Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. mai 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Informasjon vedrørende din bestilling
Erik Ribsskog 14. mai 2020 kl. 20:04
Til: juridisk
Kopi: info@bladkongen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bladkongen.no
Date: ons. 13. mai 2020 kl. 14:35
Subject: Informasjon vedrørende din bestilling
To:









Klikk her om mailen ser merkelig ut.




Kjære kunde,

Vi sender denne e-posten til deg da du har bestilt et abonnement på et blad som
gis ut av forlaget Egmont.

Dessverre må vi informere deg om at vi nettopp har oppdaget en teknisk feil i ordrerapporteringssystemet vårt som kan bety at din ordre vil bli forsinket. Vi beklager dette på det sterkeste og forstår at dette lager uønsket bry for deg som kunde.

På grunn av den pågående Corona-pandemien, som har ført til en anstrengt situasjon for de fleste bedrifter i Norge, ble denne feilen dessverre ikke oppdaget like raskt som den ville ha blitt under normale forhold. Både vi på Bladkongen og forlagene har måttet tilpasse arbeidsforholdene våre og selv om denne situasjonen er krevende så jobber vi nå ekstra hardt for at du som kunde skal bli fornøyd.

Din ordre er sendt til forlaget og første utgave vil komme i postkassen så snart som overhodet mulig. For eksakt oppstartsdato ber vi deg om å kontakte Egmont direkte, men avvent gjerne noen dager slik at deres kundeservice med sikkerhet kan se din ordre i systemet. Lengst ned på kundeservice-siden vår kan du finne kontaktopplysninger til Egmont vedrørende nettopp ditt blad: https://www.bladkongen.no/kundetjeneste.

Dersom du allerede har vært i kontakt med oss angående din ordre ber vi deg vennligst om å bortse fra denne e-posten, da saken allerede er løst med forlaget.

Igjen så beklager vi på det sterkeste det inntrufne og bryet denne tekniske feilen skaper. Vi setter stor pris på din forståelse for de spesielle forholdene og de utfordringer som den pågående pandemien fører til.

Vi håper at du eller mottaker vil nyte bladet når det kommer og vi vil ønske deg en fortsatt fin vår.

Med Vennlig Hilsen,
Bladkongen kundeservice








Lik oss på Facebook!

Bladkongen.no reserverer seg for skrivefeil og eventuelle prisendringer i nyhetsbrevet.

Frakt kan tilkomme og er da spesifisert.

Hvis du ikke ønsker å motta flere nyhetsbrev fra Bladkongen.no, klikk her.




Spørsmål?
Kontakt vår kundeservice!

bladkongen.no/kundeservice

info@bladkongen.no

21 67 61 15

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Du har fått oppstartsbonus
Erik Ribsskog 14. mai 2020 kl. 19:58
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben bonus
Date: tor. 14. mai 2020 kl. 13:06
Subject: Du har fått oppstartsbonus
To:


To viktige tips for å få mest mulig ut av ditt medlemskap
Bokklubben - mye mer enn bøker
Sesong
Hei Erik
Velkommen! Vi håper at du har oppdaget at det lønner seg å være medlem
i Bokklubben. Hos oss får du et stort og attraktivt utvalg bøker
og produkter til lave priser.

Våre mest fornøyde medlemmer benytter Bokklubb-appen når de skal bestille og avbestille bøker. Denne kan du laste ned i App Store eller Google Play.

Som medlem i Bokklubben får du 5 % bonus på nesten alt du handler. Bonuskronene kan brukes som betaling for alle produkter merket med bonussymbolet. Alt unntatt bøker i fastpris er merket med bonussymbolet.


Som nytt medlem har du fått:
20 bonuskroner som oppstartsbonus! Du velger selv når du vil utløse og bruke dine bonuskroner! Les mer om bonus.

bonus
Du får mange fordeler gjennom medlemskapet ditt. Les mer om dine fordeler.
Last ned Bokklubb-appen og bruk bonuspoeng.

Hilsen oss i Bokklubben
Miniur - Zone Denmark
ZONE DENMARK
Miniur
Pris: 149,-

Håndkle Original Lysbrun 70x130 - Lexington
LEXINGTON
Håndkle Original Lysbrun 70x130
Pris: 450,-

Original Håndkle Balsam Green 70x130 - Lexington
LEXINGTON
Original Håndkle Balsam Green 70x130
Pris: 450,-

Sengesett Botanica 140x220/50x70 cm blå - Turiform
TURIFORM
Sengesett Botanica 140x220/50x70 cm blå
Pris: 769,-

Krus Mummi 0,3l Sov godt - Arabia
ARABIA
Krus Mummi 0,3l Sov godt
Pris: 249,-

Mille sengesett 140x200/50x70 grønn - Høie of Scandinavia
HØIE OF SCANDINAVIA
Mille sengesett 140x200/50x70 grønn
Pris: 725,-

App
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din gule benk er dessverre forsinket.
Erik Ribsskog 14. mai 2020 kl. 19:31
Til: juridisk
Kopi: WebKontakt@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: WebKontakt
Date: tor. 14. mai 2020 kl. 14:09
Subject: Din gule benk er dessverre forsinket.
To:


Kjære medlem,

Den gule benken du bestilte blir dessverre forsinket. Vi har fått melding om at den kommer til lager 24.6. Vi beklager dette.



Hyggen benk gul -
Leve interiør



I mellomtiden ønsker vi deg en herlig forsommer med masse tid til lesing.



Mvh

Bokklubben Kundeservice.

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:


PS 3.

Og enda mer om dette:

Min firemenning Catharina Dørumsgard har adoptert to sønner fra Colombia, og den ene av disse, (som hu måtte stelle hjemme, i mange år), døde for ikke så lenge siden


https://sykepleien.no/meninger/innspill/2020/01/malet-vart-var-gi-oscar-gode-oyeblikk

PS.

Min firemenning, (og hennes ektemann Andreas Bakke), hentet visst også en gutt, ved navn Isak, fra Colombia:

Faren til Gøril fra Høyen og CC Storkjøp er visst fra Sogndal. Noe sånt


PS.

Mora Rigmor, het Larsen, til pikenavn.

Og det er vel den samme Larsen-slekta, (fra Berger), som min firemenning Kristine Brunmark fortalte meg, (i en mail), at hu stammet fra, (det var snakk om hennes oldemor Anna Larsen).

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:


PS 3.

Jeg pleide noen ganger, å sitte på hjem, fra CC Storkjøp, (i Drammen), med Gøril og kjæresten hennes.

(De siste ukene, som jeg bodde, på Berger/Sand.

Sommeren 1989).

Og Gøril sin lillesøster, pleide noen ganger å sitte på.

(Og hu søstera var muligens ei, som hang sammen, med min tidligere klassekamerat Ulf Havmo.

Utafor butikken på Sand.

På cirka den samme tida).

Men det var visst en gutt, (og ikke ei jente), kan det virke som.

Selv om hen sa til meg, at hen var 'søstera' til Gøril, på utestedet Marylin, (i Oslo), sommeren 1993.

(Mens jeg dansa med min lillesøster Pia, som absolutt ville danse, (på min dimmefest #2).

Og jeg trodde ikke at vi ville treffe noen kjente der.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv