Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. november 2021

Mer fra Facebook

sjaman 1

PS.

Her er mer om dette:

sjaman 2

PS 2.

Enda mer om dette:

sjaman 3

PS 3.

Og enda mer om dette:

sjaman 4

Jeg har forresten blitt administrator på OBS! Lørenskog sin Facebook-gruppe, (siden at alle de andre der har mista mobilen sin, eller noe)

blitt admin

https://www.facebook.com/groups/2533081083/about

PS.

Jeg kjenner ingen av de andre som har skrevet på veggen der, for jeg jobba der noen år før, da butikken het Matland og OBS! Triaden:

kjenner ingen av dem

https://www.facebook.com/groups/2533081083

PS 2.

Her er mer om dette:

mer fra obs lørenskog paint

(Samme link som overfor).

PS 3.

Jeg lurer på om det her er han som drev Matland/OBS Triaden sin ferskvareavdeling, den første tida jeg jobba der, (fra Romerikes Blad 22. desember 1992):

første tida

https://www.nb.no/items/c386888ec65b8caa64ab7ee5bb0b3465?page=19&searchText="Ferskvaredrift"

PS 4.

Her er han i 1988, men han så mye eldre ut, (eller mer sliten ut), da han måtte gi seg, på OBS Triaden, i 1991/1992, (Fra Romerikes Blad 18. januar 1988):

han så 20 år eldre ut da han måtte slutte på obs triaden


Som jeg muligens har skrevet om, i Min Bok 2.

Så var det sånn en gang, at to unge Romerike-damer, dukka opp i kassa mi, på OBS Triaden.

Og de oppførte seg litt, som om det var et eller annet spesielt, (husker jeg).

Så jeg har lurt på om det kan ha vært døtrene, til Svein Martinsen, (min tidligere stefar Arne Thomassen sin kamerat, som tipsa meg om at det var ledig jobb på Matland/OBS Triaden).

Men nå lurer jeg på, om det kan ha vært døtrene til Ole Jørgen Bakke.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Ole Jørgen Bakke startet seinere Kjøttland Produksjon, som fikk problemer med myndighetene, (fra Romerikes Blad 29. april 1994):

kjøttland produksjon paint


Navnet Kjøttland Produksjon.

Det henspilte nok på, at det var Ole Jørgen Bakke, som eide/drev Kjøttland, (som det vel ble kalt), inne på Matland.

(Som OBS Triaden het, før det ble OBS Triaden).

Det var vel antagelig ikke sånn, at Ole Jørgen Bakke eide sjølve kjølediskene osv., på Matland/OBS Triaden.

Men han eide vel en slags rettighet, til å selge ferskvarer, i Matland/OBS Triaden sine lokaler.

(Noe som kanskje ikke kundene skjønte.

For de betalte for kjøttvarene, (sammen med de andre varene), i kassa.

Men så satt sjefene seinere, på et bakrom, (eller noe), og kikka på salgs-tallene, da.

Og fant ut hvordan de skulle dele pengene.

For å si det sånn).

Og Matland hadde Arne Paulsen som disponent.

Men han var vel ikke eier.

Jeg lurer på om det var Staff-gruppen som eide Matland.

Hm.

Og da OBS/Forbrukersamvirket/Coop overtok.

Så kan det godt ha vært sånn, at de startet et slags spill, for å fryse ut Kjøttland/Bakke, (eller Ferskvaredrift, som firmaet het).

OBS Triaden samarbeidet forresten også, med en hamburger-restaurant, som lå overfor butikken, (inne i underetasjen på Triaden).

Når de andre OBS-forretningene, (Lillestrøm og Løren/Økern), hadde tilbud, på middager etc., i sin kafeteria.

Så hadde hamburger-restauranten på Triaden, de samme tilbudene.

Så OBS Triaden var kanskje en litt spesiell OBS-butikk.

(For å si det sånn).

Selv om den nevnte hamburger-restauranten, (den i første etasje på Triaden), nesten ikke kunne nevnes, etter en ulykke.

En gutt lekte i en rulletrapp, og falt mange meter ned, og landa visst mitt i kafeen.

(Noe sånt).

Dette var i 1990 eller 1991.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

I reklamene til Matland, så kalte de bare ferskvareavdelingen for 'Kjøttland', de forklarte ikke at man da handlet hos Ole Jørgen Bakke/Ferskvaredrift, (fra Romerikes Blad 11. september 1990):

stod bare kjøttland

https://www.nb.no/items/9a4eb69d2e18e0364c423a9e2486fcab?page=19&searchText=kjøttland

PS 11.

Under den nevnte rulletrapp-ulykken på Triaden.

Så satt jeg i en av de mange kassene, (bare noen få meter unna).

(Dette var vel bare noen få dager etter at jeg begynte å jobbe der.

Noe sånt.

Og vi kassamedarbeiderne satt med ryggen til denne hamburger-restauranten/cafeen.

For å si det sånn.

Og uansett så var det så tjukt med folk der, (siden at det var en lørdag ettermiddag).

At vi ikke kunne se hva som skjedde hva som skjedde, inne i hamburger-restauranten/cafeen.

Husker jeg).

Og jeg mener å huske, at jeg hørte, at gjestene i hamburger-restauranten gispet, (i kor).

(Noe sånt).

Og det som ble sagt til meg, (da jeg spurte), var vel at gutten ikke døde.

(For å si det sånn).

Denne ulykken skjedde forresten, på en travel lørdag.

(Sånn som jeg husker det).

Og det var køer, bortimot som på Ikea, på 70/80-tallet.

(Noe som var vanlig, helgene, på Matland/OBS Triaden.

Må jeg si).

Så det var sånn, at vi i kassa, bare måtte fortsette å slå.

(Jeg mener å huske at Knut Hauge også var på jobb, denne dagen.

Og også han samboer Lene (Kneppen).

Noe sånt).

Vi kunne ikke gå bort og kikke, (eller noe lignende).

For da hadde det blitt fullstendig kaos, i butikken.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Her er mer om dette, (fra Akershus Arbeiderblad 28. november 1990):

ikke langt unna

https://www.nb.no/items/bf2a7fbe9648ca2a7d7c77d720d5c220?page=3&searchText=triaden

PS 14.

Og enda mer om dette, (også fra Romerikes Blad 15. oktober 1990):

senterleder triaden


PS 15.

Og enda enda mer om dette, (fra Romerikes Blad 31. oktober 1990):

dårlige rutiner


PS 16.

Varsleren er visst tidligere bystyrerepresentant for Oslo Høyre, (fra Dagsavisen 1. mars 2016):

bystyre

https://www.nb.no/items/241f63a22b4feeb8e87b2fa76536bf2e?page=35&searchText="harald%20ivarsson%20berger"

PS 17.

Senterelederen svarer på kritikken i PS 15, (fra Romerikes Blad 31. oktober 1990):

svar fra senterleder

https://www.nb.no/items/4f03ac1a4871a4d7d713b4c5281c5dbf?page=3&searchText="margit%20nyhus"~1

PS 18.

Det kan jo være, at han Harald I. Berger, løp bort til kassaleder Carmen, (for eksempel), på Matland, (som det het på den tida).

Og vi hadde på oss svarte Matland-gensere og blå olabukser.

(Jeg husker at dette var tema i jobb-intervjuet, (med ei Klara).

Den eneste 'uniform-tingen', som man fikk utdelt, (som Matland-ansatt), var en svart Matland-genser.

Og så måtte man selv kjøpe en, (eller flere), blå olabukser, (hvis man ikke hadde dette i klesskapet sitt fra før)).

Og så er hu Carmen asiatisk, (muligens vietnamesisk, det jobbet ihvertfall en nokså stor 'koloni' med vietnamesere på Matland/OBS Triaden, muligens tidligere båtflyktninger).

Og så har hu kanskje tror at han kunden var gal.

Hvorfor sa han ikke kunden fra, i restauranten.

Hadde de ikke telefon?

Hm.

(Lederne i cafeen/restauranten, kan kanskje ha vært i sjokk.

Noe sånt).

Og så har ikke Carmen gjort noe.

For kunden, (Harald I. Berger), sier at det tok lang tid, før ambulansen dukket opp.

Mens ambulansesjåføren sier, (i en annen artikkel), at det bare tok fire minutter.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 19.

Her er mer om dette, (fra Romerikes Blad 4. desember 1990):

kun fire minutter
https://www.nb.no/items/b559451fbe9e62fc96ed253d1c714aa3?page=21&searchText="harald%20i.%20berger"

PS 20.

Her kan man se at Rune Løvdahl, (som jeg var på jobbintervju hos, på Rimi Klemetsrud, i 1993), har jobbet som butikksjef, på Matland, (fra Romerikes Blad 19. mars 1990):

rune løvdahl

https://www.nb.no/items/d8a00ed1064e5e6a4a0d1456d5a1fe54?page=1&searchText="matland%20lørenskog"~8

PS 21. 

Jeg jobba jo, i noe sånt som et halvt år, som ferskvare-medarbeider, på OBS Triaden, (tidligere Matland), lørdager.

(I første halvdel av 1992.

Var det vel).

Men jeg dreiv aldri med sånt som å kverne kjøttdeig.

Jeg fikk ikke engang en omvisning der, når jeg begynte.

Jeg bare ble plassert, ved kjøtt-pålegget og salatene.

Og så skulle veie opp dette, for kundene, (etter deres ønske da).

Og etterhvert så tok jeg også ut kylling, av grillen.

(Om jeg satt de inn, husker jeg ikke).

Og det nærmeste jeg kom å kverne kjøttdeig.

Det var å skive opp pålegg, (på en slags oppskjæringsmaskin).

Og da skivet jeg opp pålegg som roastbiff, kokt skinke, spekepølse, bayonneskinke vel, og muligens også pæreskinke og salami, (hvis jeg ikke tar helt feil).

(Under mer eller mindre oppsyn, av en mer erfaren/dreven kollega, (som var i begynnelsen/midten av 20-årene), som kanskje ligna litt på Clark Kent.

Noe sånt.

Jeg jobba jo egentlig i kassa-avdelingen.

Så det var nesten som noe tull, at jeg også dreiv og jobba i ferskvare-avdelingen.

Må man vel si.

Jeg hadde ikke ordentlig tøy-forkle, men kun et slags engangs-forkle i hvit plast, som jeg noen ganger fikk et nytt av, (og som jeg visst så dum ut i, siden at jeg var så tynn, var det vel at Marit fra kassaavdelingen mente, under en alarm/øvelse).

For å si det sånn).

Og jeg delte også opp kyllinger i to, med en saks.

(Husker jeg).

Når kundene bestilte en halv kylling.

Men jeg var nesten alltid under oversyn, av han 'Clark Kent'.

(Unntatt når han hadde spisepause).

Så jeg ble liksom aldri helt varm i trøya der.

Jeg jobba jo der på lørdager.

Og da var det hver vakt, nesten som på Ikea, (i helgene), på 70/80-tallet.

Så arbeidet gikk i et, hele dagen, (vil jeg si).

Og det var bare såvidt, at vi kunne ta en halvtimes spisepause, (en av gangen), rundt klokka 12/13.

(Eller når det var).

Og sånn som jeg forstod det, på butikksjef John Ellingsen.

Så var det meninga, at jeg bare skulle jobbe i ferskvaren, (som lørdagshjelp), i et par uker, (som en slags nødløsning), fordi at de mangla folk der.

(Og så skulle jeg vel tilbake igjen til kassa-avdelingen, (også på lørdager).

Sånn som jeg forstod det).

Men så ble det til, (av en eller annen grunn), at jeg jobba i ferskvaren, (sammen med han 'Clark Kent'), hver lørdag, i et halvt år, (eller om det var enda lenger).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 22.

Jeg lurer på om han på bildet, (Finn Rudi), slutta cirka samtidig, (på Matland), som Rune Løvdahl.

For jeg begynte på Matland, i oktober 1990, (var det vel).

Og jeg kan ikke huske å ha sett hverken Rune Løvdahl eller Finn Rudi der.

(Selv om Rune Løvdahl sin niese, (er det vel), Cathrine Løvdahl, jobba i frukta der.

Og hans nevø, (var det vel), Rolf Løvdahl, jobba på gølvet der.

Og han Rolf Løvdahl måtte jeg dele skap med, (husker jeg), på den samme tida, som jeg jobba, i ferskvareavdelingen.

For å si det sånn).

Og Rune Løvdahl ville ikke ha meg, som aspirant/assisterende butikksjef, (på Rimi Klemetsrud), i 1993, (husker jeg).

Men i desember 2000.

Så var det nesten rollebytte.

Da var jeg butikksjef, på Rimi Kalbakken, (en av de største Rimi-butikkene i Oslo).

Og Rune Løvdahl jobba, som selger, for et nokså lite firma, som importerte øl-bokser, (merker som Newcastle Brown Ale vel).

Og da dukka Rune Løvdahl opp, (på Rimi Kalbakken), på lille juleaften.

(Og begynte å hefte meg, (om noe 'hverdagslig tull'), mens jeg skulle snakke med andre lederne der, (som hadde tidligvakt), osv.

Var det vel).

En dag som de fleste selgere vel holder seg hjemme.

For det er den største salgsdagen, i året.

Og den butikk-standarden, (og servicen), som butikken har, på lille juleaften.

Den husker kundene ofte, resten av året, (lærte vi på kurs osv., for Rimi-ledere).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 23.

Matland satset visst først og fremst på å trekke til seg kunder fra Oslo:

oslo kunder

https://www.nb.no/items/cf40aed1e3931494f12d43af05c81034?page=445&searchText=matland

PS 24.

Hu der, (Anna Falla), hadde også slutta på Matland, da jeg begynte å jobbe der, (i oktober 1990), hvis jeg ikke tar helt feil:

også slutta der

https://www.nb.no/items/fa5702303d7032059e2251b1a90e378d?page=77&searchText="matland%20lørenskog"~8

PS 25.

Det var visst Triaden-utbygger Per A. Numme som eide Matland, (for de klarte ikke å få tak i nok leietagere til senteret, så de starta opp noen butikker selv, for å fylle opp):

numme matland

PS 26.

Her er mer om dette:

per a numme wiki

Tante Ulrikkes vei, (hvor Ragnhild fra Stovner bodde på begynnelsen av 90-tallet), er nå mest kjent fra en innvandrer-roman

tante ulrikkes vei

https://no.wikipedia.org/wiki/Tante_Ulrikkes_vei_(roman)

PS.

På begynnelsen av 90-tallet.

Så var det vel fortsatt mest norske folk, som bodde, på Stovner.

Og grunnen til at jeg klarte å spore opp Ragnhild fra Stovner, (som jeg ikke har sett på mer enn 30 år).

Det var fordi at jeg huska, at jeg ble litt flau, når hu sa adressen sin.

(Når man er 18-20 års-alderen.

Så synes man at alt som høres barnslig ut, (og som minner om livet før man selv ble myndig/voksen), er litt kleint, (som de sier).

Noe sånt).

Så jeg har lurt på om det kunne være Kristoffer Robins vei, (eller Ole Brumms vei), som hu bodde i.

Men jeg mistenkte også litt, at det kunne være Tante Ulrikkes vei.

(For å si det sånn).

Og så fant jeg henne, når jeg slo opp på Tante Ulrikkes vei, i en adressebok for Oslo, (fra begynnelsen av 90-tallet).

(Etter å først ha kikka litt mer, på Google Maps.

For å se om det kunne være riktig).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om ragnhild før corona

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Did you get my text?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:51
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: contact@email.donaldjtrump.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Donald J. Trump <contact@email.donaldjtrump.com>
Date: fre. 23. jul. 2021 kl. 15:52
Subject: Did you get my text?
To: <eribsskog@gmail.com>



Save America President Donald J. Trump 


Friend,

Welcome to the team - are you ready to SAVE AMERICA?

This is the ONLY way to receive official communication directly from ME, so be sure to look out for messages from THIS email address contact@email.donaldjtrump.com

We are in the fight of our lives right now. Joe Biden and the Democrats are working overtime to DESTROY America, and only YOU can stop them.

As a member of the Save America movement, I want to be sure you’re always up to date with our latest efforts to put America First. If you sign up to become an Official Save America Text Member, I’ll personally send you updates directly to your phone.
 

OFFICIAL SAVE AMERICA TEXT MEMBER
Please confirm your information below: 

SUPPORTER:
eribsskog@gmail.com
 ENTER YOUR MOBILE NUMBER:
Mobile Number
 
ADD MY INFORMATION >> 

Signing up to receive text alerts from yours truly is the best way to ensure you’re getting REAL news, not FAKE NEWS.

I’m reviewing a list of ALL text members soon and I’ll be looking for YOUR NAME. Will I see it?

Use this secure link to sign up for REAL NEWS text updates directly from me. >>
 

OFFICIAL SAVE AMERICA TEXT MEMBER
Please confirm your information below: 

SUPPORTER:
eribsskog@gmail.com
 ENTER YOUR MOBILE NUMBER:
Mobile Number
 
ADD MY INFORMATION >> 
 
I’m about to send an update - make sure your phone number is confirmed or you’ll miss it.

Sign up IMMEDIATELY to receive text updates from the 45th President of the United States.

Thank you,

President Donald J. Trump Signature Headshot
Donald J. Trump
45th President of the United States

 
ADD MY INFORMATION >>























Paid for by Save America JFC, a joint fundraising committee of Save America and Make America Great Again PAC. Not authorized by any candidate or candidate’s committee. Donaldjtrump.com
This email was sent to: eribsskog@gmail.com
This email was sent by Save America JFC
PO Box 13570, Arlington, VA, 22219 US

Privacy Policy | Unsubscribe

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:39
Til: kundservice@goincharge.com
Kopi: brusselsoffice@vattenfall.com, press@vattenfall.com, post@arbeidstilsynet.no, ica@ica.se, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

nå har jeg sagt til dere at jeg ønsker å få svar fra en leder.

Har dere møkk i øra, (som man sier).

Dette må man vel kalle en svenskevits.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn).

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser også på nettet, at dere holder til like ved ICA, (som jeg har en arbeidssak mot), sitt hovedkontor, i Solna.

Så det er kanskje derfor at dere er vanskelige.

Skjerpings!


fre. 16. jul. 2021 kl. 10:36 skrev <kundservice@goincharge.com>:
Hej Erik!

 

Jag förstår att det känns konstigt att det är någon som beställt kort i ditt namn. Och det är på grund av att när man beställer laddkort så fyller man bara i sina uppgifter utan att behöva bekräfta med BankID eller dylikt. Dock så är det aldrig någon fara då det gäller laddkort då det inte kan skada dig ekonomiskt utan vi kan allitd spärra laddkort och ta bort dom. Vi är medvetna om detta och tror bara att det är ett misstag från någon annan beställare.

 

Har otroligt svårt att se att det skulle kunna hända igen och ber om ursäkt om det gjorde dig orolig. Men vi kommer alltid att finnas här och hjälpa dig om det behövs.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Vänliga hälsningar
Viktor

Vattenfall Kundservice AB
kundservice@vattenfall.com 
 

 


den 2021-07-11 03:33, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i mine forrige mailer, så skrev jeg, at jeg ønsker svar, fra en overordnet, om dette.

Da mener jeg administrerende direktør, eller VD som dere vel sier i Sverige.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




fre. 30. apr. 2021 kl. 08:19 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,
Som vi skrev tidigare så kan vi inte se vem som gjorde beställningen då allt, felaktigt, har registrerats i ditt namn. Så det är bara dina uppgifter vi får upp. Men kortet som beställts i ditt namn är avaktiverat och som min kollega tidigare skrev rekommenderar vi dig att vända dig till polisen för att undvika att något sådant sker igen.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar
Sarah

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2021-04-29 22:44, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




ons. 10. feb. 2021 kl. 13:45 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej Erik

 

Vi vill börja med att säga att vi förstår er frustation, och vi beklagar verkligen att ni råkat ut för en id-kapning. Vi rekommenderar er att anmäla detta till polisen så fort som möjligt för eventuell utredning.

Vi håller med er om att ett säkrare sätt för legitimering vid beställningar bör finnas, och vi har eskalerat det vidare till ansvarig avdelning.

Med vänliga hälsningar
Diana

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 





den 2021-02-06 20:03, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,

 

Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.

 

Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som "egentligen" beställde.

 

Vi ber om ursäkt för besväret.

Med vänliga hälsningar
Benjamin Falk

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 


den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

dere skal ikke ta dette internt.

Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?

Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.

 

Vi beklagar att detta inträffat.

 

Med vänliga hälsningar
Wilma Ericson

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Erik Ribsskog





tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mail.

Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/

 

Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.

 

 

En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:

Kundetype

private

Kundeopplysninger

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

48621954

Personnummer/organisasjonsnummer

250770(Sensurert av johncons-blogg)

E-post

eribsskog@gmail.com 

Bedrift

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

Produkter

Antal kort: 0

Antal brickor: 1

E-faktura Nej tack

Bank

 

Øvrig

Interessert av gode tilbud: Ja

 



Vänliga Hälsningar/Best Regards

Krister Franzén

Energy Advisor

InCharge Kundservice



Tel: 020-52 62 00

Visit: www.goincharge.com 

 

Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 

 


den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:

Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: <laddkort@beincharge.se>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
To: <eribsskog@gmail.com>




Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,

 

Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.

Användarnamn: eribsskog@gmail.com 

Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:

Ange lösenord och aktivera tillgång 

 

 

Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:

Skicka en ny aktiveringslänk 

Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.

Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 

Vänliga hälsningar,

inCharge Kundservice

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371654485] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:25
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 23:20
Subject: [Ticket#371654485] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+sexy@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371654485 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Sexy Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+sexy@gmail.com
Telefonnr:

Mobilt bredbånd

Din melding:
Her ser vi, det at jeg, er, veldig sexy: shorturl.at/otBFJ

Sendt 07/16/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371654485


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371654485. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Sexy Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+sexy@gmail.com
Telefonnr:

Mobilt bredbånd

Din melding:
Her ser vi, det at jeg, er, veldig sexy: shorturl.at/otBFJ

Sendt 07/16/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371654485

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din velkomstgave er her! 😍🎬
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:17
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@allente.no, maja.wikman.ulrich@allente.tv, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, partner.norway@nentgroup.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allente <no-reply@info.allente.no>
Date: fre. 5. nov. 2021 kl. 13:32
Subject: Din velkomstgave er her! 😍🎬
To: <eribsskog@gmail.com>


Velg en film du vil se Se webversjon
Kundenummer: 32838353 Min side


Smaksprøve på leiefilm
Finn en film du har lyst til å se, vi spanderer en valgfri leiefilm på deg.

I vårt innholdsrike leie-arkiv finner du rykende ferske filmer i alle sjangre. I lenken under kan du lese mer om filmleie og se de mest populære filmene denne uken.

Leiefilm blir som å gå på kino hjemme. Perfekt når du er på jakt etter nye filmer til en god pris 😃🍿   
De mest populære filmene

Slik ser du leiefilm  
Du kan leie filmen på dekoder, Apple-TV, PC eller på mobil/nettbrett.

1. Søk opp filmen du vil se
2. Velg «Lei nå»
3. Tast passord
4. Filmen er klar til avspilling

Les mer om streaming og hvordan du går frem i lenken under.

PS: leier du film på dekoder bruk pin 1-2-3-4  
Mer om streaming
Canal Digital Norge AS - Postboks 150 Oppsal, 0619 Oslo Norge
Klikk her dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev om innhold.

Ditt personvern er viktig for oss. Les vår personvernerklæring

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:08
Til: T+ <kundeservice@tpluss.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 14. jul. 2021 kl. 09:49 skrev T+ <kundeservice@tpluss.no>:
Hei
 
dine fakturaer er slettet hos oss.
 
Mvh
 
Alexander
Puromega AS

Mvh
Puromega


www.tpluss.no
Erik Ribsskog on July 14, 2021 at 1:45am wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

Jeg sendte en e-post til Statens Pensjonskasse

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Frostskade under førstegangstjenesten/Fwd: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 00:24
Til: postmottak@spk.no
Kopi: presse@spk.no, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, "fpvs.kontakt" <fpvs.kontakt@mil.no>, post@ombudsmann.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 27. oktober.

(Se vedlegg).

All den informasjonen dere trenger står i den forrige mailen.

Så da trenger jeg vel ikke kaste bort tid på å fylle ut den samme informasjonen, på et skjema, tenkte jeg.

Akkurat dette har jeg lært om av en flink handel og kontor-lærerinne ved navn Helle, (på Sande videregående), i sin tid.

Så dette må jeg klage på.

Da lurer jeg på hvordan service-innstilling dere har, når dere kaster bort tida til folk på denne måten, med unødvendig mas/gnål.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette, (sånn at jeg slipper å bli terget mer av tull fra vikarer, eller hva man skal kalle dette).

Og se også å send den erstatningen, (og også min pensjonsbeholdning, som jeg har etterlyst fra Nav, for noe sånt som ti år siden), litt brennkvikt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 25. okt. 2021 kl. 22:23
Subject: Fwd: Frostskade under førstegangstjenesten/Fwd: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]
To: <postmottak@spk.no>
Cc: <presse@spk.no>, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, fpvs.kontakt <fpvs.kontakt@mil.no>, <post@ombudsmann.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

jeg viser til Deres brev fra 5. oktober.

(Se vedlegg).

Dere skriver at jeg ikke har rapportert om denne frostskaden innen X antall år.

Men det var jo sånn, at jeg rapporterte om dette, til militærlegen på Terningmoen, (en Dr. Elle som gikk under flere klengenavn, blant annet 'Dr. Mengele' og 'Elle-Melle').

Og han Elle dro jeg til, den samme dagen, som vi kom hjem, fra vinterøvelsen.

(Eller om det var dagen etter).

Og som jeg skrev i den forrige mailen, så tulla Dr. Elle.

Han ga meg en salve som ville gjort frostskaden værre, (fordi den inneholdt vann), forklarte min medsoldat Sundheim.

Og vi på laget, var jo nesten som i den TV-serien 'Band of brothers', så å ikke hørt på Sundheim, det ville ha blitt rart det og.

Og det var egentlig ikke sånn som Elle skrev, (og dere siterte om i brevet deres).

Det var ikke snakk om sårhet, (på begge ører).

Men det var snakk om at en bit av det venstre øret, (på størrelse med en halv ti-øring eller 25-øring kanskje), hadde blitt borte.

Nå var det sånn, at det var tradisjon blant soldatene på Terningmoen, å dra på diskoteket Alexis, (i Elverum sentrum, jeg lurer på om min medsoldat Ragnhildsløkken prøvde å forklare meg at det het Leiret der).

Og en gang vi var der, (et par måneder etter at en bit av øret mitt forsvant, på grunn vinterøvelsen, på grunn av frostskade).

Så viste min medsoldat Bekkelund, (eller Bækkelund, eller noe sånt), fra Innlandet, (var han vel fra), at der og der, (inne på Alexis), så satt dattera til Mengele.

Og dattera til Mengele viste seg å være ei pen/nett blondine, som var i tenårene nærmest.

(Hvis jeg ikke blingsa, når Bekkelund forklarte).

Og da lurer jeg på, om det var sånn, at 'Innlandet-folka' mente, at hu dattera til Mengele, liksom var 'eid', (som noen sier), av meg, siden at faren tulla med meg, på sjukestua, på Terningmoen.

Og at Mengele kanskje kan ha tulla, (med meg, og muligens andre), for å prøve å bli kvitt dattera si.

(Noe sånt).

Og andre gang jeg rapporter denne øre-skaden/frost-skaden.

Det var på dimmedagen, i slutten av juni, i 1993.

Og da krysset jeg av på et skjema, (som vi fikk i kantina på Terningmoen, av ei dame fra Statens Kantiner, av en eller annen grunn).

(Et skjema som dere fikk, som vedlegg/'attachment', med den forrige mailen).

Og da var jo alle i topp stemning, for vi var jo i det hardeste/tøffeste når det gjaldt førstegangstjenester, (ifølge min tidligere kamerat, (fra russeåret på Gjerdes videregående i Drammen), Andre Willassen).

Så vi var glad for alle månedene med blodslit, (må man vel kalle det), var ferdig.

Men likevel så tok jeg en time-out, (som de sier), fra dimme-stemningen.

Og begynte å ta opp, med min medsoldat Bø, (som tilfeldigvis stod ved siden av meg da, i kantina på Terningmoen), angående hva jeg skulle krysse av, siden at jeg hadde fått skade på øret.

Og Bø, (eller om det skrives Bøe), mente at jeg da såklart måtte krysse av, for at jeg hadde fått skade, under førstegangstjenesten.

Så da gjorde jeg det, (selv om denne episoden kanskje la litt demper på dimme-stemningen).

Så jeg har rapportert denne skaden to ganger, i 1993, (til Dr. Elle og ei kantine-dame som vel representerte troppsjefen og/eller kompanisjefen, hvordan nå det egentlig kunne ha seg).

Så at jeg skal vært for treig med å rapportere frostskade.

Det er feil, (mener jeg).

Det er Forsvaret som er for treige med å betale erstatning.

Dette kan dere godt sjekke med han Bø, (eller om det skrives Bøe).

Han var på lag 1, (jeg lurer på om han muligens var nestlagfører der).

Så jeg kjenner ikke Bøe så bra, siden at vi aldri var på samme lag, (de første ukene bodde vi sammen med folk, som hadde etternavn, cirka på samme plass, i alfabetet, og Bøe/B og Ribsskog/R er langt fra hverandre i alfabetet, så jeg ble egentlig ikke noe særlig kjent med Bøe, før på dimme-dagen tilfeldigvis).

Bøe var også med på dimme-festen, (jeg skulle jobbe på Rimi Munkelia dagen etter, (Ihne 'Rikshurpa' Vaghmo' var leder den dagen), men dimmedagen var en stor dag, (siden at vi hadde vært gjennom mye, i løpet av dette året, og vi var som sagt glad for at slitet var ferdig, og syntes at det derfor passet seg, med en liten feiring).

Og jeg husker at jeg så Bøe i Akersgata, (bak Stortinget), etter X antall timer med dimme-festing og X antall halvliter.

Jeg lurer på om Bøe stod i lag med Arvesen, (også fra lag 1).

Bøe sa ihvertfall, (av en eller annen grunn), at han var fra Skottbu, (i Follo), og at det var der som Falkbergert-filmen 'Sommeren jeg fylte femten', ble spilt inn.

Det måtte jeg le litt av, for den filmen så jeg sammen med min farmor og farfar, (på mitt gromgutt-sted Roksvoll, i Strøm/Svelvik), da jeg var i 9/10 års-alderen.

Og den filmen var litt på kanten, for å si det sånn.

Jeg vet ikke hvorfor Bø sa dette.

Men på grunn av dette, så husker jeg ihvertfall at Bø er fra Skottbu/Follo.

(Selv om jeg ikke husker fornavnet hans.

Må jeg innrømme).

Så dere kan høre med han Bø fra Skottbu og juli 1992-kontingenten på Terningmoen, (nestlagfører på lag 1 i tropp 1).

Så kan nok han bekreftet dette.

(Hvis han ikke har blitt senil.

Eller noe lignende).

Jeg har bodd en del år i England, (etter at jeg ble Rimi-butikksjef etter førstegangstjenesten).

Og fra 2006 til 2011 så bodde jeg i Liverpool sentrum.

Og da ble jeg arbeidsledig mens jeg bodde der.

Og da tenkte jeg på hvordan jeg skulle få tak i penger.

(For jeg hadde egentlig flykta fra Norge.

For jeg slutta som butikksjef for å studere med data, på HiO IU.

Og da jobba jeg som låseansvarlig på Rimi Bjørndal og Rimi Langhus ved siden av studier.

Og da hørte jeg noe om at jeg var forfulgt av 'mafian', eller noe.

Og blant annet derfor flykta jeg etterhvert til Sunderland, under dekke av at jeg skulle gå det siste året av min bachelor-grad der, (på University of Sunderland, som samarbeidet med HiO IU, for å gjøre en lang historie kort for HiO saboterte mot at jeg skulle dra dit, så jeg måtte kontakte Kilroy Education i Oslo sentrum, for å komme meg dit).

Det var høsten 2004, at jeg flytta til Sunderland for studere.

Så det begynner å bli noen år siden).

Og da tenkte jeg på den frostskade-saken, (blant annet).

Den var tema, våren/sommeren 2005.

For Lånekassa saboterte også mot mine Sunderland-studier.

Så de gikk i vasken på grunn av at jeg ikke fikk studielånet før etter jul, (istedet for i august/september, (ei HiO-dame hadde insistert på å sende søknad til Lånekassa for meg, men hu kødda visst, viste det seg)).

Så derfor endte jeg opp på gården til min onkel, (min mors yngre bror), Martin Ribsskog sin samboer Grethe Ingebrigtsen, på Løvås gård i Kvelde, (i Larvik kommune), i påsken 2005.

For jeg ville ha et familieråd, hvor jeg tok opp det fra Rimi Bjørndal, osv.

For jeg tenkte at det var mest ansvarlig.

Men min søster osv., ville ikke kontakte politiet, så det rant ut i sanden, og det ble istedet sånn at jeg ble værende på Løvås, som en slags slave, for Martin og Grethe.

De heiv meg inn i en hytte, som var uisolert.

(Den hytta kan muligens ha vært bygget av sånn øst-europeisk bil-container, som nordmenn lagde uthus av, etter krigen.

Min tidligere Rimi-butikksjef Elisabeth Falchenberg sin lillebror John Falchenberg, måtte visst bo i en sånn container/brakke, i Larvik, noen få år før dette igjen.

Har jeg seinere funnet ut på 'Bokhylla'.

For hu Falken, (som hu ble kalt), døde for noen uker siden.

Og en gang så fikk jeg bakoversveis, da jeg kom på jobb, (som assisterende butikksjef på Rimi Nylænde).

For det stod en fremmed person, og rydda flaskebordet der.

Og det var han John Falchenberg, fortalte butikksjefen/søstera.

Han hadde visst vært lat, og hu skulle stramme han opp, da.

Noe sånt.

Så hu dreiv med voksenopplæring, (av brødre), i Rimi, uten å gi de Rimi-uniform.

For å si det sånn).

Og da kunne ikke jeg jobbe på Løvås gård, når det begynte å bli kuldegrader, osv.

På grunn av frostskaden på øret, som da ville blitt værre.

(Martin og Grethe ville ikke at jeg skulle spise dispiril, (som visst hjelper mot frostskader, siden at blodet blir tynnere).

Og de ville ikke at jeg skulle ha vaselin på øret, (som jeg hadde i ukene etter vinterøvelsen, når vi var utendørs, på Terningmoen, for at ikke frostskaden skulle bli verre).

Og så ble jeg jaget, på min 35 års-dag, fra Løvås.

Martin og Grete dro på MC-ferie, (med Martin sin MC), til Danmark.

Og ungene til Grethe var hos Grethe sin mor i Svelvik, (de bodde visst tilfeldigvis bare noen kilometer unna mitt nevnte gromgutt-sted).

Og da forlot alle gården, uten å lære meg hvordan man skulle mate dyra.

(Martin og Grethe sendte meg for å se etter hestene.

Men de var forsvunnet.

Så det var veldig rart).

De hadde for eksempel ikke lært meg å mate hønene, sauene og hestene.

Så det var tydelig at noe ikke hang på greip.

De tulla nok, for ellers ville de nok lært meg å mate de forskjellige dyra, før de stakk av.

Jeg visste ikke hvor på låven som hønene holdt til engang.

For å si det sånn.

For jeg dreiv mest med skogsarbeid der, (ved en eng, noen hundre meter fra gårdstunet).

Og da kom det noen MC-folk, (eller hva det kan ha vært), å jagde meg til England igjen, (jeg kom meg såvidt til Liverpool for restene av studielånet, og der fikk jeg meg etterhvert en lavt betalt callsenter-jobb, for Arvato/Microsoft, og ei kollega der, (Marianne Høksås fra Risør, som nå jobber som bibliotekar på BI), fant plass i et 'Commonwealth-bofelleskap' til meg, i Walton).

(Jeg hørte at de sa at de skulle skyte meg.

Da jeg gjemte meg ved den nevnte enga.

Hvor jeg var ganske kjent.

Før jeg løp til Farrisvannet og rodde over det, med en random pram/robåt).

Så den frostskaden har skapt mye problemer for meg.

Og det ser jo rart ut, når man jobber i butikk/sitter i kassa også.

Så det er kanskje en medvirkende årsak til at jeg nå er arbeidsledig.

Og fryserom/fryselager må jeg nesten være litt skeptisk til.

Noe som kanskje gjør eventuelle arbeidsgivere skeptiske.

Mens jeg bodde i Liverpool sentrum, (i Leather Lane), så begynte jeg derfor med ymse rettighetssaker, for å prøve å få tak noen erstatninger, (min far tvang meg til å bo alene fra jeg var ni år, så jeg har også omsorgssvikt-sak osv.).

For å få noe ut av livet mitt, (jeg har planer om å starte opp min nettbutikk, (som solgte engelske isbre-mint), på nytt, blant annet, og jeg har også tenkt å gi ut mine memoarer på nytt, etter at Amazon klikka for cirka ti år siden, osv., osv.).

Og da sa Forsvaret, (dette er jo over ti år siden, for jeg ble kasta ut fra Leather Lane, på urettmessig vis, i august 2011, var det vel).

At de trengte erklæring fra en lege, om at jeg hadde frostskade.

(Så dette med Statens Pensjonskasse, sa de ikke noe om.

Så litt rart at de nå mener at denne saken sorterer under dere.

Det kan man kanskje lure på.

For å si det sånn).

Og så hadde det seg sånn, at jeg var ute i Walton igjen, (hvor jeg bodde i det Commonwealth-bofelleskapet, som jeg måtte rømme fra, for jeg fikk ikke lov å ha varmovn på rommet, (men en barnløs grandonkel i Norge døde, så jeg fikk nok til depositum, sånn at jeg fikk min egen leilighet)).

Men jeg ble arbeidsledig, (jeg ble tulla så mye med av ledere osv. på Arvato, at jeg måtte starte en arbeidssak, og de tok meg likevel ikke på alvor, så det ble til at jeg slutta).

Og så skulle jeg på noe kurs, med Jet, (var det vel), noe jeg snakka med Working Links eller the Jobcenter om.

Og de hadde kontor ute i Walton.

Og mens jeg var der, så gikk jeg vel for å se litt, rundt der jeg hadde bodd før.

Og da fant jeg et legekontor i Walton Village, (heter det vel).

Men der ville de ikke gi meg time engang, (når jeg nevnte frostskade-erklæring og Forsvaret).

Så jeg måtte gå til et lokalt legesenter, (i Liverpool sentrum), Marybone Healt Center.

Dette var før jeg fylte 40, (husker jeg).

Så det kan kanskje ha vært i 2009 deromkring.

Og da måtte jeg ta sjekk av blod-trykk og veie meg, osv.

Selv om jeg bare skulle ha en erklæring, (om at øret mitt var skadet), til Forsvaret.

Og legen der, var en kineser, ved navn Chang, (sa han ihvertfall).

Og han mente at øret mitt mest sannsynlig var skadet, på grunn av slåsskamp.

Men det var jo bare tull.

Men en kinesisk lege har vel muligens aldri hørt om frostskade-pasienter en gang.

Så det var muligens derfor at han klikka.

Og så har jeg sendt om denne saken, til ymse veteran-foreninger osv., i årenes løp.

Uten å få noe særlig hjelp, dessverre.

Da håper jeg at dere har fått svar på det dere lurte på.

Og så håper jeg at dere kan sende denne erstatningen så fort som mulig.

Nav (Bærum) tuller nemlig med meg, for tida.

De har vedtatt at jeg skal få støtte til å betale strømregninger.

Men de har liksom fått 'mensen', (som noen sier).

Så de har satt seg på bakbeina.

Og hva som feiler dem, er ikke lett å si.

Når jeg dukker opp i resepsjonen der, så ber de meg plutselig, (etter mange uker/måneder), om å gå et nytt sted, for å levere bilag.

De skulle 'plutselig' leveres et nytt sted, (sa en Steinar der), nemlig i en slags 'konvertert' forslags-postkasse, som de har gjemt, (mer eller mindre), i et hjørne der, (like ved gangen ut til toalettet).

Så de behandler meg ikke på høvelig vis, (vil jeg si).

For jeg hadde da levert bilag, i resepsjonen, i mange uker, (for Nav Trondheim heiv meg ut i kulda, uten støtte til mat/tak over hue, når jeg prøvde å bosette meg der, i 2018, etter at jeg fikk resten av grandonkel-arven, mange år forsinka, så jeg måtte bo på hotell en periode, i 2018, etter at jeg måtte flytte fra Trondheim).

Og så begynner de plutselig å fekte med arma der, og si at jeg må levere papirene på en ny måte.

Det syntes jeg var merkelig.

Og mer eller mindre som noe 'mongo', (som de sier).

Jeg har også en pensjonsbeholdning-sak, som jeg begynte med, på cirka den samme tida, som frostskade-saken og omsorgssvikt-saken.

Så det er muligens sånn, at Nav derfor er sure/vanskelige.

Fordi at de liker at jeg har en sak mot de, (for de bare spilte dumme, når jeg ønsket å få min pensjonsbeholdning sendt til utlandet, for cirka ti år siden).

Nå tror jeg at jeg har fått med det meste her.

Men hvis det er noe mer informasjon, som trengs, angående denne frostskade-saken, så er det bare å si fra.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>
Date: tir. 31. aug. 2021 kl. 08:30
Subject: SV: Frostskade under førstegangstjenesten/Fwd: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 

 

Hei

 

Beklager, det ble feil saksnummer.

 

Din henvendelse er mottatt og registrert med saksnummer 2021025711. Vennligst oppgi dette hvis du henvender deg til Forsvaret i sakens anledning.

Vennlig hilsen
Forsvarets e-postmottak

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 30. august 2021 03:22
Til: presse@spk.no
Kopi: POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>; fpvs.kontakt <fpvs.kontakt@mil.no>; post@ombudsmann.no; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Frostskade under førstegangstjenesten/Fwd: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]

 

Noen personer som mottok denne meldingen, mottar ikke ofte e-post fra eribsskog@gmail.com. Les hvorfor dette er viktig

Denne eposten er sendt fra en ekstern adresse eller organisasjon. Ikke åpne koblinger eller vedlegg dersom du er usikker på meldingens avsender eller innhold.

Hei,

tidligere denne måneden så gikk jeg et brev, (se vedlegg), fra Forsvaret.

De sier at det er deres hos Statens Pensjonskasse, som skal betale erstatning for frostskade på øret, (noe jeg fikk under en vinterøvelse, under førstegangstjenesten).

Dette erstatnings-saken har jeg holdt på med, i 10-15 år nå.

Og dette har ikke Forsvaret opplyst meg om før.

Ellers hadde dere fått denne saken tilsendt dere tidligere.

Som det står på et av arkene, i brevet fra Forsvaret, (se vedlegg).

Så skrev jeg under, på dimme-dagen, (i juni 1993), at jeg hadde fått en skade, under førstegangstjenesten.

Så dette er noe jeg har sagt hele tiden.

Men de første årene etter førstegangstjenesten, så var jeg mest opptatt av jobb osv., (og jeg hadde en yngre søster, ved navn Pia, som var hjemløs, på den tida jeg dimma, så jeg måttte også forsørge henne mer eller mindre, (på den tida), for at hu ikke skulle havna på plata liksom, og hu flytta inn på rommet mitt, på Ungbo, noen dager etter at jeg dimma).

Jeg må også klage på, at jeg blir sendt rundt, som en kasteball her, (mellom staten sine forskjellige organer).

Og noen e-post-adresse, for generelle henvendelser, klarte ikke jeg å finne, på deres nettsted.

(Ei heller mail-adresser for deres direktører/ledelse.

For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Når det gjelder papirene fra Forsvaret.

Så kan de se ut som at jeg har skulka X antall øvelser, (i Heimevernet, som jeg ble overført til, etter endt førstegangstjeneste og en rep i mob-hæren).

Men jeg har bodd i England, (jeg studerte først på University of Sunderland, og jobbet så i Liverpool), fra 2004 til 2014.

Og jeg hørte aldri noe fra Forsvaret om disse øvelsene.

Og det var vel ikke meningen at jeg skulle være med på de, når jeg bodde i utlandet.

Så her har det skjedd noe surr.

Og det var også sånn, at i årene før 2004, så jobba jeg som butikksjef, (fra 1998 til 2002).

Og da hendte det, at det var mye å gjøre på jobb, og at jeg derfor ba om utsettelse, når den årlige rep-øvelsen nærmet seg.

Men da har jeg fått det som ugyldig fravær, i mine papirer, (hos Forsvaret), når det egentlig var godkjent og alt i orden.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

PS 2.

Det var også sånn, at mens jeg bodde i England, så hadde jeg mine private ting, (antikvitet-gaver fra min mormor, som var etter dansk adel/overklasse, mer eller mindre genialt kryssordprogram som jeg lagde på NHi i 1992/93 og HV-utstyr mm.), det lå hos City Self-Storage.

Og de tingene har jeg ikke fått tilbake, fra City Self-Storage, etter at jeg flytta tilbake til Norge, (i 2014).

(Det lå mye mer der og, som foto-album, plate-samling, osv., osv.).

Og de tingene har visst Forsvaret nasjonalisert, ville City Self-Storage ha det til.

Selv om hu som sa det, har slutta, i det firmaet, og nå driver med yoga-undervisning.

PS 3.

Det var også sånn, (som man kan se i papirene fra Forsvaret), at militær-legen, (Dr. Elle), på Terningmoen, (hvor jeg avtjente min førstegangstjeneste).

Han ga meg en salve, (etter vinterøvelsen), mot frostskade på øret.

Men den salven sa min medsoldat Odd Sundheim, (som var på samme lag som meg), om, at ville gjort frostskaden verre, for den inneholdt vann.

Så det gikk ikke an å høre på han militær-legen tydeligvis.

Det var også en gang, som jeg hadde en veldig hoven akilles-sene, (tidligere under førstegangstjeneste-året), og da sa militær-legen at jeg hadde en _liten_ hevelse.

Men det var ikke en liten hevelse, vil jeg si.

Så han legen var kanskje ikke helt i vater.

(For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Det var også en annen medsoldat, (Bekkelund, eller noe, fra Innlandet), som viste meg dattera til militærlegen, (Mengele som han ble kalt), på diskoteket Alexis, en gang.

Og det hang ikke helt på greit, at Bekkelund skulle vise meg hu jenta, (ei ung/sprekk blondine), sånn uten videre, (de andre fra Elverum/Innlandet, likte ikke så godt, at vi vernepliktige fra Oslo-området, ble kjent med Elverum-damene, kunne det virke som).

Så det var kanskje noe rart som foregikk.

PS 4.

Det var også sånn, at jeg skulle ha et møte, på NHI, (høsten 1992), om det kryssord-programmet.

Men vi var først statister på Sekondløytnanten-filmen, (i Kvikne, i Østerdalen).

Og da ville noen, at vi som spilte tyske soldater, skulle ha hjelmen, på armen, mens vi løp, (i en fange-scene).

Og da fikk jeg visst blodpropp i armen.

Og troppsjef Frøshaug nektet meg å ringe NHI, for å forklare om at jeg ikke rakk møtet.

For vi dro så mer eller mindre rett til en øvelse, i Kongsberg-traktene.

Og da måtte jeg til militærlegen på Heistadmoen, (husker jeg), på grunn av armen.

Og det har jeg seinere tenkt, at kan ha vært en blodpropp.

Men det skjønte visst ingen av legene, (hverken de på Heistadmoen eller Terningmoen).

Og det nevnte dataprogrammet vil ikke NITH/Høyskolen Kristiania gi meg en kopi av.

Så det ødela for meg, (jeg fikk også dårlig karakter), at troppsjef Frøshaug nektet å stoppe bussen, på vei tilbake til Terningmoen, sånn at jeg kunne ringt NHI, og forklart om hvorfor jeg ikke kunne dukke opp, på klage-møte.

PS 5.

Da jeg bodde i England, så ble jeg arbeidsledig, under Finanskrisen.

Men  jeg bygget opp en liten nettbutikk.

Og jeg ba Nav om å sende meg min pensjonsbeholdning, (på cirka en million).

Men de bare begynte å kveme, og lot som at de ikke forstod hva jeg mente.

Så det må jeg klage på.


---------- Forwarded message ---------
Fra: POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>
Date: tir. 27. jul. 2021 kl. 12:54
Subject: SV: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

 

 

 

Din henvendelse er mottatt og registrert med saksnummer 2021025711. Vennligst oppgi dette hvis du henvender deg til Forsvaret i sakens anledning.

 

Vennlig hilsen

Forsvarets e-postmottak

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 23. juli 2021 09:32
Til: Forsvaret <fpvs.kontakt@mil.no>
Kopi: POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>; post@ombudsmann.no
Emne: Re: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]

 

Denne eposten er sendt fra en ekstern adresse eller organisasjon. Ikke åpne koblinger eller vedlegg dersom du er usikker på meldingens avsender eller innhold.

Hei,

nei jeg så i nettavisene i går, at det hadde vært noe problem med internett osv., (og at mange store nettsteder hadde problemer).

Men dere kan kanskje prøve igjen nå, så kanskje det virker nå.

(For å fleipe litt).

Jeg synes ihvertfall at dere burde slutte å sende meg rundt som en kasteball.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

fre. 7. mai 2021 kl. 11:37 skrev Forsvaret <fpvs.kontakt@mil.no>:

Beklager, men det virker ikke, det kommer ikke fram.

Vennlig hilsen

 

Forsvarets personell- og vernepliktssenter (FPVS)

forsvaret.no

Telefon: 915 03 003

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 07. mai 2021 11:32
Til:
Emne: Re: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]

Hei,

nå har jeg gått på handel og kontor i sin tid.

Og det tror jeg er deres jobb, å sende dette videre.

Dessuten sa han Lydersen at det var til dere dette skulle.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette, (fra Facebook):

'Tillitsvalgtordningen i Forsvaret

Statlig organisasjon

to. 09:09

Tillitsvalgtordningen i Forsvaret svarer på et innlegg du har publisert på siden deres. Se innlegg.

 

Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I går kl. 09:09

Hei Erik,

 

Det er ikke så lett å finne navn på tillitsvalgte så langt tilbake i tid. Men jeg kan gjerne se på saken om du ønsker det?

 

Mvh

Anette Hyldmo, landstillitsvalgt

to. 11:24

Tillitsvalgtordningen i Forsvaret svarer på et innlegg du har publisert på siden deres. Se innlegg.

 

Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I går kl. 11:24

Hei Erik,

 

Det er vanskelig å få tak i tillitsvalgte så langt tilbake i tid, men jeg kan se på saken din om du ønsker det?

 

Mvh

Anette Hyldmo, landstillitsvalgt

to. 23:20

Du sendte I går kl. 23:20

Hei,

 

ja landstillitsvalgt er kanskje bedre enn hovedtillitsvalgt igjen.

 

Det hadde vært bra hvis dere kunne sett på det, og funnet en brukbar løsning.

 

Det er vel ingen som liker å krige mot Forsvaret liksom.

 

Men jeg tror at Forsvaret tjener på det, (i det lange løp), hvis de behandler folk på en real måte.

 

Det var jo ikke sånn at jeg ville i militæret heller, men det var snakk om verneplikt, som de fleste måtte igjen, på den tida.

 

Jeg har prøvd å forklare om denne frostskade-saken i en perm-link.

 

Og den nettsiden linket jeg til, i min Facebook-post, på siden deres.

 

Men det innlegget er visst borte nå.

 

Så jeg kan prøve å linke til den saken igjen, (på nettstedet mitt).

 

Jeg trodde kanskje at dere hadde noe slags arkiv, hvor dere oppbevarte navnene, på de tillits-folka, som har vært i Forsvaret, i årenes løp.

 

Takk for svar!

 

Mvh.

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Her er en link til den nevnte frostskade-saken:

 

https://johncons.net/frostskadesak.html

10:04

 

Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I dag kl. 10:04

Hei Erik,

 

Vi har tatt en titt på saken, men har dessverre ikke kunne finne arkiver på tillitsvalgte så langt tilbake i tid. 

 

Vi tror det beste for deg ville være å kontakte Forsvarets Personell og Vernepliktsservice. De håndterer slike saker og har kanskje arkiver på vernepliktige. Du kan nå de på nummeret: 915 03 003.

 

Ønsker deg en god helg! 

 

Med vennlig hilsen,

Ola Lydersen, Vernepliktsrådet

11:04

Du sendte I dag kl. 11:04

Hei,

 

jeg har nå sendt en mail til Forsvaret om dette.

 

Så får vi se om de finner ut noe.

 

Men jeg syntes din kollega Anette sa, at hu skulle se på sjølve saken.

 

Så man kan kanskje lure på litt hva dere driver med der.

 

Erik Ribsskog

 

Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I dag kl. 11:26

Hei igjen, 

 

Vi har sett på saken og det går ikke innenfor vårt ansvarsområde. Saker som dreier seg om erstatning for skader påført i tjeneste er opp til Forsvaret å avgjøre. 

 

Mvh, 

Ola Tollnes Lydersen, Vernepliktsrådet

Du sendte I dag kl. 11:30

Hei,

 

da skjønner jeg ikke hvorfor hu Anette sa dere skulle se på saken.

 

Min tidligere nevnte kamerat Magne Winnem ville at soldatene skulle få billigere øl, når han var hoved-tillitsvalgt, så jeg skjønner at dere bare er opptatt av sånne russe-greier.

 

Det virker også litt som at dere er et russe-styre når dere svarer to ganger (som hu Anette gjorde), og bare bytter saksbehandlere osv.

 

Erik Ribsskog'.

 

fre. 7. mai 2021 kl. 11:12 skrev Forsvaret <fpvs.kontakt@mil.no>:

Hei

Kan du sende dette til:  postmottak@mil.no

 

Vennlig hilsen

 

Forsvarets personell- og vernepliktssenter (FPVS)

forsvaret.no

Telefon: 915 03 003

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 07. mai 2021 10:56
Til:
Emne: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann

Hei,


jeg har vært i kontakt med Tillitsvalgtordningen i Forsvaret, (Ola Lydersen blant annet).

Og de sier at de ikke har arkiver over hvem som var min tillitsmann under førstegangstjenesten.

(Jeg har en gammel frostskade-sak, (jeg fikk frostskade på vinterøvelsen), som jeg lurte på om troppens tillitsmann kunne hjelpe meg med.

For jeg har tidligere kontaktet Forsvaret, Forsvarets Ombudsmann og veteran-organisasjoner uten å komme noen vei).

Ola Lydersen mente at dere hadde oversikt over hvem troppens tillitsmann var.

Jeg husker at han het Bakke (eller Bache), og at han var fra Lillehammer-traktene.

Men hva fornavet var, det husker jeg ikke.

Så da er det ikke så lett å finne han.

Så om dere har noe kontakt-informasjon for han.

(10 Torp var den første tillitsmannen, (han fikk sparken som tillitsmann for å ha tulla med vaktlistene), og han svarer ikke på Facebook).

Hvis dere har kontakt-informasjon for hovedtillitsvalgt, så er det også bra.

Jeg var i infanteriet under førstegangstjenesten.

Jeg var i tropp 1, i geværkompaniet, på Terningmoen, (IR 5).

Og jeg var juli 1992-kontingent.

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


3 vedlegg
IMG_20211106_0001 paint.jpg
572K
IMG_20211106_0002 paint.jpg
761K
IMG_20211106_0003.jpg
409K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20211106_0001 paint

IMG_20211106_0002 paint

IMG_20211106_0003

Jeg fikk et brev fra Statens Pensjonskasse

IMG_20211106_0001 paint

IMG_20211106_0002 paint

IMG_20211106_0003

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter