Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. juli 2023

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [HDOT-89955]: Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 17:49
Til: PRO ISP - Kundeservice <support@proisp.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 8. nov. 2022 kl. 08:10 skrev PRO ISP - Kundeservice <support@proisp.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

PRO ISP - Logo


Oppdatering til saksnummer (5795628).

Knut Eirik (PRO ISP)

8. nov. 2022, 08:10 CET

Hei Erik,
 
Viser til min tilbakemelding da du sendte oss en epost om dette den 17.03.2022:
"Jeg er litt usikker på hva vi kan bistå med i dette tilfellet.
 
Kan du vennligst utdype dette?"
 
Gjelder henvendelsen en tjeneste hos oss? Det er flott om du kan gi oss mer informasjon, slik vi kan sjekke dette.
Eribsskog

7. nov. 2022, 21:11 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: PRO ISP <support@proisp.no>
Date: tor. 17. mar. 2022 kl. 19:36
Subject: [HDOT-89955]: Mer om nettmobbing
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


##- Vennligst svar over denne linjen -##
 
PRO ISP
 
Opplever du problemer med ditt webhotell? Følg guiden under for raskest mulig løsning:
Diagnose av webhotell

Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din henvendelse. En av våre medarbeidere vil gi deg et svar så raskt som mulig. Vi har en 24-timers svargaranti for saker sendt inn på hverdager og 48-timers svargaranti for saker sendt inn på en helg- eller helligdag.

Du kan sjekke status eller oppdatere din henvendelse på våre nettsider:
(Sladdet av johncons-blogg)

Tilgangskode:

403972



Saksdetaljer:

Tittel:

Mer om nettmobbing

Saksnummer:

HDOT-89955

Avdeling:

Support

Opprettet:

17.03.2022 19:36:50

Informasjon på våre nettsider:

Det meste du skulle behøve hjelp til som kunde hos oss, finner du informasjon om på våre nettsider:

Guider
Les detaljerte guider eller se filmer om hvordan du best benytter våre tjenester:
https://www.proisp.no/guider/

Ofte stilte spørsmål
Finn svaret på spørsmål vi ofte får fra våre kunder:
https://www.proisp.no/oss/

Feilsøking
Feilsøk problemer du måtte ha med våre tjenester (som f.eks. sending/mottak av epost):
https://www.proisp.no/feilsoking/

Driftsmeldinger
Sjekk om ditt problem kan skyldes problemer vi er klar over og har postet driftsmelding for:
https://www.proisp.no/driftsmeldinger/
 

Gjøre endringer eller finne nyttig informasjon via vårt kundesystem

Gjennom vårt kundesystem kan du selv utføre endringer i ditt abonnement. Du kan:

Oppdatere dine kontaktopplysninger
Se oversikt over tjenester du har hos oss
Legge til/endre tjenester
Melde deg av/på maillister som du måtte være interessert i
Se/betale regninger
Du logger deg inn i kundeportalen øverst på høyre side på våre nettsider. Kundenummer og passord som du trenger for å logge deg på har du fått i velkomstmeldingen du fikk da du ble kunde hos oss.

Med vennlig hilsen,
Kundeservice
PRO ISP
https://www.proisp.no

Epost Kontakt oss Facebook Instagram
PRO ISP AS, Welhavens vei 15, 4319 Sandnes, Norway



--
Med vennlig hilsen
PRO ISP Kundeservice
W:https://www.proisp.no
E:support@proisp.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 17:41
Til: "WordPress.com Support" <help@wordpress.com>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 2. des. 2022 kl. 11:44 skrev WordPress.com Support <help@wordpress.com>:
Henry Cee (Automattic)

Dec 2, 2022, 10:44 UTC

Hi Erik,
 
Thanks for contacting us again about the email you had received to confirm subscribing to another website (lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com).
 
We understand that it can be disconcerting when an action has been taken on your behalf without your knowledge or consent, and identity theft is a serious concern. The email that you had received, asking you to confirm that you'd like to subscribe to that site, is actually a tool to help prevent others from using your identity, since it requires you to click a link to confirm the subscription.
 
By not clicking the link in the email to confirm, the subscription is not completed or processed further.
 
However, if you're looking for some way for your email address to not be used whatsoever, that I'm afraid is impossible because we can't control what other people will type into forms. Sending the confirmation emails will at least confirm that whoever registered to subscribe does in fact own the email they've submitted.
 
Please also consider that it may be possible that someone else had made a mistake in typing their email address and ended up with your email by accident.
 
I hope this helps to clarify. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us again.
 
Kindly,
Henry Cee - WordPress.com Support Agent

This email is a service from Automattic.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft din e-postadresse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 17:30
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: Thon Hotels Service <service@olavthon.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Thon Hotels <no-reply@thonhotels.no>
Date: søn. 6. nov. 2022 kl. 20:00
Subject: Bekreft din e-postadresse
To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>




THON HOTELS

Hei,
Trykk på lenken for å bekrefte din e-postadresse og fullføre din registrering.

Med vennlig hilsen,
Thon Hotels

         FULLFØR REGISTRERING         


facebook
Instagram
twitter
Google+
Booking: tel 21 49 69 00 | service@olavthon.no
Personvernerklæring

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Erik Løvenbalk, velkommen til Arbeiderpartiet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 17:24
Til: Medlem <medlem@arbeiderpartiet.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Arbeiderpartiet <post@arbeiderpartiet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 5. des. 2022 kl. 07:56 skrev Medlem <medlem@arbeiderpartiet.no>:
Hei

 

Du er tatt ut av vårt register.

Pga personvern slettes all info

 

Mvh

Lise Nyland

Medl.avd

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 4. desember 2022 12:13
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Arbeiderpartiet <post@arbeiderpartiet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; eian@eianadvokat.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Emne: Klage/Fwd: Erik Løvenbalk, velkommen til Arbeiderpartiet

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Jonas Gahr Støre <post@arbeiderpartiet.no>
Date: lør. 3. des. 2022 kl. 11:32
Subject: Erik Løvenbalk, velkommen til Arbeiderpartiet
To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>

 

Hei, Erik Løvenbalk!

Jeg er veldig glad for ditt politiske engasjement og at du valgte å melde deg inn i Arbeiderpartiet. I den forbindelse har vi laget en film til deg.

Bilde er fjernet av sender. Erik Løvenbalk player picture
Trykk her for å se filmen din.

Velkommen som medlem!

Med vennlig hilsen

Bilde er fjernet av sender.

Bilde er fjernet av sender. Jonas Gahr Støre signatur

Jonas Gahr Støre
Partileder

Bilde er fjernet av sender. Arbeiderpartiet logo

Jeg sendte en e-post til LOS

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
LOS Kundeservice - Din henvendelse CRM:0448000339
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 16:47
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, kundeservice@fortum.com, nve@nve.no, trond.skjellerud@elvia.no, post@elhub.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, kundeservice@glitreenergi.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

da jeg flytta inn her, i 2018.

Så sa ikke kommunen noe om LOS.

Så det er antagelig en slags avtale, som de har begynt med under coronaen deromkring.

Jeg har bytta til Fjordkraft nå, og er ikke det minste interessert i en strøm-avtale med LOS.

Det (LOS) virker også som et slags tulle-navn, må jeg si.

(Los er jo noe som har på båter (for å si det sånn).

Det har vel ikke noe med strøm-bransjen å gjøre.

Må man vel si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 30. sep. 2022 kl. 11:01 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei,
 
Vi har en avtale med Bærum kommune om at de kan knytte sine leietakere opp til en strømavtale med LOS.
Dette er ikke noen bindene avtale og leietaker kan selvfølgelig velge en annen leverandør hvis de ønsker det.
 
Ønsker deg en fin dag. 

Vennlig hilsen 
Siri | Teamleder Kundedialog
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 08:30 – 15:00 | FB: 09:00 – 16:00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Tue Sep 13 2022 16:34:17 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
Til: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>;
Kopi: Arva AS (tidligere Nordlandsnett) <kunde@bodoenergi.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; kundeservice@fortum.com; nve@nve.no; trond.skjellerud@elvia.no; post@elhub.no; pal.skjaeggestad@glitreenergi.no; tryggstromhandel@dnvgl.com; elklage@elklage.no; Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no; kundesenter.no@lowell.com; svc.no.nova@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; strom.no@lowell.com; kundeservice@renroros.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@norgesenergi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; kundeservice@mail.efi.no; kundeservice@hafslundstrom.no; sfovpost@statsforvalteren.no; post@sivilombudsmannen.no; amnestyis@amnesty.org; hrwuk@hrw.org; lbf@lbf.no; post@finkn.no; post@akademikerforbundet.no; kom@nve.no; rme@nve.no; trl@nve.no; morten.schau@elvia.no; abuse@telia.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; tr@forbrukertilsynet.no; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; info@tpas.org.uk; runcornoffice@taroe.org; postkasse@datatilsynet.no; firmapost@nkom.no; marked@ge.no; politikk@hoyre.no; calmquist@eurojuris.no; kundeservice@glitreenergi.no;
Emne: Re: LOS Kundeservice - Din henvendelse CRM:0448000339

Hei,
 
dette har jeg tidligere tatt med din kollega Vilde, blant annet.
 
Så det blir litt kjedelig å gjenta seg selv.
 
Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
 
Som sagt så begynte Bærum kommune å 'gnåle' om LOS (på kontrakten) da jeg skulle fornye husleie-kontrakten, under coronaen, i fjor sommer.
 
Og byråkratene i Bærum (som Nav-Steinar og Boligbistand-Bjørn) de er ofte ordknappe/innesluttede, og det på tross av at Bærum kommune/Nav Bærum ofte har sære løsninger (når det gjelder 'bilag-innlevering', plen-klipping og kabel-TV-avtaler) som det nok vanligvis ville vært naturlig å forklare/informere borgerne/kundene om.
 
Så det er kanskje bedre om LOS forklarer om dette samarbeidet (må det vel antagelig være snakk om) med Bærum kommune.
 
Hvorfor er LOS så gjevt.
 
Bærum kommune skrev på kontrakten at de forbeholdt seg retten, til å bytte strøm-avtale, i mitt navn, til LOS.
 
Men så har de seinere snudd, og og sagt at det var feil, for det gjaldt bare ny-innflyttede.
 
(Selv om det stod svart på hvitt, på kontrakten).
 
Så dette må jeg klage på.
 
Skjerpings!
 
Erik Ribsskog
 
 
fre. 11. feb. 2022 kl. 15:53 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Ut fra hva jeg kunne se på skjermbildene kommer disse meldingene fra Glitre Energi AS. Jeg har også søkt opp navnet ditt og finner ikke noe kundeforhold hos LOS AS.

Her ville jeg tatt kontakt med din strømleverandør, Glitre Energi AS på 31 00 15 50, eventuelt via kontaktskjema på deres nettsider vedrørende spørsmål du måtte ha.

 

Ønsker deg en riktig god helg!

Med vennlig hilsen 
Frode | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 

 
 
------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Tue Feb 01 2022 18:55:52 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: kundeservice@glitreenergi.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>;politikk@hoyre.no; marked@ge.no; firmapost@nkom.no;postkasse@datatilsynet.no;runcornoffice@taroe.org;info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no;trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no;lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org;post@sivilombudsmannen.no;sfovpost@statsforvalteren.no;kundeservice@hafslundstrom.no;kundeservice@mail.efi.no;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@norgesenergi.no;juridisk@datatilsynet.no;kundeservice@renroros.no;strom.no@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com;
Emne: Tekstmeldinger
 
Hei,

dere sender meg tekstmeldinger nesten daglig, hvor dere skriver om: 'Min Side', osv.

Hva skal dette bety?

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Lowell

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 16:39
Til: kundesenter.no@lowell.mypurecloud.ie
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er det samme som jeg skrev til din kollega Frida om, tidligere i dag.

At dere svarer på en kopi.

Hvis dere har for lite å gjøre (sånn at dere svare på kopi-mailer) så er det muligens ikke en bra ting.

Jeg skjønner at det kan være kjedelig på jobb, hvis det er lite å gjøre.

Men at dere skal kaste bort tida til folk, med å skrive tulle-mailer.

Det blir som noe tull (når man får nok tulle-mailer (skrevet av nett-troll) fra før).

Må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 20. sep. 2022 kl. 12:42 skrev Lowell Norge <kundesenter.no@lowell.mypurecloud.ie>:
Hei. 

 

Takk for din henvendelse. 

 

For å kunne sjekke om du har noen saker til inkasso er du nødt til å sende over enten et saksnummer eller fødsels- og personnummer slik at vi kan sjekke opp i dette. 

 

Utover det får vi dessverre ikke hjulpet deg vedrørende identitetstyveri, dette må du politianmelde og eventuelt sende denne politianmeldelsen til oss. 

 

Ha en fortsatt fin dag. 

 

Med vennlig hilsen,

Camilla

Lowell Norge AS

 



 

Brynsveien 14

PB 6354 Etterstad

NO-0604 OSLO, NORGE

Telefon:+47 23 17 10 00

www.lowell.no

 

 

** This message including any attachments may contain  

confidential and/or privileged information intended only for

the person or entity to which it is addressed. If you are not

the intended recipient we ask you to delete this message

and notify the sender. Thank you.

 

 

 

 

 

 

 

From: eribsskog@gmail.com

Sent: Tuesday, September 13, 2022 3:40 PM

To: kundeservice@mail.efi.no

Cc: postkasse@datatilsynet.no, marked@ge.no, firmapost@nkom.no, strom.no@lowell.com, kundeservice@renroros.no, kundeservice@norgesenergi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, kundesenter@los.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@sivilombudsmannen.no, amnestyis@amnesty.org, hrwuk@hrw.org, lbf@lbf.no, post@finkn.no, post@akademikerforbundet.no, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, tr@forbrukertilsynet.no, phso.enquiries@ombudsman.org.uk, info@tpas.org.uk, postmottak@asd.dep.no, runcornoffice@taroe.org, svc.no.nova@lowell.com, politikk@hoyre.no, info@brukerklagenemnda.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.

Hei,

dette høres ut som en røverhistorie (må jeg si).

Hvis dere har noen advokater (for eksempel) ansatt i deres firma.

Så klarer nok de å løsne flokken (ovenfor ISP-ene) hvis jeg skulle tippe.

Så dette blir som noe tafatt.

(Må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere svarer her på en kopi-mail.

Dere har havnet på en mail-liste fordi at det har vært problemer med dere tidligere.

Skjerpings!


man. 7. feb. 2022 kl. 15:05 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
Hej Erik!

 

Detta är en tråkig historia som du blivit utsatt för.

Som vi tidigare informerat dig om har vi som företag gjort allt vi kan för att stoppa detta.

Vi har ingen möjlighet att ta fram namnet på eventuella nättroll.

 

Men det är viktigt att klargöra att om du är utsatt för bedrägeri i någon form måste du polisanmäla detta.

EFI har ingen möjlighet att ta fram något namn som tillhör en viss IP adress.

För att få fram detta krävs att polisen gör utredning hur det ligger till.

 

 

Med vänlig hälsning/Best regards

EFI AB

Platschef

Tomas Strand


Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 

 
w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
 

Original Text

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: postkasse@datatilsynet.no
CC: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>;firmapost@nkom.no;Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>;kundeservice@renroros.no;kundeservice@norgesenergi.no;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>;LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>;info@tpas.org.uk;Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>;Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>;Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>;Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>;info@brukerklagenemnda.no
Sent: 05.02.22 22:37:17
Subject: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
 

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <mobil@ge.no>
Date: fre. 4. feb. 2022 kl. 23:51
Subject: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>



 
Bekreftelse på inngått avtale.

Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.

Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, det vil si når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.

Her er særvilkårene for inngått avtale:

Ved avtale om levering av Leve 100 GB gjelder følgende betingelser:

Avtalen inkluderer 100 GB data, fri SMS, MMS og tale. NB: maks 10000 SMS/MMS og maks 10000 ringeminutter. Fri bruk i EU/EØS er begrenset til 20 GB. Trenger du mer data, bestiller du dette via vår app eller min side. Se link overfor mht. priser.


Avtalen har ingen bindingstid.

Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover inkludert innhold faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser, se link..



Avtalen inkluderer "Fri Roaming" i EU/EØS, begrenset til 20 GB. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.

NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i. Se link for priser.

Avtalen har "Data rollover". Du kan spare opp, og overføre, like mye data som du har inkludert i abonnementet ditt.

Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.

Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.

Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.

Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.

I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.

I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.

GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.

GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).


For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.

NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.


Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.

Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!


Med vennlig hilsen oss i Gudbrandsdal Energi Mobil


Tlf: 61 29 47 00 -- Web: www.ge.no

Jeg sendte en e-post til LOS

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Avtale med Bærum kommune CRM:0039006660
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 16:29
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, kundeservice@fortum.com, nve@nve.no, trond.skjellerud@elvia.no, post@elhub.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, kundeservice@glitreenergi.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

da jeg flytta inn her (i 2018) så var det Hafslund som leverte strømmen.

Men jeg fikk ikke oppgitt noe abonnements-nummer (av kommunen).

Og noen nett-troll opprettet et NorgesEnergi-abonnement i mitt navn.

Og det var bare forbokstaven.

Og det er også det samme, når det gjelder TV-kanaler.

Jeg fikk ikke oppgitt noe kundenummer hos Canal Digital/Telenor heller (av kommunen).

Jeg har prøvd å ta dette med Leieboerforeningen.

Men de er i noe slags 'supperåd-modus' og nekter å gjøre jobben sin (og sånn har det vært siden at jeg bodde i England, hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Så det er kanskje bedre om folk får bestemme sånt selv.

Istedet for å få en sånn strøm-avtale, som er inngått i ens navn.

Og så vet man ikke kundenummeret sitt engang (hos Hafslund).

Det er for dårlig, vil jeg si.

(Det kan være at man da har tatt over den forrige leieboeren sitt abonnement.

For alt hva jeg vet (for kommunen har ikke informert).

Og det er litt klamt, må man vel si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 19. sep. 2022 kl. 14:58 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei!
 
Det stemmer at Bærum kommune har en avtale med LOS for sine utleieleiligheter. Dette sikrer at kunden får en strømleverandør fra innflyttingsdato, og slipper å være på leveringspliktig tariff hos sin netteier til man har ordnet en strømleverandør. Det er ingen bindingstid på dette, så beboerne kan når som helst bytte strømleverandør. For nærmere informasjon om avtalene, må vi be deg kontakte kommunen. Dette har ikke noe med mobilabonnement å gjøre, som nevnt i overskriften fra deg.

Vennlig hilsen 
May-Britt | Konsulent
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 08:30 – 15:00 | FB: 09:00 – 16:00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Tue Sep 13 2022 16:40:01 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
Til: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>;
Kopi: Arva AS (tidligere Nordlandsnett) <kunde@bodoenergi.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; kundeservice@fortum.com; nve@nve.no; trond.skjellerud@elvia.no; post@elhub.no; pal.skjaeggestad@glitreenergi.no; tryggstromhandel@dnvgl.com; elklage@elklage.no; Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no; kundesenter.no@lowell.com; svc.no.nova@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; strom.no@lowell.com; kundeservice@renroros.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@norgesenergi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; kundeservice@mail.efi.no; kundeservice@hafslundstrom.no; sfovpost@statsforvalteren.no; post@sivilombudsmannen.no; amnestyis@amnesty.org; hrwuk@hrw.org; lbf@lbf.no; post@finkn.no; post@akademikerforbundet.no; kom@nve.no; rme@nve.no; trl@nve.no; morten.schau@elvia.no; abuse@telia.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; tr@forbrukertilsynet.no; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; info@tpas.org.uk; runcornoffice@taroe.org; postkasse@datatilsynet.no; firmapost@nkom.no; marked@ge.no; politikk@hoyre.no; calmquist@eurojuris.no; kundeservice@glitreenergi.no;
Emne: Re: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement. CRM:0462000731

Hei,
 
dette har jeg tidligere tatt med din kollega Vilde, blant annet.
 
Så det blir litt kjedelig å gjenta seg selv.
 
Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
 
Som sagt så begynte Bærum kommune å 'gnåle' om LOS (på kontrakten) da jeg skulle fornye husleie-kontrakten, under coronaen, i fjor sommer.
 
Og byråkratene i Bærum (som Nav-Steinar og Boligbistand-Bjørn) de er ofte ordknappe/innesluttede, og det på tross av at Bærum kommune/Nav Bærum ofte har sære løsninger (når det gjelder 'bilag-innlevering', plen-klipping og kabel-TV-avtaler) som det nok vanligvis ville vært naturlig å forklare/informere borgerne/kundene om.
 
Så det er kanskje bedre om LOS forklarer om dette samarbeidet (må det vel antagelig være snakk om) med Bærum kommune.
 
Hvorfor er LOS så gjevt.
 
Bærum kommune skrev på kontrakten at de forbeholdt seg retten, til å bytte strøm-avtale, i mitt navn, til LOS.
 
Men så har de seinere snudd, og og sagt at det var feil, for det gjaldt bare ny-innflyttede.
 
(Selv om det stod svart på hvitt, på kontrakten).
 
Så dette må jeg klage på.
 
Skjerpings!
 
Erik Ribsskog
 
 
man. 14. feb. 2022 kl. 09:46 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Først og fremst; beklager for sen tilbakemelding på din henvendelse! Vi har for tiden svært stor pågang og svartiden er derfor lengre enn normal.

 

Her har du nok kommet litt feil. Vi i LOS tilbyr kun strømavtaler til våres kunder og ikke telefon abonnement.

 

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

 

 
Vennlig hilsen 
Andreas | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 

 
 
------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Sat Feb 05 2022 22:38:47 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: postkasse@datatilsynet.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>;info@brukerklagenemnda.no;politikk@hoyre.no; svc.no.nova@lowell.com; runcornoffice@taroe.org; postmottak@asd.dep.no; info@tpas.org.uk;phso.enquiries@ombudsman.org.uk;tr@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no;rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no;post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org;amnestyis@amnesty.org;post@sivilombudsmannen.no;sfovpost@statsforvalteren.no;kundeservice@hafslundstrom.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@mail.efi.no;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@norgesenergi.no;kundeservice@renroros.no;strom.no@lowell.com; firmapost@nkom.no; marked@ge.no;
Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <mobil@ge.no>
Date: fre. 4. feb. 2022 kl. 23:51
Subject: Bekreftelse på bestilling av mobilabonnement.
To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>

 
Bekreftelse på inngått avtale.

Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.

Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, det vil si når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.

Her er særvilkårene for inngått avtale:

Ved avtale om levering av Leve 100 GB gjelder følgende betingelser:
Avtalen inkluderer 100 GB data, fri SMS, MMS og tale. NB: maks 10000 SMS/MMS og maks 10000 ringeminutter. Fri bruk i EU/EØS er begrenset til 20 GB. Trenger du mer data, bestiller du dette via vår app eller min side. Se link overfor mht. priser.
Avtalen har ingen bindingstid.
Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover inkludert innhold faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser,se link..
 
Avtalen inkluderer "Fri Roaming" i EU/EØS, begrenset til 20 GB. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.

NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i.Se link for priser.
Avtalen har "Data rollover". Du kan spare opp, og overføre, like mye data som du har inkludert i abonnementet ditt.
Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice påmobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.
Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.
Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.
Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.
I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.
I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.
GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.
GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).
For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kanlese her.
NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.


Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.

Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!


Med vennlig hilsen oss i Gudbrandsdal Energi Mobil
 
Tlf: 61 29 47 00 -- Web:www.ge.no

Jeg sendte en e-post til Lowell

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på mottatt strømbestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 16:18
Til: strom.no@lowell.mypurecloud.ie
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, hei@motkraft.no, nve@nve.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, trond.skjellerud@elvia.no, kundeservice@fortum.com, adwords-support@google.com, Ustekveikja Energi <post@ustekveikja.no>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere svarer på en kopi her (som dere har fått, sammen med alle 'supperådene' i strømbransjen blant annet, som ikke er helt med, virker det som, når det gjelder å rydde opp etter disse nett-trollene, som bestiller abonnement i mitt navn).

De har tilbud på briller på Specsavers ofte.

Eller kanskje kontaktlinser (som min yngre fetter Ove brukte (han dro meg med til en brillebutikk i Moss) på 80/90-tallet).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 16. sep. 2022 kl. 08:40 skrev Lowell Norge <strom.no@lowell.mypurecloud.ie>:
Hei, 

Finner ikke noen sak vedrørende Ustekveikja Energi AS i våre systemer. 
Har du et saksnummer, slik at vi kan finne saken og hjelpe deg? 

Sak 010872194 ser jeg du allerede er i dialog med oss om. 


Ha en fin dag! 


Med vennlig hilsen,

Frida

Lowell Norge AS

 

Brynsveien 14

PB 6354 Etterstad

NO-0604 OSLO, NORGE

Telefon:+47 23 17 10 00

www.lowell.no

 

 

** This message including any attachments may contain  

confidential and/or privileged information intended only for

the person or entity to which it is addressed. If you are not

the intended recipient we ask you to delete this message

and notify the sender. Thank you.

Og enda mer fra dansk Wikipedia



https://da.wikipedia.org/wiki/Diskussion:Anker_Heegaard#Sverting?

PS.

Hva grunnen var til Wiki-admin Flums sendte meg kopier av flere hundre interne Wikipedia-mailer.

(Mens jeg bodde i Keith Court, i Walton.

Hvor jeg bodde fra 2012 til 2014).

Det veit jeg ikke.

Men jeg driver jo å publiserer bøker (som dokument-filer) på mitt nettsted.

(Det er snakk om Min Bok 1-10.

Og: 'Jenny Skavlan i Finland' (en tegneserie-bok).

Og: 'Skifte etter Magna og Holger Adeler'.

Og: 'My Employement Case Against Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation'.

(Bøker som jeg tidligere (med unntak av Min Bok 6-10) har utgitt på CreateSpace/Amazon.

For å si det sånn)).

Og jeg har også tenkt å utgi Bjørn Ribsskog (min mors tremenning) sin Ribsskog-slektsforskning, som han mailet meg (siden at min mormor/vi hadde bidratt) mens jeg bodde i Liverpool sentrum (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Og jeg kunne kanskje også gitt ut de nevnte Wikipedia-mailene, i en bok/dokument-fil (tenkte jeg nå).

For de mailene gir vel et sjeldent innsyn, i Wiki-admin-ene sin verden.

(Må man vel si).

Og jeg publiserte disse mailene, på Scribd (husker jeg).

Men den Scribd-kontoen ble hacket/kapret (Scribd hadde muligens en utro tjener, for jeg hadde vel et sterkt passord, for å si det sånn) og Scribd nekter å gi meg den tilbake.

(Noe jeg har blogget om.

For ikke så lenge siden).

Så disse mailene finnes nå muligens bare på min Gmail-konto.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:



https://johncons-mirror.blogspot.com/2012/12/fler-e-poster-fra-philip-gabrielsen_27.html

PS 3.

Her ser man den nevnte/uforklarlige mailen fra Philip 'Flums' Gabrielsen:



PS 4.

Her kan man se et eksempel på disse 'vedlegg-mailene' (noname.eml):

Enda mer fra dansk Wikipedia



Mer fra dansk Wikipedia



https://da.wikipedia.org/wiki/Diskussion:Anker_Heegaard#Sverting?

PS.

Wikipedia-brukeren (Eldhufvud) mener at en nettside fra 2018 er kilden til noe stygt som ble skrevet om min tipptippoldefar Anker Heegaard, på Wikipedia.

Men æreskrenkelsene dukket opp på Wikipedia, i 2013.

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Så det er nok omvendt.

At Wikipedia-tullet er kilden til nettsiden.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:



Mer fra Facebook



PS.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter