Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. februar 2021

Min morfar Johannes, ville ikke ha flyplass på Hurumlandet, (hvor han jobbet som kontorsjef). Fra DT/BB 11. juni 1970

nei til flyplass

https://www.nb.no/items/c0c5471fa54420d12418a5af1d612ab6?page=13&searchText="kontorsjef%20ribsskog"~1

PS.

Her er mer om dette:

mer om artikkel morfar

(Samme link som overfor).

PS 2.

Jeg må si meg litt enig med det min morfar sier, i artikkelen overfor.

Sommeren 2017, (var det vel).

Så dro jeg på en weekend-tur, til Stockholm.

For danskebåten/Kiel-ferja var så dyr, i fellesferien.

Og så fant jeg et kjempebillig hotell-rom, i Stockholm, (hvor jeg aldri hadde vært før), på nettet.

Og så dro jeg dit istedet.

(For å si det sånn).

Og da lå hotellet, like ved en flyplass, (muligens Bromma).

Og flyene tok av, rett over hotellet.

Og den støyen husker jeg enda.

Det var et helvete, å bo, på dette hotellet.

Selv om det var stille, om natta, (sånn som jeg husker det).

Jeg har fartet litt rundt i Europa, (spesielt i 2005, noe jeg har skrevet om i Min Bok 7).

Og om natta så går det vel ikke så utrolig mange fly, (vil jeg si).

Så jeg tror at Hurum-folk nok hadde fått sovet ut om natta, (selv med storflyplass).

Men for de få, som bor, akkurat der hvor flyene lander og tar av, så ville det blitt mye støy.

Men dette kunne de kanskje ha planlagt for, (på en bedre måte enn Stockholm/Solna).

(Ved at man ikke bygde kjempemange hus, akkurat der hvor flyene skulle lande/ta av.

For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det var også sånn.

At sommeren 2018.

Så bodde jeg en uke, på hotell, (et Thon-hotell vel), på Gardermoen.

Og sånn som jeg husker det.

Så hørte jeg ikke noe flystøy der.

(Selv om jeg gikk, til mat-butikkene i Jessheim, hver dag/kveld.

For å si det sånn).

Så at en sånn flyplass ødelegger en hel kommune/bygd.

Det er jeg ikke helt sikker på.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Anne Uglum var i samme gjeng, som min yngre fetter Tommy, på den tida som jeg flytta tilbake til Bergeråsen, (høsten 1979), hvis jeg ikke tar helt feil

anne uglum samme gjeng som tommy hm

https://www.nb.no/items/ba621edeb1a1c442959cfbce5f2ecc40?page=1&searchText="anne%20uglum"

PS.

Andre som var i denne gjengen.

Det var Jørn Winters.

Stefan og Daniel Berger.

Og Richard Mikalsen.

Det er mulig at Anne Uglum, (og hennes lillebror Ola), ikke var med i denne gjengen.

Men at det var sånn, at Jørn Winters, introduserte meg for Anne, (som var hans nabo).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se Anne Uglum mens hu gikk på barneskolen, (fra DT/BB 13. oktober 1981):

anne på barneskolen

https://www.nb.no/items/bcc55d61638f6bf8e69fb28ff5faf572?page=7&searchText="anne%20uglum"

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Bonnier Publications A/S - Sletning af personoplysninger
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 13:55
Til: Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>
Kopi: emma.thorogood@uk.pwc.com, info@bonnierfastigheter.se, carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com, ks@bonnier.dk, kundeservice@bladcentralen.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, Fragor@bonnier.dk, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>, "Christine Lundberg Høst (NO)" <christine.host@pwc.com>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i snart et år, så har jeg tatt dette, med ei Bonnier-direktør-dame, som heter Josefine Reinhardt, (i svenske Mediafy).

Det var fordi at hu var den første som svarte meg, (etter at dette troll-angrepet begynte å ta av).

Så at dere 'fotsoldatene' hos Bonnier, da begynner å svare meg, istedet for å la hu direktør-dama rydde opp i dette.

Det ligner ikke grisen.

Jeg har nå sendt dere mer enn hundre mailer, i et forsøk på å rydde opp i dette.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Det kan ikke være riktig, at folk må sitte i flere timer, hver uke, å gjøre gratis kontorarbeid, fordi at det finnes et inkompetent firma, som heter Bonnier.

Dere er en skam for Norden og menneskeheten, må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 12:03 skrev Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>:
Vi har slettet
I forlengelse av vår tidligere e-post angående ditt ønske om å slette dine data, kan vi opplyse om at vi nå har slettet dine data slik vi er pålagt i henhold til gjeldende personvernlovgivning.
Vær oppmerksom på at et gitt samtykke til å motta direkte markedsføring via push varsler på våre nettsider kun kan kanselleres direkte i dine personlige nettleserinnstillinger. Du kan kansellere push varsler i nettleserinnstillingene under "Innstillinger" - "Innholdsinnstillinger" - "Meldinger". På tilsvarende måte kan du kansellere push varsler i våre apper på mobilenheten under "Innstillinger" og "Meldinger". 

Du kan læse om, hvordan vi behandler persondata samt om dine rettigheder her.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte mig via persondata@bonnier.dk.

Med venlig hilsen/Sincerely

Annett Petersen
GDPR Project Manager

BONNIER PUBLICATIONS A/S
Strandboulevarden 130 · DK-2100 København Ø
www.bonnierpublications.com 

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Gratulerer med dagen - Vi har en gave til deg
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 13:28
Til: Shopping4net <info@shopping4net.com>
Kopi: contact@ybin.no, first@shopping4net.com, info@3plhuset.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg husker hu Sari som jeg kjenner, (Sari Arokiwi), ville ha meg med på stranda, i Brighton, den siste dagen min der, sommeren 1989.

Men min tidligere EU-vertsfamilie, ønsket å holde et avskjeds-party for meg.

Så jeg syntes at jeg måtte bli i Shoreham.

Hu Sari fikk hilse på en kanin, som Hudson-familien hadde, (husker jeg), i hagen sin.

Men hu var ikke så vrang som deg, (vil jeg si).

Jeg har bedt mangfoldige ganger nå, om at dette skal sendes til en overordnet.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 10:41 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej

Tack för ditt mejl. 

Vi beklagar om du inte är nöjd med svaret men det är jag som är ansvarig för denna avdelning och detta ärende. 
Återingen beklagar vi att vi har skickat ett presentkort till dig. Hade vi vetat din synpunkt till det hela, hade vi inte skickat något. 
Återingen, datorn valde slumpmässigt ett mejladress och det råkade vara din.

Inga mer mejl skickas/besvaras gällande ärendet. 

 
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
 
Sari
Kundtjänst / Customer service

Shopping4net

Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com

06/12 2020 13:39 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om, at dette, skulle sendes, til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg flytta til utlandet, i slutten av juli 2017.

Men at jeg skal ha tastet inn personnummer, for å opprette en profil, hos en nettbutikk, det synes jeg, at høres litt rart ut.

Også at dere utlodder bursdag-gavekort, som bare gjelder, hvis man handler, for mer enn 300 kroner.

Det synes jeg også, at høres rart ut.

Da er det ikke det helt store.

Og som sagt tidligere, så har jeg sjekka min e-post-konto, (som jeg har hatt, siden 2005).

Og jeg finner ingen mailer fra dere, som er eldre, enn fra i år.

Så dette lurer jeg litt på.

Må jeg si).

Så nå får dere vanlige ansatte der slutte med disse primadonna-nykkene, og sende om dette, til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
man. 2. nov. 2020 kl. 07:30 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej

Det är endast jag som en kundtjänstchef som kommer att ta hand om ärendet. 

Detta information skickades till dig:

Den 2017-07-18 19:28:37 skapades en profil med ditt personnummer och ditt epost. 

Adressen var DRAMMENSVEIEN 507, 1363 HØVIK

Inget köp har gjorts utan endast profilen skapades. Detta kan endast göras med ett personnummer. 
Vi ser endast tidpunkten (ovan) och IP-adressen som var 173.239.230.99

Vi vet inte vem som gjorde detta men kan som sagt se att det är dina korrekta kontaktuppgifter som är skrivna på profilen. 

Vi matchar alltid personnumret till adressen men har inga andra planer att göra det svårare för en potentiell kund att handla från oss. Alla kan gå in på sidan och skapa en profil, det är poängen med en webshop. Sedan kontrolleras ordrarna naturligtvis och uppstår det problem, hjälper vi till med all eventuell information som vi kan, så som ovan. 
Jag är ledsen men vi kan inte göra mer i ärendet. 

Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
 
Sari
Kundtjänst / Customer service

Shopping4net

Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com

01/11 2020 02:22 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,

i forrige mailen min, så skrev jeg, at jeg ønsket, at dette skulle sendes, til en overordnet.

Jeg kan ikke se at du har gjort det.

Så jeg må si at dere har noen fæle nykker.

(Jeg ønsker å få vite, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk).

Erik Ribsskog
 
 
tir. 6. okt. 2020 kl. 08:02 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej


Navnet Sari var det vanligste jentenavnet i 1979 da jeg ble født. Men gøy å høre at du har møtt noen med samme navn som det for 30 år siden.

Vi har allerede slettet hele profilen som ønsket, slik at vi ikke kan se noen datoer lenge når vi har sendt e-post. Det kan være at du ikke ønsket å annonsere e-post fra oss og derfor ikke har mottatt noen.
Som gave ble dette gavekortet sendt bare fordi du var kunde eller hadde en kundeprofil hos oss, og datamaskinen valgte tilfeldigvis adressen din fra hundretusener av e-postadresser og kunder. Vi beklager dette igjen. De fleste pleier å være lykkelige.

Du er velkommen til å se på nettstedet og se at vi ikke er et svindelfirma, du er også velkommen til å ringe hvis det føles bedre.
Dessverre kan vi ikke gjøre mer for øyeblikket, men vi beklager at vi har forstyrret deg med et gavekort.

Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
 
Sari
Kundtjänst / Customer service

Shopping4net

Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com

05/10 2020 17:10 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,

jeg synes det høres rart ut, at dette skal gå tre år tilbake i tid.

For når jeg søker, i mitt e-post-program, så finner jeg ingen gamle mailer, fra dere.

Så jeg lurer på hva dette skal bety.

Som jeg skrev i min forrige e-post, så lurer jeg på, om dette er, noen slags røverhistorier, (jeg var også sammen, med ei finsk dame, ved navn Sari Arokivi, i Brighton, sommeren 1989, så det virker litt rart, å få mailer, fra ei Sari, (du har visst ikke noe etternavn)).

Så jeg ønsker at dette blir sendt opp, til en leder/overordnet.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å få vite, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at dette skjer igjen, med noen andre kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog
 
 
ons. 9. sep. 2020 kl. 11:32 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej

Tack för ditt mejl. 

Återigen vi beklagar om du inte minns detta som hände 3 år sedan men med tanke på att det är samma e-postadress och andra korrekta uppgifter på kontot, vet jag inte hur vi annars skulle kunna ha fått dina uppgifter utan att du själv har varit på hemsidan och tittat på varor i samband med att ha skapat profilen. 

Som sagt, inget order är gjort så vi kan inte se mer än informationen nedan.

Vi tycker om att göra våra kunder glada och systemet har inga problem att lotta ut 500 mejladresser bland de hundratusentals kunder vi har. De flesta uppskattar presentkortet men vi ber verkligen om ursäkt att du inte tyckte det var passande.

Som vi skrev nedan, är mejladressen nu borttaget och inga mer mejl skickas till dig. 

Vi önskar dig en underbar dag!

 
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
 
Sari
Kundtjänst / Customer service

Shopping4net

E-mail: info@shopping4net.com

09/09 2020 11:21 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,

jeg kan ikke huske å ha opprettet noen profil hos dere.

Så det synes jeg, at høres rart ut.

Jeg kan heller ikke se noen tidligere mailer fra dere, i mitt e-post-program, (når jeg søker på 'Shopping4net').

Og at dere trekker ut 500 gavekort hvert år, som dere så sender til folk, når de har bursdag.

Det høres ut som en veldig tungrodd ting å gjøre.

Jeg lurer på om dere bare serverer meg røverhistorier.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
man. 24. aug. 2020 kl. 14:59 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej

Tack för ditt mejl. 

Den 2017-07-18 19:28:37 skapades en profil med ditt personnummer och ditt epost. 

Adressen var DRAMMENSVEIEN 507, 1363 HØVIK

Inget köp har gjorts utan endast profilen skapades. Detta kan endast göras med ett personnummer. 
Vi ser endast tidpunkten (ovan) och IP-adressen som var 173.239.230.99

Vi ber om ursäkt om vårt mejl med presentkort upplevs som trakasserier. Detta var verkligen inte meningen. Vi lottar 500 liknande koder ut varje år till olika kunder i olika länder. 

Du bör ha mottagit flera mejl från oss tidigare också men vi inte har inte blivit uppmärksammade att något var fel. Vi raderar nu dig ifrån systemet helt så liknande händelser kan ej hända igen.


Vi önskar dig en underbar dag!

 
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
 
Sari
Kundtjänst / Customer service

Shopping4net

E-mail: info@shopping4net.com

23/08 2020 15:30 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Shopping4net <info@shopping4net.com>
Date: lør. 25. jul. 2020 kl. 07:38
Subject: Gratulerer med dagen - Vi har en gave til deg
To: <eribsskog@gmail.com>
 

Skjønnhet | Kontaktlinser | Helsekost | Apotek | Hjem | Leker | Skrivertilbehør | Kampanjer
Hipp Hurra på din dag Erik!

I dag vil vi feire din bursdag! For oss er du spesiell og derfor vil vi på Shopping4net passe på å gi deg en bursdagsgave, kr 100 rabatt på ditt neste kjøp.


Din rabattkode er: B3YGCKHVSI

Unn deg selv noe skikkelig fint men tenk på at koden kun er gyldig i 3 uker. Så hvorfor vente - klikk deg inn til butikken vår allerede nå.
Vi på Shopping4net ønsker deg en vidunderlig bursdag.

SHOPP NÅ

* Koden gjelder t.o.m. 2020-08-24 og ved kjøp over kr 500. Observer at koden gjelder ved et kjøpstilfelle og kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller tilbud. Koden kan ikke registreres i ettertid.

800 17 091

  
info@shopping4net.com
Mediavägen 4, 438 91 Landvetter SWEDEN

Åpningstider kundtjeneste: mån.–fre. 9.00 - 15.00 Lunsjstengt: 12.00 - 13.00


Endre din e-postadresse eller avslutte ditt abonnement >> 

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei [ ref:_00D20BwOI._5007R2oPx6t:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 13:00
Til: Faktura RB <faktura.rb@posten.no>
Kopi: post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sd.dep.no, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, polcustomercare@royalmail.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>, nhh.postmottak@nhh.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, polboard@postoffice.co.uk, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, elh@forbrukertilsynet.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, finn.kinserdal@nhh.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, Club Creo <info@clubcreo.com>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>
Hei,

jeg tror jeg heller vil ha svar fra noen på Posten sitt hovedkontor i Postgirobygget om dette nå.

For dere 'rege-folka' på Sørlandet.

Dere sender meg bare rundt, som en kasteball.

Jeg forklarer hele tiden, at jeg vil ha svar fra en overordnet.

Men det nekter dere å ordne.

Dere har driver med noe slags ukonvensjonell kundeservice, (virker det som).

Så man kan mistenke at Sørlandet har gått til hundene, (eller til Julius & Co. i dyrehagen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 10:36 skrev Faktura RB <faktura.rb@posten.no>:
Hei

Her må du kontakte dem som har mottatt bestilling i ditt navn.
Vi er kun transportør og kan ikke hjelpe deg med dette.


Med vennlig hilsen

Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045
E-post: kundeservice@posten.no


---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 04.12.2020 04:52
Til: faktura.rb@posten.no
Kopi: post@finanstilsynet.no; postmottak@sd.dep.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; abuse@telia.com; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; nhh.postmottak@nhh.no; amnestyis@amnesty.org; polboard@postoffice.co.uk; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; juridisk@datatilsynet.no; finn.kinserdal@nhh.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; terje@aspelund.no; info@clubcreo.com; customercare@postoffice.co.uk
Emne: Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 24. november, som jeg mottok, i går, (onsdag).

(Se vedlegg).

Dette er det samme som før.

Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (og skriver: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender', på pakkene).

Dere skriver på fakturaen, at dette er _min_ forsendelse.

Men dette er ikke mine forsendelser.

Dette er møkka-firmaene sine forsendelser, (de som lar seg bruke, som verktøy, for hatere/post-terrorister).

Så her har det stokker seg fælt for dere må jeg si.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: tir. 1. des. 2020 kl. 13:10
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>, <Finn.Kinserdal@nhh.no<mailto:Finn.Kinserdal@nhh.no>>, <nhh.postmottak@nhh.no<mailto:nhh.postmottak@nhh.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/melding fra 17. november, (se vedlegg), som jeg mottok på torsdag, (var det vel).

Jeg gjentar at dette ikke er noe, som jeg har bestilt.

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: man. 30. nov. 2020 kl. 01:05
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>, <Finn.Kinserdal@nhh.no<mailto:Finn.Kinserdal@nhh.no>>, <nhh.postmottak@nhh.no<mailto:nhh.postmottak@nhh.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/melding fra 17. november.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen jævler/kødder/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårliger rutiner.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: fre. 20. nov. 2020 kl. 00:42
Subject: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Cc: <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.no<mailto:no_reply@posten.no>>
Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 20:16
Subject: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>


Hei.
Det er en sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg.

Sporingsnummer: 370727320188787550

Sendingen har målene 6 cm x 20 cm x 28 cm.
Vekt: 1,95 kg.
Forventet ankomst 30.10.2020.

Spor sendingen her: https://posten.no/s/370727320188787550

Hilsen Posten

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Med vennlig hilsen

Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf: 22030000 | 04045
E-post: kundeservice@posten.no

Posten Norge AS
www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no


Følg oss også på: Facebook | Twitter
ref:_00D20BwOI._5007R2oPx6t:ref

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: E-postfaktura fra Talkmore

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 12:40

Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no

Hei,


i mine tidligere mailer, så har jeg bedt om å få svar, fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at det har skjedd.


Så dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. des. 2020 kl. 09:55 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

Hei.

Når dette er bestilt via nettsidene våres, så sitter ikke vi med navn på den som har gjort dette.

Vi har som sagt slettet det som er opprettet i ditt navn, og sperret så det ikke er mulig å legge inn bestillinger i ditt navn, siden noen tydeligvis misbruker dine personopplysninger.




Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen

Jørgen

Talkmore kundesenter


image

https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

image 

Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 


On Sat, 5 Des ved 1:06 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


jeg må si at dere vanlige medarbeiderne hos Talkmore, har noen fæle nykker, når dere nekter, å sende dette videre, til en leder/overordnet.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, (det vil si mobil-abonnementet), i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe der, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre kunder/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



fre. 4. des. 2020 kl. 16:54 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

Hei.

Bekrefter med dette at vi har slettet både Mobilt bredbånd 580002164439 og mobilnummer 45884952. Faktura er også slettet.




Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen

Jørgen

Talkmore kundesenter


image

https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

image 

Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 


On Fri, 4 Des ved 1:50 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette har jeg skrevet til dere om ørten ganger nå.


Dette er også noen troll/jævler, som har bestilt et mobil-abonnement, i mitt navn, på nettet, (dere har visst dårlige systemer/rutiner).


Jeg forklarer gang på gang, at jeg ønsker å få svar, fra en leder/overordnet.


Men jeg får istedet svar, fra en gjeng med tenåringer, på deres kontaktsenter, (virker det som).


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>

Date: tor. 3. des. 2020 kl. 18:26

Subject: E-postfaktura fra Talkmore

To: <eribsskog@gmail.com>



E-postfaktura fra Talkmore

Hei Erik,


Fakturanummer 42028615 er nå tilgjengelig i Talkmore-appen og på Mine Sider.

Betalingsinformasjon er som følger:

Telefonnummer 580002164439

Fakturadato 01.12.2020

Forfallsdato 20.12.2020

Beløp 449,00

KID 51022506420286158

Kontonummer 6005.07.77351

 

Månedsprisen faktureres forskuddsvis, mens forbruk som ikke er inkludert i abonnement faktureres etterskuddsvis. Dersom du er ny kunde vil du betale for inneværende måned og ut neste måned.

For detaljert informasjon om hva fakturaen gjelder, logg inn i Talkmore-appen eller på Mine Sider og se spesifisert faktura.

eFaktura og Avtalegiro

Med eFaktura og Avtalegiro får du fakturaen rett inn i nettbanken din. I de fleste nettbanker kan du velge dette i forbindelse med betalingen av din faktura. Du kan også bestille eFaktura eller Avtalegiro ved å søke opp Talkmore i listen over eFaktura-tilbydere og oppgi din eFaktura referanse som er: 51022506


Ha en fin dag!

Hilsen

Talkmore



Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: See who viewed your profile on Mingle2
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 12:24
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: email@reminder1.mingle.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mingle2 <email@reminder1.mingle.com>
Date: man. 7. des. 2020 kl. 08:31
Subject: See who viewed your profile on Mingle2
To: <eribsskog@gmail.com>


logo
Hello Erik Ribsskog,

1 person has viewed your profile since your last visit. Check out who they are:
https://mingle2.com/favorite/who_viewed_me

To view your latest matches, click here (you may need to login):
https://mingle2.com/search

Don't forget - the more you login, the more you'll be seen by other users!

1. Read any new emails here: https://mingle2.com/inbox/list
2. Latest message board posts: https://mingle2.com/forum/list
3. Forgot your password? Click here: https://mingle2.com/user/forgot_password
Tips for more attention
update photo Make sure you have at least 5 photos in your profile
Most people only look at profiles with photos!
Upload photo
 
update photo Complete your profile and add more info!
This way we can match you with the right people
Update profile
What to see who secretly likes you? What about get 3 times more attention on your profile? Tons of other cool features here!
THANK YOU FOR USING MINGLE2

To change your email notification preferences
or unsubscribe to our mailing list, click here: unsubscribe

GET THE APP
download ios btn download android btn
Follow us
facebook btn twitter btn youtube btn
Browse by Category - Browse by Country - Mingle2 Blog - Privacy Policy - Cookie Privacy - Terms of Use - Advertise
Contact Us - Mingle2 iPhone App - Mingle2 Android App - Unsubscribe

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 11:08
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@tpluss.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: tpluss.no <noreply@tpluss.no>
Date: lør. 6. feb. 2021 kl. 20:00
Subject: Takk for din bestilling av T+!
To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>


Vi har registrert følgende opplysninger på deg:

Fornavn:: Erik Sædslurper
Etternavn:: Ribsskog
Gateadresse:: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnr:: (Sensurert av johncons-blogg)
Sted: Bekkestua
E-postadresse:: eribsskog+superhomofil@gmail.com
Telefonnr.: 96853024
Jeg bekrefter: Jeg er over 18 år, og har lest og godkjent salgsbetingelsene
Mailchimp: Vær blant de første som mottar e-poster om produkter, nyheter og eksklusive tilbud.
Pakken sendes direkte til din postkasse i nøytral emballasje i løpet av 3-10 dager. I mellomtiden kan du lese mer om kosttilskudd for menn her og mer om effekten av av å normalisere testosteronnivået her, sammen med alle de gode effektene du kommer til å oppleve av T+.

For best effekt av T+ anbefaler vi å innta 1 tablett sammen med mat, enten til frokost eller middag. Gjennomsnittlig tar det 2 til 3 mnd. før du vil du merke god effekt av produktet, men dette er selvfølgelig individuelt.

Mvh
Oss i kundeservice hos T+

 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Invoice: Order 914826563
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2021 kl. 11:03
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: contact@re-customers.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <contact@re-customers.com>
Date: lør. 6. feb. 2021 kl. 11:30
Subject: Invoice: Order 914826563
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Dear Miss Erika Ribsskog,

We thank you for the order with norsk-apotek.com online shop!

IF YOU FIND ANY MISTAKE IN YOUR ORDER DETAILS, PLEASE, CONTACT US AS SOON AS POSSIBLE.

ORDER ID: 914826563 (Please save it for future reference)

PAYMENT DETAILS:

Order Date: 2021-02-06 10:30:34
Charge Descriptor:

PRODUCT(S) (PLEASE, CHECK):
[generic female viagra 100mg x 360 (sildenafil citrate) = USD 679.95]

SHIPPING: USD 0.00
DISCOUNT: 0
TOTAL AMOUNT: USD 611.96

SHIPPING ADDRESS (PLEASE, CHECK):

Shipping name: Miss Erika Ribsskog
Address: (Sensurert av johncons-blogg)
City: Bekkestua
State:
Zip: (Sensurert av johncons-blogg)
Country: Norway

SHIPPING METHOD: :  International Unregistered Mail
TRACKING NUMBER: Not available for International Unregistered Mail
CHECK THE STATUS/TRACKING #:http://re-customer.com/

DELIVERY TERMS: 10-21 days AFTER THE DISPATCH


Please, keep in mind that the time of delivery specified here is the estimated delivery time which is true for most cases, but cannot be guaranteed due to the probability of force majeure events described below.

Please, note that our company does not hold responsibility for extended delays due to the customs inspections of international mail.

We do not also hold responsibility for delays in deliveries due to mail disruptions during the Christmas and New Year celebration, natural disasters, strikes and other events which disrupt mailing process being beyond our control.





PLEASE, READ ATTENTIVELY:
It takes 1-2 business days to send the order out.
As your order should come through customs there can be a delay. Please, let us know if you do not receive your order 3 days after the delivery deadline.

Please, note the outbreak of Covid-19 has affected the work of the postal and courier services, hence the delivery terms may be extended.
We appreciate your patience and understanding in this difficult situation.

PLEASE, NOTE THAT YOUR ORDER CAN BE CANCELLED WITHIN 24 HOURS ONLY

CUSTOMER SUPPORT (We speak ENGLISH only):
+1(866)235 0299
+1(718)475 9088
+44(200)222 7084

E-MAIL: contact@re-customer.com
URL: http://re-customer.com/

Kind Regards,
norsk-apotek.com 

Mer om min farfars firma Strømm Trevareindustri

mer om strømm trevareindustri

https://www.nb.no/items/ee29bc30aac6fd51df5df7855bd0b98f?page=769&searchText="strømm%20trevareindustri"

PS.

'Svelvik 1945 - 1995' nevner ikke årstallet 1947, (det tidligste årstallet de nevner er 1958):

svelvikboka

PS 2.

'Svelvik 1945 - 1995' staver også min farfars fornavn feil, (må jeg si).

(For han het Øivind, (og ikke Øyvind).

For å si det sånn).

Det at fabrikken ble utvidet i 1978, stemmer heller ikke, (sånn som jeg husker det).

Min far støpte en betong-havseiler, (en Colin Archer), på 'Jordet til Lersbryggen', (som min farmor sa at min lillesøster Pia og jeg kunne leke på som barn), på den tida.

Så det er mulig at det er det, som folk husker.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det er mulig, at bolighuset, ('Ågot-huset'), ble bygget, i 1961.

Men fabrikken ble bygget, (i lettbetong), på slutten av 60-tallet.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette, (fra Østlands-Posten 10. juli 1968):

mer om når fabrikk ble bygget

https://www.nb.no/items/cdaf720ec5a5f2c3986684ef52c11a07?page=7&searchText="strømm%20trevareindustri"

PS 5.

Her står det om at Philip Eastwood var kontorist, (da han giftet seg, under krigen):

philip eastwood kontorist

PS 6.

Mer om Philip Eastwood, (fra DT/BB 15. februar 1972):

mer om philip eastwood

https://www.nb.no/items/ab6cc27ca8657d8e33abf66d6aef1d3f?page=13&searchText="philip%20eastwood"

Mer fra Facebook

jorunn eastwood facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

jorunn eastwood facebook 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter