Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. april 2018

Mer fra Trondheim

Nå har jeg sjekka nettbanken flere ganger allerede, i dag.

Og jeg har ikke fått noe penger, fra Nav, inn på kontoen.

(Selv om jeg var hos dem i går, og la inn en 'haste-søknad').

Og jeg har kun hotell fram til klokka 12.

Og kun cirka 60 kroner, på kontoen.

Så jeg må bort til Nav Falkenborg igjen, (en gåtur på tre-fire kilometer vel, hver vei), seinere i dag.

(Ser det ut til).

Og høre om hva som skjer.

(Etter at jeg først må pakke alle tingene mine.

Og sjekke ut av hotell-rommet.

For hundrede gang, liksom.

Siden at jeg flytta til Trondheim, i begynnelsen av februar.

Så Nav Trondheim sliter meg ut litt.

Må man vel si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Og nå fikk jeg en tekstmelding om at Nav-veileder, (som jeg har klaget på, til Sivilombudsmannen og Helsetilsynet blant annet), vil ha et møte, i morgen, klokken 11.

Men jeg har jo ikke noe sted å være, fra i dag klokken 12.

(Noe jeg har informert Nav om.

I 'haste-søknaden' min fra i går).

Så dette blir jo som noe støy, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

Screenshot_2018-04-04-10-03-09[1]

PS 3.

Det er dessuten sånn, at når det gjelder mobilen min, (som er Telenor kontantkort).

Så har saldoen 'plutselig' blitt null, et par ganger, de siste ukene.

Så her er det noe 'merksnodig', som foregår, (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nå har jeg venta i over 20 minutter, på Nordea sin nettbank.

Nordea har sånn spesielle tidspunkter, for når penger kommer inn.

(Noe de er nokså alene om, vel).

Og klokka 10.15 er et av disse spesielle tidspunktene, da.

Men nå har jeg prøvd å sjekke, i tjue minutter, om det kom inn penger klokka 10.15, liksom.

Men nettbanken til Nordea er veldig treg, da.

(For å si det sånn).

Så jeg lurer på om jeg skal pakke ned PC-en før jeg får sjekka saldoen, (etter 10.15 liksom).

Hm.

For hvis jeg har fått Nav-penger, så er det jo ikke noe vits å gå bort dit, liksom.

Da må jeg nullstille meg, liksom.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

nordea nettbank

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nå har jeg dratt tilbake til England
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:43
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 1. august 2017 kl. 15:26
Emne: SV: Nå har jeg dratt tilbake til England
Til: "eribsskog@gmail.com"
Kopi: "nav.baerum@nav.no"


Hei Erik,

Takk for din henvendelse. Vi håper du får gjennomført planene dine, både med nettbutikk og annet.

Samtidig må vi få avklart bosituasjonen din hos oss, da husleien vil løpe som normalt med mindre leiligheten sies opp.

I det tilfelle husleien løper og ikke blir betalt vil vi aktivere NAV-garantien for å dekke utestående, dette kun til informasjon.

Da dette også angår NAV Bærum har vi tatt dere i kopi.

Vi ønsker altså avklaring på hvorvidt leieforholdet skal løpe som normalt, eller sies opp?


Mvh
Baard Solbekk Sørensen
_____________________________________________

Hovednr: +47 22 55 51 58
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
____________________________________________________

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 31. juli 2017 16:48
Til: Post Narverud Eiendom AS
Kopi: nav.baerum@nav.no
Emne: Nå har jeg dratt tilbake til England

Hei.

Nå har jeg dratt tilbake til England.
https://johncons-mirror.blogspot.se/2017/07/jeg-har-na-dratt-tilbake-til-england.html

Mvh. Erik Ribsskog

PS.

Jeg dro til Gardermoen, i går formiddag, og fikk et nødpass, av politiet der.

Og så dro jeg med Ryanair, til London, (i går kveld).

Og så rakk jeg ikke bussen, til Liverpool.

Så jeg har hatt en våkenatt, i London, da.

Og så har jeg dratt, til Liverpool, i dag.

(Med den neste bussen).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her i Liverpool bor jeg på hotell, og jeg planlegger å leie meg, en leilighet/hybel etterhvert.

Og så har jeg tenkt til å begynne med nettbutikken min, (Posegodt), igjen.

Og jeg har også tenkt til å fikse tennene mine, (jeg mangler en jeksel blant annet, og jeg har en midlertidig fylning, i en annen jeksel).

Og også begynne, å trene igjen.

(Siden at jeg nå har fått litt penger, for det sameiet, (Bergstø), som jeg har prøvd å selge/oppløsne, siden 2011).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Men jeg har ikke sagt opp leiligheten, på Høvik enda.

For jeg har liksom det, som en slags plan B eller C, da.

(Å flytte tilbake, til Norge, igjen).

Men i Norge får jeg høre, at jeg ikke har 'arbeid', og blir mobbet for det.

Og det slipper jeg forhåpentligvis, å høre, når jeg begynner, med nettbutikken min igjen.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Drammensvn. 507
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:31
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 7. september 2017 kl. 12:42
Emne: SV: Drammensvn. 507
Til: "eribsskog@gmail.com"
Kopi: "anne-kathrine.skodvin@coop.no" , "nav.baerum@nav.no"


Hei,

Vi har ikke noe apparat for å organisere ettersendelse av post (ei heller er vi pliktige til å gjøre dette); dette må du selv ordne og det er mer info i denne linken: https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending

Vi har ingen kjennskap til hendelser du refererer, og stiller oss uforstående til dette. Vi må uansett forholde hos til det løpende leieforholdet, og her savner vi avklaring da vi i de to siste epostene har fått motstridende informasjon:

 - du ønsker å fortsette å leie leiligheten
 - du hevder å ha sagt opp leieforholdet i juli

Det er ikke registrert noen oppsigelse, men vi kan tilby deg følgende: vi registrerer oppsigelse og tilbakedaterer denne til juli, da vil leieforholdet ditt kun løpe ut oktober iht. 3 mnd oppsigelse og du er deretter frigjort fra kontrakt og alle forpliktelser.

I så fall må du bekrefte dette. Om ikke løper avtalen som normalt med gjeldende forpliktelser.

Ber om snarlig avklaring - ha fortsatt fin dag.


_____________________________________________
NarverudEiendom
Hovednr: +47 22 55 51 58
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
______________________________________________­______

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. september 2017 06:08
Til: Post Narverud Eiendom AS
Kopi: anne-kathrine.skodvin@coop.no
Emne: Re: Drammensvn. 507

Hei,

det blir som noe 'kveming' mener jeg, at dere ikke vil ettersende den posten.

Det er deres plikt, som husvert, mener jeg.

Så det er bare å se til, å få sendt meg, den posten, takk.

Greftegreff var også veldig frekk/truende, og kom på døra hele tida, til alle døgnets tider, og kalte meg 'homo', og hetsa meg for å ikke ha 'arbeid', når jeg skulle kjøpe poletter, til vasking.

Så det ble som noe 'terror', å bo der.

Og han var kanskje homo, selv, hvis jeg skulle tippe, siden han hele tida, skulle ta opp dette, med homofili, da, og liksom gjøre et poeng av det.

(Sånn som min gamle fiende, Geir Arne Jørgensen, fra Sand, vel).

Så jeg vil ha erstatning, for tort og svie i leieperioden.

Jeg bør få minst 50 000 for dette, mener jeg.

Den leiligheten sa jeg opp, i juli, da jeg dro til England, så det er ikke mitt problem, vil jeg si.

Og jeg vil ikke, ha noe mer med Greftegreff, å gjøre.

(Selskapet hans heter også Narverud, som er nesten som Narvestad, vil jeg si).

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS

Sender kopi til min gamle kollega/sjef Anne-Kathrine Skodvin (i Coop vel), så kanskje hun kan rydde opp, i dette, og få drevet inn erstatningen min, for tort og svie.

---------- Forwarded message ----------
From: Post Narverud Eiendom AS
Date: 2017-09-06 10:18 GMT+01:00
Subject: Drammensvn. 507
To: "eribsskog@gmail.com"
Cc: "nav.baerum@nav.no"


Hei Erik,

Ref. øvrig korrespondanse vedr. ditt leieforhold i Drammensvn. 507; dette leieforhold løper som normalt inntil vi skulle høre annet. Samtidig vil vi for ordens skyld anmerke at du selv må sørge for ettersending av din post dersom dette skal gjøres til en annen adresse.

Det finnes mer info om dette i vedlagte link:
https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending


Ha fortsatt fin dag.


Mvh
Baard Solbekk Sørensen
_____________________________________________
NarverudEiendom_liten
Hovednr: +47 22 55 51 58
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
______________________________________________­______

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage på manglende ettersendelse av post etter avtale m.m
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:25
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 30. oktober 2017 kl. 18:12
Emne: SV: Klage på manglende ettersendelse av post etter avtale m.m
Til: "eribsskog@gmail.com"


Hei,

Dette leieforholdet er avsluttet med virkning 31.10.2017.

Som informert ved tidligere anledning så har vi har ikke noe apparat for å organisere ettersendelse av post. Vi er ikke pliktige til å gjøre dette, og anmoder deg om selv å ordne dette via Posten. Vedlegger relevant link: https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending

Vi takker for leieforholdet som har vært, og ønsker deg samtidig lykke til videre.


_____________________________________________

Hovednr: +47 22 55 51 58
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
____________________________________________________

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 27. oktober 2017 00:32
Til: Jan Gunnar Greftegreff
Kopi: Post Narverud Eiendom AS
Emne: Klage på manglende ettersendelse av post etter avtale m.m

Hei,

Nå har det flere uker siden jeg flytta til Liverpool, etter å ha bodd i rottereiret, som var tidligere Thon hotel Høvik.

Noe sånt.

Jeg har fortsatt ikke fått ettersendt min post, slik avtalen var, så dette må jeg klage på.

Det er Narveruds fordømte plikt å fortløpende, ettersende min post, da jeg fortsatt har folkeregistrert adresse, på tidligere Thon hotel Høvik.

Så lenge jeg "bor" og betaler der, er det huseiers ansvar med ettersending av post, mener jeg.

Jeg videresender også denne informasjonen, til Politiet, hvis jeg ikke mottar, positiv respons.

Jeg er lei av all trakasseringen, jeg ble utsatt for mens jeg bodde, hos Narverud Apartments. Nå blir jeg trakassert igjen, av noen slabbedasker, hos Narverud,  selv om jeg bor i Liverpool.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: 41D Osborne Road // 370060
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:08
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2017-08-29 17:26 GMT+02:00
Subject: Re: 41D Osborne Road // 370060
To: Ally Painter


Hi,

thank you for your e-mail.

Like I've written on the application-form, I've been living in Norway, for the last three years.

And this business, is an export-shop, which I'm running, from the UK.

So I haven't run that, since 2014.

And I then ran it on my spare-time, (I was a jobseeker), so it didn't have enough turn-over to need an accountant.

Like I explained to Michael at the viewing and again at the mentioned application-form.

I inherited part of a property, (in Norway), in 2005.

And that property was sold earlier this year.

And I received between £15.000 and £20.000, which I'm going to invest in re-starting my self-employed-company, (which have been asleep since 2014).

That's why I explained that I could pay for e.g. six months rent, since I have gotten these moneys, from the sale, of the mentioned property.

Hope this is ok!

Best regards,

Erik Ribsskog



2017-08-29 16:11 GMT+01:00 Ally Painter :
Hi Erik,



I am completing your references for your new rental property.



In order to verify your income through self-employment we would need either of the following:

Your previous 2 years HMRC tax returns
Or

Accountant details including accountancy name, address and contact number, along with the name and email of the individual who deals with your accounts.


If you could send me either of the above that would be great and I will continue with your references.



If you have any questions, please feel free to call or email me.



Kind Regards,



Ally J Painter

Belvoir Customer Service Representative

Tel: 01244 886 226

Fax: 01244 241 117

Email: ally.painter@letalliance.co.uk

Web: www.letalliance.co.uk







Like us on Facebook

Follow us on Twitter

Follow us on LinkedIn



Let Alliance Limited is registered in England and Wales, registration number 07338620. Registered Office: Dodleston House, Bell Meadow Business Park, Park Lane, Pulford, Chester, Cheshire CH4 9EP. This e-mail is confidential and intended only for the addressee(s) shown. If you are not an intended recipient, please be advised that any use, dissemination, forwarding or copying of this e-mail is strictly prohibited. Internet e-mails are not necessarily secure and Let Alliance does not accept responsibility for changes made to this message after it was sent. Please note that incoming and outgoing electronic mail messages may be monitored. Should you receive this transmission in error,

Og enda enda enda enda en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: Pre Move In Flat D, 41 Osborne Road
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:01
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2017-09-01 13:41 GMT+02:00
Subject: Re: Pre Move In Flat D, 41 Osborne Road
To: Karlaya Semoff-Owolabi


Hi,

ok, that sounds fine.

I'm going to call about the insurance, from Let Alliance, later today.

So that should be ok by next week.

Thanks for the e-mail!

Best regards,

Erik Ribsskog



2017-09-01 8:51 GMT+01:00 Karlaya Semoff-Owolabi :
Hi Erik,



Of course you can pay that amount on your Visa card, it does not have to be in cash.



Thanks

Karlaya Semoff-Owolabi

BELVOIR! Liverpool West Derby

54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 F: 0151 256 0925

E: westderby@belvoir.co.uk W: www.belvoir.co.uk



Check Out Liverpool Property Blog

Click the photo to see the blog!!    Check out this week’s article!!

cid:image001.png@01D312BA.351B6080    cid:image008.jpg@01D312BA.35274760   cid:image003.jpg@01D1E0FC.7CCAA210



untitledLike us on Facebook   untitled1Follow us on Twitter



Signature2



Belvoir Liverpool West Derby, registered in England and Wales - Registration Number 5036655.  Registered Office:  54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB.

Belvoir Liverpool West Derby is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. Reference Number: 309103

The ultimate holding company of Belvoir Property Management (UK) Ltd is Belvoir Lettings PLC (Registered in England and Wales) - Registration Number 7848163.

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone.  Please contact the sender if you believe you have received this email in error.









From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 01 September 2017 01:08
To: Karlaya Semoff-Owolabi
Subject: Re: Pre Move In Flat D, 41 Osborne Road



Hi,

thank you for your e-mail!

Is it possible to pay by Visa, or should I try to bring this amount, (£1850), in cash?

I don't have any guarantor, and that's why I pay for six months rent, up front.

Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog



2017-08-31 16:14 GMT+01:00 Karlaya Semoff-Owolabi :

Hi Erik ,



Further to our conversation, I am confirming your move in date of Tuesday 05th September at 4pm.  On this day, you will be paying for the first 6 month’s rent of £1500 and the deposit of £350 before you receive the keys.  This is a total amount of £1850.



Please find enclosed a copy of your EPC and Gas Certificate for the property above.



I will be sending your agreement over via the online system DocuSign, so keep an eye out for this and complete when prompted.  Your guarantor will also need to sign the document, so please make sure that he checks his email.



All tenants are also required to prove they have Tenant Liability insurance in place before taking the keys, you can arrange this through Let Alliance 01244 617 460.  This starts at £5 per month and should be in place before you come in to sign up.  (I have enclosed the sheet that was on the back of your application form).



Any questions or queries, please let me know.



Thanks

Karlaya Semoff-Owolabi

BELVOIR! Liverpool West Derby

54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 F: 0151 256 0925

E: westderby@belvoir.co.uk W: www.belvoir.co.uk



Check Out Liverpool Property Blog

Click the photo to see the blog!!    Check out this week’s article!!

cid:image001.png@01D312BA.351B6080    cid:image008.jpg@01D312BA.35274760   cid:image003.jpg@01D1E0FC.7CCAA210



untitledLike us on Facebook   untitled1Follow us on Twitter



Signature2



Belvoir Liverpool West Derby, registered in England and Wales - Registration Number 5036655.  Registered Office:  54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB.

Belvoir Liverpool West Derby is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. Reference Number: 309103

The ultimate holding company of Belvoir Property Management (UK) Ltd is Belvoir Lettings PLC (Registered in England and Wales) - Registration Number 7848163.

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone.  Please contact the sender if you believe you have received this email in error.

Og enda enda enda en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: Phone-call/Fwd: Tenant Liability Insurance
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:53
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2017-09-04 20:52 GMT+02:00
Subject: Re: Phone-call/Fwd: Tenant Liability Insurance
To: Karlaya Semoff-Owolabi


Hi,

thank you for your e-mail!

I've signed the new tenancy-agreement now.

And I'm going to be at your office tomorrow, for the appointment, at 4 PM.

Thanks again for the e-mail!

Best regards,

Erik Ribsskog



2017-09-04 16:46 GMT+01:00 Karlaya Semoff-Owolabi :
Hi Erik,



Yes I have tried calling you regarding the tenancy agreement.



I made a mistake on the previous agreement and had you down as paying no deposit, however there is a deposit of £350, which you are already aware of.



I have today sent you a new tenancy agreement, and have voided the previous one.  If you could please sign this new one before you come tomorrow, that would be great.



Thanks

Karlaya Semoff-Owolabi

BELVOIR! Liverpool West Derby

54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 F: 0151 256 0925

E: westderby@belvoir.co.uk W: www.belvoir.co.uk



Check Out Liverpool Property Blog

Click the photo to see the blog!!    Check out this week’s article!!

cid:image001.png@01D312BA.351B6080    cid:image008.jpg@01D312BA.35274760   cid:image003.jpg@01D1E0FC.7CCAA210



untitledLike us on Facebook   untitled1Follow us on Twitter



Signature2



Belvoir Liverpool West Derby, registered in England and Wales - Registration Number 5036655.  Registered Office:  54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB.

Belvoir Liverpool West Derby is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. Reference Number: 309103

The ultimate holding company of Belvoir Property Management (UK) Ltd is Belvoir Lettings PLC (Registered in England and Wales) - Registration Number 7848163.

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone.  Please contact the sender if you believe you have received this email in error.









From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 04 September 2017 13:52
To: Karlaya Semoff-Owolabi
Subject: Phone-call/Fwd: Tenant Liability Insurance



Hi,

I've tried to call you, (on 0151 256 0880), a couple of times now.

Because I noticed that someone, from that number, has been trying to call me, earlier today.

But you were busy taking other calls, (your collegues said).

I've been talking with Charlie at Let Alliance), on Saturday, and that mentioned insurance should be ok.

I'm not sure if that was what you were trying to call about.

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2017-09-01 13:49 GMT+01:00
Subject: Re: Tenant Liability Insurance
To: Charlie McKew
Cc: Karlaya Semoff-Owolabi


Hi,

thank you for your e-mail!

I tried to call you now, (since Karlaya at Belvoir also think I need this insurance).

But I only got to an answering-machine.

Could you please call me back on (sensurert av johncons-blogg) about this.

Best regards,

Erik Ribsskog







2017-08-30 16:54 GMT+01:00 Charlie McKew :

Dear Erik,



I would like to let you know that we, Let Alliance, recently completed the references for your new home move.  We are the preferred insurance provider for Belvoir Lettings (Liverpool West Derby) and we are here to provide you with information and quotes for our specialist Tenants Liability & Contents Insurance.



Please find a breakdown of our available products below;



Tenants Liability Insurance - £5.28 Per Month (Inclusive of IPT)

This policy will insure you against Accidental Damage to the Landlords property, fixtures & fittings and can help to avoid time consuming deposit disputes – The policy provides £2,500 of Cover with Nil Excess as standard.



To proceed with a quote and/or purchase a policy please call me on 01244 621834 or 01244 421 167 and I will be happy to help.



Our specialist Tenant Liability Insurance is quick and easy to set up, offering instant protection.  I look forward to speaking with you soon.



Kind regards,



Charlie Mckew



Insurance Sales Consultant

Let Alliance



Direct Dial: 01244 621834

Main Office: 01244 421167

Email: charlie.mckew@letalliance.co.uk

www.letalliance.co.uk







Like us on Facebook

Follow us on Twitter

Follow us on LinkedIn



Let Alliance Limited is registered in England and Wales, registration number 07338620. Registered Office: Dodleston House, Bell Meadow Business Park, Park Lane, Pulford, Chester, Cheshire CH4 9EP. This e-mail is confidential and intended only for the addressee(s) shown. If you are not an intended recipient, please be advised that any use, dissemination, forwarding or copying of this e-mail is strictly prohibited. Internet e-mails are not necessarily secure and Let Alliance does not accept responsibility for changes made to this message after it was sent. Please note that incoming and outgoing electronic mail messages may be monitored. Should you receive this transmission in error, please notify the sender immediately.



Ref: 370060

Og enda enda en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: Osborne Road
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:48
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Jennifer Folan
Date: 2018-03-19 14:26 GMT+01:00
Subject: Osborne Road
To: "eribsskog@gmail.com"


Hi Erik,



We have been trying to contact you on several occasions and have not been successful. There is rent outstanding and we believe you have abandoned the property.



I advise that you contact the office immediately on 0151 256 0880 to discuss this matter.



Thanks

Jennifer Folan

Office Manager

Check Out Liverpool Property Blog

Click the photo to see the blog!!               Check out this week’s article!!

signature_537621943                  cid:image003.jpg@01D3ABAE.26FE3710   signature_146034218       signature_799642293



BELVOIR! Sales & Lettings Liverpool (West Derby), 54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 - F: 0151 256 0925 www.belvoir.co.uk/liverpoolwestderby                                                                     

                     

cid:image005.jpg@01D3A4D4.D77AFD20



We are proud to announce that we are the winners of North West Office of the Year, Customer Review Office of the Year and Social Media Office of the Year at the recent Belvoir Awards Ceremony. The ceremony took place in Oxford on Friday 17th March 2017 and the award was presented to us by Gyles Brandreth. We also recently won Gold Award for Letting Agency in the North West (as voted for by Tenants) 2016 on Friday 15th April 2016 at the prestigious ESTAS awards in London. We would like to thank all landlords and tenants who have voted for us to win these award three years consecutively.



Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is a Franchise owned and operated under license by ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central registered in England, Registration Number: 5036655. Registered Office: 54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB. ADAB Ltd is a Franchisee of Belvoir Property Management (UK) Ltd and not a subsidiary or sister company ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is an Appointed Representative of Belvoir Property Management (UK) Ltd who are authorised and regulated by The Financial Conduct Authority (FCA). Reference Number 309103

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone. Please contact the sender if you believe you have received this email in error.

Og enda en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: 41D Osborne RD
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:45
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Alyx McKenna
Date: 2018-03-19 14:32 GMT+01:00
Subject: 41D Osborne RD
To: "eribsskog@gmail.com"


Hi Erik,



Further to the abandonment notice that was fixed on your flat door on Friday 16th March 2018, if we do not hear from you by Friday 23rd March then we will assume the property abandoned and all items disposed of



Thanks

Alyx McKenna

BELVOIR! Liverpool West Derby

54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 F: 0151 256 0925

E: westderby@belvoir.co.uk W: www.belvoir.co.uk



Click the photo to see the blog!!   Check out this week’s article!!

cid:image001.png@01D37B06.EF2CD7B0      cid:image001.jpg@01D3857D.47BB74B0   cid:image003.jpg@01D37B06.EF2CD7B0            cid:image004.jpg@01D37B06.EF2CD7B0



We are proud to announce that we are the winners of North West Office of the Year, Customer Review Office of the Year and Social Media Office of the Year at the recent Belvoir Awards Ceremony. The ceremony took place in Oxford on Friday 17th March 2017 and the award was presented to us by Gyles Brandreth. We also recently won Gold Award for Letting Agency in the North West (as voted for by Tenants) 2016 on Friday 15th April 2016 at the prestigious ESTAS awards in London. We would like to thank all landlords and tenants who have voted for us to win these award three years consecutively.

Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is a Franchise owned and operated under license by ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central registered in England, Registration Number: 5036655. Registered Office: 54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB. ADAB Ltd is a Franchisee of Belvoir Property Management (UK) Ltd and not a subsidiary or sister company ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is an Appointed Representative of Belvoir Property Management (UK) Ltd who are authorised and regulated by The Financial Conduct Authority (FCA). Reference Number 309103

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone. Please contact the sender if you believe you have received this email in error.

Jeg sendte enda en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: 41D Osborne RD
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:40
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Alyx McKenna
Date: 2018-03-23 16:10 GMT+01:00
Subject: 41D Osborne RD
To: "eribsskog@gmail.com"
Cc: Jennifer Folan


Hi Erik,



Further to the abandonment notice, we have been back to the property and there has been no change.



We have no option but assume that you have indeed abandoned the property. If this is not case then please contact the office by Wednesday 28th March 2018.



If we do not hear from you by close of business on the above date then all items will be removed and disposed of.



Thanks

Alyx McKenna

BELVOIR! Liverpool West Derby

54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 F: 0151 256 0925

E: westderby@belvoir.co.uk W: www.belvoir.co.uk



Click the photo to see the blog!!   Check out this week’s article!!

cid:image001.png@01D37B06.EF2CD7B0      cid:image001.jpg@01D3857D.47BB74B0   cid:image003.jpg@01D37B06.EF2CD7B0            cid:image004.jpg@01D37B06.EF2CD7B0



We are proud to announce that we are the winners of North West Office of the Year, Customer Review Office of the Year and Social Media Office of the Year at the recent Belvoir Awards Ceremony. The ceremony took place in Oxford on Friday 17th March 2017 and the award was presented to us by Gyles Brandreth. We also recently won Gold Award for Letting Agency in the North West (as voted for by Tenants) 2016 on Friday 15th April 2016 at the prestigious ESTAS awards in London. We would like to thank all landlords and tenants who have voted for us to win these award three years consecutively.

Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is a Franchise owned and operated under license by ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central registered in England, Registration Number: 5036655. Registered Office: 54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB. ADAB Ltd is a Franchisee of Belvoir Property Management (UK) Ltd and not a subsidiary or sister company ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is an Appointed Representative of Belvoir Property Management (UK) Ltd who are authorised and regulated by The Financial Conduct Authority (FCA). Reference Number 309103

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone. Please contact the sender if you believe you have received this email in error.

Jeg sendte en e-post til Leieboerforeningen med flere

Erik Ribsskog
Update/Fwd: 41D Osborne Rd, L13
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:32
Til: Runcorn Office , Info , LbF Leieboerforeningen
Kopi: Benefits Service , "emb.london"

---------- Forwarded message ----------
From: Jennifer Folan
Date: 2018-04-03 15:33 GMT+02:00
Subject: 41D Osborne Rd, L13
To: "eribsskog@gmail.com"
Cc: Alyx McKenna


Hi Erik,



An abondonment notice was affixed to the oproperty 41D Osborne Rd, L13 on 16th March 2018 as you have not relinquished the keys to the property and we have reaon to believe you have abandned the property. This notice advised you or anybodywith any information to contact us by 23rd March 2018 to discuss your tenancy, and failing this it would be assumed the property was abandoned.



We have not receivied any communicatin from yourself to confirm otherwise so we will assume you have left the property. You have a deposit of £350 registered, and there is currently a balance of £250 rent arrears owed for the period 05/03/2018 – 04/04/2018. As you have failed to relinquish the keys, the landlord will also have to pay for a lock change and for any necessary works to return the property back to its original state. We wil therefore release the deposit back to the landlord to cover this.



I have attached a rent statement for your information.



Should you wih to discuss this further please contact me on 0151 256 0880.



Thanks

Jennifer Folan

Office Manager

Check Out Liverpool Property Blog

Click the photo to see the blog!!               Check out this week’s article!!

signature_537621943                  cid:image003.jpg@01D3ABAE.26FE3710   signature_146034218       signature_799642293



BELVOIR! Sales & Lettings Liverpool (West Derby), 54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB

T: 0151 256 0880 - F: 0151 256 0925 www.belvoir.co.uk/liverpoolwestderby                                                                     

                     

cid:image005.jpg@01D3A4D4.D77AFD20



We are proud to announce that we are the winners of North West Office of the Year, Customer Review Office of the Year and Social Media Office of the Year at the recent Belvoir Awards Ceremony. The ceremony took place in Oxford on Friday 17th March 2017 and the award was presented to us by Gyles Brandreth. We also recently won Gold Award for Letting Agency in the North West (as voted for by Tenants) 2016 on Friday 15th April 2016 at the prestigious ESTAS awards in London. We would like to thank all landlords and tenants who have voted for us to win these award three years consecutively.



Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is a Franchise owned and operated under license by ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central registered in England, Registration Number: 5036655. Registered Office: 54 Mill Lane, West Derby, Liverpool, L12 7JB. ADAB Ltd is a Franchisee of Belvoir Property Management (UK) Ltd and not a subsidiary or sister company ADAB Ltd trading as Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central is an Appointed Representative of Belvoir Property Management (UK) Ltd who are authorised and regulated by The Financial Conduct Authority (FCA). Reference Number 309103

This email and any attachments to it may be confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Belvoir Liverpool West Derby and Belvoir Liverpool Central. If you are not the intended recipient of this email, you must neither take any action based upon its contents, nor copy or show it to anyone. Please contact the sender if you believe you have received this email in error.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Naken på toget SAK00897964 CXE:0001279061
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:11
Til: NSB Kundesenter
Kopi: juridisk , "post@sivilombudsmannen.no"
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


13. mars 2018 kl. 08:20 skrev NSB Kundesenter :
Hei,


Takk for at du tok kontakt med oss og gir beskjed.

Anbefaler deg å følge rådene på denne siden: https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/overordnet-om-rettigheter-og-plikter/id-tyveri/rad-til-deg-som-er-utsatt-for-id-tyveri/.

Hvis du ikke allerede har gjort det bør du også endre passordet ditt.

Ønsker deg en fin dag!


Vennlig hilsen

Hanna
NSB Kundesenter


------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: Erik Ribsskog
Mottatt: Mon Mar 12 2018 18:14:11 GMT+0100 (Vest-Europa (normaltid))
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: hjelp@nsb.no; NSB Kundesenter
Emne: Klage/Fwd: Naken på toget SAK00897964 CXE:0001279061


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: NSB Kundesenter
Dato: 29. januar 2018 kl. 23:57
Emne: SV: Naken på toget SAK00897964 CXE:0001279061
Til: Erik Ribsskog




Takk for henvendelsen din.       
Kundeservice
nsb.no | Kjøpsapp | Underholdningsapp

Hei!

Takk for din henvendelse

Saken din er mottatt, og vi vil behandle den så raskt som mulig.

Ditt saksnummer er:   SAK00897964
Svartiden på e-post er for øyeblikket ca 3 dager. Dersom spørsmålet haster, ta kontakt med oss på telefon 61 05 19 10. Åpningstiden er 07.00 – 23.00 mandag til fredag. 08.00 – 21.00 på lørdager og 09.00 – 23.00 på søndager.


Ha en fin dag!

Hilsen
NSB Kundesenter

__________________________

English summary

Thank you for contacting us.

Your Case number is:  SAK00897964

Due to a high number of inquiries we may take approx. 3 days to reply.

Call us on +47 61 05 19 10 if your query is urgent.

Have a nice day!

Kind regards
NSB Kundesenter


Spar miljøet. Ta toget.
Følg oss
NSB tar forbehold om prisendringer og skrivefeil. Denne e-posten ble sendt av NSB AS

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vennligst bekreft din e-postadresse på hybel.no
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:06
Til: "Hybel.no"
Kopi: juridisk , LbF Leieboerforeningen
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


12. mars 2018 kl. 18:36 skrev Hybel.no :
Hei,

Her er det nok noen som har opprettet brukerkonto og lagt ut annonse i ditt navn. Vi har nå slettet brukerkontoen og annonsen.

Vennlig hilsen,
Support | hybel.no

2018-03-12 11:04 GMT-05:00 Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Hybel.no
Dato: 12. februar 2018 kl. 22:48
Emne: Vennligst bekreft din e-postadresse på hybel.no
Til: eribsskog@gmail.com


Kjære Erik Ribsskog,

Vennligst bekreft e-postadressen din ved å gå til følgende adresse:
https://hybel.no/verifiser/epost/312564/deb9e77ad70ed875c7526c57ccc99c420fd6a7bd/

Med vennlig hilsen,
Hybel.no | kontakt@hybel.no

Hybel AS, Strandgaten 19, 0152 OSLO.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Nytelse.no, #298995
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:03
Til: "kundeservice@nytelse.no"
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


19. juli 2017 kl. 10:45 skrev kundeservice@nytelse.no :
Hei,



Takk for at du tok kontakt. Vi har kreditert ordren, det vil ikke bli sendt ut noen varer fra oss på ordre 298995.



Vi anbefaler generelt at man politianmelder slike saker. Politiet kan da få informasjon om ordren fra oss og kanskje finne ut hvem som prøver å bestille i ditt navn.



Med vennlig hilsen,

logo-nytelse-min

Kundeservice  Nytelse.no AS
www.nytelse.no
☏ +47 40604666
✉ kundeservice@nytelse.no





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 19. juli 2017 02:15
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@nytelse.no
Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Nytelse.no, #298995



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Nytelse.no
Dato: 18. juli 2017 kl. 19:43
Emne: Ordrebekreftelse fra Nytelse.no, #298995
Til: Erik Ribsskog


Takk for din bestilling!

Vedlagt finner du ordrebekreftelse for ordre 298995, kundenummer 138685.

Du vil motta en ny epost når ordren sendes fra vårt lager. Se vedlagt dokument for en detaljert oversikt over din ordre. Har du spørsmål eller kommentarer til din ordre er det bare å ta kontakt på telefon 40 60 46 66 (man - fre 8-21) eller epost kundeservice@nytelse.no.

Med vennlig hilsen,

Nytelse.no,
Bentsrudveien 1B
3083 Holmestrand

Epost: kundeservice@nytelse.no
Telefon: 40 60 46 66 (man - fre 8-21)

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestilling
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:58
Til: Henrik
Kopi: juridisk , dominos@dominos.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


17. juli 2017 kl. 11:31 skrev Henrik :
Hei,

Jeg forstår ikke helt hva du mener?

Venter på svar


1481810106758_image001.pngHenrik Langset

                           Customer care manager

                           Domino’s Pizza – Norway

                           Cell: +47 41 90 60 51

                           Web: www.dominos.no




Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 16. juli 2017 16:59
Til: juridisk
Kopi: Dominos
Emne: Klage/Fwd: Takk for din bestilling

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Dominos Pizza
Dato: 7. juli 2017 kl. 21:05
Emne: Takk for din bestilling
Til: ERIK RIBSSKOG


Din kvittering fra Domino’s Pizza


Hei ERIK RIBSSKOG

Takk for din bestilling!
Vi håper maten smakte og at du er fornøyd!
Gi oss gjerne en tilbakemelding om det skulle være noe. Vi er alltid ute etter å forbedre oss.
Vedlagt ligger din kvittering

Hilsen oss i Domino’s


Kvitteringskode: 30300030
Spill på www.dominos.no!




Pizza Pizza Norway AS
Nesvien 13, 1344 Haslum.
Org. nr. 913 169 883

eribsskog@gmail.com



Vare pris Total pris
7/7/2017 8:24:31 PM
Pizza fra Domino´s - order id 61017
298.26
298.26
 
mva / vat 35.74
 
SUM 349.00 NOK

Instagram
Instagram
Facebook
Facebook
Website
Website

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Blogg
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:55
Til: Marthe Gullen
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


16. juli 2017 kl. 23:50 skrev Marthe Gullen :
Hva har det med meg å gjøre?



Den 16. jul. 2017 kl. 19.09 skrev Erik Ribsskog :

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Marthe Gullen
Dato: 9. juli 2017 kl. 18:49
Emne: Blogg
Til: "eribsskog@gmail.com"


Hei!
Nå har jeg et spørsmål til deg etter du la igjen en kommentar på bloggen min. Det er fint og flott det, men en ting jeg ikke skjønner? Hva slags sammenheng har den med det jeg skreiv? Jeg skjønte virkelig ikke kommentaren din så fint om du kan forklare meg det og hva den har med min blogg å gjøre? Takk

Mvh Marthe Sofie



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kontoen din på Snutekassen
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:50
Til: Snutekassen Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


16. juli 2017 kl. 20:52 skrev Snutekassen Kundeservice :
Hei Erik Ribsskog,

Her forstår jeg ikke helt hva som skjer:)
Men har avsluttet kontoen.
Har vi gjort noe i gale i denne sammenhengen?

Ønsker deg en fortsatt strålende dag!

Ticket: https://snutekassenas.freshdesk.com/helpdesk/tickets/773

Daniel Martinsen
Service :-)
Snutekassen
On Sun, 16 Jul at 12:29 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Snutekassen
Dato: 15. juli 2017 kl. 22:03
Emne: Kontoen din på Snutekassen
Til: eribsskog@gmail.com


Velkommen til Snutekassen
Takk for at du opprettet en konto på Snutekassen. Brukernavnet ditt er eribsskog.
Passordet ditt ble automatisk generert: 3YH)$f(rylD#
Du kan få tilgang til kontoområdet ditt for å vise ordrene dine og endre passordet ditt her: https://shop.snutekassen.no/my-account/.
Snutekassen

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Velkommen som kunde i Brødboksen!
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:30
Til: Sebastian fra Brødboksen
Kopi: juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no" , kundeservice.no@arvato.com, kundeservice@arvato.com, LO Postkasse LO
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


16. juli 2017 kl. 18:45 skrev Sebastian fra Brødboksen :
Heisann Erik!

Hva tenker du på? Dette er en velkomstmail fra oss i brødboksen, siden du er ny kunde+1

--

Sebastian Sebastian fra Brødboksen
On Sun, Jul 16, 2017 at 06:34 PM, "Erik Ribsskog" wrote: 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Brødboksen AS
Dato: 15. juli 2017 kl. 21:44
Emne: Velkommen som kunde i Brødboksen!
Til: "eribsskog@gmail.com"


https://s27.postimg.org/k6hsc6ecz/logo_brodboksen.jpg


http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

https://s30.postimg.org/bfocudofl/header_brodboksen.jpg

Velkommen til en ferskere hverdag!

Brødboksen gir deg rykende ferskt brød og frokost på morrakvisten, helt uten leveringskostnad. Enten det er deilig familie-frokost i helgen eller travel matpakke-mekking på en hverdag, så hjelper vi deg med frokost-logistikken. Et smart valg for en ferskere hverdag, sier vi! :) • Brødboksen.no er åpent hver dag hele året, og levering er alltid gratis. • Du kan bestille varer frem til midnatt for å få de levert utenfor døra morgenen etter (før kl. 06:30 på hverdager og kl. 08:00 i helgen). • I våre superfancy brødbokser holder brødet seg varmt og ferskt helt frem til frokostbordet ditt. Boksen kan du bare sette ut igjen, så henter vi den kostnadsfritt neste gang du bestiller noe fra Brødboksen. • Betal med kort, avtalegiro eller faktura. Det er ingen krav til minstekjøp eller noen form for bindingstid. Eller lettere sagt; full frihet for deg!

Bestill frokost
http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/gmail_fix.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/spacer.gif

Bakerovnen, kun tastetrykk unna!

https://s29.postimg.org/q9bk0r0hz/i_Phone_Mockup.jpg

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/btn_gplay.jpg

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/btn_appstore.jpg

a>

Lurer du på noe?

Brødboksen har som mål å ha verdens beste kundeservice! Kontakt oss gjerne med tips til forbedringer, ros eller klager på hei@brodboksen.no.

Vi svarer på henvendelser fortløpende både på telefon, epost og i sosiale medier. Du kan også lese mer, under 'Spørsmål og svar'.

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Header%20and%20Footer%20Assets/button_social_facebook.png http://hosting.fyleio.com/35437/public/Header%20and%20Footer%20Assets/button_social_insta.png
http://hosting.fyleio.com/35437/public/Header%20and%20Footer%20Assets/spacer.gif

Du har mottatt denne mailen siden du er registrert som kunde hos Brødboksen.no
Ønsker du ikke motta påminnelser og gode tilbud, kan du melde deg av slike mailer på Min Side.

Ulvenveien 92 C | 0581 Oslo | Norge

© Brødboksen TWD A/S

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Header%20and%20Footer%20Assets/spacer.gif

http://hosting.fyleio.com/35437/public/Onboarding%20Emails/New%20Welcome%20Emails/gmail_fix.gif

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Sv:(Saksnummer: 7868685) Klage på My Call/Fwd: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:20
Til: kundeservice@mycall.no
Kopi: "Storjord,Lars Edvard" , Chili Mobil , juridisk , Post
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


11. juli 2017 kl. 11:49 skrev :
Hei Erik.

For å bestille overføring nummer til Mycall man må ha personnummer. Jeg har ikke mulighet å sjekke hvem bestilte overføring av ditt telefonnummer.

Jeg har kansellert denne bestillingen og ditt telefonnummer skal ikke overføre til MyCall fra 14. juli 2017.




Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, som må fylles ut og signeres. Merk at begge sider må fylles ut for at skjemaet skal behandles.
Du må også legge ved kopi av politianmeldelsen.

Vedlagt finner du også skjema for å sperre for registrering.


Jeg anbefaler deg å gå inn her: idtyveri.info/min-id-er-misbrukt






Ha en fin tirsdag videre!



Med vennlig hilsen

Monika
Kundekonsulent
MyCall







Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 11 Jul 2017 03:36:51 +0200
Til: Post , , Chili Mobil, juridisk
Kopi: "Storjord,Lars Edvard"
Emne: Klage på My Call/Fwd: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS

Hei,

for et par år siden, så porterte noen mobilen min, til Chili mobil.

Og nå har noen gjort det samme igjen, bare at de har byttet ut Chili med My Call.

(Se vedlegg).

Dette må jeg klage på.

Kan dere finne ut hvem disse synderne er, og stoppe denne porteringen, og også be mobil-firmaene rydde opp i sine åndsvake/elendige rutiner.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Storjord,Lars Edvard
Dato: 14. oktober 2015 kl. 13:16
Emne: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS
Til: Erik Ribsskog


Hei,



Viser til din henvendelse.



Klage/tvist som vedrører konkrete problemstillinger om inngåelse eller innhold av avtale med tilbydere av ekomtjenester fremsettes for Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon. For nærmere informasjon, se https://brukerklagenemnda.no.



Nemnda kan også kontaktes på tlf. 22 13 32 20 (telefontid mandag-fredag kl. 0900-1200) eller e-post post@brukerklagenemnda.no





Med vennlig hilsen



Lars Edv. Storjord

seniorrådgiver

avdeling Marked

seksjon for telefoni og nummerforvaltning



Nasjonal kommunikasjonsmyndighet

Sentralbord: 22 82 46 00

Dir. tlf.: 22 82 47 48

www.nkom.no



nkom-logo-for-signatur_40px_bokmaal





-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 28. september 2015 15:03

Til: Chili Mobil

Kopi: juridisk; post; post@finkn.no; Lindorff Kundesenter; Postmottak Sivilombudsmannen; Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (firmapost@nkom.no)

Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS



Hei,



dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.



Og så får jeg dette svaret.



Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.



Det datasystemet deres er på grensen til å være kriminelt, mistenker jeg.



Chilli mobil har jeg heller aldri hørt om.



Dette lukter lang vei, vil jeg si.



Erik Ribsskog





2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil :

> Hei Erik,

>

> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre nødt til å motta en bekreftelse på at forholdet er anmeldt før vi kan slette eventuelle krav.

> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.

>

> Med vennlig hilsen Frida

> Kundeservice Chilimobil

> Tlf. 02445

>

> ________________________________________

> Fra: Erik Ribsskog

> Sendt: 25. september 2015 14:09

> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon

> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no

> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil

> AS

>

> Hei,

>

> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.

>

> (Jeg bruker Telenor mobil.

>

> Og jeg er ikke noe 'skravlekjærring', så jeg trenger ikke noe mer enn

> Telenor kontant, må jeg si).

>

> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.

>

> Og så får jeg innkassovarsel!

>

> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri hørt om før.

>

> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige

> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).

>

> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og

> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.

>

> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å

> send meg innkassoer i forbindelser med dette.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon

> :

>> Hei

>>

>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du har spørsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445 eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.

>>

>>

>> Ha en fin dag.

>>

>> Med vennlig hilsen/ Best regards

>>

>> Jeanette K. G

>> Saksbehandler/ Case handler

>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice

>> Telefon: +47 31 27 93 20

>> Fax: +47 61 14 93 12

>>

>>

>>

>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :

>> Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway

>>

>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00

>> www.lindorff.no

>> ** This message including any attachments may contain confidential

>> and/or privileged information intended only for the person or entity

>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you

>> should delete this message and notify the sender. Thank you.

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>> Hei,

>> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

>> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>> Vennligst rydd opp!

>> Med hilsen

>> Erik Ribsskog

>> PS.

>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

>> ---------- Forwarded message ----------

>> From: NoReplyFaktura@lindorff.com

>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00

>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

>> To: eribsskog@gmail.com

>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.

>> Kopien har påført korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.

>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne

>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat

>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen

>> Kundeservice

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Henvendelse #5318: Hvordan vil du bedømme servicen du mottok?
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:15
Til: juridisk
Kopi: info@justeatno.zendesk.com
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Just Eat
Dato: 19. mai 2017 kl. 14:04
Emne: Henvendelse #5318: Hvordan vil du bedømme servicen du mottok?
Til: Erik Ribsskog


##- Please type your reply above this line -##



Hei Erik Ribsskog,

Vi har veldig lyst til å høre din mening om vår kundeservice. Vi håper derfor at du ønsker å svare på et enkelt spørsmål ved å klikke på linken nedenfor:

How would you rate the support you received?
Good, I'm satisfied

Bad, I'm unsatisfied

Her kan du se hva din henvendelse dreide seg om:

Kenneth Jessen (Just Eat NO)

May 18, 12:09 WEST

Hei.

I og med at det er måneders mellomrom mellom hver henvendelse fra deg uten at noen ny informasjon blir tilføyd, blir vi nødt til å henlegge saken ettersom vi ikke kan yte noe mer enn det vi allerede har gjort. Om du har noen mer informasjon å tilføye gjenåpner vi gjerne saken.

Mvh
Kenneth
Just Eat
Erik Ribsskog

May 17, 23:23 WEST

Hei,

jeg vil gjerne, at dere sender denne saken, til en overordnet.

For at man her skal beskytte de som bedriver identitetstyveri, det synes jeg, at høres ut, som noe bakvendt-land.

Så det kjøper jeg ikke, dessverre.

Erik Ribsskog

15. mars 2017 kl. 10:27 skrev JENO Info :

Hei.

Takk for tilbakemeldingen. Har du opplevd at det har blitt bestilt mat i ditt navn? For det du viser til tidligere i denne saken ser ut til å være påmelding til nyhetsbrev fra JUST EAT. Som nevnt tidligere så har vi gjort vårt for å blokkere brukere med ditt navn, men vi har dessverre ikke noen mulighet til å sette sperre på et navn for å forhindre at nye kontoer blir opprettet i samme navn. Om du mener at det du har opplevd er trakassering, så vil vi anbefale deg å ta kontakt med politiet. Vi har dessverre ikke lov til å utgi personlig informasjon om våre brukere til andre enn politiet, på grunn av personvern. Om det blir opprettet en politisak kan, og vil, vi prøve med å bistå med eventuell informasjon vi har.

Mvh
Kenneth
JUST EAT

JUST EAT Customer Care Norway
-------------------------------
Lyngbyvej 20
2100 Copenhagen

POST
JUST-EAT.no AS
Postboks 4494 Nydalen
0403 Oslo

WEB www.just-eat.no (http://www.just-eat.no/)
FB facebook.com/JustEatNorway
TLF +47 21 09 04 80 - for Restaurant​er​
TLF +47 23 96 25 77 - for Kunder
-------------------------------

14. mars 2017 kl. 10:27 skrev JENO Info :

Takk for din henvendelse

Vi leser mails fortløpende og du kan forvente svar innenfor to hverdager.

Hvis din henvendelse haster, kan vi kontaktes på telefon 23 96 25 77 eller via vår chat (http://messenger.providesupport.com/messenger/jeno.htm) . Utenfor våre åpningstider, bør aktuelle saker rettes direkte til restauranten.

Er du restaurant, skal du henvende deg på 21 09 04 80.

Kundeservice holder åpent:

Hverdager kl. 9-23.

Helg og helligdager kl. 12-23

Med vennlig hilsen

Kundeservice

-------------------------------
This is an e-mail from the company JUST EAT plc. This e-mail may contain confidential information and/or privileged or personal advice. This e-mail is intended for the addressee(s) stated above only. If you receive this e-mail by mistake, please return it to JUST EAT plc without producing, distributing or retaining copies hereof. Thank you.

-------------------------------
This is an e-mail from the company JUST EAT plc. This e-mail may contain confidential information and/or privileged or personal advice. This e-mail is intended for the addressee(s) stated above only. If you receive this e-mail by mistake, please return it to JUST EAT plc without producing, distributing or retaining copies hereof. Thank you.

Postboks 4494 Nydalen, 0403 Oslo, Norway www.just-eat.no 23 96 25 77


This is an e-mail from the company Just-Eat Holding Ltd. This e-mail may contain confidential information and/or privileged or personal advice. This e-mail is intended for the addressee(s) stated above only. If you receive this e-mail by mistake, please return it to Just-Eat Holding Ltd without producing, distributing or retaining copies hereof. Thank you.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
FW: Fwd: Klage/Fwd: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:08
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk
Hei,

da må jeg nesten be om at dette sendes til en overordnet hos dere.

For da synes jeg at dere har veldig dårlige rutiner.

Og det ønsker jeg å klage på.

Erik Ribsskog

PS.

Og dette at dere på 'død og liv' skal bruke fornavn i hilsenen, blir litt klamt, vil jeg si.

Så det vil jeg gjerne ha meg frabedt.


18. mai 2017 kl. 12:44 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse,

Gjeldene abonnement med abonnementnummer:86.451.036.18

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.


Jag kan se att du var i kontakt med oss år 2015 angående ett par beställningar som du ej hade godkänt och eftersom att din e-postadress registrerades vid de beställningarna så har den troligtvis sparats i våra register.


Ha en dejlig dag!


Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette tidligere korrespondanser.


Med vennlig hilsen

BONNIERS KUNDESERVICE


Daniel Hansen

Kundebehandler



______________________________________

From: eribsskog@gmail.com

Sent: 5/18/2017 1:48 AM

To: kundeservice@bonnier.no

CC: juridisk@datatilsynet.no;bonnierpublications@bonnier.dk

Subject: Re: FW: Fwd: Klage/Fwd: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker


Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


13. mars 2017 kl. 13:01 skrev :



2017-03-13








Aktiv Trening 86.451.036.18








Hei.








Takk for din henvendelse.








Vi har nå registrert at du ikke ønsker reklame fra oss lenger.








Vi vil også informere om at vi bare kan ta ansvar for vårt interne adresseregister.




Det finnes en mulighet for at adresselistene fra vårt register allerede er utskrevet og vil bli brukt tre måneder fremover.








Står ditt navn registrert under en annen adresse eller er stavet på en annen måte er det ikke stoppet.








Med vennlig hilsen




Hans W Kundebehandler












______________________________________





From:

bonnierpublications@bonnier.dk






Sent:

3/13/2017 9:13 AM






To:

kundeservice@bonnier.no






Subject:

Fwd: Klage/Fwd: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker


















Receptionen

























Bonnier Publications A/S




Strandboulevarden 130




DK-2100 Copenhagen








+45 39 17 20 00 Phone












---------- Forwarded message ----------





From:

Erik Ribsskog

<

eribsskog@gmail.com

>





Date: 2017-03-12 20:05 GMT+01:00




Subject: Klage/Fwd: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker





To: juridisk <

juridisk@datatilsynet.no

>






Cc:

survey@enalyzer.com

,

bonnierpublications@bonnier.dk













Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).








---------- Videresendt e-post ----------





Fra:

Bonnier Publications

<

survey@enalyzer.com

>





Dato: 30. januar 2017 kl. 16:38




Emne: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker





Til:

e.ribsskog@gmail.com














Kjære Erik Ribsskog Vi vil gjerne invitere deg til å delta i en undersøkelse om produkter og tjenester som muligens vil bli knyttet til et magasinabonnement på I FORM og Aktiv Trening. Det tar ca. 5 min å svare på spørsmålene, og som takk for hjelpen er du med i trekningen av 1 av i alt 5 stk. Garmin Forerunner 10 GPS-klokker til en verdi av 1.175 kroner pr. stk. Hvis du vil delta i undersøkelsen, klikker du på følgende kobling: 

https://survey.enalyzer.com/?Pid=nndpegib&Rid=q5kf7b5g

 Hvis koblingen ikke åpnes, kopierer du den og limer den inn i adressefeltet i nettleseren. Har du spørsmål eller kommentarer, kan du skrive til

analyse@bp.bonnier.dk

På forhånd takk for hjelpen! Vennlig hilsenBonnier Analyse






PS! Du har tidligere gitt tillatelse til at vi kan kontakte deg elektronisk. Hvis du ønsker å endre tillatelsene du har gitt, kan du gjøre det her:

https://survey.enalyzer.com/?pid=pup5b3d7

Bloggarkiv