Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. november 2022

Det huset som brant ned på Bergeråsen natt til i dag (hvor sju hunder døde) var visst Havnehagen 8, som var barndomshjemmet til min tidligere kamerat Ulf Egil Havmo. Noe sånt

havnehagen 8


PS.

Her er mer om dette (fra Fremtiden 15. mars 2016):

havmo sitt hus


PS 2.

Enda mer om dette:

havnehagen brann

https://www.svelviksposten.no/to-personer-huslose-etter-brann/s/5-57-2016061

PS 3.

Jeg var gjest i dette huset, en håndfull ganger, rundt midten av 80-tallet.

(De hadde blant annet noe kitsch der (en Venezia-gondol (i plast) eller noe lignende) fra deres lange Italia-ferie (som muligens var fra juni/juli til september/oktober eller noe, i 1982).

Noe sånt).

Og jeg husker at jeg stod bak de bilene der en gang.

Og så sa Ulf sin mor, til Ulf, at han måtte spise, ellers skrumpa magesekken hans inn.

Men Ulf og jeg var ikke så glade i mat.

(På den tida).

Vi var mest glade i potetgull og godteri.

(Sånn som jeg husker det).

Og det var vel sånn, at jeg (fra da jeg bodde hos min mor i Larvik osv.) var vant til å gå, i X antall timer/dager, uten mat.

Og når Ulf da besøkte meg (i Leirfaret 4B, hvor jeg bodde aleine).

Så var jeg ganske kresen muligens, og maten jeg kjøpte inn for helgen (jeg pleide å få en hundrings av min farmor) ble kanskje spist opp på lørdagen.

Og så spiste jeg kanskje ikke, før det ble mørkt.

(Da pleide jeg å snike meg ned til der min far bodde (hos Haldis Humblen).

Og finne noe iskrem (eller noe lignende) i garasjen (hvor Haldis hadde noen av sine mange frysere).

Husker jeg).

Og hvis Ulf da hang hos meg.

(Han ville en periode være som meg (da mente han vel muligens at han ikke ville være ungdomskriminell).

Noe sånt).

Så fikk nok ikke han i seg så mye mat han heller.

Det lå kanskje en halv gulost i kjøleskapet.

Men brødet var kanskje noen dager gammelt, og ikke så fristende.

(Jeg/vi forbant kanskje disse gulost-brødskivene med skolen/matpakka.

Og så skydde vi de kanskje litt, i helgene.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så var det sånn.

At min mors foreldre kjøpt et hus i Nevlunghavn (utafor Larvik) på midten av 70-tallet.

Og det huset var muligens litt katta i sekken.

For jeg har nokså nylig funnet ut, at det huset, hadde vært eiet, av noen kjente nazister (fyrvokter Edvardsen & Co.) under krigen, osv.

Og jeg vet ikke om det var fordi at min mor og hennes foreldre liksom skulle ape disse nazistene.

Men en sankthansaften.

(Det kan kanskje ha vært sankthansaften 1978.

Eller sankthansaften 1977).

Så måtte min lillesøster Pia og jeg (som hadde feiret sankthans der, et par år tidligere, da vi våket, halve natta (til det ble lyst igjen) ute i skjærgården, etter at min morfar (og min mor) hadde rodd oss ut til en øy).

Vi måtte legge oss, i sju/åtte-tida, om kvelden.

I et kammers (i Blombakken 9) som vendte ut mot gata.

Og i dette litt gamle skipperhuset (som var bygget sammen med et bryggerhus).

Så var det nokså lytt.

(Vinduet stod kanskje åpent).

Så vi lå da (hele kvelden) og hørte på at barne-familier osv., gikk fra campingplassen (Oddane Sand) og ned til havna (hvor de kanskje så på sankthans-bålet, eller noe lignende).

Og det var jo litt som tortur, å ligge der, i flere timer, uten å få sove.

(Mens vi måtte høre på, at unger på vår egen alder (og kanskje enda yngre).

Hadde det morsomt/hyggelig.

For å si det sånn).

Og jeg tenkte at jeg skulle trøste Pia litt.

Og så fortalte jeg om hvordan det ville bli, å besøke min far og de igjen (eller om det var å flytte dit).

Og da hauset jeg kanskje opp det stedet (Sand/Berger) litt.

Og jeg skrøyt av at vi kom til å få masse brus og godteri (som vanlig, må man vel si) hos min far og de.

Og at vi fikk lov til å være oppe lenge, osv.

Så da min mor fikk en 'attpåklatt-unge' (min yngre halvbror Axel) noen måneder/år seinere.

Så var det sånn, at min mor, plutselig sa (i forbindelse med at vi fikk ei litt lite likandes hushjelp, fra kommunen) at: 'Du får bo hos din far, hvis du ikke er snill'.

(Noe sånt).

Og det hadde jeg jo drømt om.

(Kanskje ikke akkurat på den tida.

Men ihverfall på den nevnte sankthansaftenen.

Og det var også sånn (rundt midten av 70-tallet) at jeg flere ganger, hadde låst meg inn på do (hos min fars foreldre).

Når min mor og stefar skulle hente meg.

Husker jeg).

Så det å flytte til min far, var jeg helt klar for.

(Må jeg si).

Så jeg begynte da å smelle med dørene osv. (i Jegersborggate i Larvik, hvor min mor da bodde).

Og da fikk jeg lov (etter noen uker) å flytte til min far.

Og da syntes vel de i min fars slekt, at dette var gjevt, i begynnelsen.

(For jeg var jo gromgutten i slekta, osv.

For å si det sånn).

Men det ble kanskje ikke akkurat som jeg hadde tenkt.

Jeg måtte jo bo aleine etterhvert.

Og det med godteri og brus og sånn.

Det ble kanskje ikke nøyaktig som jeg hadde spådd (den nevnte sommerkvelden i Nevlunghavn).

Men jeg overdrev da kanskje litt, for å trøste min lillesøster.

Og så gikk det kanskje ikke helt troll i ord, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Mer om Ulf og dem sin mystiske sommerferie (fra 'Min Bok'):

ulf sin ferie


PS 6.

Ulf fortalte at hans storebror Jens Åge var veldig populær blant damene på Frøya (og Ulf ville vel også ha det til, at jeg (som var seint i puberteten, og derfor venta litt med å sjekke damer) også ville ha fått meg dame der):

ulf frøya

PS 7.

Det kan kanskje ha vært sånn, at Ulf og dem, egentlig var på Frøya, sommeren/høsten 1982.

Og så har de sagt (til rektor Borgen, på Berger skole) at de var i Italia.

(For de tenkte kanskje, at skolens folk, da ville si, at det var greit, å ta lenger ferie.

Noe sånt).

Selv om det ikke forklarer den nevnte gondol-pynten dems.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Den som 'kringkastet', at Ulf og dem var i Italia.

(På skolen).

Det var muligens min klassekamerat Ronald Lund.

Hm.

Eller om det kan ha vært Frode Vidar Holm.

(Noe sånt).

Det var ihvertfall noen i klassen.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Mer om denne brannen:

brann på berger

PS 10.

Nå var det forresten en brann, i Sandsveien (et par steinkast unna) for X antall måneder siden.

Og der døde det fire mennesker (hvis jeg ikke tar helt feil).

(Noe som er kjent fra media osv.).

Så det blir kanskje feil å fokusere for mye på den siste brannen.

(Selv om dette var midt på Nedre, på Bergeråsen, med nabo-hus på alle kanter (i Havnehagen).

Og Nedre/Bergeråsen/Havnehagen har jeg jo blogga mye om, i årenes løp.

For å si det sånn.

Da jeg flytta fra min mor i Larvik, til min far på Berger, høsten 1979.

Så hang jeg en del i Havnehagen, siden at jeg kun kjente min yngre fetter Tommy, på Bergeråsen.

Og han pleide å henge en del i Havnehagen (han var i samme gjeng som Jørn Winters osv.).

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

De som jeg har blogga om, som bodde like dette 'brann-huset'.

Det var Petter og Christian Grønli, som bodde i Havnehagen 4 (hvor det døde litt mange (Thor Furuheim og Tove Grønli) på mistenkelig vis (må man vel si) på begynnelsen av 80-tallet).

Og Anne Uglum og dem.

Og Jørn Winters og dem.

Og Scott Johansen (som nå er kjent som internett-kriger) og dem.

(For å si det sånn).

Og også Leif Arne Pedersen (som min søster Pia var begeistret for) vokste opp, over gaten (mer eller mindre) for det huset som brant nå.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nyhetsbrev fra FRI Oslo og Viken - Drammen Pride 2021
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 20:46
Til: Cathrine Schøne <cathrine@foreningenfri.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det med innmeldingen, er det bare noe dere sier, lurer jeg.

Dette vil jeg gjerne har svar på, fra en overordnet der og.

Og dere har ikke opplyst, hva navnet på nett-trollet (som bestilte dette) var.

Så om dere kan sende dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 16. mar. 2022 kl. 13:28 skrev Cathrine Schøne <cathrine@foreningenfri.no>:
Hei,
Takk for henvendelsen din.
Jeg kan forsikre deg om at du finnes ikke i vårt system nå.
Innmeldinger skjer bare med direktebetaling nå, så det er usannsynlig at du vil bli utsatt for dette igjen.
Du kan da regne dette som en forhindring for gjentakelse.
Ønsker deg en riktig fin dag :)

Med vennlig hilsen/ Kind regards,
Cathrine Schøne
Medlemssekretær/ membership secretary 

Pronomen/pronouns: hun/henne, she/her

FRI - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold

Sentralbord/ Switchboard +47 23 10 39 39

Addresse/ Address: Mariboesgate 13, N-0183 Oslo
www.foreningenfri.no


ons. 16. mar. 2022 kl. 10:26 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 18:02 skrev Cathrine Schøne <cathrine@foreningenfri.no>:
Hei,

Takk for henvendelsen din.
Her er det åpenbart noen som kjenner til deg, som driver gjøn.
Du har blitt tulleinnmeldt i FRI før og dette er ikke noe vi gjør.
Vi holder personvern på et høyt nivå. 
Sjekk din omgangskrets for hvem som står bak. 
Legg merke til e-postadressen de meldte deg inn med: eribsskog+ekstremtHomofil-250770(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)Bekkestua@gmail.com

Jeg kan bekrefte at også denne innmeldingen er nå slettet.

Jeg ønsker deg lykke til i å finne den eller de som står bak.

God helg!
 
Med vennlig hilsen/ Kind regards,
Cathrine Schøne
Medlemssekretær/ membership secretary 

Pronomen/pronouns: hun/henne, she/her

FRI - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold

Sentralbord/ Switchboard +47 23 10 39 39

Addresse/ Address: Mariboesgate 13, N-0183 Oslo
www.foreningenfri.no


tor. 11. nov. 2021 kl. 14:19 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FRI Oslo og Viken <foreningenfri@zubarus.com>
Date: tor. 12. aug. 2021 kl. 17:05
Subject: Nyhetsbrev fra FRI Oslo og Viken - Drammen Pride 2021
To: <eribsskog+ekstremtHomofil-250770(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)-(Sladdet av johncons-blogg)Bekkestua@gmail.com>


Kjære medlem i FRI Oslo og Viken,

nå er det endelig klart for Drammen Pride! 

13.-15. august er det festival i Drammen, og programmet byr på mye for både store og små.

Få med deg alt fra Regnbuemesse til Pride for ungdom, kink-foredrag og DJ Deadswan på fredagen. 

På lørdagen det klart for regnbuelek for de minste, debatt, skeiv håndarbeidsklubb og den store kulturbegivenheten - Pride Night!


Les mer og kjøp billetter til Drammen Pride Night nå!

Og på søndagen er det klart for Afternoon tea og jazz, piknik i parken og en ungdomsfest. 

Sjekk ut hele PRIDE-programmet i Drammen!



Fredrikstad Pride
16.-22. august er det så klart for Fredrikstad Pride 2021. 
Les mer og følg Fredrikstad Pride på facebook!




Moss Pride
Bli også med på den første Pride-markering i Moss 28. og 29. august 2021.
Les mer --> https://www.mosspride.com/



Son Pride
Save the date! Son Pride 2021 arrangeres lørdag 4. september. Les mer!






Regnbuetelefonen: Bli med som frivillig!




Delta på vårt opplæringskurs 25. august klokken 17.00! 

Regnbuetelefonen er et telefonvenntilbud for voksne og eldre skeive - LHBTI+ personer - som ønsker seg en fast telefonvenn å prate med en til to ganger i uka. 

Tilbudet lages med frivilligkraft. Vil du bli frivillig telefonvenn?

Les mer om opplæringskurset her!



Tusen takk for at du er medlem
Tusen takk for at du støtter det frivillige arbeidet i organisasjonen vår, er med som medlem, står opp for og beskytter rettighetene og livene til de av oss som er ekstra utsatt for diskriminering og utenforskap i samfunnet.

 Alt godt, 

hilsen FRI Oslo og Viken
www.friosloviken.no 

PS! Medlemskontingent for 2021 er sendt ut.
Har du ikke mottatt fakturaen eller har du spørsmål om den? Ta kontakt med medlemssekretær cathrine.schone@foreningenfri.no.

Jeg sendte en e-post til Statens Arkiver (i Danmark)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Adelsbrev 2/Fwd: Adelsbrev/Fwd: Adeler-skifte-dokument 251 - 271/Fwd: Adeler-skifte-dokument 226 - 250/Fwd: Adeler-skifte-dokument 201 - 225/Fwd: Adeler-skifte-dokument 176 - 200/Fwd: Adeler-skifte-dokument 151 - 175/Fwd: Adeler-skifte-dokument 76 ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 20:29
Til: spoergarkivaren <spoergrigsarkivet@sa.dk>
Kopi: Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, info@transparency.org.uk, solvit@erst.dk, brevikhistorielag@gmail.com, mailbox@sa.dk, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg tror jeg hadde litt corona da jeg dreiv med dette.

Men det fremgår vel i den sensurerte delen av mailen, hvorfor jeg sendte til dere.

(Da jeg bodde i Liverpool sentrum (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011) så bestilte jeg noen skifte-dokumenter, etter min mormors tante/moster Magna 'Meme' Adeler f. (Gjedde) Nyholm og hennes ektemann Holger Adeler (som var baron og Cort Adeler sin siste etterkommer i Norden).

Så det var vel på grunn av noe rundt dette, at dere fikk en kopi).

Jeg har også lest, at dere har et Adelersk arkiv, i København (enten dere eller en lignende etat).

Det har jeg prøvd å få tilgang til tidligere.

Det hender jeg drar til Køben med DFDS (selv om de har noen 'nazi-aktige' vektere/sikkerhetsvakter).

Hadde det vært mulig å kikke på dette arkivet deres en gang (det er bare snakk om en time eller noe, for den ferja er ikke så mange timene i land).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var forresten sånn, at dere nektet å sende Adeler-skifte-dokumentene (etter Magna og Holger Adeler) til hovedbiblioteket i Liverpool.

For da kunne jeg kopiert de selv der, for en brøkdel av prisen.

Hva er vitsen med dette EU/EØS-greiene, hvis det ikke funker, lurer jeg.

Men Danmark er kanskje litt fanget i EU (de er EU sin rabagast, må man vel si).

Og det er en ting.

Men at det skal gå ut over min lommebok.

Det er ikke så artig, må jeg si.

Skjerpings!


ons. 9. mar. 2022 kl. 09:06 skrev spoergarkivaren <spoergrigsarkivet@sa.dk>:
Kære Erik Ribsskog

 

Jeg kan se vi hos Rigsarkivet er kommet med i en lang tråd som du har haft med flere andre personer.

 

Har du/I et konkret spørgsmål til Rigsarkivet? Hvis ja, må du meget gerne tydeliggøre hvad det går på.

 

Mange hilsner

Rigsarkivet

Martin Sejer Danielsen
Arkivar, ph.d.
Brugerservice

Rigsarkivet
Kalvebod Brygge 34, 1560 København V
Telefon: 33 92 33 10
mailbox@sa.dk | www.sa.dk


Rigsarkivet behandler og beskytter dine personoplysninger
Rigsarkivet er dataansvarlig for data og personoplysninger, du afgiver til os i mails og på Rigsarkivets hjemmesider og blanketter.

I Rigsarkivets privatlivspolitik kan du læse om, hvordan vi indsamler og bruger personoplysninger, om formål og behandlingsgrundlag og om samtykke, sikkerhed og dine rettigheder. Det er også i privatlivspolitikken, du finder kontaktoplysninger til Rigsarkivets databeskyttelsesrådgiver.
Læs også om digital kommunikation med Rigsarkivet.

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 7. marts 2022 12:38
Til: xxxx
Cc: xxxx; # Rigsarkivet <mailbox@sa.dk>
Emne: Re: Adelsbrev 2/Fwd: Adelsbrev/Fwd: Adeler-skifte-dokument 251 - 271/Fwd: Adeler-skifte-dokument 226 - 250/Fwd: Adeler-skifte-dokument 201 - 225/Fwd: Adeler-skifte-dokument 176 - 200/Fwd: Adeler-skifte-dokument 151 - 175/Fwd: Adeler-skifte-dokument 76 ...

 

Hei,

jeg har sendt det vi avtalte nå.

Beklager at det var mye filer.

Jeg skjønner at dette er kjedelige greier.

Så jeg skal ikke plage dere mer.

Får håpe at ordføreren i Nissedal også dukker opp.

Erik Ribsskog

 

man. 7. mar. 2022 kl. 08:25 skrev Rune Engen-Glug <rune@bamblebruk.com>:

 

[JEG HAR AF FORTROLIGHEDSHENSYN SLETTET DEN LANGE TRÅD DER FULGTE HEREFTER]

 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re:(ThonHotelsID: 39198) Re: Klage/Fwd: Velkommen til Thon DISCOVERY
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 19:39
Til: Service Olav Thon <service@olavthon.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg synes det høres litt tafatt ut, når dere sier, at dere ikke kan finne ut om dette.

Dette er ikke en engangshendelse.

Og andre firmaer klarer å finne IP-adressene (til nett-trollene) osv.

Og jeg har også bedt om (i den forrige mailen) at dette sendes oppover.

Så om dere kan sende dette til daglig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. mar. 2022 kl. 12:28 skrev Service Olav Thon <service@olavthon.no>:
Hei Erik, 

Viser til samtale mellom deg og min kollega. 

Vi har slettet medlemsskapet som ble opprettet feil og det er dessverre ikke mer vi kan gjøre med denne saken. 

Vi har ikke mulighet til å se hva som har skjedd annet enn hva min kollega forklarer. 

Jeg beklager så mye ulempene dette kan ha medført. 

 

Ønsker deg en fin dag videre! 

 

Med vennlig hilsen / Best Regards

Kaja Folkøy

Call Center Manager

+47 21496900



Thon Hotels

Stenersgata 2A, 0184 Oslo

 

thonhotels.no

olavthon.no

 

 

 
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 26/02/2022 17:51
Til: Thon Hotels Service <service@olavthon.no>
Kopi: nyhetsbrev@i.thonhotels.no,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Thon DISCOVERY
 
Hei,

i den forrige mailen, så ba jeg dere, om å sende dette opp, til deres direktør/eier Thon.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
tir. 16. nov. 2021 kl. 09:10 skrev Thon Hotels Service <service@olavthon.no>:
Hei Erik,

 

Det vi kan gjøre er å slette dette medlemskapet.

Vi kan dessverre ikke skjønne hva som har skjedd, men om du ikke har opprettet medlemskapet så ser vi ikke nødvendigheten med å beholde det.

 

Videre ønsker jeg at vi forholder oss til en rolig og profesjonell tone i videre kommunikasjon.

 

Med vennlig hilsen / Best Regards

Nhan Ton Tran

Bookingkonsulent HK

+47 21 49 69 00



Thon Hotels

Stenersgata 2A, 0184 Oslo

 

thonhotels.no

olavthon.no

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: søndag 14. november 2021 14:26
Til: Thon Hotels Service <service@olavthon.no>
Kopi: nyhetsbrev@i.thonhotels.no; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Thon DISCOVERY

 

Hei,

nå har jeg drevet med slektsforskning i mange år, og jeg ville nok ha visst det, hvis det hadde vært en eneste person i verden, som het Erika Ribsskog.

Så dere juger så det renner av dere, må jeg si.

Det er sånn at noen jævler/nett-troll bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Så dere får heller sende det til han skalla gubben som alltid fryser på huset.

Siden at dere andre der har litt tung for det, (virker det som).

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

tor. 29. jul. 2021 kl. 09:47 skrev Thon Hotels Service <service@olavthon.no>:

Hei Erik,

Takk for din henvendelse til Thon Hotels.

 

Her er det nok noen som har opprettet et medlemskap og lagt inn feil epostadresse.

Noen som heter Erika og ikke Erik.

 

Mailen din er slettet fra dette medlemskapet og vi beklager ulempene dette kan ha medført.

Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det er noe annet du lurer på!

 

Med vennlig hilsen

Nhan T. Tran

Teamleder THSC

+47 21 49 69 00



Thon Hotels

Stenersgata 2A, 0184 Oslo

 

thonhotels.no

olavthon.no

 

YVennligst tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten. 

Please consider the environment before printing this e-mail.

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: onsdag 28. juli 2021 19:15
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: nyhetsbrev@i.thonhotels.no; Thon Hotels Service <service@olavthon.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkommen til Thon DISCOVERY

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Thon Hotels <nyhetsbrev@i.thonhotels.no>
Date: ons. 28. jul. 2021 kl. 13:00
Subject: Velkommen til Thon DISCOVERY
To: <eribsskog@gmail.com>

 

Bli kjent med dine medlemsfordeler                                                                                                              



 



 






ERIKA RIBSSKOG

 

Medlemsnr.: 8983975374

Bonuspoeng: 0

Poeng til forfall: 0

THON HOTELS













 



Bestill   |    Tilbud   |    Logg Inn

DISCOVERY



 



 





VELKOMMEN TIL THON DISCOVERY



Hei

Vi vil alltid gjøre vårt beste for at du får hyggelige hotellopphold hos oss.

Som medlem i Thon DISCOVERY vil du nyte godt av mange fordeler. Blant annet ønsker vi deg velkommen med gratis vannflaske og avis ved innsjekking.
Gjennom vår samarbeidspartner, Global Hotel Alliance får du også tilgang til de samme fordelene på mer enn 500 førsteklasses hoteller verden over.

Med vennlig hilsen
Thon DISCOVERY





 

SE MEDLEMSFORDELER

 







 



 







MIN SIDE



Her får du enkelt oversikt over opptjente poeng og medlemsstatus. I tillegg kan du oppdatere profilen på Min side. Poengsaldoen vil oppdateres så fort du har opptjent flere poeng. Velg glemt passord første gang du logger inn om du ikke allerede har opprettet et personlig passord.

 




 

LOGG INN

 





 



 



 



BESTILL ROM



Du får bonuspoeng mens du sover og bestiller du rommet på thonhotels.no får du som medlem 10% rabatt i utvalgte perioder.

Poengene kan du bruke på gratis hotellovernatting eller på gavekort på et av våre nesten 100 kjøpesentre rundt om i Norge.

 




 

BESTILL NÅ

 











 

   
 
facebook

 
 
Instagram

 
 
twitter

 
   
Booking: 21 49 69 00  |  service@olavthon.no


Avmelding  |  Personvernerklæring  |  Min side

 



 



 



 



 




 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra fra 12. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer [106597] - Re: [Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 19:17
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: merja.paavola@fortum.com, hei@motkraft.no, nve@nve.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, postkasse@datatilsynet.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, trond.skjellerud@elvia.no, kundeservice@fortum.com, adwords-support@google.com, post@ustekveikja.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere har fått en kopi-mail siden at jeg har kontaktet dere om en lignende sak før.

Det er noen nett-troll som har overført mitt strøm-abonnement fra Hafslund til Norgesenergi.

(Noe jeg har klaget på mange ganger før).

Og disse nett-trollene har også tagget min mail-adresse med et stygt/ekkelt ord (under registreringen).

Og den mail-adressen (med den ekle taggingen) har dere sendt videre til Elvia.

Og dere nekter visst å rydde opp.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Jeg vet at dere (som Hafslund) nå er eiet av Fortum.

Så man må kanskje kontakte en eller annen 'høvding' i Finland for å få ryddet opp i dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 1. mar. 2022 kl. 14:15 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei Erik, 



Er dette en henvendelse som er ment til oss eller EFI? 







Som strømkunde hos oss får du ekstra billig mobilabonnement - sjekk prisene her!







Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Silje 
Kunderådgiver

NorgesEnergi AS

Tlf 38 10 00 80

Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no


<eribsskog@gmail.com>

February 24th, 2022 13:53

Hei,

men som jeg har skrevet til dere mange ganger.

(Blant annet i min mail fra 8. februar).

Så ønsker jeg å vite navnet, på de nett-trollene, som har bestilt 'dritt' fra dere, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen.

Og jeg må ta med om, at jeg ønsker svar fra en overordnet om dette.

Siden at de underordnede hos dere, er noen slags primadonnaer, (virker det som), som nekter å sende dette oppover, når jeg ber de om det.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 26. okt. 2021 kl. 07:56 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
Hej Erik, 
 
Det här mailet har du skickat fel. Det här har vi inget med att göra.
 
Trevlig tisdag!
 
Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 

 
w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
 

Original Text

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: boligbistand@baerum.kommune.no
CC: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>;kundeservice@norgesenergi.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>;LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>;LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>;juridisk@datatilsynet.no;info@tpas.org.uk;postmottak@asd.dep.no;Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>;postkasse@datatilsynet.no
Sent: 25.10.21 14:40:30
Subject: Deres brev fra fra 12. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer [106597] - Re: [Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
 

Hei,
 
jeg viser til Deres brev fra 12. oktober.

(Se vedlegg).

Dere skriver at jeg må kontakte Nav Bærum for å søke om støtte til å betale strøm-regninger.

Men det har jeg allerede gjort.

(Noe Bærum kommune blant annet, fikk en mail om, (fra meg), her om dagen.

Det er snakk om et Nav-vedtak fra februar).

Jeg har også sendt om dette til riktig department nå, (arbeids og sosialdepartementet), som Nav sorterer under.

På vedtak-brevene fra Nav Bærum, så står det skrevet: 'Bærum kommune', (med store bokstaver), i brev-hodet.

Men ifølge Wikipedia så sorterer visst Nav formelt under det nevnte departementet.

Men det blir litt som noe 'Kafka-aktig' da, når det står Bærum kommune på brevene til Nav, og Bærum kommune samtidig nekter å ta imot mailer til Nav, (og sende de videre til Nav).

Fordi at arbeidsdepartementet visstnok er Nav sin formelle eier/moder-organisasjon.

Da blir det som noe 'Stasi-greier', må man vel si.

Så det må jeg klage på.

Jeg har også sett på Nav sitt nettsted igjen.

Og jeg finner ikke noen mail-adresse til hverken 'Nav-etaten' sitt hovedkontor eller til Nav Bærum, på det nettstedet.

Men nå har jeg sendt om dette til Arbeids og Sosial-departementet.

For da blir dette deres ansvar, sånn som jeg har forstått det.

Og jeg har også sendt kopier til Sivilombudsmannen og Statsforvalteren/Fylkesmannen siden Ålesund brant liksom, om dette.

For her er det snakk om saksbehandler-feil/sabotasje fra Nav, kan det virke som.

Så dette må da være en sak, som er midt i blinken, både for Statsforvalteren og Sivilombudet, (som de vel heter nå).

Og at Bærum kommune skal drive med noe slags snobberi, og nekte å sende mailer videre til Nav Bærum, (som kommunen vel samarbeider med, deler brevark med, og del-finansierer).

Det hører ikke hjemme noen steder, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 25. okt. 2021 kl. 13:28
Subject: Klage/Fwd: Saksnummer [106597] - Re: [Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
To: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Cc: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Info <info@tpas.org.uk>, <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/varsel om tvangsfullbyrdelse fra 18. oktober.

Det er det samme igjen, som i den forrige mailen.

Ifølge mitt sosial-støtte-vedtak fra februar, (som jeg sendte dere her om dagen), så skal Nav betale strømregningene for min kommunale leilighet, (etter at jeg har levert disse hos Nav Bærum), siden at jeg er arbeidsledig og uten inntekt/formue.

Jeg får bare 5.000-6.000 i måneden, til livsopphold.

Så jeg har ikke mulighet til å betale disse dyre strømregningene.

Så dette må dere ta med Nav.

Jeg har levert alle strøm-regningene, innen fristen, hos Nav, (i deres spesielle konvolutter, hvor man skriver på sitt personnummer, saksbehandler-navn og dato).

Saksbehandler er forresten ei Kristin.

(Ihvertfall så har de bedt meg om å skrive det navnet på konvoluttene.

Jeg har ikke hatt møte med noen rådgivere hos Nav siden jeg bodde i Trondheim, i noen måneder, i 2018.

Av en eller annen grunn).

Som sagt så hadde Nav Bærum en avtale med husvert-firmaet Narverud, da jeg bodde på tidligere Thon Hotel Høvik/Esso Motor-hotel, fra 2015 til 2017.

Så det skal være mulig for dere å få disse pengene direkte fra Nav, (vil jeg si).

Jeg har ihvertfall levert alle bilag, på riktig måte, og i god tid innen tidsfristene.

Så hva Nav driver med, det kan man lure på.

Det virker som at de liksom har fått 'mensen', (som noen sier), for å være litt skøyal.

Så dette kan man lure på.

Jeg har siden sist lest om Nav på Wikipedia.

(Mange syntes visst at det var et feilskritt å slå sammen sosialkontoret, arbeidsformidlingen og trygdeetaten.

Og det blir vel mye som en sånn 'black box', hvor personvernet går ad undas, tørr jeg nesten si, etter å ha lært mye om sånt, under min nevnte utdannelse.

Jeg har også en pensjonsbeholdning-sak, (https://johncons.net/pensjonsbeholdningsak.html), mot Nav, (hvor de spiller dumme).

Så dette er kanskje furting fra Nav).

Så her må dere kontakte Nav, som jeg har fortalt dere ørten ganger nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 25. okt. 2021 kl. 12:20
Subject: Re: Saksnummer [106597] - Re: [Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
To: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Cc: <kundeservice@mail.efi.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Info <info@tpas.org.uk>, <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>


Hei,

jeg skjønner at dere nede i bibelbeltet der ikke er så gode på kundeservice.

Nå har jeg gått tre år på handel og kontor, og også gått på NHI og jobbet en mannsalder i dagligvarebransjen, (som Rimi-butikksjef og også som kassa-medarbeider/leder på OBS i Lørenskog, blant annet).

Og hvis jeg hadde behandlet kundene sånn som dere gjør, så hadde jeg nok fått sparken.

Når jeg ber om å få svar fra en overordnet, så synes jeg ikke det er for mye forlangt, at dere sender dette videre oppover.

Sånn er det også med Posten på Sørlandet, at de er like vrange.

For disse nett-trollene har bestilt 'dritt', i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner, under hele coronaen, og også før den tid.

Men det er første gang de har kapret mitt strøm-abonnement.

Og jeg har fått IP-adresser av andre firmaer, (som EFI AS, og ørten andre).

Så jeg kjøper ikke helt disse røver-historiene deres.

Jeg tar dette med Datatilsynet.

Så jeg ber igjen om å få svar fra en leder/overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 25. okt. 2021 kl. 11:26 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei,

 

 

 

Angående IP-adressen må jeg dessverre henvende deg til e-posten vi sendte deg den 20.10.21. IP adressen kan kun utleveres til Politiet når kunde har registrert en anmeldelse.

Hvis dette er et identitetstyveri må du mao anmelde dette til politiet. Du ville da fått samme tilbakemelding fra en av våre ledere. 

 

Jeg ser du også har satt NorgesEnergi på kopi av din henvendelse til Lowell. Du vil få svar fra dem så snart de har behandlet saken. 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Nina
Kunderådgiver

NorgesEnergi AS

Tlf 38 10 00 80
 
Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no
 

<eribsskog@gmail.com>

October 24th, 2021 11:22

Hei,

jeg viser til Deres brev/varsel om tvangsfullbyrdelse fra 14. oktober.

(Se vedlegg).

Dette har jeg forklart dere om.

Dette er det Nav som skal betale, (ifølge vedtak).

Jeg vedlegger også kopi av Nav-vedtak fra februar hvor det fremgår at det er avtalt at Nav skal betale mine løpende strømutgifter.

(Noe jeg har opplyst dere om tidligere).

Jeg bodde på Narverud Apartment, (tidligere Thon Hotel Høvik), for noen år tilbake, (før jeg flytta til England igjen høsten 2017), og da betalte Nav fakturaene rett til Narverud.

Så hvis dere kontakter Nav, så kan de sikkert betale disse pengene direkte til dere.

Jeg vet ikke hvorfor ikke Nav har betalt de allerede.

Jeg har levert alle strøm-regninger, i tide, i Nav sine spesielle 'skjema-konvolutter'.

Så hva de driver med, veit jeg ikke.

Men jeg sender kopi-mail til Bærum kommune så kan de sende det videre til sin underavdeling Nav Bærum, (Nav Bærum har valgt å ikke ha sin mail-adresse på sitt nettsted, av en eller annen grunn, (ihvertfall sist jeg sjekka), ellers så kunne jeg ha sendt en kopi-mail direkte til de).

Jeg synes det er rart at dere ønsker å overbelaste/misbruke rettssystemet med denne saken, når jeg har fortalt hvordan ståa er, og at det er Nav som dere egentlig har et krav mot.

Her sverter dere mitt navn, når det egentlig er Nav som er synderen.

Så dette er destruktivt og som noe slags styggdom, (må jeg si).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg la forresten tilfeldigvis merke til nå, at dere pleier å ha en oransje farge, på logoen/symbolet dere, (den pil-spissen eller hva det skal forestille).

Men nå var den pil-spissen svart, på det brevet jeg fikk.

Det er litt rart hvis et så stort firma som Lowell ikke har råd til farge-blekk, må man vel si.

Så man kan kanskje lure på om det er snakk om noe slags vanstyre hos dere.

(Hvis ikke dere har blitt tatt over av Greenpeace, eller noe lignende.

Kan man kanskje lure på).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 23. okt. 2021 kl. 09:46
Subject: Re: Saksnummer [106597] - Re: [Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
To: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Cc: <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>


Hei,

i min forrige mail så skrev jeg at jeg ville ha svar fra en overordnet.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsket å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 20. okt. 2021 kl. 08:15 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei igjen,

 

Bestilling via internet er det en IP adresse, denne IP adressen kan kun utleveres til Politiet når kunde har registrert en anmeldelse.

Hvis dette er et identitetstyveri må du anmelde dette til politiet.

 

 

Som strømkunde hos oss får du ekstra billig mobilabonnement - sjekk prisene her!

 

 

 

Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Linn Christine
Kunderådgiver

NorgesEnergi AS

Tlf 38 10 00 80
 
Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no
 

<eribsskog@gmail.com>

October 18th, 2021 08:53

Hei,

Bærum kommune sier i sin fornyede kontrakt, at LOS tilbyr gratis strøm, den første måneden.

Så jeg trodde at det var sånn det var hos dere og.

Men det er uansett ikke jeg som har bestilt dette.

Jeg bruker ikke noen tall, i min mail-adresse.

Og det er ikke mitt mobil-nummer.

Så jeg ønsker at dere skal si navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere skal opplyse om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Dette har jeg forklart om tidligere.

Men dette ignorerer dere.

Så jeg ønsker at en overordnet skal svare om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. okt. 2021 kl. 08:21 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei,

 

bekrefter vi har mottatt din henvendelse (kopi).

 

Vi kan bekrefter strømleveranse startet den 01.08.2021 vedr (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua. Måle nr: (Sladdet av johncons-blogg)/ MålepunktID:(Sladdet av johncons-blogg).

 

Strømbestilling var mottatt via norgesenergi.no den 16.07.2021.

Velkomst epost var sendt til eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com den 16.07.2021.

 

Første faktura (faktura nr 88709192) produsert den 13.09.2021. Strøm avregningsperiode 01.08.2021 - 01.09.2021 og nettleie periode fra Elvia AS fra 01.07.2021 - 31.08.2021. Faktura kopi lagt som vedlegg.

Sms påminnelse sendt 04.10.2021 til 91587593

 

 

Som strømkunde hos oss får du ekstra billig mobilabonnement - sjekk prisene her!

 

 

 

Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Linn Christine
Kunderådgiver

NorgesEnergi AS

Tlf 38 10 00 80
 
Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no
 

<eribsskog@gmail.com>

October 18th, 2021 06:37

Hei,

jeg viser til Deres brev/betalingsoppfordring fra 4. oktober.

(Se vedlegg).

Dette har jeg forklart om til dere, (se mail-historie).

Det er noen nett-troll som har 'portert' fra Hafslund til Norgesenergi, i mitt navn, (kan det virke som).

Og så har ikke Hafslund hengt med i svingene.

Og 'porteringen' har skjedd fra juli.

Og så mener ei uten etternavn hos Hafslund, (som skriver på en PC med dårlig Enter-knapp), at det skjedde seinere.

Men da surrer Hafslund, må jeg si.

De driver og bytter navn, og likevel så ber de meg bråkjekt om å kontakte Elvia, som egentlig er/var samme firma som Hafslund.

Så her sendes jeg rundt som en kasteball.

Så det Hafslund driver med, kan man lure på, mener jeg.

Og det er det samme med dere hos Lowell.

Jeg forklarer til dere, at det har foregått en sånn 'portering'.

Og da hakker dere på meg igjen, istedet for å kontakte deres oppdragsgiver Hafslund.

Så dette må jeg klage på, at jeg hele tida blir brukt som en slags hakke-kylling og kasteball i dette.

Dette vitner om lite respekt for folk, må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker å vite, hva navnet er, på det nett-trollet, som har bestilt denne 'porteringen', i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere, (det vil si Norgesenergi, som jeg sender kopi-mail til), akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

  
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 16. okt. 2021 kl. 04:25
Subject: Re: [Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
To: kundeservice@hafslundstrom.no <kundeservice@hafslundstrom.no>
Cc: <post@baerum.kommune.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>


Hei,

nå har jeg sjekka Norgesenergi-fakturaene.

Og de går som tidligere sagt tilbake til juli.

Så det virker som at dere er litt på vidda her.

Og at dere liksom har et sånt 'professor Baltazar-system', som gjør at man kun kan taste inn måler-nummeret, på en datamaskin, i Norge.

Det vet jeg ikke om jeg kjøper helt.

Det står det samme målernummeret på både Norgesgruppen og Hafslund sine fakturaer.

Men dette er kanskje en slags aprilsnarr på etterskudd?

At jeg plutselig skal ha fått en slags 'Harry Potter-strømmåler' her, som jeg også får regninger for, (fra ingensteder).

Som dere vil ha det til.

Det høres veldig usannsynlig ut.

Den må dere lenger ut på landet med, må jeg si.

Jeg har bodd i England, og der byttet jeg en gang strøm-leverandør, fra Scottish Power til E-on.

Og de nevnte ikke noe om at alle strømleverandørene sine datasystemer var koblet sammen.

Så dette må være noe slags 'Annerledesland-greier', som kanskje ikke er så gjennomtenkt, (mistenker jeg).

Bærum kommune har også forklart, i et brev dere skal ha fått, at det ikke er de, som har byttet strømleverandør her.

Så da er det antagelig noen nett-troll.

Det noen jævler/nett-troll, som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner, under corona-en, (og også før den tid).

Dere bommer også når det gjelder grunnen til at jeg ikke kan bruke 'mine sider', hos dere.

Det er fordi at kommunen har opprettet kontoen, i mitt navn, da jeg flytta inn her.

Og jeg vet ikke hvilken mailadresse de da brukte.

Det er mulig at de også opererer med en mailadresse i mitt navn.

(De er så gode på å informere alltid).

Det virker ihvertfall som at dere lyver så det renner av dere, hos Hafslund.

Og det virker kanskje litt useriøst, at dere bare undertegner med et fornavn.

Så jeg vil gjerne heller ha svar, fra en overordnet hos dere, om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kutter også ut mail-historien, i deres svar.

Da virker det enda mer useriøst, vil jeg si.

Skjerpings!


tor. 14. okt. 2021 kl. 13:00 skrev kundeservice@hafslundstrom.no <kundeservice@hafslundstrom.no>:
Hei Erik, og takk for din henvendelse.

Ditt kundeforhold hos oss ble avsluttet 31.08, og dette er kanskje fordi kommunen byttet leverandør - det at du ikke lenger har et kundeforhold hos oss er også grunnen til at du ikke kan logge på Min Side. Du har ikke blitt fakturert fra oss etter 31.08, og det er ikke mulig å ha to strømavtaler på en måler på en gang - så om du mener du har blitt dobbeltfakturert, kan dette være fordi en av bestillingene/avtalene er lagt inn på feil måler. - om du har faktura fra annen strømleverandør anbefaler jeg deg å se om målernummer er det samme, eller om disse er ulike. Om de er ulike har du vært registrert på to målere. På fakturaspesifikasjon kan du også se hvilke perioder du har blitt fakturert for.  Du kan også ta kontakt med netteier Elvia for å finne ut hvilken strømleverandør du har og har hatt. Jeg legger ved faktura som står utestående på ditt tidligere kundeforhold. Alle disse har gått videre til inkasso, og saksbehandlingen har derfor gått videre til Lowell, vårt inkassobyrå. Du må ta direkte kontakt med dem om videre saksbehandling, samt hvor mye renter og gebyrer du skylder. 

Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Hafslund Strøm AS

Lise-Lene
Kunderådgiver

www.hafslundstrom.no
Logg deg inn å få full oversikt over ditt strømforbruk, dine fakturaer og resten av ditt kundeforhold hos oss.

Jeg sendte en e-post til Farmasiet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 18:11
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, support@porterbuddy.com, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, frida.einarson@verdane.com, ellinor.schrewelius@verdane.com, press@verdane.com, fundmanager@verdane.com, post@hageselskapet.no
Hei,

dere kan kanskje bruke den rabatten til å sende en sånn dildo til Christell.

Hu var så glad i sånt før ihvertfall.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har forresten jobbet i en del uker, på Hageselskapet sitt lager, på Tøyen (som del av en praksisplass fra Arbeidsformidlingen, høsten 1990).

Og jeg kan ikke huske at det skjedde en eneste plukkfeil der.

Og det tullet med sjåføren på toppen av dette igjen.

Det blir som at lynet slår ned to ganger på samme sted, vil jeg si.

Så det synes jeg at høres litt drøyt ut.

Så jeg vil gjerne ha svar fra sjølve Verdane om dette.

Skjerpings!


søn. 6. nov. 2022 kl. 17:49 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på henvendelsen din, 111112. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Henriette (Farmasiet)

6. nov. 2022, 17:49 CET

Hei!
 
Plukkfeil kan skje dessverre. Her har enten den som plukket tatt fra feil hylle på lageret, eller så har det ligget feil vare på lokasjonen. Jeg har tatt avviket videre med lageret slik at dette blir undersøkt og rettet opp i, slik at det ikke skjer igjen.
Vi har dessverre ingen gavekort hos oss, men du skal selvsagt få en rabattkode som en kompensasjon fra oss:
Rabattkoden er: BV781G
Den gir 30% rabatt på 1 kjøp. Rabattkoden er gyldig i 1 måned fra og med i dag. Gjelder ikke allerede rabatterte varer, enkelte varemerker, legemidler og varer dekket av det offentlige.
 
Ønsker deg en fin kveld!
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.

Erik Ribsskog

5. nov. 2022, 21:03 CET

Hei,

det synes jeg at høres ut som en litt rar forveksling.

Men dere vet kanskje at min stesøster Christell Humblen fyller 50 neste helg.

Og så har dere sendt meg noe som hu pleier å kjøpe.

Ellers så er det vanskelig å skjønne noe av dette, må jeg si.

Jeg har drevet nettbutikk selv (Posegodt.net) og da skjedde det meg aldri noe lignende.

(Sånn som jeg husker det).

Og hvis en vare var utsolgt for eksempel, så pleide jeg da å sende pengene tilbake pluss å gi gavekort på en gratis vare.

Så jeg synes det er rart at dere ikke gjør noe lignende.

Ettersom jeg har skjønt det, så er både Farmasiet og Porterbuddy eiet av Verdane.

Og da blir det litt mye 'Verdane-tull'.

Når både budet og pakkersken surrer/kødder.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. nov. 2022 kl. 12:29 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Henriette (Farmasiet)

3. nov. 2022, 12:29 CET

Hei Erik
 
Beklager at pakken din ble levert en time før avtalt levering. Jeg har tatt dette videre med Porterbuddy som tar det med sjåføren som leverte pakken. 
 
Det at du har mottatt sminkeservietter istedenfor Roald Amundsen håndrens må jeg bare beklage så mye for. Her har det skjedd en plukkfeil på lageret vårt, og det er absolutt ikke gjort med vilje (vi ønsker selvsagt at man skal få riktig vare i forhold til det man har bestilt). 
Jeg refunderer deg beløpet for varen du ikke mottok, så vil beløpet være tilgjengelig på kortet ditt innen 7 virkedager.
Du trenger ikke returnere den feilleverte varen, den kan du bare kaste. 
 
Beklager det som har skjedd og bryderiet dette medførte for deg.

Ønsker deg en fin dag. 
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.

Komplett

2. nov. 2022, 22:08 CET

Takk for din henvendelse "Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872".
Vi har registrert saken med følgende nummer:

Saksnummer: 32289

Din henvendelse vil bli behandlet hos oss så snart som mulig.

Ønsker du å legge til ytterligere kommentarer, så
kan du svare på denne e-post meldingen. Bruk Svar-knappen (Reply) i
mail-leseren din slik at emnefeltet (subject) beholdes og vi kan knytte
kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du ønsker å kontakte oss, slik at vi
kan hjelpe deg så snart som mulig.

Med vennlig hilsen
butikk_komplett.no Kundeservice



[362LO2-2M6P9]
Erik Ribsskog

2. nov. 2022, 22:07 CET

Hei,

jeg skjønner at alle rikingene flytter til Sveits.

For Norge har blitt en nasjon av horunger nå, virker det som.

Dere har også noen horunger som pakker varene, virker det som.

For jeg bestilte en flaske håndsprit, av merket Roald Amundsen.

(Hva nå han har med håndsprit å gjøre.

Men denne var mer økonomisk, enn deres 'own brand'-vare.

Som dere har satt opp i pris før Black Friday.

Virker det som).

Og så fikk jeg istedet _sminkeservietter_.

(Se vedlagt bilde).

Hva faen?

Er dette noe dere gjør for å være ekle?

Levere en time for tidlig og så sende noen pinlige varer, istedet for det jeg har bestilt.

Jeg sender disse tilbake med Posten.

(Det er noen nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er vant til å sende 'dritt' i retur).

For jeg orker ikke å ha horunger (åndssvake bud) på døra, hver dag.

(Jeg har selv jobba som bud, i sin tid (for Chinatown Expressen Eiksmarka).

Så dette tørr jeg å påpeke).

Så får dere heller sende penger tilbake til min bank-konto, for den håndspriten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 2. nov. 2022 kl. 19:43
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <support@porterbuddy.com>
Cc: <office@verdane.com>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <eian@eianadvokat.no>


Hei,

hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?

(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.

Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).

Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?

Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.

F*en til tull og fanteri.

Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.

Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.

Og nå fikk jeg de varene på døra.

Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.

Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.

Så det må jeg klage på.

Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).

Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.

Så dere noe til det budet?

(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).

Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.

Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).

Kan det være han som kødder sånn enda?

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
 

Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.

Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.

Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.

I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.

Vedlagt finner du også skjema for angrerett.

Vennlig hilsen
Komplett.no



Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857
1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Vedlegg
IMG_20221102_212307.jpg
Erik Ribsskog

2. nov. 2022, 19:44 CET

Hei,

hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?

(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.

Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).

Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?

Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.

F*en til tull og fanteri.

Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.

Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.

Og nå fikk jeg de varene på døra.

Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.

Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.

Så det må jeg klage på.

Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).

Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.

Så dere noe til det budet?

(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).

Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.

Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).

Kan det være han som kødder sånn enda?

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
 

Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.

Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.

Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.

I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.

Vedlagt finner du også skjema for angrerett.

Vennlig hilsen
Komplett.no



Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857
1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Vedlegg
Angrerettskjema.PDF

Enda mer fra Instagram

berit sunderland

Mer fra Instagram

frode insta 1

PS.

Her er mer om dette:

frode insta 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter