at Bring, er avsender.

Men Bring leverer vel tjenester, (og ikke produkter).

Så det gir vel ikke så mye mening.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 20:27
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 15. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Dere sender meg brev etter brev, om dette.

Men jeg skriver på forsendelsene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Det kan virke som, at dere er, både blinde og dumme, siden at dere likevel sender disse regningene.

Dette må jeg klage på.

Det kan virke som at dere har noen slags råtne apehjerner, (eller noe lignende), inni huene deres.

Det går ikke an å være så mongo.

Det at jeg må sende tilbake disse tulle-fakturaene deres, lager ekstra heft for meg, i min situasjon, hvor jeg utsatt for post-terror, (og annen terror).

Jeg må si at dere er med på terroren, når dere prøver å slite meg ut, med deres meningsløse fakturaer.

Jeg sendte terror-post tilbake, på samme måte, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og britene, (det vil si Royal Mail), begynte aldri å hefte meg, med meningsløse/mongo-e faktura-brev.

Så her må dere ta dere sammen skikkelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 18:31
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. juni, (se vedlegg)

Det er det samme her.

Det er noen mongoer/terrorister, som bedriver post-terror mot meg, ved å bestille masse dritt, (på internett), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er ikke avsender her.

(Som det fremgår av brevene/pakkene).

Jeg er kun tilbake-sender.

Og det er snakk om retur, av terror, som Posten leverer meg.

Så her er dere medskyldige i terror, (må jeg si).

Og da nytter det ikke å være så lamme og mongo, som dere er, og sende meg regninger, (vil jeg si).

Her får dere faen meg se å skjerpe dere, og slutte med denne terror-virksomheten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tor. 18. jun. 2020 kl. 08:30
Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >, EK Kristiansand kundeservice >


Hei,

det er det samme her.

(Se vedlegg).

Dette er noe, som noen kødder/idioter har bestilt, i mitt navn.

Og jeg er ikke avsender.

Jeg har bare returnert dette, til møkka-firmaene, (med dårlige rutiner).

Det er vel snakk om noe sånt som 50-100 forsendelser, som jeg har sendt tilbake, de siste månedene.

Litt kjedelig å måtte forklare, om dette, igjen og igjen.

Så bra om dere kan sende om dette, til en leder/overordnet, som kjenner til ståa.

(Dette er snakk om et langvarig post-terror-angrep.

Som har vært fra cirka 2012, i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og fra cirka 2014, i Norge).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re: 15914897 [ ]
To: EK Kristiansand kundeservice >
Cc: juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post >, post@inkassoklagenemnda.no >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, Faktura RB >, >, >, >, amnestyis >, HRW UK >


Hei,

jeg vil ha svar fra en leder.

Dere vrenger på det.

Jeg har fortalt dere tidligere, at dette har jeg tatt, med faktura-avdelingen deres, i alle år.

Og dette er snakk om post-terror.

Og at jeg må forklare om dette igjen og igjen til dere.

Det blir som noe slags trakassering, må jeg si.

Jeg må be om at dere sender dette til deres administrerende direktør.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er kjent, at post-terror-saker tar mye tid.

Og når dere 'Julius-folka' nede på Sørlandet prøver å legge fler arbeidsbyrder på meg, så er dere noen slags apekatter eller terrorister, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 4. jun. 2020 kl. 07:24 skrev EK Kristiansand kundeservice >:
Hei igjen.

Ja, leder har sett saken.

Det er beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.

Det viktig at du tar dette forholdet opp med firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.

Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

01.06.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.

For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).

Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.

For det har jeg gjort i mange år.

Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.

Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.

Det er inhumant, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!


man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice >>:
Hei igjen.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com>


Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >>>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: juridisk >>>>, Akademikerforbundet >>>>, Politikk Høyre >>>>, sande.vgs >>>>, postmottak@sivilombudsmannen.no>>> >>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: juridisk >>>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>, "customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>, "polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>, juridisk >>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>, "customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>, "polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>, juridisk >>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >>>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com>>>" >>>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>,
"customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>,
"polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>,
juridisk >>>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >>>>
Cc: firmapost@nkom.no>>>, post@finkn.no>>>, postmottak@sd.dep.no>>>,
"customercare@postoffice.co.uk>>>" >>>>,
"polcustomercare@royalmail.com>>>" >>>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>, Akademikerforbundet >>, Politikk Høyre >>, sande.vgs >>, postmottak@sivilombudsmannen.no> >>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com>" >>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>,
juridisk >>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010tglc]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, Akademikerforbundet >, Politikk Høyre >, sande.vgs >, postmottak@sivilombudsmannen.no >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470    [
 ]
To: "eribsskog@gmail.com" >


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004   Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >,
juridisk >


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref

Bloggarkiv