Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. april 2022

Mer fra YouTube





DNB-surr

Bisnode har blitt kjøpt opp av Dun & Bradstreet, (et amerikansk firma).

Og de har nettstedet dnb.com.

(Det står vel da for: D 'n' B.

For å si det sånn).

Mens DNB har nettstedet dnb.no.

Så her er det muligens duket for en del forviklinger.

(Må man vel si).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

com

Jeg sendte en e-post til 365Direkte

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Avslått: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG referansenr.: 17807568
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 21:36
Til: soknad@365direkte.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, database@no.experian.com, ksdb.no@bisnode.no
Hei,

jeg får penger av Nav hver måned, (ihvertfall i teorien), men det kan man vel ikke se på selvangivelsen.

Det er noen nett-troll, (som jeg rapporterer om til Datatilsynet), som bestiller masse 'dritt', i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet.

Så jeg får kredittanmerkninger hele tiden, (for det er vanskelig å få med seg alt).

Og Nav er like ille.

Nå forlanger de at jeg skal klare meg uten penger fram til 20. april.

Og vaskemaskinen har røket.

Jeg har avtale med mine kreditorer (fra 90-tallet) om at jeg skal betale gjelden, når jeg har fått meg en ny jobb.

Men i mellomtiden så trenger jeg et lån, (som får første-prioritet), på kanskje 5.000 eller 10.000, til ny vaskemaskin og mat.

Så det er det jeg søker om.

Og om det er et kredittkort eller lån, det er ikke så nøye.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundeservice@365direkte.no <kundeservice@365direkte.no>
Date: søn. 3. apr. 2022 kl. 21:23
Subject: Avslått: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG referansenr.: 17807568
To: <eribsskog@gmail.com>


Søknad om 365Privat MasterCard

Vi kan dessverre ikke innvilge din søknad om 365 Privat MasterCard.

Vi har en automatisk behandling av alle våre søknader som baserer seg på tidligere års ligningstall, eiendomsregisteret og kredittopplysninger hentet fra Bisnode Credit AS

Vi begrunner ikke avslag, men dersom du mener avslaget er feilaktig kan vi gjennomføre en manuell vurdering av din søknad. For å kunne gjøre dette trenger vi kopi av siste års selvangivelse samt siste måneds lønnslipp.

Dokumenter kan sendes per fax til 85407961 eventuelt skannes og sendes til soknad@365direkte.no.

Merk dokumentene "revurdering søknad 365Privat".

Du kan ikke svare direkte på denne e-posten.

Med vennlig hilsen

365Direkte - en enhet i Danske Bank

PS.

Da jeg søkte om dette kredittkortet.

Så måtte jeg forresten gjennom EU sin 'Nazi-Tyskland'/'Storebror ser deg'-selvangivelse.

De spurte hvor mye penger jeg skulle sette inn på min konto, i Den Danske Bank, hver måned, osv.

Og det for å søke om et _kredittkort_.

Det er jo fullstendig molbo-aktig.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Finansklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 18:52
Til: post <post@finkn.no>
Kopi: "dnb.no" <04800@dnb.no>, "dnbnor.no" <04800@dnbnor.no>, dnbeu-resepsjonen@dnb.com, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hei,

jeg viser til et brev fra DNB, (se kopi), som jeg fikk, i forrige måned.

Jeg prøvde å chatte med DNB sin chat-bot, men den nektet å la meg prate med en person, (man måtte ha nettbank, virker det som).

Og jeg fant ikke noe mail-adresse til DNB, på deres nettsted.

Så jeg vet ikke om de har noen mail-adresser som virker for tida.

Så jeg tenkte at jeg klager til dere, (og så kan DNB også svare, for jeg fant noen gamle e-post-adresser til de, i mitt mail-program, (selv om de kanskje bare virka i gamle dager)).

Jeg har fått et sånt brev, som jeg si, at minner om noe, fra Nazi-Tyskland.

Det er jo så mye opplysninger som banken skal ha.

Så det virker som at EU er en fortsettelse, (mer eller mindre), av Nazi-Tyskland, (for meg), når jeg får noe sånt i posten.

Så det må jeg klage på.

En annen ting, er at jeg ikke har DNB-konto.

Jeg hadde det før.

Men jeg bodde i England, fra 2004 til 2014.

Og da jeg flytta tilbake, så fikk jeg meg brukskonto hos Nordea, (for de hadde kontor, like ved City Self-Storage Colosseum, for jeg skulle sjekke ståa for min lagerbod, som jeg fortsatt ikke har fått tilgang til, enda jeg har mye kult/verdifullt/viktig der).

Men jeg hadde DNB-konto, da jeg jobba som Rimi-butikksjef, (DNB Ensjø hadde hengt en plakat på butikken jeg jobba i før jeg ble butikksjef sitt kontor, i samarbeid med Rimi vel), og jeg fikk billån osv. av de, og bytta da også brukskonto til DNB).

Men Lånekassa tulla med meg, for jeg har arbeidssak, og begynte å studere heltid på HiO IU, høsten 2002, og da jeg flytta/flykta til Sunderland, for å studere ved University of Sunderland, høsten 2004, så tulla Lånekassa med meg, og jeg måtte overtrekke min DNB-konto, for å ha til mat, (jeg leide av University of Sunderland, på et sted som het The Forge).

Og etter dette, (dette var høsten 2004), så har jeg ikke brukt den DNB-kontoen.

Men jeg har forklart DNB, (fra England), hva som har skjedd.

Men at jeg har den kontoen enda, det har jeg ikke fått med meg.

For jeg hadde konto i Nordea også, og den kontoen var jeg vant til å bruke, som en reserve-konto, (da min mor døde i 1999, så havnet livsforsikringen/arven på Nordea-kontoen, for jeg huska det kontonummeret i huet, 6065.10.61531).

Så studielånet havna også på Nordea-kontoen, (for jeg huska det kontonummeret i huet, for det hadde jeg som lønnskonto, fra begynnelsen av 90-tallet, da jeg jobba på Matland/OBS Triaden).

Så jeg har ikke brukt DNB-kontoen siden 2004.

Og jeg husker ikke kontonummeret.

Og jeg har ikke nettbank hos DNB.

Så hva DNB driver med, det lurer jeg.

Det var sånn før coronaen vel, at man måtte dra til Nordea, å opplyse om noe lignende.

Så det virker som noe nazi/'1984'/'Storebror ser deg'-greier, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

De skal jo vite hver minste detalj og kundene.

Og de drar de til bankene, for dette har tilbakevirkende kraft.

Det oser av Nazi-parti, synes jeg.

Ikke rart at Putin rører på seg.

Dette må jeg klage på.

Samtidig så har vaskemaskinen røket, og Nav nekter meg støtte, før 20. april.

Så jeg kunne godt ha bytta til DNB, hvis de kunne gitt meg en kassa-kreditt, (noe Nordea nektet meg tidligere i dag, å gi meg).

Da kunne jeg godt ha bytta brukskonto til DNB.

Men de er jo umulig å få tak i, per mail/chat, (kan det virke som).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg kunne ha ringt DNB sitt call-senter.

Men jeg har jobbet på call-senter i England, (på vegne av Microsoft og Arvato), i 2005 og 2006.

Jeg husker at enkelte kolleger, (ei Karianen Kynbråten), gikk bort fra instruksen, og nektet folk å aktivere, hvis de ringte litt seint.

Og ei dansk, (Stine Ingersvang), gikk rundt å delte ut lapper.

Hvis det og det telefonnummeret ringte, så skulle man se bort fra instruksen, og nekte de å aktivere.

Så jeg vet hvordan 'tøser' er på call-senter.

Hvis det ringer en voksen mann, så blir de kanskje for umodne.

Så da er det bedre å ta det skriftlig, (for da får man ihvertfall bevis for tullet).

Og mens jeg jobba i den jobben, så nekta Nordea meg lån på en brøkdel av eiendom, som jeg arvet, etter en barnløs grandonkel.

(Noe jeg har klaget på til dere før.

Dette var Nordea Tveita, og min yngre halvbror Axel forgudet Tveita-gjengen sin far, Kvalen, eller noe, på 90-tallet, husker jeg).

Så da måtte jeg overtrekke i minibanken der, (min Nordea-konto), for jeg måtte ha nok mat, sånn at jeg orket å fullføre min arbeidssak.

Og nå bruker Nordea dette som unnskyldning for å ikke gi meg kassakreditt.

Og det må kanskje dere ta på deres kappe.

For uansett hvor mye Nordea tuller med meg.

Så nekter dere å stramme opp Nordea.

Så dette har vært bånn i bøtta, i mange år, (måten hos Finansklagenemda behandler mine klager).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

6 vedlegg
IMG_20220403_0001 paint.jpg
774K
IMG_20220403_0002.jpg
623K
IMG_20220403_0003.jpg
754K
IMG_20220403_0004.jpg
708K
IMG_20220403_0005.jpg
671K
IMG_20220403_0006.jpg
615K


PS.

Her er vedleggene:

IMG_20220403_0001 paint

IMG_20220403_0002

IMG_20220403_0003

IMG_20220403_0004

IMG_20220403_0005

IMG_20220403_0006

Jeg fikk et brev fra DNB

IMG_20220403_0001 paint

IMG_20220403_0002

IMG_20220403_0003

IMG_20220403_0004

IMG_20220403_0005

IMG_20220403_0006

Chat-boten til DNB var litt vanskelig

Dialogen lagres for å lære chatboten å bli bedre. Husk å ikke oppgi personlig informasjon i denne chatten. Les mer her:personvernerklæring.

3. apr. 2022, 17:51:52

God ettermiddag 😊 Du snakker nå med chatboten Aino.
Skriv med noen få ord hva du trenger hjelp til, for eksempel «åpne ny brukskonto».
17:52:10

kan jeg få snakke med en person
17:52:08

Så hyggelig at du vil snakke med en av våre rådgivere.
Velg hvilket emne du vil ha hjelp med, så gir jeg deg åpningstid og kontaktinformasjon.
17:52:21

Andre henvendelser
17:52:18

Vil du snakke med en rådgiver om dagligbank og andre henvendelser, kan du logge inn i nettbanken og starte en ny chat, eller ringe oss på telefon 📞 915 04800.
Kundeservice har åpent:
Alle dager: 7–23

Jeg sendte en melding til Nordea

nordea melding

PS.

Her er meldingen fra Nordea:

melding jeg svarer på

PS 2.

Her er chatten som dette begynte med:

Nordea
I går
Velkommen til den nye nettbanken! Jeg er Nova 👋
Nordea
I går
Jeg kan gi deg rask og enkel hjelp, og kobler selvfølgelig inn et menneske om vi trenger det.
Nordea
I går
Hvordan kan jeg hjelpe deg? 😊
Kunde
I går
kan jeg få snakke med en person
Nordea
I går
En kollega tar snart over chatten, og vil kunne se hva vi har snakket om 😊
Kunde
I går
hei
Kunde
I går
jeg har brukskonto hos nordea
Nordea
I går
Stemmer
Kunde
I går
og så har nav surra med et vedtak, så jeg får ikke penger til mat osv. før 20. april
Kunde
I går
så jeg lurte på om jeg kunne søke på en kassakreditt, på cirka 1.000 kroner, eller noe lignende
Kunde
I går
sånn at jeg har til mat osv., fram til 20. april
Kunde
I går
helst 2000 eller 5000, men 1.000 er bra det og
Nordea
I går
Vi kan dessverre ikke innvilge noe her og nå, men du kan søke om det via følgende link: https://www.nordea.no/privat/vare-produkter/lan-og-kreditt/billan-forbrukslan-og-andre-lan/sok-om-kontokreditt.html
Kunde
I går
ok, jeg får prøvde det da
Kunde
I går
thanks
Nordea
I går
Bare hyggelig og lykke til :)

PS 3.

Hu jeg chatta med kalte seg Mariann.

(Sånn som jeg husker det).

Men nå står det bare: 'Nordea'.

Så det er litt rart, (at de endrer på loggen).

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Det var også sånn.

At det ikke gikk an, å svare, på Nordea sin melding.

Man måtte trykke på: 'Ny melding'.

(Noe sånt).

Og jeg fant heller ikke noe mail-adresse, (til Nordea), på Nordea sitt nettsted.

Så det ble til at jeg bare sendte ny melding, fra nettbanken.

(Istedet for å sende en mail, med kopi, til Finansklagdenemda/Bankklagenemnda, (som jeg tidligere har klaget på Nordea til).

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Bank Norwegian

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Påminnelse fra Bank Norwegian, referanse: 10691463
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 15:21
Til: lonnsdok@banknorwegian.no
Kopi: post@banknorwegian.no, post <post@finkn.no>, database@no.experian.com, dnbeu-resepsjonen@dnb.com
Hei,

jeg trengte ikke dette lånet likevel, (tannpinen gikk bort).

Og jeg er egentlig Nav-er, og får støtte til livsopphold (drøye 7.000 i måneden nå, inklusiv strøm-støtte, som visst skal være 1.000 kroner i måneden, er det siste jeg har hørt), og støtte til husleie, (10.400 i måneden vel), og til strøm-regninger, (som Nav betaler, men de var for seine med en, og da fikk jeg vel betalingsanmerkning, i fjor høst, eller noe).

Og når det gjelder min andre gjeld, (fra 90-tallet deromkring), så har jeg avtale med kreditorene, at den gjelden, skal jeg begynne å betale på, når jeg får meg en jobb.

Så dette lånet får første-prioritet, (for å si det sånn).

Det er derfor jeg ønsker at tilbakebetalings-tiden skal lang, for da klarer jeg å betale på det, selv om jeg går på sosialen, (som folk sa før).

Jeg sender også kopier til Experian og Bisnode, siden at de muligens har ødelagt for meg, ved å gi meg en kreditt-anmerkning, når det var Nav som betalte min strøm-regning for seint, (i etterkant av at noen nett-troll hadde bytta strøm-leverandør, i mitt navn).

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg pleier også å kjøpe flybilletter fra dere.

(Jeg reiste med deres Greta Garbo-fly, da jeg flytta tilbake fra England, i 2014).

Så kanskje jeg skal begynne med det litt oftere, (istedet for å dra med Kiel-ferja osv.), hvis jeg får lån.

Nav har nemlig surra, på det nyeste vedtaker.

Så jeg får ikke støtte til mat, denne måneden.

Jeg må vente til jeg får bostøtten, den tjuende.

Og jeg har bare noen tomflasker her.

Så da blir det litt stusselig, å bare spise billig makaroni osv., i nesten en hel måned.

Og jeg trenger også penger til maur-middel her, (det er maur-invasjon hver vår), og mye annet, (jeg har noen fotvorter, (som jeg fikk i England), som jeg prøver å bli kvitt blant annet, for de er smertefulle, (hvis man ikke fryser de), og de kommer tilbake hver måned, (selv om de muligens blir mindre og mindre), så da må jeg handle en del fra Farmasiet).

Og ting som dopapir og håndsåpe, (og jeg må vaske klær for hånd, til jeg får ny vaskemaskin, og da må jeg trenger mer tøy-vaskemiddel, for å si det sånn).

For det har vært vannlekkasje her, (Trygg tulla med meg, de skylder meg penger for en omsorgssvikt-sak, (for advokaten svek ved å bytte jobb, og hu var forsikra hos Tryg), og nekta å gi meg innbo-forsikring), og vaskemaskinen kortslutta, så må nok ha ny vaskemaskin.

Trenger også tannpasta, og det ene med det andre. 

På forhånd takk for eventuell hjelp!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bank Norwegian <lonnsdok@banknorwegian.no>
Date: man. 14. sep. 2020 kl. 08:02
Subject: Påminnelse fra Bank Norwegian, referanse: 10691463
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk.

Vi viser til lånesøknaden din. Det gjenstår fremdeles noen få steg.

Lånetilbudet er gyldig i inntil 30 dager fra søknadstidspunktet, og utløper derfor om kort tid.

Før vi kan ferdigbehandle søknaden og utbetale lånet, må du:

Signere Gjeldsbrevet. Dette kan du gjøre digitalt med din BankID brikke på Min side.
Sende oss din siste lønnsdokumentasjon og skattemelding. https://www.banknorwegian.no/KundeService/Brukerguide/HenteSkattemeldingen Lønnsdokumentasjon for selvstendig næringsdrivende kan være regnskap hittil i år bekreftet av autorisert regnskapsfører, eller bekreftelse fra autorisert regnskapsfører på nåværende inntekt. Dette gjør du ved å samtykke til å laste ned informasjonen via skatteetaten på Min side.
Oppgi betalingsinformasjon. Her angir du til hvilken konto lånet skal utbetales til, eller hvilke lån du ønsker at vi skal innfri. Dette kan også gjøres raskest på Min side.
Logg inn på MinSide

Dersom du nylig har gjort dette, kan du se bort i fra e-posten.

Om du har spørsmål i forbindelse med lånesøknaden, kan du ta kontakte oss på post@banknorwegian.no eller telefon 23 36 16 99.

Dersom du ikke er interessert i tilbudet lengre, kan du avslutte søknaden ved å klikke her.

Vennlig hilsen,
Bank Norwegian

Lånetilbudet er gitt under forutsetning av at oppgitte opplysninger er korrekte, og at disse kan dokumentere. Dersom det under behandlingen av søknaden fremkommer nye opplysninger som ville ha påvirket vår kredittvurdering, forbeholder vi oss retten til å se på saken på nytt.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nyhetsbrev Riska kirke: Påmeldingen er bekreftet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:53
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@riskakirke.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Riska menighet <info@riskakirke.no>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 19:39
Subject: Nyhetsbrev Riska kirke: Påmeldingen er bekreftet
To: <eribsskog@gmail.com>


Nyhetsbrev fra Riska menighet
Du er nå påmeldt.
Her er en kopi av informasjonen som du har sendt til oss:

Epost-adresse: eribsskog@gmail.com
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
Ønsker følgende informasjon: Nyhetsbrev
Bosted: Annet sted i Norge
Dersom du ikke ønsker å motta våre e-poster kan du:
melde deg av

Du kan også kontakte oss på:
info@riskakirke.no

Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:48
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Studier <studier@kristiania.no>, postmottak@uhr.no, Anne-Sofie Abildgaard <asa@nith.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Høyskolen Kristiania studieinfo <Studier@kristiania.no>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 15:27
Subject: Sv: Takk for din henvendelse!
To: Høyskolen Kristiania <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Vi tilbyr dessverre ikke kjønnsstudier på Høyskolen Kristiania. Du finner fullstendig studieoversikt her: https://www.kristiania.no/studier/ og om du finner noen spennende studier du kunne tenkt deg, så er det bare å ta kontakt med oss om du har noen spørsmål. 🙂

Ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen, 
Katrine Nygård

Studentambassadør


M +47 22 59 60 00| studier@kristiania.no
kristiania.no

Høyskolen Kristiania 
PB 1190 Sentrum, 0107 Oslo
Besøksadresse: Prinsens gate 7-9



Høyskolen Kristiania er en stiftelse med over 100 års historie

– Tenk framover! 

 

cid:042B0D23-A101-4E05-9576-BCD466EE3FFF


Fra: NoReply Høyskolen Kristiania <digismtp01@egms.onmicrosoft.com>
Sendt: onsdag 1. desember 2021 15:19
Til: Høyskolen Kristiania studieinfo <Studier@kristiania.no>
Emne: Takk for din henvendelse!
 
FirstName: Erik
LastName: Ribsskog
Email: eribsskog@gmail.com
Address: , 
PhoneNumber:
Magazines:
Newsletters: HK2, MK2, NK2, FK2
Question: Kjønnsstudier

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:43
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Studier <studier@kristiania.no>, postmottak@uhr.no, Anne-Sofie Abildgaard <asa@nith.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Høyskolen Kristiania <digismtp01@egms.onmicrosoft.com>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 15:19
Subject: Takk for din henvendelse!
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik
Takk for din henvendelse!

Har du bestilt nyhetsbrev vil du motta dette snart. Eventuelle spørsmål du har stilt vil bli besvart på mail.
Har du enda ikke tatt interessetesten? Ta den her!
Har du ytterligere spørsmål? Kontakt studier@kristiania.no, så svarer vi deg på det du måtte lure på.

Med vennlig hilsen,
Høyskolen Kristiania

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Automatic Reply: Study Programmes at BI
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:39
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: inng.faktura@bi.no, ole.p.syrrist-leite@bi.no, marianne.hoksaas@bi.no, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: BI NoReply <noreply.infohub@bi.no>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 15:22
Subject: Automatic Reply: Study Programmes at BI
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei og takk for din henvendelse. 

  

Vi vil besvare din henvendelse så raskt som mulig. 

Forventet behandlingstid er inntil tre dager.


Henvendelser som krever tyngre saksbehandling kan ta lenger tid, og vi ber om forståelse for dette.   

 



NB! Denne eposten kan ikke besvares. 

  

Vi ønsker deg en fin dag videre.  

  

Med vennlig hilsen 

Handelshøyskolen BI  

  

  

Hello and thank you for your inquiry. 
 
We will respond to your inquiry as soon as possible. 



N.B. This email cannot be answered. 

  

We wish you a pleasant day. 
 
Best regards. 

BI Norwegian Business School 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:24
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: telia-info@telia.se, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 17:39 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Heisann, og takk for din henvendelse :)

Her ser det ut til at du har fått en e-post av Telia Sverige, så da blir det eventuelt dem du må høre med da dette er et annet selskap med andre systemer og kundebase enn det Telia Norge har. Vi har altså ingen oversikt over henvendelsene de får hos seg.
Hvis jeg skal tippe, så vil jeg tro at noen har vært i kontakt med Telia Sverige, og skrevet feil e-postadresse i kontaktskjemaet. Slik at denne er blitt sendt til deg i stedet.

Kontaktinformasjon til Telia Sverige finner du her: https://www.telia.se/privat/kontakt

Ønsker deg en riktig fin kveld!
Karoline W.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 29.11.2021 02:31
To: telia-info@telia.se
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; info@brukerklagenemnda.no; postkasse@datatilsynet.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; juridisk@datatilsynet.no; din-henvendelse@telia.no; inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Re: Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 17:57 skrev <telia-info@telia.se<mailto:telia-info@telia.se>>:
Hej!
Tack för ditt mejl.

Via den här mejladressen (telia-info@telia.se<mailto:telia-info@telia.se>) svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Är din fråga opersonlig och av generell karaktär så återkommer vi så snart vi kan.

För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Du kan logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia<http://www.telia.se/mittelia>) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".
Du kan naturligtvis också ringa oss på 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt.

Vi önskar dig en fin dag!

Med vänlig hälsning
Telia

ref:_00D1iUhac._5001imcNEz:ref

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Forespørsel løst] Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:11
Til: kundeservice@lectinect.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Helene Østervold <ho@lectinect.no>
Hei,

jeg viser også til tidligere korrespondanse.

Og jeg har da skrevet, at jeg ønsker å få svar, fra en overordnet (som daglig leder), om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. nov. 2021 kl. 09:07 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
Hei igjen Erik
Takk for din henvendelse.
Du har ikke noen utestående fakturaer hos oss da vi har kreditert disse.
 
Viser til tidligere mailkorrespondanse og ber deg kontakte politiet for anmeldelse.
Ring 800 40 008
De kan veilede deg om hvordan du kan anmelde.
 
Ønsker deg lykke til og en fin dag videre!
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no



Den 14.11.2021 ved 11:34 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 27. september, (se vedlegg).

Dette har jeg forklart dere om mange ganger.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noe jævler/nett-troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, (noe jeg også har sagt mange ganger før), hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 12:16
Subject: Re: [Forespørsel løst] Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
To: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

som jeg skrev i min forrige mail.

Så ønsker jeg å få svar fra en overordnet om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 10. jun. 2021 kl. 11:41 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei igjen Erik
Det er veldig trist at det er noen som driver å bestiller i ditt navn.
Har du anmeldt saken til politiet?
Hva gjelder vårt system så har vi allerede utviklet en funksjon som plukker opp slike feil. Så om de samme opplysningene som allerede finnes i systemet kommer opp ved en ny bestilling så vasler systemet om at noe er feil.
Det er verd å nevne at denne funksjonen har blitt ytterligere utviklet siden vi mottok din aller første mail.
Vi sitter manuelt å godkjenner ordre som blir lagt inn via web. Det vil si at hvis ditt navn, adresse eller telefonnummer dukker opp på nytt så vil vi se det.
 
Håper dette gav deg mere klarhet i hva som skjer fra vår side, så håper vi politiet finner ut av hvem eieren av IP-adressen er innen kort.
 
Ønsker deg en fin dag videre!
Med vennlig hilsen
Therese
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 09.06.2021 ved 14:37 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

nå tror jeg at du må ha misforstått noe.

For vi har ikke hemmelig samfunn, i Norge.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (har jeg hørt).

Så dette tror jeg må være feil.

Jeg ønsker å gjerne få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 9. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei igjen
Takk for din henvendelse.
Vi har dessverre ikke informasjon om navn men stiller gjerne med den informasjon vi har dersom du anmelder saken til politiet.
 
Ingen utenom politiet har tilgang til slik informasjon.
 
Det er politiet som etterforsker slike saker. Det er også de som fanger skurkene som utsetter deg for dette.
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 09.03.2021 ved 05:57 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

jeg tror det er bedre, hvis dere får sjefen der, til å ringe ISP-ene, (som det vel heter).

Sånn at de kan informere om navnene, på disse trollene.

For det forteller de nok til firmaer, som dere.

Men det er ikke så lett, for vanlige borgere/folk som meg, å få disse internett-leverandørene, til å oppgi navn, på nett-trollene sine.

Så hvis dere kan finne ut navnene, på disse jævlene, (og ikke bare komme med disse tallene).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. jan. 2021 kl. 10:22 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har sperret ditt navn, slik at det ikke skal gå noen ordrer igjennom. Ser at det er gjort en ny bestilling i desember. Sender med alle bestillingene som er gjort i ditt navn. Som du ser så har de fleste samme IP nr. 

December 2020

Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
30.12.2020 07:12 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 92140215 eribsskog+prompejenten@gmail.com 185.220.100.241 - yes

November 2020

Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
19.11.2020 00:28 77008 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 185.220.100.255 - -
19.11.2020 00:27 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 185.220.100.255 - -
19.11.2020 00:26 81153 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 185.220.100.255 - -
19.11.2020 00:25 73209 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 185.220.100.255 - -

August 2020

Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
22.08.2020 12:07 72304 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 eribssko.g@gmail.com 18.27.197.252 - yes
22.08.2020 12:04 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 eribss.kog@gmail.com 46.166.139.111 - yes
22.08.2020 11:59 78025 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 eribsskog@gmail.com 185.220.100.243 - yes
22.08.2020 11:46 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 er.ibsskog@gmail.com 185.220.101.5 - yes
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 30.12.2020 ved 20:48 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

som sagt, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og jeg sender all dritten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.

Jeg ønsker som sagt å vite hvem som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 19. nov. 2020 kl. 11:06 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Forespørselen (108922) er markert som løst.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

 

Tulla (Kundeservice)

19. nov. 2020, 12:06 EET

Hei

Her er bestillingen vi har mottatt på produktet Blåbær Pluss:
19.11.2020 00:25

73209

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua

48638549

 
185.220.100.255

-

-


Vennlig hilsen
kundeservice

 

 

Erik Ribsskog

18. nov. 2020, 22:22 EET

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>
Date: tir. 27. okt. 2020 kl. 08:50
Subject: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
To: Erik L <eribssko.g@gmail.com>


Se denne eposten i nettleseren


NYHET! Superpakke for immunforsvaret
 
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* og få håndsprit på kjøpet

Et normalt fungerende immunforsvar er viktig. En anbefaling er å spise bær, og spesielt mørke bær som blåbær og krekling. I skallet til de mørke bærene finnes nemlig antocyaner, som er ekstra sterke antioksidanter.

 
Fra Nord-Norge
Blåbærene vi bruker er plukket i Nord-Norge, hvor de lyse og lange sommerdagene og nettene gir ekstra næringsrike bær. Vi har dessuten tilsatt nordnorsk krekling (krøkebær) som er proppfulle av antocyaner. 

Lectinect Blåbær Pluss gir deg som navnet sier noen plussfaktorer. I tillegg til blåbær og krekling, får du de veldokumenterte ingrediensene vitamin C, vitamin D og sink.
 
Prøv gratis*
 

Dokumenterte helseeffekter
Antioksidantene/antocyanene i blåbær har dokumenterte helseegenskaper, og bidrar til:

Beskyttelse av cellene i kroppen mot oksidativt stress
Opprettholdelse av normalt syn
 


Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* - få hurtigsvarspremie
 
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* i en måned. Hvis du svarer innen 7 dager får du en flaske håndsprit som hurtigsvarspremie.

Prøv gratis*




 
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.
 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 02:03
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 17:30 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei og takk for din henvendelse.
slik det er å forstå så har du ikke lagt inn bestilling på nummer 92320004, stemmer dette? Dersom du mener dette er identitetstyveri så svar med en bekreftelse her. Gi meg samtidig informasjon om hvem du tror kan ha gjort dette, hvordan de kan ha gjort dette og litt mer info om saken.
så skal vi ta det videre. 

Vennlig hilsen / Kind regards,
Ola
Kundekonsulent
OneCall

OneCall
 



ref:_00D1iUhac._5001iluzJE:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter