Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. august 2012

Fler bilder fra Liverpool

PIC_2002

PIC_2005

PIC_2006

PIC_2007

PIC_2008

Jeg sendte en tredje e-post til Tesco





Gmail - Second update/Fwd: Update/Fwd: Email to Chief Executive's Office











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Second update/Fwd: Update/Fwd: Email to Chief Executive's Office












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 8:19 PM




To:
ceo.customerservice@tesco.co.uk






Hi again,

and maybe you could get the staff, to stock the shop, after the opening-hours.

Because the ailes in this shop, is so long and narrow.

And almost alway, one to three staff, are stocking goods, in each aile.


And one almost don't need to have sex, if one shop in this shop, (to joke a bit).

Because the ailes are so narrow, and staff and custommers don't always make space when one try to pass them.


(And some young, female staff, in this shop, don't wear underware, I've seen, shopping in this shop, since one have to walk past them so close, when they sit and stock shelves).

Just to summarise.


One of the reasons I want to escalate, is because your college there, he sent a voucher to my old address, when I lived in Sunderland.

And he didn't send a new to my right address.


And he didn't let me escalate.

So I really hope I get to escalate this time.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mon, Aug 20, 2012 at 7:48 PM
Subject: Update/Fwd: Email to Chief Executive's Office

To: ceo.customerservice@tesco.co.uk


Hi,

the security-guard is just a distraction then if he just stands in the enterance-area, but doesn't control it.


It confuses constumers.

If he hadn't been there I could have complained to staff.


Custommers are going to think a guard like that has the work-task to keep the enterance-area tidy if he stands there.

I think you alienate custommers.

I've gone to business-school, and learned the custommer is always right.


You don't care about customers at all.

If you have a funny system with two types of baskets which makes custommers stressed, (since they don't stack properly).


And if a security-guard stands there he should do work tasks which the custommer whould think it's obvious for him to do.

Please escalate.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, Aug 20, 2012 at 7:24 PM
Subject: Re: Email to Chief Executive's Office
To: ceo.customerservice@tesco.co.uk


Hi,


I'm not happy with your reply about the bike-boys.


Because the security-guard didn't even try to get the bike boys to move, even if he was standing just a couple of meters away from the enterance-door, which the bike-boys blocked.


It was like he didn't care, I think.

Also, like I wrote in my earlier e-mail I think it's very unpractical, (bordering idiocracy), to have two types of baskets, which don't mix.


This is so dum, I think, that I want to escalate this please.

These baskets doesn't cost much.

And you haven't replied about the dirt and grease in the baskets eighter.


Rotten fruit etc., have been laying in the baskets, and made a kind of oil, that is tacky and sticky at the bottom of many of the baskets.

This is unhygenic, I think.


Please escalate to your line-manager.

Erik Ribsskog



On Mon, Aug 20, 2012 at 4:14 PM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk> wrote:



Ref 13546692



Dear Mr Ribsskog,

Thank you for your email addressed to the Chief Executive’s Office, to which I have been asked to reply.


I was very sorry to learn of the problems you encountered when trying to enter the Tesco Metro store in County Road, Liverpool recently. I can appreciate how intimidating this must have been.



Unfortunately, our security staff are on duty to protect the staff and stock in the store, and while we do watch the boys when they come in to the car park, it is very hard for the security staff and Managers to move them on. I have spoken to the new store
Manager, Colin Richardson and he is aware of the problem. The police are also aware of the youths congregating at the store, and hopefully any disruptions are kept to a minimum.



I have also spoken to Colin with regards to the baskets, and while some of the baskets were inherited with the store, they are all in good condition and maintained on a daily basis. Colin has asked me to pass on his apologies for any inconvenience caused with
regards to the different size of baskets and he will speak with the Checkout Manager to see that they are regularly tidied up.



Unfortunately, there are no plans at present to have the store extended, however I have passed your comments on to the store Director for future reference.



Many thanks for bringing these issues to the attention of the Chief Executive's Office, and allowing us the opportunity to address these with the store.



Kind regards,



Elizabeth Johnston

Customer Service Executive



Tesco Logo



.................. Original Message ..................



To: ceo.customerservice@tesco.co.uk

From: eribsskog@gmail.com

Received: 19/08/2012





Subject: Complaint



Hi,



I've earlier complained about your shops in Liverpool City Centre,

Sunderland and Fairfield, and I've now moved back to Walton, and the

Summerfield-shop has become a Tesco Metro.



I don't really like your custommer-support who doesn't let me escalate,

etc., so I have waited very long, before I've sent a complaint, but now I

think I have to complain anyway.



Today, (18/8), at around 9 PM, I went to Tesco Walton.



Five or six boys on bikes obstructed my way, when I went in to the shop.



The security-guard just stood there, a few meters away, and he didn't tell

the boys-crowd to make passage for the custommers.



So I had to kick some cartoon laying on the ground, to make a noise, to try

to make the boys move their bikes.



Why does the security-guard get his pay?



To just stand there looking at boys-crowds obstructing the custommers, like

an idiot?



There was even a boy looking at me through the window when I picked up a

basket there.



Tesco was invaded by bike-boys, and the security-guard just stood there

like an idiot, and didn't try to break up the congestion.



Also, this shop has two types of baskets.



Half of the baskets are Sommerfield-baskets, and half of them are

Tesco-baskets.



So there's always a caos, in the check-out, since these baskets don't mix.



So always untidy basket-piles at the check-out.



I've worked as a Shop Manager, and know these baskets aren't that expensive.



In the chain I worked in, a company came once a year or so, to wash baskets.



Something unheard of in Tesco, I think, because some of these baskets are

really dirty and greasy etc.



Also, the ailes in this Tesco are to long and to narrow.



It's always a congestion everywhere.



I wish this shop could have been more like the Sainsbury's-shop, in Rice

Lane.



It's really a much better shop in almost every way.



Except for that the prices are a bit lower at Tesco for nudles, etc.



Also, no self-service check-outs, in this shop, which other Tesco Metro has.



It's fine with a Tesco Metro, but here you have put a Tesco Metro into an

ordinary Sommerfields-shop, I think, and it doesn't really fit in.



So custommers get stressed shopping in this shop, I think.



How about making it bigger?



Erik Ribsskog



This is a confidential email. Tesco may monitor and record all emails. The views expressed in this email are those of the sender and not Tesco.



Tesco Stores Limited

Company Number: 519500

Registered in England

Registered Office: Tesco House, Delamare Road, Cheshunt, Hertfordshire EN8 9SL

VAT Registration Number: GB 220 4302 31















Jeg sendte enda en ny e-post til Tesco





Gmail - Update/Fwd: Email to Chief Executive's Office











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Update/Fwd: Email to Chief Executive's Office












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 7:48 PM




To:
ceo.customerservice@tesco.co.uk






Hi,

the security-guard is just a distraction then if he just stands in the enterance-area, but doesn't control it.

It confuses constumers.

If he hadn't been there I could have complained to staff.


Custommers are going to think a guard like that has the work-task to keep the enterance-area tidy if he stands there.

I think you alienate custommers.

I've gone to business-school, and learned the custommer is always right.


You don't care about customers at all.

If you have a funny system with two types of baskets which makes custommers stressed, (since they don't stack properly).


And if a security-guard stands there he should do work tasks which the custommer whould think it's obvious for him to do.

Please escalate.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, Aug 20, 2012 at 7:24 PM
Subject: Re: Email to Chief Executive's Office
To: ceo.customerservice@tesco.co.uk


Hi,

I'm not happy with your reply about the bike-boys.


Because the security-guard didn't even try to get the bike boys to move, even if he was standing just a couple of meters away from the enterance-door, which the bike-boys blocked.


It was like he didn't care, I think.

Also, like I wrote in my earlier e-mail I think it's very unpractical, (bordering idiocracy), to have two types of baskets, which don't mix.


This is so dum, I think, that I want to escalate this please.

These baskets doesn't cost much.

And you haven't replied about the dirt and grease in the baskets eighter.


Rotten fruit etc., have been laying in the baskets, and made a kind of oil, that is tacky and sticky at the bottom of many of the baskets.

This is unhygenic, I think.


Please escalate to your line-manager.

Erik Ribsskog



On Mon, Aug 20, 2012 at 4:14 PM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk> wrote:



Ref 13546692



Dear Mr Ribsskog,

Thank you for your email addressed to the Chief Executive’s Office, to which I have been asked to reply.


I was very sorry to learn of the problems you encountered when trying to enter the Tesco Metro store in County Road, Liverpool recently. I can appreciate how intimidating this must have been.



Unfortunately, our security staff are on duty to protect the staff and stock in the store, and while we do watch the boys when they come in to the car park, it is very hard for the security staff and Managers to move them on. I have spoken to the new store
Manager, Colin Richardson and he is aware of the problem. The police are also aware of the youths congregating at the store, and hopefully any disruptions are kept to a minimum.



I have also spoken to Colin with regards to the baskets, and while some of the baskets were inherited with the store, they are all in good condition and maintained on a daily basis. Colin has asked me to pass on his apologies for any inconvenience caused with
regards to the different size of baskets and he will speak with the Checkout Manager to see that they are regularly tidied up.



Unfortunately, there are no plans at present to have the store extended, however I have passed your comments on to the store Director for future reference.



Many thanks for bringing these issues to the attention of the Chief Executive's Office, and allowing us the opportunity to address these with the store.



Kind regards,



Elizabeth Johnston

Customer Service Executive



Tesco Logo



.................. Original Message ..................



To: ceo.customerservice@tesco.co.uk

From: eribsskog@gmail.com

Received: 19/08/2012





Subject: Complaint



Hi,



I've earlier complained about your shops in Liverpool City Centre,

Sunderland and Fairfield, and I've now moved back to Walton, and the

Summerfield-shop has become a Tesco Metro.



I don't really like your custommer-support who doesn't let me escalate,

etc., so I have waited very long, before I've sent a complaint, but now I

think I have to complain anyway.



Today, (18/8), at around 9 PM, I went to Tesco Walton.



Five or six boys on bikes obstructed my way, when I went in to the shop.



The security-guard just stood there, a few meters away, and he didn't tell

the boys-crowd to make passage for the custommers.



So I had to kick some cartoon laying on the ground, to make a noise, to try

to make the boys move their bikes.



Why does the security-guard get his pay?



To just stand there looking at boys-crowds obstructing the custommers, like

an idiot?



There was even a boy looking at me through the window when I picked up a

basket there.



Tesco was invaded by bike-boys, and the security-guard just stood there

like an idiot, and didn't try to break up the congestion.



Also, this shop has two types of baskets.



Half of the baskets are Sommerfield-baskets, and half of them are

Tesco-baskets.



So there's always a caos, in the check-out, since these baskets don't mix.



So always untidy basket-piles at the check-out.



I've worked as a Shop Manager, and know these baskets aren't that expensive.



In the chain I worked in, a company came once a year or so, to wash baskets.



Something unheard of in Tesco, I think, because some of these baskets are

really dirty and greasy etc.



Also, the ailes in this Tesco are to long and to narrow.



It's always a congestion everywhere.



I wish this shop could have been more like the Sainsbury's-shop, in Rice

Lane.



It's really a much better shop in almost every way.



Except for that the prices are a bit lower at Tesco for nudles, etc.



Also, no self-service check-outs, in this shop, which other Tesco Metro has.



It's fine with a Tesco Metro, but here you have put a Tesco Metro into an

ordinary Sommerfields-shop, I think, and it doesn't really fit in.



So custommers get stressed shopping in this shop, I think.



How about making it bigger?



Erik Ribsskog



This is a confidential email. Tesco may monitor and record all emails. The views expressed in this email are those of the sender and not Tesco.



Tesco Stores Limited

Company Number: 519500

Registered in England

Registered Office: Tesco House, Delamare Road, Cheshunt, Hertfordshire EN8 9SL

VAT Registration Number: GB 220 4302 31













Jeg sendte en ny e-post til Tesco





Gmail - Email to Chief Executive's Office











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Email to Chief Executive's Office












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 7:24 PM




To:
ceo.customerservice@tesco.co.uk






Hi,

I'm not happy with your reply about the bike-boys.

Because the security-guard didn't even try to get the bike boys to move, even if he was standing just a couple of meters away from the enterance-door, which the bike-boys blocked.


It was like he didn't care, I think.

Also, like I wrote in my earlier e-mail I think it's very unpractical, (bordering idiocracy), to have two types of baskets, which don't mix.


This is so dum, I think, that I want to escalate this please.

These baskets doesn't cost much.

And you haven't replied about the dirt and grease in the baskets eighter.


Rotten fruit etc., have been laying in the baskets, and made a kind of oil, that is tacky and sticky at the bottom of many of the baskets.

This is unhygenic, I think.


Please escalate to your line-manager.

Erik Ribsskog


On Mon, Aug 20, 2012 at 4:14 PM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk> wrote:



Ref 13546692



Dear Mr Ribsskog,

Thank you for your email addressed to the Chief Executive’s Office, to which I have been asked to reply.


I was very sorry to learn of the problems you encountered when trying to enter the Tesco Metro store in County Road, Liverpool recently. I can appreciate how intimidating this must have been.



Unfortunately, our security staff are on duty to protect the staff and stock in the store, and while we do watch the boys when they come in to the car park, it is very hard for the security staff and Managers to move them on. I have spoken to the new store
Manager, Colin Richardson and he is aware of the problem. The police are also aware of the youths congregating at the store, and hopefully any disruptions are kept to a minimum.



I have also spoken to Colin with regards to the baskets, and while some of the baskets were inherited with the store, they are all in good condition and maintained on a daily basis. Colin has asked me to pass on his apologies for any inconvenience caused with
regards to the different size of baskets and he will speak with the Checkout Manager to see that they are regularly tidied up.



Unfortunately, there are no plans at present to have the store extended, however I have passed your comments on to the store Director for future reference.



Many thanks for bringing these issues to the attention of the Chief Executive's Office, and allowing us the opportunity to address these with the store.



Kind regards,



Elizabeth Johnston

Customer Service Executive



Tesco Logo



.................. Original Message ..................



To: ceo.customerservice@tesco.co.uk

From: eribsskog@gmail.com

Received: 19/08/2012





Subject: Complaint



Hi,



I've earlier complained about your shops in Liverpool City Centre,

Sunderland and Fairfield, and I've now moved back to Walton, and the

Summerfield-shop has become a Tesco Metro.



I don't really like your custommer-support who doesn't let me escalate,

etc., so I have waited very long, before I've sent a complaint, but now I

think I have to complain anyway.



Today, (18/8), at around 9 PM, I went to Tesco Walton.



Five or six boys on bikes obstructed my way, when I went in to the shop.



The security-guard just stood there, a few meters away, and he didn't tell

the boys-crowd to make passage for the custommers.



So I had to kick some cartoon laying on the ground, to make a noise, to try

to make the boys move their bikes.



Why does the security-guard get his pay?



To just stand there looking at boys-crowds obstructing the custommers, like

an idiot?



There was even a boy looking at me through the window when I picked up a

basket there.



Tesco was invaded by bike-boys, and the security-guard just stood there

like an idiot, and didn't try to break up the congestion.



Also, this shop has two types of baskets.



Half of the baskets are Sommerfield-baskets, and half of them are

Tesco-baskets.



So there's always a caos, in the check-out, since these baskets don't mix.



So always untidy basket-piles at the check-out.



I've worked as a Shop Manager, and know these baskets aren't that expensive.



In the chain I worked in, a company came once a year or so, to wash baskets.



Something unheard of in Tesco, I think, because some of these baskets are

really dirty and greasy etc.



Also, the ailes in this Tesco are to long and to narrow.



It's always a congestion everywhere.



I wish this shop could have been more like the Sainsbury's-shop, in Rice

Lane.



It's really a much better shop in almost every way.



Except for that the prices are a bit lower at Tesco for nudles, etc.



Also, no self-service check-outs, in this shop, which other Tesco Metro has.



It's fine with a Tesco Metro, but here you have put a Tesco Metro into an

ordinary Sommerfields-shop, I think, and it doesn't really fit in.



So custommers get stressed shopping in this shop, I think.



How about making it bigger?



Erik Ribsskog



This is a confidential email. Tesco may monitor and record all emails. The views expressed in this email are those of the sender and not Tesco.



Tesco Stores Limited

Company Number: 519500

Registered in England

Registered Office: Tesco House, Delamare Road, Cheshunt, Hertfordshire EN8 9SL

VAT Registration Number: GB 220 4302 31











Jeg sendte en ny e-post til CCCS





Gmail - CCCS











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










CCCS












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 6:57 PM




To:
Q&A <contactus@cccs.co.uk>


Cc:
offers@wescot.co.uk






Hi,

thanks for your reply!

I haven't got the budget here now, since it's a while a go since I set up the budget, and have moved a few times, since I set it up first.


But, I'm still unemployed, and only get around £140 each forthnight, in Jobseekers Allowance.

And the other crediors, have accepted my token-payment-offer, a year almost ago.

But Capital One, (who Wescot enquires about my debt to), have been difficult towards me, I think.


Capital One have told me my signature isn't mine, and things like that, so the process have been delayed.

I think they are unreasonable if they want me to set up a new budget just because of them, when I'm still unemployed.


When I only get the jobseekers allowance, then they should understand that I need these money for food and clothes, etc.

It isn't my fault that they didn't recognise my signature at the company they co-operate with, that's Capital One.


I think they are unreasonable.

The Liverpool City Council recently contacted me about a Council Tax-debt, from the same time, (when I worked as Self Employed, and I hadn't heard about income-support, so my economy was bad).


And I just explained to the Council that I was unemployed, and then I didn't have to fill out the income and expenditure-form.

The Council just sent my debt to the Jobcentre.


And this was even a priority debt.

My budget isn't that in detail now, since I've been moving a couple of times.

What difference does it make if what I use my few punds on, if one only get around £140 a fourtnight, then one aren't going to be rich anyway.


So I have really explained my situation I think.

In Norway we aren't that organised always, so I don't write up what I use every penny on.

But it isn't that much money I get anyway, so I think Wescot should just accept my offer, on £1 token-payment a month.


Best regards,

Erik Ribsskog


On Mon, Aug 20, 2012 at 5:37 PM, Q&A <contactus@cccs.co.uk> wrote:





Good afternoon


Thank you for your email.


There isn't anything in the Consumer credit Act that
states you must supply these details to a creditor. You can always provide them
a copy of the budget and list of creditors that you have done through
us.


Regardless of whether they accept the offer or not
please continue to make the token payment.


Kind regards



Jonathan





Twitter Follow us on Twitter
http://twitter.com/moneyaware




Read the MoneyAware blog
http://moneyaware.co.uk



P Please consider the environment before printing this e-mail.







From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 19 August 2012 20:59
To: Q&A
Cc:
offers@wescot.co.uk
Subject: Problems with Wescot/Fwd: Update/Fwd:
Wescot reference: D3/49597867 (Regarding Capital One-debt).


Hi,


I've told Wescot I'm unemployed and have offered them a £1 monthly
token-payment untill I find new employment.



(Like I've offered my other creditors).


Wescot don't accept but wants me to fill out an income and
expenditure-form.


I can't remember that you at CCCS have mentioned that I have to fill
out a form like that, when I do budget-work.


It's like they go a bit to close, and this seems unecessary, to
me.



What do you think at CCCS about this?

Does the law say that I have
to fill out a form like that?

I attach the letter from Wescot.


Yours sincerely,


Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
Fri, Aug 10, 2012 at 10:35 PM
Subject: Update/Fwd: Wescot reference:
D3/49597867 (Regarding Capital One-debt).
To: offers@wescot.co.uk


Hi,


I got an income and expenditure-form, in the post, from you, earlier this
week.


I don't understand the point in me filling out that form.


I've already told you that I'm on budget in co-operation, with the
CCCS, and that I only can afford to pay a token-payment, (on £1), untill I find
new employment.


So this is my offer.

I don't understand why you send me this
form.


I think is unnessesary paper-work then.


None of my other creditors have sent me a form like that.

They
have just accepted my token-payment-offer.



So I hope you can set up a direct debit-agreement, for £1 a month, for this
debt.



Hope this is alright!

Best regards,


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sat, Jul 21, 2012 at
10:31 AM
Subject: Wescot reference: D3/49597867 (Regarding Capital
One-debt).
To: offers@wescot.co.uk


Hi,


I'm refering to your letter from 19/7, which I got in the post today.


I'm currently unemployed, and on a budget in co-operation, with
CCCS.



My offer to you is the same as to my other creditors, and that is that I
pay a one pound token-payment, each month, until I find new employment.


Hope this is alright!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog











Jeg sendte enda en e-post til Niels Ravn





Gmail - Telefonsamtale i dag/Fwd: Bente Holte, venninne av min mormor, Ingeborg Ribsskog











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Telefonsamtale i dag/Fwd: Bente Holte, venninne av min mormor, Ingeborg Ribsskog












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 6:24 PM




To:
niels.ravn@free.fr






Hei,

jeg så forresten nå at jeg hadde skrevet feil, i den forrige e-posten.

Bente Holte f. Ravn, var datter av direktør Børge Ravn, (så jeg nå), og ikke datter av din farfar Henning Ravn.


Så hun er kanskje ikke din tante, men en halv-tante, eller noe, (som bestemor Ingeborg kalte, hun sa hun hadde en halv-fetter i Klampenborg, ihvertfall, i et brev, en gang).

E-posten jeg videresender er fra Bente Holte sin slektning, (tror jeg ihvertfall).


Ihvertfall var det en som hadde samme adresse, (mener jeg å huske), og som jeg også mener å huske, at het Holte, til etternavn.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/2/23
Subject: Telefonsamtale i dag/Fwd: Bente Holte, venninne av min mormor, Ingeborg Ribsskog

To: holtech@email.dk


Hei,

jeg viser til telefonsamtale i dag, hvor jeg forklarte at jeg var barnebarn av Ingeborg Ribsskog, fra Norge.


Jeg fortalte at jeg hadde fått opplyst av Folkeregisteret i Odense, at Bente Holte f. Ravn, bodde på den adresse, der heter Søbakken 22, i Charlottenlund.


Men du sa at Bente Holte, ikke var din mor, og hun normalt bodde på den adresse, men at nå var det noen problemer, som gjorde at hun ikke bodde der, for øyeblikket.

Jeg spurte også om Palle Ravn, (dette er i forbindelse med arven etter Holger baron Adeler, direkte etter Cort Adeler, sjøhelten, og Holgers kone Magna Adeler f. Nyholm aka. Meme).


Og du sa at han hadde vært død i mange år.

Jeg fortalte at i Adelers testamente, så stod det om en ekekiste, som en ved navn Poulsen, (som jeg også har ringt), arvet.


Jeg fortalte at Poulsen også bodde samme sted som du/dere, nemlig i Charlottenlund.

Du forklarte at de fleste var døde for lengst, av de som står i det testamente, og at du ikke kjente til en Poulsen.


Så jeg sa jeg skulle sende deg en kopi av det brev, hvor det står om denne Poulsen, i en e-post.

(Det var vel måske litt rart, at en Poulsen var arving, enda han jo ikke stod i testamentene til Holger Adeler og Meme?


Jeg ringte denne Poulsen, (som fortsatt bor på samme adresse), her om dagen, og han sa at den kiste var skadet, og at de hadde solgt den.

Jeg lurer på om det kan være noe etter Odin, eller noe, siden Meme aka. Magna Nyholm sin mor, Carla Fog, var etter Løvenbalk, de gamle danske konger, Plantagenet og til og med Odin, ifølge internett.


Men men).

Jeg sender nå ihvertfall en kopi av det brev.

Min avdøde mor, Karen Ribsskog, arvet en ring av Meme, og var nevnt i Adelers testamente.

Så jeg fikk dette sendt fra Landsarkivet i Sjælland, derav mine henvendelser.


Det er på rundt 300 sider, og forklarer at Palle Ravn arvet Holger Adelers våpensamling, mm., antagelig etter den norske sjøhelt Cort Adeler, tipper jeg.

Det var snakk om noen sabler, som kanskje var etter tyrkerkrigene osv., har jeg lurt på.


Og Bene Holte f. Ravn, arvet den andre halvdelen av Holger Adelers eiendeler.

De var hans gudebarn, hun og Palle Ravn, ifølge dette testamente.

Poulsen sa at Ravn hadde slue og griske/beregnende, eller noe slikt, ifølge min mormor og hennes brødre, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, og E. Anker og Louis Heegaard.


Men dette var jo testament som var satt opp av baron-paret, så man kan vel ikke bare si det, synes jeg.

Det rare var denne kiste, synes jeg, som ikke var nevnt i baron-parets testamente(r).


Men likevel ble gitt av E. Anker Heegaard, til denne Erling Fin Poulsen da.

Men jeg er som sagt fra Norge, og kjenner ikke mye til hva som foregikk for 30 år siden, om dette.

Baron Adeler-tittelen, var jo arvelig, og Poulsen sa at ingen fikk den tittelen, etter Holger Adelers død.


Men det er vel litt merkelig, i såfall, da denne tittel vel var arvelig?

Sender kopi til Dansk Adelsforening og Kongehuset i Danmark, siden jeg har oppdatert de tidligere, (og søkt om å få bli baron Adeler, hvis jeg skal være ærlig, siden jeg synes det navnet er veldig fint, siden jeg er fra Norge.


Og jeg tror din slektning, Bente Holte f. Ravn, var i et middagsselskap, hos min mor Karen, i Tønsberg, (Borgheim), sommeren 1993, og begynte å krangle om Grønland, (hvis hun er den av min mormors venninner, som jeg mistenker), så jeg har søkt om å få være baron for Grønland, litt for tull, men likevel :)


Sender med det nevnte brev, fra Erling Fin Poulsen til Holger baron Adelers bo.

Igjen takk for svar om Bente Ravn og Palle Ravn, osv.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/2/17

Subject: Bente Holte, venninne av min mormor, Ingeborg Ribsskog

To: holtech@email.dk


Hei,

jeg søker en Bente Holte f. Ravn, (din mor?), venninne av min mormor, tror jeg, Ingeborg Ribsskog.


Din mor var i middagsselskap, hos min mor, Karen Ribsskog, i 1993, etter at jeg var ferdig med militæret, hos min mor, i Borgheim, ved Tønsberg.


Og jeg begynte å fortelle om at jeg hadde vært på vinterøvelse og sovet i snøhule osv.

(For jeg var nettopp ferdig med tøff førstegangstjeneste i infanteriet).

Men så var det visst noen som hadde vært på Grønland.


Avbrøt din mor meg, henvendt til min mormor.

Hvem var det som hadde vært på Grønland?

Det var vel ikke noen i Johanitterordenen, håper jeg, (som jeg har i min fars nye slekt).


Var det jeg som skulle arvet Holger baron Adeler, og tingene etter Cort Adeler, ifølge Meme.


Også tok dere en sammensvergelse mot jeg, Heegaard, Ravn og Ribsskog-familiene?

Hva skjedde med Meme, og hvorfor kalte hun seg dette.

Hvorfor flyktet Palle Ravn til Elfenbenskysten, med våpensamlingen til Cort Adeler, osv?


Her var det mye rart.

Håper at dere har mulighet til å svare på noen av mine spørsmål.

Mvh.

Erik Ribsskog









084.jpg
1991K






Jeg sendte en ny e-post til Niels Ravn





Gmail - Hei,











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Hei,












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 5:55 PM




To:
Niels <niels.ravn@free.fr>






Hei,

altså, dette med 'mafian', det er noe jeg ikke forstår selv engang.

Jeg prøver derfor å få politiet til å forklare.

Det var noe jeg overhørte om, på jobb, i Oslo, i 2003.


Og jeg ble også forsøkt myrdet, på onkel Martin sin gård, i Kvelde, i Larvik, i 2005.

Men politiet de svarer ikke engang på mine e-poster.

Enda jeg kun har vært student og jobbet som butikksjef i Rimi, (en matforretning-kjede, i Norge).


Jeg har lest skifte-papirene, for baron Holger Adeler, og din far hadde en søster, som var jordmor, ved navn Bente Holte.

Jeg skal se om jeg finner noe dokument om dette, som jeg kan vedlegge.


Hva skjedde med din far da, ble han myrdet?

Kan det ha vært i forbindelse med denne arven etter Adeler?

Cort Adeler kjempet jo mot tyrkerne, for Venezia, og hadde et tyrkerhode, i sitt våpenskjold, og en meget stor sarkofag, i København, som ble bombet av britene, tror jeg, men likevel.


Han var vel nesten som Napoleon, tror jeg, i sin tid, i Danmark og Norge.

Noe sånt.

Hvis du vet hvem som ble baron, så synes jeg det hadde vært artig å vite.


Min familie, i Norge, består for det meste av innesluttede og kryptiske personer, som jeg synes det er vanskelig å få noe klare tilbakemeldinger fra.

Hvordan inntrykk hadde du av Holger Adeler da, (hvis det er lov å spørre)?


Han var visst din fars gudfar.

Hva skjedde med våpensamlingen osv., etter Adeler, (hvis det er lov å spørre, for Adeler er et kjent navn, i Norge, jeg har f.eks. studert ved ingeniørhøgskolen, HiO IU, i Cort Adelers gate, i Oslo, hvor den lå, på begynnelsen av 2000-tallet).


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Skriver også om dette på blogg, forresten.

PS 2.

Bente Ravn, (som nå vel heter Holte), skal ha vært datter, av Henning Ravn, som vel er din farfar.


Jeg forsøkte jo å ringe Bente Ravn, når jeg ikke fant Palle Ravn, ifjor, fra min forrige leilighet, her i Liverpool.

(Har blitt kastet ut en del, på grunn av dårlig økonomi, så har også bodd i Sunderland, hvor jeg tidligere har studert, mm., det siste året :).


Da jeg forsøkte å ringe Bente Holte f. Ravn, så fikk jeg snakke med hennes sønn eller svigersønn, eller noe, som var på løpetur i skogen, eller noe, da jeg ringte, og sa at Bente Holte var et sted, hvor hun ikke skulle forstyrres, eller noe.


Jeg må nok ha skrevet mer om dette på min blogg, jeg skal se om jeg finner det, senere i dag.



2012/8/20 Niels <niels.ravn@free.fr>

Hej igen,


Nå, jeg var ellers lidt nysgerrig vedrørende mafiaen ...


Desværre tror jeg ikke jeg kan være til stor hjælp. Foruden Holger Adeler son jeg har truffet et par gange hos mine bedsteforældre da jeg var lille dreng (over 30 år siden), kender jeg ingen af alle de andre personer.

Bente Holter siger mig ingenting, og det er bestemt ikke en tante jeg har truffet.


Faktisk har jeg aldrig levet i Danmark, og selv mig far var mange år i Venezuela sidst på sit liv.

Han døde jo for omkring tyve år siden, under "besværlige" omstændigheder, og hvis der er en av, er den i Venezuela.

Jeg forstar at de spørger, men så mange år senere tror jeg ikke der er meget mere jeg kan sige.
Jeg har familie i Danmark, men jeg tror ikke di har kendt Holger. Jeg kan spørge.

Venlig hilsen
Niels Ravn





On Aug 19, 2012 6:03 PM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,

nei, det med mafiaen er jo en annen sak, selvfølgelig.

Kondolerer med din far.

Jeg var i et middagsselskap, hos min mor, på Nøtterøy, i 1993, (var det vel), og en dansk dame var der, (samt min søster Pia og min mormor Ingeborg, som var venninne med den danske damen).


Kan det ha vært din tante Bente Holter?

Ingeborg døde i 2009, og jeg har ikke fått noe arv, av min tante Ellen og onkel Martin, enda min mor Karen døde i 1999.

Men jeg fikk Ingeborgs testamente sendt hit til England, da hun døde, av Larvik Tingrett.


Og der nevnte bestemor Ingeborg en arv etter Adeler, da.

Så bestilte jeg disse papirer fra Rigsarkivet eller Landsarkivet i Danmark:

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/02/na-var-postmann-her-med-testamentet-til.html


Min mor kalte Magna Adeler for Meme.

Holger Adeler var jo etter Cort Adeler den kjente norske sjøhelten.

Arvet dere noe etter Cort Adeler lurte jeg, for den slekten døde vel ut med Holger Adeler.


Var for eksempel våpensamlingen dere fikk etter Cort Adeler?

Det er kanskje dumt å spørre om dette.

Kjente du Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, (min mormor), Magna Adeler, Holger baron Adeler, min mor Karen Ribsskog, osv.


Hvis det er lov å spørre?

Mange takk for svar!

Jeg trodde først at det var sjakkmesteren Palle Ravn, men jeg fant så ut at det var konsul Ravn, osv.

Forstår du hvordan tante Ellen og onkel Martin kan bruke mer enn tre år, og ikke sende meg min del av arven etter bestemor Ingeborg.


Hun var arvet jo mye etter Magna Adeler, (ting som må være verdt mye), og var også etter Gjedde, osv.

Mvh.

Erik Ribsskog



2012/8/19 Niels <niels.ravn@free.fr>

Goddag,


Ja, jeg er den Niels Ravn.


Desværre kan jeg ikke hjælpe med det andet spørgsmål da mig far flyttede til Venezuela nogle år før han døde efter at blevet gift.


Det er naturligvis hyggeligt at høre fra en ukendt side af «familien», og jeg vil gerne hjælpe til undersøgelser, hvis jeg er klar over formålet.


Det er navnlig ikke klart for mig hvem er «mafian» og hvad politiet har med dete at gøre.


Med venlig hilsen.

Niels Ravn


On Aug 19, 2012 7:24 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

jeg søker den Niels Ravn, født i 1960, som er etterkommer etter Palle Ravn, født i 1932, (dansk konsul i Elfenbenskysten).
Er det riktig Niels Ravn?
Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog som arvet Holger baron Adeler og Magna Adeler.
Har hørt at jeg er forfulgt av 'mafian' og har flyktet til England.
Får ikke rettigheter av politiet.
Er det dere som også arvet Adeler?
Mvh.
Erik Ribsskog




-------------------------------------------------------------

This message was sent to you from your Google profile. The sender does not have your email address.

If you no longer wish to receive messages from your Google profile, you may edit your settings.













benteravn datter henning ravn.JPG
57K








PS.

Her er vedlegget:

benteravn datter henning ravn

Jeg sendte en e-post til Canica





Gmail - Rimi Gullårer/Fwd: Reminder/Fwd: Course-certifiactes, etc











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Rimi Gullårer/Fwd: Reminder/Fwd: Course-certifiactes, etc












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 6:10 AM




To:
post@canica.no






Hei,

jeg prøver igjen.

Det gjelder en Rimi Gullårer-konkurranse, som jeg vant, som butikksjef, Rimi Langhus, i 2001.

Jeg fikk et brev, fra Stein Erik Hagen.


Et gratulasjonsbrev, hvor det stod at jeg var en god leder og var hardtarbeidende.

Brevet var det slitt høl i, så jeg viste det ikke til så mange.

Og jeg måtte rømme til England, fra et mordforsøk, på Løvås gård i Kvelde, i 2005, og brevet fikk jeg ikke med meg.


Har prøvd å kontakte ICA og Ahold, for å høre om de har en kopi av dette brevet, men de klarer visst ikke å hjelpe meg.

Har Canica en kopi av dette brevet som dere kan sende meg, lurte jeg.


Har skrevet en del om at jeg vant den konkurransen, på blogg osv., så hadde vært artig å kunne dokumentere dette, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Fri, Aug 3, 2012 at 5:57 AM
Subject: Reminder/Fwd: Course-certifiactes, etc

To: humanresources@ahold.com


Hi,

I can't see that I've recieved a reply to this e-mail, so I'm trying to send a reminder about this.


Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Jul 8, 2012 at 9:04 PM
Subject: Course-certifiactes, etc
To: humanresources@ahold.com


Hi,

I worked in Rimi, (in Norway), which is owned by ICA, which is owned by Ahold, from 1992 to 2004.


I've tried to get ICA in Oslo to send me my course-certificates etc., but they say they can't find them.


I also won a prestigious competition for shop managers, called 'Rimi Gullårer', as a shop manager, on Rimi Langhus, in 2001.

But ICA doesn't want to send me documentation about this.


I got a letter from Rimi-founder Stein Erik Hagen, when I won that competition.

But he doesn't reply, when I e-mail him.

The original letter is on a farm, in Kvelde, in Norway, owned by some relatives, where someone tried to murder me, in 2005.


I then ran to the UK.

The Police in Norway don't want to investigate, and all my important files, I can't get sent, here to the UK.

Something is wrong.

Can you please help me?


Can you get ICA to send me my documents since I need them, on job-interviews etc., here in the UK.

Thanks in advance for any help!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog











Noen i Amerika søker på 'stein erik hagen homofil', på Google. Det var spesielt. Hm

amerika hagen homo

Mer om Holger baron Adeler, mm.





Gmail - Hei,











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Hei,












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sun, Aug 19, 2012 at 11:37 PM




To:
niels.ravn@free.fr






Da jeg jobbet som butikksjef i Oslo, så var det så mye ran, så jeg ble nedfor, og trengte avveksling, så jeg chattet med tre unge damer fra Lørenskog, på internett, og så dro jeg og møtte dem, en lørdagskveld.

Og jeg lurer på om hu ene var Marion Ravn?


Venninna het Sara.

Og ei annen venninne var i ungdommens HV, (og jeg var i HV).

Kjenner også en Magne Winnem, fra handelsgym., som er i slekt med Ravn, mener jeg å ha sett, på nettet, at Winnem og Ravn er i slekt.


Jeg lurer også på den baron-tittelen, etter baron Holger Adeler.

Hvem var det som arvet den liksom?

Jeg har begynt å kalle meg 'baron' på min blogg, for å tulle litt, siden dette jo er en norsk adelslinje egentlig.


Men jeg vet jo ikke sikkert om hvem, (om noen), som ble baron, da Holger baron Adeler døde.

Det vet kanskje dere mer om?

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/8/19
Subject: Re: Hei,
To: Niels <niels.ravn@free.fr>


Hei,

nei, det med mafiaen er jo en annen sak, selvfølgelig.


Kondolerer med din far.

Jeg var i et middagsselskap, hos min mor, på Nøtterøy, i 1993, (var det vel), og en dansk dame var der, (samt min søster Pia og min mormor Ingeborg, som var venninne med den danske damen).


Kan det ha vært din tante Bente Holter?

Ingeborg døde i 2009, og jeg har ikke fått noe arv, av min tante Ellen og onkel Martin, enda min mor Karen døde i 1999.

Men jeg fikk Ingeborgs testamente sendt hit til England, da hun døde, av Larvik Tingrett.


Og der nevnte bestemor Ingeborg en arv etter Adeler, da.

Så bestilte jeg disse papirer fra Rigsarkivet eller Landsarkivet i Danmark:

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/02/na-var-postmann-her-med-testamentet-til.html


Min mor kalte Magna Adeler for Meme.

Holger Adeler var jo etter Cort Adeler den kjente norske sjøhelten.

Arvet dere noe etter Cort Adeler lurte jeg, for den slekten døde vel ut med Holger Adeler.


Var for eksempel våpensamlingen dere fikk etter Cort Adeler?

Det er kanskje dumt å spørre om dette.

Kjente du Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, (min mormor), Magna Adeler, Holger baron Adeler, min mor Karen Ribsskog, osv.


Hvis det er lov å spørre?

Mange takk for svar!

Jeg trodde først at det var sjakkmesteren Palle Ravn, men jeg fant så ut at det var konsul Ravn, osv.

Forstår du hvordan tante Ellen og onkel Martin kan bruke mer enn tre år, og ikke sende meg min del av arven etter bestemor Ingeborg.


Hun var arvet jo mye etter Magna Adeler, (ting som må være verdt mye), og var også etter Gjedde, osv.

Mvh.

Erik Ribsskog




2012/8/19 Niels <niels.ravn@free.fr>

Goddag,


Ja, jeg er den Niels Ravn.


Desværre kan jeg ikke hjælpe med det andet spørgsmål da mig far flyttede til Venezuela nogle år før han døde efter at blevet gift.


Det er naturligvis hyggeligt at høre fra en ukendt side af «familien», og jeg vil gerne hjælpe til undersøgelser, hvis jeg er klar over formålet.


Det er navnlig ikke klart for mig hvem er «mafian» og hvad politiet har med dete at gøre.


Med venlig hilsen.

Niels Ravn


On Aug 19, 2012 7:24 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

jeg søker den Niels Ravn, født i 1960, som er etterkommer etter Palle Ravn, født i 1932, (dansk konsul i Elfenbenskysten).
Er det riktig Niels Ravn?
Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog som arvet Holger baron Adeler og Magna Adeler.
Har hørt at jeg er forfulgt av 'mafian' og har flyktet til England.
Får ikke rettigheter av politiet.
Er det dere som også arvet Adeler?
Mvh.
Erik Ribsskog




-------------------------------------------------------------

This message was sent to you from your Google profile. The sender does not have your email address.

If you no longer wish to receive messages from your Google profile, you may edit your settings.













Mer om Holger Adeler, mm.





Gmail - Hei,











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Hei,












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sun, Aug 19, 2012 at 11:03 PM




To:
Niels <niels.ravn@free.fr>






Hei,

nei, det med mafiaen er jo en annen sak, selvfølgelig.

Kondolerer med din far.

Jeg var i et middagsselskap, hos min mor, på Nøtterøy, i 1993, (var det vel), og en dansk dame var der, (samt min søster Pia og min mormor Ingeborg, som var venninne med den danske damen).


Kan det ha vært din tante Bente Holter?

Ingeborg døde i 2009, og jeg har ikke fått noe arv, av min tante Ellen og onkel Martin, enda min mor Karen døde i 1999.

Men jeg fikk Ingeborgs testamente sendt hit til England, da hun døde, av Larvik Tingrett.


Og der nevnte bestemor Ingeborg en arv etter Adeler, da.

Så bestilte jeg disse papirer fra Rigsarkivet eller Landsarkivet i Danmark:

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/02/na-var-postmann-her-med-testamentet-til.html


Min mor kalte Magna Adeler for Meme.

Holger Adeler var jo etter Cort Adeler den kjente norske sjøhelten.

Arvet dere noe etter Cort Adeler lurte jeg, for den slekten døde vel ut med Holger Adeler.


Var for eksempel våpensamlingen dere fikk etter Cort Adeler?

Det er kanskje dumt å spørre om dette.

Kjente du Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, (min mormor), Magna Adeler, Holger baron Adeler, min mor Karen Ribsskog, osv.


Hvis det er lov å spørre?

Mange takk for svar!

Jeg trodde først at det var sjakkmesteren Palle Ravn, men jeg fant så ut at det var konsul Ravn, osv.

Forstår du hvordan tante Ellen og onkel Martin kan bruke mer enn tre år, og ikke sende meg min del av arven etter bestemor Ingeborg.


Hun var arvet jo mye etter Magna Adeler, (ting som må være verdt mye), og var også etter Gjedde, osv.

Mvh.

Erik Ribsskog



2012/8/19 Niels <niels.ravn@free.fr>

Goddag,


Ja, jeg er den Niels Ravn.


Desværre kan jeg ikke hjælpe med det andet spørgsmål da mig far flyttede til Venezuela nogle år før han døde efter at blevet gift.


Det er naturligvis hyggeligt at høre fra en ukendt side af «familien», og jeg vil gerne hjælpe til undersøgelser, hvis jeg er klar over formålet.


Det er navnlig ikke klart for mig hvem er «mafian» og hvad politiet har med dete at gøre.


Med venlig hilsen.

Niels Ravn


On Aug 19, 2012 7:24 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

jeg søker den Niels Ravn, født i 1960, som er etterkommer etter Palle Ravn, født i 1932, (dansk konsul i Elfenbenskysten).
Er det riktig Niels Ravn?
Jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog som arvet Holger baron Adeler og Magna Adeler.
Har hørt at jeg er forfulgt av 'mafian' og har flyktet til England.
Får ikke rettigheter av politiet.
Er det dere som også arvet Adeler?
Mvh.
Erik Ribsskog




-------------------------------------------------------------

This message was sent to you from your Google profile. The sender does not have your email address.

If you no longer wish to receive messages from your Google profile, you may edit your settings.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter