Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 7. november 2020

Mer fra YouTube

Hvilken Ribsskog er det snakk om her, tro? (Fra Fredriksstad Blad 4. februar 1950)

hvilken ribsskog er det snakk om her tro

https://www.nb.no/items/0b3fa6892ec883b92b129606b4532113?page=5&searchText=ribsskog~1&subSite=

Hurum kommune lot min morfar drive med jakt og dra på kontorkonferanse, på 60-tallet. (Fra DT/BB 7. september 1967)

jakt og kontorkonferanse

https://www.nb.no/items/619bafa90e77c4b28867ee559b081d2a?page=11&searchText="johs.%20ribsskog"

Jeg sendte en e-post Talkmore

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: [#604865] Mobilt bredbånd

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. november 2020 kl. 07:42

Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>

Kopi: Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, firmapost@nkom.no

Hei,


du sa på chatten at du skulle fikse det at dere hadde fakturert meg 49 kroner for mye.


(Jeg betalte for 100 GB i oktober.


Men dere ga meg bare en kvote på 66 GB.


Og så fakturerte dere meg 49 kroner, for å bruke 67 GB, (i oktober).


Noe jeg fikk tekstmelding om, i slutten av oktober).


Du sa på chatten at du skulle endre fakturaen på slutten av dagen.


Det er også noen som har bestilt et mobilabonnement i mitt navn, hos dere.


Og det var sånn, sist jeg var i Oslo, (en regnværsdag, i slutten av oktober), at en med Talkmore-uniform, trakasserte meg i Karl Johan, (han var vel på sykkel, og meg gjennomsiktig regntøy).


Hvorfor står dere midt i gågata, og ikke på Egertorget eller Jernbanetorget, (sånn at man kan gå rundt deres selgere).


Noen selgere på Jernbanetorget skjønte at jeg ikke likte selgere, (jeg har hatt markedsføring både på videregående og høyskole, og kan Maslow til fingerspissene, må jeg nesten si, så jeg ser ikke på meg selv, som en vanlig forbruker/sau, for å si det sånn)).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg liker heller ikke, at du bruker fornavnet mitt, i hilsenen, på overkameratslig vis.


Hva er galt med bare: 'Hei'.


Vennligst send dette til en overordnet.



tor. 5. nov. 2020 kl. 11:17 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

Hei Erik, viser til hyggelig samtale på chat.


Jeg sendte det videre og fikk ganske fort svar på at dette er en ny kjent feil vi jobber med å rette. Vår tekniske avdeling skal ha tildelt 50GB i rollover til deg på ditt mobile bredbånd (580002164439) allerede.


Vennligst sjekk mine sider og kom tilbake til meg om det er noe som mangler.




Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen

Martin

Talkmore kundesenter


image

https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

image

Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving


On Thu, 5 Nov ved 11:16 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

-

604865:53240

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. november 2020 kl. 07:16

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>

Date: fre. 6. nov. 2020 kl. 11:04

Subject: Velkommen til Talkmore

To: <e.ribsskog@gmail.com>



Talkmore logo

Hurra! Din aller første Talkmore-mail

 

header image

Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!

Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.


Mobilnummer 45884952

Abonnement Fritt 50GB

Dato 06.11.2020

Firma

Fornavn Erik Løvenbalk

Etternavn Ribsskog

Adresse (Sensurert av johncons-blogg)

Postnr./-sted (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

E-post e.ribsskog@gmail.com

Passord til Mine sider (Sensurert av johncons-blogg)

Bestillingen din er nå under behandling. Dersom du har valgt SIM-kort via post vil du i løpet av kort tid få tilsendt dette til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider.


Full kontroll i appen

Spørsmål?

 

Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.


Spørsmål og svar


Dersom du angrer

 

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!


Vilkårene finner du her


Alltid inkludert hos oss

4G + Telenor-dekning

4G + Telenor-dekning

Ingen bindingstid

Ingen bindingstid

15% familierabatt

15% familierabatt

Data Rollover

Data Rollover

EU inkludert

EU inkludert

Full kontroll med appen

Full kontroll med appen

Billig strøm fra Talkmore!

Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!


Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.


Les mer og bestill strøm her


Mine Sider

Snakk med oss

Nettbutikk

Last ned app

Talkmore logo

Mer fra YouTube



Min morfar Johannes var rolig og avbalansert. Han hadde høy panne, intelligente øyne og en kultivert personlighet. (Fra Lofotposten 24. september 1964)

morfar rolig og avbalansert 2

https://www.nb.no/items/2dcb9dc3a2dd05bbd92af8e0d185b81d?page=7&searchText="johs.%20ribsskog"

PS.

Her er mer om dette:

mer om dette intervju johannes

https://www.nb.no/items/2dcb9dc3a2dd05bbd92af8e0d185b81d?page=15&searchText="johs.%20ribsskog"

PS 2.

Enda mer om dette:

enda mer om dette morfar johannes

(Samme link som overfor).

Mer fra Bekkestua

På fredag 2. oktober, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Utafor Bekkestua Handelshus, så sendte jeg tilbake 'troll-post', til møkka-firmaene:

IMG_20201002_213347 rotert

PS 2.

Billig softis i oktober, hva skal det bety:

IMG_20201002_213413 rotert

PS 3.

Softis er jo en sesong-vare, (vil jeg si).

En sommer-vare.

Det kan nesten se ut som, at Narvesen har funnet fram, en plakat, fra 80-tallet, (da softis muligens kosta femten kroner).

(Noe sånt).

Så dette må man vel nesten si, at er, noe slags tull.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det er forresten sånn, at priser i Norge, (jeg har laget en del plakater, i min tid, som Rimi-leder, (noe jeg jobba som fra 1994 til 2004)), de skrives vel, som 15,- (med komma og bindestrek), ifølge norsk standard, (eller hva man skal kalle det).

15.- (punktum og bindestrek) er muligens sånn de skriver det, i Sverige.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Danskene bruker fortsatt komma (og bindestrek):

komme og bindestrek i danmark 2

https://dhblad.dk/kvickly-tilbud-skal-give-kunderne-vaerdi-i-hverdagen-28/08-2017

PS 6.

Oslos billigste softis, kosta visst 35 kroner, for noen år tilbake:

klarte ikke å finne så billig softis

https://www.nettavisen.no/livsstil/ispriser-nar-blir-softisen-for-dyr/3423356404.html

PS 7.

Label-listen, fra dagen før, var fortsatt ikke satt på plass:

IMG_20201002_214012 rotert

PS 8.

Mer om denne handleturen:

IMG_20201002_221344 rotert

PS 9.

Enda mer om denne handleturen:

IMG_20201002_220322 rotert

Bloggarkiv