Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. mai 2021

Denne dansken var jeg faktisk i 50 års-dagen til. For han hadde 50 års-lag samtidig med at hans datter Greta gifta seg med min bonus-bror Viggo Snoghøj, (i Køge, på midten av 80-tallet)

danske 50 års dag

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1246103675733589&set=pb.100010019052625.-2207520000..&type=3

PS.

De andre danskene var forresten ondskapsfulle, mot Greta sin far.

(Sånn som jeg husker det).

For i alle gratulasjons-sangene, (det var vel mellom 5 og 10 sanger).

Så ble det gjort et poeng av, at denne dansken, nå var gammel, (siden at han hadde fylt 50).

Det var liksom hovedpoenget, i alle sangene, at denne dansken nå var gammel.

(Sånn som jeg husker det).

Og drøye ti år seinere, så døde han visst.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se Greta på den tida som hu gifta seg med Viggo, (han i bakgrunnen er Viggo sin lillebror Jan, som er kjent som 'Kjærlighetsdoktoren', i Norge):

greta på midten av 80-tallet 2

Mer fra Facebook

qvigstad facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

qvigstad facebook 2

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Thank you for signing the Declaration! Please confirm your signature.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 05:13
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@womensdeclaration.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <info@womensdeclaration.com>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 03:30
Subject: Thank you for signing the Declaration! Please confirm your signature.
To: <eribsskog@gmail.com>


Thank you for signing the Declaration!

Please click the button below to confirm your signature and let it appear on the public Signatories list:

Confirm my signature
Or copy and paste the following link to your browser:

(Sensurert av johncons-blogg)

We would like to thank you for helping to protect sex-based rights of women and girls. The change starts with women and allies just like you. Your support means the world to us. Thank you!
If the button above doesn't work, please let us know by replying to this e-mail.

 

If you did not sign the Declaration on Women's Sex-Based rights, please disregard this message.

WHRC Logo
Women's Human Rights Campaign is a group of volunteer women who are dedicated to preserving our sex-based rights. Join us in defending women and girls.

WHRC
Suite A, 82 James Carter Rd
Mildenhall, Suffolk,
IP28 7DE, UK
www.womensdeclaration.com

Facebook Twitter YouTube

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Her ser vi det, at jeg, ser ut som, en 90]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 05:05
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 01:55
Subject: Takk for din henvendelse - [Her ser vi det, at jeg, ser ut som, en 90]
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei 

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00470971

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

Se din faktura og dine siste innbetalinger
Sende SMS 
Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
Bestille og endre tjenester
Endre din brukeradresse
Sjekke avtaletid på abonnementet
Finne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00470971

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code
View call details
Review your invoice or payments
Send SMS
Refill prepaid accounts
Order new and change your existing services
Update your registered user address
View your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iaDvwd:ref

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 04:57
Til: HJEMMET <abo-hjemmet@egmont.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, DefendFreeSpeech Campaign <admin@defendfreespeech.org.uk>, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 2. mar. 2021 kl. 14:57 skrev HJEMMET <abo-hjemmet@egmont.com>:
Hei, ERIK RIBSSKOG.



Vi bekrefter at du nå står som sperret for all markedsføring i våre registre.

Vi gjør oppmerksom på at du allikevel kan oppleve markedsføring fra oss de neste ukene fordi navnet ditt allerede kan være med i en pågående kampanje. Dersom det skulle skje beklager vi dette.

Egmont Publishing er opptatt av å beskytte og respektere personvernet til alle våre kunder og brukere. Vår innsamling og bruk av personopplysninger gjennomføres i samsvar med norsk personvernlovgivning.

Egmont Publishing AS retningslinjer for personvern finner du her; https://www.egmontpublishing.no/personvern


Ha en fin dag!

 

Mvh
Kundeservice
Story House Egmont AS
Nydalsveien 12A ½ Postboks 4980 Nydalen, 0441 Oslo½




 Story House Egmont utgir blader, magasiner, tegneserier, 
bøker og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Vi er 
også medeier i flere selskaper innen e-handel og marketing
services. Story House er en del av Egmont, et av Nordens 
 ledende mediekonsern. Egmont er en stiftelse der hele 
overskuddet går til utvikling av våre selskaper, samt å hjelpe 
utsatte barn og unge.

 

 På MinSide kan du administrere abonnementet ditt. Gå inn på www.bladkiosken.no /minside



Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no 

 

 

 

--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>

Dato: 27.02.2021

Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219

 

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Bladkiosken

Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:25

Subject: Ordrebekreftelse for #2036219

To:

 

 

 

*Ordrebekreftelse for #2036219* 26.02.2021 20:24

 

 

*Hei Erik Løvenbalk,*

 

Takk for bestilling av Våre beste kryssord!

 

 

 

 

*VÅRE BESTE KRYSSORD* 398,- x1 *398,-*

Delsum 398,-

Frakt 0,-

Herav mva 79,60

* Å betale * *398,-*

Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har

du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.

 

*Fakturaadresse*

 

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

*Leveringsadresse*

 

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

 

*Min side* *Kontakt oss*


© Egmont Publishing

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Care.com NO 2021-02-28-20865842
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 04:49
Til: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi there, 

I want a superior to have a look at this.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, how you plan to improve, so that something like this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


tir. 2. mar. 2021 kl. 11:53 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:

 
Hello Erik
Thank you for contacting Care.com.

We have reviewed your case but were not able to find an account neither with your email address nor with your name.

It appears that the account has already been closed and you should not receive any further emails from Care.com.

In case you still get newsletters we would like to ask you to forward the next newsletter you receive to use. Upon receipt we will review your case once more.
Vennlig hilsen,
Anke
 
 

 

ref:_00D708kOO._5005Y1swJOF:ref

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Pharmapolar AS
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 04:43
Til: kundeservice@pharmapolar.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 2. mar. 2021 kl. 08:36 skrev <kundeservice@pharmapolar.no>:
Hei,

Viser til din mail og bekrefter at bestillingen ikke er ekspedert, da vi
tidligere har fått beskjed om falske bestillinger i ditt navn.

---
Med vennlig hilsen,

Kundeservice

Pharmapolar

PB 1555

3007 Drammen

Tlf: 31 00 47 50

Våre åpningstider er man.-tor. Kl. 08-16 og fre. Kl. 09-16

Den 2021-02-27 09:11, skrev Erik Ribsskog:
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det
> som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at
> det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: Pharmapolar AS <nettbestilling@pharmapolar.no>
> Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 22:24
> Subject: Ordrebekreftelse fra Pharmapolar AS
> To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 04:37
Til: "medlem@naturvernforbundet.no" <medlem@naturvernforbundet.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 12:59 skrev medlem@naturvernforbundet.no <medlem@naturvernforbundet.no>:
Hei Erik,

Jeg har nå avsluttet medlemskapet, og du kan se bort i fra mottatt bekreftelse på innmelding. Vi er i kontakt med systemleverandør for å se om det er mulig å sperre innmeldinger fra ditt navn permanent.

 

Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver, medlemsregisteret

Naturvernforbundet

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: lørdag 27. februar 2021 13:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: medlem@naturvernforbundet.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <medlem@naturvernforbundet.no>
Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:18
Subject: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog!


 Velkommen som medlem i Naturvernforbundet! Med din støtte kan vi fortsette det viktige arbeidet med lokalt natur- og miljøvern over hele landet.

 Din innmelding er nå registrert, og vi vil om kort tid sende deg et velkomstbrev i posten.

 Følg oss på www.facebook.com/naturvernforbundet for nyheter om natur og miljø.



 Takk for at du vil være med på laget!

 Miljøvennlig hilsen
 Naturvernforbundet

 medlem@naturvernforbundet.no

 www.naturvernforbundet.no

Enda mer fra Facebook

brekke gård facebook

Mer fra Facebook

hadde misforstått noe

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:57
Til: kristoffer@roedt.no
Kopi: medlem@roedt.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 12:21 skrev Kristoffer Lia Lerstang <kristoffer@roedt.no>:
Hei!

Vi beklager dette, og sletter all kontaktinformasjon.

Med vennlig hilsen
Rødt
Roedt_logo

rødt.no
Sent from Front
On February 25, 2021, 1:10 AM GMT+1 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

jeg viser til Deres faktura (uten dato).

(Se vedlegg).

Som jeg tidligere har informert dere om, så er det noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer/organisasjoner med dårlige rutiner.

Så jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Så hvordan dere likevel klarer å sende meg denne fakturaen, det kan man kanskje lure på.

Det må jeg klage på.

Her har dere røyka sokka deres (som de sier).

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 17. mai 2020 kl. 09:05
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
To: <medlem@roedt.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

dette er del av et stort 'troll-post'-angrep, (styrt fra nettstedet Encyclopedia Dramatica), kan det virke som.

Jeg har sendt om mer enn 1000 lignende saker, til Datatilsynet.

Så dette er ikke noe tilfeldig, (viljeg si).

Så jeg ønsker at dere informerer meg om, hvem disse rakkerne er.

Og at dere får dere bedre rutiner, sånn at noe lignende ikke skjer, med andre folk.

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 14:50 skrev Kristoffer Lia Lerstang <medlem@roedt.no>:
Hei igjen Erik.

Med alle innmeldingsskjemaer på nett, dette være seg politiske partier, medlemsorganisasjoner eller for den saks skyld butikker og lignende, er den en mulighet for at personer kan sende inn noen annens informasjon. Dessverre har vi ikke noen måte å reservere oss mot dette. 

Men det vi gjør er at vi sender automatisk e-post til de som eventuelt melder seg inn, og om dette ikke er korrekt sletter vi alt. Slik som i dette tilfelle.

Vi har ingen av din informasjon lagret og vil heller ikke sende deg noen e-post fremover.

Med vennlig hilsen
Kristoffer Lia Lerstang
Organisasjonssekretær
Roedt_logo
Tlf: 22 98 90 72
Mobil: 975 73 278
rødt.no

On April 29, 2020, 4:35 AM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 14:03 skrev Kristoffer Lia Lerstang <medlem@roedt.no>:
Hei Erik!

Her kan de se ut som noen har meldt deg inn mot din vilje. Vi beklager dette.

Informasjonen som var lagt inn var navn, adresse og e-post. Vi har slettet all kontaktinformasjon fra vårt medlemssystem.

Si ifra om det er noe vi kan gjøre.

Med vennlig hilsen
Kristoffer Lia Lerstang
Organisasjonssekretær
Roedt_logo
Tlf: 22 98 90 72
Mobil: 975 73 278
rødt.no

On April 24, 2020, 7:10 PM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <medlem@roedt.no>
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen til Rødt
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik Løvenbalk,
velkommen som medlem! Vi er veldig glade for at du vil være med å skape en folkebevegelse mot forskjells-Norge. Rødts politiske arbeidsmåte er å jobbe sammen med folk for å skape engasjement og endring i konkrete saker. Ditt bidrag er med på å skape et vendepunkt!

Vi sender deg snart en velkomstpakke i posten. Denne inneholder litt mer informasjon om Rødt.

Vi gir beskjed til lokallagsleder som tar kontakt og inviterer deg med på aktiviteter. Hvis du ivrer etter å komme i gang finner du kontaktinformasjon på rødt.no/partiet . Du velger selv hvor mye du vil bidra. Har vi ikke lokallag der du bor kan ta kontakt med medlems- og organisasjonssekretær på tlf 22989052 eller epost medlem@roedt.no hvis du vil gjøre noe med det.
Du blir satt opp på vårt månedlige nyhetsbrev og får avisa vår, Rødt Nytt, to ganger i året i posten og fire ganger på epost.

Vedlagt ligger også en faktura for medlemskap. Om du allerede betalte kontingenten ved innmelding vennligst se bort ifra denne.

Følg Rødt i sosiale medier for å oppdage mer om Rødt, få svar på det du lurer på og dele med vennene dine.

Facebook | Twitter

Mer om politikken vår og våre lokallag finner du på rødt.no.

Med vennlig hilsen

Benedikte Pryneid Hansen, partisekretær i Rødt
--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.

--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.

--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.

clipboard-fe91e819
12K

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vil du fullføre handelen?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:52
Til: Outland Nettbutikk <nettbutikk@outland.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 10:01 skrev Outland Nettbutikk <nettbutikk@outland.no>:
Hei, 
Viser til tidligere e-post korrespondanse. 
Med vennlig hilsen,
Tiril
Kundesenter
Avd. Outland Nettbutikk
www.outland.no
Tlf: 21688526



søn. 28. feb. 2021 kl. 12:43 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Outland <nettbutikk@outland.no>
Date: søn. 27. des. 2020 kl. 04:15
Subject: Vil du fullføre handelen?
To: <eribsskog@gmail.com>



 
Vi har spart varene dine!
 
 

 
 

 
 
Hei Erik,

Lot du varene ligge? Ingen fare!

Vi har spart på handlekurven din, så om du fremdeles vil ha varene dine kan du når som helst velge å fullføre handelen.

Ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe du lurer på.
 
 
 
 
Produkt Pris Antall Delsum
 
Hitorijime My Hero 6
 
kr 169,00
kr 143,65
1
kr 143,65
 
Happy Happy Album
 
kr 449,00
kr 336,75
1
kr 336,75
 
Sing For You Album
 
kr 399,00
kr 299,25
1
kr 299,25
 
Evangelion 3.0 Asuka Shikinami Langley Pvc Statue
 
kr 3 199,00
1
kr 3 199,00
 
Kagamine Len Pillow Case 50x50 cm
 
kr 299,00
1
kr 299,00
 
Present: YOU Album
 
kr 449,00
1
kr 449,00
 
Caste Heaven, Vol. 4
 
kr 169,00
kr 143,65
1
kr 143,65
 
Saiyuki: The Original Series Resurrected Edition 3
 
kr 299,00
kr 254,15
1
kr 254,15
 
Re Zero Starting Life Ram 1/7 Pvc Pink Lingerie Sl ...
 
kr 3 199,00
1
kr 3 199,00
 
Hatsune Miku Pillow Case 50x50 cm
 
kr 299,00
1
kr 299,00
 
Caste Heaven, Vol. 3
 
kr 169,00
kr 143,65
2
kr 287,30
 
Don't Be Cruel, Vol. 9
 
kr 169,00
kr 143,65
1
kr 143,65
 
Caste Heaven, Vol. 2
 
kr 169,00
kr 143,65
1
kr 143,65
 
Pink Memory Album
 
kr 399,00
1
kr 399,00
 
Koimonogatari: Love Stories, Volume 1
 
kr 169,00
kr 143,65
1
kr 143,65
 
Super Mario Maker 2
 
kr 699,00
1
kr 699,00
 
Rivers of London: The Fey and the Furious
 
kr 219,00
kr 186,15
1
kr 186,15
 
Gloomhaven
 
kr 1 699,00
kr 1 529,10
1
kr 1 529,10
 
 
 
Totalsum kr 12 153,95
 
 
Handle nå
 
 
 
 
Vi anbefaler med
 
 
 

 
Super Mario Maker 2
kr 699,00
 
Kjøp nå

 
Rivers of London: The Fey and the Furious
kr 186,15
 
Kjøp nå
 
 

 
Gloomhaven
kr 1 529,10
 
Kjøp nå

 
Hitorijime My Hero 6
kr 143,65
 
Kjøp nå
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Vi har butikker i
Bergen, Fredrikstad, Hamar, Kristiansand, Oslo, Porsgrunn, Stavanger, Trondheim

Meld deg av
 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:44
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

jeg blåser i deres bank-sekretær.

Det er jeg som har kontaktet dere, og det er mitt privilegium, som kunde/borger, å bestemme korresponase-metode.

Dere tror at jeg er deres kunde.

Men dette er ikke en ordinær kunde-sak.

Det er noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og det er nok det som har skjedd her også.

Vennligst send om dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 09:57 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hej!

Tack för ditt mejl.

Eftersom att vi inte finner din mejladress i vårt system så kan du gärna ringa till oss på  800 25 055 så hjälper vi självklart dig vidare.

Detta är på grund att vi har banksekretess och behöver kunna identifiera dig.

Önskar dig en fin dag.
Med vennlig hilsen,
Jennifer
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:37
Til: Support <info@1st-international.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

I tell you to send this to your boss.

But you don't want to.

Then you're being difficult, I think.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, what you're planing to do, so that something like this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 08:59 skrev Support <info@1st-international.com>:
Dear Sir,

the question was answered many times already. Please check the previous emails, thanks.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On February 28th 2021, 12:44 pm "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

like I have explained earlier, I want a reply from a superior (like the Managing Director) about this.

I can't see that this has happened.

So this I have to complain about.

(I want to know the name, of the troll, who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog
 
 
lør. 26. des. 2020 kl. 17:59 skrev Support < info@1st-international.com>:
Dear Sir,

the profile has been deleted long time ago by your request.

 

We have no idea about the name of the "troll" who registered a profile on your behalf.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On December 26th 2020, 12:57 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

it seems that you ignore that I want to escalate this to a supperior.

So you're being like a primadonna, it seems.

You also write with very big letters, (like you are very full of yourself).

This I have to complain about.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines that you're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog
 
 
tor. 12. nov. 2020 kl. 12:00 skrev Support < info@1st-international.com>:
Dear Sir,

we have already replied to this question. We have nothing to add.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On November 12th 2020, 9:52 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

I've told you to escalate this to a superior.

Please stop being silly and do your job now.

(I want to know the name of the troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, which better routines, that you're going to start with, so that this problem doesn't happen again, (to me or other people/citizens)).

Erik Ribsskog
 
 
fre. 9. okt. 2020 kl. 14:59 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


profilen er slettet for lenge siden av din forespørsel.




Vi aner ikke navnet på "trollet" som registrerte en profil på dine vegne.

 

Dear Sir,

the profile has been deleted long time ago by your request.

 

We have no idea about the name of the "troll" who registered a profile on your behalf.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On October 8th 2020, 8:09 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er da ikke at noen har tilgang til min mail-konto.

Men de har simpelthen punchet inn min mail-adresse, i et felt, på et av deres online skjema.

Dere gjør dere dumme, virker det som.

Jeg ønsker at dette skal sendes til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med noen andre borgere/folk/kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
man. 14. sep. 2020 kl. 12:51 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


profilen ble aktivert etter at e-postadressen <eribsskog@gmail.com> ble bekreftet.


Hvis du hevder at du ikke har registrert profilen selv, må du søke etter en person som har tilgang til e-postadressen din i tillegg til deg.
 
 
Dear Sir,

the profile was activated after the email address
<eribsskog@gmail.com>
was confirmed.

If you claim that you have not registered the profile yourself, you need to search for a person who has access to your email address besides you.

 

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On September 13th 2020, 6:03 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
 
ons. 12. aug. 2020 kl. 13:46 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


Profilen din ble slettet per forespørsel.

 

Dear Sir,
 

Your profile was deleted per your request.

 

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On August 12th 2020, 11:05 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
<support@single-baltic-lady.com>

Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To: < eribsskog@gmail.com>
 
Dear Baron Erik,

We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!

A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D

Thank you for using our services!

You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").

Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:30
Til: telia-info@telia.se
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette blir litt 'russisk', synes jeg.

Jeg ønsker svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere planlegger å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 08:30 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej!


Tack för ditt mejl.


Via den här mejladressen svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor.


För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Ring oss på nummer 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt


Du kan, om du vill, logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".


Obs! Via den här e-postadressen har vi ingen möjlighet att vidarebefordra ditt mejl/ärende till andra avdelningar. Vi har heller ingen möjlighet till uppringning.


Jag önskar dig en fin dag och lycka till med ditt ärende!

Enda mer fra Facebook

bollene til ågot

https://www.facebook.com/groups/266282843489204/permalink/336839619766859

PS.

Her er mer om dette:

ågot mogan olsen facebook 2

(Samme link som overfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter