Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. juni 2020

Det her må vel være farfaren til min tidligere bestekamerat Frode Kølner. (Fra Sandefjords Blad 27. juli 1945)


https://www.nb.no/items/dbb16b4113cebe80316132ded6a5b573?page=1&searchText=kølner

PS.

Frode Kølner sin farfar Arthur og tante Eva, hadde visst vitnet, mot en nazi-lærer, rett etter krigen, (fra Østlands-Posten 9. oktober 1947):


https://www.nb.no/items/2255ecc8a57bafc649ced0c054eca27e?page=3&searchText=kølner

PS 2.

Frode Kølner tok meg minst en gang med, for å besøke, sin tante Eva, på Larvik sykehus, på slutten av 70-tallet, (husker jeg).

Hu var da fullstendig hjerneskadet/'grønnsak'.

(Hu kunne for eksempel ikke snakke.

Sånn som jeg husker det).

Og hu klarte heller ikke å gå.

(Så hu var lenket til en sykeseng.

For å si det sånn).

Og Frode og faren, dro meg også en gang med, til Gurvika, (i Nevlunghavn), for å besøke tanten.

(Gurvika er et slags feriested for hjerneskadde/tilbakestående/'mongolide'.

For å si det sånn).

Dette må vel ha vært sommeren 1978.

(Hvis jeg skulle tippe).

Og jeg foreslo da, (etter at vi hadde besøkt tanten), at vi også skulle besøke, min mors foreldre, som bodde, et steinkast unna Gurvika.

(De flytta til Nevlunghavn i 1975.

For å si det sånn).

Men da Frode og faren så huset/nabolaget/bilen, (eller hva det kan ha vært), så ville de likevel ikke besøke min mors foreldre.

(De bråsnudde.

Midt i Blombakken.

For å si det sånn).

Og så kjørte vi tilbake igjen til Larvik, i deres grønne folkevognboble.

(Dette var en slags jubileumsmodell-folkevognboble.

Ifølge Frode Kølner).

Og faren til Frode, spurte meg seinere, (under et av mine utallige besøk hos dem, i Trygves gate, på 70/80-tallet), om min morfar, hadde vært rådmann.

Og det visste ikke jeg.

Men jeg ble litt stolt, (av min morfar), da Frode sin far sa dette, (husker jeg).

(Noe sånt).

For Frode sin far, virket imponert, over min morfar, (da han nevnte han).

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg gikk i samme klasse, som Atle Farmen, på Torstrand skole, (fra høsten 1978 til høsten 1979).

Og ifølge artikkelen overfor, så var visst hans slektning Signe Farmen 'tyskertøse', under krigen.

For Gestapo hadde visst bestemt, at nazi-læreren, skulle få bo, hos henne, (i hennes leilighet).

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nazi-læreren fra artikkelen overfor het Nyhus.

Og det er samme etternavn, som han Nyhus, hos PFU.

Som var uforskammet mot meg, (og prata om å pisse i motvind), da jeg ringte de, fra Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

(For å si det sånn).

Uten at jeg vet, om det er snakk om samme Nyhus-slekt.

Hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Farfaren til Frode Kølner, var adoptert, (kan det virke som):


https://www.myheritage.no/site-family-tree-143657441/kirsti-ivar

PS 6.

Dette er visst 'Flode' sin grandtante sin dødsannonse, og der dukker også Kølner/Kölner opp, så Frodes farfar kan muligens ha vært grandtantens sønn, som oldeforeldrene så har fostret opp, (for farfaren var født i juli 1895, så han kan vel ikke ha vært oldemorens, for i PS-et overfor, så kan man se, at 'søsteren' Lea, også ble født, i 1895):


PS 7.

Det kan jo ha vært sånn, at søsteren Lea, ble født, for eksempel 1. januar, i 1895.

Og så ble Arthur født, et par måneder for tidlig, i juli 1895.

Selv om det kanskje er litt usannsynlig.

Men jeg selv ble visst født, to måneder for tidlig.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Hvis det var grandtanta, (Dagny Augustson f. Otterbech Pedersen), som var mora, til Frode 'Kommode' sin farfar, så var visst hu bare tretten år, da han ble født.

(Ifølge MyHeritage-nettstedet, i PS 5).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Hvis Dagny fødte Arthur.

Så var hu som nevnt i PS-et overfor kun cirka tretten år, da hu fikk, en unge.

Og da kan det kanskje ha vært resultatet, av incest.

Og at det var oldefaren, som var faren, og at det var grandtanta Dagny, som var mora.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Frode sa en gang, (i Trygves gate), på første halvdel av 80-tallet, at hans far, var litt rar.

Og det kan ha vært, at Frode da hinta om, at det var incest/innavl, i farens slekt.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Det kan også være sånn, at Kølner, er et slags adelsnavn, som er litt tilbake i slekten, (på spinne-siden).

Og som de bare viser fram, nå og da, liksom.

(Av en eller annen grunn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Kølner dukker her opp, fra mora, (Frode sin grandtante), selv om hu kalte seg alt annet enn Kølner liksom, (noe man kan se i dødsannonsen i PS 6):


https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01063298025477

PS 13.

Det kan vel også være sånn, at paret i PS-et overfor, fikk en sønn, (Frode sin farfar), i 1895.

(Seks år før Svanhild ble født).

Og at Kølner, (som Frode sin farfar kalte seg), er et av Fredrikshald/Halden-redaktør Augustson sine mellomnavn.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Hvis Arthur var Svanhild sin storebror, så ville han vel vært nevnt, i dødsannonsen, (til Svanhilds mor Dagny), i PS 6.

Så siden at Arthur ikke er nevnt der.

(Og siden at Arthur også kalte seg Kølner).

Så må man vel gå ut fra, at Kølner, er fra Frode sin grandtante sin slekt.

Og ikke fra Halden-redaktøren sin slekt.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 15.

Augustson fra Halden, da tenker man kanskje, at dette må være, en slags svenske, men da ville det nok ha vært stavet Augustsson, (med dobbel-'s'), så dette er nok en slags brite, noe også mellomnavnene Maurice og Scott tyder på, (fra Aftenposten 31. desember 1936):



PS 16.

Frode sin farfar, hadde visst en ugift tante, som het Kølner, (fra Østlands-Posten 7. april 1925):


https://www.nb.no/items/6e08730a98561310c539d626a35e3771?page=3&searchText="kølner"

PS 17.

Augustson var visst svensk likevel:


https://www.geni.com/people/August-Maurits-Augustson/6000000081755545160

PS 18.

Frode sin farfar sin mormor het Kjølner som pikenavn, (kan det virke som):


https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000001871334

PS 19.

Min mor trodde også først, at det var en Kjølner, som jeg hadde blitt kamerat med, (i Larvik, på 70-tallet).

(Sånn som jeg husker det).

Kjølner var noen, som hadde, en klesforretning, (i/ved Nansetgata), var det vel.

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 20.

Frodes tippoldemor sin far, het visst Christian Kjølner, og var glassmester:


https://www.digitalarkivet.no/view/279/pk00000001573427

PS 21.

Kjølner-klesbutikkene var visst, i samme konsern, som Adelsten.

(Adelsten var en kjent klesbutikk-kjede, (nesten som Cubus og H&M), på 70/80/90-tallet).

Og konsernsjefen/eieren, (til Adelsten), var visst både en Kjølner og en tidligere frontkjemper/nazist.

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 22.

Det var forresten sånn, at etter at jeg ble kasta ut, fra Leather Lane, (hvor jeg bodde fra sommeren 2006 til høsten 2011), i Liverpool.

Så flykta jeg, til Sunderland.

(Hvor jeg hadde studert, studieåret 2004/2005).

Og da hadde jeg ikke internett hjemme, (de første månedene).

Og derfor, så blogga/surfa jeg, fra biblioteket i Sunderland sentrum.

Og en gang jeg satt, i en datasal der.

(Det må vel ha vært høsten 2011).

Så var det sånn, at jeg plutselig hørte, noen norske stemmer.

Og jeg snudde huet mitt, og så, at Frode Kølner, (var det vel), dreiv og prata, med en annen nordmann, (mens han gikk rundt der).

(Frode Kølner hadde på seg kortbukser, (mener jeg å huske).

Noe sånt).

Og jeg sa ingenting, for det var så mye rart som foregikk.

(Jeg måtte flykte, (til England), fra drapsforsøk i Kvelde, i 2005, blant annet.

For å si det sånn).

Og at Frode Kølner var der, var jo ikke noe mindre rart.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 23.

Det var forresten sånn.

At faren til Frode, en gang, mer eller mindre klikka, fordi at jeg leste Fantomet.

(Husker jeg).

Faren til Frode mente, (på begynnelsen av 80-tallet, må det vel ha vært), at Fantomet var 'styggdom', (husker jeg).

Hans Kølner mente, at det var feil, at de sorte i Afrika, skulle ha, en slags hvit 'halvgud', (som Fantomet), som leder.

(Noe sånt).

Så faren til Frode, var politisk korrekt, før andre folk visste, hva politisk korrekthet var.

(For å si det sånn).

Og han 'kræsja' helt, med min farmor Ågot, som pleide å kjøpe Fantomet til meg, (istedet for Donald, som jeg syntes, at jeg hadde vokst litt fra).

(Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Enda mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:

Mer fra Facebook

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: [Ticket#2020042503004382] Order ID 2134947100
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 18:50
Til: contact@customer-ed-supp.com
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hi,

this is part of a big mail/post-terror-attack against me.

And normally the companies (who has bad routines) are able to provide me with an ip-address that the 'troll' has been using.

Could you please inform me, about this IP-address.

And if you could please also contact the troll's ISP, so to get the name of the troll.

Thanks in advance for any help!

Best regards,

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 03:22 skrev :
Dear Erik Løvenbalk Ribsskog,

Thank you for contacting us.

Please be informed that all information that we have in our database is the
email address the was used eribsskog@gmail.com and the shipping address
(Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua,(Sensurert av johncons-blogg), NO

We kindly bring you to notice that we can not control who exactly places the
order on the web site, however, we are always trying to stop  unacceptable
processing by confirming the order with our customers.

Please do not hesitate to contact us in case you have any further questions.

Kind regards,
Amy Larsen

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)235-02-99
44(200)222-70-84




Erik Ribsskog wrote:

> Hi,
>
> could you please inform me about who the person who is, who has ordered
> this, in my name?
>
> (This is fraud and identity-theft, so this is serious, I think).
>
> I also wonder in which way you're going to better your routines, so that
> this doesn't happen, to other people, in the future.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> sÞn. 17. mai 2020 kl. 14:04 skrev :
>
> >
> > Dear Erik Ribsskog,
> >
> > Thank you for contacting us.
> >
> > We are sincerely sorry if you were not the one who placed this order. Most
> > probably somebody has access to your email and other information.
> >
> > That order is invalid at the moment. It will never be processed or shipped.
> >
> > We do hope similar situation will not happen in the future.
> >
> > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > question.
> >
> > Kind regards,
> > Sadie Krause
> >
> > Customer Support Team
> > 1(718)475-90-88
> > 1(866)877-11-87
> > 44(200)222-70-84
> >
> >
> >
> >
> > Erik Ribsskog wrote:
> >
> > > Hi there,
> > >
> > > someone are trolling me, by ordering 'junk' in my name.
> > >
> > > I want you to please inform me who these bullies are.
> > >
> > > And I also think you should get better routines, so that this doesn't
> > > happen again, to other people, (and steal their time).
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > >
> > > tor. 30. apr. 2020 kl. 12:31 skrev :
> > >
> > > > Dear Erik Ribsskog,
> > > >
> > > > Thank you for contacting us.
> > > >
> > > > Du kan legge inn en ny ordre hvis du fremdeles er interessert i
> > produktet.
> > > >
> > > > Den forrige bestillingen er kansellert.
> > > >
> > > > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > > > question.
> > > >
> > > > Kind regards,
> > > > Alice Hane
> > > >
> > > > Customer Support Team
> > > > 1(718)475-90-88
> > > > 1(866)877-11-87
> > > > 44(200)222-70-84
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Erik Ribsskog wrote:
> > > >
> > > > > Hei,
> > > > >
> > > > > dere mà à ¥ prà à Şve à à ¥ finne ut hva som har skjedd her.
> > > > >
> > > > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > > > >
> > > > > Og sà à ¥ har jeg ogsà à ¥ rett til, (mener jeg), à à ¥ fà à ¥ vite, hva
> > dere akter
> > > > à à ¥
> > > > > foreta dere, for à à ¥ forhindre, at noe lignende skjer, med andre
> > > > > 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > > > >
> > > > > Med hilsen
> > > > >
> > > > > Erik Ribsskog
> > > > >
> > > > >
> > > > > sà à Şn. 26. apr. 2020 kl. 00:38 skrev > > >:
> > > > >
> > > > > > Kjà à re Erik Ribsskog,
> > > > > >
> > > > > > Takk for at du kontaktet oss.
> > > > > >
> > > > > > Jeg beklager, det er ikke helt klart hva du mener. Vennligst
> > > > spesifiser.
> > > > > > Bestillingen ble plassert hos Bitcoin og ble aldri behandlet.
> > > > > >
> > > > > > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > > > > > question.
> > > > > >
> > > > > > Kind regards,
> > > > > > Abby  Pelton
> > > > > >
> > > > > > Customer Support Team
> > > > > > 1(718)475-90-88
> > > > > > 1(866)877-11-87
> > > > > > 44(200)222-70-84
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Erik Ribsskog wrote:
> > > > > >
> > > > > > > Hei,
> > > > > > >
> > > > > > > dette er trakassering som fà  Ã  à şlge av identitetstyveri,
> > (virker det
> > > > som).
> > > > > > >
> > > > > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > > > > > >
> > > > > > > Vennligst rydd opp!
> > > > > > >
> > > > > > > Med hilsen
> > > > > > >
> > > > > > > Erik Ribsskog
> > > > > > >
> > > > > > > PS.
> > > > > > >
> > > > > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden
> > at
> > > > det
> > > > > > ikke
> > > > > > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > > > > > jeg).
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > ---------- Forwarded message ---------
> > > > > > > Fra:
> > > > > > > Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 05:44
> > > > > > > Subject: Invoice: Order 2134947100
> > > > > > > To:
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Dear Erik Là  Ã  à şvenbalk Ribsskog,
> > > > > > >
> > > > > > > We thank you for the order with norsk-apotek.com online shop!
> > > > > > >
> > > > > > > IF YOU FIND ANY MISTAKE IN YOUR ORDER DETAILS, PLEASE, CONTACT
> > US AS
> > > > SOON
> > > > > > > AS POSSIBLE.
> > > > > > >
> > > > > > > ORDER ID: 2134947100 (Please save it for future reference)
> > > > > > >
> > > > > > > PAYMENT DETAILS:
> > > > > > >
> > > > > > > Order Date: 2020-04-10 03:44:27 Charge Descriptor:
> > > > > > >
> > > > > > > PRODUCT(S) (PLEASE, CHECK): [generic viagra 100mg x 360
> > (sildenafil
> > > > > > > citrate) = USD 323.95 x 8]
> > > > > > >
> > > > > > > SHIPPING: USD 0.00 DISCOUNT: 0 TOTAL AMOUNT: USD 2591.60
> > > > > > >
> > > > > > > SHIPPING ADDRESS (PLEASE, CHECK):
> > > > > > >
> > > > > > > Shipping name: Erik Là  Ã  à şvenbalk Ribsskog Address: (Sensurert av johncons-blogg)
> > City:
> > > > > > Bekkestua
> > > > > > > State: Zip: (Sensurert av johncons-blogg) Country: Norway
> > > > > > >
> > > > > > > SHIPPING METHOD: : International Unregistered Mail TRACKING
> > NUMBER:
> > > > Not
> > > > > > > available for International Unregistered Mail CHECK THE
> > > > STATUS/TRACKING
> > > > > > #:
> > > > > > > http://re-customer.com/
> > > > > > >
> > > > > > > DELIVERY TERMS: 10-21 days AFTER THE DISPATCH
> > > > > > >
> > > > > > > Please, keep in mind that the time of delivery specified here is
> > the
> > > > > > > estimated delivery time which is true for most cases, but cannot
> > be
> > > > > > > guaranteed due to the probability of force majeure events
> > described
> > > > > > below.
> > > > > > >
> > > > > > > Please, note that our company does not hold responsibility for
> > > > extended
> > > > > > > delays due to the customs inspections of international mail.
> > > > > > >
> > > > > > > We do not also hold responsibility for delays in deliveries due
> > to
> > > > mail
> > > > > > > disruptions during the Christmas and New Year celebration,
> > natural
> > > > > > > disasters, strikes and other events which disrupt mailing process
> > > > being
> > > > > > > beyond our control.
> > > > > > >
> > > > > > > PLEASE, READ ATTENTIVELY: It takes 1-2 business days to send the
> > > > order
> > > > > > out.
> > > > > > > As your order should come through customs there can be a delay.
> > > > Please,
> > > > > > let
> > > > > > > us know if you do not receive your order 3 days after the
> > delivery
> > > > > > > deadline.
> > > > > > >
> > > > > > > PLEASE, NOTE THAT YOUR ORDER CAN BE CANCELLED WITHIN 24 HOURS
> > ONLY
> > > > > > >
> > > > > > > CUSTOMER SUPPORT (We speak ENGLISH only): +1(866)877 1187
> > +1(718)475
> > > > 9088
> > > > > > > +44(200)222 7084
> > > > > > >
> > > > > > > E-MAIL: contact@re-customer.com URL: http://re-customer.com/
> > > > > > >
> > > > > > > Kind Regards, norsk-apotek.com
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> >
> >
>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 18:39
Til: Ulrika Wedin - Får Jag Lov
Kopi: juridisk , "Post (Medietilsynet)" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

det høres rart ut, at det skal være, sånne talsonger.

Vanligvis er det snakk om ip-adresser.

(Jeg blir utsatt for et stort post/mail-terror-angrep).

Så det høres rart ut, (vil jeg si).

Kanskje du kan ta et fotografi av lappen.

Så kan man kanskje se, om det er dame-skrift, for eksempel.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kan jo ha som regel, at man må sende inn en sjekk, (eller en pengeseddel/frimerker), sammen med kupongen.

Da vil kanskje denne terror-virksomheten opphøre.

Bare et forslag.


tir. 2. jun. 2020 kl. 06:34 skrev Ulrika Wedin - Får Jag Lov :
Hej



Vi kan tyvärr inte få fram vem som har skickat in lappen om att du vill prenumerera.

Det står inte på lappen vem som har skickat in din anmälan.



Tyvärr är det mycket svårt att förhindra. Vi annonserar i olika tidningar där man skall klippa ut en talong och skicka in till oss.







Mvh



Ulrika

FÅR JAG LOV





Från: Erik Ribsskog
Skickat: den 1 juni 2020 15:06
Till: Ulrika Wedin - Får Jag Lov
Kopia: juridisk ; sande.vgs
Ämne: Re: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå



Hei,

jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem disse kjeltringene er, som har bestilt, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk.

(Dette siste har jeg lært om, på handel og kontor-utdannelse, i sin tid, at man skal spørre om).

Erik Ribsskog



man. 18. mai 2020 kl. 15:50 skrev Ulrika Wedin - Får Jag Lov :

Hej



Det är någon som skickat in en prenumerationsbeställning i ditt namn.



Det skall inte kunna ske framöver då vi har registrerat på dig att du blivit utsatt för bedrägeri



Mvh



FÅR JAG LOV AB





Från: Erik Ribsskog
Skickat: den 16 maj 2020 04:30
Till: Ulrika Wedin - Får Jag Lov
Kopia: juridisk
Ämne: Re: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 11. mai 2020 kl. 06:36 skrev Ulrika Wedin - Får Jag Lov :

Hej



Vi beklagar att någon beställt i ditt namn. Vi har tagit bort fakturan och lagt in på ditt namn att du inte skall ha någon prenumeration.

Inte nu och inte framöver heller



Mvh



Ulrika Wedin

FÅR JAG LOV AB





Från: Erik Ribsskog
Skickat: den 8 maj 2020 18:30
Till: Ulrika Wedin - Får Jag Lov
Kopia: Le Monde diplomatique ; HER OG NÅ ; juridisk ; Post (Medietilsynet) ; PFU Pressens faglige utvalg ; Politikk Høyre ; sande.vgs ; post@inkassoklagenemnda.no
Ämne: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå



Hei,

jeg har ikke bestilt noe sladre-blad fra dere.

Det er noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, (og i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem disse jævelungene er.

Og jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner dere skal få, for å hindre av vanlige folk, blir terrorisert, på denne måten.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 7. mai 2020 kl. 11:32
Subject: Re: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: Le Monde diplomatique
Cc: HER OG NÅ , juridisk , Post (Medietilsynet) , PFU Pressens faglige utvalg , Politikk Høyre , sande.vgs



Hei,

ja, jeg ser at jeg fikk en mail fra deg, (Frida Skatvik), i 2016, (mens jeg bodde på Høvik).

Og det har vært det samme, i cirka ti år nå, (det går litt i perioder).

At noen jævelunger/kødder, bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, (dette begynte vel mens jeg bodde i England, hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Jeg er en slags kjendis, og et nettsted som heter Enclocypedica Dramatica, (eller noe lignende), oppfordrer folk til å trolle meg, ved å sende meg dritt i posten.

Så bra hvis dere kan finne ut hvem disse fittene er.

Erik Ribsskog

PS.

Bra hvis dere får dere bedre rutiner, sånn at disse mongoene, ikke kan terrorisere folk.

Vennligst send om dette til en leder.



tor. 7. mai 2020 kl. 09:05 skrev Le Monde diplomatique :

Hei,



Så rart. Vi har tre Erik Ribskog i systemet, to inaktive abonnement på Slependen og Høvik og et aktivt prøveabonnement på Bekkestua. Jeg stanser det for deg og håper det ikke bestilles flere ditt navn.



Med beste hilsen,

Frida









ons. 6. mai 2020 kl. 22:01 skrev Erik Ribsskog :

Hei,

i dag så lå avisa deres utafor døra mi.

Jeg har ikke bestilt noen franske aviser, (eller andre aviser).

(Jeg har nesten kun lest nettaviser, siden 90-tallet.

Det var så dyrt med internett i starten, at jeg slutta å kjøpe CD-er og alt mulig.

Og bare leste nettaviser og lasta ned mp3-musikk istedet.

For å si det sånn.

Jeg har også en stor alt-i-et-PC, (som jeg kjøpte i England, i 2017), på stuebordet.

Så jeg har egentlig nok plass, på bordet, til å lese aviser.

Så avisa deres går bare rett i søpla her.

Så dere får heller få dere bedre rutiner, sånn at folk ikke får dritt-aviser, som de ikker har bestilt, på døra, (og regninger for disse).

Jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: ons. 6. mai 2020 kl. 21:46
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: HER OG NÅ
Cc: juridisk , Post (Medietilsynet)



Hei,

da jeg gikk ut døra, for å handle mat, i dag.

Så lå det et ukeblad og en avis, utafor døra mi.

Og jeg har ikke bestilt hverken avis eller ukeblad.

(Noe jeg har opplyst dere om tidligere.

Noe man kan se i de tidligere e-postene).

Så hva skal dette bety lurer jeg.

Jeg leser bare ukebladet, (og da helst Illustrert Vitenskap), når jeg er hos tannlegen.

Dere må slutte å levere 'glatt dasspapir', på døra mi.

Det vil jeg ikke ha.

(Jeg bruker heller vanlig dasspapir).

Jeg ønsker også, at dere informerer meg om, hvem som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Dere må få dere bedre rutiner, sånn at ikke jævelunger kan hefte meg, og kaste bort min dyrbare tid, på grunn av deres inkompetanse.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: søn. 3. mai 2020 kl. 09:23
Subject: Re: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå
To: HER OG NÅ
Cc: juridisk , Post (Medietilsynet)



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog

PS.

Jeg har ikke bestilt noe Her og Nå.

Så jeg vil ikke ha noe dritt fra dere, i postkassa.

Men jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som bestiller, sånne sladre-blader osv., i mitt navn.

Skjerpings!



fre. 24. apr. 2020 kl. 06:18 skrev HER OG NÅ :

Hei, og takk for mail.

Har du ikke bestilt Her og Nå ? Ønsker du og stoppe abonnementet ?


Ha en riktig fin dag!



Med vennlig hilsen

Kundeservice

Egmont Publishing AS
0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12
www.egmontpublishing.no





MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.



Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no

Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no











--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "juridisk"

Dato: 23.04.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Klage/Fwd: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå





Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: Her og Nå

Date: tir. 21. apr. 2020 kl. 09:34

Subject: Tilbud på Familien til deg som er abonnent på Her og Nå

To:





13 nr + 2 Boblen-vaser - KUN 298*



































<#m_7466921417841895143_>

Kjære Her og Nå-abonnent!



Nå får du 13 utgaver av Familien og en lekker strikkeveske med hele 5 sett

pinner i gave for bare kr 298*! Velkommen som leser!

ABONNER PÅ FAMILIEN HER!



*Porto kr 29,-



Abonnementet løper til du sier opp. Du kan si opp når du vil.

Etter introduksjonstilbudet vil faktura for neste periode være kun 348,-

for 13 utgaver.

<#m_7466921417841895143_>



Les e-posten i nettleser



Kontakt oss: abo-herogna@egmont.com



Egmont Publishing AS, 0441 Oslo | Tlf: 22 58 59 00 | Min Side



Du mottar denne e-posten fordi du er kunde hos Egmont Publishing. Les

hvordan vi behandler dine personopplysninger i våre retningslinjer for

personvern.



Ønsker du ikke e-post fra Egmont, meld deg av her

.

Du vil da kun motta viktig informasjon om ditt kundeforhold.

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Klage/Fwd: Kansellert ordre 121020 - Platekompaniet 1: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke ...
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 18:31
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 08:59 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (380049) er løst. Hvis du vil åpne forespørselen igjen, kan du svare på denne e-posten.


Erik Løvenbalk Ribsskog, 31. mai 2020, 21:35:25 CEST:
Klage/Fwd: Kansellert ordre 121020 - Platekompaniet 1: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 19. mai 2020 kl. 10:03
Subject: Kansellert ordre 121020 - Platekompaniet 1
To:

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Din ordre har nå blitt kansellert.

Dette kan skyldes feil lagerbeholdning i butikk eller at hentefristen har gått ut.

Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en ny reservasjon eller kontakte butikken din på telefon.

Med vennlig hilsen

Platekompaniet

Platekompaniet (https://www.platekompaniet.no)

Vedlegg
image.png
]

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Klage/Fwd: Reservasjon 121020 - Platekompaniet: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontakt...
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 18:26
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 08:59 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (380122) er løst. Hvis du vil åpne forespørselen igjen, kan du svare på denne e-posten.


Erik Løvenbalk Ribsskog, 1. jun. 2020, 17:28:34 CEST:
Klage/Fwd: Reservasjon 121020 - Platekompaniet: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: søn. 17. mai 2020 kl. 22:44
Subject: Reservasjon 121020 - Platekompaniet
To:

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.

Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!

Reservasjon

Produkt Antall Pris
Sputnik - Sputniks Beste - 24 Sanger Som Rystet Norge (CD)
110889 1 kr 148,57

Betalingsmetode
Delsum kr 148,57
Frakt kr 0,00
MVA kr 29,71

Betalt kr 0,00
Totalt kr 148,57

Rest kr 148,57

Bestillingsdato: 17. mai 2020 22.44

Betalingsform: Betales i butikk

Kundeinformasjon

Erik Løvenbalk Ribsskog

91587593

e.ribsskog@gmail.com

Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 18:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 18:00:00
Onsdag 10:00:00 - 18:00:00
Torsdag 10:00:00 - 18:00:00
Fredag 10:00:00 - 18:00:00
Lørdag 10:00:00 - 18:00:00

Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City

Platekompaniet (https://www.platekompaniet.no)

Vedlegg
image.png
image.png
]

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Request #15548930 Support Miniblogg - miniblogg.no/minitissen
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 18:09
Til: juridisk
Kopi: Egmont Serieforlag AS , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Blogg.no Support
Date: tir. 2. jun. 2020 kl. 09:54
Subject: Request #15548930 Support Miniblogg - miniblogg.no/minitissen
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Hei!
Takk for at du tok kontakt. Her er svar på din henvendelse:
Det er greit å skrive om slike ting, men du kan ikke poste bilder. Det strider imot vårt regelverk.



Dersom du har flere spørsmål eller trenger mer hjelp, kan du svare på denne henvendelsen.



Ha en fin dag!



Blogg.no support

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 18:05
Til: post@domene.no
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

som jeg har forklart i de tidligere mailene, så er dette snakk om identitetstyveri.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Dette er del av et stort post/mail-terror-angrep, mot meg.

Det virker litt som at dere gjør dere dumme, i mailene deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 10:07 skrev :
Hei,



Nå har vi forsøkt 3 ganger tidligere å få litt mer informasjon fra deg uten at du har gjort noe annet enn å anklage oss for noe vi ikke helt vet hva er enda.  Vi kan ikke gi noen videre forklaring uten henvisning til ett domenenavn eller kundeforhold, kundenummer, brukernavn e.l.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.



Vi finner ikke din epost i vårt kunderegister.



Vi forstår ikke hva du sikter til da du ikke har oppgitt noen detaljer om hva du mener som er galt, eller hva du mener vi har gjort.



Kan det hende du blander Domene AS med ett annet firma som driver med domeneregistrering?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: mandag 1. juni 2020 16.52
To: post@domene.no
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 18. mai 2020 kl. 09:04 skrev :

Hei,



Det er helt i orden, men vi forstår fortsatt ikke hva du sikter til.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.



Vi finner ikke din epostadresse i vårt kunderegister.



Hvis du kunne forklart hva slags sak du sikter til å kanskje vi kunne hjulpet?



Er det noen som har kjøpt ett domenenavn i ditt navn?  I så fall, hvilket domenenavn er det snakk om?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: søndag 17. mai 2020 08.56
To: juridisk
Cc: kundeservice@domene.no
Subject: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS Kundeservice
Date: tor. 30. apr. 2020 kl. 12:11
Subject: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
To: Erikur Rikbsskog



Hei,

Vi hjelper gjerne til det vi kan, men vi kan ikke lese ut fra eposten din hva det er du sikter til. Vi kan ikke finne ditt navn eller epost i våre kunderegister og er usikre på hvorfor det er oss du tar kontakt med uten videre forklaring.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no

----------------------------------------------
ID: #287502
Emne: SKJERPINGS!
Status: Svar mottatt!
Lenke til sak: https://www.domene.no/klient/viewticket.php?tid=287502&c=BnCY2A5D

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkomen som medlem!
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 17:59
Til: juridisk
Kopi: norsk@malungdom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk Målungdom
Date: tir. 2. jun. 2020 kl. 10:47
Subject: Velkomen som medlem!
To:


Velkomen som medlem!
Hjarteleg velkomen som medlem hjå oss! Her kjem ein liten velkomstepost. Du vil også få ein velkomstpakke med ymse tilfang og blad i posten. Lurer du på noko, er det berre å ringja til 45663473 eller senda e-post til norsk@malungdom.no.

Kva meiner me?
Norsk Målungdom er ungdomsorganisasjonen til Noregs Mållag, og me kjempar for nynorsk, dialektar og språkmangfald. Me arbeider for rettane til nynorskelevar og nynorskstudentar, for å styrkja dialektene, og for mindre brukte språk som dei samiske språka og kvensk. Les meir om kva me meiner i Motmæle og på nettsida vår.

Kva gjer me?
Som medlem vert du beden inn til kurs, konferansar og leirar. NMU held òg føredrag om nynorsk og målsak på skular over heile landet. Kvar haust har lokallaga våre skulestartaksjonar, der me mellom anna aksjonerer for at elevane skal få lærebøkene sine på nynorsk til rett tid, vervar nye medlemer, og oppmodar nynorskelevar til å halda på nynorsk som hovudmål.

Dersom du har lyst til å engasjera deg i eit lokallag, kan du nytta høvet no. Lurer du på om det finst eit lokallag nær deg? Då kan du kontakta skrivarstova på norsk@malungdom.no. Me kan òg hjelpa deg med å starta eit lokallag, dersom det ikkje alt finst.

Kva hender i NMU nett no og frametter?
Grunna koronavirusutbrotet har Norsk Målungdom avlyst eller utsatt alle fysiske møter i næraste framtid. Me brukar tida på sosiale medium i staden. Her deler me viktige saker i nynorskverda og tips til kva du kan gjera for nynorsk, dialektane og språkmangfaldet mens du sit heime.

Sumarleiren 2020 er avlyst, men me skipar til Zoomarleir i staden! 15.–20. juni blir det digitale innleiingar og sosiale samankomstar over nett kvar ettermiddag. Følg med på hendinga på Facebook for meir informasjon.

Hald deg oppdatert ved å lika facebooksida vår og fylgja oss på Instagram og Twitter. Elles kan du følgja med på nettsida vår, for informasjon om kva som skjer etter koronasituasjonen har normalisert seg.

Motmæle

Når du blir medlem får du medlemsavisa vår, Motmæle, tre gongar i året. Avisa tek opp aktuelle språkpolitiske og organisatoriske emne, og har reportasjar og artiklar om stort og smått. Du kan lesa siste nummer her. Motmæle er alltid på jakt etter nye tekstar, så om du kjenner skrivekløen, er det berre å ta kontakt med bladstyret på bladstyret@malungdom.no.


Medlemspengar

Du kan betala medlemspengar med Vipps! Klikk på “kjøp og betal”, søk opp Norsk Målungdom, og klikk på “betal medlemspengar”. Du kan også betala medlemspengar med SMS. Send SMS med kodeord NMU til 2090. Då blir 50 kroner trekt frå telefonrekninga di.



Beste helsing,
NORSK MÅLUNGDOM

image.png

Gunnhild Skjold

leiar

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV: Re: Klage/Fwd: Velkommen til ARK
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 17:54
Til: Rebekka Klem Moseby
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

at jeg _opplever_ dette som identitetstyveri.

Det synes jeg at var en veldig ekkel ting å skrive.

Hva skal det bety?

Jeg ønsker at dette sendes til administrerende direktør.

Og at han/hun kan svare meg angående hvem som har bestilt dette, og angående hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det mellomnavnet ditt Klem, høres også ut, som et tullenavn.

Hva skal dette bety.

Skjerpings!


tir. 2. jun. 2020 kl. 11:02 skrev Rebekka Klem Moseby :
Hei igjen Erik,



Som nevnt for deg flere ganger nå, er ingenting bestilt på den nevnte kontoen. Det vil heller ikke la seg gjøre nå som kontoen er slettemerket.



«Det må være, at dere ikke gidder, å løfte, de slappe rævene deres, fra der dere sitter.»  Dette opplever jeg som en svært lite konstruktiv måte å kommunisere på og jeg kan forsikre deg om at dette ikke handler om uvilje/latskap fra vår side.



Hvis du opplever dette som identitetstyveri vil jeg anbefale deg å anmelde forholdet og la politiet ta seg av etterforskningen.



Som du ser av min signatur er jeg leder på kundesenteret så gi gjerne min kontaktinformasjon videre til rette instanser, så er vi behjelpelige så langt det lar seg gjøre 😊

Med vennlig hilsen
Rebekka Klem

Leder ARK Kundesenter
____________________________________________________________________

Internett www.ark.no
Telefon: +47 22 99 07 50

ARK SKAL GJØRE HVERDAGEN MER

      OPPLEVELSESRIK OG VERDIFULL











Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: søndag 31. mai 2020 21:15
Til: Rebekka Klem Moseby
Kopi: juridisk
Emne: Re: Re: Klage/Fwd: Velkommen til ARK



Hei,

det synes jeg, at høres rart ut, at det ikke er noe dere kan gjøre, for å finne ut, hvem disse kjeltringene er, som har bestilt, i mitt navn.

Det synes jeg høres ut, som en røverhistorie nærmest.

Det må være, at dere ikke gidder, å løfte, de slappe rævene deres, fra der dere sitter.

Dette må klage på.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 19. mai 2020 kl. 12:22 skrev Rebekka Klem Moseby :

Hei Erik,

Jeg har forståelse for at du synes dette er ubehagelig.

Det som har skjedd her er at noen har opprettet en konto i ditt navn på ark.no. Det er ingen aktivitet på kontoen som nå er slettemerket! Hvem som helst kan opprette konto på ark.no. Vi ber om navn, adresse, epost og telefonnummer. Det er ikke mulig for oss å finne ut av hvem det er som opprettet kontoen annet enn at det er registrert via ark.no.

Med deg sagt, så er det ingenting som vil faktureres eller sendes til deg med mindre det legges ordre på kontoen din.

Dette vil kunne skje i fremtiden med andre også, men ved henvendelser til oss vil de, som du, få beskjed om at vi sletter kontoen 😊

Med vennlig hilsen
Rebekka Klem

Leder ARK Kundesenter
____________________________________________________________________

Internett www.ark.no
Telefon: +47 22 99 07 50

ARK SKAL GJØRE HVERDAGEN MER

      OPPLEVELSESRIK OG VERDIFULL







Opprinnelig tekst

Fra:

Erik Ribsskog

Til:

KUNDESERVICE@arkbokhandel.no

Kopi:

juridisk@datatilsynet.no

Sendt:

17.05.20 06:36:33

Emne:

Re: Klage/Fwd: Velkommen til ARK

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog



tir. 5. mai 2020 kl. 11:12 skrev :

Hei Erik!

Beklager sent svar! Det er ingen aktivitet knyttet til denne kontoen. Om det ikke er du som har opprettet den kan vi slette den fra systemet vårt. Vi har slettemarkert den midlertidig slik at den ikke kan logges inn på. Om du ønsker å beholde kontoen kan vi fjerne slettemarkeringen.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
ARK Kundeservice

Jørgine
Kundesenteransvarlig
____________________________________________________________________
E-post: kundeservice@arkbokhandel.no
Internett www.ark.no
Telefon: +47 22 99 07 55

ARK SKAL GJØRE HVERDAGEN MER
OPPLEVELSESRIK OG VERDIFULL

Opprinnelig tekst

Fra:

Erik Ribsskog

Til:

juridisk@datatilsynet.no

Kopi:

S_A.SCON

Sendt:

24.04.20 19:17:09

Emne:

Klage/Fwd: Velkommen til ARK

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:01
Subject: Velkommen til ARK
To:





ARK Bokhandel

TwitterFacebook
Logg inn Bli ARK-venn Hjelp



Hei - velkommen til ARK!

Viktig informasjon:
Du logger inn på ARK.NO med din e-postadresse: eribsskog@gmail.com
Ditt passord er: Passordet du la inn på ARK.NO

På Din side kan du få en oversikt over dine bestillinger og kundeforhold til ARK. Her vil du også finne aktuelle tilbud. Trenger du hjelp, ta kontakt med kundeservice på telefon: (+47) 22 99 07 55 eller e-post: kundeservice@arkbokhandel.no

Vennlig hilsen
ARK Bokhandel


Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Siste nytt fra foreningen FRI
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 17:44
Til: LLH Post
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

det synes jeg at er dårlig kundeservice, at dere mener at _jeg_ skal avregistrere nyhetsbrevene.

Det er søren meg deres jobb.

Det er dere som har dårlig rutiner, og som hefter meg, som del av et stort post/mail-terror-angrep.

Jeg ønsker også at dere informerer meg om hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og at dere infomerer meg om hvilke bedre rutiner dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 11:32 skrev LLH Post :
Hei, Erik.

Det skjer dessverre i ny og ne blir innmeldt av andre enn seg selv. Jeg har slettet deg i vårt medlemsregister, fint om du går inn nederst på nyhetsbrevet og trykk "unsubskribe from this list", så hører du ikke noe mer fra oss.

mvh

FRI - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold



Sentralbord/ Switchboard +47 23 10 39 39

Addresse/ Address: Mariboes gate 13, N-0183 Oslo

www.foreningenfri.no



søn. 31. mai 2020 kl. 19:59 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
image.png
image.jpeg
image.jpeg
image.gif
image.png
image.png
image.png
image.png
image.jpeg

---------- Forwarded message ---------
Fra: FRI - foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold
Date: fre. 22. mai 2020 kl. 11:02
Subject: Siste nytt fra foreningen FRI
To:


Kjære FRI-medlem. 70 år, nødhjelp og kompetanseheving rett hjem i stua. Siste nytt fra FRI.
View this email in your browser

Vi er her - også når vi ikke kan være sammen!
De siste månedene har bydd på en annerledes tilværelse for oss alle. 11. mars stengte vi kontorene våre i Mariboesgate 13 i Oslo, og den fysiske aktiviteten vår ble lagt ned rundt omkring i landet. Siden da har vi jobbet på spreng for å omstille oss, fordi vi vet at vi trenger hverandre- kanskje aller mest i en tid der vi er sårbare. Nå er vi oppe og går for fullt, om enn på en litt annen måte. I dette nyhetsbrevet kan du lese om hvordan vi fortsatt driver aktivitet, politisk påvirkningsarbeid og sprer kunnskap. Takk for at du gjennom ditt medlemskap gjør det mulig!

Vi har fylt 70 år. Det ble markert med eget skilt i Oslo
20. mai 1950 ble forbundet av 1948 (i dag foreningen FRI) stiftet på Bislett hospits i Dalsbergstien 21. 70 år senere vil et skilt henges opp for å minnes historien. Sola skinte og mange hadde møtt opp til avdukingen.

Foto: (Svein Skeid) Ordfører i Oslo, Marianne Borgen, FRI-leder Ingvild Endestad og Generalsekretær i Oslo Byes Vel, Ole Rikard Høisæther under skiltet i Dalsbergstien 21. 

Les mer om arrangementet i BLIKK her

Skeiv arkiv har laget artikler og podkast i anledning dagen. Bli bedre kjent med historien her
Skeive får ikke koronahjelp

Pandemien rammer alle, men aller mest de av oss som er sårbare fra før. Les mer om hvordan våre partnere i Kenya nå driver nødhjelp og hvordan du kan bidra.
Nå kan du få Rosa kompetanse rett hjem i stua

Da FRI stengte kontordørene sammen med skoler, barnehager og butikker måtte Rosa kompetanse tenke helt nytt. En drøy måned senere er kurstilbudet oppe og går for fullt i ny digital drakt. Les mer og bestill et kurs her.

Det blir Pride!
Selv om pandemien setter en stopper for de store forsamlingene så setter det ikke en stopper for å vise solidaritet, ta vare på hverandre og markere Pride. Sjekk ut oslopride.no og remgnbuedagene.no for markeringer digitalt. Vi jobber også med en nasjonal kampanje som gjør det mulig å markere Pride akkurat der du bor. Snart får du mer informasjon.
Datalagring: Du får dette nyhetsbrevet fordi du er medlem i FRI eller har skrevet deg på vår nyhetsbrev-liste. Vi har oppdatert våre rutiner etter det nye EU-direktivet for datalagring. I nyhetsbrev-listene er din e-postadresse den eneste informasjonen vi har lagret om deg. Dersom du ikke ønsker å motta nyhetsbrev står du fritt til å melde deg av nyhetsbrevet nederst i denne mailen.
Følg FRI på Twitter
Følg FRI på Facebook
foreningenfri.no
FRI - forening for kjønns- og seksualitetsmangfold

E-post:
post@foreningenfri.no

Tips om saker eller generelle tilbakemeldinger til nyhetsbrevet?
post@foreningenfri.no
Emne: nyhetsbrev

Endre innstillinger for din e-post eller stopp abonnement?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

foreningenfri.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi har mottatt din retur
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 17:35
Til: WebKontakt
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

som jeg forklarte i den forrige mailen, så har jeg ikke kontaktet dere.

Så jeg har ikke meldt meg inn hos dere.

(Jeg synes bokklubber er for kjedelige folk, som ikke klarer å lese bokanmeldelser.

For å si det sånn.

Man får ti bøker i posten hvert år, og liker kanskje en av de liksom.

Noe sånt).

Jeg blir utsatt for post-terror og e-post-terror.

(Det er noen som bestiller masse dritt, i mitt navn).

Jeg sender all terror-posten i retur.

Så dette skal dere også ha fått i retur.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og at dere forteller meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 12:27 skrev WebKontakt :
Hei.

Du meldte deg inn i Bokklubben Nye Bøker, medlemsnummer 77393048, den 23.04.2020.



Med vennlig hilsen

Webkontakt/Ellen

Bokklubben



Last ned Bokklubben-appen. Superenkelt å betjene medlemskapet!





Last ned gratis fra iTunes Store til iPhone / iPad

Last ned gratis fra Android Market



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: søndag 31. mai 2020 07:23
Til: juridisk
Kopi: WebKontakt
Emne: Klage/Fwd: Vi har mottatt din retur

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
image.png

image.jpeg
image.png

---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben retur
Date: tir. 19. mai 2020 kl. 10:55
Subject: Vi har mottatt din retur
To:


Din retur er mottatt
Bokklubben - mye mer enn bøker
Standard
Vi har i dag mottatt og registrert din retur av:

Hageboka - André Strömqvist
ANDRÉ STRÖMQVIST
Hageboka
1
Anbefalt for deg:

Bokklubbens Quizbok. 1000 spørsmål fra.. -
En sjøens helt - Jon Michelet
Full spredning - Nina Lykke
Kniv - Jo Nesbø
App
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 17:24
Til: juridisk
Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tir. 2. jun. 2020 kl. 14:35
Subject: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara








Pakkerabatt: Spar opptil 1080 kroner

Vi har satt sammen disse 3 pakkene med populære produkter til deg som abonnent.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108


Flott, gå straks til pakkene >>







Active Fit treningspakke

PAKKEPRIS 229 kr

Ordinærpris 1148 kr
Spar 80 %


Kjøp pakken her






Sommer-pakke

PAKKEPRIS 219 kr

Ordinærpris 1299 kr
Spar 83 %


Kjøp pakken her






Fritidspakke

PAKKEPRIS 229 kr

Ordinærpris 899 kr
Spar 75 %


Kjøp pakken her







Kjøp pakkene her






Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









2. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Jeg sendte en e-post til Den norske ambassaden i Berlin

Erik Ribsskog

Forespørsel/Fwd: Klage/Fwd: Kan død tante brukes til suppe?

Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 16:08
Til: emb.berlin@mfa.no
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

det er noen som har sendt meg en ekkel terror-e-post, (del av en kampanje), om at min tante Ellen Ribsskog er død, i Berlin, (hos sin datter Rahel Savoldelli, som Ellen fødte i 1978, da hu var gift med en sveits-italiener).

Vet dere noe om dette?

Min mors slektninger snøt meg for arv osv., da min mormor døde, i 2009, (min mor døde i 1999).

Så jeg har ikke noe kontakt med de andre heller.

Men tenkte jeg kunne sjekke med ambassaden i Berlin.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 14. jun. 2020 kl. 13:54
Subject: Klage/Fwd: Kan død tante brukes til suppe?
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Pensjonistforbundet <pf@pensjonistforbundet.no>
Date: tir. 2. jun. 2020 kl. 22:34
Subject: Re: Kan død tante brukes til suppe?
To: <eribsskog@gmail.com>


Vennligst ikke send flere eposter, Eric. Ellers må vi kontakte Bærum kommune!

Mvh Sally i Bærum Penjonistforening


Erik Ribsskog wrote on 1 June 2020:

Hvis jeg kutter opp tanta mi Ellen fra Aesch (som døde, i april vel, i Berlin) i kjøttstykker, og lager suppe av a.

Hvor lenge kan jeg lagre suppa i kjøleskapet?

Bestemor Ågot sa det, at hu pleide å lage suppe, av min mongoloide fetter Joakim.

PS:

Her kan man se, at Ellen er dau som en sild:

https://www.facebook.com/rahel.savoldelli/posts/10158917313944411

Så jeg tenkte, vi får bruke opp kjøttet.

Siden jeg er tidligere Rimi-butikksjef.

(Og da tenkte vi sånn)

PS 2:

I dag våkna jeg plutselig opp, og sugde pikken min skikkelig hardt inn.

Og da besvimte jeg.

Jeg skal på date med Bjørg, på 73, som bor over gangen, i morra.

Og det var første gang på 30 år, at jeg hadde eventuelt får fitte.

Vi får se hva som skjer.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22211862]
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 14:19
Til: "kundekontakt-privat@telia.no"
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

når jeg ber dere om å sende dette til en leder, så må dere neste gjøre det.

Ellers så har dere ikke noe, i et kundeservice-yrke, å gjøre.

Dere kan ikke behandle folk, på den måte.

Jeg har jobbet mange år, i dagligvarebransjen, (blant annet), og hvis jeg hadde oppført meg sånn, mot kundene, så ville jeg fått sparken.

Dere har ikke noe respekt for kundene.

Dette må jeg le av.

Det er som at han Narvestad, har begynt å jobbe i Telia, (må man vel si).

Dere må klare å sende dette videre til en overordnet, når kundene ber om det.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 15:02 skrev kundekontakt-privat@telia.no :
Hei Erik!

En leder har ikke mere/større tilgang til å se på dette enn hva vi har.
Jeg ser ikke om den første eposten som ble sendt ble sendt via kontaktskjemaet vårt eller direkte til oss. Dersom den ble sendt via kontaktskjemaet vår her: https://www.telia.no/kontakt-oss/kontaktskjema/ så har man mulighet til å skrive at man er noen andre. Dersom noen da vet hva din epost adresse er så kan de fylle ut en henvendelse på dine vegne. Vi har dessverre ikke mulighet til å sjekke om personen som fyller inn epost adressen de vill kontaktes på faktisk er deres epost.

Så ja, dersom man har informasjon om navnet og epost adressen til noen så kan de sende henvendelser og utgi seg for å være en annen. Alle svar fra oss vill derimot gå direkte til eposten det henvises til, slik at andre ikke har mulighet til å få noen informasjon.

Ønsker deg en fin dag.




PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00

Med vennlig hilsen / Best regards,


Elin K.

Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050

Part of Telia Norge AS

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter

www.telia.no
[image]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 31 May 2020 21:18
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" ; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg har bedt dere, om å sende dette, til en leder.

Og det kan jeg ikke se, at dere har gjort.

Jeg skjønner at dere jobber i et svensk firma.

Men litt respekt for kundene bør dere ha.

Når jeg ber dere om å sende til en leder, så lurer jeg på, hva er det som er så vanskelig å forstå med det.

Her kvemer dere til den store gullmedaljen, virker det som.

Det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




tir. 19. mai 2020 kl. 13:24 skrev kundekontakt-privat@telia.no :

Hei Erik!



Har fått noen til å se på det, men det er vanskelig å vite hva vi kan gjøre for deg da vi ikke vet helt hva du ønsker hjelp med. Som nevnt har det blitt sendt epost fra din eposadresse til oss, vi har ikke lagret din epostadressen, men den ligger nå i vår epostkø etter epostkorrespondanse. Om du ikke ønsker hjelp med noe eller har noen spørsmål tenker vi at vi runder av tråden, men ønsker deg en strålende dag!


Trenger du raskt svar kan du kontakte oss på chatwww.telia.no/kontakt-oss, eller ringe oss på 92405050. Åpningstid: 08-20 på hverdager, 09-17 på lørdag, og 10-15 på søndag.



Med vennlig hilsen



Inga Sollien

Customer Care Representative



[image]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway 

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 17 May 2020 06:44
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" ;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg ønsker ikke dette nedlatende fra dere.

(Dere er frekke når dere vil ha det til at jeg ikke er saklig.

Vil jeg si).

Jeg ønsker at dette sendes til en leder, (som en klage).

Skjerpings!

Erik Ribsksog




tir. 5. mai 2020 kl. 10:48 skrevkundekontakt-privat@telia.no :

Hei igjen Erik,



Det er ikke så godt å forstå helt hva du mener. Jeg ser at du snakker om din e-post og at den ikke har blitt fanget opp, men jeg finner ikke noe annen kontakt fra deg på denne e-posten enn denne tråden her.

Vi skal selvsagt forsøke å hjelpe deg etter beste evne, men da trenger vi at du forklarer oss hva som faktisk har skjedd her.

Fint du om du forholder deg sakelig i din neste mail til oss.



Ønsker deg en fortsatt flott dag!




For raskere behandling av din sak:

Chat:https://telia.no/kontakt-kundesenter

Telefon: 924 05 050





Sebastian Jenssen

Customer Care Representative | Telia Kundesenter

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 03 May 2020 09:04
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" ;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg må si det samme til dere, som til Ice.

Min e-post-adresse har ikke blitt 'fanget opp'.

Det er noen som har punchet min e-post-adresse inn i et skjema-felt hos dere.

Her trenger dere data-kurs, virker det som.

Jeg vil gjerne at dere sender dette, til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




fre. 24. apr. 2020 kl. 13:17 skrevkundekontakt-privat@telia.no :

Hei igjen,



Vi kan selvfølgelig undersøke det for deg. Men da trenger vi litt spesifikk informasjon om det. Hva er det du tenker på? Denne mail tråden er sendt fra din epost, og om andre har tilgang til den, anbefaler jeg deg å endre passordet ditt. Om noen har kontaktet oss på andre måter, og identifisert seg som deg, er det fint om du kan gi oss telefon nummer, eller eID nummer på epost hendvendelsen, så vi får undersøkt det for deg.



Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen





Christoffer Johansen

Customer care representative B2C



[image]



Telia Company

92405050

kundekontakt-pirvat@telia.no

www.teliacompany.com

Sandakerveien 140, 0484 Oslo



Telia Company AB, Solna 556103-4249

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 23 April 2020 22:30
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" ;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg vet at Telia er et svensk firma, men jeg visste ikke at svenskevitsene var sanne.

Det virker som at dere er veldig trege.

Det er noen jævelunger som har kontaktet dere, i mitt navn.

Så dere må finne ut hvem disse rakkerne er, og også få dere bedre rutiner, (for å hindre at dette gjentar seg).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




ons. 15. apr. 2020 kl. 08:57 skrevkundekontakt-privat@telia.no :

Hei Erik



Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg, men da må du nesten forklare oss konkret hva du mener er skjedd, slik at vi kan svare på det.



Ønsker deg en din dag!




Med vennlig hilsen



Geir H

Customer Care Representative



[image]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway 

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 11 April 2020 08:58
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk"
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





ons. 25. mar. 2020 kl. 11:40 skrevkundekontakt-privat@telia.no :

Hei, Erik!

Nå henger jeg ikke helt med her. Kan du utdype hva du mener med "Jeg har ikke kontaktet disse" og hvem som trakasserer deg, ang ID-tyveri?

Ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen





Christoffer Johansen

Customer care representative B2C





Telia Company

92405050

kundekontakt-pirvat@telia.no

www.teliacompany.com

Sandakerveien 140, 0484 Oslo



Telia Company AB, Solna 556103-4249

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 24 March 2020 13:35
To: "juridisk"
Cc: "kundekontakt-privat /Telia Norge AS /Oslo"
Subject: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 15:05
Subject: RE: [eID:22211862]
To: eribsskog@gmail.com




Hei Erik!



Håper du hadde en fin tur med t-banen ned til Oslo, og at du handlet mat som smakte godt! Si gjerne fra om det er noe du ønsker hjelp med hos oss!



Ønsker deg en strålende dag!


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat påwww.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00



Med vennlig hilsen/ Kind regards



Karianne O.

Customer Care Representative



[image]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway 

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From:ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 09 March 2020 16:17
To:kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22211862]

Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post:eribsskog@gmail.com

Henvendelse: På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette:https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

Bloggarkiv