Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. juni 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 19:57
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: styreleder@whrc.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Women's Human Rights Campaign Norge <styreleder@whrc.no>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 02:36
Subject: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du har skrevet under på Erklæringen om kvinners kjønnsbaserte rettigheter!

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!

Se også hva kvinner skriver om på matriarken.no

Mvh
Christina Ellingsen
WHRC Norge

--
Denne e-posten ble sendt fra et kontaktskjema på Women's Human Rights Campaign Norge (https://www.whrc.no)

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 19:38
Til: Per Kristian Hammer <hammer@bjerkely.fhs.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no, bjerkely@bjerkely.fhs.no
Hei,

jeg synes det er en furtende tone i den mailen deres.

Hvis dere kan sende om dette, til en daglig leder, som kanskje er mer voksen/profesjonell.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


lør. 13. mar. 2021 kl. 08:19 skrev Per Kristian Hammer <hammer@bjerkely.fhs.no>:
Hei!

 

Jeg valgte å sende en e-post til deg, for å opplyse om at det sannsynligvis var noen som hadde gitt seg ut for å være deg fordi det kom en søknad til oss. Vi kunne valgt å slette hele søknaden, men jeg synes det var greit å opplyse deg om at det muligens hadde skjedd noe du ikke var klar over.

 

Det er slik at ingen søker direkte til oss. Søknadene kommer til oss via folkehøgskolenes nettsider. Vi kan derfor ikke gjøre annet enn å ta kontakt med de som søker. Det er en del «tullesøknader» som kommer til folkehøgskolene hvert år. Dette er som regel noe som gjøres for å tulle med skolene eller muligens kompiser som sender fiktive søknader for å være «morsomme». Vi antok at det også hadde skjedd med deg. Et slikt identitetstyveri som du skriver du har vært utsatt for, har vi ikke opplevd tidligere, og vi anser det som lite sannsynlig at dette er noe som skjer med de ungdommene vi mottar søknader fra.

 

Jeg kan ikke forstå ut fra det jeg skrev at jeg har gjort narr av alderen din? Det er slik at de som søker til folkehøgskolene som regel er mellom 16 og 19 år. Hvis noen har passert midten av 20-årene lurer vi derfor på hva som er grunnen til at de søker. Ikke fordi vi diskriminerer de som er eldre, men fordi de skal passe inn i en elevflokk som er i tenårene. Alderen, sammen med andre/og mangelfullende opplysninger var årsaken til at vi tenkte at dette ikke var en reell søknad. Dette ble også beskrevet i min e-post til deg.

 

Jeg beklager at jeg tok kontakt med deg. Ut fra din aggressive e-post med beskyldninger, antar jeg at det var noe jeg ikke burde ha gjort.

 

 

Mvh

Per Kristian Hammer

Rektor

 

Bjerkely folkehøyskole

Bjerkely 7,

2266 Arneberg

www.bjerkely.fhs.no

 

Tlf: 62 95 65 02

Mobil: 901 29 224

 

 

Fra: Erik Ribsskog
Sendt: lørdag 13. mars 2021 kl. 07:55
Til: Per Kristian Hammer
Kopi: juridisk; Kontor Bjerkely; elh; inger.lise.blyverket; fmovpost; post; abuse@telia.com; amnestyis; HRW UK; postmottak@uhr.no
Emne: Re: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes heller ikke, at det er noe artig, at dere gjør narr av alderen min, i deres mail.

Jeg har bodd mange år i England, og der er de ikke så fascistiske, som i Norge, (hadde jeg nær sagt).

Der kaller de sånn for 'ageism', (aldersdiskriminering), og det er visst sett på som styggdom der.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Skjerpings!

 

tor. 7. jan. 2021 kl. 09:08 skrev Per Kristian Hammer <hammer@bjerkely.fhs.no>:

Hei!

 

Jeg skjønner at du har blitt offer for en uønsket søknad hit til oss. For å søke så må man bruke et gyldig fødsels- og personnummer, så det har noen «lånt» av deg. Vi tok imidlertid ikke søknaden alvorlig, for det første pga. alderen din, så var det linjevalget og mangel på tekst om hvorfor du ville gå på folkehøgskole, og ikke minst e-postadressen.

 

Vi opplever år om annet at kompiser tullepåmelder søkere til folkehøgskolen. Dette ser vi ut fra tekster som blir lagt inn og får det bekreftet når vi tar kontakt med søkeren. Du tror ikke det kan være tilfelle med deg?

 

Håper dette løser seg for deg.

 

Mvh

Per Kristian Hammer

Rektor

 

Bjerkely folkehøyskole

Bjerkely 7,

2266 Arneberg

www.bjerkely.fhs.no

 

Tlf: 62 95 65 02

Mobil: 901 29 224

 

 

Fra: Kontor Bjerkely
Sendt: onsdag 6. januar 2021 kl. 20:40
Til: Per Kristian Hammer
Emne: Fwd: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole

 

 

Sendt fra min iPhone


Videresendt melding:

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 6. januar 2021 kl. 18:21:23 CET
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kontor Bjerkely <bjerkely@bjerkely.fhs.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole



Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: folkehogskole.no <noreply@folkehogskole.no>
Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 23:15
Subject: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
To: <eribsskog+superHomofil@gmail.com>

 

Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Bjerkely folkehøyskole.

Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på bjerkely@bjerkely.fhs.no

Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

Hilsen Folkehøgskolene


Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din registrering hos bonprix.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 19:13
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: service@bonprix.no, service-nr@news.bonprix-info.net, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <service@bonprix.net>
Date: fre. 12. mar. 2021 kl. 19:58
Subject: Din registrering hos bonprix.no
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Shop fra vårt store utvalg - klikk her.
bonprix.no  
Dame Herre Barn Hjem Salg
Velkommen
til oss
Vai allo shop
Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog,

Så hyggelig at du liker bonprix. Du er nå registrert hos oss og vil ha tilgang til flere fordeler!

Først av alt: Nå har vi lagret din e-postadresse, eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com. For sikkerhets skyld sender vi passordet ditt i en egen e-post. Hvis du skulle glemme det, klikker du bare på Glemt passord, så sender vi deg en e-post med ny informasjon.

Nå har du tilgang til flere praktiske funksjoner:

Raskere bestilling
Alt du trenger for å logge inn er din e-postadresse og ditt passord. Så er det bare å sette i gang å bestille!
Din ønskeliste
Har du sett noe du liker ekstra godt? Med bare ett klikk kan du sette det på din ønskeliste slik at du ved en senere anledning lett kan finne det igjen, sammenligne eller bestille.
Din personlige oversikt
Under Min konto får du full oversikt over all viktig informasjon: dine bestillinger, fakturaer og status for forsendelser.
Har du flere spørsmål, skriv gjerne til oss via vårt kontaktskjema, eller til service@bonprix.no.

Med vennlig hilsen
ditt bonprix-team
Til nettbutikken »
Spørsmål & svar:
service@bonprix.no
Tlf: 21 05 57 30
Faks: 21 05 57 39
 
Se eller shop:
www.bonprix.no
Alle priser er inkludert mva og frakt.
Du finner oss på:
facebook youtube pinterest instagram
bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Straße 61
22179 Hamburg
Tyskland
AG Hamburg HRB 36455
Representert ved:
Dr. Marcus Ackermann (styreleder),
Markus Fuchshofen, Dr. Richard Gottwald. Dr. Kai Heck, Rien Jansen  
 
 
Køpsvillkår
Personvern
Dette nyhetsbrevet ble sendt til: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kunderegistrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 19:02
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: fre. 12. mar. 2021 kl. 19:44
Subject: Kunderegistrering
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din bestilling.

Din registrerte epostadresse er eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com og ditt kundenummer er 1000845552.

Du kan nå registrere deg for å få Min Side, vennligst klikk her: Registrer og bruk ditt kundenummer: 1000845552.

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: PIN kode
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 18:55
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: marianne@kirsti-skullerud.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kirsti Skulleruds Ballett- og Dansestudio <marianne@kirsti-skullerud.no>
Date: søn. 13. jun. 2021 kl. 15:33
Subject: PIN kode
To: <eribsskog@gmail.com>


(Sensurert av johncons-blogg) er din pinkode, hilsen Kirsti Skulleruds Ballett- og Dansestudio

Jeg sendte en e-post til Arvato

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Deres inkassovarsel/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 18:05
Til: kundeservice@arvato.com
Kopi: kundeservice@norisma.no, post@sprekereliv.no, homenet.no@arvato.com, post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, CRMSE@arvato.co.uk, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@puroliv.no, enquiries@prospect.org.uk
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 31. mai.

(Se vedlegg).

Dette har jeg kontaktet dere om mange ganger nå.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg sender all dritten i retur, med posten.

Men jeg får likevel inkassovarsler fra Arvato.

Jeg ser også at dere tror jeg heter: Erik Sædslurper Ribsskog.

Dere må da skjønne at Sædslurper er et tulle-navn, som noen slemme/åndssvake nett-troll, (med for mye fritid), har brukt, for å være ondskapsfulle/ekle.

Det virker som at det er noen roboter som jobber hos dere, (og ikke mennesker).

For noen mennesker ville vel ha våknet, av det grisete kalle-navnet, og skjønt at her er det snakk om, noe ondskapsfull mobbing.

Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Minner også på at jeg ikke har fått erstatning, når det gjelder min arbeidssak, mot Arvato Liverpool, hvor jeg jobbet, i 2005 og 2006.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg tror at noen innen høyere ledelse, burde se på dette.

Jeg husker at Arvato Liverpool hadde både en Operations Manager og en Managing Director, (Ian Carrel).

Så om dere kan sende denne klagen til en innen høyere ledelse.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 2. mai 2021 kl. 14:55
Subject: Deres inkassovarsel/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: <kundeservice@arvato.com>
Cc: <kundeservice@norisma.no>, <post@sprekereliv.no>, <homenet.no@arvato.com>, <post.no@arvato.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <firmapost@nkom.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, <CRMSE@arvato.co.uk>


Hei,

jeg viser til Deres inkassovarsel fra 19. april, (se vedlegg).

Jeg må si at dere nesten fremstår som noen kjøtthuer her, (for å si det folkelig).

Jeg har jo forklart dere, (i min forrige mail), at dette ikke er noe jeg har bestilt, (det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt i mitt navn, som jeg har forklart dere mange ganger).

Og deres samarbeidspartner-firma forklarer også, lenger ned i mailen, at dette er noe de har fått i retur, og alt i orden.

Men likevel så presterer dere, å sende et nytt inkassovarsel.

Hva er det som feiler dere da, lurer jeg.

Jeg har jobbet for Arvato selv, (i Liverpool), og ble der mobbet/trakassert fælt, og har prøvd å få gjennomslag for en arbeidssak, mot Arvato, uten å få noen erstatning, av noe slag, (jeg er ganske vestlig, og ønsker en erstatning i kroner og ører).

Så det er dere som skylder meg penger.

Og jeg ønsker også å vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere/deres samarbeidspartner skal skaffe seg, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 4. apr. 2021 kl. 04:54
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: <kundeservice@arvato.com>
Cc: <kundeservice@norisma.no>, <post@sprekereliv.no>, <homenet.no@arvato.com>, <post.no@arvato.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <firmapost@nkom.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, <CRMSE@arvato.co.uk>


Hei,

jeg viser til Deres faktura/inkassovarsel fra 22. mars.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har forklart dere tidligere, så er det noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lisa W. <kundeservice@norisma.no>
Date: tor. 7. jan. 2021 kl. 13:37
Subject: Re: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hej,

Tack för ditt mail och beklagar sent svar, ditt mail hamnade tyvärr i fel inkorg hos oss och har därför inte behandlats i tid. 

Jag ser att vi mottog en beställning på Coffee Zero och Betakaroten Premium 09.11.2020 och det sändes då ut startpaket av vardera produkt. Vi har sedan dess mottagit dessa i retur och fakturorna har då krediterats. 

Det finns alltså inget utestående att betala och vi har spärrat kundeforholdet för framtida beställningar. 

Ha det bra!

Mvh
Lisa W.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On November 10, 2020, 7:32 PM GMT+1 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>
Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48
Subject: Din vare er sendt
To: Erik <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.

Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.

Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no

Ha en fortsatt trivelig dag!

Med vennlig hilsen
Norisma AS

IMG_20210613_0001 paint.jpg
605K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210613_0001 paint

Jeg fikk et brev fra Arvato

IMG_20210613_0001 paint

Enda mer fra YouTube

Mer fra YouTube







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter