Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. september 2020

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:

Noen fjerne slektninger av min mor, tror at min far, er Arne Thormod Thomassen. Men det er feil. Arne Thormod Thomassen, var en kar, som min mor møtte, noen måneder etter at hu rømte fra min far, (Arne Mogan Olsen), og flytta ned, til Larvik/Vestmarka, høsten 1973

Min grandonkel Øivin Ribsskog var visst upopulær som lensmann. (Fra Indre Akershus Blad 8. mars 1949)


https://www.nb.no/items/8f5a48d24fbf1298a62b369a0a021137?page=0&searchText=ribsskog

PS.

Mer om min grandonkel Øivin Ribsskog:


(Samme link som overfor).

PS 2.

Aurskog var visst et nazireir, da min grandonkel ble beordret til å starte som lensmann der, etter frigjøringen:


https://www.nb.no/items/8f5a48d24fbf1298a62b369a0a021137?page=0&searchText=ribsskog

PS 3.

Mer om min grandonkel Øivin/Øyvin/Øyvind/Øivind Ribsskog:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog?familyTreeID=1&rootIndivudalID=1000003#!profile-1000203-info

PS 4.

Min lensmann-grandonkel fikk kritikk i avisa, (fra Indre Akershus Blad 2. november 1948):



https://www.nb.no/items/cf46d1fa79e47adbfd412c58620a19b5?page=0&searchText=ribsskog

PS 5.

Her er mer om dette:


(Samme link som overfor).

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ny faktura fra Happybytes
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 12:22
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@happybytes.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 10:16
Subject: Ny faktura fra Happybytes
To:


Hei,

Vedlagt i denne e-posten finner du din nye mobilfaktura fra Happybytes.

Fakturaen gjelder forbruk i forrige måned og månedsavgift for denne måned. Fakturaspesifikasjon kan du se på side to.

Du kan gå inn på Min Side for å finne blant annet kopi av denne og tidligere fakturaer.

FAKTURASAMMENDRAG:
Fakturanr.: 05243399
Kundenr.: 771275
Beløp: 100.00
Fakturadato: 03-09-2020
Forfallsdato: 17-09-2020
Bankkonto: 15060333596
KID: 30779985052433990
Husk at du kan betale fakturaen med eFaktura eller AvtaleGiro. Aktiver dette i nettbanken i dag og få neste faktura rett i nettbanken. Dersom du har spørsmål til fakturaen anbefaler vi deg å gå inn på happybytes.no/faktura. Der vil du finne noen nyttige svar på vanlige spørsmål.

Har du ytterligere spørsmål til fakturaen kan du kontakte vår kundeservice via chat på happybytes.no eller på epost faktura@happybytes.no

Ha en fin dag

Med vennlig hilsen
Happybytes


05243399_182-485646.pdf
144K

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 12:18
Til: juridisk
Kopi: peppes@peppes.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 11:04
Subject: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00
To:


Velkommen til Peppes Pizza - Sandvika Inforama. Vi har bord til 10 personer som står klart til dere 05.09.2020 kl. 14:00. Tlf. 22225555. Endre: (Sensurert av johncons-blogg)

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
happybytes abonnement
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:41
Til: Lars Jensen
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, (med meg eller andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.

Jeg har bodd mange år, i England, og der skrev de 'Mr. Ribsskog'.

Det blir klamt, når dere skal være så dus/personlige/kameratslige, synes jeg.

Skjerpings!


ons. 2. sep. 2020 kl. 12:10 skrev Lars Jensen :
Hei Erik



Vi har fått simkortet ditt i retur med beskjed om at du ikke har bestilt noe abonnement, stemmer dette ?







Med vennlig hilsen,

Lars Jensen





Leder Kundeoperasjoner / Head of Customer Operations





Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling fra Skargards Badestamp AS
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:33
Til: Katariina Hall
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg ønsker at dere sender om dette, til en overordnet.

(Jeg synes at mailene jeg får fra dere, oser av moralisme og patronisering.

Og det synes jeg ikke, at høver seg, fra folk, som jobber, med kundeservice.

Så dette må jeg klage på).

Vennligst send dette opp, til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker å bli informert om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, (med meg og/eller andre folk).

Skjerpings!


ons. 2. sep. 2020 kl. 13:14 skrev Katariina Hall :
Hei Erik,

Tack för ditt mail och din feedback.

Vi har tagit bort alla dina detaljer och personlig information enligt din begäran. Detta betyder att jag, min överordnade eller någon annan i vårt företag inte kan ta fram dina uppgifter i våra system.
Med andra ord har vi inga uppgifter som helst på den som använde din personliga information.

Vi ber dig vänligen förstå, att vi inte har publicerat eller delat dina personliga uppgifter någonstans, förutom med dig.

Någon har utfört en beställningen med dina personliga uppgifter via vår hemsida.
Du förstår säkert att genom din blogg https://www.blogger.com/profile/02002718394157907698
har du offentligt publicerat dina uppgifter

Utöver detta kan man finna dina uppgifter på tillexempel på Gule Sider https://www.gulesider.no/erik+l%C3%B8venbalk+ribsskog+bekkestua/111441884/person?page=1&query=48621954

Våra interna rutiner är uppdaterade och det behövs ingen ytterligare uppdatering av dem.


Med detta mail anser vi att vi har vidtagit alla åtgärder och ärendet är avslutat. Om du inte är enig med oss ber vi dig vänligen ta detta med Forbrukertilsynet.


Med vennlig hilsen

Katariina Hall
Skargards

Telefon 51 52 30 00
www.skargards.no

Skargards

Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram


Hjelp oss å bli bedre! Hvordan vil du rangere svaret mitt?
Bra    Okey    Ikke bra
{#HS:1232510845-116990#}
On Wed, Aug 26, 2020 at 19:58:51 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

da får du kontakte din overordnede, hvis det er noe, som du ikke finner, på systemet deres.

Så får du kanskje hjelp til dette.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Jeg vil også ha meg frabedt, at dere legger skylden på, at min mail-adresse, ikke er hemmelig.

Da driver dere med ansvars-fraskrivelse og avsporing og moralisering, vil jeg si.

Det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

At ikke alle mail-adresser og denslags, alltid er hemmelige, må dere systemer ta høyde for, må jeg si.

Skjerpings!

Det blir litt som å skrive med de rompe-nissene til Astrid Lindgren, (i Ronja Røverdatter), synes jeg, når dere klarer å prestere å skrive noe sånt tull.

Da er dere ekle, synes jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tor. 23. jul. 2020 kl. 08:32 skrev Katariina Hall :

On Thu, Jul 23, 2020 at 8:31:48 CEST, Katariina Hall wrote:
Hei Erik,

tack för ditt mail och jag hoppas det går bra på svenska.

Dessvärre kan jag inte se ditt tidigare mail eftersom det har tagits bort från vårt system.

Det vi gör när vi får en beställning är att identifiera kunden på ett eller annat sätt innan vi börjar med produktionen av en beställning med en badtunna. Vi är mycket försiktiga med att skicka ut något tills vi vet att det är en "riktig" beställning.

När förskottsbetalning för en beställningen är vald börjar vi inte produktionen förrän vi har registrerat betalningen som mottagen på vårt konto för den. En förskottsfaktura skickas och då har kunden möjlighet att avsluta beställningen.

Då vi har raderat tidigare mail på din begäran med beställningen i ditt namn är också IP-adressen på den användaren raderad.

Det är högst troligt att du har lämnat din emailadress på någon internet sida/online som den person då har använt. Detta är inget som vi kan påverka på.



Med vennlig hilsen

Katariina Hall
Skargards

Telefon 51 52 30 00
www.skargards.no

Skargards

Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram
On Wed, Jul 22, 2020 at 4:53:25 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

fre. 17. jul. 2020 kl. 08:18 skrev Elin Bergenholtz :

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som abonnent - fullfør din registrering
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:26
Til: juridisk
Kopi: post@kondomeriet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: ons. 2. sep. 2020 kl. 18:02
Subject: Velkommen som abonnent - fullfør din registrering
To:


Velkommen til Kondomeriets nyhetsbrev
Hei,

Så hyggelig at du vil abonnere på nyhetsbrevet vårt! Nyhetsbrev er en fin måte å kunne få god informasjon rett i innboksen din. Som abonnent vil du motta spennende lesestoff, nyttige tips, gode tilbud og se spennende nyheter - før alle andre!

For å fullføre registreringen klikker du deg inn her og fyller inn dine data.

Vennlig hilsen,
Kondomeriet AS

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Høstens must-have fra Ella & il! 🍂
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:18
Til: juridisk
Kopi: hello@villoid.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: VILLOID.no
Date: ons. 2. sep. 2020 kl. 18:11
Subject: Høstens must-have fra Ella & il! 🍂
To: Erika Ribsskog


Fri frakt over 799kr



ELLA & IL NEWS ✨

Endelig har nyheter fra Ella & il ankommet nettbutikken! Denne kolleksjonen er fullt av lekre strikkeplagg i den mykeste merinoull. Perfekt nå som det begynner å bli kaldere. Velg mellom flere fine gensere, kjoler, skjørt og bukser som passer like fint til hverdags som til å chille i hjemme. Sjekk ut alle nyhetene på Villoid nå!











1999,-

1599,-

1499,-




2499,-

1799,-

1699,-




1799,-

2499,-

1599,-




1699,-

1699,-

2499,-




2199,-

1699,-

1799,-




Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.


Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Support henvendelse #516843: Hvordan var din opplevelse av vår support?
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:14
Til: juridisk
Kopi: support@uniweb.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Digital Garden AS - Uniweb.no
Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 03:01
Subject: Support henvendelse #516843: Hvordan var din opplevelse av vår support?
To: Eribsskog


##- Vennligst svar over denne linjen -##

Hei!
Du har nylig vært i kontakt med supporten vår og vi vil veldig gjerne vite:

Hvor sannsynlig er det at du anbefaler Uniweb.no til en venn eller kollega?

0 — Helt usannsynlig; 10 — Ekstremt sannsynlig
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og hjelper oss å videreutvikle oss.

På forhånd takk

Vennlig hilsen,
Klaus

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)


https://kokkejaevel.blogg.no/jeg-har-bursdag-men-det-er-du-som-far-gavene.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

Jeg sendte en e-post til Vi Over 60

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Re: Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 02:51
Til: VI OVER 60
Kopi: juridisk , "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, abo@viover60.no
Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, uten fakturadato.

(Se vedlegg).

Dette er en skandale, at dere hele tiden sender meg falske fakturaer.

Jeg har forklart dere kjempemange ganger nå, at det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Og dere spiller visst senile, og glemmer dette, og så sender dere meg en ny faktura igjen, uka/måneden etter.

Nå får dere til helvete se å skjerpe dere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (med meg eller andre borgere).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 09:48
Subject: Re: Re: Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393
To: VI OVER 60
Cc: juridisk , Post (Medietilsynet) , , ,


Hei,

hva skal dette bety?

Det virker som at dere bare har folkeskolen, eller noe.

For dere klarer ikke å gjøre dere noe særlig forstått.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til noen med artium.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. jul. 2020 kl. 13:28 skrev VI OVER 60 :
Hei

Takk for din henvendelse.

Alt er i orden nå.




Ha en fin dag videre !

Med vennlig hilsen
VI OVER 60

Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS



Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE









--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "VI OVER 60"

Dato: 12.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393





Hei,



spør du meg om dette har skjedd tidligere?



Har dere ikke oversikt over hva dere driver med?



Jeg ønsker at dette sendes til en leder.



Og jeg ønsker å få vite hvem det er, som har bestilt denne 'dritten', i

mitt navn.



Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal

få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere, i fremtiden.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





ons. 17. jun. 2020 kl. 13:45 skrev VI OVER 60 :



> Hei

>

> Takk for din henvendelse.

>

> Nå har jeg stoppet abonnementet som stod på din adresse.

>

> Det hørtes veldig rart ut, du har ikke bestilt noe abonnement på Vi Over

> 60?

>

> Er dette noe som har skjedd tidligere?

>

> Abonnementet er stoppet og faktura er kansellert, men kan også eventuelt

> sende det videre til ledelsen for å sperre deg helt dersom dette er noe som

> har skjedd tidligere å.

>

> Hører fra deg og ha en fin dag videre.

>

>

> Med vennlig hilsen

> VI OVER 60

> Lise

>

> *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

>

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "juridisk"

>

> Dato: 15.06.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

>

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

>

>

> Vennligst rydd opp!

>

>

>

> Med hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> ikke

>

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> jeg).

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Allershopping

>

> Date: søn. 31. mai 2020 kl. 21:53

>

> Subject: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393

>

> To:

>

>

>

>

>

> Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

>

> Takk for din bestilling på VI OVER 60

>

>

>

> NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar "ja" på SMS for å bekrefte

>

> din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura

>

> sammen med bladet.

>

>

>

> Ditt ordrenummer: 345393

>

> Ordredato: søn, 05/31/2020 - 22:23

>

>

>

> *Du har bestilt:*

>

> VI OVER 60 - 14 utgaver 549.00 kr

>

> Fakturagebyr 35.00 kr

>

> Subtotal 577.00 kr

>

> Herav MVA 7.00 kr

>

> Totalbeløp 584.00 kr

>

>

>

> Leveringsadresse:

>

> Erika Rompenbalk Ribsskog

>

> (Sensurert av johncons-blogg)

>

> (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

>

>

> Betalerens adresse:

>

> Erika Rompenbalk Ribsskog

>

> (Sensurert av johncons-blogg)

>

> (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

>

>

> Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du

>

> 2-3 uker etter at faktura er betalt.

>

>

>

> Velkommen som leser på VI OVER 60!

>

>

>

> Lik oss på Facebook

>

> viover60.no

>

> Abonnementsvilkår | Kundeservice

>

>

>

> VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no - eid av Aller Media AS, org.

>

> nr. 910 119 877 MVA.

>


IMG_20200903_0001 paint.jpg
590K

PS.

Her er vedlegget:

Jeg fikk et brev fra Vi Over 60

Bloggarkiv