Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. juli 2023

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Chilimobil sakid:41516) Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. juli 2023 kl. 20:19
Til: kundeservice@chilimobil.no
Kopi: Post <post@brukerklagenemnda.no>, post <post@finkn.no>, Kundtjänst NO <kundeservice@siba.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, "Storjord,Lars Edvard" <lars.edvard.storjord@nkom.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det høres rart ut, at du er en leder/overordnet der, når du ikke bruker tittelen din, synes jeg.

Så det synes jeg at virker litt rart.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at jeg har sperret for kredittopplysninger.

Men da er det alltid problemer, hvis jeg skal kjøpe noe, på avbetaling (for eksempel).

Jeg måtte bestille vaskemaskin fire ganger (fra fire forskjellige firma) før det funka.

Så det er et heft, når man skal kjøpe varer, på nett (eller søke om kredittkort, for eksempel).

Og det finnes visst noe sånt som 30 kredittopplysnings-byråer.

Så det å be folk om å sperre for kredittopplysning (hos 30 firmaer) det blir som at dere legger arbeidsbyrden for dette, over på kundene/borgene, må jeg si.

Så det er en uting, vil jeg si.

Da jeg gikk på handel og kontor (på 80-tallet).

Så lærte vi at vi skulle høre om hva firmaene aktet å foreta seg, for å ordne problemet, hvis det var noe lignende av dette.

Og det tror blir dumt å endre på, og si at det er kunden som må sperre for kredittopplysning.

Det blir som noe fæl ansvarsfraskrivelse, fra nettbutikkene, må jeg si.

Skjerpings!


ons. 30. nov. 2022 kl. 09:21 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei Erik,

Du fikk følgende svar av meg, overordnet til den første konsulenten du snakket med:

Vi har kun ett tiltak for å unngå at noen bestiller abonnement, og det er å svarteliste dem. Om du ikke ønsker dette vil jeg anbefale deg å sperre deg for kredittopplysninger. Det kan du blant annet gjøre hos Experian, de vi bruker, her: https://www.minexperian.no/#. Om du har lyst til å bestille selv kan du enkelt skru av og på sperren, også trer det i kraft ila et par minutter.

Vi kan dessverre ikke utgi informasjon vedrørende en bestilling/ kundebilde, dersom du hevder å ikke ha kjennskap til bestillingen. Det er da kun Politiet som kan uthente informasjon. Vi samarbeider fult ut med dem, og gir all informasjon tilgjengelig. Om du er utsatt for ID-tyveri, vil jeg anbefale deg å anmelde forholdet. Du kan finne mer informasjon og se nærmeste politistasjon her: https://www.politiet.no/tjenester/anmelde/.

Du er per dags dato svartelistet hos oss, og kan derfor ikke bestille abonnement. Dersom du ønsker å legge inn en bestilling selv vil jeg anbefale deg å ta kontakt per telefon her: 91502445. Bare gi beskjed dersom du har flere spørsmål, også hjelper jeg deg videre.  

Med vennlig hilsen
Emilie - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 29.11.2022 21:51
Til: kundeservice@chilimobil.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

i min forrige mail så skrev jeg at jeg ønsket svar fra en overordnet om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. mar. 2022 kl. 15:13 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei Erik,
Takk for at du tar kontakt med oss!

Vi har kun ett tiltak for å unngå at noen bestiller abonnement, og det er å svarteliste dem. Om du ikke ønsker dette vil jeg anbefale deg å sperre deg for kredittopplysninger. Det kan du blant annet gjøre hos Experian, de vi bruker, her: https://www.minexperian.no/#. Om du har lyst til å bestille selv kan du enkelt skru av og på sperren, også trer det i kraft ila et par minutter.

Vi kan dessverre ikke utgi informasjon vedrørende en bestilling/ kundebilde, dersom du hevder å ikke ha kjennskap til bestillingen. Det er da kun Politiet som kan uthente informasjon. Vi samarbeider fult ut med dem, og gir all informasjon tilgjengelig. Om du er utsatt for ID-tyveri, vil jeg anbefale deg å anmelde forholdet. Du kan finne mer informasjon og se nærmeste politistasjon her: https://www.politiet.no/tjenester/anmelde/.

Du er per dags dato svartelistet hos oss, og kan derfor ikke bestille abonnement. Dersom du ønsker å legge inn en bestilling selv vil jeg anbefale deg å ta kontakt per telefon her: 91502445. Bare gi beskjed dersom du har flere spørsmål, også hjelper jeg deg videre.  

Håper du får en fin dag videre :)

Med vennlig hilsen
Emilie - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 26.03.2022 16:17
Til: kundeservice@chilimobil.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

dette synes jeg at høres litt halvveis ut.

Hva hvis jeg ønsker å bestille abonnement selv?

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 26. nov. 2021 kl. 09:47 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei!

Beklager feil informasjon her, bestillingen ble kansellert av oss etter at du tok kontakt med oss i august angående en annen bestilling gjort i ditt navn den 28.juli. Vi har sperret slik at det ikke er mulig å bestille med ditt personnummer hos oss igjen for å unngå at dette skjer i fremtiden.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Therese - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 25.11.2021 22:17
Til: kundeservice@chilimobil.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er også feil at jeg har kontaktet dere per telefon.

Dette har dere tatt ut av lufta, (kan det virke som).

Ellers så bør dere gå opp et par styrker i brille-glass.

Skjerpings!


ons. 11. aug. 2021 kl. 11:33 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei!

Takk for at du tar kontakt :)

Beklager lang responstid, vi har for tiden ekstra stor pågang grunnet ferieavvikling!

Jeg ser at du har vært i kontakt med oss på telefon og fått svar på din henvendelse der. Det er bare til å ta kontakt igjen dersom det skulle være noe annet.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Therese - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23.07.2021 08:55
Til: juridisk@datatilsynet.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Chilimobil kundeservice <kundeservice@chilimobil.no>
Date: tor. 22. jul. 2021 kl. 09:29
Subject: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Chilimobil logo
Takk for at du velger oss, Erik Løvenbalk!
SIM-kort
Bestillingsbekreftelse
 
Erik Løvenbalk Ribsskog
Chili Kontant 0,-/mnd
915 87 593
SIM-kortet sende til: 
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua
Alle bestillinger gjort før klokken 13:45 i hverdager sendes samme dag. Posten bruker vanligvis mellom 2-4 arbeidsdager for å levere SIM-kort til deg.
Bytte mobilselskap ikon
Chilimobil ordner flytting fra tidligere mobilselskap
 
For deg som skal beholde ditt nummer. Du trenger ikke ringe ditt gamle mobilselskap. Chilimobil ordner oppsigelse av ditt gamle abonnement og flytting av mobilnummeret ditt.

Ditt gamle abonnement sies opp samtidig som ditt nye SIM-kort fra Chilimobil blir aktivert. Dette skjer automatisk og det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Du får en SMS fra oss i det SIM-kortet ditt sendes ut. I denne SMS-en står det når ditt nye Chilimobil SIM-kort blir aktivert.
Fyll på kontantkort ikon
Fyll på kontantkort
 
Du fyller enkelt på ditt kontantkort på nettsiden vår her: Fyll på kontantkort

Du kan også fylle på via appen vår MinChili:
MinChili-appen ikon
MinChili-appen.
Last den ned gratis idag.
Last ned MinChili-appen fra App Store
Last ned MinChili-appen fra Google Play
MinChili-appen på iPhone
Generelle vilkår for kjøp av abonnement, kontantkort, mobilt bredbånd og tilleggstjenester fra Chilimobil finner du her
Kundeservice
Tlf: 915 02 445
E-post: kundeservice@chilimobil.no
Facebook
Chilimobil AS, St. Jacobsplass 9, 5008 Bergen

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Wellvita - sunnhet direkte til deg Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. juli 2023 kl. 20:04
Til: kundeservice@wellvita.no
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 12. des. 2022 kl. 10:32 skrev Wellvita <kundeservice@wellvita.no>:
Hei Erik,

det er veldig leit å høre at du er utsatt for dette.

Vi har sperret ditt kundekort allerede i april, Ha du fått tilsendt varer fra oss igjen?

Jeg finner ikke noe men ta gjerne kontakt om det skulle være tilfelle.

Anbefaler deg å politianmelde.
Med vennlig hilsen,

Daniela


Wellvita Kundeservice

Tlf: +47 37 08 13 00

www.wellvita.no

Wellvita Logo

System user December 11, 18:20 GMT
Kjære Erik,

Vi takker for din henvendelse til Wellvita kundeservice. Vi besvarer alle e-poster så raskt vi kan, og innen 48 timer på hverdager.
Vi har en selvbetjeningsside hvor du kan administrere ditt abonnement. Her kan du pause, utsette, gjenoppta eller si opp ditt abonnement. Du kan klikke på følgende link, hvor du kan foreta endringer: https://kundesenter.wellvita.no/no/subscriptions/
Du er selvfølgelig også velkommen til å kontakte oss på telefon 37 08 13 00, alle hverdager mellom 8.00-16.00.
Med vennlig hilsen
Kundeservice - Wellvita AS
Tlf. +47 37 08 13 00
www.wellvita.no
Wellvita Logo

Erik Ribsskog December 11, 18:20 GMT
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Wellvita - sunnhet direkte til deg >
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 23:50
Subject: Wellvita - sunnhet direkte til deg Ordrebekreftelse
To: Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog >

Dette er en automatisk mail og kan derfor ikke besvares

Kunde:

Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
99424084
eribsskog+superhomofil@gmail.com

Wellvita - sunnhet direkte til deg

Wellvita AS
Engenes 15
4865 Åmli
Norge
Telefon: 37 08 13 00
http://www.wellvita.no < http://www.wellvita.no >
kundeservice@wellvita.no

Ordrenr. : 118366
Ordredato : 05-04-2022 23:50

Antall Varenr./Vare Stk. pris Total pris

1 Stk 90400 - Sabalix - Abonnement, første levering kr 199,- heretter kr 399,-
199,00 199,00

Varetotal 199,00

Porto og ekspedisjonsgebyr 39,00

Total eksl. MVA
204,24 NOK MVA utgjør
33,76 NOK Total inkl. MVA
238,00 NOK

Takk for din bestilling. Varene vil bli sendt i løpet av 3-7 dager.

Når du kjøper produkter hos www.wellvita.no < http://www.wellvita.no >, gjelder
følgende kjøpsbetingelser og vilkår:

Kontaktinformasjon
Wellvita AS
Organisasjonsnr: 995 351 048
Engenes 15
4865 Åmli
Tlf 37 08 13 00
E-post: kundeservice@wellvita.no

Bestilling og levering
Avtaler med Wellvita AS inngås på norsk.
Alle elektroniske bestillinger mottar en elektronisk ordrebekreftelse. Vi
utsteder en skriftlig faktura som virker som en ordrebekreftelse og som
vedlegges alle forsendelser.
Wellvita leverer i Norge.
Samtlige priser angis i NOK og er inklusiv merverdiavgift. Alle priser
oppdateres løpende. Alle forsendelser tillegges porto og ekspesidjonsgebyr på
kr 39,-.
Wellvita benytter Posten Norge som distributør og du kan forvente å motta dine
produkter i løpet av 3 til 7 virkedager. Har du ikke mottatt bestillingen din i
løpet av syv virkedager etter bestilling, ber vi deg kontakte kundeservice på
telefon 37 08 13 00 mandag til fredag mellom klokken 8 og 16 eller på e-post:
kundeservice@wellvita.no .
Maksbeløp for onlinebestilling er kr 700,-. Overstiger din bestilling dette
beløpet ber vi deg bestille pr telefon: 37 08 13 00.
Avtalen fungerer som et individuelt tilpasset abonnement uten bindingstid
eller minstekjøpskrav.

Forsinkelse av leveransen
Dersom Wellvita ikke leverer varen, eller leverer den for sent i henhold til
avtalen, og det ikke skyldes deg eller forhold på din side, kan du i henhold
til reglene i forbrukerkjøpsloven paragraf 6, etter omstendighetene holde
kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen eller kreve erstatning fra
Wellvita.
Ved forsinkelse må kravet rettes Wellvita innen rimelig tid.

Ansvar
Wellvitas produkter oppfyller norske myndigheters krav. Wellvita påtar seg
produktansvar overfor deg ifølge gjeldende lovgivning. Wellvitas
erstatningsansvar er ved alle erstatningskrav begrenset til et beløp svarende
til prisen på den varen som du har kjøpt.

For å bestille
Du skal være fylt 18 år for å kunne handle hos oss. Introduksjonstilbudet
gjelder kun for nye kunder. Etterfølgende bestillinger vil bli fakturert til
normal pris.

Betaling
Når du har bestilt en vare hos Wellvita AS sender vi en faktura sammen med din
bestilling, og du har 14 dager fra fakturadato til å betale.

Betal faktura
Du kan administrere ditt/dine abonnement her og betale din faktura med
bankoverførsel eller med kort her. Du bruker Bank ID for verifisering.

Opprett betalingsavtale
Når du velger "Opprett betalingsavtale" gir du samtidig samtykke til at vi
automatisk kan trekke fakturabeløpet fra den angitte konto. Vi trekker beløpet
samme dag. Vi sender leveransen til din oppgitte adresse. Vi samarbeider med
NETS ved nettbetaling og du bruker Bank ID for å verifisere avtalen.

Din betalingsavtale stopper automatisk når du sier opp ditt abonnement på
produktet/produktene. Det betyr at du ikke trenger å foreta noe annet etter
oppsigelse av abonnementet - betalingsavtalen annulleres med denne handlingen.
Du vil motta en digital bekreftelse på at abonnementet er avsluttet.

Uteblir betalingen sender vi purringer til deg. Såfremt du har opplyst e-post
adresse til oss vil de to første purringene bli sendt på e-post. Hver purring
tillegges purregebyr på kr 35.-. i overensstemmelse med gjeldende lovgivning.
Inkassovarsel sendes pr. post. Hvis betaling etter inkassovarsel fortsatt
uteblir, forbeholder vi oss retten til å overgi saken til inkasso.

Oppsigelse eller abonnement på pause
Oppsigelse av et produkt som er bestilt på abonnement. må skje senest 14 dager
før neste leveringsdato på nettopp det abonnementet du vil stoppe. Se
endringsfrist på gjeldende produkts varelinje på faktura.
Oppsigelse kan skje via nedenforstående link eller ved å kontakte Wellvita på
telefon 37 08 13 00.
Klikk her for å gjenoppta eller sette på pause/si opp abonnement
Returnerer du 2. eller senere leveringer av et produkt som er bestilt på
abonnement, så har Wellvita allerede hatt utgiften til håndtering og
forsendelse, og du vil derfor motta en faktura på kr 99 til dekning av
administrasjon og forsendelse.

Angrerett
Ved kjøp/bestilling av kosttilskudd på Wellvitas abonnement, har du 14 dagers
angrerett på den 1. levering.
Ved abonnement er etterfølgende leveringer ikke omfattet av angreretten.
Ønsker du å holde pause eller si opp din avtale om løpende levering skal du
underrette Wellvita om dette, så vi vet at vi skal stoppe forsendelsen til deg.
Avmelding kan skje ved henvendelse til kundeservice på telefon 37 08 13 00
eller påwww.wellvita.no < http://www.wellvita.no >
Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du har mottatt din vare, eller får
den siste vare i fysisk besittelse, når det dreier seg om en avtale om flere
forskjellige varer, som er bestilt i en ordre, og som leveres enkeltvis.
Varen/varene skal sendes i retur til oss innen 14 dager etter at melding om
bruk av angreretten er gitt.

Benyttelse av angreretten
Du skal innen 14 dager fra mottakelse underrette oss om at du ønsker å angre
ditt kjøp. Ta kontakt og informer oss på e-post:kundeservice@wellvita.no
pr. telefon: 37 08 13 00 eller ved å benytte
standard angrerettskjema. Angrerettskjema er sendt deg på e-post sammen med
ordrebekreftelsen eller levert sammen med produktene. Har du ikke mottatt det,
kan du finne skjemaet i bunnen av e-posten. I din underrettelse skal du gjøre
oss utvetydig oppmerksom på at du ønsker å benytte din angrerett. .

Varer returneres/leveres til
Wellvita AS
Engenes 15
4865 Åmli.
Du skal vedlegge fakturaen (eller annen dokumentasjon for ditt kjøp hos oss)
når du returnerer varen. Ved returnering bør du sørge for at varene er
forsvarlig innpakket. Du har nemlig selv ansvaret for varene inntil vi har
mottatt og godkjent dine returnerte produkter.
Du skal selv betale utgiftene ved tilbakelevering av varen når du angrer.
Merk! Vi mottar ikke pakker sendt pr. oppkrav eller pakker som skal hentes på
utleveringssted.

Refusjon av utgifter
Hvis du benytter angreretten refunderer vi alle betalinger mottatt fra deg,
herunder våre leveringsomkostninger for å sende varen til deg, uten unødig
forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dager fra den dato hvor vi
har fått varen i retur. Tilbakebetaling skjer ved kontooverførsel.
Merk
Du kan miste ditt kjøpsbeløp, helt eller delvis. Det skjer hvis varens verdi
er forringet fordi:
Du har brutt plomberingen/tatt varen i bruk
Den har blitt skadet mens du hadde ansvaret for den
Du har håndtert varen på annen måte enn det var nødvendig for at du kunne
fastslå varenes art, egenskaper og den måte som de fungerer på
Du har ikke fulgt de begrensninger i angreretten som følger av plombering,
varetype mm.
Reklamasjoner
Kjøpslovens regler om mangler og reklamasjon anvendes. Du har 24 måneders
reklamasjonsrett. Reklamasjonsretten betyr at hvis varen er beheftet med en
mangel, kan du enten få varen omlevert eller pengene tilbake, avhengig av den
konkrete situasjonen. Reklamasjonsretten begrenses av varens naturlige
holdbarhet . Refusjon ved reklamasjon skjer innen 14 dager.
Du skal reklamere hurtigst mulig etter at du har oppdaget en feil/mangel.
Kontakt kundeservice enten skriftlig (kundeservice@wellvita.no
) eller på telefon 37 08 13 00 Du kan også
benytte dette reklamasjonsskjemaet (PDF)
Er reklamasjonen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fraktomkostninger
til å sende varen retur til oss ifølge gjeldende priser fra Posten Norge. Er
reklamasjonen ikke berettiget, skal du selv dekke alle utgifter til transport.
Husk at varen alltid skal sendes i forsvarlig emballasje og få en kvittering
på at det er sendt. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varene inntil varen
er mottatt hos oss. Gjem derfor på kvittering, inklusive opplysning om
fraktomkostninger.
Vi mottar ikke pakker/brev sendt pr. oppkrav eller til henting på
utleveringssted.

Endringer
Wellvita AS kan ensidig endre disse kjøpsvilkår. Endringer trer først i kraft
14 dager etter at du har mottatt de endrede kjøpsvilkår, enten sammen med en
levering eller pr. post eller e-post.

Klageadgang
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta
kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger:
Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1
0152 OSLO
www.forbrukerraadet.no < http://www.forbrukerraadet.no >
Ved en eventuell tvist, følger vi forbrukerklageutvalgets avgjørelser.
Du kan eventuelt sende din klage via EUs nettplattform for tvisteløsning link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NO
< https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NO >

Databehandling
Når du kjøper et produkt på hjemmesiden innhenter vi opplysninger om deg. Det
dreier seg om navn, adresse, e-postadresse, telefonnr., opplysninger om hvilke
produkter du kjøper og eventuelt har returnert. Opplysningene innhentes med det
formål å kunne levere produktene til deg. For ytterligere informasjon se
Wellvitas Personvernpolitikk (link til persondatapolitikken).

Angrerettskjema i utskriftsvennlig format
< https://wellvita.no/images/Angreskjema_250215.pdf >

Skjema for opplysninger om angrerett

Ved korrekt utfylt skjema anses opplysningene i angrerettloven § 8 første ledd
bokstav h, i og
j, jf. annet ledd, for gitt.

Angrerett
Du har rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dager uten å oppgi noen grunn
for dette.
Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du eller en annen tredjemann enn
transportøren,
som du har utpekt, får varene i fysisk besittelse.
For å kunne bruke angreretten må du underrette oss:

Wellvita AS
Engenes 15, 4865 Åmli
Telefon: 37 08 13 00 E-post: kundeservice@wellvita.no

på en utvetydig måte om din beslutning om å gå fra avtalen (f.eks. i et brev
sendt med post,
eller e-post). Du kan benytte det vedlagte angreskjemaet, men det er ikke
obligatorisk.
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at
du vil bruke
angreretten før angrefristen utløper.

Virkningene av at angreretten brukes
Dersom du går fra denne avtalen, skal vi tilbakebetale alle betalinger vi har
mottatt fra deg,
herunder leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnader som følge av at
du har valgt
en annen type levering enn den billigste typen standardlevering vi tilbyr),
uten unødig opphold
og i alle tilfeller senest 14 dager etter den dag vi mottar melding om din
beslutning om å gå
fra denne avtalen.

Vi foretar tilbakebetalingen med samme betalingsmiddel som du benyttet ved den
opprinne-
lige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet med oss.

I alle tilfeller vil du ikke bli pålagt noe gebyr som følge av
tilbakebetalingen.

Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen til vi har fått varene tilbake, eller
til du har lagt fram doku-
mentasjon på at varene er sendt tilbake, eller til det av disse tidspunktene
som inntreffer først.

Du må returnere varene eller levere dem til oss, uten unødig opphold og i alle
tilfeller senest 14
dager etter den dag du underrettet oss om at du ville gå fra avtalen.
Fristen er overholdt dersom du sender tilbake varene før fristen på 14 dager
er utløpt.
Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene.

Du er ansvarlig bare for en eventuell reduksjon i varenes verdi som skyldes en
annen hånd-
tering av varene enn den som er nødvendig for å fastslå deres art, egenskaper
og funksjon.

Angreskjema

ved kjøp av varer og tjenester som ikke er finansielle tjenester
Fyll ut og returner dette skjemaet bare dersom du ønsker å gå fra avtalen

Utfylt skjema sendes til:
Wellvita AS, Engenes 15, 4865 Åmli
Telefon: 37 08 13 00 E-post: kundeservice@wellvita.no

Jeg/vi underretter herved om at jeg/vi ønsker å gå fra min/vår avtale om kjøp
av
følgende:

Produkt (spesifiser på linjene nedenfor)

Se ordrebekreftelse - Sett dato:

Avtalen ble inngått den (dato ved bestilling av
vare)_______________________________________

Varen ble mottatt den (dato ved mottak av
vare)___________________________________________

Forbrukerens navn:

Forbrukerens adresse:

Dato: _____________________________

Forbrukerens underskrift (bare dersom papirskjema benyttes)

Wellvita er godkjent av Trygg E-handel, det betyr at du kan kjenne deg trygg
og sikker når du handler fra oss. Trygg E-handels formål er å beskytte deg som
forbruker – kun stabile og seriøse nettbutikker kan bli godkjent til å benytte
Trygg E-handel merket. Du kan lese mer om Trygg E-handel og dine rettigheter
som forbruker påwww.tryggehandel.no < http://www.tryggehandel.no >.

Wellvitas sertifikat finnes på http://arkiv.tryggehandel.no/butikk/144
< http://www.wellvita.dk/shop/cms-macoform.html?p=1.1.6.1 >

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. juli 2023 kl. 19:51
Til: Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det synes jeg at høres rart ut, at det ikke er mulig å finne ut hvem det er, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Da lurer jeg på om det viljen det går på (siden at dere er så tafatte).

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 5. des. 2022 kl. 10:00 skrev Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>:
Hej Erik 



Takk for din mail



Det er mig der er leder og ansvarlig for vores kundeservice. 



Vi kan ikke se noget nærmere på denne ordre, vi kan kun se at den står bestilt i dit navn men den er ikke gået igennem. 



Vi kan se, at der er oprettet en konto i starten af december 2020, hvor der blev forsøgt placeret en ordre - den gik dog ikke igennem. 



Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere - alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette. 



Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/



 

Vennlig hilsen,

Simone

Customer Service Manager


Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 4 Dec 22 12.19.48 GMT+0100
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] postkasse@datatilsynet.no [postkasse@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no [sfovpost@statsforvalteren.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]; eian@eianadvokat.no [eian@eianadvokat.no]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
 
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket svar fra daglig leder, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 29. mar. 2022 kl. 15:16 skrev Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>:
Hej Erik 



Takk for din mail





Jeg er ked af vi bliver nødt til at gentage os selv men det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette.

Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det, så hjælper vi selvfølgelig meget gerne.





 

Vennlig hilsen,

Simone

Customer Service Manager

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sat 26 Mar 22 16.03.39 GMT+0100
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] postkasse@datatilsynet.no [postkasse@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no [sfovpost@statsforvalteren.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

ettersom jeg har forstått, så gjelder GDPR for merkantile prosesser.

Og dette er en klagesak.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder/administrerende direktør, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 09:09 skrev Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>:
Hej Erik 



Takk for din mail



Jeg er ked af vi bliver nødt til at gentage os selv men det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det, så hjælper vi selvfølgelig meget gerne.



Ønsker deg en fin dag.





 

Vennlig hilsen,

Simone

Customer Service Manager

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Mon 8 Nov 21 08.38.04 GMT+0100
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no [sfovpost@statsforvalteren.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]; postkasse@datatilsynet.no [postkasse@datatilsynet.no]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket at en overordnet skulle svare, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 21. jul. 2021 kl. 21:03 skrev Coolshop Norge/Monique <norge@coolshop.com>:
Hei Erik, 

Takk for din mail



Som min kollega tidligere har skrevet må vi desværre ikke videregive disse oplysninger grundet den nye GDPR datalovgivning. 



Så frem at du mener at der er tale om en svindelsag vil vi anbefale dig at tage fat i politiet og melde det til dem, da de vil kunne få de nødvendige informationer fra vores svindelafdeling.





 

Vennlig hilsen,

Monique

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 21 Jul 21 2:39:49 PM GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

ettersom jeg har forstått det, så gjelder GDPR for automatiserte merkantile prosesser.

Men dette er en klagesak, (og ikke en automatisert prosess), så her faller GDPR ut, (vil jeg si).

Det heter seg også, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette:

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestillt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 6. mai 2021 kl. 12:01 skrev Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>:
Hei Erik,

Takk for din mail



Det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det.



Ønsker deg en fin dag.

 

Vennlig hilsen,

Camilla J

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 5 May 21 18:04:16 GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 14. feb. 2021 kl. 15:06 skrev Coolshop Norge/Nana <norge@coolshop.com>:
Hei Erik 

Takk for din mail



Jeg kan se, at der er oprettet en konto i starten af december, hvor der blev forsøgt placeret en ordre - den gik dog ikke igennem. 



Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere - alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette. 



Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/



Vennlig hilsen,

Nana

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 14 Feb 21 03.43.46 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] Coolshop NO [norge@coolshop.com]; elh@forbrukertilsynet.no [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; post [post@finkn.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Coolshop <no-reply@info.coolshop.com>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:47
Subject: Velkommen til Coolshop
To: <eribsskog@gmail.com>




Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi har opprettet en konto til deg, som du kan bruke når du handler på: https://no.coolshop.com.

Din e-post: eribsskog@gmail.com

Før du kan logge inn på Coolshop må du velge et passord her.

For mer informasjon

Logg inn for å se dine ordrer og kontoopplysninger, samt evt. tildelte Coolshop-point, klikk her.

Med vennlig hilsen
Coolshop



Trenger du hjelp?

Besøk vår kundeservice



Prisgaranti

Gratis frakt

Tjen rabattpoints

Nå har jeg funnet et program (PST Viever) som klarer å lagre Wikipedia-mailene (som Wiki-admin Philip 'Flums' Gabrielsen av en eller annen grunn sendte meg i 2012) som txt-filer. Og da er det lett å hive disse mailene inn i en Doc-fil (på samme måte som med jubileums-utgavene av Min Bok-bøkene). Da blir det et kapittel for hver mail. Så det blir cirka 800 kapitler. Da tar det kanskje litt tid å få laget den boken. Og Min Bok 6 er uansett før i køen (den har jeg blogget om at jeg skal utgi/'lage' (fra kapitlene på bloggen) til høsten)

      Subject: Re: [Wikino-admin-l] Goldmine International
                From: Bjarne Fosse <bjafosse@gmail.com>
                  To: wikino-admin-l@lists.wikimedia.org
           Sent time: 12/18/2012 07:34:00 AM
         Attachments: 

Det er dessverre ikke rykter. Svindelen er tidligere omtalt i norsk media
hvor Roshan sågar har forsvart virksomheten:
http://www.hegnar.no/okonomi/article300414.ece
http://www.na24.no/article2119970.ece

Roshans kone er involvert i svindelen ved at hun har stått oppført som
medarbeider i Goldmine International:
http://gmibalochistan.webs.com/team.htm
De øvrige navnene er fiktive.
Roshan knyttes til GMI overalt, og i slide 58 i denne presentasjonen er
hans privatadresse tegnet inn (Gjennomskjæringen 13, 4836 Arendal):
http://www.slideshare.net/Mando88eg/earn-wealth-with-trusted-business-in-your-leisure-time
Til og med hans norske bankkontonr. i Sparebanken Sør brukes i
markedsføringen: http://teamworkgmi.blogspot.no/2009/12/bank-details.html
Roshan vant tidligere en tvist om eierskap til et domenenavn:
http://www.nic.uk/digitalAssets/17139_goldmineint.co.uk.pdf

Fatwaen mot Goldmine International er gjengitt her:
http://www.scribd.com/doc/61864070/GMI-Fatawa-by-Mufti-Ali-Asghar-Attari-Al-Madani

For to år siden raidet pakistansk politi et av GMI-kontorene i Karachi og
arresterte 4 personer:
http://www.nation.com.pk/pakistan-news-newspaper-daily-english-online/karachi/23-Dec-2010/FIA-raids-fraudulent-finance-company-in-Karachi-4-arrested

FNs høykommissær for flyktninger har uttrykt bekymring for at iranske
GMI-deltakere risikerer dødsstraff:
http://www.unhcr.org/refworld/country,,IRBC,,IRN,,4dd25fa72,0.html

mvh Bjarne Fosse


Den 00:09 18. desember 2012 skrev KEN <empyroth@gmail.com> følgende:

> Tja, har du noe belegg for disse påstandene, eller er det kun rykter?
> Årsaken til drapstruslene er oppgitt i media som noe helt annet.
>
> KEN
>
>
>
> Den 22:56 17. desember 2012 skrev Bjarne Fosse <bjafosse@gmail.com>følgende:
>
>  Han har i løpet av det siste året prøvd å fjerne sporene som knytter ham
>> til denne internasjonale svindelen, blant annet ved å legge ned det
>> norskregistrerte selskapet, flytte driften til Storbritannia og
>> omregistrere domenenavnene. Han ble nemlig innvalgt i Arendal bystyre i
>> fjor høst, og utrolig nok har verken media eller PST klart å fange dette
>> opp, ikke engang da han ble drapstruet av radikale muslimer tidligere i år.
>> Bakgrunnen for dette er at det er utstedt en fatwa mot selskapet hans av en
>> pakistansk mufti, og pakistansk politi har raidet lokalene deres i Pakistan
>> etter at mange har tapt store summer på dette pyramidespillet.
>
>
>
> _______________________________________________
> Wikino-admin-l mailing list
> Wikino-admin-l@lists.wikimedia.org
> https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikino-admin-l
>
>

PS.

Det er muligens bedre å gjøre ferdig Min Bok-bøkene (Min Bok 1-10) før jeg begynner på Wiki-boken/dokument-filen.

Men Min Bok 10 blir litt kronglete å 'lage', for den har også bilder.

Og det er mange år siden at jeg har laget bøker med bilder.

(For å si det sånn).

Og jeg liker best at sånt går på skinner.

Så det er mulig at jeg lager jubileums-utgaver av Min Bok 6-9 (Min Bok 1-5 er ferdige allerede).

Og så Wiki-boken.

Og så Min Bok 10.

Og så de tre-fire andre bøkene.

('Jenny Skavlan i Finland' (jubileums-utgave).

Og: 'Skifte etter Magna og Holger Adeler' (jubileums-utgave).

Og: 'My Employment Case Against Bertelsmann Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation - The Indexed Files' (jubileums-utgave).

Samt Bjørn Ribsskog sin Ribsskog-slektsforskning (som han sendte meg mens jeg bodde i England, etter at min mormor/vi hadde bidratt, og jeg lurte på ting rundt dette prosjektet).

Det er vel bare å legge den Doc-fila som Bjørn Ribsskog mailet meg på nettstedet mitt (og også lage PDF-utgave) og så lage nettsider.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om dette bok-prosjektet mitt (som delvis begynte som et slags 'corona-prosjekt'):



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter