Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. april 2020

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
20/4-64 Tilbakemelding vedr henvendelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:22
Til: Tilsynsutvalget
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet
Hei,

nå var det vel sånn, at dere bare fikk, en kopi, av en mail.

Og at dere nå forklarer hva dere driver med.

Det er kanskje artig.

Det er mulig at dere kan gi advarsler og kritikk, til dommere.

Men det virker ikke som at dere har husket denne makten deres, (som vel ikke virker så veldig imponerende), i tidligere saker, som jeg har kontaktet dere om, (blant annet angående trenering fra Drammen Tingrett).

Så hva dere driver med, synes jeg, at dere ikke burde være så høye i hatten, angående å skryte av.

Jeg var også innom dere, i Trondheim, da jeg bodde der, i 2018.

Men det var bare to folk som satt der, (i resepsjonen), uten å gjøre noe, virka det som.

Og for meg som har jobba som butikksjef, så virker det som sløsing, med skattebetalernes penger.

Det holder at en person sitter og 'dasser' der, (uten å ha noe gjøre), vil jeg si.

Og det var bare tull som kom ut av disse folka og.

Sånn som jeg husker det.

Erik Ribsskog


tor. 16. apr. 2020 kl. 10:34 skrev Tilsynsutvalget :
Se vedlegg. Oversendes kun elektronisk.





Med hilsen



Karina Larsen

Sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere

www.domstol.no/tilsynsutvalget

PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: The Content Authority Activation Code
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:11
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The Content Authority
Date: søn. 26. apr. 2020 kl. 22:46
Subject: The Content Authority Activation Code
To:


Thank you for registering an account at The Content Authority.  In order to be able to log into your account, you will need to activate your account.


Your activation code is: (Sensurert av johncons-blogg)


Go to (Sensurert av johncons-blogg) to activate your account.

--
This is an automated email sent from TheContentAuthority.com. If you have any questions or comments, please email support@thecontentauthority.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:05
Til: VI OVER 60
Kopi: juridisk
Hei,

jeg mener dette er andre gangen, at noen tulle-bestiller dette eldre-bladet til meg.

Jeg skjønner at dere gamlinger ikke forstår data.

Men da kan dere kanskje få hjelp av noen yngre.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt i mitt navn.

Og dere må også opplyse meg om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (med meg eller andre).

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 08:36 skrev VI OVER 60 :
Hei igjen.

Takk for din henvendelse.

Sjekket i systemet og ser abonnementet har blitt bestilt via nett.

Vi kan dessverre ikke se hvem som har foretatt bestillingen, i og med at man fyller bare inn navn og adresse dit bladet skal sendes, og selv velger ønsket betalingsmåte.

Ønsker du at vi skal sperre kundeprofilen som har blitt opprettet hos oss?

Dersom vi gjør dette skal det ikke være mulig å foreta bestillinger registrert i ditt navn.

Avventer ditt svar.

Med vennlig hilsen
VI OVER 60  / Alexandra

Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS



Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGEN



--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "VI OVER 60"

Dato: 23.04.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse





Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 20. apr. 2020 kl. 14:08 skrev VI OVER 60 :



> Kjære kunde

>

> Vi bekrefter at abonnementet på Vi Over 60 med kundenummer 15467350 til

> ERIK LØVENBALK LØVENBALK RIBSSKOG er stoppet. Din siste utgave vil være nr

> 5-2020.

>

> Vi håper du har hatt glede av bladet og ønsker deg velkommen tilbake som

> abonnent ved en senere anledning.

>

> Med vennlig hilsen

> Vi over 60 kundeservice

>

> *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

>

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "VI OVER 60"

>

> Dato: 17.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> nå har jeg igjen fått regning fra dere, (se vedlegg).

>

>

>

> Det er noen jævelunger, (virker det som), som bestiller, enormt mye dritt,

>

> (må jeg si), i mitt navn.

>

>

>

> Så dette må jeg klage på.

>

>

>

> Dere må få dere bedre rutiner.

>

>

>

> Det er jo hver måned at dere lar noen idioter bestille i mitt navn.

>

>

>

> Dere burde kanskje ikke ha så mye på internett, hvis det sånn, at dere

>

> gamlinger, ikke forstår dere, på teknologi, osv.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: VI OVER 60

>

> Date: man. 3. feb. 2020 kl. 10:21

>

> Subject: Stoppbekreftelse

>

> To:

>

>

>

>

>

> Kjære kunde

>

>

>

> Bekrefter at bestilling av abonnement på Vi Over 60, som har blitt bestilt

>

> i ditt navn, har blitt kansellert.

>

>

>

> Du vil motta ett blad, utgave nr 02-2020, da denne ble ettersendt i dag dag

>

> tidlig.

>

>

>

> Du vil ikke motta noen faktura. Utgaven du mottar kan du beholde.

>

>

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> Vi over 60 kundeservice, Rune

>

>

>

> *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

>

>

>

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

>

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(ejTag:2038730) Klage/Fwd: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:00
Til: kjopshjelp@komplett.no
Kopi: juridisk , post@canica.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg tror også at dere må lære dere mer IT.

Det virker som noe, som noen døve har skrevet.

('Hvis det er noen som har opprettet en konto med din epost adresse, så kan du ta glemt passord og få tilgang til kontoen.').

Det gir ikke noen mening, vil jeg si.

Skjerpings!


man. 27. apr. 2020 kl. 08:42 skrev :


Hei.

Takk for epost.
Kan ikke anbefale noe annet enn å anmelde om det er noen som kjøper noe på konto i ditt navn.
Hvis det er noen som har opprettet en konto med din epost adresse, så kan du ta glemt passord og få tilgang til kontoen.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig hilsen
Sondre
Customer Care

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:56
Til: Zentio Kundeservice
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

og hva med den tiden jeg må bruke, på å rydde opp, i dette tullet.

Skal ikke jeg få en økonomisk erstatning, for dette.

Og hvem er det som har bestilt dette, i mitt navn.

Det ønsker jeg å bli informert om.

Og jeg har også gått handel og kontor, og jeg lurer på hva dere akter å foreta dere, når det gjelder deres rutiner, sånn at dette ikke skjer igjen, med meg eller andre folk.

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 08:47 skrev Zentio Kundeservice :
Hei Erik,

Jeg sender retur etikett til deg for alle disse pakkene. Lime etikettene opp på eskene så kan pakkene sendes i retur til oss uten kostnad for deg.
Posten tar ikke pakkene i retur uten returetikett.

Ha en fin dag!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1134333065-222529#}
On Thu, Apr 23, 2020 at 22:40:04 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

disse eskene ble levert på døra, med et bud.

(De stod utafor døra mi, sånn at de velta når, jeg skulle ut med søpla).

Jeg drukner i sånn 'dritt', (som noen jævelunger bestiller i mitt navn), og pleier å sende det i retur, via Posten.

Men jeg vet ikke om Posten godtar deres pakker.

Jeg kan prøve å sende de i retur sammen med den andre dritten, (som jeg har fått, i postkassa).

Erik Ribsskog

tir. 14. apr. 2020 kl. 15:12 skrev Zentio Kundeservice :

On Tue, Apr 14, 2020 at 15:11:27 CEST, Zentio Kundeservice wrote:
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.

Ha en fin dag videre!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice
On Sat, Apr 11, 2020 at 8:26:13 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:



Din bestilling sendes i posten innen 2 - 3 uker.

Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:47
Til: FlinkBisk Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 10:01 skrev FlinkBisk Kundeservice :
Hei,

Viser til epost vi har sendt til deg fra Zentio AS:
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Senusrert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.


Så denne bestillingen på FLinkBisk var kansellert her får vi har behandlet ordren. Så du får ingen pakker fra FlinkBisk.

Ha en fin dag videre!



Med vennlig hilsen,
Sanna
FlinkBisk Kundeservice
logo.png


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1145866537-223245#}
On Fri, Apr 24, 2020 at 0:02:33 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FlinkBisk
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:48
Subject: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
To:



Takk for bestillingen på FlinkBisk!

FlinkBisk-esken blir sendt ca 8. mai. Første pakke er gratis, du betaler kun porto kr 99. Pris for liten hund kun kr 349 med fri frakt, totalt kr 349 pr mnd. For mellomstor og stor hund kr 369 pr mnd, totalt kr 369 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

Det er ikke bindingstid på FlinkBisk. For å hoppe over en sending eller avslutte abonnementet før neste pakke: Logg inn på FlinkBisk. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du kan stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending, deretter senest den 15. i måneden før neste leveringsmåned. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Vi har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper dere blir fornøyd med FlinkBisk-esken, og ser frem til å ha dere som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
FlinkBisk-gjengen hos Zentio
color-instagram-48.png
color-facebook-48.png
FlinkBisk leveres av Zentio AS
kundeservice@flinkbisk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Contact subscription (Erik Ribsskog)
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:43
Til: juridisk
Kopi: firmapost@tusenfryd.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: TusenFryd Firmapost
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 12:04
Subject: SV: Contact subscription (Erik Ribsskog)
To: eribsskog@gmail.com


Hei, Erik!



Det er ikke helt lett å forstå hva du mener med det du skriver.

Har du for eksempel mottatt nyhetsbrev fra oss, og mener dette er identitetstyveri?



Ønsker deg en fin dag videre!





Med frydefull hilsen / With best regards


Marte Aasekjær

Driftsleder Billett / Markeds- og eventkoordinator

Operations Manager Ticketing / Marketing & event coordinator

Prosjektleder Russens Dag

Marte.Aasekjaer@tusenfryd.no







TusenFryd AS, Fryds vei 25, N-1407 Vinterbro

Sentralbord/switchboard: +47 64 97 64 97

www.tusenfryd.no



/Users/Thomas/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/Library/Caches/Signatures/signature_1934025749  Følg oss på Facebook! www.facebook.com/tusenfryd









Fra: ClickDimensions
Sendt: 24. april 2020 18:01
Til: TusenFryd Firmapost
Emne: Contact subscription (Erik Ribsskog)



Contact subscription - Erik Ribsskog

Information Submitted

Fornavn

Erik

Etternavn

Ribsskog

Fødselsdato

1/7/1951

Epost

eribsskog@gmail.com

Postnummer

Mobilnr. (inkluder landsnummer)

Telefon (inkluder landsnummer)

Melding

Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog PS. Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

Jeg har lest, forstått og aksepterer personvernerklæringen

on

Jeg samtykker i at Parques Reunidos Servicios Centrales, S.A. og TusenFryd AS kan bruke mine opplys

on

powered by

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Plan!
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:39
Til: juridisk
Kopi: fadderavdelingen@plan-norge.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Plan International Norge
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 13:56
Subject: Velkommen til Plan!
To:


WEB-VERSJON MIN SIDE


Plan Logo
    VELKOMMEN SOM PLANFADDER!




Kjære Erik Gåsmer Ribsskog
SP-nr: 0624941
Velkommen som Planfadder!
I den underlige og uforutsigbare tiden vi er inne i, er det ekstra viktig å stå sammen med de barna som er ekstra utsatt. Tusen takk for at du engasjerer deg!

I den forbindelse er det veldig hyggelig å kunne introdusere deg for fadderbarnet ditt Emile Musabyimana, som er 10 år og kommer fra Rwanda.

Bildet av ditt fadderbarn er nå klart på Min side. Når du logger inn kan du lese mer om familien og lokalsamfunnet. Her kan du også sende en liten hilsen til Emile Musabyimana, hvis du vil.

Gå til Min side

Snart dukker det også opp en velkomstmappe i postkassen din. Der får du mer informasjon om fadderskapet og prosjekter i fadderbarnets lokalsamfunn. Der finner du også en faktura som det er viktig at du betaler for å komme i gang med fadderskapet ditt.

AvtaleGiro på Min side
Det er enkelt å opprette AvtaleGiro på Min side. Ved å betale med AvtaleGiro hjelper du oss å holde kostnadene så lave som mulig.

Tusen takk for at du har blitt Planfadder! Du er med på å endre historien til Emile Musabyimana og lokalsamfunnet der han bor.


Med vennlig hilsen
Plan International Norge



Kari Helene Partapuoli
generalsekretær




Har du endringer i kontaktinformasjon eller ønsker du ikke lenger informasjon via e-post, gi oss beskjed på info@plan-norge.no

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:35
Til: medlem@roedt.no
Kopi: juridisk , Politikk Høyre
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 14:03 skrev Kristoffer Lia Lerstang :
Hei Erik!

Her kan de se ut som noen har meldt deg inn mot din vilje. Vi beklager dette.

Informasjonen som var lagt inn var navn, adresse og e-post. Vi har slettet all kontaktinformasjon fra vårt medlemssystem.

Si ifra om det er noe vi kan gjøre.

Med vennlig hilsen
Kristoffer Lia Lerstang
Organisasjonssekretær
Roedt_logo
Tlf: 22 98 90 72
Mobil: 975 73 278
rødt.no

On April 24, 2020, 7:10 PM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen til Rødt
To:


Hei Erik Løvenbalk,
velkommen som medlem! Vi er veldig glade for at du vil være med å skape en folkebevegelse mot forskjells-Norge. Rødts politiske arbeidsmåte er å jobbe sammen med folk for å skape engasjement og endring i konkrete saker. Ditt bidrag er med på å skape et vendepunkt!

Vi sender deg snart en velkomstpakke i posten. Denne inneholder litt mer informasjon om Rødt.

Vi gir beskjed til lokallagsleder som tar kontakt og inviterer deg med på aktiviteter. Hvis du ivrer etter å komme i gang finner du kontaktinformasjon på rødt.no/partiet . Du velger selv hvor mye du vil bidra. Har vi ikke lokallag der du bor kan ta kontakt med medlems- og organisasjonssekretær på tlf 22989052 eller epost medlem@roedt.no hvis du vil gjøre noe med det.
Du blir satt opp på vårt månedlige nyhetsbrev og får avisa vår, Rødt Nytt, to ganger i året i posten og fire ganger på epost.

Vedlagt ligger også en faktura for medlemskap. Om du allerede betalte kontingenten ved innmelding vennligst se bort ifra denne.

Følg Rødt i sosiale medier for å oppdage mer om Rødt, få svar på det du lurer på og dele med vennene dine.

Facebook | Twitter

Mer om politikken vår og våre lokallag finner du på rødt.no.

Med vennlig hilsen

Benedikte Pryneid Hansen, partisekretær i Rødt
--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #373770: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:29
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 17:04 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 27. apr., 15:03 CEST:
Hei Erik,

vi slettet disse sakene, da vi så dette nok ikke var sendt av deg.

Anbefaler å bytte passord, samt skru på tofaktor inlogging på din Gmail.

Er det noe mer du trenger hjelp med eller lurer på, må du gjerne kontakte oss igjen.

Ha en strålende dag videre!

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 24. apr., 06:42 CEST:
Klage/Fwd: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:16
Subject: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din henvendelse.

Hei,

Forespørselen din (371477) er mottatt.

Vi prøver å svare alle henvendelser som blir sendt inn på vanlige ukedager i løpet av 1-3 arbeidsdager.

I påsken har vi redusert kapasitet, og vi kan ikke garantere svar før etter ferien.

Husk at du kan finne svar på din henvendelse i ordrebekreftelsen, eller på våre hjelpesider her: https://www.platekompaniet.no/faq/

Våre åpningstider er alle hverdager 08:00 – 16:00.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

[R5R3DG-6QLP]

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Leveringsbekreftelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:25
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben levering
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 19:23
Subject: Leveringsbekreftelse
To:


Vi håper du blir fornøyd med medlemskapet. :)
Bokklubben - mye mer enn bøker
Standard
Hei Erik!
Varer i din velkomstpakke er nå sendt fra vårt lager.
Hvis det er flere varer i velkomstpakken vil de bli sendt deg fortløpende.

Denne leveransen inneholder følgende varer:

Codex - Tom Egeland
TOM EGELAND
Codex
1
Hageboka - André Strömqvist
ANDRÉ STRÖMQVIST
Hageboka
1
Velkomstpakken er sendt som Pakke i postkasse, det tar normalt 2-4 virkedager. For å sikre at varen kommer helt frem til deg, vennligst merk postkasse og dør tydelig med ditt navn. Pakken leveres i postkassen eller i pose på dør.

Når pakken er levert, vil du motta en epost og SMS (dersom du har registrert mobilnummer). Sørg for at mobilnummer er registrert for fremtidige sendinger. Dersom du har lastet ned MyBring appen vil du motta varsel på telefon via app.

Med sporingsnummeret kan du når som helst se hvor pakken din
befinner seg: FS0200201964

  Dersom du angrer innmeldingen, ta kontakt med oss på telefon 22028700.

Vi håper du blir fornøyd med medlemskapet.
Hilsen oss i Bokklubben

De som kjøpte denne kjøpte også:

Bevisets stilling - Chris Tvedt
Dronen - Unni Lindell
Isbjørngåten - Hans Olav Lahlum
Motiv X - Stefan Ahnhem
App
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Lommedugnaden - Bekreftet bestilling
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:20
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@lommedugnaden.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundeservice Lommedugnaden
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 20:45
Subject: Lommedugnaden - Bekreftet bestilling
To:




Takk for din bestilling!


Hei Erik Megås.
Din ordre er nå registrert hos oss. Du vil motta en ny e-post når ordren din er pakket og på vei! Mest sannsynlig innen de neste 24 timene.









Lommedugnaden pakken





x25





4.975,00 kr

Gratis frakt

Total kr   4.975,00 kr

Leveringsadresse:


Erik Megås Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
Norge


Faktureringsadresse:

Erik Megås Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
Norge


Ordrenummer: 52000


Med vennlig hilsen

Lommedugnaden AS

+47 907 36 927
kundeservice@lommedugnaden.no

Lommedugnaden.no

Og enda mer om nettmobbing


Klage/Fwd: Vedrørende saksnummer 2020004513976 [Saksnr. 2020004513976]
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:17
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@ferde.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice
Date: tir. 28. apr. 2020 kl. 06:33
Subject: Vedrørende saksnummer 2020004513976 [Saksnr. 2020004513976]
To: eribsskog@gmail.com


Hei!'

Kan du utdype hva saken gjelder? Har du mottatt en faktura?
Finner ingen ubetalte fakturaer for DH71881 hos T-forbindelsen.
Vennlig hilsen
Dina
T-forbindelsen

Informasjonen i denne e-posten, inkludert alle vedlegg, er konfidensiell og er kun ment for adressaten (e).
Hvis du ikke er den tiltenkte mottakeren, vennligst send e-posten i retur til avsenderen og slett e posten.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Henvendelse mottatt] Klage/Fwd: Bekreftelse av e-postadresse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:11
Til: Kundeservice Tanum Bokklubber
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 28. apr. 2020 kl. 15:57 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Benjamin (Tanum Bokklubber)

28. apr., 15:57 CEST

Takk for din henvendelse.

Når du hevder å ha blitt utsatt for ID-tyveri, er det mulig å hente ut IP adressen til enheten innmeldingen kom fra. For at vi skal kunne gjøre dette må du anmelde forholdet til politiet så raskt som mulig. Når vi mottar anmeldelsen, kan vi hente ut informasjonen og videreformidle den til politiet.

Du vil ikke bli utmeldt før vi har mottatt politianmeldelsen, og i tillegg identifisert personen som eier IP-adressen. Inntil videre har vi utsatt betalingen for velkomstpakken til dd.mm.yy, og avbestilt hovedbok, «Tittel» for deg.

Vi ønsker deg en fin dag!

Vennlig hilsen
Benjamin

Kundeservice
Krimklubben

Erik Ribsskog

23. apr., 23:05 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Krimklubben
Date: tir. 14. apr. 2020 kl. 14:17
Subject: Bekreftelse av e-postadresse
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Bekreft din e-postadresse

-------------------------------

Klikk her for å bekrefte e-postadressen din:

Bekreft e-postadresse (https://www.krimklubben.no/klubbmedlemskap/registration/validate-email.action?key=xhKFgBJ1%2FP9SfT5%2BPpgZJwXrw4xAYd3Q_551cbe5b80378ef26f36992a595f5)

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål.

Med vennlig hilsen
Krimklubben

Denne e-posten er en tjeneste fra Tanum Bokklubber.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reservasjon 120546 - Platekompaniet
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:07
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 28. apr. 2020 kl. 20:03
Subject: Reservasjon 120546 - Platekompaniet
To:



Hei Erik Ribsskog Olsen,



Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.



Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!   

Gi en vurdering



Reservasjon

Produkt Antall Pris
- JBL Xtreme 2 - Green (HØYTTALER)
1712913 1 kr 2 490,00
BETALINGSMETODE
DELSUM kr 2 490,00
FRAKT kr 0,00
MVA kr 498,00
BETALT kr 0,00
TOTALT kr 2 490,00
REST kr 2 490,00


Bestillingsdato: 28. april 2020 20.03

Betalingsform: Betales i butikk


Kundeinformasjon

Erik Ribsskog Olsen

22652145

eribsskog@gmail.com



Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 18:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 18:00:00
Onsdag 10:00:00 - 18:00:00
Torsdag 10:00:00 - 18:00:00
Fredag 10:00:00 - 18:00:00
Lørdag 10:00:00 - 18:00:00



Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City



Platekompaniet

Bloggarkiv