Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Angående faktura 848374100529

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 23:52

Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, finansinspektionen@fi.se

Hei,


er det sånn dere driver kundeservice i Sverige?


Jeg ber dere om å sende dette til administrerende direktør.


(Det er visst en Sebastian Siemiatkowski, ifølge deres svenske nettsted).


Men det nekter dere å gjøre.


Da er det elendig kundeservice.


Dette må jeg klage på.


Folk har krav på ordentlig kundeservice, men det har visst ikke Klarna hørt om.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg ønsker å få svar på, hvem det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med meg eller andre folk/borgere/kunder.


Skjerpings!



tor. 17. sep. 2020 kl. 12:24 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Det er sikkerhetsavdelingen som håndterer slike saker, og derfor er det oss du får svar fra.


Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger.


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Ha en fin dag.


Med vennlig hilsen


Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Tue, 15 Sep at 9:40 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


jeg skjønner ikke hvorfor jeg får svar fra sikkerhetsavdelingen deres.


Jeg har bedt dere, om å sende dette opp, til administrerende direktør, flere ganger.


Så hva dette skal bety, det lurer jeg på.


Dette må være en slags svenskevits.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 17. aug. 2020 kl. 14:59 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten. 


Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger. 


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen


Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Fri, 14 Aug at 12:27 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


det blir at dere lager politistat, hvis dere bare vil si dette til politiet.


Det skal være åpenhet i samfunnet, heter det seg.


Politiet begynner bare med hemmelighetskremmeri, (noe jeg har lest om i britiske nettaviser), hvis de får monopol, på informasjonen.


Så dette må jeg klage på.


For dette blir patronisering, (vil jeg si).


Her ber jeg dere om å informerer meg om hvem det er som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og dere svarer med en avsporing, (må jeg si).


Så dette må jeg klage på.


De andre firmaere lar drifts-avdelingen svare i lignende saker.


Så hvorfor dette er hos sikkerhet, hos dere.


Det synes jeg at høres rart ut.


Jeg har også bedt dere, om å sende dette, til administrerende direktør.


Og da har dere nykker, når dere ikke gjør det, (vil jeg si).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 27. jul. 2020 kl. 15:11 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Vi forstår at du ønsker informasjon i en sak hvor du mener at noen har misbrukt dine personopplysninger.

Vi anbefaler deg å anmelde forholdet til politiet, og at du sender oss saksnummeret/referansenummeret på anmeldelsen. Vi vil i tilfelle samarbeide med politiet hvis de kontakter oss under sin etterforskning.


Vi har sikkerhetsrutiner vi følger for å ivareta sikkerheten til våre kunder, og dette er også grunnen til at vi behøver å snakke med kunder som mener å ha fått misbrukt sine personopplysninger, per telefon. 


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), nå sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten. 


Med vennlig hilsen


Linn Silje

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Mon, 27 Jul at 6:47 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette ble veldig 'russisk', synes jeg.


Jeg skjønner at dere er et svensk firma, (og at Stockholm ligger lenger øst enn Oslo), men likevel.


Det er kanskje bedre, hvis drift-avdelingen deres svarer på henvendelser fra publikum.


Og så kan drift-avdelingen bruke dere på sikkerhet, som stab/støtte.


For her synes jeg at dere er vrange og vanskelige.


Vennligst send om dette til administrerende direktør, må jeg si da.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det jeg ønsker å vite, er navnet, på det 'trollet' som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.


Og jeg synes også, at det er best å ta dette skriftlig.


Det er mitt privilegium, som borger/enkeltperson, å bestemme, (vil jeg si).


Når man sender et brev til en organisasjon/firma, så skal man få svar per brev.


Og når man ringer så skal man få svar per telefon, osv.


Så her har det stokket seg for dere, (må jeg si).


Også dette med den nerdete appen deres, blir som en avsporing, (må jeg si).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 9. jul. 2020 kl. 17:16 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


For at vi skulle kunne hjelpe deg så raskt som mulig, og også kunne bekrefte at vi kommuniserer med riktig person, ba vi deg om å sende oss et telefonnummer vi kunne ringe deg på. Da vi ikke mottok noe svar fra deg på vår tidligere e-post fikk vi ikke fulgt opp denne saken videre.


Du kan melde fra om problemer med et kjøp/en faktura i Klarna-appen, og du finner også kontaktinformasjonen vår på våre hjemmesider: https://www.klarna.com/no/kundeservice/


Vi ser at butikken slettet fakturaen 30. juni 2020, og du mottok også oppdatert faktura som viste dette 1. juli 2020, til denne e-postadressen.


Hvis du mistenker at noen har misbrukt dine personopplysninger for å gjøre denne bestillingen anbefaler vi at du anmelder det til politiet.


Svar gjerne på denne e-posten hvis du har andre spørsmål i denne saken.


Med vennlig hilsen


Linn Silje

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Thu, 9 Jul at 12:09 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette hørtes ekstremt klamt ut, (at dere ikke kan ta dette skriftlig).


Den som visker juger, sier folk.


Jeg har ikke noe skjule.


Dere har også tatt bort mail-historien, fra e-posten deres.


Hva skal dette bety, lurer jeg.


Vennligst send om dette til en leder/overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Også dumt at jeg måtte sende til deres presse-avdeling.


Hvorfor har dere ikke vanlig e-post-adresse?


Skjerpings!



tor. 18. jun. 2020 kl. 17:26 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Vi trenger å snakke med deg og ber om at du sender oss et telefonnummer vi kan nå deg på i svar til denne e-posten.


Ha en fin torsdagskveld!


Med vennlig hilsen


Linn Silje

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [Ticket#371634558] Din melding er mottatt av Telio

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 23:34

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>

Date: tor. 17. sep. 2020 kl. 09:10

Subject: [Ticket#371634558] Din melding er mottatt av Telio

To: <eribsskog@gmail.com>



Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.


For information in English, please read further down.


Ditt saksnummer er 371634558 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.


For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.

Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.


Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/


Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.

Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.


Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.



Med vennlig hilsen


Telio Kundeservice

www.telio.no



Du skrev:


Fornavn: Erik

Etternavn: Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefonnr:


Hjemmetelefon

Defekt adapter


Din melding:

Nå skjønner jeg.


Siden jeg er etter mange fine, som Odin, Karl den Store, og faraoene osv.


Og også etter Muhammed.


Og også etter Odins russiske kone, Rind vel.


Så vil russerne og muslimene ha tilbake damer osv., fra denne slekten, som jeg

er i.


Også har Johanitterordenen, som har kontrollert slekten.


De har gitt bort meg og mora mi og søstera mi, til muslimene.


(Jeg husker at Magne Winnem dro meg med til Tøyenbadet en gang, etter

militæret, og observerte om jeg likte ei mørkhuda dame i badedrakt der).


Men jeg er norsk, og har ikke det minste lyst til å være hverken kristen eller

muslim.


Så sånn er det.


Erik Ribsskog


Sendt 09/17/2020 fra kontaktskjema på "Privat".



Saksnummer: 371634558



 

Engelsk tekst:

 

In English:


Thank you for contacting Telio Customer Services.


Your ticket number is: 371634558. Please, find your message enclosed below.  


In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.

Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.


You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.


As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).

To log on to "Min side", please go to www.telio.no.


Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.


Yours sincerely,


Telio Customer Services

www.telio.no




You wrote:


Fornavn: Erik

Etternavn: Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefonnr:


Hjemmetelefon

Defekt adapter


Din melding:

Nå skjønner jeg.


Siden jeg er etter mange fine, som Odin, Karl den Store, og faraoene osv.


Og også etter Muhammed.


Og også etter Odins russiske kone, Rind vel.


Så vil russerne og muslimene ha tilbake damer osv., fra denne slekten, som jeg

er i.


Også har Johanitterordenen, som har kontrollert slekten.


De har gitt bort meg og mora mi og søstera mi, til muslimene.


(Jeg husker at Magne Winnem dro meg med til Tøyenbadet en gang, etter

militæret, og observerte om jeg likte ei mørkhuda dame i badedrakt der).


Men jeg er norsk, og har ikke det minste lyst til å være hverken kristen eller

muslim.


Så sånn er det.


Erik Ribsskog


Sendt 09/17/2020 fra kontaktskjema på "Privat".



Saksnummer: 371634558

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ditt springbrett til en vellykket internasjonal fremtid.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 20:21

Til: "info.norge (Mailbox)" <info.norge@ef.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


jeg teller ihvertfall fire stygge skrivefeil, i mailen deres.


Og det var bare på en linje.


Så dette er noe tull, må jeg si.


Jeg ønsker at dere sender dette opp, til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg var også på to språkreiser med dere, på 80-tallet.


(Sist med Paul Wilkie som kursleder.


Dette var i Brighton, sommeren 1988).


Og jeg kontaktet dere, for cirka ti år siden.


For noen slektninger av meg i Kvelde, (som jeg havnet hos, våren 2005, etter tull fra Lånekassa, i forbindelse med studier, ved University of Sunderland), de nekter å sende meg mine viktige papirer, (jeg måtte rømme fra gården, i forbindelse med en sak jeg har anmeldt, men politifolka nedi Larvik, er visst mest opptatt av å skrive romaner).


Og derfor så ønsket jeg, å få mine to kursbevis, fra dere, (for å få orden i sysakene liksom, som de sier).


(Jeg var visst best på hele kurset, når det gjaldt poeng på den avsluttende prøven, i Brighton, sommeren 1988.


Og jeg var også med dere, til Weymouth, (dratt med av min ungdomsskole-kamerat Kenneth Sevland), sommeren 1986).


Men dere sendte meg ikke noe kursbevis.


Så det må jeg klage på.


Vennligst send dette til en overordnet.



tor. 17. sep. 2020 kl. 08:57 skrev info.norge (Mailbox) <info.norge@ef.com>:

Hei Erik,


 


Vi er i vår systemer at det ble vist interesse hos oss i september 2019. Vi har nå fjernet deg helt fra våre systemer og du vil ikek mota noe mer informasjon fra oss.


 


/Kaja


EF Education First.


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: torsdag 17. september 2020 00:04

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: info.norge (Mailbox) <info.norge@EF.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Klage/Fwd: Ditt springbrett til en vellykket internasjonal fremtid.


 


CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. Please forward any suspicious emails to information.security@ef.com


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: EF Education First <info.norge@ef.com>

Date: tir. 18. aug. 2020 kl. 12:06

Subject: Ditt springbrett til en vellykket internasjonal fremtid.

To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>


 


Lær et nytt språk og øke ferdighetssettet ditt med EF.


 




 


 


55 år, og vi stopper ikke




Hei, Laila Monica,


Med en kulturarv av språk, reise og kulturutveksling som spenner over et halvt århundre, fortsetter vi sterkt. Og fremtiden ser lys ut!


Bli med på vårt langsiktige studieprogram, eller et kortere kurs, for å mestre et nytt språk, absorbere en ny kultur og utvide horisonten. Det har aldri vært et bedre tidspunkt å fokusere på fremtiden din.


Ring vår eksperte EF Studieveiledere for å lære mer om vårt store utvalg av kurs, i 50 destinasjoner:




22 94 12 00


Eller bestill en rask og enkel personlig veiledning nedenfor.


Bestill en veiledning


 




 


En sommer med fremgang


Vi tror ting skinner lysere i møte med motgang, og EFs sommer 2020 har ikke vært noe unntak. Med et fellesskap av EF-ansatte tilgjengelig 24/7, og en rekke faglige, intensive og eksamensopplegg som tilbys, gjør vi studentene våre i utlandet drømmer virkelige og hjelper dem å bygge for fremtiden.


"Jeg hadde den beste tiden i mitt liv. Det er bare en god tid og et bra sted å være for noen som vil lære engelsk. Nydelig opplevelse! " - Victor Quirola, EF Bournemouth


Se vår Instagram


 


Din sikkerhet er vår første prioritet.


Utdanning og livserfaringer bør ikke settes på vent, men sikkerheten kommer alltid først. Alle kursene våre følger strengt de obligatoriske helse- og sikkerhetsretningslinjene for hvert land, og hver EF-medarbeider blir opplært i riktig prosedyre.


Les mer om EF Safe Learning Promise.



 


 




 


International Language Campuses


Dersom du ønsker å bli fjernet fra vår postliste vennligst klikk her.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Fakturanummer 656

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 20:03

Til: noreply@epost.unieconomy.no

Kopi: sogndal.bilpleie@sogn.no, Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS <sogndal.bilpleie.as@gmail.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


det er ikke så interessant med en faktura for meg.


For jeg har ikke bestilt noe fra dere.


Som jeg skrev i min forrige mail, (tidligere i dag).


Så ønsker jeg å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 17. sep. 2020 kl. 07:41 skrev <noreply@epost.unieconomy.no>:

Vedlagt finner du faktura nummer 656 som PDF.


Med vennlig hilsen

SOGNDAL BILPLEIE & SOGNDAL BILUTLEIGE AS

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Fwd:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 19:50

Til: Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS <sogndal.bilpleie.as@gmail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


kan dere finne ut hvem det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn, lurer jeg.


(For dette er gjentagende problem.


Så jeg skulle gjerne visst hvem disse pøblene er.


For å si det sånn).


Siden at det er dere, som lar dere bruke, som verktøy, for terrorister/troll, så har dere et ansvar, angående å finne ut av dette, mener jeg.


Jeg ønsker også å få vite, nøyaktig hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 17. sep. 2020 kl. 07:40 skrev Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS <sogndal.bilpleie.as@gmail.com>:

Hei, då slettar me den fakturaen, og skal sjå på rutinane våre for bestillingssystemet.


Takk for tilbakemelding.


ons. 16. sep. 2020 kl. 23:16 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


ja det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 10:00 skrev Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS <sogndal.bilpleie.as@gmail.com>:


Hei, me har fått opp bestillinga via vårt bookingsystem. Forstår me det rett at du ikkje har bestilt bil? Men at her har andre vore inn og bestilt?

Sjå vedlegg

-





--


Mvh


Sogndal Bilpleie &

Sogndal Bilutleige AS




--


Mvh


Sogndal Bilpleie &

Sogndal Bilutleige AS

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Kjapp deg! Rabattkoden din holder på å gå ut.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 19:35

Til: "Stayclassy.no" <kundeservice@stayclassy.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har opprettet en konto, i mitt navn, hos dere.


Og jeg ønsker å få vite hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


(Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg prøver å finne ut hvem dette er, for å få stopp på dette).


Det er kanskje greit, å sende dette, til en overordnet, (siden at de muligens må ha med IT-avdelingen å gjøre osv., for å finne ut hvem disse trollene er).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 17. sep. 2020 kl. 01:43 skrev Stayclassy.no <kundeservice@stayclassy.no>:

Thomas Holstad

Thomas Holstad

Hei Erik,


Det har blitt opprettet en profil med deres e-post i nettbutikken hos oss.


Dersom du mener at dette ikke er deg kan vi betrygge deg med at det ikke eksisterer noen ordre i ditt navn hos oss, eller at det har blitt forsøkt å gjøre et kjøp.


Brukerprofilen er slettes hos oss, slik at du ikke vil oppleve noen e-post fra oss i fremtiden.


Ønsker deg en fin dag videre.


Med vennlig hilsen

Thomas, kundeservice stayclassy.no


Sett pris på dette svaret · Se trådhistorikk


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 19:24

Til: Support <info@1st-international.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, support@single-baltic-lady.com, post <post@finkn.no>

Hi,


like I wrote in the last e-mail, (earlier today).


I want you to escalate this to a superior.


I don't want you to patronise me, and tell me to change a password, on my personal e-mail-account.


You should just focus on serving me, (since I'm the customer here), I think.


You write, (in the email I replied to earlier today), that my account with you has been confirmed.


That's bullsh*t, I'd say.


I want a superior to look at this.


And I want to know the name of the troll who has registered an account with you, in my name.


And I want to know which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again, to other citizens/people.


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 12:57 skrev Support <info@1st-international.com>:

Dear Sir,


unfortunately, we have no idea who registered a profile on your behalf. The IP address of your profile is Norwegian.


We recommend you to change the password to your email address and take some precaution measure that no one can access your computer or phone without your permission.


Best Regards,

Maya

Customer Support

The Inspirations Company LLC

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials



On September 13th 2020, 5:20 pm "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hi, 


this is that some trolls have registered an account in my name with you.


I want you please inform me who these trolls are.


And if you could please inform me about which better routines that you are going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other people/citizens.


Erik Ribsskog



ons. 12. aug. 2020 kl. 10:30 skrev Support < info@1st-international.com>:

Kjære herr,




vennligst spesifiser spørsmålet ditt.

Dessverre er det ikke klart.

Vil du slette profilen din?


 


Dear Sir,

 



please specify your question. Unfortunately, it is not clear. Would you like to delete your profile?


Best Regards,

Maya

Customer Support

The Inspirations Company LLC

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials



On August 12th 2020, 5:41 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <support@single-baltic-lady.com>

Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 23:53

Subject: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com

To: < eribsskog@gmail.com>



Hello Baron Erik (ID: 1001712987, NickName: Ribba),


You have received a message from Vera_summerray (http://www.single-baltic-lady.eu.com/profile.php?ID=1001704521)!


To reply this message login to your account here: http://www.single-baltic-lady.eu.com/member.php


Hi,Baron Erik !I was thinking about a good phrase ... more...


Best regards,


Single Baltic Lady

You are receiving this message because you have an active profile on http://www.single-baltic-lady.eu.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on http://www.single-baltic-lady.eu.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").


!!!Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 19:09

Til: Support <info@1st-international.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, support@single-baltic-lady.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er da ikke at noen har tilgang til min mail-konto.


Men de har simpelthen punchet inn min mail-adresse, i et felt, på et av deres online skjema.


Dere gjør dere dumme, virker det som.


Jeg ønsker at dette skal sendes til en overordnet.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med noen andre borgere/folk/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 12:51 skrev Support <info@1st-international.com>:

Kjære herr,



profilen ble aktivert etter at e-postadressen <eribsskog@gmail.com> ble bekreftet.



Hvis du hevder at du ikke har registrert profilen selv, må du søke etter en person som har tilgang til e-postadressen din i tillegg til deg.

 

 

Dear Sir,


the profile was activated after the email address

<eribsskog@gmail.com>

was confirmed.


If you claim that you have not registered the profile yourself, you need to search for a person who has access to your email address besides you.


 


Best Regards,

Maya

Customer Support

The Inspirations Company LLC

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials



On September 13th 2020, 6:03 pm "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



ons. 12. aug. 2020 kl. 13:46 skrev Support < info@1st-international.com>:

Kjære herr,



Profilen din ble slettet per forespørsel.


 


Dear Sir,

 


Your profile was deleted per your request.



Best Regards,

Maya

Customer Support

The Inspirations Company LLC

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials



On August 12th 2020, 11:05 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Single Baltic Lady <support@single-baltic-lady.com>

Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55

Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com

To: < eribsskog@gmail.com>



Dear Baron Erik,


We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!


A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:

https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D


Thank you for using our services!


You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").


Single Baltic Lady mail delivery system!!!

Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Hei, mitt navn er Erik Ribsskog. Jeg overhørte, i Oslo,...]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 18:52

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundesenterskriftligsupport@telia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Telia Kundesenter <kundesenterskriftligsupport@telia.no>

Date: ons. 16. sep. 2020 kl. 15:22

Subject: Takk for din henvendelse - [Hei, mitt navn er Erik Ribsskog. Jeg overhørte, i Oslo,...]

To: e.ribsskog@gmail.com <e.ribsskog@gmail.com>




Hei 


Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.


Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00


Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00084942


Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.


MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.


Her kan du blant annet:


Få oversikt over ditt forbruk


Se din faktura og dine siste innbetalinger

Sende SMS 

Fylle på din egen eller andre sin ringekonto

Bestille og endre tjenester

Endre din brukeradresse

Sjekke avtaletid på abonnementet

Finne PUK-kode

Med vennlig hilsen

Telia Kundesenter


Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.



We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.

Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.


Your inquiry has been given casenumber 00084942


If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.


MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.


Here you can among other things:


View your PUK code

View call details

Review your invoice or payments

Send SMS

Refill prepaid accounts

Order new and change your existing services

Update your registered user address

View your current contract information

Kind regards

Telia Customer Care


This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iSsxO4:ref


Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 18:41

Til: eivind.helgaker@ice.no

Kopi: Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no

Hei,


hvordan folk er det dere ansetter, lurer jeg.


Den ene værre/vrangene enn den andre.


Disse vanlige ansatte, på deres kontaktsenter, nekter å sende dette oppover.


Selv om jeg har bedt de om det, mange ganger.


De bare sender meg rundt, som en kasteball.


Hva skal det bety?


Og de er også jævlig klamme, og skriver om følelser, og bruker fornavnet mitt i hilsenen.


Dette må jeg klage på.


Jeg vil vite navnet, på det trollet, som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 18:19

Subject: Re: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi

To: Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <firmapost@nkom.no>



Hei,


har dere vanlige ansatte hos Ice møkk i øra?


I den forrige mailen så forklarte jeg, at jeg ønsker at dere sender dette, til en overordnet.


Hva er det som er som vanskelig å forstå med det?


Nå får dere til helvete se å gjøre som jeg ber dere om.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 14:27 skrev Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>:

Hei, Erik


Det er leit at du føler det slik, men jeg trenger nesten litt mere informasjon fra deg.


Den eneste informasjon vi har, er at du har sendt oss en henvendelse, om at ice-kunder ikke kommer inn på din nettside "homsegodt.net".

For at vi skulle få undersøkt dette videre, så spør vi etter tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under.


Etter vi har skrevet dette, får vi kun en e-post fra deg, hvor du skriver "dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).".


Kan du vennligst forklare problemstillingen din på nytt, hvor du forklarer hvorfor dette er identitetstyveri, for etter disse henvendelse fra deg, så kan jeg ikke forstå helt hva du mener med dette. Hvis du heller ønske å forklare dette over telefon, så kan du gi meg ditt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg.


Jeg ser fram til å høre fra deg, og ønsker deg en riktig fin dag.


Vennlig hilsen


Alexander

Kunderådgiver 

ice



_____________________________________________________________________

From: Erik Ribsskog

Sent: 2020/09/14 16:28:35 (2020/09/14 14:28:35 - UTC)

To: Ice Kundeservice

Cc: juridisk;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;firmapost@nkom.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi



Hei,


her har du falt av, virker det som.


Så om du kan sende dette oppover, til en leder/overordnet.


For dette blir for dumt, må jeg si.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



lør. 15. aug. 2020 kl. 14:43 skrev Ice Kundeservice :

Hei, Erik 


Jeg vet ikke helt hvor du skal ta dette videre, kanskje politianmelde saken? Det er dog ingen registrerte abonnementer på navnet ditt i våre systemer i hvert fall. 

Det eneste problemet i den første e-posten, var problemer med at ice-kunder ikke kom inn på en spesifikk side. 


Jeg håper det løser seg for deg. 


Har du noen flere spørsmål, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å svare på denne e-posten, eller ta kontakt med oss på telefon 21 00 00 00.


Jeg ønsker deg og dine en riktig god helg.


Vennlig hilsen


Tina

Kunderådgiver 

ice



_____________________________________________________________________

From: Erik Ribsskog

Sent: 2020/08/15 14:26:51 (2020/08/15 12:26:51 - UTC)

To: juridisk

Cc: kundeservice@ice.no;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;Post (Medietilsynet)

Subject: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi



Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Ice Kundeservice

Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 20:03

Subject: RE: Teknisk support - Teknologi

To:



Hei, Erik


Dette vil jeg selvsagt hjelpe deg med.


Jeg har sjekket nærmere på hva som kan være utfordringen. Jeg har testet adressen din gjennom både vårt nettverk og Telenor sitt nettverk. På ingen av disse nettverkene så vil siden din svare. Jeg har også søkt på domenenavnet og det kommer tilbake som ledig. 


Utfra dette, så kan jeg ikke se at problemet skal ligge i vårt nettverk, per nå.


Hvis du kan gi meg en tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under, så kan jeg sjekke dette nærmere for deg.


Jeg ser frem til å høre fra deg igjen og ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen


Stian

Kunderådgiver 

ice



_____________________________________________________________________

From: eribsskog@gmail.com

Sent: 2020/07/23 14:42:15 (2020/07/23 12:42:15 - UTC)

To: kundeservice@ice.net

Subject: Teknisk support - Teknologi


Kontaktformulær


Emne: Teknisk support

Underkategori: Teknologi


Er du kunde: Ja

Kundetype: Privat


Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Telefonnummer:

Kunde kan kontaktes på telefon: Nei


Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:

E-postadresse: eribsskog@gmail.com


Spørsmål:

Hei. Ice-kunder kommer ikke inn på nettsiden min homsegodt.net.

Skjerpings!


 


 

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 18:19

Til: Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no

Hei,


har dere vanlige ansatte hos Ice møkk i øra?


I den forrige mailen så forklarte jeg, at jeg ønsker at dere sender dette, til en overordnet.


Hva er det som er som vanskelig å forstå med det?


Nå får dere til helvete se å gjøre som jeg ber dere om.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 14:27 skrev Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>:

Hei, Erik


Det er leit at du føler det slik, men jeg trenger nesten litt mere informasjon fra deg.


Den eneste informasjon vi har, er at du har sendt oss en henvendelse, om at ice-kunder ikke kommer inn på din nettside "homsegodt.net".

For at vi skulle få undersøkt dette videre, så spør vi etter tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under.


Etter vi har skrevet dette, får vi kun en e-post fra deg, hvor du skriver "dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).".


Kan du vennligst forklare problemstillingen din på nytt, hvor du forklarer hvorfor dette er identitetstyveri, for etter disse henvendelse fra deg, så kan jeg ikke forstå helt hva du mener med dette. Hvis du heller ønske å forklare dette over telefon, så kan du gi meg ditt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg.


Jeg ser fram til å høre fra deg, og ønsker deg en riktig fin dag.


Vennlig hilsen


Alexander

Kunderådgiver 

ice



_____________________________________________________________________

From: Erik Ribsskog

Sent: 2020/09/14 16:28:35 (2020/09/14 14:28:35 - UTC)

To: Ice Kundeservice

Cc: juridisk;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;firmapost@nkom.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi



Hei,


her har du falt av, virker det som.


Så om du kan sende dette oppover, til en leder/overordnet.


For dette blir for dumt, må jeg si.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



lør. 15. aug. 2020 kl. 14:43 skrev Ice Kundeservice :

Hei, Erik 


Jeg vet ikke helt hvor du skal ta dette videre, kanskje politianmelde saken? Det er dog ingen registrerte abonnementer på navnet ditt i våre systemer i hvert fall. 

Det eneste problemet i den første e-posten, var problemer med at ice-kunder ikke kom inn på en spesifikk side. 


Jeg håper det løser seg for deg. 


Har du noen flere spørsmål, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å svare på denne e-posten, eller ta kontakt med oss på telefon 21 00 00 00.


Jeg ønsker deg og dine en riktig god helg.


Vennlig hilsen


Tina

Kunderådgiver 

ice



_____________________________________________________________________

From: Erik Ribsskog

Sent: 2020/08/15 14:26:51 (2020/08/15 12:26:51 - UTC)

To: juridisk

Cc: kundeservice@ice.no;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;Post (Medietilsynet)

Subject: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi



Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Ice Kundeservice

Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 20:03

Subject: RE: Teknisk support - Teknologi

To:



Hei, Erik


Dette vil jeg selvsagt hjelpe deg med.


Jeg har sjekket nærmere på hva som kan være utfordringen. Jeg har testet adressen din gjennom både vårt nettverk og Telenor sitt nettverk. På ingen av disse nettverkene så vil siden din svare. Jeg har også søkt på domenenavnet og det kommer tilbake som ledig. 


Utfra dette, så kan jeg ikke se at problemet skal ligge i vårt nettverk, per nå.


Hvis du kan gi meg en tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under, så kan jeg sjekke dette nærmere for deg.


Jeg ser frem til å høre fra deg igjen og ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen


Stian

Kunderådgiver 

ice



_____________________________________________________________________

From: eribsskog@gmail.com

Sent: 2020/07/23 14:42:15 (2020/07/23 12:42:15 - UTC)

To: kundeservice@ice.net

Subject: Teknisk support - Teknologi


Kontaktformulær


Emne: Teknisk support

Underkategori: Teknologi


Er du kunde: Ja

Kundetype: Privat


Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Telefonnummer:

Kunde kan kontaktes på telefon: Nei


Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:

E-postadresse: eribsskog@gmail.com


Spørsmål:

Hei. Ice-kunder kommer ikke inn på nettsiden min homsegodt.net.

Skjerpings!


 


 



564.jpg

4K

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Kjøp mobil og nettbrett til gode priser!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 18:05

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@email.cdon.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, customerservice@cdon.com, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, kundeservice@qliro.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <newsletter@email.cdon.com>

Date: ons. 16. sep. 2020 kl. 14:06

Subject: Kjøp mobil og nettbrett til gode priser!

To: <eribsskog@gmail.com>



CDON

Banner 610x200

Se hele vårt mobilsortiment

Det finnes mange ulike egenskaper i en mobil og mange ulike produsenter. Vi har noe som passer alle.

TIL MOBILSTART

Image 300x200

 

Huawei MediaPad M5 Lite 10" 32GB WiFi

Fang opp hver detalj. Kraftfulle høytalere med finjustert lyd. Hurtiglading og lang batterilevetid.

KJØP NÅ

Image 300x200

 

Apple iPhone

Apple kombinerer stil og funksjonalitet med iPhone og oppfyller alle de krav og forventninger du har til en god smarttelefon.

KJØP NÅ

Image 300x200

 

Nedsatt pris Mobiltilbehør

KJØP NÅ

Image 150x150

Telefoner

KJØP

Image 150x150

Nettbrett

KJØP

Image 150x150

Smartwatches

KJØP

Image 150x150

Aktivitetsbånd

KJØP

Image 300x200

 

Se alle mobiltilbehør

Vi på CDON er konger på mobiltilbehør – Rundt 2000 ulike tilbehør man kan velge mellom! Vi vet at det kan være vanskelig å finne tilbehøret som passer akkurat din telefon, har vi gjort vårt ytterste for å hjelpe deg.

KJØP NÅ

MER SHOPPING FOR DEG


 


 



 


 


FB

Facebook

 

insta

Instagram

 

YT

Youtube

 

Customerservey

Kundservice

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com


Vil du avregistrere deg fra vår mailliste? Klikk her


Vi reserverer oss for eventuelle feil og at produkter kan være utsolgt.


© Copyright 1999-2020 CDON AB

Box 385, 20123 Malmö

En del av Qliro Group

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Gullbrev Re: Klage/Fwd: Påminnelse fra Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 17:29

Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


i går skrev jeg en mail, til din kollega Caisa Svensson, om det samme.


Det virker som at det er kaos hos dere, siden at dere bruker mange saksbehandlere.


Som jeg skrev til hun Svensson, så ønsker jeg, at dere sender dette opp, til en leder/overordnet.


(Sånn at jeg slipper å bli sendt rundt, som en kasteball, blant annet).


Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som bestiller 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 10:33 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.


Johanna Andersson (Customer Service)


Sep 16, 2020, 10:33 GMT+2


Hei Erik,


Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.

Vi har ikke e-postadressen din registrert i noen adresseliste. E-posten du har sendt oss ser ut til å ha blitt videresendt til deg.


Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.


Vi ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen,


Johanna Andersson

Customer Service Coordinator


Erik Ribsskog


Sep 15, 2020, 22:04 GMT+2


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>

Date: man. 17. aug. 2020 kl. 15:59

Subject: Påminnelse fra Gullbrev

To: Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen <eribsskog+laila-monica@gmail.com>




Hei Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen

Du kontaktet oss for en stund siden angående salg av ditt gull. Vi håper du har mottatt Gullbrevet som ble sendt ut til deg.


Hvis det ere slik at ditt brev ikke har kommet fram må du gjerne ta kontakt så sender vi deg et nytt! Du vet vel at det er gratis å sende ditt gull til oss? Vi har forhåndsbetalt porto, så det er bare å levere inn returkonvolutten til nærmeste postkontor. I tillegg er din forsendelse forsikret for inntil 10 000 kr.


Hvis du har noen andre spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice! Vi er tilgjengelige på telefon mellom 09.00 - 16.00 på hverdager. Du kan også sende mail når som helst på døgnet, så svarer vi så fort vi kan. Vi gjør alt for at ditt gullsalg skal gå så raskt og enkelt som mulig.


Vi ser frem til å motta ditt gull!

Kundeservice:

Telefon: 21 60 00 23

E-post: kundeservice@gullbrev.no


www.gullbrev.no


Avregistrere

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

[R5V80K-870W]

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Beskyt dig selv og andre med et mundbind

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 17:18

Til: Seniorshop Butik <butik@seniorshop.dk>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


som jeg skrev i min forrige mail, så har jeg ikke kontaktet dere.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt'/nyhetsbrev, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre kunder/borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at det er litt klamt, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Hva er galt med bare 'hei'?


Skjerpings!



ons. 16. sep. 2020 kl. 09:06 skrev Seniorshop Butik <butik@seniorshop.dk>:

Hej Erik


 


Du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev d. 28. november 2019, da du har besøgt vores hjemmeside.


 


Jeg har nu afmeldt dig, så du ikke længere modtager nogen emails fra os.


 


Fortsat god dag.


 


Med venlig hilsen


Seniorshop ApS


 


Steffen


 


Tlf: 39 43 05 50


 


SeniorShop_email_signatur_2018


 


Hørkær 32


DK-2730 Herlev


Denmark


 


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 15. september 2020 16:22

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: Seniorshop Butik <butik@seniorshop.dk>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Beskyt dig selv og andre med et mundbind


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: SeniorShop.dk <noreply@seniorshop.dk>

Date: søn. 16. aug. 2020 kl. 10:59

Subject: Beskyt dig selv og andre med et mundbind

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Sundhedsstyrelsen anbefaler brug af mundbind


SE NYHEDSBREVET MED BILLEDER - KLIK HER




  Få leveret dine varer direkte hjem til døren  


 




Sundhedsstyrelsen opfordrer til brug af mundbind

Vi skal huske at passe på os selv og på hinanden. Derfor bliver vi nu opfordret til bl.a.at bære mundbind i den kollektive trafik i myldretiden.


Du bør også bruge mundbind, hvis du er smittet eller har symptomer på Covid-19, hvis du er i nær kontakt med en smittet, hvis du er i større forsamlinger eller hvis du er pårørende til en person i øget risiko.


I vores webshop og i vores store butik på Søborg Hovedgade sælger vi godkendte type II mundbind - dem der er anbefalet af Sundhedsstyrelsen.


Er du i tvivl om hvordan du skal bruge et mundbind? 

Nedenfor kan du se en brugervejledning, til hvordan du bruger et mundbind korrekt.


Lad os sammen stoppe smittespredningen.


 






Mundbind med elastik, 50 stk.


Mundbind med elastik, 50 stk.


499,95


Godkendte type II engangs-mundbind


Se mere


 




 


Mangler du håndsprit? KLIK HER




 


Besøg vores webshop www.seniorshop.dk - klik her

Eller kig forbi butikken på Søborg Hovedgade 44, 2860 Søborg

Åbningstider: Mandag kl. 10-18 • Tirsdag - fredag kl. 10-16 • 1. lørdag i måneden kl. 10-14



Følg os på Facebook


Følg os på Facebook


 


 


Copyright © 2018 SeniorShop ApS, All rights reserved.

Du får dette nyhedsbrev fordi du har tilmeldt dig eller har bestilt og modtaget vores katalog.


Kundeservice og administration:

SeniorShop ApS

Hørkær 32

2730 Herlev

Denmark


Afmeld Nyhedsbrev - Klik her








This email was sent to eribsskog@gmail.com

why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

SeniorShop ApS · Hørkær 32 · Herlev 2730 · Denmark

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Aktivering e-post

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 17:07

Til: "Info [Norway]" <NoInfo@oriflame.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


der har vel en IT-avdeling der?


Jeg er klar over at de som jobber på IT-avdelingene rundt omkring, kanskje er litt nerdete og rare, (og har kontorer, inne på diverse bøttekott, (som en gang, da jeg jobbet, i et stort firma, (Arvato), i England)).


Men din overordnede vil kanskje ha erfaring med, å ha med IT-avdelingen å gjøre.


Så hvis du sender dette, til din overordnede.


Så kan han/hun ta det, med deres IT-avdeling.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, (opprettet konto), i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre kunder/borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 09:05 skrev Info [Norway] <NoInfo@oriflame.com>:

Hei Erik,


 


Takk for din henvendelse!


Vi kan ikke si hvem som har registrert denne kontoen i ditt navn, annet enn navnet som sto der, som var ditt. Det er ingen som har bestilt varer, som forklart i mailen nedenfor så må man aktivere kontoen for å kunne gjennomføre en bestilling. Da aktiveringsmailen ble sendt til deg og du ikke trykket på linken, så er ikke kontoen åpen, og dermed ubrukelig. Og for å kunne bestille mot faktura så trenger man også å oppgi fullstendig personnummer ved neste steg. Det er disse 2 stegene som blir filteret for å ikke kunne bruke andres indentitet til å bestille.


 


Vi har som min kollega skrev nedenfor tatt bort dine kontaktoppgifter fra vårt system och annullert din «registrering». Denne ble ikke gjennomført da aktiveringslinken ikke ble brukt.


 


Vi beklager dette på det sterkeste og ønsker deg en fin dag videre!


Mvh,


Adriana


 


 


Med vänlig hälsning/Best regards


 


Adriana Garcia Svendsen

Customer Service Manager and Campaign Planner, Scandinavia.



 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: Tuesday, 15 September 2020 21:18

To: Info [Norway] <NoInfo@oriflame.com>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Re: Aktivering e-post


 


Hei,


jeg ønsker at dere informerer meg om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og at dere informerer meg om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


 


man. 17. aug. 2020 kl. 12:56 skrev Info [Norway] <NoInfo@oriflame.com>:


Hei Erik,


 


Tusen takk for din henvendelse!


 


Vi beklager på det sterkeste at du har blitt satt i denne situasjonen. For å kunne registrere seg som konsulent via vår nettside så trenger man å fylle inn alle kontaktoppgifter i en registreringsformulær, deretter får man en aktiverings e-post eller sms til mailadressen eller tlf nummer man har oppgitt for å kunne aktivere konton. Om du ikke har registrert deg selv så er det noen som kjenner til dine kontaktoppgifter, kan det være noen i din familie, en datter eller så?


 


En konto kan ikke bli aktivisert uten en aktiverings e-post, og for å kunne bestille mot faktura så trenger man å oppgi fullstendig personnummer ved neste steg. Det er disse 2 stegene som blir filteret for å ikke kunne bruke andres indentitet til å bestille.


 


Vi har som min kollega skrev nedenfor tatt bort dine kontaktoppgifter fra vårt system och annullert din «registrering». Denne ble ikke gjennomført da aktiveringslinken ikke ble brukt.


 


Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre!


 


Mvh,


Adriana


 


 


 


Med vänlig hälsning/Best regards


 


Adriana Garcia Svendsen

Customer Service Manager and Campaign Planner, Scandinavia.

 




Oriflame Cosmetics AB


P.O. Box 1095, SE-101 39 Stockholm, Sweden


Visiting address: Mäster Samuelsgatan 56




www.oriflame.com


 


NOTE: The information contained in this communication is intended solely for the individual or entity to whom it is addressed; it may also be privileged and confidential even if unmarked as such. If you are not the intended recipient of this message but have received it in error, please notify us immediately by replying to the message and deleting it from your system. We may choose to prosecute the unauthorized use of the content of this communication.


Think before you print!


 


 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: Sunday, 16 August 2020 09:50

To: Info [Norway] <NoInfo@oriflame.com>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Re: Aktivering e-post


 


Hei,


 


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


 


(For jeg har ikke kontaktet dere).


 


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


 


tor. 30. jul. 2020 kl. 13:49 skrev Info [Norway] <NoInfo@oriflame.com>:


 


 


Hei Erik.


 


Takk for din henvendelse.


 


Er det slik at du ikke har registrert deg som medlem hos Oriflame? Vi fikk info på mail den 6 juli at du har registrert deg hos oss. Om du ikke har gjort det så tar vi selvsagt bort hele denne kontoen og sletter all informasjon om deg her.


 


 


Jeg ønsker deg en superfin dag☺


 


 


 


Med vennlig hilsen


 


Eva


Customer Service & Operations Assistant, Scandinavia


 


 




www.oriflame.com


 




NOTE: The information contained in this communication is intended solely for the individual or entity to whom it is addressed; it may also be privileged and confidential even if unmarked as such. If you are not the intended recipient of this message but have received it in error, please notify us immediately by replying to the message and deleting it from your system. We may choose to prosecute the unauthorized use of the content of this communication.


Think before you print!


 


 


 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: Thursday, 30 July 2020 13:14

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: Info [Norway] <NoInfo@oriflame.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Fwd: Aktivering e-post


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Oriflame <no_reply@oriflame.com>

Date: man. 6. jul. 2020 kl. 14:01

Subject: Aktivering e-post

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hvis du har problemer med å se denne mailen, vennligst klikk her.




GODKJENN DIN E-MAILADRESSE

Takk for at du valgte Oriflame!

Vennligst klikk her for å godkjenne din e-mailadresse og for å aktivere ditt konto.


Hvis du har problemer med bekreftelsen, vennligst kontakt kundeservice.


Send mail til info@oriflame.no eller ring oss på


 22 97 54 00



Med vennlig hilsen,

Oriflame


Vanlige spørsmål


Hvorfor velge Oriflame?


Hvor mye tid krever det av meg?


Hvordan kommer jeg igang?


Hvordan finner jeg en konsulent?


Hvordan kan jeg tjene penger?


Flere spørsmål


Kundeservice


 22 97 54 00


Åpent hverdager mellom 8:00-16:00 og til kl. 21:00 på stengningsdagen.


Denne mailen kan ikke besvares

Du er velkommen til å kontakte oss på info@oriflame.no


Image removed by sender.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Dette er produktet huden din trenger året rundt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 16:56

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: ons. 16. sep. 2020 kl. 07:13

Subject: Dette er produktet huden din trenger året rundt

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser



HELSE

SELVUTVIKLING

SKJØNNHET

OPPSKRIFTER

SPALTISTER




ANNONSE





Visste du dette om kollagen og hud?



Det er ikke tilfeldig at mange velger å blande kollagenpulver i kaffekoppen eller smoothien på morgenen. Her får du svar på det du kanskje ikke visste om kollagen og hud.


HVA ER EGENTLIG KOLLAGEN?

Kollagen er et protein som finnes naturlig i kroppen og er en av hudens viktigste byggeklosser som sørger for at den holder seg glatt og spenstig. En ung hud kan inneholde opptil 80% kollagen.  Men som en naturlig del av aldringsprosessen, avtar kollagenproduksjonen med ca. 1-2 % i året fra slutten av 20-årsalderen. Sol, stress, sukker og usunn livsstil er faktorer som i tillegg virker negativt på huden og som kan fremskynde aldringsprosessen og kollagentapet ytterligere.


HVORFOR BØR MAN TA KOLLAGENTILSKUDD?

Et kollagentilskudd kan bidra til å bygge opp kollagennivået og redusere synligheten og fremkomsten av linjer, rynker og appelsinhud. The Solution™ Anti-wrinkle collagen fra Oslo Skin Lab er et 100% rent kollagenpulver med nøytral smak, som kan blandes i valgfri mat og drikke. Det spesielle med nettopp dette kollagenet er at kollagenproteinet er hydrolysert, dvs. brutt ned, ved hjelp av enzymer til peptider som kroppen kan nyttiggjøre seg av. Peptidene (utviklet av Verisol®) har i studier vist å ha god effekt på hudens elastisitet, linjer og rynker.


Spesialtilbud: Mottakere av Tara sitt nyhetsbrev får i september 65% rabatt på første pakke med The Solution







Slik lager du ingefær-te


Gjør underverker for kropp og sjel!


Les mer





Slik sminker du deg naturlig – steg for steg


Fremhev dine beste sider – uten at det synes!


Les mer





Har du lite tid til matlaging? Ta en titt på disse sunne og enkle rettene


Vi har samlet Berit Nordstrands enkleste og raskeste oppskrifter.


Les mer





5 filmer du bare må se!


Kjærlighet, intriger, utroskap, sjalusi, fellesskap og maktkamp – og latter. Her er 5 herlige filmer med sterke kvinner i hovedrollen og høy underholdningsfaktor!


Les mer




ANNONSE





Visste du dette om kollagen og hud?



Det er ikke tilfeldig at mange velger å blande kollagenpulver i kaffekoppen eller smoothien på morgenen. Her får du svar på det du kanskje ikke visste om kollagen og hud.


HVA ER EGENTLIG KOLLAGEN?

Kollagen er et protein som finnes naturlig i kroppen og er en av hudens viktigste byggeklosser som sørger for at den holder seg glatt og spenstig. En ung hud kan inneholde opptil 80% kollagen. Men som en naturlig del av aldringsprosessen, avtar kollagenproduksjonen med ca. 1-2 % i året fra slutten av 20-årsalderen. Sol, stress, sukker og usunn livsstil er faktorer som i tillegg virker negativt på huden og som kan fremskynde aldringsprosessen og kollagentapet ytterligere.


HVORFOR BØR MAN TA KOLLAGENTILSKUDD?

Et kollagentilskudd kan bidra til å bygge opp kollagennivået og redusere synligheten og fremkomsten av linjer, rynker og appelsinhud. The Solution™ Anti-wrinkle collagen fra Oslo Skin Lab er et 100% rent kollagenpulver med nøytral smak, som gjør at du kan blande det ut i valgfri mat og drikke. Det spesielle med nettopp dette kollagenet er at kollagenproteinet er hydrolysert, dvs. brutt ned, ved hjelp av enzymer til peptider som kroppen kan nyttiggjøre seg av. Peptidene (utviklet av Verisol®) har i studier vist å ha god effekt på hudens elastisitet, linjer og rynker.


Spesialtilbud: Mottakere av IForm sitt nyhetsbrev får i september 65% rabatt på første pakke med The Solution








16. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her



Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

[PACS-10439501] Playasia Order 44420013

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 16:43

Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hi,


this is not an account that I have set up.


The trolls have set it up.


I don't want to have a Play Asia-account.


You should sort with your customer-register.


And I want to know the name of the troll, who has ordered stuff, in my name.


And I want to know, which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again, to other people/citizens.


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 04:12 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:

Dear Erik,


This is Kate, I am the manager here at customer service. I am sorry to hear

that you have been a victim of identity theft.


Upon checking your transactions, nothing has been processed on our side.

Rest assured that the account used has also been tagged on our side. If

there are any transactions that will go through on this account, it will

surely be declined. If you want to find more information, your bank should

be able to provide all the necessary information about the transaction. On

our side, we are unable to give out more than what you can already see on

your account.


If you have any question, please let us know. Thank you for your support.


Best regards,


Maria Kathleen Mateo

Playasia Customer Service Manager

Email: cs@play-asia.com

Telephone: +85231450013

__________________________________________________________

Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com

For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com


Follow us on social:

FB: www.facebook.com/playasia

TW: www.twitter.com/playasia

IG: www.instagram.com/playasia


Was this e-mail helpful?

https://www.play-asia.com/41/7467r65-773c52n

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Har du husket å lastet ned vår app?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 16:35

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, abo@viover60.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VIOVER60 <abo@viover60.no>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 23:21

Subject: Har du husket å lastet ned vår app?

To: ERIK PROMPEFJERT RIBSSKOG <eribsskog+prompefjert@gmail.com>




Norges største magasin for godt voksne og fokuserer på grundig journalistikk med glimt i øyet.


Vår visjon er å være et magasin til glede, nytte og inspirasjon


Kjære ERIK 🌺




Har du husket å laste ned vår app?




Her finner du vårt eMagasin og arkiv.Du kan lese utgaver fra 2012 og frem til i dag, eller søk på tema du er interessert i.




Gratis for alle abonnenter!




Mer informasjon finner du her, eller:


Gå direkte til innlogging og registrering av ny bruker




Første gang du bruker tjenesten må du opprette digital bruker.


Dersom du bruker nettbrett eller smarttelefon anbefaler vi at du laster ned vår app for en bedre leseopplevelse. Merk at du må registrere deg som digital bruker på nettsiden før du kan logge inn i appene.









Pling - dine favorittmagasiner samlet

Gjennom tjenesten Pling får du gratis digital tilgang til magasinet eller magasinene du abonnener på. I tillegg kan du få tilgang til en rekke andre magasiner for en tilleggskostnad.




Pling er en tjeneste fra Aller Media og inkluderer bladene KK, Allers, Se og Hør, Autofil, Båtmagasinet, Vakre Hjem & Interiør, Jeger og På TV, i tillegg til Dagbladet og Dagbladet Magasinet.




Les mer og prøv Pling gratis i 30 dager her



Du mottar e-post fordi du har kjøpt et abonnement på VIOVER60.


Du er registrert med denne adressen: eribsskog+prompefjert@gmail.com






VIOVER60 kundeservice




Telefon: 55 21 31 00


E-post: abo@viover60.no





Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

Org. nr.: 910 119 877

www.aller.no


Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 16:27

Til: "MittOppdrag.no" <post@mittoppdrag.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, nettredaktor@nettavisen.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


nå har jeg sendt kopi om dette, til deres sjef Stavrum.


Og da får dere andre der la han drive med dette.


Dette er om at Mitt Oppdrag for cirka ti år siden lot folk skrive falske kommentarer, om mine IT-ferdigheter, (jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom deres tjeneste, likevel så var det mange folk, som skrev negativ feedback der, og det stod der, i mange år, selv om jeg klagde).


Og dere har også herjet med meg, på deres tjeneste Veggavisen.


Og så dette tullet på toppen av dette igjen.


Jeg ønsker som nevnt å få vite navnet, på det trollet, som har  bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre kunder/folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 15. sep. 2020 kl. 22:27 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei,


Så vidt vi kan se har det ikke vært noen flere tilfeller av at noen har oppgitt ditt navn etter at vi programmerte om systemet.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 15.09.2020 22:24, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


det er vel Nettavisen som har Mitt Oppdrag.


Jeg har tidligere klaget på Nettavisen sitt debattforum Veggavisen osv., (til PFU), husker jeg.


Så jeg får sende en kopi-mail, til han sørlending-sjefen deres.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 17. aug. 2020 kl. 18:55 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei,


Vi har allerede programmert systemet slik at dersom spesielle ord skrives inn i skjemaet blir det automatisk slettet. Håper dette fungerer.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 17.08.2020 18:06, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


det går ikke an å være så tafatte.


Det er vel bare å la IT-avdelingen deres finne ut dette.


Du får heller sende det opp, til en leder/overordnet, som så kan finne ut av dette, (ved hjelp av IT-avdelingen deres, for eksempel).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 28. jul. 2020 kl. 08:56 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Som nevnt tidligere aner vi dessverre ikke noe om personen som legger inn oppdrag og fyller ut skjemaet med ditt navn og epost-adresse. Hva personens egentlige navn og epost-adresse er, er det ikke mulig for oss å vite noe om.


Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 28.07.2020 07:03, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


som jeg har skrevet til dere tidligere, så ønsker jeg at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Jeg kan ikke se, at dere har svart om det.


Så jeg ønsker at dere sender dette, til en leder/overordnet.


Dere har heller ikke svart angående det som skjedde, for ti år siden, (at folk svertet ryktet mitt, ved å skrive falske kommentarer, om nettstedet som de visst hadde drømt om, at jeg designet for dem).


Dette er vel egentlig advokat-mat.


Jeg får sende kopi til fylkesmannen.


Det er snakk om hundrevis av identitetstyveri-saker, (ikke bare fra deres firma, men også fra hundrevis av andre firma, over hele verden).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



søn. 12. jul. 2020 kl. 17:45 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Det er veldig beklagelig at noen ukjente legger inn oppdrag hos oss, og legger inn din epost-adresse som avsender.


Vi har nå lagt inn spesielle filtre, slik at dersom lignende eposter dukker opp senere blir hele skjemaet ignorert.


Forøvrig var ikke oppdraget som ble lagt inn, godkjent ennå, og dermed ikke sendt ut til noen leverandører.  Dette oppdraget har derfor ikke ført til noen konsekvenser.


Ha en fortsatt fin helg!

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 12.07.2020 13:37, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg ønsker at dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Mener også å huske, at da jeg var registrert, (som web-designer osv.), på Mitt Oppdrag, for cirka ti år siden.


Så var det vanskelig å få bort troll-kommentarer, under virksomheten min sin nettside.


Jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom dere.


Likevel så var det mange, som skrev fantasifulle kommentarer, om at jeg hadde jobbet for dem.


Så dette var bånn i bøtta, vil jeg si.


Det burde kanskje være enklere, å klage, på troll-kommentarer, hos dere.


Dere burde kanskje bli flinkere, til å verifisere brukerne deres, (for da tørr kanskje ikke trollene å skrive tull).


Skjerpings!



man. 15. jun. 2020 kl. 15:19 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Det ser ut som noen har fylt ut skjemaet med din epost-adresse? Uansett, dette slettet vi forrige gang du kontaktet oss, og vi kan ikke se at noen flere slike er lagt inn i etterkant.

Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 15.06.2020 15:12, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Dere skriver at man har lagt inn korrekt navn.


Det er sludder, (virker det som).


Det står 'Erika'.


Og også noe om 'baronesse' i e-post-adressen.


Jeg har også tidligere blitt svertet, av deres tjeneste, hvor folk la inn masse falske referanser, for min web-design-virksomhet, før jeg hadde fått, et eneste ekte oppdrag.


Og dette nektet dere å slette, i mange år.


(Det er mulig at det står der enda.


For alt hva jeg vet).


Så jeg vet ikke hva jeg skal si om Mitt Oppdrag.


Dere skylder meg en formue i erstatning for ødelagt rykte, (må jeg si).


Vennligst send om dette til en leder.


Skjerpings!



søn. 31. mai 2020 kl. 23:10 skrev MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>:

Hei Erik!


Vi har nå slettet oppdraget. Rart at noen har lagt inn dette i ditt navn, med korrekt telefonnummer, epostadresse etc. Forøvrig har ingenting blitt bestilt eller kjøpt i ditt navn. Det eneste er at to leverandører har meldt sin interesse for å få jobben.


Mvh, Ole Reiersen

Rådgiver

MittOppdrag.no



On 31.05.2020 20:51, Erik Ribsskog wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: MittOppdrag.no <post@mittoppdrag.no>

Date: tir. 19. mai 2020 kl. 18:57

Subject: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!

To: <eribsskog+baronessa@gmail.com>



mittOppdrag .no


Gratulerer!

Erika Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!


Slik bruker du gavekortet:

1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).

2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).

3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174739-12680, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.


Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.


Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!


Hilsen MittOppdrag

http://mittoppdrag.no


© 2020 MittOppdrag.no






Bloggarkiv