Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 19:26

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, post@kghav.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Luxplus.no <kundeservice@luxplus.no>

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. 23:28

Subject: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

To: Erika Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



##- Please type your reply above this line -##

Hei Erika - Takk for at du kontakter oss!


Din henvendelse er mottatt og vil så raskt som mulig bli behandlet av vår kundeservice.

Du kan besvare denne e-posten, hvis du ønsker å tilføye noe mer i din henvendelse.


Med vennlig hilsen

Luxplus.no kundeservice

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ekhm...25% OFF everything - we mean it!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 19:18

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: support@displate.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Displate <noreply@displate.com>

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. 22:08

Subject: Ekhm...25% OFF everything - we mean it!

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



25% OFF

Erika, get yourself 100% of the quality for 75% of the price!

Everything you grab is 25% OFF

No backsies!

Get the goodies

Offer ends on THURSDAY

Trending Now

The Hive Club Honey [Trending Design Image]

The Hive Club Honey


Hunter  [Trending Design Image]

Hunter


Concept Cyberpunk City  [Trending Design Image]

Concept Cyberpunk


Pastel Akihabara  [Trending Design Image]

Pastel Akihabara


Browse More

CONNECT WITH US


F

I

T

P

Copyright © 2020 DISPLATE.COM

GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland


If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly


Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Ticket [2324] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355394

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 19:11

Til: KK kundeservice <abo.kk@aller.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, post@aller.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no

Hei,


i min forrige mail, så ber jeg dere, om å sende dette, til en overordnet.


Jeg kan ikke se at dere har gjort dette.


Og det pisset dere skriver om bankkort, osv.


Det er jo som at dere er verre, enn noen tatere.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS. 


Jeg ønsker fortsatt å bli informert om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!



tir. 3. nov. 2020 kl. 18:54 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei Erik




Ser ut fra bestillingen at det er noen som harselerer med deg, da du har blitt registrert med det lite kreative og usmakelige prompefjert. Tok en titt i mailhistorikken med oss, og ser at det har skjedd tidligere med Vi Over 60 også, slik du nevnte. 




I følge systemet har bestillingene blitt gjort på internett. For at bestilling skal bli gjennomført trenger bestiller ditt bankkort. Kan det derfor hende at noen er i besittelse av et bank-/kredittkort som står på deg? En mulig løsning for at de som bestiller for deg ikke skal ha mulighet til dette, kan være å kansellere kredittkort og bestille nytt. Banker gjør dette gratis.




Hvis det allikevel fortsetter ville jeg anmeldt saken til politiet, med henvisning til straffeloven § 202.




Sender saken videre til fagansvarlig, slik at vi også får hans perspektiv på saken, eventuelt om han har alternative forslag til løsning.




Hilsen


Eirik


  




  KK kundeservice




  Telefon: 21 89 77 85


  abo.kk@aller.no


   www.aller.no






 


  




  Aller Media ansvarlig utgiver av:


  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24


<eribsskog@gmail.com>


November 3rd, 2020 04:53


Hei,


jeg har tidligere fått mange lignende mailer, fra Vi Over 60, som også er eiet, av Allergruppen.


(Og også fra Dagbladet.


Som vel også er eiet av Allergruppen).


Og da har jeg bedt om, at administrerende direktør, skal svare.


For de har hatt så dårlig kundeservice.


Så jeg må be om noe lignende her og.


Om du/dere kan sende om dette til en overordnet, av noe slag.


For dette blir bare tull og tøys, synes jeg.


Jeg har mange sære danske slektninger, og jeg vet at Allers er danskeiet.


Så det kan kanskje være noe med det å gjøre.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:13 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei




Vi kan ikke se at du har noe abonnement registrert hos oss.


Du kan melde deg av nyhetsbrev ved å se nederst i mailene du får fra oss, der skal det stå at du kan melde deg av.




  




  KK kundeservice




  Telefon: 21 89 77 85


  abo.kk@aller.no


   www.aller.no






 


  




  Aller Media ansvarlig utgiver av:


  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24


<eribsskog@gmail.com>


October 4th, 2020 10:31


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 09:25

Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355394

To: <eribsskog+missRibsskog@gmail.com>




Hei Frk Erik, takk for din bestilling!

NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.


Ditt ordrenummer: 355394

Ordredato: man, 09/07/2020 - 10:00


KK - Helt år (26 utgaver) 979.00 kr

Fakturagebyr 39.00 kr

Subtotal 814.40 kr

Herav MVA 203.60 kr

Totalbeløp 1,018.00 kr

Leveringsadresse:

Frk Erik Prompepromp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Betalerens adresse:

Frk Erik Prompepromp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.


Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.


Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til abo.felles@aller.no.



Lik oss på Facebook

Følg oss på Twitter

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.

http://www.allershopping.no/vilkar


Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.

http://www.allershopping.no/kundeservice


Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Tomorrow

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 19:01

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter Global Network <info@blacklivesmatter.com>

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. 18:21

Subject: re: Tomorrow

To: <eribsskog+supergay@gmail.com>





Friend,


Today is the day.


Today, over 100 million people across the country will have their say in their future.


Today, we can declare to our government that Black Lives Matter. We can begin work towards a system that values Black lives and rejects white supremacy, bigotry, and hatred. We can choose to honor our ancestors who fought, bled, and died for the rights that we hold.


We can vote.


So, please, reach out to your friends and family. There is someone you know who may not vote if they don't hear from you. Use our voter portal to help them make a plan to vote today.


I'M VOTING


In love and solidarity,


Black Lives Matter Global Network


P.S. It’s unlikely, but if you or anyone you know has trouble casting their vote, call 866-OUR-VOTE for help or, for Spanish speakers, 888-VE-Y-VOTA. Lawyers are standing by.


----------Forwarded Message----------

From: Black Lives Matter Global Network

Sent: November 2nd, 2020

Subject line: Tomorrow


Friend,


Tomorrow is a day that will collectively impact our futures: Election Day 2020.


To put it simply, not a single one of us can afford to sit out this election. There is just too much at stake. We vote because the Black Vote needs to be more than a debate talking point -- we deserve laws and policies that empower our communities.


If you believe Black Lives Matter, then you must vote. If you haven't yet (or you know someone who hasn't), please use our voter portal to make your plan to vote tomorrow.


I'M READY TO VOTE


Our Ancestors put their blood, sweat, and tears into fighting for the right to vote. They understood how important it was for Black Americans across the country to have a voice in our democracy.


This year, we lost Congressman John Lewis, a civil rights giant and voting rights champion. John Lewis was one of those people that put his life on the line for our right to vote. By casting our ballots, we not only honor him and what he dedicated his life to, but we honor ourselves and our presence in this country.


Black liberation is in our hands, and it's vested in who we elect to represent us. The Black vote means something important, and we need to utilize our power to ensure that we vote for policies and representation that push our communities forward. Black Votes Matter because Black Lives Matter. Period.


Nearly 87 million Americans have already voted in this election. If you're one of them, we need you to check in with your community and make sure they vote too. If you haven't, we're here to help.


Use our voter portal to make your own plan to vote or to help your cousin, your sister, your neighbor, or your group text to make a plan.


MAKE A PLAN TO VOTE


If you run into issues voting, please call the voter protection hotline at 866-OUR-VOTE or for Spanish speakers 888-VE-Y-VOTA.


Power to the people. Power to the polls.


In love and solidarity,


Black Lives Matter Global Network


DONATE









Black Lives Matter Global Network


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Henvendelse om svar på "Forespørsel om fiber"

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 18:54

Til: Bente Engebråthen <bente.engebrathen@vifiber.no>

Kopi: torestrommen.berntsen@lyse.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abuse@telia.com

Hei,


jeg synes dere virker litt tafatte, når dere skriver, at vanskelig å forhindre dette.


Da har dere en dårlig innstilling, (må man vel si).


Det må da gå an å finne en løsning, som er mer 'troll-sikker'.


Så det må jeg klage på.


(Det klarer andre firma.


Må man vel si).


Det er også sånn, at jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert angående, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.


Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette, (siden at jeg ikke er fornøyd med dette svaret).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 15:58 skrev Bente Engebråthen <bente.engebrathen@vifiber.no>:

Hei,


Viken Fiber har i dag mottatt kopi av din epost til juridisk@datatilsynet.no, sendt 27. oktober 2020. I eposten fremgår det at du har mottatt en tilbakemelding fra Viken Fiber på en forespørsel om fiber som du hevder å ikke ha sendt oss.


Du mener at du er utsatt for identitetstyveri og ber Datatilsynet om å rydde opp.


 


For å hjelpe Datatilsynet og de andre som sto på kopi i mailen fra deg, kan vi kan bekrefte at Viken Fiber 27. september 2020 mottok en forespørsel om fiber, registrert via vår webside, hvor ditt navn, adresse, mobilnummer og epostadresse ble meldt inn som kontaktopplysninger. Ut fra denne henvendelsen sjekket vi tilgang på fiber for forespurt adresse, og sendte et svar til oppgitt epostadresse (din) samme dag. Det er dette svaret du da har reagert på og vedlagt i din epost til Datatilsynet.


 


Vi har nå slettet interessemeldingen med dine kontaktopplysninger fra våre systemer, så du vil ikke motta ytterligere henvendelser fra oss.


 


Det er dessverre vanskelig å forhindre at noen utnytter slike uforpliktende interesseskjemaer til å lage falske meldinger, men det er heldigvis ikke vanlig at det gjøres, ei heller vanskelig å rydde opp i når det oppdages.


 


Dersom du har vært utsatt for ID-tyveri, er det anbefalt å alltid melde slikt til politiet. Det kan kanskje også være en idé å opprett en ny epostadresse for å forhindre videre misbruk av den du har nå.


 


Til orientering er kopi av originalmeldingen din til Datatilsynet limt inn nederst i denne eposten.

Alle som sto på kopi i din epost av 27. september er også satt på blindkopi i denne eposten, slik at de er informert om vår aksjon i saken.


 


 


 


Vennlig hilsen


 


Bente Engebråthen


personvernrådgiver


Viken Fiber AS


 


Kundeservice: 21 45 45 00


www.vikenfiber.no




 


 


Nedenfor følger kopi av epost fra eribsskog@gmail.com, sendt til diverse mottakere 27. okt:


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Viken Fiber - Altibox <noreply@vikenfiber.no>

Date: tir. 29. sep. 2020 kl. 20:49

Subject: Forespørsel om fiber

To: <eribsskog@gmail.com>


 






Åpne i nettleser


 







 


Tilbakemelding på forespørsel om fiber


Vi kan dessverre ikke levere fiber og tjenester til din adresse på nåværende tidspunkt. Din forespørsel om fiber vil benyttes i videre planlegging av vår fiberutbygging.


Takk for at du meldte interesse.


Vennlig hilsen Viken Fiber


 




Eventuelle svar fra deg kan dessverre ikke mottas på denne mailadressen.



vikenfiber.no | Avregistrering











 


 


 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ditt abonnement er avsluttet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 18:44

Til: Altibox_VikenFibernett <noreply@vikenfiber.no>

Kopi: torestrommen.berntsen@lyse.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abuse@telia.com

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 15:36 skrev Altibox_VikenFibernett <noreply@vikenfiber.no>:

Du har valgt å si opp abonnementet på N/A for e-postadressen eribsskog@gmail.com

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 18:31

Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>

Hei,


nå svarer dere på en mail, som er noe med Qliro, (og ikke noe med Klarna).


Så her blander dere fælt.


Dere er like ille begge to, (både Klarna og Qliro), synes jeg.


Så det var kanskje derfor jeg sendte en kopi til dere.


Ingen av dere klarer å kommunisere skriftlig, (man må ringe på en skurrete mobil-linje, og hviske om noe, som man ikke da får noe referat om, sånn at man ikke kan dokumentere hva som har blitt sagt).


(Og dere sender meg begge rundt, som en kasteball, (dere nekter å eskalere).


For å si det sånn).


Så dette må jeg klage på.


Dere blander også sikkerhetsavdeling og kundeservice-avdeling, (hos Klarna), virker det som.


Jeg har bedt om å få svar, fra deres russiske direktør, om disse sakene.


Men det kan jeg ikke se at jeg har fått.


Så dere får sende det til vedkommende direktør.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 14:13 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hej!


Tack för ditt mail!


Ifall du misstänker identitetstyveri på ett köp från Klarna hänvisar vi dig att du ringer vår kundtjänst, så kommer vi självklart hjälpa dig vidare. Vi på säkerhetsavdelningen har öppet klockan 09.00-17.00 Måndag-Fredag, och telefonnumret är (+47) 21 01 89 91 till vår kundtjänst.


Ha en fortsatt fin dag!


Med vennlig hilsen


Ida

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Tue, 3 Nov at 2:04 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette har jeg svart på tidligere.


Jeg skjønner ikke hva vitsen skal være, med å sende mailer to ganger.


Jeg andre ting å gjøre enn å svare på samme mailer flere ganger.


Jeg har også i mellomtiden skrevet til en Mari-Kristin hos Qliro om dette.


Og det jeg skrev til din sjef og Mari-Kristin, var at jeg ønsker at dette blir sendt, til Qliro konsern.


Siden at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, mellom CDON og Qlicro Pay, som begge er eiet, av Qliro konsern.


Så det må jeg klage på.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 14:16 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (921807) har blitt oppdatert.

Cathrine CDON (CDON)

7. okt. 2020, 14:16 CEST

Hei 


Jeg har sendt din henvendelse videre til min leder som sendte deg følgende mail 05/10 uten å ha fått noe svar på den


From: Milton Gunn

Sent: Monday, 5 October 2020 11:38

To: 'eribsskog@gmail.com' <eribsskog@gmail.com>

Subject: Gällande ditt pågående ärende med vår kundservice


Hej Erik,


Jag hoppas att det är OK att jag svarar dig på svenska, säg till annars så ser jag till att vi får mitt mail översatt.


Jag heter Milton och är Cathrines närmaste chef, hon har skickat ditt senaste meddelande till mig. Låt mig inledningsvis beklaga att du blivit utsatt för ett fakturabedrägeri på vår hemsida. Som du redan verkat ha fått erfara blir nätbedrägerier allt vanligare, både från bedragare och ”trolls” som du beskriver. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra säkerheten på vår hemsida och där är vår fakturapartner Qliro drivande i säkerhetsfrågan. Om du vill kan jag be Qliro ta kontakt med dig för att förklara mer om hur vi arbetar med säkerhet kring nätbedrägerier.


Till att börja med vill jag bekräfta att fakturan för den beställningen som lades har strukits nu, så den behöver du inte oroa dig för mer.


Gällande informationen får vi som företag inte dela med oss av information om en annan person till dig, särskilt när det rör sig om brott vilket det gör i detta fallet. Vi delar endast denna information med Polisen och det gör vi så fort du polisanmält händelsen och polisen hör av sig till oss. Jag förstår att det är ett frustrerande besked och jag förstår dig helt och hållet, men samtidigt är jag mån om att vi som bolag följer de regler som GDPR innebär och då måste vi tyvärr säga nej till dig i frågan om att ge ut uppgifter om personen som utsatt dig för detta. Om du polisanmält händelsen kommer polisen höra av sig till oss och sen kommer vi efter bästa förmåga hjälpa dem att få fast bedragaren/trollet.  


Det är helt normalt att ha många frågor i ett sånt här fall, så tveka inte på att höra av dig om det är något du undrar över så ska jag se till att du får ett svar så snabbt som möjligt.


Jag hoppas att du får en bra vecka trots det som hänt.


Milton Gunn  | Customer Service Coordinator


+46 70 080 79 37 | milton.gunn@cdon.com



CDON AB

www.cdon.com



Med vennlig hilsen

Cathrine

When a great deal means a great deal!

Erik Løvenbalk Ribsskog

7. okt. 2020, 13:58 CEST

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 "Andre spørsmål"


Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura/purring fra 24. september, (se vedlegg).


Jeg gjentar at dette ikke er noe jeg har bestilt.


Det er noen jævler/troll/pøbler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Dette har jeg også sendt til dere, (og deres samarbeidspartner CDON), om tidligere.


Det er heller ikke riktig, at dette er snakk om, en uavhentet forsendelse, (som det står på deres faktura/purring).


Jeg sendte pakken tilbake selv, og skrev på den: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.


Så her får dere kjøpe dere briller.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: søn. 30. aug. 2020 kl. 23:46

Subject: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: <customerservice@cdon.com>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>



Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.


(Se vedlegg).


Dette er ikke noe jeg har bestilt.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


(Jeg sender all dritten i retur.


Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50

Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <customerservice@cdon.com>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <customerservice@cdon.com>

Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24

Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vedlegg

IMG_20201007_0001 paint.jpg

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.


Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 921807)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 18:14

Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com

Hei,


nå har jeg mange ganger bedt dere, om å sende dette, til Qliro konsern.


Men dere nekter å gjøre dette.


Så jeg må si at dere har noen fæle nykker.


Dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 11:24 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

Hei Erik, 


Jeg har besvart din henvendelse med fullstendig informasjon i case #835730 i går klokken 17:39. Jeg henviser deg til den e-posten for opplysninger relatert til din sak. 


Vi kan dessverre ikke hjelpe deg videre før du forholder deg til de retnignslinjene vi har lagt til grunn. Videre kommunikasjon må skje per telefon 800 25 055. Du er velkommen til å be om å få snakke med meg, Katrine, når du ringer. 


Ha en god dag. 

Med vennlig hilsen,

Katrine

Kundeservice

QLIRO


Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

Bra, jeg er fornøyd


Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 16:19

Til: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>

Kopi: Postmottak <postmottak@arkivverket.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>

Hei,


når det gjelder inhabilitet, så må jeg si, at også Harlem er inhabile.


Min yngre halvbror Axel sin stemor Mette Holter var bestevenninne/klassekamerat med Gro Harlem Brundtland, under oppveksten.


(Fortalte hu meg, en gang, mens jeg leide et rom, av henne, og Axel sin far Arne Thomassen, på Furuset/Høybråten, studieåret 1990/91).


Så dette må jeg klage på.


Vennligst send dette til noen som er uhildra, (heter det vel), til en forrandring.


Jeg så også, at Odd Nerdrum sin sønn, ble intervjuet, i Nettavisen, i dag.


Og han sier at alle byråkrater, er i underklassen, og mangler dannelse.


Og det lurer jeg på om han har litt rett i.


Jeg har sendt Sivilombudsmannen mange titalls klager, de siste 10-15 årene.


Og dere har aldri gitt meg medhold, i en eneste klage.


Og det kan kanskje være, (som Nerdrum sa, i den nevnte artikkelen), at dere hos Sivilombudsmannen, er noe slags berme, som driver og rotter dere sammen, og denslags.


Så det må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Selv om deres Nyhus ikke er i slekt, med de andre Nyhus-folka.


Så har jeg fått Nyhus litt i vrangstrupen etter at han Nyhus i PFU var så kvalm mot meg, en gang jeg ringte, fra England.


Og Nyhus er vel ikke et av de eldste/fineste norske navnene, som vi har.


Det er noen som skryter av et nytt hus, (er det ikke det).


Da er det vel kanskje et typisk 'tater-navn', (som Ødegård/Ødegaard for eksempel), lurer jeg.


(Det husker jeg at vi lærte om, på Svelvik ungdomsskole, var det vel.


At de som het Ødegård, det var ofte tatere, (og denslags), som hadde tatt over ødegårdene.


Etter at de norske, hadde stuet seg sammen, på de beste gårdene, etter svartedauen.


Noe sånt).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tir. 3. nov. 2020 kl. 09:59 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>:




Vår ref 2020/2837


Vennlig hilsen

Erlend Kragh Nyhus | rådgiver

e-post: postmottak@sivilombudsmannen.no


PS.

Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

ebrev sivilombudsmannen

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med Bi...

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:55

Til: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, post@kghav.com

Hei,


i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker, å få svar, fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at det har skjedd.


Så det må jeg klage på.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen.


Jeg ønsker også noen sparket der, for at dere kaller meg 'Erika', i hver bidige mail.


Helvetes tullinger).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 08:55 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Hei Erika


Din henvendelse om "Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med Bi..." er nå blitt besvart. For å tilføye ytterligere kommentarer, skal du bare svare i retur på denne e-posten.


Mia (Luxplus)


Nov 3, 2020, 8:55 GMT+1


Hei Erik


Jeg kan ikke se at vi har sendt deg noen nye mailer.

Det er ingen som har lagt inn en bestilling med dine opplysninger, og du har på ingen måte blitt utsatt for identitetstyveri via vår hjemmeside luxplus.no.


Vi kommer ikke til å besvare flere mailer fra deg om denne saken. Du er dog alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du lurer på noe annet, så fremt det er i en ordentlig tone.


Ønsker deg en fin dag.


Med vennlig hilsen,



Mia


Erika Løvenbalk Ribsskog


Nov 3, 2020, 2:21 GMT+1


This is a follow-up to your previous request #589058 "Klage/Fwd: Takk for din hen..."


Hei,


nå får dere faen meg slutte å kalle meg Erika, dere frekke fisler.


I svarte helvete, må jeg si da.


Jeg ønsker å heller få svar, fra en overordnet, hos dere.


(Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg fortalte dere, i en mail, fra 7. oktober, at jeg ønsket, at dere skulle slutte, å kalle meg Erika, (i deres mailer).


Men dette har dere ikke sluttet med.


Det er mulig, at dere synes, at det er morsomt, å ha et slags nerde-system, som demaskulerer kundene/borgerne.


Men det synes ikke jeg er noe morsomt.


Så nå får dere se å ta dere sammen, (og heller svar mailene på en annen måte, uten å kalle folk jentenavn).


Skjerpings!


ons. 7. okt. 2020 kl. 15:18 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:


Med vennlig hilsen

Luxplus.no kundeservice

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud! Spar opptil 480 kroner

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:46

Til: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


nå får du slutte med det tullet ditt.


Jeg har sagt at jeg vil ikke ha hundre saksbehandlere.


Du får heller la hu direktør-dama svare.


Istedet for at jeg må bruke all min tid på å svare dere vanlige medarbeiderne, hos Bonnier.


Dere burde faktisk ikke hatt noe firma, mener jeg.


Når dere er så dårlige organiserte, og har så dårlige rutiner.


Dette er jo som verdens største svenskevits.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Det blir som noe 'over-kameratslig'/'kjempe-dus'/klamt, synes jeg.


Hva er galt med bare: 'Hei'?


(Dette har jeg vel også forklart om tidligere.


Så dette blir trakassering, mener jeg).


Skjerpings!



tir. 3. nov. 2020 kl. 08:45 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:

Hej Erik,


Takk for din henvendelse.  Du har benyttet deg av din rett til - i henhold til Artikkel 21 i personvernreglerne - å motsette deg behandlingen av dine personlige opplysninger for direkte markedsføring fra Bonnier Publications, og vi vil selvsagt sørge for å behandle forespørselen så raskt som mulig.


 


I forbindelse med opplysningskampanjen om vår tilpassede persondatapolitikk har vi fått en del henvendelser, som vi behandler i den rekkefølge, de er mottatt. Vi vil derfor i henhold til retningslinjene i personvernreglernes Artikkel 12 stk 3 informere om at grunnet stor pågang av henvendelser kan det ta inntil 30 dager fra d.d. å behandle.


 


Hvis du har ytterligere spørsmål i denne sammenheng er du velkommen til å kontakte oss på: personvernpolitikk@bonnier.no 




Med vänliga hälsningar


Jacob Holgersson


Customer Service Coordinator 









Den tis 3 nov. 2020 kl 04:39 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 06:08

Subject: Månedens spesialtilbud! Spar opptil 480 kroner

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






Månedens spesialtilbud!


Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 480 kroner på månedens spesialtilbud!



I resten av oktober kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:

Profesjonell håndverkerjakke

Craft bodywear

VR-briller

Hodetelefoner


Tilbudet gjelder til og med 31. oktober, så lenge lageret rekker.


KJØP MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER




Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



Profesjonell håndverkerjakke


SPESIALTILBUD 119 kr


Ordinærpris 599 kr


Spar 80%


KJØP HER




Craft bodywear


SPESIALTILBUD 219 kr


Ordinærpris 750 kr


Spar 70%


KJØP HER





VR-briller


SPESIALTILBUD 89 kr


Ordinærpris 199 kr


Spar 55%


KJØP HER




Hodetelefoner


SPESIALTILBUD 119 kr


Ordinærpris 299 kr


Spar 60%


KJØP HER




KJØP MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER




Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




8. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:33

Til: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, abuse@telia.com

Hei,


nå har jeg sett det navnet ditt mange ganger før, på Bonnier sine mailer.


Og hver gang så forklarer jeg, at det er ei svensk direktør-dame, ved navn Josefin Reinhard, som ser på dette.


(Etter at deres norske firma Bladkongen, nektet å svare på mine mailer, i hele våres.


Mens de sendte meg masse ukeblader.


Og det er bare toppen av isfjellet).


Så jeg foreslår at du heller lar henne rydde opp, istedet for å sende masse merkelige mailer.


For hvis jeg skal svare hver eneste idiot, hos Bonnier, så blir det som noe slags terror/straffe-arbeid for meg.


Jeg tror jeg nå har sendt dere bortimot hundre mailer.


Uten å noen gang hatt noe ønske å ha noe med dere å gjøre.


(Jeg ønsker å vite navnet på de trollene, som bestiller dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen).


Så du får heller roe ned primadonna-nykkene dine og la hu 'direktør-fitta' svare.


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 08:44 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:

Hej Erik,


Takk for din henvendelse.  Du har benyttet deg av din rett til - i henhold til Artikkel 21 i personvernreglerne - å motsette deg behandlingen av dine personlige opplysninger for direkte markedsføring fra Bonnier Publications, og vi vil selvsagt sørge for å behandle forespørselen så raskt som mulig.


 


I forbindelse med opplysningskampanjen om vår tilpassede persondatapolitikk har vi fått en del henvendelser, som vi behandler i den rekkefølge, de er mottatt. Vi vil derfor i henhold til retningslinjene i personvernreglernes Artikkel 12 stk 3 informere om at grunnet stor pågang av henvendelser kan det ta inntil 30 dager fra d.d. å behandle.


 


Hvis du har ytterligere spørsmål i denne sammenheng er du velkommen til å kontakte oss på: personvernpolitikk@bonnier.no 




Med vänliga hälsningar


Jacob Holgersson


Customer Service Coordinator 









Den tis 3 nov. 2020 kl 01:43 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 11:19

Subject: SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






SISTE SJANSE:

Ytterligere 15% rabatt på hele sortimentet


 

Som abonnent har du alltid tilgang til lave fordelspriser i fordelsbutikken MoreShop og vi gir deg ekstra stor rabatt:

 

Hvis du handler for mer enn kr 399, trekker vi 15% ekstra av kjøpet ditt!

 

Rabatten trekkes automatisk fra når du legger varer til en verdi av kr. 399 eller mer i kurven.

 

Tilbudet gjelder til og med 7. oktober 2020.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



Spar ytterligere 15% på alt





Se et utvalg av varene her




Nordic trådløs

høyttaler


MEDLEMSPRIS 279 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 49%


Kjøp her





Kompakt plansliper fra Tech-Pro


MEDLEMSPRIS 269 kr


Ordinærpris 499 kr


Spar 46%


KJØP HER




Usb-minne med automatisk sikkerhetskopiering (128 GB)


MEDLEMSPRIS 269 kr


Ordinærpris 399 kr


Spar 33%


KJØP HER




Active Fit

tights


MEDLEMSPRIS 149 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 73%


Kjøp her





Digital blodtrykksmåler


MEDLEMSPRIS 249 kr


Ordinærpris 349 kr


Spar 29%


KJØP HER




Santoku knivsett


MEDLEMSPRIS 229 kr


Ordinærpris 349 kr


Spar 34%


KJØP HER




Boligpakke



MEDLEMSPRIS 299 kr.


Ordinærpris 1349 kr.


Spar 78%


Kjøp her





Actionkamera



MEDLEMSPRIS 239 kr.


Ordinærpris 599 kr.


Spar 60%


Kjøp her




Vanntett ryggsekk

fra Outpack


MEDLEMSPRIS 229 kr.


Ordinærpris 299 kr.


Spar 23%


Kjøp her




Se alle produktene NÅ





Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




7. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: 📢 Black friday i hele november!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:21

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: "Stayclassy.no" <kundeservice@stayclassy.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Stayclassy.no <ikkesvar@stayclassy.no>

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. 08:12

Subject: 📢 Black friday i hele november!

To: <eribsskog@gmail.com>





Dersom du ikke ser bilder, vennligst klikk her







kundeservice@stayclassy.no | +47 23 96 76 25




Stasjonsveien 21, 1550 Hølen, Norge | © 2019 Stayclassy AS




Personvern | Kjøpsvilkår


Denne e-posten ble sendt til eribsskog@gmail.com fordi du har bedt om å motta nyhetsbrev fra oss.

Meld av nyhetsbrev


Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [PACS-10525063] Playasia Order 44493371

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:14

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>, cs@play-asia.com, kathleen.mateo@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. 05:10

Subject: [PACS-10525063] Playasia Order 44493371

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



Dear Erik,


My apologies for the messages that are being sent out, they are newsletters

that were signed up for when the profile was also created.


I have already turned them off, and no other emails will be sent out. The

profile was already deleted as well.


Please let me know how else I could help.


Best regards,


Maria Kathleen Mateo

Playasia Customer Service

Email: cs@play-asia.com

Telephone: +85231450013

__________________________________________________________

Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com

For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com


Follow us on social:

FB: www.facebook.com/playasia

TW: www.twitter.com/playasia

IG: www.instagram.com/playasia


Was this e-mail helpful?

https://www.play-asia.com/41/7469l6v-773d2nz

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Please confirm your HobbyLink Japan account

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 14:59

Til: HobbyLink Japan <support@hlj.com>

Hi,


I also want to know the name of the troll who has ordered this in my name.


And I also want to know better routines that you're going to start with, so to avoid that this problem happens again.


So if you could escalate this to a superior.


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 04:11 skrev HobbyLink Japan <support@hlj.com>:

##- Please type your reply above this line -##

Michael Kampos (HobbyLink Japan)


Nov 3, 2020, 12:11 GMT+9


Hi there,


Thanks for writing.


I have deleted the account associated with eribssko.g@gmail.com


There have been no orders placed on this account.


Thank you for writing.


Best regards,


Michael Kampos

Customer Service

HobbyLink Japan

www.hlj.com


Erik Ribsskog


Nov 3, 2020, 11:11 GMT+9


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).


---------- Forwarded message ---------

Fra: HobbyLink Japan <support@hlj.com>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 19:41

Subject: Please confirm your HobbyLink Japan account

To: Psykotiske Erik Ribsskog <eribssko.g@gmail.com>


Manage Your Account (https://www.hlj.com/customer/account/)

Frequently Asked Questions (FAQ)

Contact us

Our policies

-------------------------------


Psykotiske Erik Ribsskog,


You must confirm your eribssko.g@gmail.com email before you can sign in (link is only valid once):


Confirm your account (Sensurert av johncons-blogg)

This email is a service from HobbyLink Japan.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Anmodning om å slette dialog fra bloggen din

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 14:44

Til: Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, parquesreunidos.com@grpr.com, development@grpr.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


nå får dere roe ned egget, som de sier.


Dette er det latterligste jeg noen gang har hørt.


Personvern gjelder for mennesker, og ikke for firmaer/organisasjoner.


Dere får heller ta dere sammen, og finne navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.


Jeg ønsker også å heller få svar fra administrerende direktør om dette, (og ikke fra en 'klovn', i markedsføringsavdelingen).


Drifts-avdelingen er nok den riktige avdelingen for dette.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. des. 2020 kl. 14:23 skrev Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>:

Hei


Undertegnede er gjort oppmerksom på at du har publisert maildialogen du har hatt med oss tidligere i sommer.


 


Vi anser saken for avsluttet fra våres side og vi forventer også at du sletter all dialog du har hatt med oss fra din blogg.


Ingen i Tusenfryd har på noe tidspunkt blitt informert om eller akseptert at dette ble publisert i din blogg.


I henhold til personvernforordningen artikkel 17 forventer vi at du sletter dette umiddelbart – og senest innen tirsdag 10. november.


 



 


Med frydefull hilsen / With best regards


Erik Røhne Andersen


Markedssjef/Marketing Manager


erik@tusenfryd.no


 




 


TusenFryd AS, Fryds vei 25, N-1407 Vinterbro


Sentralbord/switchboard: +47 64976497

Dir.: +47 64 97 64 04 Mobil/cell.: +47 92 26 77 88


www.tusenfryd.no


 


  Følg oss på Facebook! www.facebook.com/tusenfryd

Min tidligere klassekamerat Sigmund Landaas, (fra Sande videregående), har visst planer om å bygget et badeanlegg, i Svelvik

bygge badeanlegg

https://www.svelviksposten.no/tror-nye-gigantplaner-for-svelvik-vil-trekke-folk-fra-fjern-og-nar-et-ordentlig-loft/s/5-74-100785

PS.

På 70/80-tallet, (og muligens også seinere), så lå det, en søppelfylling, på Bokerøya, (en liten halvøy som stikker ut fra Grunnane, hvor Sigmund Landaas driver og bygger både det ene og det andre).

Så det er kanskje derfor, at den stranda, (Knemstranda), ikke har vært så populær, i det siste.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

På 70/80-tallet, så var det ikke så vanlig, å gå, (eller sykle), fra Berger til Svelvik.

(Sånn som jeg husker det).

Men en gang, på begynnelsen av 80-tallet.

(Mens jeg gikk på Berger skole).

Så var jeg, i hagen til min farmor Ågot, og spilte fotball, (jeg pleide vel å sparke ballen i murveggen osv., (min farmor hadde en veranda, (og kjeller), som var laget i betong/mur)).

(Jeg var på Roksvollshøgda/Sand hver dag etter skolen, (på den tida).

For å jobbe for min farfar, far og onkel sin trevarefabrikk, og spise middag hos min farmor.

Siden at min mor bodde i Larvik, nesten ti mil unna.

For å si det sånn).

Og så kom 'plutselig' min klassekamerat Rune Bingen forbi, på sykkel.

Og vi kjente begge igjen hverandre.

(For min farmors hus lå ganske nærme riksveien, (som det het da).

For å si det sånn).

Og Rune Bingen lurte på om jeg skulle bli med til søppelfyllinga, på Bokerøya.

For Rune Bingen hadde elektronikk som hobby.

Og han pleide å finne gamle komfyrer osv., på Bokerøya.

Som han rappa brytere fra, osv.

(For å si det sånn).

Og jeg var jo i den alderen, at jeg ofte kjeda meg.

Så jeg ble med på det.

(For på 80-tallet, så fantes ikke internett, blant annet.

For å si det sånn).

Rune Bingen mente at jeg kunne sitte bakpå sykkelen hans.

(Jeg fikk ikke ny sykkel, (av min far), da min Apache-sykkel, (som jeg fikk av min morfar Johannes Ribsskog våren 1978), ble stjålet.

Av en eller annen grunn).

Og det virka kanskje litt rart, (å sitte bakpå sykkelen til Rune Bingen).

Men det var vel sånn, som klassekamerater kunne gjøre, (å sitte to på en sykkel), på den tida.

(Noe sånt).

Og Rune Bingen fant mye rart, (som brytere osv.), på den søppelfyllinga.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det var vel forresten sånn, at Sigmund Landaas og jeg, bare gikk i samme klasse, det andre året, på handel og kontor.

(Økonomi-linje-året).

Og da gikk Sigmund i regnskaps-delen av klassen.

Og jeg gikk i markedsførings-delen av klassen.

Klassen var vel bare delt, i tre dobbel-timer, hver uke.

Men det var sånn, at i disse dobbelt-timene, så jobba vi som hadde markedsføring, mye i 'to-spann'.

Og derfor så ble vel klassen mer eller mindre delt, i to grupper, (som kanskje ikke snakka så mye med hverandre).

(Noe sånt).

Så jeg ble ikke så godt kjent med Sigund Landaas.

Selv om vi gikk i samme klasse, et år.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Når jeg tenker på det.

Så gikk muligens Sigmund og jeg, i samme klasse, grunnkurs-året og, (på handel og kontor).

For jeg husker noe fra en klassefest, hos min klassekamerat Lene Andersen, (fra Berger skole, Svelvik ungdomsskole og Sande videregående), på Berger.

Sigmund spurte meg, om det kunne være riktig, at jeg fikk fem i snitt, (som jeg mente).

For jeg hadde fått tre 6-ere og resten 4-ere.

Og da tenkte jeg, at det ble 5 i snitt.

Men det ble vel egentlig 4,5 i snitt.

For vi hadde vel 12 karakterer da.

Og da tenkte jeg vel sånn, at tre 6-ere, dro opp de ni 4-erne, sånn at det ble 5 i sitt.

(Noe sånt).

Men da måtte det isåfall ha vært seks 6-ere og seks 4-ere.

(For at det skulle bli 5 i snitt).

Jeg hadde vel ikke egentlig forventet å få noen 6-ere, (unntatt kanskje i matte).

(Jeg hadde vel regnet med å få, en blanding, av 4-ere og 5-ere, på vitnemålet.

For å si det sånn.

Jeg hadde vel regna med å få cirka halvparten 4-ere og cirka halvparten 5-ere.

Som skoleåret etter.

Noe sånt).

Så jeg ble kanskje litt overveldet, av disse tre 6-erne, da.

(For å si det sånn).

Men uansett, så var det ikke noe viktig, om dette var tre 6-ere eller tre 5-ere.

Jeg visste sånn cirka, hvordan karakterer man måtte ha, for å komme inn, året etter.

Og det var ingen fare, for at jeg ikke skulle komme inn, (på markedsføring), selv om jeg ikke hadde fått noen 6-ere.

(For å si det sånn).

Det var ganske lavt nivå, (når det gjaldt karakterene), på Sande videregående, (må man vel si).

Og jeg pleide ofte å få best karakter, (på prøver/tentamener), av de som kringkasta karakterene sine, i timene/friminuttene.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

karakterer handel og kontor

https://johncons.angelfire.com/vitnemaal.html

PS 6.

Det var visst ti karakterer som vi hadde, (grunnkurs-året, på handel og kontor).

Så jeg fikk tre 6-ere og sju 4-ere.

Og 3 x 6 blir 18.

Og 7 x 4 blir 28.

Og 18 + 28 det blir 46.

Og 46 delt på 10.

Det blir 4.6.

Så jeg hadde 4.6 i snitt, da.

(For å si det sånn).

Men det er mulig, at man ikke skal regne med gym-karakteren.

Da blir snittet 42 delt på 9.

Og det er 4.67.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det var kanskje også sånn, at jeg ble litt satt ut, av å ha fått nedsatt orden.

For det hadde jeg aldri, på ungdomsskolen, (sånn som jeg husker det).

Men vi hadde, (på starten av året), en inkompetent matte og SNL-lærer, (var det vel), fra næringslivet.

Og i timene hans, så var det, fullstendig kaos.

(Det er mulig at læreren ikke var fullstendig inkompetent.

Men han løp rundt i klasserommet, etter Gro Marit Fjellner, osv.

I noe slags 'kåt leik', (kunne det nesten virke som).

Noe sånt.

Og det var bare toppen av isfjellet.

For å si det sånn).

Og læreren klarte ikke å få elevene, til å roe seg ned.

Så det var fullstendig kaos i timene, med masse skrik og bråk.

(Fra elever som var misfornøyde, med kvaliteten, på undervisningen.

For å si det sånn).

Og dette tok jeg opp, på en walkman, (med innebygget opptaksfunksjon), som jeg hadde, (for å digge musikk).

Og så ble jeg kasta ut av timen, (fordi at jeg tok opp).

Og det syntes jeg, at var urettferdig.

Og min klassekamerat Trond Johansen, (med flere), ble også kasta ut, (fra denne timen).

(Det ble fler og fler elever, som ble kasta ut, for hver time, (med denne læreren).

Sånn som jeg husker det.

Så det var jo til slutt som en parodi, på en skole.

Må man vel si).

Så jeg satt på walkmann-en, (med høytalere med innbygget forsterker), utafor klasserommet, (det i Sandehallen).

(For å protestere mot denne utkastelsen.

Noe jeg forklarte om, til Trond Johansen, (og mer eller mindre dro han med på).

For jeg hadde aldri blitt kasta ut før, (selv om jeg hadde gått på en ungdomsskole og tre barneskoler).

Så jeg tok kanskje denne utkastelsen litt tyngre, enn de andre elevene.

For å si det sånn).

Og da ble jeg sendt til rektor, (noen dager seinere).

Og rektor klikka, fordi at jeg hadde kjøpt med en flaske cola, på vei til rektors kontor.

(Selv om det var lov å drikke cola, i timene, osv.

For å si det sånn).

Og derfor så fikk jeg nedsatt ordens-karakter.

(Jeg hadde aldri vært på rektors kontor før heller.

Unntatt en gang på Berger skole, (i tredje klasse).

Da jeg fikk premie, (av rektor Borgen), for å ha solgt mange lodd.

Var det vel).

Selv om klassens tillitsmann Elisabeth Johansen brukte min opptakskassett, for å seinere få denne læreren sparket.

Så vi fikk ny matte-lærer osv., (husker jeg).

(En som ligna på rådgiveren, på Gjerdes videregående.

Hvor jeg gikk russeåret.

På en utvekslings-elev-avtale, (eller noe lignende), mellom Svelvik/Nordre Vestfold og Gjerde/Drammen/Buskerud).

Og rektor gjorde helomvendig.

(Han var først med i en av timene, til denne læreren, (etter at de første klagene, hadde dukket opp).

Og da skjelte han ut klassen, etter timen.

Men etter at Elisabeth Johansen tok med min kassett, til 'de høye skole-herrer', i Tønsberg.

Så snudde rektor helt, og ba hele klassen om unnskyldning, fordi at vi hadde hatt en så inkompetent/dårlig lærer, osv.

For å si det sånn.

Men min nedsatte ordenskarakter, ble stående, selv etter denne snu-operasjonen fra rektor (Sigmund Stige).

Så det gikk kanskje i glemmeboka.

For ellers, så fikk læreren/skolen skylda, for alt rundt denne ansettelsen, (og disse klagene).

Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 7. desember

https://kokkejaevel.blogg.no/sondagsapent.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

statcounter 7. desember

Bloggarkiv