Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen til TARA - og vår verden

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:47

Til: kundeservice@bonnier.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


som jeg forleden har skrevet om, til et par av dine kolleger, (Albin Mårtensson og Moa Larsson).


Så er det en Bonnier/Mediafy-direktør ved navn Josefin Reinhardt, som ser på dette.


Så hvis dere heller lar henne svare på dette.


Istedet for at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, mellom Bonnier sine 9000 ansatte, (er det vel).


Jeg ønsker å vite navnet, på de trollene, som bestiller dritt, (på nettet), i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Som jeg skrev til han Albin Mårtensson, tidligere i dag.


Så synes jeg, at det blir over-kameratslig og klamt/russisk, når dere bruker mitt fornavn, i hilsenen.


Jeg bodde mange år i England, og der kalte de meg Mr. Ribsskog, (for å si det sånn).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:12 skrev <kundeservice@bonnier.no>:

Hei Erik,


Takk for din henvendelse.


Angående ditt abonnement på Tara.


Herved bekrefter vi at du ikke har noe igjen å betale for på abonnementnummer: 5052018420.


Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.


Med vennlig hilsen


Edward Johansson 

Kundebehandler



From: eribsskog@gmail.com

Sent: Wed Oct 07 2020 19:04:18 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: juridisk@datatilsynet.no

Subject: Klage/Fwd: Velkommen til TARA - og vår verden

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 01:24

Subject: Velkommen til TARA - og vår verden

To: Erika Prrrrrromppp Ribsskog <e.ribs.skog@gmail.com>



15-09-2020 

Se e-posten i nettleseren


Velkommen til TARA

Velkommen til vår verden, hvor 40+ er noe spesielt, inspirasjonen flyter og artiklene berører deg!


Vi gir innsikt og fordypning - vi hyller livet og mulighetene. Vi deler historier om erfarne, tøffe, modne kvinner som har et liv i ryggsekken og et liv foran seg.


Mye mer enn et magasin

For å hjelpe deg med å få mest mulig ut av abonnementet, sender vi deg litt nærmere informasjon om hvilke fordeler du har, i tiden som kommer. 

 


 

 

  INSPIRASJON TIL VOKSNE KVINNER  

 

Velkommen til vår verden

"Alderen vår er en ressurs. Vi har erfaring, vi har kunnskap, og vi vet hva vi vil - og hva vi ikke vil! Det avspeiler magasinet."


Torunn Pettersen, sjefredaktør

Les den digitale utgaven NÅ

 


 

 

 

 

 

 

 

Ditt abonnementsnummer: 5052018420

 

Erika Prrrrrromppp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Din bestilling:

12 utg. av Tara + Nordic smoothie-blender for kun kr 499,00 + kr 79,00 i porto og ekspedisjon + kr 15,00 i fakturagebyr. I alt kr 593,00

Etter tilbudet fortsetter du i løpende abonnement, som du til enhver tid kan si opp frem til utløpet av den aktuelle betalingsperioden.

Etter tilbudsperioden betaler du abonnement for 3 utgaver om gangen, totalt kr 258,00.


Betalingsmetode: Girokort

Du mottar en innbetalingsgiro sammen med ditt første nr.




Du mottar det første magasinet 01-10-2020



Når du er abonnent, får du magasinet portofritt i postkassen før det er til salgs i butikkene.


Har vi de rette opplysningene dine?

Sjekk opplysningene dine her

 

Ønsker du ikke å høre mer fra oss?

Vi vil sende deg markedsføring om produkter og tjenester som er beslektet med de du har kjøpt av Bonnier Publications International AS, blant annet fra fordelsbutikken Moreshop, via elektronisk post (som e-post, SMS, og push-varsler). Klikk her hvis du ikke ønsker dette.

Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - les mer her.


Bonnier Publications International AS

Tel 23 06 87 00

Kundeservice

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling på vareprøve

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:35

Til: assistanse <assistanse@coloplast.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 09:20 skrev assistanse <assistanse@coloplast.com>:

Hei Erik,


 


Takk for din henvendelse.


 


Dette er en bestilling vi har fått inn via vår nettside på www.coloplast.no


 


Vi sletter denne bestillingen og inaktiverer deg fra vårt system.


 


 


Med vennlig hilsen,


Trine, veiledende sykepleier


Telefon direkte: +47 22 57 50 14


Telefon kundeservice: +47 22 57 50 00


 


Coloplast Norge AS, Ryenstubben 10, 0679 Oslo, Norge, +47 22 57 50 00


Follow us on Facebook and coloplast.no


This Coloplast email may contain confidential information and is intended only for the addressee. You may not disclose such confidential information. If you have received this email by mistake, please notify the sender and delete this email.


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: Wednesday, October 7, 2020 2:16 PM

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: assistanse <assistanse@coloplast.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling på vareprøve


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: no_reply@coloplast.com <no_reply@coloplast.com>

Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 23:58

Subject: Vi har mottatt din bestilling på vareprøve

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


 


 




Telefon 22575000


 


 


 


Takk for din bestilling!

 


Takk for din bestilling. Coloplast kundeservice vil nå behandle din bestilling og du vil få en bekreftelse på e-post fra oss. 


 


 


 


Dine bestillingsdetaljer:

 


Order ID: ESPO135099231


Bestillingsdato: 06.10.2020


Ordrestatus: Mottatt


 


 


Leveringsadresse


Erika Ribsskog


(Sensurert av johncons-blogg)


(Sensurert av johncons-blogg)


Bekkestua


 


 


Produkter:

 


Conveen® Security+ urinpose


051600 - Lengde: 30cm - 500ml


 


 


Med vennlig hilsen,


Coloplast kundeservice,


Telefon 22575000


 


Du er alltid velkommen til å kontakte oss på telefon 22 57 50 00 (man–fre kl. 09.00–16.00) eller e-post: assistanse@coloplast.com


Coloplast Corporate Headquaters Holtedam 1-3


3050 Humlebæk, Denmark


www.coloplast.com

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:28

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Alise (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 09:15

Subject: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

To: Erika Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



##- Please type your reply above this line -##

Hej Erika


Din henvendelse til vår kundeservice "Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼" er nå avsluttet.

Hvis du ønsker å gjenåpne din henvendelse, skal du bare besvare denne e-posten.



Vil du hjelpe oss til å bli bedre?

Så ranger gjerne våre svar ved å klikke nedenfor:


Jeg ER tilfreds med svaret eller Jeg er IKKE tilfreds




Oppsummering av din henvendelse:


Erika Løvenbalk Ribsskog


Oct 7, 2020, 16:01 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #576289 "Re: Svar: Re: Avsluttet: Kl..."


Hei,


nå kalte du meg Erika igjen.


Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).


Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.


Send dette til en overordnet nå.


Erik Ribsskog


man. 14. sep. 2020 kl. 11:52 skrev Alise (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:


Med vennlig hilsen

Luxplus.no kundeservice

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Dette er podcastene du må høre!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:16

Til: kundeservice@bonnier.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


som jeg skrev til din kollega Moa Larsson i går, så er det sånn, at en Bonnier/Mediafy-direktør ved navn Josefin Reinhardt ser på dette.


Så jeg foreslår igjen, at dere vanlige medarbeiderne hos Bonnier, heller lar henne svare, istedet for at jeg skal bli sendt rundt, som en kasteball mellom Bonnier sine 9000 ansatte, er det vel.


Så det må jeg klage på.


(Sånn har det vært i et halvt år nå, må jeg si.


At jeg har fått en strøm av uønskede blader og mailer fra Bonnier sine mange magasiner/avdelinger.


Og Bladkongen ignorerte mine mailer, i mange måneder, i våres.


Så jeg måtte gjøre research om Bonnier, for å finne noen ansvarlige, (i Sverige), siden at Bladkongen, (i Norge), bare drev med tull og tøys, og ignorerte alle mine henvendelser).


Det virker som at Bonnier synes at det er morsomt, å sløse bort min tid, med å sende meg dritt, i form av tøvete mailer og ymse magasiner.


Men det synes ikke jeg.


Jeg har bedt om å få vite navnet, på det trollet, som bestiller masse dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, (hva med forhåndsbetaling for eksempel), som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (med andre borgere/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at det blir som noe klamt, nærgående og over-kameratslig, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Hva er galt med bare: 'Hei'?


Skjerpings!



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:20 skrev <kundeservice@bonnier.no>:

Hei Erik,


Takk for din henvendelse.


Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.


Vi har stoppat marknadsföringen från oss, det kan ta några veckor innan allting stoppas.


Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.


Med vennlig hilsen


Albin Mårtensson  

Kundebehandler


 



From: eribsskog@gmail.com

Sent: Wed Oct 07 2020 20:53:16 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: juridisk@datatilsynet.no

Subject: Klage/Fwd: Dette er podcastene du må høre!

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 19:07

Subject: Dette er podcastene du må høre!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser

HELSE

 

SELVUTVIKLING

 

SKJØNNHET

 

OPPSKRIFTER

 

SPALTISTER



Opplev det norske Storbritannia


Gry Blekastad Almås var 11 år da hun besøkte England for første gang. Det ble starten på en livslang forelskelse for NRK-profilen – og den ferske reportasjeboken «Norbritannia. En reise i det norske Storbritannia».


Det hele startet sommeren 1981


ANNONSE




Kari Slaatsveen: Høsten kommer tidsnok


Jeg heter Kari og jeg driver en parsellhage i Oslo. Et lite stykke land med bærbusker, grønnsaker, poteter og slikt.


For et øyeblikk siden var det vår - er du enig?


Annonse



Slik får du jevn og glødende hud


Den fineste huden er naturlig, sunn og trenger ikke sminke for å gløde. Vi tok en prat med Dr. Michael Zangani, en av Norges mest anerkjente hudleger.


Her er hans beste tips, til pleie og behandling for å oppnå jevn, glødende og vakker hud


Mini urtefoccacia


Gi focacciaen er ny og morsom vri ved å lage den i små porsjoner.


Brødene er best nybakte

 


ANNONSE




Vet du forskjellen på å trene muskelstyrke og muskelkraft?


Det er ikke uten betydning hvordan du trener styrke ...


... hvis du vil leve lenge



Dette er podcastene du må høre!


Å høre på podcast er populært, og en fin måte å koble av på! Det finnes så mange forskjellige at det kan være vanskelig å vite hvor du skal starte. Derfor hjelper vi deg gjennom jungelen.


Her er våre favoritter!


ANNONSE


 

 



15. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 3. november

https://elineredderverdenlitt.blogg.no/er-det-mulig-a-kombinere-psykisk-uhelse-med-et-godt-liv.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

statcounter 3. november

Min morfar Johannes Ribsskog holdt visst et langt lørdagskåseri, på radio, på slutten av 40-tallet. (Fra Laagendalsposten 16. november 1949)

langt lørdagskåseri

https://www.nb.no/items/2b6df99e5196000c4c5ec7ccbc45ee00?page=0&searchText=ribsskog~1

PS.

Radioen var jo den tidas TV, (må man vel si).

Så man kan kanskje si, at min morfar, var den tids Fredrik Skavlan.

(Noe sånt).

For min morfar var også, noen år tidligere, programleder, (på radio), for et debatt-program, om idrett og norsk ungdom.

(Hvor min morfar nok, (som i avis-artikler/kronikker), preket om sin teori, (som jeg ikke er sikker på hvor han fikk fra), om en sunn sjel i et sunt legeme.

Noe sånt).

Og min morfar, har også, i tiårene etter krigen, hatt cirka ti andre kåseri, (på radio).

(Noe sånt).

Noen av kåseri-navnene, husker jeg i huet, (fra 'Bokhylla').

Det er: 'Katta til Olsen er dau'.

Og: 'Gaupa i Knivsfjellet'.

Og: 'Grenda'.

Blant annet.

Pluss et kåseri om Nittedal, (Oslos nabo i nord, som det vel stod).

Osv., osv.

Så min morfar har nok vært med, i cirka 10-20 radioprogram, opp gjennom årene.

(Hans brødre Øyvin Ribsskog og Helge Ribsskog, leste også opp kåserier, på radio, har jeg sett, på 'Bokhylla'.

Og min morfars onkel/morbror Asbjørn Dørumsgard, har også vært mye på radio.

Som min morfars fetter Arne Dørumsgaard.

Osv., osv.).

Men jeg kontaktet NRK, om disse radio-programmene, for cirka ti år siden, (mens jeg bodde i England).

Og da klarte de bare å finne et radio-kåseri med min morfar.

Nemlig: 'Hav og fjell farvel', (som jeg etterhvert publiserte på YouTube).

Så det var dårlig, at NRK, tydeligvis har slettet, de fleste av min morfars radio-program.

Selv om det selvfølgelig var artig, at de ihvertfall hadde et radio-program, som ikke var slettet, (nemlig: 'Hav og fjell Farvel').

Så å høre det kåseriet, (så mange år etter min morfars død), det var nesten som, at min morfar, halvveis hadde stått opp fra graven igjen, (må jeg nesten si).

(Noe sånt).

Så det må jeg si at var veldig artig/morsomt.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:





PS 3.

Man kan også se, i radio-programmet øverst i blogg-posten.

At på onsdag 23. november 1949, klokken 18.00, så hadde Ragna Rosati, et lignende radioprogram.

Og hu Ragna Rosati, det var naboen, til min farfars brødre, i Holmsbu.

(Hu var datter av den kjente maleren Olof Wold-Thorne og hans kone Kris Thorne.

For å si det sånn.

Og hu var gift med den italienske kunstneren Alberto Rosati, (som visst rømte til Norge, fra fascistene i Italia, under krigen).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Folkets Strålevern

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 05:10

Til: Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, grete@stralevern.org, lene@stralevern.org

Hei,


ja, jeg foreslår egentlig at dere burde legge ned hele denne tulle-organisasjonen deres.


Dette New Age-stråle-greiene deres, er det vel ingen som har noe særlig tro på uansett.


Og når dere er så uprofesjonelle og late, at dere ikke gidder å finne ut, hvem det er, som troller meg, (og som bruker deres organisasjon som verktøy for sin terror).


Så blir dere som en kvise på samfunnets rumpe, må jeg si.


Så jeg håper at noen legger dere ned.


Dette er en skam for landet må jeg si, at vi har en sånn organisasjon, som dette, som vel må sies, å være noe, for dårer og idioter.


Noe sånt.


Jeg vil gjerne ha svar fra nevnte generalsekretær personlig.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Hun generalsekretæren deres.


Det er jo hu Claudia Wakim, som skreiv dritt/æreskrenkelser om meg, på Facebook, for cirka ti år siden.


I forbindelse med den saken, om hu Martine, som ble drept, av en muslim, i London.


Så hu er ikke uhildra, (som det vel heter), i denne saken.


Så det blir bare dumt å nevne henne, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:18 skrev Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>:

Hei,

Folkets Strålevern har ikke mer informasjon om denne innmeldingen til vår organisasjon enn det vi har skrevet i tidligere epost. Hverken vår generasekretær eller andre i vår organisajon har noe med dette å gjøre. Vi registrerer som sagt medlemmer når de melder seg inn via vår nettside. Vi har ikke ressurser til å ettergå om navn, adresser, telefonnummer og/eller e-postadresser er ekte eller fiktive.


Dette er siste respons fra oss angående din henvendelse.

--

Mvh Mona Ulateig

Administrasjonssekretær Folkets Strålevern

mona@stralevern.org

www.stralevern.org


Sendt fra webmail; derfor annen avsender adresse.


 


Onsdag 7. Oktober 2020 19:46 CEST skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

 

Hei,


den trakasseringen i 2008, var vel noe, med hu norske dama, (Martine), som ble drept, i London, (av en muslim), på den tida.


Jeg bodde selv i England på den tida, og lurte derfor litt, på om ditt og datt, kunne være riktig.


(Blant annet så bodde Martine og ei Nina Brantzeg i en fem roms-leilighet, i London, (Victoria).


Hvis jeg husker det riktig.


Og hvis de jobba på minstelønn, (for hu Brantzeg jobba vel i butikk, (på britisk minstelønn antagelig, som vel da var cirka 60 kroner timen)), og hvis de ellers kun fikk studielån.


Så ville de ikke hatt råd til en sånn leilighet, (som kanskje koster 60.000 norske, i måneden, å leie, (det er mye dyrere i London, enn i Oslo).


Så det var kanskje litt snodig).


Og da klikka hu sjefen deres, (Claudia Wakim), fordi at jeg skreiv om dette, på Facebook, var det vel.


Og når det gjelder, 'Erika Ribsskog'.


Så er nok det bare, at noen kødder/pøbler, driver og troller meg, og demaskulerer/æreskrenker meg.


For jeg har drevet med slektsforskning, siden 2010 deromkring.


Og jeg har blant annet vært i kontakt med en 'Ribsskog-ekspert' ved navn Bjørn Ribsskog.


Og jeg fikk en kopi av hans 'Ribsskog-slektsforskning', (etter at han plagde, min gamle mormor, med denne slektsforskninga si, rundt årtusenskiftet).


Så jeg har ganske god oversikt, over slekten Ribsskog.


Og hvis det hadde funnets en Erika, i den slekten, (som er min mors slekt forresten), så ville nok jeg ha visst det.


Det navnet, (Erika), har aldri vært brukt, i Ribsskog-slekten, såvidt meg bekjent.


Så det må jeg klage på.


Jeg ønsker å vite navnet på, det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulleversjon av mitt navn da, hvis dere må ha det med teskje).


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Jeg drukner nesten i sånne identitetstyveri-saker.


Det er et utenlandsk nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som visst ble startet av en amerikansk dame ved navn Sherrod DeGrippo i sin tid), som oppfordrer folk til å trolle meg, (som det vel heter).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


 

tir. 15. sep. 2020 kl. 10:00 skrev Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>:

Hei Erik,

Vi mottok 15.august, melding om at Erika Ribsskog meldte seg inn som medlem i Folkets Strålevern via vår nettside, med den adressen og e-postadressen du bruker. Meldingen du mottok fra oss (med mitt navn som avsender i selve meldingen), sendes ut automatisk til nye medlemmer etter innmelding på nettsiden.

Det samme gjør den andre e-posten der nyinnmeldt blir bedt om å bekrefte dersom du vil motta nyhetsbrev fra oss.


Erika Ribsskog ble som sagt registrert som medlem, og velkomstpakke ble sendt ut i posten.


Jeg skal fjerne deg fra medlemsregisteret. Se bort fra eventuell faktura som er sendt ut. Den blir kreditert i vårt system nå.


Dersom du er utsatt for identitetstyveri, er det alvorlig, og kan være svært belastende.

At navnet Erika er brukt i stedet for Erik er litt "mistenkelig".Telefonnummeret som var oppgitt ved din innmelding er 99424084.Nummeret er "ikke-eksisterende" når jeg søker på det nå. Men din adresse er den samme som den som er oppgitt i e-posten ved innmelding.

Kan du vennligst bekrefte at du virkelig er utsatt for identitetstyveri? Er identiteten din misbrukt i andre sammenhenger?

Jeg spør fordi vi nylig mottok melding fra en annen person som hevder at vedkommende aldri har meldt seg inn hos oss, selv om vi har e-post i systemet som bekrefter innmelding.

Vi lurer nå på om noen driver "kødd" med vår organisasjon ved å utgi seg fra å være andre enn de er, ved identitetstyveri. Vi tar kontakt med vedkommende igjen for å høre om identiteten kan være misbrukt i andre sammenhenger.


Angående Claudia Wakim og "trakassering" i 2008, er det noe som er totalt ukjent for meg . Vår organisasjon var ikke opprettet på det tidspunktet. Hun ble medlem i Folket Strålevern på et  senere tidspunkt, og startet som Generalsekretær i august i år. 

--

Mvh Mona Ulateig

Administrasjonssekretær Folkets Strålevern

mona@stralevern.org

www.stralevern.org


Sendt fra webmail; derfor annen avsender adresse.


 


Mandag 14. September 2020 16:41 CEST skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Folkets Strålevern <ikke-svar@folkets-stralevern.no>

Date: lør. 15. aug. 2020 kl. 23:25

Subject: Velkommen som medlem i Folkets Strålevern

To: <eribsskog@gmail.com>

 

Hei, Erika Ribsskog!


Takk for at du valgte å bli medlem i Folkets Strålevern. Du vil nå motta en velkomstpakke med giro i posten.


Hvis du ønsker å bidra til at Folkets Stråleverns viktige budskap når så mange som mulig, kan du:


Følge oss på Facebook, samt spre budskapet gjennom andre medier du bruker online.


Velge oss som din grasrotmottaker, hvis du er kunde hos Norsk Tipping.


Kjøpe trykte informasjonsbrosjyrer, som kan deles ut til folk offline.


Bli med i et av våre lokallag, som alle ønsker engasjerte medlemmer velkommen.


 


Vennlig hilsen

Mona Ulateig

administrasjonssekretær

Folkets Strålevern

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Ticket [2324] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355394

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:53

Til: KK kundeservice <abo.kk@aller.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, post@aller.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>

Hei,


jeg har tidligere fått mange lignende mailer, fra Vi Over 60, som også er eiet, av Allergruppen.


(Og også fra Dagbladet.


Som vel også er eiet av Allergruppen).


Og da har jeg bedt om, at administrerende direktør, skal svare.


For de har hatt så dårlig kundeservice.


Så jeg må be om noe lignende her og.


Om du/dere kan sende om dette til en overordnet, av noe slag.


For dette blir bare tull og tøys, synes jeg.


Jeg har mange sære danske slektninger, og jeg vet at Allers er danskeiet.


Så det kan kanskje være noe med det å gjøre.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:13 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei




Vi kan ikke se at du har noe abonnement registrert hos oss.


Du kan melde deg av nyhetsbrev ved å se nederst i mailene du får fra oss, der skal det stå at du kan melde deg av.




  




  KK kundeservice




  Telefon: 21 89 77 85


  abo.kk@aller.no


   www.aller.no






 


  




  Aller Media ansvarlig utgiver av:


  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24


<eribsskog@gmail.com>


October 4th, 2020 10:31


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 09:25

Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355394

To: <eribsskog+missRibsskog@gmail.com>




Hei Frk Erik, takk for din bestilling!

NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.


Ditt ordrenummer: 355394

Ordredato: man, 09/07/2020 - 10:00


KK - Helt år (26 utgaver) 979.00 kr

Fakturagebyr 39.00 kr

Subtotal 814.40 kr

Herav MVA 203.60 kr

Totalbeløp 1,018.00 kr

Leveringsadresse:

Frk Erik Prompepromp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Betalerens adresse:

Frk Erik Prompepromp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.


Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.


Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til abo.felles@aller.no.



Lik oss på Facebook

Følg oss på Twitter

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.

http://www.allershopping.no/vilkar


Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.

http://www.allershopping.no/kundeservice


Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Message via https://www.sirdal-hytteformidling.com/kontakt/

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:44

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: post@sirdal-hytteformidling.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <post@sirdal-hytteformidling.no>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 08:04

Subject: Re: Message via https://www.sirdal-hytteformidling.com/kontakt/

To: <eribsskog@gmail.com>



Good morning,


I’m not sure what You need from me but I don’t know You . Wish You good

day.


---

Vennlig hilsen


Kamil Szuster


Sirdal Hytteformidling AS


Mobil 990 33 531


www.sirdal-hytteformidling.no

















Den 2020-10-07 20:21, skrev Jimdo Team:

> You have a new contact form message from your Jimdo site

> https://www.sirdal-hytteformidling.com/kontakt/ :

>

> -------------------------------------

>

> Navn/Name: Erika Ribsskog

>

> Adresse/Address: (Sensurert av johncons-blogg)

> (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

> E-post/E-mail: eribsskog@gmail.com

>

> Telefon/Phone: Doro

>

> Fødselsdato/Date of Birth: 250770

>

> Velg/Options: Forespørsel

>

> Hytte/Cabin: Høyfjellshytte

>

> Melding/Message: Hei,

>

>

>

> nå kalte du meg Erika igjen.

>

>

>

> Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).

>

>

>

> Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.

>

>

>

> Send dette til en overordnet nå.

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

> Vilkårene lest og akseptert/Business conditions read and accepted: Yes

>

> This visitor has accepted the Privacy Policy. Date/Time: 2020-10-07

> 20:21:43 CEST

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud! Spar opptil 480 kroner

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:39

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 06:08

Subject: Månedens spesialtilbud! Spar opptil 480 kroner

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






Månedens spesialtilbud!


Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 480 kroner på månedens spesialtilbud!



I resten av oktober kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:

Profesjonell håndverkerjakke

Craft bodywear

VR-briller

Hodetelefoner


Tilbudet gjelder til og med 31. oktober, så lenge lageret rekker.


KJØP MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER




Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



Profesjonell håndverkerjakke


SPESIALTILBUD 119 kr


Ordinærpris 599 kr


Spar 80%


KJØP HER




Craft bodywear


SPESIALTILBUD 219 kr


Ordinærpris 750 kr


Spar 70%


KJØP HER





VR-briller


SPESIALTILBUD 89 kr


Ordinærpris 199 kr


Spar 55%


KJØP HER




Hodetelefoner


SPESIALTILBUD 119 kr


Ordinærpris 299 kr


Spar 60%


KJØP HER




KJØP MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER




Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




8. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: HobbyLink Japan Newsletter: Please Confirm Subscription

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:27

Til: HobbyLink Japan <support@hlj.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hi there, 


I was wondering if you could please escalate this, to your line-manager.


Because I don't think that I've gotten a proper reply to the questions that I've been asking in my earlige emails.


(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.


And I want to know which better routines, that you're going to start with, to avoid that this problem happens again, to other people/citizens).


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 04:02 skrev HobbyLink Japan <support@hlj.com>:

##- Please type your reply above this line -##

Dan Bastien (HobbyLink Japan)


Oct 8, 2020, 11:02 GMT+9


Hello,


Thank you for your response, and I apologize that the greeting from my previous message was unpleasant.


We want to assure you that your email has been completely deleted from our contacts and you should not receive anything going forward. We've also checked our records thoroughly, and can confirm that no orders or accounts under your name are in our system.


Once again, I apologize for the inconveniences this has caused, and I hope you have a nice day.


Kind regards,


Dan Bastien

Customer Service

HobbyLink Japan

www.hlj.com


Erik Ribsskog


Oct 8, 2020, 2:13 GMT+9


This is a follow-up to your previous request #444741 "Klage/Fwd: HobbyLink Japan ..."


Hi,


I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.


And I also want to know which better routines that you're going to start with, so that this doesn't happen again, to other people/citizens.


Also I think it's a bit clammy that you use my first-name like that in the salutation.


What's wrong with just 'hi'.


Erik Ribsskog


tir. 15. sep. 2020 kl. 04:28 skrev HobbyLink Japan <support@hlj.com>:


This email is a service from HobbyLink Japan.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [KPOPMART] Order confirmation

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:16

Til: KPOPMART admin <customer@kpopmart.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hi there, 


I also wanted to know the name of the troll, who has ordered this, in my name.


And I also wanted to be informed about which better routines, that you're going to start with, to avoid that this problem happens again, to other people/citizens.


Also, I think that it's a bit strange that there's no name/signature in your email.


So perhaps the Managing Director should have a look at this.


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 02:23 skrev KPOPMART admin <customer@kpopmart.com>:

Dear. Customer,


Your kpopmart account was deleted as requested and all the information was removed from our system completely.

We blocked this email address eribsskog@gmail.com at the system thus no one can use it at our site any more.


Thank you so much.


Sincerely,




------------------------------------------------------------------------


Customer Manager / KPOPMART Co., LTD.

Office : +82-70-7725-6298

Unitech Vill #328-ho, 142, Ilsan-ro, Ilsandong-gu,

Goyang-City, Republic of KOREA (Zip 10442)




2020년 10월 8일 (목) 오전 4:31, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>님이 작성:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: KPOPMART <customer@kpopmart.com>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 20:09

Subject: [KPOPMART] Order confirmation

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



 

KPOPMART

HI ERIKA RIBSSKOG,

THANK YOU FOR SHOPPING WITH KPOPMART!

 

 

ORDER DETAILS


Order: 0419594 Placed on 09/16/2020 03:08:51


Payment: Bank transfer  

Reference Product Unit price Quantity Total price

  

  8809658312938  

  YUKIKA Album Vol. 1 - SOUL LADY - Poster : Unfolded Poster  

  $14.80  

  1  

  $14.80  

  

  Products

  $14.80  

  Discounts

  $0.00  

  Shipping

  $38.20  

  Total Tax paid

  $0.00  

  Total paid

  $53.00  

 

SHIPPING


Carrier: UPS - 2 ~ 4 Business Days (to Some Area, up to 20 Days) // Tracking Number (O) // Most Fast & Safe


Payment: Bank transfer  

 

 

DELIVERY ADDRESS


Erika Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

Bekkestua (Sensurert av johncons-blogg)

Norway

45123548

 

BILLING ADDRESS


Erika Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

Bekkestua (Sensurert av johncons-blogg)

Norway

45123548  

 

You can review your order and download invoice from "ORDER HISTORY" column after logging in.

 

KPOPMART

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [KPOPMART] Canceled

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:08

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: KPOPMART admin <customer@kpopmart.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: KPOPMART <customer@kpopmart.com>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 02:19

Subject: [KPOPMART] Canceled

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



 

KPOPMART

HI ERIKA RIBSSKOG,

 

 

ORDER 0419596 - ORDER CANCELED


Your order with the order 0419596 from KPOPMART has been canceled.  

 

You can review your order and download invoice from "ORDER HISTORY" column after logging in.

 

KPOPMART  

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: EMF Consult | Kansellert ordre

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:58

Til: info@emf-consult.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>

Hei,


det står jo en IP-adresse, på det skjermbildet deres.


Så dere kan jo ringe ISP-en og høre om hva navnet på trollet er.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at dere er veldig dus/personlige, når dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Det blir uprofesjonelt og klamt, synes jeg.


Så det må jeg klage på.


Hva er galt med bare: 'Hei'?


Skjerpings!



ons. 7. okt. 2020 kl. 22:03 skrev <info@emf-consult.no>:

Hei Erik,


 


Hva har dette med ansvarsfraskrivelse å gjøre?


 


Jeg har mottatt en ordre som er lagt inn i nettbutikken og som ble kansellert på grunn av at tidsfristen gikk ut.


Jeg er dessverre ikke i stand til å finne ut mer enn det som ligger i handelsløsningen til nettbutikken.


 


Her er en kopi av det bildet jeg får opp og med all den informasjonen jeg har rundt denne bestillingen.


 




 


Ingen transaksjoner ble gjennomført.


Om du ikke er fornøyd med dette svaret, og trenger hjelp for å komme videre, må eventuelt annen ekspertise hjelpe til.


Jeg har ikke mer å si om denne saken, slik den nå står.


 


 


Med vennlig hilsen


Odd Magne Hjortland




 


     


Kjærranveien 14  |  3180 Nykirke |  Norway


E:  odd.magne@emf-consult.no | T: +47  32 87 94 05


www.emf-consult.no  |  www.facebook.com/emfconsult/


 


Før du velger å skrive ut denne e-posten, vennligst tenk på miljøet!  - Sendt fra kablet nettverk - helt uten mikrobølger og helserisiko  


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: 07 October 2020 21:44

Til: Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Re: Klage/Fwd: EMF Consult | Kansellert ordre


 


Hei,


det er vel deres jobb å finne ut av dette.


Makan til ansvarsfraskrivelse.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


 


tir. 15. sep. 2020 kl. 21:40 skrev Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>:


Hei,


 


Betyr dette at du ikke har forsøkt å bestille varer fra oss?


 


Om dette er forsøk på misbruk av din identitet beklager jeg dette.


 


Håper du finner ut av det. 


 


Mvh Odd Magne 


EMF Consult 


 


 


 


Sendt fra min Samsung Galaxy-smarttelefon.


 


 


-------- Opprinnelig melding --------


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Dato: 15.09.2020 20:54 (GMT+01:00)


Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Ko: odd.magne@emf-consult.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>


Emne: Klage/Fwd: EMF Consult | Kansellert ordre


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: EMF Consult - Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>

Date: man. 17. aug. 2020 kl. 08:09

Subject: EMF Consult | Kansellert ordre

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hei Erika,


 


Jeg ser at du har en kansellert ordre i nettbutikken. Med status Ubetalt ordre kansellert – tidsfrist nådd. Ordrestatus endret fra Avventer betaling til Kansellert.


 


Om det gikk feil med betalingen, kan du eventuelt prøve på nytt med en av de andre betalingsalternativene 😊


Vi kan også ordne det slik at du kan få tilsendt faktura dersom det er problemer med å benytte de betalingsalternativene som er i nettbutikken.


 


Var det andre problemer med utsjekk, ta kontakt så kan vi hjelpe deg med å få fullført ordren.


 


 


Med vennlig hilsen


Odd Magne Hjortland



 


     


Kjærranveien 14  |  3180 Nykirke |  Norway


E:  odd.magne@emf-consult.no | T: +47  32 87 94 05


www.emf-consult.no  |  www.facebook.com/emfconsult/


 


Før du velger å skrive ut denne e-posten, vennligst tenk på miljøet!  - Sendt fra kablet nettverk - helt uten mikrobølger og helserisiko  

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Sak gjeldende: [Saksnr. 2020010609352]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:48

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Kundeservice <kundeservice@ferde.no>, postmottak@sd.dep.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Kundeservice <kundeservice@ferde.no>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 21:14

Subject: Sak gjeldende: [Saksnr. 2020010609352]

To: Erik <eribsskog@gmail.com>



Hei,

Vi har registrert denne med følgende saksnummer: 2020010609352


Du vil motta svar fra vårt kundesenter så snart din henvendelse er behandlet.


Gjelder henvendelsen klage på tilleggsavgift eller inkasso er forventet behandlingstid 15 virkedager.


Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din, så kan du svare på denne e-post meldingen ved å trykke Svar-knappen (Reply) i e-postprogrammet ditt.

Du må da beholde emnelinjen slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen.


Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.


Vennlig hilsen

Vossapakko v/Ferde AS


Fra Bro- og Tunnelselskapet AS til Ferde AS.

Bro- og Tunnelselskapet AS ble stiftet i 1953, og startet innkreving av bompenger for Puddefjordsbroen og Eidsvågstunnelen i 1956.

I 2012 ble selskapets navn endret til BT Signaal AS.

I september 2017 ble selskapet kjøpt av fylkene Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Aust-Agder og Vest-Agder og ble samtidig fusjonert med det regionale bompengeselskapet Sørvest Bomvegselskap AS.

Fra 01.01.2018 skiftet selskapet navn til Ferde AS.






---------- Videresendt e-post ----------

From: eribsskog@gmail.com

To: kundeservice@ferde.no

Cc: 

Bcc: 

Date: Wed, 7 Oct 2020 19:10:19 +0000 (GMT)

Subject: [PROS=Vossapakko], [TYPE=Generell], [CAT1=Utan avtale], [CAT2=Andre tema], [KUNDENR=], [TLFNR=Doro], [EPOST=eribsskog@gmail.com], [KONTONUMMER=]

Prosjekt

  Vossapakko

Kategori 1

  Eg har ikkje avtale

Kategori 2

  Andre tema

Hidden Field

  Generell

Namn

  Erika Ribsskog

Epost

  eribsskog@gmail.com

Registreringsnummer

  Har ikke

Telefon

  Doro

Førespurnaden gjeld

  Hei,




nå kalte du meg Erika igjen.




Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).




Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.




Send dette til en overordnet nå.




Erika Ribsskog




Ny hendelse er vellykket registrert hos oss.eml

10K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Pepe Skilt og Dekor: Takk for at du tar kontakt med oss

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:36

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: notifications@typeform.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <notifications@typeform.com>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 20:59

Subject: Pepe Skilt og Dekor: Takk for at du tar kontakt med oss

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei Erika Ribsskog fra Homsegodt


Vi har mottatt din e-post og tar snart kontakt med deg. Synes du det tar for lang tid, kan du ringe oss på 69 33 66 88 :)


Tusen takk og ha en fin dag videre!

rjnxttwzt43deim5orjnxttw5x1ux6dy

Typeform sender deg denne e-posten på vegne av en typeform-skaper. Vi tar ikke ansvar for innholdet. Hvis du mistenker misbruk som f.eks. mistenkelige koblinger, kan du rapportere det her.



Unsubscribe from all Typeform respondent notifications

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Pepe Skilt og Dekor: Takk for at du tar kontakt med oss

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:36

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: notifications@typeform.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <notifications@typeform.com>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 20:59

Subject: Pepe Skilt og Dekor: Takk for at du tar kontakt med oss

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei Erika Ribsskog fra Homsegodt


Vi har mottatt din e-post og tar snart kontakt med deg. Synes du det tar for lang tid, kan du ringe oss på 69 33 66 88 :)


Tusen takk og ha en fin dag videre!

rjnxttwzt43deim5orjnxttw5x1ux6dy

Typeform sender deg denne e-posten på vegne av en typeform-skaper. Vi tar ikke ansvar for innholdet. Hvis du mistenker misbruk som f.eks. mistenkelige koblinger, kan du rapportere det her.



Unsubscribe from all Typeform respondent notifications

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for at du kontaktet oss

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:31

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: marit@valide.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Marit Størseth <marit@valide.no>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 20:34

Subject: Takk for at du kontaktet oss

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei Erika,


Takk for at du kontaktet oss.


Vi vil svare så fort vi kan, normalt i løpet av fjorten dager.



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Kopi av din henvendelse til Olivita

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:26

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: post@olivita.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Olivita <post@olivita.com>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 20:31

Subject: Kopi av din henvendelse til Olivita

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei Erika Ribsskog,

Takk for din henvendelse!


Navn

  Erika Ribsskog

E-post

  eribsskog@gmail.com

Beskjed

  Hei,




nå kalte du meg Erika igjen.




Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).




Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.




Send dette til en overordnet nå.




Erika Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: (KYOCERA Europe GmbH) Thank you for your inquiry

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:19

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <noreply@kyocera.jp>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 20:26

Subject: (KYOCERA Europe GmbH) Thank you for your inquiry

To: <eribsskog@gmail.com>



Dear Erika Ribsskog,


Thank you for your inquiry. This is an automatic reply to confirm that KYOCERA Europe GmbH has received your message.


We will respond as quickly as possible, and we appreciate your patience as we process your request.


Thank you once again!

KYOCERA Europe GmbH



* Name : Erika Ribsskog


* Company Name :


* Address :


* City : Blakstad


* Zip-code :


* Country : Noreg


* Phone Number :


* E-mail : eribsskog@gmail.com


* Product Category : Electronic Components & Devices


* My inquiry : Hei,




nå kalte du meg Erika igjen.




Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).




Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.




Send dette til en overordnet nå.




Erika Ribsskog





==================================

2020/10/07 18:26:48

==================================


Inquiry was sent from https://norway.kyocera.com.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Please confirm your HobbyLink Japan account

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:11

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: HobbyLink Japan <support@hlj.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: HobbyLink Japan <support@hlj.com>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 19:41

Subject: Please confirm your HobbyLink Japan account

To: Psykotiske Erik Ribsskog <eribssko.g@gmail.com>



HobbyLink Japan Manage Your Account

Frequently Asked Questions (FAQ)

Contact us

Our policies

Psykotiske Erik Ribsskog,


You must confirm your eribssko.g@gmail.com email before you can sign in (link is only valid once):


Confirm your account

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Norges Kommunistiske Parti: Medlemskap

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:00

Til: Norges Kommunistiske Parti <nkp@nkp.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.


For dette blir bare tull og tøys, synes jeg.


Selv om dere er kommunister, så må dere følge skikk og bruk, vil jeg si.


Det er jeg som er kunden/borgeren, i dette.


Og dere er en organisasjon.


Så dette er maktmisbruk og ansvarsfraskrivelse, over hele linje.


Så det må jeg klage på.


Vennligst send dette til en overordnet nå.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 17:36 skrev Norges Kommunistiske Parti <nkp@nkp.no>:

Det er vel på tide at du slutter å bråke om dette!

Dette er noe vi ikke har noe ansvar for.

At noen har stjålet og brukt din e-post er ikke noe vi gjør.

Sjekk heller din egen sikkerhet.


Stig Ødegaard

NKP


 



Den 2020-10-07 17:02, skrev Erik Ribsskog:


Hei,


nå har det seg sånn, at vi bor i Norge, og ikke i Nord-Korea.


Så dere kan ikke drive med ansvarsfraskrivelse, på denne måten.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog

 


man. 14. sep. 2020 kl. 14:51 skrev Norges Kommunistiske Parti <nkp@nkp.no>:

Dette er noe vi ikke kan kontrollere.

Det er jo veldig mange muligheter å sende ut falsk e-post.

Det kan "alle" gjøre.


Stig Ødegaard

NKP


 



Den 2020-09-14 14:33, skrev Erik Ribsskog:


Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Norges Kommunistiske Parti <nkp@nkp.no>

Date: fre. 14. aug. 2020 kl. 22:02

Subject: Re: Norges Kommunistiske Parti: Medlemskap

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Hvor bor du?

Har du telefon?


Stig Ødegaard

NKP


 



Den 2020-08-14 21:54, skrev Norges Kommunistiske Parti:


Dette er en tilbakemelding via https://nkp.no/ fra:

Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Ønsker å melde mwg inn i partiet for å hjelpe til under valgkampen 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 02:54

Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i den forrige mailen min.


Så ønsker jeg, at dere sender dette opp, til en overordnet.


Jeg kan ikke se at dere har gjort dette.


Så jeg må si at dere har noen slags fæle nykker.


Det må jeg klage på.


Vennligst send dette opp til en overordnet nå.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 16:59 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.


Johanna Andersson (Customer Service)


Oct 7, 2020, 16:59 GMT+2


Hej igjen Erik,


Takk for ditt svar.

Hvis saken blir politianmeldt, kan politiet kontakte oss og be om informasjon, men vi kan ikke dele informasjon om andre kundesaker på den måten.

Din e-postadresse som du stadig sender oss e-post fra, er ikke registrert hos oss.


Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.


Vi ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen,


Johanna Andersson

Customer Service Coordinator


Erik Ribsskog


Oct 7, 2020, 14:57 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #51445 "Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd:..."


Hei,


nå er det sånn, at jeg tidligere, har snakket med din kollega Johanna Andersson, om det samme, (i august).


Hvis dere har så bra rutiner, hvorfor er det sånn, at jeg hele tida, må sende dere mailer, om trolling.


Dette henger ikke på greip.


Jeg vil at dere sender dette opp, til en leder/overordnet.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 11:43 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: FW: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 02:45

Til: moreshopkundeservice@bonnier.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


nå har det seg sånn, at Bonnier/Mediafy-direktør Josefin Reinhard, ser på denne saken.


Så jeg foreslår at dere vanlige medarbeiderne, hos Bonnier, kanskje burde la henne svare, på dette.


Istedet for å blande dere opp i dette.


Det er litt kjedelig, for meg, å bli sendt rundt, som en kasteball, mellom Bonnier sine seks tusen ansatte, (eller hva det var).


Så det må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 16:33 skrev <moreshopkundeservice@bonnier.no>:

Hei Erik,


Tack för ditt meddelande.


Vi får enligt lag inte ge inte ut IP-adresser till privatpersoner på grund av sekretess.

Vill du gå vidare med detta kan du som sagt göra en polisanmälan, men polisen kommer heller inte kunna ge dig IP-adressen av samma anledning som vi har.


Med vänliga hälsningar

 

 

Moa Larsson

Kundtjänst

 

From: eribsskog@gmail.com

Sent: Wed Oct 07 2020 16:13:33 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: josefin.reinhard@mediafy.com

Subject: Re: FW: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg

Hei,


hvis dere ikke klarer å finne IP-adressen.


Da er dere jo noen slags idioter eller klovner, (må jeg si).


Dette kjøper jeg ikke.


Jeg har tidligere drevet nettbutikk, og vet at denne informasjonen, skal være mulig å finne.


(Og det er også mange andre firmaer, (som ikke er like store som Bonnier, (det står på Wikipedia, at dere har mer enn 9000 ansatte, og at dere har en omsetning på mer enn fire milliarder dollar, i året)).


Som klarer å finne ip-adressene).


Så jeg må si at dette er bullshit.


Jeg har hørt om svenskevitser.


Men dette tar kaka.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 12:15 skrev Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>:

Hei Erik,


 


Jag har ju berättat för dig sedan tidigare att vi inte kan gå vidare med detta då vi inte har mer att gå på än de uppgifter som lagts i ordern. De uppgifterna är ju bara ditt namn, din mailadresse samt din adress som jag förstår det, det finns inga andra uppgifter att gå vidare med.


Det här händer sällan, men det händer, att någon lägger fejkbeställningar i någon annans namn. Det vi gör då är precis det som redan har skett här. Vi tar bort ordern. Krediterar fakturan och ser till att utskicken av bladen stoppas med så omedelbar verkan som möjligt.


 


Vi har inte lyckats få fram ett ip-nummer på beställningen. Det är annars den enda vägen man kan gå för att göra vidare efterforskningar på ärenden likt detta. Vi på Bladpakken & Bladkongen ser det här ärendet som avslutat och vi kommer inte att ta saken vidare.


 


Jag förstår att det här är olustigt för dig, som jag tidigare skrivit, men jag ber dig att sluta maila oss om detta vidare då vi inte kommer att agera mer på detta.


 


Med vennlig hilsen,


 

Josefin Reinhard

Head of Customer Service


Tidningskungen


 


Mediafy Magazines AS • Postboks 317 Skøyen • NO‑0213 Oslo

josefin.reinhard@mediafy.com


bladkongen.no

tidningskungen.se

lehtikuningas.fi


Like us on Facebook!


 

 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: Sunday, September 13, 2020 5:12 PM

To: kundeservice@bonnier.no

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Cecilie Moxheim <Cecilie@mediafy.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>; Josefin Arvidsson <josefin@mediafy.com>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; bonnierpublications@bonnier.dk; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; newsletter@newsletter.moreshop.no; moreshopkundeservice@bonnier.no

Subject: Re: FW: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg


 


Hei,


dette tar jeg nå med deres direktør-dame Josefin Reinhard.


Så dere vanlige medarbeiderne, (på kontaktsenteret), behøver ikke å bry de små hodene deres med dette lenger nå, (som de sier).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


 


ons. 12. aug. 2020 kl. 15:43 skrev <kundeservice@bonnier.no>:


Hei,


 


Takk for din henvendelse.


 


Kan du gi oss tilbakemelding med saksnummer fra politiet angående anmeldelsen da du mener noen har bestillt dette i ditt navn? Gi oss saksnummer så ringer vi politiet og løser denne saken.


 


Hvis du har flere spørsmål ber vi deg besvare denne e-posten uten å slette historikken.


 


Med vennlig hilsen


 


Thomas Hansen


Kundebehandler


 


From: moreshopkundeservice@bonnier.no

Sent: Wed Aug 12 2020 15:24:00 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: kundeservice@bonnier.no

Subject: FW: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: Sun Aug 02 2020 18:11:49 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: juridisk@datatilsynet.no

Subject: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: tor. 2. jul. 2020 kl. 07:50

Subject: Unik (og stor) pakkerabatt til deg

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Abonnenttilbud: Spar opptil 1149 kroner på en av pakkene vi har satt sammen.




Se nyhetsbrevet i nettleseren din










MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara




Ditt abonnementsnummer er:  5050580108




























Vi har satt sammen disse 3 pakkene med populære produkter til deg som abonnent.



Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5050580108


 


 




 




Flott, gå strak til pakkene >>




 




 










 














Diadora treningspakke




PAKKEPRIS 219 kr.




Ordinærpris 1199 kr.


Spar 82 %

 


 


 




 




Kjøp pakken her




 




 






   













Sommer-pakke




PAKKEPRIS 219 kr.




Ordinærpris 698 kr.


Spar 69 % 


 


 




 




Kjøp pakken her




 




 






















Boligpakke




PAKKEPRIS 299 kr.




Ordinærpris 1448 kr.


Spar 79 %


 


 




 




Kjøp pakken her




 




 
















 




 




Kjøp pakkene her




 




 




















Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




































2. jul 2020




Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com




Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her






Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer






Bloggarkiv