Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. mars 2022

Jeg sendte en e-post til Forsvaret

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Saksdokument fra Forsvarsdepartementet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mars 2022 kl. 22:16
Til: "Postmottak@fd.dep.no" <postmottak@fd.dep.no>
Kopi: postmottak@spk.no, calmquist@eurojuris.no, post@advokatforeningen.no, Forsvaret <forsvaret@mil.no>, presse@spk.no, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, "fpvs.kontakt" <fpvs.kontakt@mil.no>, post@ombudsmann.no, sfovpost@statsforvalteren.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, oholter@mil.no, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, postmottak@sivilombudet.no, fko@mil.dk, post <post@finkn.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, foreningspost@forsvarsforeningen.no, info@nmkf.no
Hei,

dette har jeg svart på her om dagen.

(For dere sender også en haug av brev fra noe dere kaller Ridehuset, i Hamar).

Så det må jeg igjen klage på, at dere sender meg rundt, som en kasteball.

Dere sier at jeg må ta det med Sivilombudet, men de har jeg hele tida oppdatert.

Dette var en frostskade, som jeg fikk, under førstegangstjenesten, (på vinterøvelsen, ved Lillehammer).

Og da er det naturlig å klage til Forsvaret, (og ikke til alle andre), vil jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Jeg har flere ganger forklart, at jeg tok opp dette, (at jeg hadde fått frostskade), flere ganger, under førstegangstjensten.

(Jeg tok dette opp med militærlegen, (som man ikke kunne stole på, (om dette), ifølge en på laget ved navn Odd Sundheim, som visst seinere har vært FN-soldat, og som jeg ikke får svar fra nå).

Og jeg førte også opp om dette, på et skjema, som vi fikk utdelt, på dimme-dagen, (etter å ha konferert med min medsoldat Bø/Bøe, som vel var nestlagfører, på lag 1, og som tilfeldigvis stod i nærheten, når vi skulle levere inn dette skjemaet)).

Så jeg ønsker å heller få svar, fra en overordnet, (eller en 'stjernegris' som de sa på Terningmoen), om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 18. mar. 2022 kl. 10:12 skrev Postmottak@fd.dep.no <Postmottak@fd.dep.no>:
Forsvarsdepartementet
Vår ref:      2022/296 - 4
Dato:         18.03.2022

Krav om erstatning etter forskrift om verneplikt og heimevernstjeneste




Hilsen

Forsvarsdepartementet,
postmottak@fd.dep.no

PS.

Her er e-brevet fra Forsvaret:

IMG_20220329_0001

Mer fra Facebook

ellen kollega 1

PS.

Her er mer om dette:

ellen kollega 2

PS 2.

Enda mer om dette:

ellen kollega 3

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til AUF
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mars 2022 kl. 11:24
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Medlem i AUF <medlem@auf.no>, post@arbeiderpartiet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <medlem@auf.no>
Date: søn. 27. mar. 2022 kl. 21:13
Subject: Velkommen til AUF
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Hei Erika,

Velkommen til AUF, Norges største politiske ungdomsparti. Sammen med over 14 000 andre unge er du med og støtter kampen for et grønnere, mer solidarisk og rettferdig samfunn.

Verden står overfor store utfordringer i årene som kommer. Skal vi løse klimakrisen trenger vi modige og ambisiøse politikere som kutter utslippene og gjør det enklere og billigere å leve grønne, klimavennlige liv. Da trenger voksenpartiene sterke ungdomspartier som setter krav og sier ifra.

Som ungdomsparti har AUF sterk påvirkning på Arbeiderpartiet, og den politikken vi lager i AUF blir ofte til landets politikk. Gratis skolegang, skolebøker til alle elever og billigere kollektivkort er eksempler på hvordan AUF gjør hverdagen til unge i Norge bedre. Når gratis skolemat innføres over hele landet er det fordi AUFere som deg og meg har kjempet lenge for å gjøre hverdagen til unge litt lettere.

I AUF stanser ikke engasjementet ved landets grenser. Å løfte barn ut av fattigdom, og å gi håp og muligheter til mennesker over hele verden er en grunn til at mange engasjerer seg i politikk, særlig i AUF. Urettferdigheten vi ser i deler av verden er fortsatt stor. Derfor er det fint at vi som AUFere kan bidra til å gjøre verden litt bedre, og jobbe mot en bedre framtid for alle.

AUF finnes i hele landet, og vi har aktivitet i over halvparten av landets kommuner. Mest sannsynlig finnes det et lokalt AUF-lag nært deg. Det er en fantastisk mulighet til både å få nye venner og å kunne påvirke politikken der du bor. Du finner mer informasjon om AUF-aktivitet på ditt hjemsted her: auf.no/velkommen/

Jeg er glad for at akkurat du meldte deg inn i AUF, og håper du også vil engasjere deg i organisasjonen vår!

Med vennlig hilsen,
Astrid Willa Eide Hoem
Leder i AUF
Min profil

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mars 2022 kl. 10:24
Til: telia-info@telia.se
Kopi: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 08:05 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej!

Tack för ditt meddelande!


Via denna ingång besvarar vi enbart generella frågor.

Ring oss gärna på 90 200 eller skriv in till oss via https://www.telia.se/privat/kontakt#/digitaltv/uppsagning så tittar vi vidare på det.


Ha en fin dag!


Med vänlig hälsning

Telia

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mars 2022 kl. 10:16
Til: Bitpro Helpdesk <helpdesk@bitpro.no>
Kopi: NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, nextgentel.no@servicemail.recheckit.com, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 14. nov. 2021 kl. 13:45 skrev Bitpro Helpdesk <helpdesk@bitpro.no>:
Hei, Erik.

Denne saken er avsluttet, eller det har gått for lang tid til at den kan gjenåpnes.
Vennligst send en ny henvendelse til helpdesk@bitpro.no for å åpne en ny sak.

Med vennlig hilsen  
Bitpro helpdesk
+47 47 91 71 00 | helpdesk@bitpro.no
Web: www.bitpro.no 

——

Emne: Klage/Fwd: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: fre. 30. apr. 2021 kl. 13:00
Subject: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371650269 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Hei,

det er din jobb å tjene kundene/borgerne.

Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er
det din jobb å gjøre det.

Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre
at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Sendt 04/30/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650269


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371650269. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Hei,

det er din jobb å tjene kundene/borgerne.

Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er
det din jobb å gjøre det.

Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre
at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Sendt 04/30/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650269

 
Link til sak: https://bitpro.freshdesk.com/helpdesk/tickets/15444

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mars 2022 kl. 10:02
Til: HELP Forsikring AS <post@help.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

dere svarer på en kopi av en mail som ble sendt til Talkmore.

Dette er vel et firma som dere samarbeider med.

Så da man kanskje si, at dere er medansvarlige.

Jeg synes det er rart at dere trenger mer informasjon enn det som står i mailen.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 10:44 skrev HELP Forsikring AS <post@help.no>:
Hei, Erik



Takk for henvendelsen. 



For at vi skal ta en nærmere titt på din henvendelse trenger vi mer informasjon. Fint hvis du kan sende oss:



- Telefonnummer

- Fødselsdato



Ha en fin dag. 

Vennlig hilsen


 

Hedvig Heitmann

Kundebehandler

+47 22 99 99 99  

help.no







 

Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.

 

Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.

<eribsskog@gmail.com>

November 29th, 2021 02:46

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. sep. 2021 kl. 14:29 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider (Sladdet av johncons-blogg)
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore
649565:53240
<kundesenter@talkmore.no>

September 8th, 2021 14:29

Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider (Sladdet av johncons-blogg)
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore

Siri Rognli Olsen (som jeg møtte på Englands-ferja Braemar sommeren 1989) har visst blitt foreldreløs. Kondolerer

foreldreløs

Her er det noen som har tullet med Gnomedal (i/ved Vinland) kan det virke som. (Fra Altaposten 20. januar 2007)

gnomedal tull

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter