Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ tor. 26. nov 2020 14:30 - 15:00 (GMT) (eribsskog@gmail.com)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 21:25

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: damian.harris@itassetmanagement.net, elh@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <damian.harris@itassetmanagement.net>

Date: ons. 25. nov. 2020 kl. 14:44

Subject: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ tor. 26. nov 2020 14:30 - 15:00 (GMT) (eribsskog@gmail.com)

To: <eribsskog@gmail.com>



Denne aktiviteten er endret.

The ITAM Review - LISA Discussion

Når

Endret: tor. 26. nov 2020 14:30 – 15:00 Tidssone for Storbritannia

Hvor

https://us02web.zoom.us/j/87576440527?pwd=V1c5YlpwalFPbmZMZjVCMXJWVGFrUT09 (kart)

Kalender

eribsskog@gmail.com

Hvem

damian.harris@itassetmanagement.net – arrangør

eribsskog@gmail.com

 mer informasjon »

Hi Erika,


 


I hope this email and invite finds you well.


 


Firstly, thank you for your recent enquiry into The ITAM ReviewLISA learning platform.


 


As means of an introduction, I'm Damian, the BusinessDevelopment Manager for The ITAM Review.


 


I’m just picking up on your enquiry for potential number oflicenses and your particular interest in Microsoft, Oracle, IBM or more.


 


The online and always available LISA platform provides ITAM,SAM and licensing training and certification for industry professionals atevery stage of their career. With licensing changes taking place so regularly,the platform enables industry professionals with access to the most up to dateinformation and insight.


 


The ITAM Review are continually updating LISA with newcontent, such as PITAM live - https://lisa.training/pitam-live-and-interactive/ 


 


It would be great to understand your learning requirementsfurther and answer any questions you may have - to this end, I’ll send aplaceholder for a conversation and if there's a better time to do this pleaselet me know.


 


Look forward to hearing from you and discussing further.


 


Kind regards,


 


Damian


 


──────────


Damian Harris is inviting you to a scheduled Zoom meeting.


Join Zoom Meeting

https://us02web.zoom.us/j/87576440527?pwd=V1c5YlpwalFPbmZMZjVCMXJWVGFrUT09


Meeting ID: 875 7644 0527

Passcode: 787388

One tap mobile

+16468769923,,87576440527# US (New York)

+13017158592,,87576440527# US (Germantown)


Dial by your location

 +1 646 876 9923 US (New York)

 +1 301 715 8592 US (Germantown)

 +1 312 626 6799 US (Chicago)

 +1 669 900 6833 US (San Jose)

 +1 253 215 8782 US (Tacoma)

 +1 346 248 7799 US (Houston)

 +61 8 6119 3900 Australia

 +61 8 7150 1149 Australia

 +61 2 8015 6011 Australia

 +61 3 7018 2005 Australia

 +61 7 3185 3730 Australia

Meeting ID: 875 7644 0527

Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kbanOFIaVG




──────────

Skal du delta (eribsskog@gmail.com)?   Ja - Kanskje - Nei    flere alternativer »


Invitasjon fra Google Kalender


Du mottar denne e-posten på kontoen eribsskog@gmail.com fordi du er oppført for oppdaterte invitasjoner i kalenderen eribsskog@gmail.com.


Hvis du ikke vil motta disse e-postene lenger, kan du logge deg på https://calendar.google.com/calendar/ og endre varslingsinnstillingene dine for denne kalenderen.


Hvis du videresender denne invitasjonen, kan alle mottakere få muligheten til å sende svar til arrangøren og bli lagt til på gjestelisten, til å invitere andre uansett egen invitasjonsstatus, eller til å endre svaret ditt. Finn ut mer.



invite.ics

4K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: DS20201118172 Klage/Fwd: Ny konto opprettet på domeneshop.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 21:18

Til: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


jeg har lest et sted, at veldig lange krypteringsnøkler, ikke er lov.


Så den Tor-tjenesten, burde være mulig, for noen myndigheter, å finne ut av, (skulle man vel tro).


Dere har heller ikke svart på, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skal skje igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 25. nov. 2020 kl. 01:06 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

Hei


Viser til vårt svar til deg den 27. oktober i år:


Dette ser ut som en falsk bestilling. Noen har lagt inn en bestilling i

ditt navn, men siden bestillingen verken er bekreftet eller betalt, så er

domenene heller ikke registrert.


Jeg har kansellert bestillingen for deg nå.


Bestillingen er lagt inn via anonymiseringssystemet Tor.


Vi beklager at noen bruker vår tjeneste for registrering av domener til å

trakassere deg.




Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

> Vennligst rydd opp!

>

> Med hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> PS.

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

> jeg).

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

> Fra: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

> Date: søn. 25. okt. 2020 kl. 11:27

> Subject: Ny konto opprettet på domeneshop.no

> To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>

>

>

> Hei,

>

> Vi har opprettet en ny brukerkonto til deg på domeneshop.no. For å

> administrere dine domener, logg inn under "Min konto" på:

>

>     Adresse: https://www.domeneshop.no/login

>     Brukernavn: eribsskog+superhomofil@gmail.com

>     Passord: Filet-hork-900-Shell-tilgi

>

> Vi anbefaler at du endrer passordet umiddelbart ved å logge inn på "Min

> konto". Herfra kan du også se status på dine domenesøknader, du kan

> oppdatere kontaktinformasjon og fakturaadresse for dine domener, og du kan

> endre navnetjenere og administrere tjenester du har hos oss (DNS, epost og

> webhotell).

>

> Dette er den kontaktinformasjonen som i øyeblikket er registrert for din

> konto:

>

>     Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

>     Epost: eribsskog+superhomofil@gmail.com

>     Telefon: +47 486 21 954

>     Postadresse: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

> Vi ber om at du bekrefter eller korrigerer denne kontaktinformasjonen ved å

> logge inn på "Min konto" som beskrevet over. Det er svært viktig at

> kontaktinformasjonen for din konto hos oss er korrekt og oppdatert, siden

> den vil bli brukt for å kontakte deg dersom du skulle glemme ditt passord.

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> Domeneshop

>



Med vennlig hilsen

Dag

--

kundeservice@domeneshop.no

http://www.domeneshop.no/

tel: (+47) 22943333 

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Georgia Runoff Goal: $500,000

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 21:11

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 21:08

Subject: Georgia Runoff Goal: $500,000

To: <eribsskog@gmail.com>





ERIKA,


We’ve got 42 days until the Georgia runoff election on January 5th.


Black Lives Matter PAC is working hard to bring as many folks to the polls in this special election as possible. Notoriously, special elections have been low turnout affairs which greatly benefit the Republicans as their old White base reliably turn out.


That’s why we are not just getting ads on the air, but we’re also planning some massive (COVID-safe) Get Out The Vote events. We need to make sure we set up as many volunteers as possible with the resources they need to reach voters.


In order to fund our ad and volunteer programs to elect Jon Ossoff and Reverend Warnock to the Senate, we’re going to need to raise $500,000 in just a few short weeks. Chip in whatever you can now to fuel our efforts.

If you've saved your payment information with ActBlue Express, your donation will go through immediately:


Express Donate $5

Express Donate $25

Express Donate $50

Express Donate $100

Express Donate $250

Donate Other Amount

For the past 4 years, we’ve seen Mitch McConnell block bill after bill in the Senate. Disturbingly, he’s refused to pass another stimulus for the millions of folks across the country grappling with the pandemic. Because COVID-19 has impacted Black and brown communities more than any other, McConnell’s relentless blocking of another stimulus is hitting our most vulnerable communities harder than ever before.


If Jon Ossoff and Reverend Warnock are elected to the Senate, Mitch McConnell won’t have the power to keep manipulating the people. His days of blocking meaningful legislation can be over if we raise enough money to help fund our efforts to ensure that Jon Ossoff and Reverend Warnock win these Senate races.


And, since Black people delivered victory to the presidential election, we can do it for the Senate, too. But we need the resources to do so.


Absentee ballots are already being sent to voters. We’ve got no time to waste. Rush a donation of $5 or whatever you can.


Thanks for your help. Together, we’re going to take Mitch McConnell down.


In love and solidarity,


Black Lives Matter PAC



DONATE









Paid for by Black Lives Matter PAC (blacklivesmatterpac.vote) and not authorized by any candidate or candidate's committee


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Hei Erika! Gjør kuppene nå!🖤Black Week(s) hos ARK🖤

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:59

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@arkbokhandel.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, nyheter@min.ark.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, sentralbord@gyldendal.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, camilla.bruseland@gyldendal.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 18:34

Subject: Hei Erika! Gjør kuppene nå!🖤Black Week(s) hos ARK🖤

To: <e.ribsskog@gmail.com>




Vis i nettleser

Ark.no

Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor



 

ImageJul

ImageBlackWeeks

Bruk KLIKK&HENT fra ARK.NO, så har vi varene klare når du kommer!

Utnytt hele åpningstiden. Enkelte tider er mer travle enn andre!

Handle på nett? Bestill nå, så kommer gavene frem i tide!

MER HER!

ImageElektronikk

UKESKUPP! Kjente merkevarer til rå priser!

 

Alt til gaming, hodetelefoner, ørepropper, babyutstyr, kjøkkenutstyr og mye annet fra kjente merkevarer finner du nå på ARK.NO! 

Tilbudet varer kun frem til og med søndag 29. november!

 

KJØP NÅ!

ImageBarnebøker

Kun i nettbutikken! Spar tid, bruk Klikk&Hent!

 

-30% rabatt på mer enn 12 000 barnebøker på ARK.NO. Bruk Klikk&Hent fra nettbutikken, så har vi bøkene klare for deg når du kommer til butikken!


 

KJØP HER!

ImageBøker

Kun i nettbutikken! Spar tid — Bruk Klikk&Hent!

 

Flere gaver for pengene, men de mest populære forsvinner først! Nesten 60 000 bøker til -30% rabatt på ARK.NO!

 

KJØP NÅ!

ImageLeker

Kjente merkevarer som BRIO, Paw Patrol, TY og Peppa Gris!

 

Det bugner av barnas favoritter i butikkene og på ARK.NO!

 

MER HER!

ImagePuslespill

Nytt parti puslespill på lager!

 

Puslespill er mer populært enn noen gang og perfekte julegaver til både små og store! 

 

KJØP HER!

ImageSpill

Julegaver til HELE familien!

 

Risk, Bezzerwizzer, Trivial Pursuit, Cold Cases, Monopol, Scrabble, Escape Room og mange andre familiefavoritter som garantert blir en vinner under juletreet!


 

KJØP NÅ!

ImageBytterett

Facebook

Instagram

Ark.no

Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her


Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS

      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste nytt fra LO

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:51

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>, bjorn.kolby@lo.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: LO Norge <LO@communicatoremail.com>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 15:00

Subject: Siste nytt fra LO

To: <eribsskog+r@gmail.com>



Nyhetsbrev fra LO Norge Nyhetsbrev fra Landsorganisasjonen i Norge Åpne i nettleser

LO-familien samlet ut mot europeisk lovpålagt minstelønn

EU-forslaget om lovpålagt minstelønn vil svekke den norske arbeidslivsmodellen. Derfor har LO nå avvist forslaget. – Feil medisin mot lav lønn i Europa, sier Peggy Hessen Følsvik.

Les mer her cta pil

Prøvetid

I starten av et nytt arbeidsforhold blir det ofte avtalt at arbeidstakeren skal ha prøvetid. Hvilken betydning har det egentlig for adgangen til å bli sagt opp at man står i prøvetid?

Les mer her cta pil

Frykter A- og B-skoler med regjeringens politikk

LO frykter regjeringens politikk med karakterbasert skolevalg vil skape store skoleforskjeller, og gå utover yrkesfagene.

Les mer her cta pil

Norges beste innboforsikring blir enda bedre

I over femti år har forbundene og LO arbeidet for å gi gode og trygge avtaler til sine medlemmer. Som medlem har du allerede Norges beste innboforsikring som en del av medlemskapet ditt, og ved årsskifte blir den enda bedre.

Les mer her cta pil

LONorge-logo-skjerm-rgb.png

Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 950 000 medlemmer er organisert i en rekke fagforbund som er tilsluttet LO. LOs forbund organiserer arbeidstakere både innen privat og offentlig sektor, og innen alle bransjer og yrker.

Les mer her cta pil

Denne e-posten er sendt til deg da du har akseptert å motta nyhetsbrev fra LO. Ønsker du ikke å motta flere slike e-poster framover kan du avregistrere deg her.

Følg oss

Facebook Twitter Instagram Youtube

Ledige stillinger

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Erik Monica, let’s get your business growing 🌱

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:45

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@futurelearn.com, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Lily at FutureLearn <newsletter@futurelearn.com>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 11:03

Subject: Erik Monica, let’s get your business growing 🌱

To: <eribsskog@gmail.com>



FutureLearn logo


Hello Erik Monica,

Ready to make your business thrive? Consider this handy blog post your roadmap to success.


We guide you through the process of improving your basic business knowledge and refining your hard and soft skills, before becoming an expert in marketing, analytics and leadership.


Whilst finding time to learn can sometimes feel tricky, you can bet it’ll help you to cut past your competitors and improve your entire business in the long-run.


Grow your business


UNIVERSITY OF LEEDS


Starting a Business 1: Vision and Opportunity

4.5 out of 5 stars

4.5 (25 reviews)


Join now


ACCENTURE


Digital Skills: Web Analytics

4.7 out of 5 stars

4.7 (240 reviews)



Join now


UNIVERSITY OF MICHIGAN


The Science of Success: What Researchers Know that You Should Know

4.6 out of 5 stars

4.6 (16 reviews)

Join now


DEAKIN UNIVERSITY & COVENTRY UNIVERSITY


Leading Strategic Innovation: How to Lead with Purpose

4.8 out of 5 stars

4.8 (129 reviews)

Join now


COVENTRY UNIVERSITY


Foundations of Project Management

4.6 out of 5 stars

4.6 (68 reviews)



Join now


THE OPEN UNIVERSITY


Bookkeeping for Personal and Business Accounting

4.5 out of 5 stars

4.5 (113 reviews)



Join now

View more courses


FacebookTwitterInstagramLinkedInYoutube

Need support? Try our FAQs


VAT number: GB 650 7489 18

FutureLearn is a registered company in England and Wales - 8324083

1-11 Hawley Crescent, Camden Town, London, NW1 8NP, United Kingdom


You received this email because you are subscribed to FutureLearn announcements. You can unsubscribe from these emails or update your subscription preferences.

View our terms and conditions.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SV: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg [ ref:_00D20BwOI._5007R2nVipo:ref ]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:40

Til: Posten kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>

Kopi: post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sd.dep.no, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, polcustomercare@royalmail.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>, Faktura RB <faktura.rb@posten.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, polboard@postoffice.co.uk, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, elh@forbrukertilsynet.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, Club Creo <info@clubcreo.com>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no

Hei,


jeg synes ikke at det er så artig, å bli sendt rundt, som en kasteball.


Dette virker som ansvarsfraskrivelse, fra Posten, synes jeg.


Og dere har også rekord-mange skrivefeil i ordet: 'Transportør'.


Dette må jeg klage på.


Dere får sende om dette til dere konsernsjef Wille.


Jeg har også mange andre klager på lur til henne.


(Angående at noen 'troll' bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Det er snakk om flere hundre saker nå.


For å si det sånn).


Men hu gjemmer seg litt, og har hemmelig e-post-adresse, kan det virke som.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 24. nov. 2020 kl. 10:52 skrev Posten kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei


Vi som tranprortør kan ikke hjelpe deg i denne saken.


Ber deg kontakte Lotteriadministrasjonen som må ha mottatt bestilling av varen.




Med vennlig hilsen


Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice


Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045

E-post: kundeservice@posten.no



---------------- Originalmelding -----------------

Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

Sendt: 20.11.2020 00:42

Til: juridisk@datatilsynet.no

Kopi: post@finanstilsynet.no; postmottak@sd.dep.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; abuse@telia.com; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; faktura.rb@posten.no; amnestyis@amnesty.org; polboard@postoffice.co.uk; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; terje@aspelund.no; info@clubcreo.com; customercare@postoffice.co.uk

Emne: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <no_reply@posten.no<mailto:no_reply@posten.no>>

Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 20:16

Subject: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg

To: <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>



Hei.

Det er en sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg.


Sporingsnummer: 370727320188787550


Sendingen har målene 6 cm x 20 cm x 28 cm.

Vekt: 1,95 kg.

Forventet ankomst 30.10.2020.


Spor sendingen her: https://posten.no/s/370727320188787550


Hilsen Posten


________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


Med vennlig hilsen


Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf: 22030000 | 04045

E-post: kundeservice@posten.no


Posten Norge AS

www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no



Følg oss også på: Facebook | Twitter

ref:_00D20BwOI._5007R2nVipo:ref

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Hipp hurra for Norsk Nettverk for Down Syndrom som fyller 20 år!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:22

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kontaktoss@nnds.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Norsk Nettverk For Down Syndrom <noreplay@nnds.no>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 07:39

Subject: Hipp hurra for Norsk Nettverk for Down Syndrom som fyller 20 år!

To: <eribsskog@gmail.com>



View this email in your browser



Foto: Shutterstock

Hipp hurra for 20-års dagen til Norsk Nettverk for Down Syndrom

NNDS fyller 20 år i dag og i den anledningen har vi fått flotte bursdagshilsner fra et knippe herlige mennesker og støttespillere. Her ønsker selveste Alex Rosén NNDS til lykke med dagen og "bjudar på" med både bursdagskake og sang! 🎂 🎶 🎉



Alex Rosén "bjudar" på med både bursdagskake og sang! Filmet av Dekode AS og redigert av Julia Edin. 

Følg med på facebook-sidene til NNDS de nærmeste dagene der flere av våre herlige støttespillere vil gratulere NNDS med 20-års jubiléet! 


Vi kommer snart med et tilbakeblikk på historien til NNDS fra de siste 20 årene. Så følg godt med! 


Hjertlig hilsen, 

fra styret i NNDS 24. november 2020

Facebook NNDS

NNDS

Copyright © 2020 Norsk Nettverk For Down Syndrom, All rights reserved.

Du mottar denne e-posten da du er medlem hos Norsk Nettverk For Down Syndrom.


Our mailing address is:

Norsk Nettverk For Down Syndrom

c/o Kjell Vestnes

Gjøavegen 13

Porsgrunn, Telemark 3925

Norway


Add us to your address book



Want to change how you receive these emails?

You can update your preferences or unsubscribe from this list.


Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Website Contact Form Submission

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:11

Til: Crossref <support@crossref.org>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hi,


I was wondering what the name of the troll is, who has ordered this, in my name.


And I wanted to be informed about which better routines, that you're going to start with, so that something like this doesn't happen again.


Erik Ribsskog



tir. 24. nov. 2020 kl. 00:41 skrev Isaac Farley (Crossref) <support@crossref.org>:

## In replies all text above this line is added to the ticket ##

Isaac Farley (Crossref)


Nov 23, 2020, 23:41 UTC


Sorry about this, please do ignore it. It looks as though someone has put your email address into the "contact us" form on our company website.


We're adding in some extra anti-spam features to try and reduce this.


-Isaac

Isaac Farley

Crossref Technical Support Manager

@CrossrefSupport


Keep up to date with service performance, incidents, and planned maintenance at status.crossref.org


eribsskog@gmail.com


Nov 19, 2020, 20:23 UTC


This is a follow-up to your previous request #282796 "Website Contact Form Submis..."


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).


---------- Forwarded message ---------

Fra: Amanda Bartell (Crossref) <support@crossref.org>

Date: ons. 28. okt. 2020 kl. 03:32

Subject: Website Contact Form Submission

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Your request (#343181) has been updated.


If you have a support center account or would like to create one, you may also review the status of your request here:

http://support.crossref.org/hc/requests/343181


This email is a service from Crossref. Delivered by Zendesk

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Personvern

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:05

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Knut Jørgen Berg <knutjberg@gmail.com>

Date: man. 23. nov. 2020 kl. 17:36

Subject: Personvern

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei Erik,


kan du vennligst fjerne alt du har lagt ut av bilder og skrevet om Renate Heder? Det er ulovlig å legge ut bilder av guttene hennes uten samtykke og komme med påstander som ikke har rot i virkeligheten jf. raftingtur til Dagali. Gir du meg tilbakemelding? Takk.


Mvh

Berg aka Junker Nord

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Nyhetsbrev november

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 19:58

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: post@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, sandra@fosterhjemsforening.no, tone@fosterhjemsforening.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>

Date: man. 23. nov. 2020 kl. 20:01

Subject: Nyhetsbrev november

To: <eribsskog@gmail.com>



View this email in your browser


Nyhetsbrev november

Fosterhjemskonferansen 2020

Fosterhjemskonferansen 2020 gikk av stabelen i forrige uke, og opptakene fra alle tre dager finnes nå tilgjengelige for deg som er medlem i Norsk Fosterhjemsforening! Dette er en fin mulighet å få med deg interessante og nyttige innlegg fra blant annet professor Kirsten Sandberg, statsråd Kjell Ingolf Ropstad, forsker Stine Lehmann, og mange flere!


Logg deg på medlemssidene med

brukernavn: medlemmer og passord: Medlem3692



Julegave med mening!

Ønsker du å gi bort en julegave med mening? Gi bort et støttemedlemskap i Norsk Fosterhjemsforening!

Et støttemedlemskap bidrar til jobben for at alle barn og unge som bor i fosterhjem skal få det de trenger for en trygg og forutsigbar oppvekst! Du som gir bort støttemedlemskap, vil motta et gavebevis å gi til den du ønsker.


Les mer her!


SofusFAMILY - ny medlemsfordel!

Her kommer en ny og god fordel til våre medlemmer!

Sofus Norge AS gir alle som er medlem i Norsk Fosterhjemsforening et godt tilbud på et enkelt og sikkert dokumentasjonsprogram, hvor dere kan håndtere alt det skriftlige arbeidet vedrørende barnet/barna som bor hos dere. 

Se infovideoen under, og les mer om Sofus her!


Forstatt mulighet til å verve medlemmer og støttemedlemmer til kun kr. 100 ut året!

Besteforeldre, beredskapshjem, onkler, tanter, besøkshjem, fosterhjem, bedrifter, organisasjoner - alle kan være med å støtte! Nye medlemmer betaler kun 100 kr ut året.


Vervekonkurransen er fortsatt i gang! Les mer om den her og meld inn medlemmer her.


Bjørg (88) stråler når hun snakker om å være fosterbestemor for Elizabeth. – Det er så koselig når Elizabeth kommer innom i langfri og etter skoletid for å prate. Jeg tror det er enda hyggeligere for meg enn for henne, sier Bjørg.

Kupp i nettbutikken!

Vi har satt ned prisen på Fosterhjemshåndboka! Nå kan den bli din for kun 399,-,Vi har også noen andre kule ting på lager; sekker og refleksvester for eksempel! 

Nettbutikken finner du her!


Fosterhjemshåndboka

Ny pris: 399,- (540,-)


Refleksvest

Ny pris: 4 for 100,-

(før 1 for 75,-)


Ryggsekk

Ny pris: 275,- (525,-)

Facebook

Website

Email

Instagram

Norsk Fosterhjemsforening

Storgata 10A, 0155 OSLO | Tlf. 23 31 54 00

post@fosterhjemsforening.no | www.fosterhjemsforening.no

Org.nr. 956 862 779 MVA


Du mottar denne eposten fordi du er medlem i Norsk Fosterhjemsforening.

Klikk her for avmelding.


Email Marketing Powered by Mailchimp  


Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: We carve our prices like pumpkins!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 19:53

Til: support@displate.com

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hi,


and if you could please escalate this to a superior.


(I want to know the name of troll who has ordered this in my name.


And I want to informed about which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again).


Erik Ribsskog



fre. 20. nov. 2020 kl. 12:34 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:

##- Please type your reply above this line -##

Your request (351258) has been updated. To add additional comments, reply to this email.


Displate Client Experience Team (Displate)


Nov 20, 2020, 12:33 GMT+1


Hello Erik,


Thank you for your message.


Please let us respond in English, as we don't speak Norwegian. 


We'd like to confirm that we have passed your request to the team responsible for the newsletter. Once we receive a confirmation that you are unsubscribed, we'll let you know. Thank you for a bit of further patience.


Have a nice day.

Best regards,


Kaja Latos

Junior Client Service Agent


icon


www.displate.com


Erik Ribsskog


Nov 19, 2020, 22:53 GMT+1


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Displate <noreply@displate.com>

Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 01:01

Subject: We carve our prices like pumpkins!

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



26% OFF

Erika, don't get spooked by these discounts!

Buy 1-2 Displates - get 30% OFF

Buy 3+ and get 36% OFF

Get the goodies

Offer ends on SUNDAY

Trending Now

The Hive Club Honey [Trending Design Image]

The Hive Club Honey


Hunter  [Trending Design Image]

Hunter


Concept Cyberpunk City  [Trending Design Image]

Concept Cyberpunk


Pastel Akihabara  [Trending Design Image]

Pastel Akihabara


Browse More

CONNECT WITH US


F

I

T

P

Copyright © 2020 DISPLATE.COM

GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland


If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly



This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Som jeg har blogget om tidligere, så var dette niesen, til min tidligere butikksjef-kollega, (fra Rimi i Oslo Øst), Hege Grymyr. Kondolerer

niesen til hege grymyr

Mer om hva jeg kjøpte på Amazon i 2013

mer fra amazon 2013

PS.

Etter at jeg hadde bodd hos MAS, i noen måneder, (på starten av 2012).

(Noe jeg blogget om her om dagen).

Så ville de at jeg skulle søke om kommunale leiligheter.

(Eller 'housing association-leiligheter', (boliger eiet av ideelle stiftelser), var det vel.

Noe sånt).

Og jeg fikk 'plutselig' en leilighet, (fra Liverpool Housing Trust), i Keith Court, våren 2012.

Og da kjøpte jeg, en sånn hybel-vaskemaskin, på Maplin, (var det vel).

(For jeg hadde ikke råd til en ordentlig vaskemaskin.

For dette var en umøblert leilighet.

Og jeg fikk bare til livsopphold, (cirka 1.500 kroner hver fjortende dag), fra the Jobcenter.

Og det var mye annet jeg trengte og.

(Som madrass, seng, møbler, kjøleskap, (og fryser).

Og jeg kom aldri så langt som til å kjøpe TV der, (selv om jeg bodde der, i et par år).

For å si det sånn).

Og i 2013, så ble den hybel-vaskemaskinen ødelagt.

(Motoren slutta å virke.

Var det vel).

Og jeg bestilte en ny hybel-vaskemaskin, fra Amazon, (som vel var litt billigere, enn den fra Maplin).

Og det kom en kar på døra mi, med denne vaskemaskinen, (husker jeg).

Selv om jeg kanskje heller hadde venta, å fått en lapp i posten, om at jeg skulle hente denne varen, på postkontoret.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om housing associations, ('bolig-foreninger' blir det vel kanskje, på norsk):

mer om housing association

https://en.wikipedia.org/wiki/Housing_association

PS 3.

Når det gjelder Amazon.

Så ser man ofte i nettaviser osv., at disse har kjempestore lagre, hvor de har tusener på tusener av vareslag.

Men det jeg har kjøpt på Amazon.

Det er alltid fra små 'Ebay-lignende' butikker.

(Må man vel si).

Vaskemaskinen overfor fikk jeg fra en Amazon-butikk som heter iShop247.

Og det USB-lydkortet, (fra den forrige bloggposten).

Det fikk jeg fra en Amazon-butikk, som heter Accessories Plus.

Så hvordan dette med bestillinger fra Amazon foregår.

Det får jeg ikke helt til å henge på greip, (må jeg si).

Men det er kanskje sånn, at disse små butikkene, leverer varene sine til Amazon, som så sender de videre.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

MAS, (hvor jeg bodde før jeg flytta til Keith Court).

Det betydde forresten: 'Mens Accommodation and Support'.

Så det var nesten noe lignende av Mannegruppa Ottar.

(Noe sånt).

Men det var Liverpool City Council, ('Liverpool kommune'), i Garston, som sendte meg, til MAS.

Og det var fordi at det var det eneste stedet, hvor det var plass til meg, på den tida, (rett at jeg ble hivd ut, av den skandinaviske kirken i Liverpool, på grunn av at de skulle arrangere en tøvete basar, (i fellesarealet mellom hybel-rommene), var det vel).

(Noe sånt).

Og Liverpool City Council, (kommunen), de sendte meg til MAS, fordi at jeg trengte bolig.

Ikke fordi at jeg trengte noe klam støtte/support, (som MAS forlangte mer penger fra 'kommunen' for).

Så derfor ble MAS sure, siden at de ikke tjente så mye penger, på meg.

Og derfor heiv de meg ut, (sånn at jeg måtte stresse skikkelig, for å finne et nytt sted å bo), våren 2012.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det skal visst være noen store Amazon-varehus, (eller lagre menes det vel antagelig), her og der, men akkurat hvordan varene blir sendt, (i hytt og pine), det har jeg ikke helt oversikten over, (for øyeblikket), må jeg innrømme:

skal være store varehus

https://no.wikipedia.org/wiki/Amazon.com

PS 6.

Amazon husker jeg, fra rundt årtusenskiftet, (da jeg bodde, i Oslo).

Det var et veldig kjent nettsted, allerede på den tida.

De solgte bøker.

Og de var nok kjent, for å liksom være, et nettsted, for kvinner.

En amazon/amasone er jo en stor, (og krigersk), kvinne.

(For å si det sånn).

Så i begynnelsen, så syntes jeg nok, at det var litt rart, å handle, på Amazon.

Men de hadde ikke Elkjøp i Liverpool, (for å si det sånn).

Og Clas Ohlson var jeg ikke vant til å handle på der.

(Og de kom først litt seinere.

For å si det sånn.

Og de ble vel aldri like flinke/billige, i England, som i Norge og Sverige.

Må man vel si).

Og så skulle jeg ha, en billig varmeovn.

Og da var det vel sånn, at jeg søkte, på nettet, etter en varmeovn.

(Noe sånt).

Og så fant jeg en billig en der.

Jeg skydde kanskje Argos litt, (som selger billige varmeovner).

Det var sånn at jeg kjøpte en billig mobil av dem, på et nyttårssalg, (til ti pund vel), en gang.

Og da tok det lang tid, å få utlevert varen, (fra deres minste butikk i sentrum), sånn som jeg husker det.

(Noe sånt).

Og det kan også ha vært sånn, at jeg ikke viste, at de hadde varmeovner, på Argos.

Før jeg flytta, til Sunderland, (høsten 2011).

For da så jeg, at det var to fargede kvinnfolk, som gikk foran meg, (i en handlegate), med en varmeovn-eske, inni en delvis gjennomsiktig Argos-pose.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det virker som at 'Wiki-nerdene', ikke er så glade i, å oppdatere siden, om Amazon.

De tenker kanskje fortsatt på Amazon, som noe 'jentelus-greier'.

(Noe sånt).

Og de har fått to av overskriftene feil der, (på Amazon sin Wiki-side overfor), vil jeg si.

Varehus, (muligens feil oversatt fra 'warehouse'), skal vel heller oversettes med: 'Lagre', (tørr jeg nesten å påstå).

Og Subsidier, (muligens feil oversatt fra 'subsidiaries'), burde vel heller, ha vært oversatt, med: 'Underavdelinger' eller 'Datterselskaper'.

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

£34.99 kosta visst mobilen fra PS 6.

(Det er mulig at jeg tenkte, at hvis jeg kjøpte den mobilen, (som vel var hvit).

Så kunne jeg ha sendt den Sony Eriksson-mobilen, som jeg kjøpte, til min nevø Daniel, i 2006, (på 'ordre' av min søster Pia), til Norge.

Men jeg tenkte kanskje seinere igjen, at det ble feil, å sende en mobil, til Pia/Daniel, liksom på kommando, (og 200 pund, (som den '2006-mobilen' kosta), er/var jo ganske mye penger).

(For å si det sånn).

Eller om det var sånn, at jeg solgte '2006-mobilen', på Ebay, omtrent samtidig med at jeg solgte Mio-smarttelefonen.

(Rundt årsskiftet 2006/2007.

Mens jeg dreiv med arbeidssak mot Arvato/Microsoft.

Hm).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

34.99 pund var det visst

Her kan man se hva jeg kjøpte på Amazon i 2013

mer om hva jeg kjøpte på amazon i 2013

PS.

Det var sånn, i England, at politiet hele tida brøyt seg inn i leiligheten min, (de smadra døra), og arresterte meg, på brutalt vis.

(Noe jeg har blogget om mange ganger tidligere).

De beskyldte meg for å sendt stygge mailer til en britisk byråkrat-dame.

Og det hadde jeg, (for det første), ikke gjort.

Og for det andre, så er det vel heller ikke kriminelt/forbudt, (for borgere), å sende mailer, til byråkrater.

(For å si det sånn).

Så denne terroren, (fra britisk politi/myndigheter), var fullstendig ubegrunnet, fra ende til annen.

(Må jeg si).

Og i forbindelse med disse brutale terror-arrestasjonene.

Så stjal også politiet PC-ene mine.

(Noen ganger sa de at jeg kunne hente de, (etter en måned eller to).

Men de britiske myndighetene hadde da samtidig stoppet min livsopphold-støtte, (noe jeg blogget om).

Sånn at dette ble umulig, (jeg måtte da gå og lete etter mynter på gata, så jeg hadde ikke nok penger til mat, så jeg hadde ikke krefter til å bære en tung/svær PC, en halv mil, for å si det sånn)).

Og når jeg da etterhvert fikk litt livsopphold-støtte igjen.

Så var jeg lei av å sitte på biblioteket, (for å blogge osv.).

Og jeg hadde ikke TV der jeg bodde.

Så jeg kjøpte derfor en brukt PC, (fra en liten butikk i County Road, (hvor jeg pleide å ta bussen fra)), som jeg kunne bruke, til å blogge, drive med webdesign, drive nettbutikk, ta online kurs, lese nyheter, høre på musikk og skrive/publisere memoarer, osv.

Men den PC-en hadde visst ikke lydkort.

(Eller om det var sånn, at lydkortet ikke virka.

Noe sånt).

Og jeg visste, at på Amazon, så solgte de tekniske duppeditter, for nesten ingenting, (siden at disse ble sendt fra Kina, hvor de bare betaler noen øre i porto, (noe jeg har blogget om tidligere)).

Så da var jeg økonomisk, og fikk fiksa PC-en, for nesten ingenting, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

På bildet øverst i bloggposten.

Så står det forresten, at det nevnte USB-lydkortet, ble sendt, fra UK.

Men da har kanskje dette firmaet, (som antagelig er cirka som en Ebay-butikk, eller noe lignende), kjøpt disse, i gross, fra Kina, (eller noe i den duren).

Og da har de nok nytt godt av, den lave kinesiske portoen.

(Som også gjaldt/gjelder for andre u-land/asiatiske land.

Hvis jeg har forstått det riktig).

Sånn at de kan selge disse videre, for nesten ingenting, da.

(Noe sånt).

For portoen i England, er også, en brøkdel av den norske.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Norsk Fosterhjemsforening

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 07:21

Til: post@fosterhjemsforening.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, sandra@fosterhjemsforening.no, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, tone@fosterhjemsforening.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, (fra 5. januar), som jeg mottok i posten i forgårs.


(Se vedlegg).


Som jeg har forklart til dere tidligere, så er ikke dette noe, som jeg har bestilt.


Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Og det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: lør. 5. des. 2020 kl. 12:56

Subject: Klage/Fwd: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <sandra@fosterhjemsforening.no>, <post@fosterhjemsforening.no>, <tone@fosterhjemsforening.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <abuse@telia.com>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Norsk Fosterhjemsforening <sandra@fosterhjemsforening.no>

Date: lør. 5. des. 2020 kl. 11:32

Subject: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog

Vedlagt faktura fra Norsk Fosterhjemsforening


Betaling gjelder: Medlemskontingent Norsk Fosterhjemsforening

Betal til konto: 15063241587

Beløp: 100,00

Forfallsdato: 19.12.2020

KID-nummer: 61891110019



Ved betaling vil du få mulighet til å tegne avtalegiro!


Med vennlig hilsen

Norsk Fosterhjemsforening




IMG_20210115_0002 paint.jpg

657K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210115_0002 paint

Jeg fikk et brev fra Norsk Fosterhjemsforening

IMG_20210115_0002 paint

Jeg sendte en e-post til OneCall

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ny klage/Fwd: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 06:40

Til: kundeservice@onecall.no

Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no

Hei,


jeg viser til Deres brev/inkassovarsel, (se vedlegg), som jeg mottok, på onsdag.


Dette har jeg skrevet til dere om før, (se lenger ned i e-posten).


Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og det er nok det som har skjedd her og.


Og det er latterlig at jeg må gjenta meg selv, og forklare dette enda en gang, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert angående, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender også all 'dritten', i retur, med Posten.


Så dette er noe dere skal ha fått tilbake.


Så dette er fullstendig latterlig på alle måter, må jeg si.


Skjerpings!



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 25. des. 2020 kl. 11:19

Subject: Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

To: <kundeservice@onecall.no>

Cc: <ee-skjema@telia.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>, <abuse@telia.com>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, <telia-info@telia.se>, <finansinspektionen@fi.se>



Hei,


som jeg har fortalt til dere tidligere.


Så er det sånn, at jeg har gått, på handel og kontor, i sin tid.


Og der lærte vi at det skal være nok, å skrive ting, på vanlig norsk.


Og man skal ikke behøve å fylle ut masse rare skjema.


Så dette må jeg klage på.


Som sagt tidligere så ønsker jeg å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.


Jeg ønsker også, å heller få svar, fra en overordnet om dette.


Siden at dere har sendt meg regninger osv., i mellomtiden.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 10. nov. 2020 kl. 08:10 skrev <kundeservice@onecall.no>:

Hei, og takk for din henvendelse.


Vi viser til henvendelse, der du oppgir å ha blitt utsatt for ID-tyveri. Vi har nå sperret gjeldende abonnement i påvente av at utfylt dokumentasjon returneres.


Telia Norge støtter opp om myndighetenes innsats for å bekjempe ID-tyveri slik at vi best kan beskytte kunder og kundedata mot misbruk. For å kunne sikre dette arbeidet er det viktig at vi får best mulig innsikt i hva som kan ha skjedd i din sak. Vi setter derfor stor pris på ditt bidrag i dette arbeidet ved så fullstendig som mulig å fylle ut vedlagte skjema slik at vi får best mulig innsikt i hendelsesforløpet og får bedre mulighet til å etterprøve våre rutiner og prosesser.


Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, som må fylles ut og signeres. Merk at begge sider må fylles ut for at skjemaet skal behandles. Du må også legge ved kopi av politianmeldelse.


Merk at fristen for å sende inn egenerklæring og anmeldelse er satt til én måned.


Når du har fylt ut skjemaet, kan du returnere det til oss på én av disse måtene:


•    Skann skjemaet og send det per e-post til ee-skjema@telia.no

•    Brev, postadresse:  Telia Norge AS, Pb. 4444 Nydalen, 0403 Oslo, merkes med «kundeklage»


Hvor lang tid tar det?

Din sak vil bli behandlet så snart som mulig etter mottak av utfylt egenerklæringsskjema og anmeldelse. Du vil få en skriftlig tilbakemelding fra oss når saken er ferdigbehandlet. Alle krav settes i bero fra vi mottar skjemaet, og frem til saken er behandlet.


Kredittsperre

Vi anbefaler også frivillig kredittsperre. På nettsiden til Datatilsynet vil du kunne finne mer informasjon om dette: https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/ Obs! Når du oppretter kredittsperre, vil dette frata deg muligheten til selv å foreta kredittkjøp hvis du ikke før kjøpet sørger for å fjerne sperren. Ha dette i tankene hvis du vurderer å ta opp lån, skaffe deg mobiltelefonabonnement etc.


Politianmeldelse

Vår erfaring viser at identitetsbedragere i mange tilfeller ikke nøyer seg med å opprette mobilabonnement.

De benytter også stjålet identitet til å ta opp lån osv. En anmeldelse vil derfor være til nytte for deg hvis

lignende forhold skulle oppstå. Anmeldelsen øker også sjansene for å finne en eventuell gjerningsmann.


Har du behov for mer informasjon?

Gå til nettsiden nettvett.no eller norsis.no - Her finner du relevant informasjon om ID-tyveri. Har du flere spørsmål til oss, ta gjerne kontakt på telefon eller chat.


 

 


Med vennlig hilsen

 


Ola

Kundekonsulent




 


 


 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: Mon, 9 Nov 2020 09:50:20 +0100

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@onecall.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no

Emne: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: <kundeservice@onecall.no>

Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36

Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

To: <eribsskog@gmail.com>

 


 


 


Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.


 


Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.


Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.


 


Mine Sider


Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt - ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.


Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.


 

 


Med vennlig hilsen

Kundeservice

OneCall

www.onecall.no


  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten



IMG_20210115_0001 paint.jpg

643K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210115_0001 paint

Jeg fikk et brev fra OneCall

IMG_20210115_0001 paint

Bloggarkiv