Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. august 2020

Dette må man vel kalle agurknytt. Hvor er Anne Kat. Hærland og Nytt på Nytt, (hadde jeg nær sagt)


https://e24.no/naeringsliv/i/kJAA3B/andresen-familiens-hund-er-funnet-doed

Twitter-folka er misunnelige fordi at de bare har 280 tegn, (eller noe lignende), å uttrykke seg på, (og de blir vel heller ikke indeksert av Google)


https://twitter.com/Politiskolen5/status/1256804003364720641

At matbutikkene har sluttet å selge corned beef, samtidig med at de har økt prisen på kjøttdeig, er et angrep, på anemikere/blodfattige, (som trenger mye jern i kosten), kan det nesten virke som. Noe sånt


https://www.facebook.com/meny/posts/have-you-stopped-selling-corned-beef-/10153543750327633/

PS.

Han Robert McCormick Beresford.

(Som lurte på dette, i 2016).

Det er forresten samboeren, til min tremenning Stine Mogan Olsen.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Meny har en funksjon, på sitt nettsted, hvor man kan se alle prisene deres, (men jeg fant ikke noe om corned beef der, selv om dette var en vare, som Rimi fant plass til, i sitt forenklede sortiment, for noen år tilbake):


https://meny.no

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som miljøagent
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 13:37
Til: Elga Motrøen
Kopi: juridisk , medlem@miljoagentene.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost
Hei,

det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg synes at det blir litt klamt, å ta dette, per telefon.

Når jeg kontakter dere skriftlig, så skal dere svare skriftlig, (har jeg lært om, på handel og kontor, i sin tid).

Jeg ønsker å bli informert om, hvem som har bestilt denne 'dritten', i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 30. jul. 2020 kl. 13:13 skrev Elga Motrøen :
Hei Erik,
Vi har mottatt din Mail men forstår ikke hva som er feilen her og hva vi skal rydde opp i. Jeg har prøvd å ringe deg men alle numrer jeg finner virker ikke.
Kan du ringe meg på 92080132?
Skal så klart hjelpe å få ryddet opp i saken.
Hjertelig takk for din tilbakemelding
Mvh
Elga Motrøen
Fra: Miljøagentene Medlem
Sendt: torsdag 30. juli 2020 11:54:33
Til: Elga Motrøen
Emne: Fwd: Klage/Fwd: Velkommen som miljøagent

Hei Elga,

Kan du hjelpe meg å skjønne hva er greia og evt. ta det videre?

Marta
From: Erik Ribsskog
Sent: Thursday, July 30, 2020 11:51:01 AM
To: juridisk
Cc: Miljøagentene Medlem ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; post@inkassoklagenemnda.no ; fmovpost
Subject: Klage/Fwd: Velkommen som miljøagent

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: man. 6. jul. 2020 kl. 17:33
Subject: Velkommen som miljøagent
To:


Hei,
Her kommer årskontingenten for medlemskap i Miljøagentene for både 2020 og 2021. Vi håper at hele familien får glede av å ha miljøagent(er) i hus!

På side to i vedlagte faktura finner du navn på miljøagenten(e) som er inkludert i medlemskapet.

Velkomstbrev pakkes og sendes etter at medlemskapet er betalt.
Om dere allerede har betalt medlemskapet, kan dere se bort fra denne fakturaen .

Betalingsinformasjon:

Fakturamottaker: Erik Løvenbalk Ribsskog
Konto: 7874.05.77718
KID: 38146015
Betalingsfrist: 14 dager.

Opprett gjerne avtalegiro i nettbanken din når du betaler denne fakturaen. Da blir neste medlemskontingent trukket automatisk, med mindre dere melder dere ut.

Hvis miljøagenten tilhører et lokallag, så framgår det her: Miljøagentene

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe!

Med vennlig hilsen

Miljøagentene
E-post: medlem @ miljoagentene.no
Telefon: 96 90 18 20 (sentralbord)

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Playasia Order #44420013 still waiting for payment.
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 13:29
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: søn. 2. aug. 2020 kl. 16:02
Subject: Playasia Order #44420013 still waiting for payment.
To:


 
Important Reminder

Hi,
Thank you for your recent Order #44420013 at Playasia.

Unfortunately, we were unable to verify your payment has been made, here is what you can do to secure your order or complete a payment

Already Paid: Go to your personal order details page and confirm the payment here: https://www.play-asia.com/order-info/qg2p9
Not paid yet: Select one of our payment methods and settle the amount to secure your order. See payment methods we accept here: https://www.play-asia.com/info/helppayment?sc1=108598303
Cancellations: Orders can be managed from your account page, or just ignore this reminder and your purchase will be cancelled automatically after a few days. Please note that auction orders cannot be cancelled or returned.
Need more help: If you still need help to make your payment you can reply to this email for more assistance.
Thanks for shopping with Playasia, we look forward to seeing you again soon.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



3D Platformer New Super Lucky’s Tale Comes To PS4 on August 21
Kandagawa Jet Girls Racing Hearts Edition Now Available for Pre-order!
Samurai Spirits NeoGeo Collection for PS4 & NS – Forge your fate!
TOY DEADLINE ALERT! Japanese Figure Pre-Orders Closing August 3rd – August 9th!

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Playasia Order #44420021 still waiting for payment.
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 13:16
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: søn. 2. aug. 2020 kl. 16:02
Subject: Playasia Order #44420021 still waiting for payment.
To:


 
Important Reminder

Hi,
Thank you for your recent Order #44420021 at Playasia.

Unfortunately, we were unable to verify your payment has been made, here is what you can do to secure your order or complete a payment

Already Paid: Go to your personal order details page and confirm the payment here: https://www.play-asia.com/order-info/qg2ph
Not paid yet: Select one of our payment methods and settle the amount to secure your order. See payment methods we accept here: https://www.play-asia.com/info/helppayment?sc1=108598307
Cancellations: Orders can be managed from your account page, or just ignore this reminder and your purchase will be cancelled automatically after a few days. Please note that auction orders cannot be cancelled or returned.
Need more help: If you still need help to make your payment you can reply to this email for more assistance.
Thanks for shopping with Playasia, we look forward to seeing you again soon.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



3D Platformer New Super Lucky’s Tale Comes To PS4 on August 21
Kandagawa Jet Girls Racing Hearts Edition Now Available for Pre-order!
Samurai Spirits NeoGeo Collection for PS4 & NS – Forge your fate!
TOY DEADLINE ALERT! Japanese Figure Pre-Orders Closing August 3rd – August 9th!

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [#590427] Kundehenvendelse: Annet (96853024)
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 13:07
Til: juridisk
Kopi: kundesenter@talkmore.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore Kundesenter
Date: man. 3. aug. 2020 kl. 08:15
Subject: Re: [#590427] Kundehenvendelse: Annet (96853024)
To:


Hei,

Takk for din henvendelse, Erik!

Her er vi litt usikre på hva du mener? Fint om du kan utdype hvilken funksjon du mener.
Finner ikke nummer 96853024  her heller, gi beskjed om det gjelder et annet nummer så skal vi hjelpe deg.



Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Vilde
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving

On Fri, 31 Jul at 9:04 PM , Erik Ribsskog wrote:
Dato: 31.07.2020 21:04
Navn: Erik Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnr: 96853024
Kontaktnr: 96853024
Type: Annet

Hver gang telefonen ringer tisser jeg i buksen. Jeg har bedt dere deaktivere denne funksjonen for lenge siden, men det har dere ikke klart å gjøre ennå.
Dette vil jeg gjerne klage på.
Skjerpings!

Hilsen
Erik Ribsskog

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 13:01
Til: "Luxplus.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

nå har jeg forklart, i min forrige mail, at jeg heter Erik, (og ikke Erika).

Så hva skal dette bety, lurer jeg.

For det andre, så lager dere politistat, hvis dere bare vil si dette, til politiet.

Det skal være åpenhet i samfunnet, og politiet bare med hemmelighetskremmeri, (har jeg lest i britisk presse), hvis de får monopol, på informasjonen.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet.

Og den jævla demaskuleringa deres, får dere se til helvete å slutte med, (må jeg si da).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 3. aug. 2020 kl. 09:52 skrev Alise (Luxplus.no) :
##- Please type your reply above this line -##
Hej Erika

Din henvendelse til vår kundeservice "Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼" er nå avsluttet.
Hvis du ønsker å gjenåpne din henvendelse, skal du bare besvare denne e-posten.


Vil du hjelpe oss til å bli bedre?
Så ranger gjerne våre svar ved å klikke nedenfor:

Jeg ER tilfreds med svaret eller Jeg er IKKE tilfreds



Oppsummering av din henvendelse:


Alise (Luxplus)

Aug 3, 2020, 9:52 AM GMT+2

Hei Erika

Du tilmeldte deg vårt nyhetsbrev 14.06.20, men er nå avmeldt. Dersom du mener det er identitenstyveri foreslår vi at du tar kontakt med politiet.

Ha en fin dag videre.

Med vennlig hilsen
Alise


Erika Løvenbalk Ribsskog

Aug 2, 2020, 5:46 PM GMT+2

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Luxplus.no
Date: fre. 3. jul. 2020 kl. 14:07
Subject: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼
To:

Biosilk Silk Therapy - 15 ml (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD3DfpSvcnYGJov4v6-2F00a4CK8-2Fh6hEYlUgq4IFKuW3B-2Fdztl1qqMJuinENLdDfOVpH-2FLsE1xq1-2FE2EFx-2FOIt5BErhwjrU0qcVWbapbT3j-2BM8H-2Bbg16P66kHGjWwagIe-2F-2F6A6L80pYWVNFzVKvAX-2BNJ7-2Ffh6UKesXGGIPNI1hhL84-3DpAzR_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEZipAY3P52gO2diAD2d1qmPl8mum8oSVkX6uocEWFIM6pdCxQh4XUR4yfFylZp-2BrT-2F1-2FWb33shG4vKMWwJfgIttYwtC-2BOGWf-2BJm...)

Medlemspris

(65,95 kr) Save 44% (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD3DfpSvcnYGJov4v6-2F00a4CK8-2Fh6hEYlUgq4IFKuW3B-2Fdztl1qqMJuinENLdDfOVpH-2FLsE1xq1-2FE2EFx-2FOIt5BErhwjrU0qcVWbapbT3j-2BM8H-2Bbg16P66kHGjWwagIe-2F-2F6A6L80pYWVNFzVKvAX-2BNJ7-2Ffh6UKesXGGIPNI1hhL84-3D_G-h_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKExtxT4ILnv51kiNDYE6GUfcmTj3gJOAceKhYB2Ijr1L2YmFq0h5GdBPFfc5soSyfSeDGrDiSfOdpZYgwue9BYTZqj-2F-2FUj1nFtktyg8ntQ...)

3695 (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD3DfpSvcnYGJov4v6-2F00a4CK8-2Fh6hEYlUgq4IFKuW3B-2Fdztl1qqMJuinENLdDfOVpH-2FLsE1xq1-2FE2EFx-2FOIt5BErhwjrU0qcVWbapbT3j-2BM8H-2Bbg16P66kHGjWwagIe-2F-2F6A6L80pYWVNFzVKvAX-2BNJ7-2Ffh6UKesXGGIPNI1hhL84-3DCLB2_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEnLH-2BH6KEaI2wr1nC-2FJI0yin13quxNKlqR93UL8dwfOSpY-2BaeTXk1cNiaxy1Jx2Gg3L43E6SRzDsL2lFEBWgmALwwPjBR7vHNg-2Fx5...)

Biosilk Silk Therapy Lite - 67 ml (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD2ufim5oFrIeT05PzKuiZyEc8tPb4oA-2FIRGOyrJx1MqZoh16AvOyD8CgMiU3DpX-2BlxdaSkeCKDPTRpSyMbBv1qY7fAKjwDrV9RnMQpzcWb911H5MoIMuqLGMboNDqGtKmI5XzQkYOJDjy-2FS9W8fB7Qje0hpof24Y8xM1eUzv5g04-3DdP3W_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEUqjwqyvVyNvbHKIV49Jov8SWUHHBTq5GOxLWLmH30qzKpjT7bijUrvKiPAAe4-2BoWYyy9l8CxLxDiyz5mlVdhlXNDJOxQVPVrB8X0Ss-2Ff0-2B9RgBGEz6kI01Ed...)

Biosilk Silk Therapy Lite - 167 ml (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD2ufim5oFrIeT05PzKuiZyEmxxhrNglmRVT-2FsSyCZmHxQfZzI0syZx6B7DQsM2DN4PC6yyt2s04042ZWzS4DSp8YS-2FfssYlAhYioKsUUMgqBKLeJOvZaOtLf9xT9PpaRpIVxYxeu701jEadTTAaUVdYK3nhlneYyUXGu8mgBeHi8-3DYYU-_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKE7UwPjHLn-2Bzcz4OyMiYjrTuayqxIKtjoHWqRjefQj7tcY1NvI-2FMv-2B-2FkrmKpUB8GXlj7-2FxDsGkkwKjg3uMe6K-2F2-2BBlQ-2BCV0LOhybjHtvF2qQfjC9L7...)

Medlemspris

(169,95 kr) Save 21% (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD2ufim5oFrIeT05PzKuiZyEc8tPb4oA-2FIRGOyrJx1MqZoh16AvOyD8CgMiU3DpX-2BlxdaSkeCKDPTRpSyMbBv1qY7fAKjwDrV9RnMQpzcWb911H5MoIMuqLGMboNDqGtKmI5XzQkYOJDjy-2FS9W8fB7Qje0hpof24Y8xM1eUzv5g04-3Dd0yO_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEJJk64cBUrbnkqYEp1P-2BFRmuL61CzojnhyQ-2BIQu0eMEIC0iKPWym6-2FyR5lb6jOlbDf-2B54hwfOtz1MG9K-2BuhUK98z84dyBs9KzHUYw33eVqXMlg-2BjgHp...)

13495 (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD2ufim5oFrIeT05PzKuiZyEc8tPb4oA-2FIRGOyrJx1MqZoh16AvOyD8CgMiU3DpX-2BlxdaSkeCKDPTRpSyMbBv1qY7fAKjwDrV9RnMQpzcWb911H5MoIMuqLGMboNDqGtKmI5XzQkYOJDjy-2FS9W8fB7Qje0hpof24Y8xM1eUzv5g04-3DsdXz_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEAaNupca6DoQx5C2Ogv5I2HDplUWQ7GoVyiqFEnHGZcegKrgRhXaH54DQPD3Jrs4WXIFX0umNk1M9-2Ft7wZaXd-2BgaGs8U8uStuKT6yiLg4yhBxh2-2FeerVxtpjB...)

Medlemspris

(269,95 kr) Save 39% (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD2ufim5oFrIeT05PzKuiZyEmxxhrNglmRVT-2FsSyCZmHxQfZzI0syZx6B7DQsM2DN4PC6yyt2s04042ZWzS4DSp8YS-2FfssYlAhYioKsUUMgqBKLeJOvZaOtLf9xT9PpaRpIVxYxeu701jEadTTAaUVdYK3nhlneYyUXGu8mgBeHi8-3DNubt_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKExccsH5k2KYNG9QtB3QTiGGmwokVyHQauTpBbW6oZNA5nykrux8rT1PtL6LFtUjZuli6LJVKgNFqTCVohqslBxTGRsjIfYNFBo9yf3bGbVC7uYz1YqYoyBbemrTnT-2Bv...)

16595 (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2Btpuy28-2BDZ1-2F3Ji56k3QTD2ufim5oFrIeT05PzKuiZyEmxxhrNglmRVT-2FsSyCZmHxQfZzI0syZx6B7DQsM2DN4PC6yyt2s04042ZWzS4DSp8YS-2FfssYlAhYioKsUUMgqBKLeJOvZaOtLf9xT9PpaRpIVxYxeu701jEadTTAaUVdYK3nhlneYyUXGu8mgBeHi8-3D0Cs5_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEzQLDQIYJ7P1I3lBgSKnMvoGjayJHM6gGNYr0jFOmb61tAQxjjJBpALD3BP4WYb9tqgZg7zxiIJKVVLue-2BJa0P-2FisbzWIekWRlQOkjV4KKhrE65P9rNQp3DPwEmV4...)

Biosilk Hydrating Therapy Rich Moisture Mousse - 360 g (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2FJiZBciNcT-2FlJIDIgliifOnMvmoZSs18KEfmKdWzIymC5GqJ0ELSPtS3BnpuwM-2F5Ebwj07tZr6rQYh2-2BAAqomHWhPLB0pKGYNXrTohQHHp22Kigbbn2DYsnuH5MEHYYXjyJPceytn5cVK3yObi-2F0cJVRHPmHO5KrxjkbyrlsKv9-2FlYmevylkoA1inNyGCNaxeJrvb3852L2nWV-2BdB-2FT5aHrWQ5_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEPuqHNEY0RHzqVJNDK3IxZFxY4FlYNbSq8e8T7ghrtsqxOw0Sl5hXiL8jCSpjzhfaPYGckFFF3dpJtFIQdmng4YJsT6HaGnDlHVnq1jEU...)

Biosilk Volumizing Therapy Root Lift - 207 ml (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg8s2K5N6Kab4ZHgxHj-2B37GdFJLgaiY20NhqmMALgrxMDikZZ3ZSIc4BumDplBkR9I0CsIBYBsWYxflS4IBxbfHfP8NC2w2afORZqKcUa8O7CFKNVLzVs9H9qzE-2F0kyWAcddKa7HWzJc4wnd2D6l95kPCWFLoSJCHvd0Pa1IsXcrkF1Yss-2BR81tpc-2BpN2oW5UG4-3Do9nH_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEiEgDFQLlLkuKqjQ0mVnRqCv-2B1m8kUnup-2BRb-2FgfWTsCITm1DtVJwRntU2omH3eAS-2B9L1m2sx1tlSqJ42OyO4SJNQz2FhDh52-2B5HWt2xvZHzM5bgBqmENIcYXk...)

Medlemspris

(259,95 kr) Save 71% (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2FJiZBciNcT-2FlJIDIgliifOnMvmoZSs18KEfmKdWzIymC5GqJ0ELSPtS3BnpuwM-2F5Ebwj07tZr6rQYh2-2BAAqomHWhPLB0pKGYNXrTohQHHp22Kigbbn2DYsnuH5MEHYYXjyJPceytn5cVK3yObi-2F0cJVRHPmHO5KrxjkbyrlsKv9-2FlYmevylkoA1inNyGCNaxeJrvb3852L2nWV-2BdB-2FT5aHuwMB_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEWpFbOQypxglbXQRxwYqNagXjPJcHL4vvvymPs3M1KT5ilbInZhgxtcFyQifppxTw1yaD-2FNoQ54lShsn3l0uYU4VX-2FiZmlrvLJteD...)

7495 (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg-2FJiZBciNcT-2FlJIDIgliifOnMvmoZSs18KEfmKdWzIymC5GqJ0ELSPtS3BnpuwM-2F5Ebwj07tZr6rQYh2-2BAAqomHWhPLB0pKGYNXrTohQHHp22Kigbbn2DYsnuH5MEHYYXjyJPceytn5cVK3yObi-2F0cJVRHPmHO5KrxjkbyrlsKv9-2FlYmevylkoA1inNyGCNaxeJrvb3852L2nWV-2BdB-2FT5aH78rX_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKENGL2Dhn1GVCDsndjVGq47R8WkP1ihM1S5Fvgh9xLKJRU7Kij4mzFZcpPH9sJahvO0Ddzam1djx-2FLP-2FRd1e-2Bc-2FhdqGLONEbvi...)

Medlemspris

(175,95 kr) Save 56% (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg8s2K5N6Kab4ZHgxHj-2B37GdFJLgaiY20NhqmMALgrxMDikZZ3ZSIc4BumDplBkR9I0CsIBYBsWYxflS4IBxbfHfP8NC2w2afORZqKcUa8O7CFKNVLzVs9H9qzE-2F0kyWAcddKa7HWzJc4wnd2D6l95kPCWFLoSJCHvd0Pa1IsXcrkF1Yss-2BR81tpc-2BpN2oW5UG4-3DFiLj_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEyvquYG2ut5RGepN8yOBgzRkucPTEsdrftGB2guOsPqGiBpre-2BjaIliK6NiWAV0fLYnGhzOM8A11nt7f-2B6lNR-2B7Wq1VmpDDfWIoxxe0wqJ-2FQtaLAIfFyAFv-2FK...)

7795 (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF6a3qD0k05nvKWRGAiqlRg8s2K5N6Kab4ZHgxHj-2B37GdFJLgaiY20NhqmMALgrxMDikZZ3ZSIc4BumDplBkR9I0CsIBYBsWYxflS4IBxbfHfP8NC2w2afORZqKcUa8O7CFKNVLzVs9H9qzE-2F0kyWAcddKa7HWzJc4wnd2D6l95kPCWFLoSJCHvd0Pa1IsXcrkF1Yss-2BR81tpc-2BpN2oW5UG4-3DtCS5_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEPS-2FDs0ZdRBz-2BsT8JNB1SyxDVeRi4GWUdZX2Qu9-2B75MGYTbhp8Ewap90muB7ph4UEJCTGPgqPmeJrNLh16rfvFu-2BolTBAdykGvT0HZ20lWDjg-2BezyrEweKdxv...)

Les nyhetsbrev i din nettleser (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF3ym7n0pMSIxvYbMRyHJIJGWKCsYxiI6k-2BsAyvUk3LOZQKdZpRiGqZMvRFQN-2BAr3efB0bktu72mJPnLkNncQ9eGwJWHmdSTs8X-2FSWtvJrUhbuuATHn11CvbefrGAq8lJyruiiEyMnGN1qa6YWy-2FL6p-2BVExSOrlTVnd0CHkKaB2b-2BQSCvfgBApMbiCmzwhGH4hbzvabP0Yy30Qb808bCmAvpfI6JdLFEvCXtYGRztMHSwdG4OhMBLcJFWhgMtayt25A-3D-3DujSa_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEpMp31LVHaWhy2HvPXvz1-2B6te11d-2FGyWlOrLOgNrfQmOmwDlD25xWqOW9hTk-2B1D3n8hSEvqrp1z...)

Ønsker du ikke lenger å abbonere på vårt nyhetsbrev? Klikk her for å melde deg ut (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqF3ym7n0pMSIxvYbMRyHJIJFIzjv2-2FaRAbCiCvh7M7O8rw87-2FRtO3WekI0OyMmIub4r1UJ33-2BtgRVaZfsjVROm7KlNXEUHS7aZfR10QO-2FAFJ4nldSZCE5V12buSQZn-2F3JuiVtnrRofiKDYuPO4u6keipduitxM3jlqd3QfTPCkGvaH8fb7BW98rfnUj-2BunIwnnIPr9zsZITOVAiVIrJpGxKNbYrLXI7xwGlTPjzf69IY011RM_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKETfPmYJg4lwlZxMdUlB2borhWhIOjGn5JVSbu3-2FRwPfXQCuKHEesJQCLVA5SUf-2FDDDtnvXpiMjRbzSo0wpP9k5sF15ayOMg4KIWa5b1Rv...)

Nyhetsbrevet sendes ut av Luxplus CEE A/S

Luxplus priser gjelder kun for medlemmer

Alle besparelser på Luxplus.no (https://u1017544.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=KMg27F5z62MFzRFBvajqFzT2tDqoQg4IisxTCwwXT1E-3DkjD3_MoztygOzJVn96OyE-2Fp5xRDOvSVkvKZq-2Fjau8aB9LTipRx7NAQm3EKTX1o3Qn-2FcKEMMgk6PmLq-2FFKvXHc8CxATgDcPPmTGdHmJOOPW3tRz6doIYoltSY7VYGzTQSIu4qsE6zc8UgrVaZP2ySkF-2FSm9MKqox9cgP0RiBsnzp6PAoln6I9k5UHrDKwJN4uXKH3xtaMNoVGEI6VZe8p1MVVfhxe8R32KhjJPiYGjjmJq95xWIC-2Fk6lt3U1TpyReA37fF) er beregnet i forhold til Normalpriser

Prisene er avhengige av varenes tilgjengelighet og kan endres siden den tiden varen ble sendt

Luxplus og Luxplus logo er registrerte EU-varemerker®

Med vennlig hilsen
Luxplus.no kundeservice

[5LK9OD-KYVV]

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 12:47
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, josefin.reinhard@mediafy.com, josefin@mediafy.com, newsletter@newsletter.moreshop.no, "Post (Medietilsynet)" , moreshopkundeservice@bonnier.no
Hei,

nå synes jeg dere vrir og vrenger på det, (på russisk vis).

Dere skriver at dere har informert meg mange ganger, om ditt og datt.

Men dere skriver ikke samtidig, at dette er snakk om, mange saker.

For dere hos Bonnier, dere har ikke bare Tara.

Men dere har også Bladkongen, og det ene med det andre.

Og alle firmaene dere eier, sender meg dritt, (virker det som).

Bladkongen svarte ikke, og jeg måtte finne ut hvem som eide Bonnier, og det var et svensk firma, (jeg trodde først at det var dansk).

Så dere svensker lager helvete for meg, (må jeg si).

Dere lager politistat, når dere sier, at jeg må ta dette med politiet.

Jeg har bedt dere, (et flertall ganger, som dere sier), å informere meg, om hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og dere avsporer dette, når dette  begynner å bable, om politiet.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (heter det seg, i Vesten).

Og Sverige/Stockholm ligger kanskje litt for langt øst.

Jeg har også sendt så mange mailer til dere nå, at det burde være mulig, å få svar, fra andre enn 'grønnsaker', i førstelinje kundeservice.

Dere får sende om dette, til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Også rart at dere ikke ansetter nordmenn, på deres norske kundeservice.

Hva kan grunnen til det være, lurer jeg.

Jeg vet at mange svensker er nasjonalister og prater om Karl VII, osv.

Er dette noe slags svensk imperalisme, lurer jeg.

Skjerpings!


man. 3. aug. 2020 kl. 10:26 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Som informerat ett flertal gånger så behöver du göra en polisanmälan på händelsen och skicka ett underlag till oss på anmälan.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Elias Håkansson
Kundebehandler




From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun Aug 02 2020 18:11:49 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: juridisk@datatilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tor. 2. jul. 2020 kl. 07:50
Subject: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara

Ditt abonnementsnummer er:  5050580108











Vi har satt sammen disse 3 pakkene med populære produkter til deg som abonnent.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
Flott, gå strak til pakkene >>
 





Diadora treningspakke

PAKKEPRIS 219 kr.

Ordinærpris 1199 kr.
Spar 82 %

 
Kjøp pakken her
 




Sommer-pakke

PAKKEPRIS 219 kr.

Ordinærpris 698 kr.
Spar 69 %

 
Kjøp pakken her
 




Boligpakke

PAKKEPRIS 299 kr.

Ordinærpris 1448 kr.
Spar 79 %

 
Kjøp pakken her
 




 
Kjøp pakkene her
 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







2. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Angående faktura 848374100529
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 12:27
Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com, post , fmovpost
Hei,

det blir at dere lager politistat, hvis dere bare vil si dette til politiet.

Det skal være åpenhet i samfunnet, heter det seg.

Politiet begynner bare med hemmelighetskremmeri, (noe jeg har lest om i britiske nettaviser), hvis de får monopol, på informasjonen.

Så dette må jeg klage på.

For dette blir patronisering, (vil jeg si).

Her ber jeg dere om å informerer meg om hvem det er som har bestilt dritt, i mitt navn.

Og dere svarer med en avsporing, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

De andre firmaere lar drifts-avdelingen svare i lignende saker.

Så hvorfor dette er hos sikkerhet, hos dere.

Det synes jeg at høres rart ut.

Jeg har også bedt dere, om å sende dette, til administrerende direktør.

Og da har dere nykker, når dere ikke gjør det, (vil jeg si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. jul. 2020 kl. 15:11 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

Vi forstår at du ønsker informasjon i en sak hvor du mener at noen har misbrukt dine personopplysninger.
Vi anbefaler deg å anmelde forholdet til politiet, og at du sender oss saksnummeret/referansenummeret på anmeldelsen. Vi vil i tilfelle samarbeide med politiet hvis de kontakter oss under sin etterforskning.

Vi har sikkerhetsrutiner vi følger for å ivareta sikkerheten til våre kunder, og dette er også grunnen til at vi behøver å snakke med kunder som mener å ha fått misbrukt sine personopplysninger, per telefon.

Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), nå sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.

Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten.

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Mon, 27 Jul at 6:47 AM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette ble veldig 'russisk', synes jeg.

Jeg skjønner at dere er et svensk firma, (og at Stockholm ligger lenger øst enn Oslo), men likevel.

Det er kanskje bedre, hvis drift-avdelingen deres svarer på henvendelser fra publikum.

Og så kan drift-avdelingen bruke dere på sikkerhet, som stab/støtte.

For her synes jeg at dere er vrange og vanskelige.

Vennligst send om dette til administrerende direktør, må jeg si da.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det jeg ønsker å vite, er navnet, på det 'trollet' som har bestilt dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.

Og jeg synes også, at det er best å ta dette skriftlig.

Det er mitt privilegium, som borger/enkeltperson, å bestemme, (vil jeg si).

Når man sender et brev til en organisasjon/firma, så skal man få svar per brev.

Og når man ringer så skal man få svar per telefon, osv.

Så her har det stokket seg for dere, (må jeg si).

Også dette med den nerdete appen deres, blir som en avsporing, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 9. jul. 2020 kl. 17:16 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

For at vi skulle kunne hjelpe deg så raskt som mulig, og også kunne bekrefte at vi kommuniserer med riktig person, ba vi deg om å sende oss et telefonnummer vi kunne ringe deg på. Da vi ikke mottok noe svar fra deg på vår tidligere e-post fikk vi ikke fulgt opp denne saken videre.

Du kan melde fra om problemer med et kjøp/en faktura i Klarna-appen, og du finner også kontaktinformasjonen vår på våre hjemmesider: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Vi ser at butikken slettet fakturaen 30. juni 2020, og du mottok også oppdatert faktura som viste dette 1. juli 2020, til denne e-postadressen.

Hvis du mistenker at noen har misbrukt dine personopplysninger for å gjøre denne bestillingen anbefaler vi at du anmelder det til politiet.

Svar gjerne på denne e-posten hvis du har andre spørsmål i denne saken.

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Thu, 9 Jul at 12:09 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette hørtes ekstremt klamt ut, (at dere ikke kan ta dette skriftlig).

Den som visker juger, sier folk.

Jeg har ikke noe skjule.

Dere har også tatt bort mail-historien, fra e-posten deres.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Vennligst send om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Også dumt at jeg måtte sende til deres presse-avdeling.

Hvorfor har dere ikke vanlig e-post-adresse?

Skjerpings!


tor. 18. jun. 2020 kl. 17:26 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

Vi trenger å snakke med deg og ber om at du sender oss et telefonnummer vi kan nå deg på i svar til denne e-posten.

Ha en fin torsdagskveld!

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice



125237:1358306

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
16498610 Feilsendt e-post [ ref:_00D20BwOI._5002X2lIMou:ref ]
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 11:57
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: Club Creo , juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost , Faktura RB
Hei,

det var vel bare en kopi, som dere hos Posten fikk.

Dere tar jo bilder, av alle forsendelsene, som jeg sender i retur.

Så da kan jo dere forklarte om, Club Creo, angående når de fikk 'dritten' sin, i retur, tenkte jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 3. aug. 2020 kl. 13:48 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei

Denne e-posten tror jeg du skulle ha sendt til : info@clubcreo.com


Med vennlig hilsen

Kari Lill Skuland | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres faktura fra 21. juli.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe fra deres firma.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet), fra firmaer, med dårlige rutiner.

Jeg sender all troll-posten i retur.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå, at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2lIMou:ref

Angående mobilnummer

Jeg har ikke egentlig noe mobilabonnement hos Chili mobil, (noe Netcom insinuerer om, i den forrige bloggposten).

(Jeg har aldri bestilt noe mobilabonnement fra Chili mobil.

For å si det sånn.

Så det må det ha vært noen troll som har gjort, eventuelt.

For å si det sånn).

Når det gjelder det at min adresse og telefon-nummer står på Gule Sider, osv.

Så er det fordi at Telenor ikke er noe kundevennlige, når det gjelder de som vil ha hemmelig nummer/adresse.

Alle i Norge må ha mobil-nummer, for det skal registreres hos myndighetene, (sammen med mail-adresse), osv.

Og når man da flytter fra England til Norge, for eksempel, (etter ti år i England).

Så må man, (blant annet derfor), skaffe seg mobil-nummer, i full fart.

Og man må da punche inn sin adresse, (i en tekstmelding), ellers så virker ikke SIM-kortet.

(Noe sånt).

Og så havner den adressen overalt, på nettet.

(For Telenor selger visst også 'telefonkatalogen' sin videre, til sine konkurrenter, (som 1881.no).

Noe sånt).

For Telenor spør ikke, (i forbindelse med dette), om man er offer for post-terror, og derfor vil unngå å stå i telefonkatalogen, osv.

Så dette er som noe mongo-greier, (i Norge), vil jeg si.

I gamle dager, så kunne man gå til Televerket, og snakke med ordentlige og voksne folk der.

Men i våre dager, så har de sånne inneslutta/ordknappe/sjenerte/reserverte pakistaner-gutter osv., (som på Sandvika Storsenter, i 2014), i Telenor-butikkene.

Så å ta opp sånt med de som jobber der.

(Mange av dem er vel også sånne über-kule og degenererte kiser.

Noe sånt).

Det vet jeg ikke, om er det helt store, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

På nettstedet mitt, (http://johncons.angelfire.com), så har jeg oppgitt min generelle kontakt-informasjon.

Og det er min e-post-adresse.

Og under 'Lenker' så står det også en link, til min Facebook-konto, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd:
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 10:06
Til: juridisk
Kopi: Telia Kundeservice , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice
Date: man. 3. aug. 2020 kl. 13:57
Subject: RE:
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik, og takk for din henvendelse!

Huffda, dette må vi da få ordnet opp i! Gjelder dette mobilnummer 96853024, for dette nummeret er ikke aktivt her hos oss i Telia. I følge Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet sine sider så ligger det i dag hos Chili Mobil AS: https://www.nkom.no/telefoni-og-telefonnummer/finn-tilbyderen?phoneNumber=96853024, så da er det i så fall de du må kontakte for å få avsluttet abonnementet.

Om det gjelder et annet nummer vennligst oppgi det, samt bekreft din fødselsdato og adresse så skal vi få undersøkt det her :)

Med vennlig hilsen Tone H.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [ikke.svar@telia.no]
Sent: 31.07.2020 21:04
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject:

Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 96853024
E-post: eribsskog@gmail.com

Henvendelse: Hver gang telefonen ringer tisser jeg i buksen. Jeg har bedt dere deaktivere denne funksjonen for lenge siden, men det har dere ikke klart å gjøre ennå. Dette vil jeg gjerne klage på. Skjerpings! Hilsen Erik Ribsskog

ref:_00D1iUhac._5001iQlHgH:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Your account will expire tomorrow
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 10:01
Til: juridisk
Kopi: m.racino@startquestion.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marcin from Startquestion
Date: tir. 4. aug. 2020 kl. 06:15
Subject: Your account will expire tomorrow
To:




logo

Your account will expire tomorrow


Good morning,

We remind you that tomorrow the trial period of your account on the Startquestion platform will end.
To continue research and keep the access to active surveys:

Pay for the account


ATTENTION! We keep lists of respondents and the results of your projects for 30 days so that you can come back to them. If you do not activate your account within this period, they will be permanently deleted.

--
Best regards
Marcin Racino
Startquestion

Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek general partnership
. 81B Solec Street, apt. 73-A, 00-382 Warsaw, phone: +48 22 123 55 98
KRS: 0000432184, NIP: 701-035-65-70, REGON: 146-346-544
District Court for the Capital City of of Warsaw - XII Commercial Division of the National Court Register
Before printing, think about saving trees!

Connect:

Copyright by startquestion.com 2006-2020

This message has been generated automatically, please do not reply. This message was sent by Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek general partnership, 81B Solec Street, apt. 73-A , 00-382 Warsaw. NIP: 701-035-65-70, REGON: 146346544. Entered in the Register of Entrepreneurs maintained by the District Court for the capital city of Warszawa, XII Commercial Department of the National Court Register, under No. KRS: 0000432184.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Interview with Kristina Halvorson (and some content strategy resources)
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 09:58
Til: juridisk
Kopi: Rob Mills , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Rob Mills
Date: tir. 4. aug. 2020 kl. 08:30
Subject: Interview with Kristina Halvorson (and some content strategy resources)
To:


Hi Erik,



There are lots of things I love about my job. One is that I get to chat to, collaborate with and learn from so many brilliant content experts. Another is that I then get to share the conversations, insights and advice with you.



So I'm pleased this week to share the write-up of a recent chat I had with Kristina Halvorson. In 30 minutes we managed to cover the state of content strategy, common content challenges, content operations, how content is evolving with other disciplines, the new and upcoming Button Conference, what makes a good conference talk proposal and more. You can read it all in the latest of our GatherContent interview series:


[Interview] GatherContent interview with Kristina Halvorson →



Publishing the interview inspired me dig into our archives, so I also want to share some previous articles and webinars that focus on content strategy:

[Article] Content Strategy on every budget
[Article] How to review a content strategy
[On-demand Webinar] Let’s put some strategy in our content strategies
[Template] Content strategy roadmap
There's some great content lined-up for the coming weeks including content design for video streaming services, pair writing with subject matter experts and writing value propositions for content. Are there any topics you'd like to see covered?


Thanks,
Rob



P.S. If you know someone who would find the newsletter interesting, please forward it and they can subscribe here.

--
Head of Content
GatherContent





Update your email preferences to choose the types of emails you receive.
Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Plan!
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 09:51
Til: "Tvedt, Elin"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

må man vel si at dere lager politistat da, når dere kun vil si dette, til politiet.

Det er noe som heter at det skal være åpenhet i samfunnet.

Og politiet begynner nok bare med hemmelighetskremmeri, (noe som er kjent fra England osv.), når de får en slags totalitær makt.

Så dette må jeg klage på.

Har du noen slags sjefer over deg, som kan se på dette kanskje?

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 4. aug. 2020 kl. 15:22 skrev Tvedt, Elin :
Hei Erik,



Jeg kan bekrefte den informasjon som tidligere har blitt gitt. Ved mistanke om identitetstyveri er dette en sak for politiet.



Vi har ingen tilgjengelig informasjon om hvem som kan ha registrert et fadderskap i ditt navn. Eventuelle ytterligere undersøkelser vil kun gjøres på bakgrunn av en henvendelse fra politiet.



Hilsen

Elin Tvedt

Director Sponsorship & Individual Donors





From: Erik Ribsskog
Sent: 12. juli 2020 13.27
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; sande.vgs
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

jeg vil gjerne ha svar fra en leder.

(For å være sikker på at jeg ikke bare får servert røverhistorier).

Jeg synes at det virker som ansvarsfraskrivelse, når dere ikke informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Dette er del av et stor 'trolle-angrep' mot meg, så dette er ikke bare at noen spiller meg et puss, (som en eiendomsmegler skrev til meg, at han trodde, at det måtte være, for ikke så lenge siden).

Skjerpings!

Erik Ribsskog



man. 15. jun. 2020 kl. 15:40 skrev Plan Norge Info :

Hei,



Leder var involvert i å skrive dette svaret (sendt til deg 19.05.20):



Hei Erik,



Hvis du mistenker at du er blitt utsatt for identitetstyveri, så vi vil anbefale deg å politianmelde det.



Vi skal selvfølgelig notere i våre systemer at det ikke skal registreres noe fadderskap på denne adressen, men hvis navn endres fra gang til gang vil det være vanskelig for oss å fange opp. Vi får inn nye registreringer hver dag, og er avhengige av å beskjed dersom noe ikke er som det skal.



Hvis dette mot formodning skulle skje flere ganger, må du ikke nøle med å kontakte oss igjen.



Du kan uansett være trygg på at det aldri vil trekkes noe fra banken din uten ditt samtykke, og vi sletter alle eventuelle utestående fakturabeløp.



Tusen takk for at du har gitt oss beskjed og tilbakemelding.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 14. juni 2020 12.41
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk ; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; sande.vgs ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

det virker som at dere bare har idioter der, hvis dere ikke klarer det.

Dette kjøper jeg ikke helt.

Dere gjør dere dumme, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



ons. 3. jun. 2020 kl. 15:40 skrev Plan Norge Info :

Hei igjen Erik,



Vi har dessverre ikke mulighet til å finne ut av hvem som har registrert seg på våre hjemmesider med ditt navn.



Vi er nå i en prosess der vi reviderer registreringsskjema for innmeldinger på hjemmesiden vår, så vi tar med oss dine tilbakemeldinger inn i dette arbeider og vi setter stor pris på at du sier i fra.



Så har vi selvfølgelig også notert oss at du ikke skal registreres som fadder.



Ønsker deg en fin ettermiddag!



Med vennlig hilsen / Best regards



Silje Syvertsen – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 31. mai 2020 21.29
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

som det vel fremgår av mine tidligere mailer, så sender jeg om identitetstyveri til Datatilsynet.

Og det har jeg gjort, siden Ålesund brant, liksom.

Og det var vel fordi, at politiet ikke ville gjøre jobben sin, da dette 'troll-post'-angrepet begynte, for cirka ti år siden.

Men jeg ønsker likevel at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Erik Ribsskog



tir. 19. mai 2020 kl. 10:20 skrev Plan Norge Info :

Hei Erik,



Hvis du mistenker at du er blitt utsatt for identitetstyveri, så vi vil anbefale deg å politianmelde det.



Vi skal selvfølgelig notere i våre systemer at det ikke skal registreres noe fadderskap på denne adressen, men hvis navn endres fra gang til gang vil det være vanskelig for oss å fange opp. Vi får inn nye registreringer hver dag, og er avhengige av å beskjed dersom noe ikke er som det skal.



Hvis dette mot formodning skulle skje flere ganger, må du ikke nøle med å kontakte oss igjen.



Du kan uansett være trygg på at det aldri vil trekkes noe fra banken din uten ditt samtykke, og vi sletter alle eventuelle utestående fakturabeløp.



Tusen takk for at du har gitt oss beskjed og tilbakemelding.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





From: Erik Ribsskog
Sent: 17. mai 2020 07.53
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 4. mai 2020 kl. 13:45 skrev Plan Norge Info :

Hei Erik,

Takk for at du tar kontakt!

Det ser ut som du har meldt deg inn som Planfader på vår nettside, www.plan-norge.no den 24 april.

Hvis dette er feil så skal vi selvsagt avslutte ditt fadderskap.



Jeg bekrefter at ditt fadderskap er avsluttet

Hva nå?

1.     Har du AvtaleGiro eller fast trekk anbefaler vi at du avslutter dette, enten i nettbanken eller ved å kontakte banken. Til informasjon er Avtalegirotrekk/faktura for mai allerede sendt ut. Denne kan du se bort ifra.

2.     Dersom du i nærmeste fremtid mottar annen post fra Plan, skyldes det kryssende utsendelser, og kan sees bort fra.



Du er selvfølgelig alltid velkommen tilbake ved en senere anledning.



Ønsker deg en fin dag videre!



Anna Bergdahl – Senior Sponsorship Officer



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





https://intra.plan-norge.no/system/files/styles/smart_file_full_image/private/2017-11/Sign_600x150_rougi.jpg?itok=vQ6krdxo







From: Erik Ribsskog
Sent: 03. mai 2020 08.36
To: juridisk
Cc: Plan Norge Info
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Plan International Norge
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 18:29
Subject: Velkommen til Plan!
To: eribsskog@gmail.com





Image removed by sender.





Velkommen som Planfadder!

Nå er du en av 130 000 Planfaddere i Norge, og du er med på det viktige arbeidet med å gi flere barn muligheter de ellers ikke ville hatt. Det er dere Planfaddere som gjør det mulig for oss å nå ut til mer enn 40 millioner barn hvert år med arbeidet vårt. Tusen takk!

Du kan allerede nå logge deg inn på Min side og se hvordan du kan ha kontakt med fadderbarnet ditt. Der kan du også registrere fødsels- og personnummeret ditt, slik at du får skattefradrag for fadderbidragene dine.

I løpet av en ukes tid vil du få en velkomstmappe i posten. Der finner du blant annet bilde av fadderbarnet ditt, og litt informasjon om hva Plan jobber med i området hvor fadderbarnet bor.

Lurer du på noe? Da ser vi frem til å høre fra deg på info@plan-norge.no eller telefon 56 09 99 09.

Hilsen oss i Plan International Norge

       Plan International Norge, Postboks 1 St. Olavs Plass, 0130 Oslo, Tel: 56 09 99 09, info@plan-norge.no, www.plan-norge.no

Image removed by sender.

Plan International Norge er medlem av Innsamlingskontrollen

Image removed by sender.

Følg Plan på Facebook

Image removed by sender.

Følg Plan på Instagram

Image removed by sender.

Følg Plan på Twitter

Har du endringer i kontaktinformasjon eller ønsker du ikke lenger informasjon via e-post, gi oss beskjed på info@plan-norge.no



This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Final reminder: Please confirm your signature to make it count
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 09:45
Til: juridisk
Kopi: change@a.change.org, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Change.org
Date: tir. 4. aug. 2020 kl. 16:09
Subject: Final reminder: Please confirm your signature to make it count
To: Erik Ribsskog



Change.org



Erik Dåsmer, your signature will be removed…
Last chance to make your signature count. You signed the petition Twitter: Address Your Pedophilia Problem And Change Your Policies last week, but we did not receive confirmation to validate your email address.




Petitioning Twitter, Inc, Twitter, Jack Dorsey, Vijaya Gadde, Biz Stone, Ned Segal, Parag agrawal, Leslie Berland

Twitter: Address Your Pedophilia Problem And Change Your Policies


Confirm your email address

We will keep you updated on progress about the petition you just signed and similar campaigns from time to time. We respect your privacy and will never share your email address with any third party without your express permission. And you can unsubscribe at any time.



Didn’t sign this petition? If you did not sign this petition, or if you have any questions, please contact our Helpdesk who will be happy to help you.




Privacy policy

We’d love to hear from you! Contact us through our help centre.

Change.org  ·  548 Market St #29993, San Francisco, CA 94104-5401, USA


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kontaktinformation fra Gulesider
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 09:09
Til: juridisk
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 4. aug. 2020 kl. 19:39
Subject: Kontaktinformation fra Gulesider
To:


Hvorfor sensurerer du adressen din hele tiden? Alle vet jo hvor du bor.


---------------------------------------------------------------------
Kontaktinformasjon:


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg)


Les mer om personen: (Sensurert av johncons-blogg)


---------------------------------------------------------------------
Laila Monica Nikolaisen (lail-ni@online.no) har sendt deg denne fra gulesider.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Alle som vokser opp i Norge, blir rasister
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 08:41
Til: Morgenbladet as
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, PFU Pressens faglige utvalg , fmovpost
Hei,

jeg ønsker å få vite, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe der, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere.

Det virker som at dere på kundeservicen er helt hjemme, (dere skriver mailer med varierende skrift-størrelse, blant annet).

Så jeg ønsker at dere sender om dette, til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



ons. 5. aug. 2020 kl. 13:18 skrev Morgenbladet as :
Hei,

Vi har fått sjekket opp dette litt nærmere nå.
Dette har dessverre tatt litt tid på grunn av ferieavvikling hos de personene som sitter med dette, så det må vi bare beklage.

Etter en sjekk så har vi funnet ut at du ble lagt inn på listen i sommer. Det ble gjort ved et av skjemaene vi har for dette på nettsiden vår (morgenbladet.no).
Vi kan ikke se hvem som har gjort dette, eller spesifikk dato eller klokkeslett for det.

Vi sender ikke nyhetsbrev til andre enn kundene våre, eller til de som har meldt seg på via dette skjemaet.

Om noen andre har gått inn å meldt deg på din adresse kan jo hende, men vi har ikke meldt deg på.

Håper dette kan hjelpe deg.
Si fra dersom du skulle ha flere spørsmål.

Vi ønsker deg en god dag.

Med vennlig hilsen
Daniel Christiansen

Morgenbladet Kundeservice






Til: "Morgenbladet as"

Dato: 13.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Klage/Fwd: Alle som vokser opp i Norge, blir rasister





Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg har også bodd mange år, i England.



Og der sa de Mr. Ribsskog.



At dere skal være så dus, (i hilsenen), blir klamt/ekkelt, synes dette.



Vennligst send dette til din overordnede.



Skjerpings!





man. 15. jun. 2020 kl. 11:35 skrev Morgenbladet as :



> Hei Erik,

>

> Takk for din henvendelse.

>

> Har du ikke meldt deg på nyhetsbrevet vårt?

> Vi kan ikke finne noe abonnement på deg her, så det er ikke grunnen til at

> du har fått nyhetsbrevet.

>

> Hvis du har meldt deg på via en lenke i en av e-postene våre, eller via en

> funksjon på nettsiden?

>

> Vi ønsker deg en god dag.

>

> Med vennlig hilsen

> Daniel Christiansen

>

> Morgenbladet Kundeservice

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "juridisk"

>

> Dato: 12.06.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Alle som vokser opp i Norge, blir rasister

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

>

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

>

>

> Vennligst rydd opp!

>

>

>

> Med hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> ikke

>

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> jeg).

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Morgenbladet

>

> Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 13:36

>

> Subject: Alle som vokser opp i Norge, blir rasister

>

> To:

>

>

>

>

>

> De nyeste sakene fra denne utgaven av Morgenbladet.

>

>

>

> Les i nettleseren

>

> [image: 5ab9a40f-549b-4619-92c2-d7fd6e34e6b4.png] [image:

>

> 5ab9a40f-549b-4619-92c2-d7fd6e34e6b4.png]

>

>

>

> Elise Dybvig

>

> Journalist

>

>

>

> Ingrid Grønli Åm

>

> Journalist

>

>

>

> George Floyds død har truffet Norge og Skandinavia med stor kraft. Samtidig

>

> ser vi at den norske antirasismen har forandret seg. Et til dels teoretisk

>

> vokabular, med begreper som «svarthet» og «hvithet», «rasifisering»,

>

> «melaninrik» og «hvite privilegier», har fått større gjennomslag.

>

> Bevisstheten har økt, samtidig kan det synes som om antirasismen har blitt

>

> mer konfronterende. Tjener det kampen?

>

>

>

> Vi har snakket med

>

> et knippe aktivister, debattanter og skribenter fra Norge, Danmark og

>

> Sverige for å få dem til å reflektere rundt dagens antirasistiske kamp og

>

> vokabularet som preger den. Hvordan snakker man best om rasisme i

>

> Skandinavia? Har dagens begrepsbruk noen ulemper eller slagsider? Og hvilke

>

> strategier er mest effektive i kampen mot hjemlig rasisme?

>

> ------------------------------

>

> Alle som vokser opp i Norge, blir rasister

>

>

>

> Guro Sibeko tror det er lærerikt for hvite å bli sett på som en gruppe. Les

>

> mer

>

>

>

> ------------------------------

>

> Trenger hvite å gå i terapi?

>

>

>

> Jeg trodde det var en spøk. Nå er jeg ikke så sikker lenger, skriver

>

> Ane Farsethås, som har gått i hvithetsterapi. Les mer

>

> ------------------------------

>

> KAMPANJE: Få 50% på Morgenbladet!

>

>

>

> ------------------------------

>

> Prinsessen og alle skrivefeilene

>

>

>

> Hvorfor deler kronprinsessen ordene? Les mer

>

> ------------------------------

>

> Historien om amerikansk rasisme er til å miste pusten av

>

>

>

> Ny historisk forskning setter amerikanske helter som Abraham Lincoln og

>

> Thomas Jefferson i et grelt lys, skriver Ketil Raknes. Les mer

>

> ------------------------------

>

> La oss diskutere med innestemme

>

>

>

> Det er ikke mer galt å snakke om tallfesting på innvandringsfeltet enn i

>

> helsevesenet og skolevesenet, mener Torbjørn Røe Isaksen. Les mer

>

> ------------------------------

>

> Vi vet jo at det spres ved dråpesmitte. Vi vet at tøy foran ansiktet

>

> stanser 90 prosent av dråpene

>

>

>

> Covid-19-responsen forsinkes av et snevert kunnskapssyn. Det kan bli den

>

> evidensbaserte medisinens bane, tror Oxford-professor. Les mer

>

> ------------------------------

>

> *Hvem er verst politikere eller humanister?*

>

>

>

> Hva skjer når tafatte humanister og oppadstrebende politikere møtes? Da får

>

> man slikt som det felles forslaget fra Ap, Sp og Frp om endring av

>

> kunnskapsreformen, skriver Gudmund Hernes. Les mer

>

>

>

> ------------------------------

>

> Ikke døm biblioteket etter omslaget

>

>

>

> Det nye Deichmanske Hovebibliotek er en storslagen gave til Oslo-borgerne

>

> men ikke til Oslo by. Les mer

>

> ------------------------------

>

> *Mark Zuckerberg vil bli keiser, og Facebooks nye tilsynsråd kommer ikke

>

> til å stå i veien for ham*

>

>

>

> Uansett hvilken makt tilsynsrådet gis, har det ingen legitimitet utover den

>

> som overrekkes fra Facebook, skriver Martin Gedde-Dahl. Les mer

>

>

>

> ------------------------------

>

> *Det er ikke rart at klimaforkjemperne stadig taper*

>

>

>

> Mange av dem som stemmer på Ap, Sp og Høyre mener sikkert det er nødvendig

>

> med mer kraftfulle tiltak for å få ned klimautslippene. Likevel forblir de

>

> i sine gamle partier, skriver Aslak Bonde. Les mer

>

>

>

> ------------------------------

>

> Hvilket ideologisk univers kom Philip Manshaus fra?

>

>

>

> Terrorstafetten Philip Manshaus gikk inn i, er neppe slutt, skriver Lasse

>

> Josephsen. Les mer ...

>

> ------------------------------

>

> Den milde kjempen

>

>

>

> Før dødsfallet hans tente gnisten til det som er blitt en global bevegelse

>

> mot rasisme, undertrykking og politivold mot svarte, var George Floyd en

>

> synlig skikkelse i Houstons hiphopmiljø. Les mer

>

>

>

> ------------------------------

>

> Fredag 5. juni 2020

>

>

>

> *Fotoessay: *Dagen da tusenvis av demonstranter fylte Oslos gater i kampen

>

> mot rasisme. Les mer

>

> Følg oss på Twitter | Følg oss på Facebook <#m_2514884230220429851_>

>

> | Send til en venn

>

> *Copyright © 2020 Morgenbladet. Alle rettigheter.*

>

> Du mottar denne eposten fordi du har sagt ja til å få et eller flere av

>

> Morgenbladets redaksjonelle nyhetsbrev.

>

> *Vår postadresse er:*

>

> Morgenbladet

>

> Christian Kroghs gate 16

>

> Oslo, 0107

>

> Norway

>

>

>

> Add us to your address book

>

>

>

> [image: Email Marketing Powered by Mailchimp]

>

> meld deg av

>

> | oppdater abonnementsinnstillinger

>

> |

>

> vis e-post i nettleseren

>

>

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 08:30
Til: Club Creo
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost , kundeservice@afterpay.no, Faktura RB
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver også, at e-post-adressen min, (eribsskog@gmail.com), er uekte.

Det virker som noe mongo, å si.

For det er jo snakk om e-post-adresse, (det må vel dere vel klare å se, fra min forrige mail, for eksempel).

Men så har noen troll punchet inn min e-post-adresse, i deres, bestillings-system.

Hvis dette er tung for dere.

Så anbefaler jeg igjen, å sende om dette, til en leder/overordnet.

Skjerpings!


man. 3. aug. 2020 kl. 09:30 skrev Club Creo :




Hei Erik,



Takk for din epost! Pga GDPR kan vi dessverre ikke gi ut denne informasjonen, men vi ser at telefonnummeret som er lagt inn i bestillingen ikke er ditt og at epostadressen er uekte. Om du ønsker å politianmelde dette som bedrageri/svindel kan du absolutt gjøre det og da er det politiet som eventuelt kontakter oss og kan få opplysninger om den som har bestilt.



Vi fikk pakken i retur, men hadde ikke dine kontaktdetaljer. Vi har makulert abonnementet og skrevet av fakturaen, så denne behøver du ikke å betale.



Vi beklager selvfølgelig det som har hendt deg og håper at det ikke skjer noe lignende igjen.



Ha en fin dag!



Med vennlig hilsen,

Marianne Bjerkestrand



cid:image001.png@01D3FE71.999C1920



Kundeservice | +47 21 93 6111 | info@clubcreo.com | www.clubcreo.com

Great Products Production Sverige AB
Box 12116, SE-402 42 Göteborg



Från: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Skickat: den 2 augusti 2020 12:33
Till: Club Creo
Kopia: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@inkassoklagenemnda.no; fmovpost ; kundeservice@afterpay.no; Faktura RB
Ämne: Klage



Hei,



jeg viser til Deres faktura fra 21. juli.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe fra deres firma.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet), fra firmaer, med dårlige rutiner.

Jeg sender all troll-posten i retur.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå, at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Thanks for Registering at Special Reserve Games
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 08:21
Til: juridisk
Kopi: support@specialreservegames.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Special Reserve Games
Date: ons. 5. aug. 2020 kl. 20:19
Subject: Thanks for Registering at Special Reserve Games
To:


Thanks for Registering at Special Reserve Games
Hi Erika Grisejenta ,

Thank you for creating your account at Special Reserve Games. Your account details are as follows:

Email Address: eribsskog@gmail.com
Password: [ The password you specified ]

To sign in to your account, please visit Special Reserve Games or click here.

If you have any questions regarding your account, click 'Reply' in your email client and we'll be only too happy to help.

Special Reserve Games
https://specialreservegames.com/

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: GatherContent Best Practices : Collaboration
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 08:16
Til: juridisk
Kopi: paul@gathercontent.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Paul from GatherContent
Date: ons. 5. aug. 2020 kl. 23:10
Subject: GatherContent Best Practices : Collaboration
To:



Hi Erik,

Do you ever find yourself asking "How will I get all stakeholders involved in content creation?" This is a common challenge among Higher Education institutes, especially when you factor in the sheer volume of individuals who would be involved in creating course guides

GatherContent commenting & shareable links are designed to make this process as easy as possible

Commenting

Assign individuals to content items and have live commenting providing a feedback process for your content creation.


Shareable Links

If you require a more frictionless approach you can use a shareable link, allow individuals to view. comment, edit and approve without the need for them to sign up for a GatherContent account


Invite some people into your GatherContent account and test out our collaboration features!

Thanks

GatherContent Team

"Because of GatherContent, we rarely have trouble getting content from clients on time now. To me, this is amazing. In 15+ years, that’s always been a problem (in fact, the main problem). All of a sudden, only 10% of our projects get delayed because of content. Before, it was 90%."

Don Elliott, Director of Production at Gravitate


  intercomavatar Paul from GatherContent
Unsubscribe from our emails
intercom

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
VB: Klage
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 07:55
Til: Christian Ruden
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , juridisk , Faktura RB , kundeservice@courlux.com
Hei,

det høres litt rart ut, at det ikke skal være mulig, å finne ut, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Hvis noen bølle-ringer, så kan man jo ringe opplysningen, og få tak i navnet.

Så det må vel være mulig for deres IT-avdeling for eksempel, å finne ut om dette, (skulle man tro).

En direktør, som har så mange folk under seg, skulle man vel tro, at burde klare, å finne ut noe sånt.

Så dette var dårlig, (må jeg si).

Skjerpings!

Og det at dere sperrer for mitt navn, vil jo ikke være noe hjelp, for andre borgere/kunder.

Det virker ikke som at dere egentlig bryr dere om dette problemet, når dere ikke har tenkt å endre deres dårlige rutiner.

(Det er for enkelt, for troll/terrorister, å bestille i andre folk sitt navn, fra dere, virker det som.

Kanskje dere burde hatt forskudds-betaling, for eksempel.

Da ville nok dette problemet har forsvunnet av seg selv.

Hvis jeg skulle tippe).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere er også vel dus/personlige i hilsenen, osv.

Det er vel ikke vi i Norge, så vant til.

Så når dere har med nordmenn å gjøre, (når det gjelder forretningsdrift), så kan kanskje dere svensker slutte å være så klamme, tenkte jeg.

Men det er vel å tro på julenissen.

Skjerpings!


tor. 6. aug. 2020 kl. 09:45 skrev Christian Ruden :
Hej Erik



Jag är VD på Silverhuset som sköter marknadsföring och Kundeservice i Norden på uppdrag av Courlux International.



Jag har fått nedan konversation via vår Kundeservice som hjälpt dig

Att kreditera fakturan.



Vi vet inte vem som bestillt i ditt namn. Det händer inte ofta men det sker dessvärre ibland.

Vi kan se att IP adressen är från Tyskland men inte mer.



För att förhindra liknande i framtiden kan vi lägga in en spärr på ditt namn och adress i vårt register.

Då kan vi förhindra nya beställningar i ditt namn i vårt system men det gör också att du själv ej kan bestille.

Är det en lösning som kan fungera? (Kundeservice har redan gjort det)



Har du andra frågor är du velkommen att ringe mig.





Hälsningar



Christian Rudén

VD

Silverhuset Holding AB

Box 48, 182 11 Danderyd

Besöksadress: Brovägen 5, 182 76 Stocksund



Mobil: +46 70 731 50 21

E-post: christian.ruden@silverhuset.se







Från: Courlux
Skickat: den 4 augusti 2020 08:42
Till: Christian Ruden
Ämne: FW: Klage





From: Erik Ribsskog
Sent: 30 July 2020 13:22
To: Courlux
Cc: juridisk; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Faktura RB; kundeserviceCourlux; post@inkassoklagenemnda.no
Subject: Re: Klage



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 6. jul. 2020 kl. 08:38 skrev Courlux :

Hei,



Vi har kreditert fakturaen, så du trenger ikke betale for den.



Med vennlig hilsen

Marcus Courlux kundeservice

From: Erik Ribsskog
Sent: 04 July 2020 05:54
To: Courlux
Cc: juridisk; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage



Hei,

det høres rart ut, at dere ikke vet, hvem som har bestilt, i mitt navn.

Andre firmaer klarer ihvertfall å opplyse om ip-adressen til de som har bestilt.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 30. jun. 2020 kl. 08:51 skrev Courlux :

Hei,



Dette var ikke morsomt å høre.

Vi kan dessverre ikke vite hvem som har bestilt dette i ditt navn.



Vi har mottatt pakkene i retur nylig, så du skal ikke betale for det.

Vi legger en spärr her også slik at ingen kan kjøpe i ditt navn.



Med vennlig hilsen

Marcus Courlux kundeservice

From: Erik Ribsskog
Sent: 28 June 2020 22:20
To: kundeserviceCourlux
Cc: juridisk; post@inkassoklagenemnda.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; Faktura RB; Courlux
Subject: Klage



Hei,

jeg har fått tre fakturaer fra dere, (sendt fra Malta), i posten, tidligere denne uken.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe av dette.

Det er noen idioter/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg vil dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender all 'troll-posten' i retur.

Så dette skal dere ha fått tilbake.

Skjerpings!

Bloggarkiv