Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. februar 2021

Min morfars fetter Bjarne Ribsskog, kjøpte visst plassen Stor-Ribsskogen, (som lå ved siden av slektsgården Lille-Ribsskogen), under krigen

kjøpte under krigen

PS.

Her er mer om dette:

mer om bjarne magnus

https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

PS 2.

Enda mer om dette:

stor ribsskogen 1 2

PS 3.

Og enda mer om dette:

store ribsskogen 2 2

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

store ribsskogen 3

PS 5.

Og enda enda enda mer om dette:

stor ribsskogen 4

PS 6.

Eiendommen Stor-Ribsskogen/Stor-Risskogen, (hvor mine slektninger visst har campingplass), ligger i et kjempefint naturområde, (selv om det nok skorter litt, på antall varmegrader der oppe, selv i fellesferien):

flott naturområde

https://norgeskart.no/#!?project=norgeskart&layers=1002&zoom=13&lat=7155933.16&lon=299646.76&sok=flatanger-48%2F3&markerLat=7155991.877759696&markerLon=300273.9751672687&panel=Seeiendom&showSelection=true

PS 7.

Verkstedklubben til Aker/Kværner Verdal, (fra PS 4), har visst bygd litt utafor festeområdet sitt, (kan det virke som):

klubben har bygget utafor festeområdet

Jeg sendte en e-post til Arvato Finance AS

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:50
Til: post.no@arvato.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 5. februar, (se vedlegg).

Dette har jeg sendt om til dere, (det vil si Home Net/Global Connect), mange ganger.

(Se mail-historie).

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også en arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, (hvor jeg jobbet i 2005 og 2006), i Liverpool.

Så det er dere som skylder meg penger, (må jeg si).

Så da blir det litt rart å få tulle-regninger fra Arvato.

Dere tar kaka.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 30. des. 2020 kl. 10:39
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: <firmapost@nkom.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

nå var det en gubbe, (med hvitt hår, kledd i svart), på døra mi.

Han lurte på om jeg hadde bestilt intenett.

Og jeg hadde masse rynke-krem i panna, (sånn som min Pia lærte meg å bruke rynke-krem på 90-tallet).

Og jeg gikk i bar overkropp, (for jeg er ikke så glad i helsetrøye, for å si det sånn, (og jeg har hatt en Romerike-kamerat ved navn Glenn Hesler, og hans foreldre pleide visst å sitte nakne i stua, fortalte han, på 90-tallet)).

Så dette var en veldig pinlig opplevelse, må jeg si.

(Jeg er vant til at folk som skal besøke meg har avtaler, for å si det sånn.

Ihvertfall på 90/00-tallet da jeg fortsatt fikk/tok imot besøk).

Og jeg forklarte at det er noen tullebukker/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Og gubben ville ikke gå.

Det stod One på skjorta hans, (så det ut som).

Men det var Oneco, forklarte gubben.

(Han babla også noe om at det stod 4-5 mobilnummer et sted.

Jeg vet ikke hvor han mente.

Men jeg har en 'ringe-mobil', en smart-telefon (som jeg bruker som kamera og mp3-spiller) og også mobilt bredbånd, (etter at One kødda mye med meg i England, i 2013 deromkring, da jeg skulle ha ADSL).

Og folk bestiller også dritt i mitt navn.

Og telefirmaene har så registrert masse 'tulle-telefonnummer' på meg, på Gule sider, osv.).

Og han gubben babla også noe om Globalconnect.

Og jeg søkte så litt på nettet, og det kan muligens være Homenet, (fant jeg ut).

Disse har jeg kontakt om dette, (at jeg blir utsatt for identitetstyveri).

Men disse tullebukkene bestiller så mange abonnement i mitt navn, at jeg har ikke alt tullet i huet.

(Det er også Nextgentel og Telio-abbonement som blir bestilt i mitt navn, for tida.

Men jeg har kontaktet Christer Sveaas med fler om dette, og har ikke fått noen fra dem på døra, selv om det nok var nære på, for Nextgenttel hadde ikke mail-adresse på nettstedet sitt, så jeg måte søke fælt på nettet, for å finne e-post-adressen til Sveaas/Kistefos, (som eier Nextgentel), osv.).

Så dette er veldig dårlig folkeskikk, og som at Homenet ikke respekterer mitt privatliv, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog 


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 12. des. 2020 kl. 05:53
Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <support@homenet.no>
Date: fre. 11. des. 2020 kl. 07:10
Subject: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: <eribsskog+miniPenis@gmail.com>





Ordrebekreftelse
Takk for din bestilling av Home_WiFi_premium (4930). Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken med Home_WiFi klar for henting i løpet av 3 - 7 arbeidsdager. Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.

Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.

Kundedetaljer: Erik Løvenbalk Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg) (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

E-post: eribsskog+miniPenis@gmail.com
Mobil: 45884952
Kundenummer: 275403

Abonnement: Home_WiFi_premium (4930)
Etablering: 990,-
Månedpris: 49,-
Avtaleperiode: 12m

Skjema for angrerett finner du her.



Kontakt oss | Homenet.no


2 vedlegg
IMG_20210216_0001 paint.jpg
601K
IMG_20210216_0002 paint.jpg
458K


PS.

Her er vedleggene:

IMG_20210216_0001 paint

IMG_20210216_0002 paint

Jeg fikk et brev fra Homenet

IMG_20210216_0001 paint

IMG_20210216_0002 paint

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: ebay@reply5.ebay.com, ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>
Date: ons. 16. des. 2020 kl. 09:47
Subject: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
To: <eribsskog@gmail.com>


Review eBay monthly selections
See this message in your browser
eBay
Fashion      Electronics      Home & Garden      Daily Deals
Don’t miss out,
Erika Kaja!
Discover these monthly specials
we’ve found for you
Check now
Don’t miss out – Check now
 
Deals you can’t miss

Check what’s on sale now
in Daily Deals
section
See all Deals


 
Fresh preference for your reference
 
Find your version of perfect on eBay
Go to eBay
 
And the most important
eBay Money Back Guarantee
Get the item you ordered or get your money back
on virtually all items
Learn more
Facebook Instagram Pinterest Twitter
Shop Anywhere with the eBay App
Google Play App Store
Go to eBay  →
eBay
Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails
eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.
If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.
Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Forstå merking av glutenfrie produkter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:16
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@ncf.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk cøliakiforening <post@ncf.no>
Date: ons. 16. des. 2020 kl. 09:17
Subject: Forstå merking av glutenfrie produkter
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


NYTT FRA NORSK CØLIAKIFORENING
Hvis du ikke kan lese denne e-posten, klikk her.


Hjemmeside | Facebook | Instagram


Merking av produkter
Det er ikke alltid så lett å forstå seg på merking av glutenfrie produkter. Her får du noen gode råd som kan gjøre det litt enklere.
Les mer

Les glutenFRI på mobilen
Som medlem får du tilgang til mer infor-masjon ved å logge inn på ncf.no/medlem. Her kan du lese medlemsbladet på mobil, og du får bla. tilgang til flere oppskrifter, oversikt over glutenfritt øl og mye annet nyttig.
Les mer

NCF Kompetanse
I samarbeid med frivillige arrangerer NCF kurs for å skape trygg og glutenfri matglede for barn og voksne med glutenintoleranse. Ansatte på skole/SFO og i barnehage, kokker og servitører, helsesykepleiere og institusjonsarbeidere er yrkesgruppene NCF holder kurs for.
Les mer om kursene her

NCF bidrar til forskning
NCFs forskningsfond deler årlig ut midler til forskning på glutenintoleranse.
Les mer

Barn: Cøliaki og tenner
Har du et barn under 18 år som får diagnosen cøliaki, bør du bestille en time hos tannlegen for å sjekke om barnet har emaljeskader på tennene.
Les mer

3 diabetesvennlige brød
Sunt og grovt!
Til oppskriftene
Norsk cøliakiforening I Postboks 351 Sentrum 0101 Oslo I 22 40 39 00 I post@ncf.no I Avregistrere nyhetsbrev

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: What is the highest density solid in the world?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:11
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@quora.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Quora Digest <english-digest-noreply@quora.com>
Date: ons. 16. des. 2020 kl. 07:25
Subject: What is the highest density solid in the world?
To: <eribsskog@gmail.com>


Quora
Erik's Digest
TOP STORIES FOR YOU
What is the highest density solid in the world?
Jim Tocco
Jim Tocco, Owner at TKO Trivia (2014-present)
Updated Jul 27, 2018

It seems like you’re asking about solids found on Earth, which rules out interstellar objects like black holes or neutron stars.So the honor goes to this rare, beautiful, b... Read More »
The earth rotates at approximately 1000 mph. If a full rotation takes 24 hours, the earth should then be 24000 miles in diameter, however, the earth is only 7917.5 miles in diameter. How is this possible?
Michael Bird
Michael Bird
Written Oct 26
It's possible because you are using the wrong geometry term. In order for the Earth to rotate at a surface speed of about 1000 mph and for it to take 24 hours to complete o... Read More »

Mike Tyson seemed so invincible in his prime. On the occasions he was defeated was it because he had an off-day, was it that he was out boxed or was it something else?
Alan Deeolo
Alan Deeolo
Written Feb 11
George Foreman had a good take on this in ’95 when Mike was getting out of prison and they were trying to arrange a fight. He effectively said that Mike’s style relied on s... Read More »
Why did it take 6 months for Trump to stop fighting the science on masks?
Mike Burch
Mike Burch
Written Jul 24
Trump doesn’t really think. But he does worry incessantly about how he is perceived.For instance, Trump is always going on about his hair and how it is actually his, as if ... Read More »
In the movie Midway, Japanese officers take an American POW, tie rope around his hands that has an anchor attached to the other end, and toss the heavy weight into the Pacific Ocean, is this historically correct?
Tom Fish
Tom Fish
Written Oct 11
My Dad was captured by the Japanese on Wake Island, just as the war began. He and his fellow Wake Islanders were taken to Japan in the hold of a freighter. When the ship ar... Read More »
What flaws did Muhammad Ali have in his boxing career or was he just perfect?
Carl Jacobson
Carl Jacobson
Written Nov 28, 2018
Muhammad Ali, while a great boxer, did have his flaws.Ali's boxing style was a tribute to Sugar Ray Robinson. They both used speed and rhythmic, dancing movements.But Ali's... Read More »
If one atom of iron was shot at my head at a speed of 28,000 km/h, would it affect me?
Doug Hensley
Doug Hensley
Written Aug 23
One atom of iron (at rest) masses 9.296*10^-26 kg (1.66*10^(-27) kg per nucleon), 56 nucleons.Now we’re going at 28000 km per hour, or 28000000 meters per hour, which works... Read More »
How would you rank Turkish cuisine?
Shayn McCallum (שלמה בן אפרים)
Shayn McCallum (שלמה בן אפרים), lives in Turkey (2000-present)
Written Jul 13
10/10. Turkish cuisine is second-to-none.Of course, the thing about “Turkish cuisine” is, it is really “Turkish cuisines” plural. My favorite dishes tend to be from the Sou... Read More »
What has shocked you the most about Tesla?
Todd R. Lockwood
Todd R. Lockwood, Tesla Community Organizer In Vermont
Updated Jan 6
When my 2013 Tesla Model S was about three years old, I received a call from the nearest Tesla service center. The service advisor told me that they were sending a mobile t... Read More »
President Trump feels he should be given a Nobel Prize. He criticized Obama for being given a Nobel Prize immediately after becoming President. What is your take? Why?
James Seaborn
James Seaborn, Public Speaker for success in all areas of life at Gasp Design (1986-present)
Updated Jun 1
Former President Obama was given a Nobel Peace Prize for; "extraordinary efforts to strengthen international diplomacy and cooperation between people". (Something that is t... Read More »
Read More in Your Feed
Follow Quora on:
FacebookTwitter
Get the App for iOS and Android
Quora
This email was sent by Quora (605 Castro Street, Mountain View, CA 94041).
If you don't want to receive this type of email in the future, please unsubscribe.
http://www.quora.com/

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: If you must buy, buy Black!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:05
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network <info@blacklivesmatter.com>
Date: ons. 16. des. 2020 kl. 00:37
Subject: If you must buy, buy Black!
To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>




Team,

It’s important for us to build traditions that uplift our own communities across the entire country. That’s why this holiday season we’re excited to invite you to get involved with #BlackXmas, which for the last several years has been run by Black Lives Matter grassroots chapters across the entire country.

Whether you’re buying Black in Los Angeles or getting a gift card from a Black-owned restaurant in New York City for a loved one, anyone and everyone can be a part of #BlackXmas. And we truly hope you’ll be a part of this exciting tradition!

As always we’re rooting for everybody and everything Black. And #BlackXmas embodies that. We’re not going to fall into the trap of white capitalism -- instead, we’re going to uplift and build our communities by doing all things Black this holiday season.

Together, we’re creating a #BlackXmas, and we’re excited for you and all of your family and friends to be a part of this new, beautiful Black holiday tradition.

Learn more about #BlackXmas and how to embrace your own #BlackXmas here.

There are so many different ways to get involved in #BlackXmas:

Donate to Black-led community-based organizations in the name of your loved ones as holiday gifts.
We’re dreaming of a #BlackXmas -- so, we’ve got to #BuildBlack. Click here to find out how you can help intentionally build Black communities
The current monetary system was created to maintain and reproduce imperialism and institutional racism and inequality. Before the year ends, click here to take the next step and make an effort to #BankBlack
Whether you’re attending or hosting any public events for #BlackXmas, join us for a mass rally for justice this #BlackXmas. Learn more about the mass rally for justice here.
We’re not falling into the white capitalism trap -- let’s divest from white corporations and invest in our own Black communities. Visit www.backingblackbusiness.com for links to Black-owned businesses and download “Official” Black Wall Street and MyClickUrban apps to your mobile device for mapped businesses and Black events.
We’re so excited for #BlackXmas, and we can’t wait for this new tradition with you, and everyone who believes Black Lives Matter.

Happy #BlackXmas!

-- Black Lives Matter Global Network

DONATE



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 🔥Nye rekorder!🔥Gavetips og ukens bestselgere!📚
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 18:59
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: nyheter@min.ark.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Kundeservice Arkbokhandel <kundeservice@arkbokhandel.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, camilla.bruseland@gyldendal.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>
Date: tir. 15. des. 2020 kl. 17:34
Subject: 🔥Nye rekorder!🔥Gavetips og ukens bestselgere!📚
To: <e.ribsskog@gmail.com>



Vis i nettleser
Ark.no
Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor


 
ImageGuinness
En obligatorisk gave under juletreet!
Uunnværlig for faktasamlere og rekordknusere i alle aldre! Årets bok har et splitter nytt design, temaet Oppdag verden og en rekord for hver eneste dag. Finn ut hvilken rekord som ble satt på akkurat din bursdag!
 
KJØP NÅ!
ImageBestselgere
Oppdatert bestselgerliste på ARK.NO!
Se julens bestselgere på ARK.NO! Bruk Klikk&Hent, så finner vi frem bøkene for deg og har de klar når du kommer til butikken.
 
KJØP NÅ!
ImageToppbanner30
ImageRomaner
ImageMatOgDrikke
ImageKrim
ImageBarnebøker
ImagePocket
ImageStrikk
ImageEngelsk
Image5Tips
Fem unike gavetips fra oss!
Kjenner du også noen som ville blitt glad for en eller flere av disse bøkene? Årets bokhøst har gitt oss en rekke fantastiske bøker, og her har vi funnet frem fem gavetips som vi mener fortjener å ligge under juletreet i år.
 
KJØP NÅ!
ImageSpill40
-40% på ALLE spill! Stort utvalg i din ARK-butikk!
Du kan også bruke Klikk&Hent fra ARK.NO, så har vi varene klar for deg når det passer deg best å hente de.

 
KJØP NÅ!
ImageVilDuVedde
Endelig er oppfølgeren her!
Vil du vedde 2.0 er oppfølgeren til det populære familiespillet! Nok en gang utfordres spillerne til å utføre forskjellige oppgaver mens de andre spillerne vedder på om de klarer oppgaven eller ikke.

Antall spillere: 3-6
Spilletid: Ca. 40 minutter
Alder: 8 år+

 
KJØP NÅ!
ImageKinasjakk
Familiefavoritten går aldri av mote!
Denne versjonen får du i et solid metallskrin og spillebrikkene er i glass. Vær den første som får alle egne kuler fra eget hjemland til motsatt side. Kinasjakk er en videreutvikling av spillet Halma (Halma er gresk for "å hoppe"), som ble lansert i England på slutten av 1800-tallet. Inneholder norske regler.

 
KJØP NÅ!
ImagePuslespill40
ImageLeker
Facebook
Instagram
Ark.no
Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent
Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice
kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55
Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS
      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Siste nytt fra LO
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 18:52
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, bjorn.kolby@lo.no, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LO Norge <LO@communicatoremail.com>
Date: tir. 15. des. 2020 kl. 15:00
Subject: Siste nytt fra LO
To: <eribsskog+iq@gmail.com>


Nyhetsbrev fra LO Norge Nyhetsbrev fra Landsorganisasjonen i Norge Åpne i nettleser
LOs julekonsert
Alle LO-medlemmer inviteres til eksklusiv konsert mandag 21. desember kl. 18.00. Invitasjon med mer informasjon og lenke til konserten blir sendt per e-post til medlemmene. mandag 21. desember 2020 18.00 - 19.00
Les mer her cta pil
LONorge-logo-skjerm-rgb.png
Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 950 000 medlemmer er organisert i en rekke fagforbund som er tilsluttet LO. LOs forbund organiserer arbeidstakere både innen privat og offentlig sektor, og innen alle bransjer og yrker.
Les mer her cta pil
Denne e-posten er sendt til deg da du har akseptert å motta nyhetsbrev fra LO. Ønsker du ikke å motta flere slike e-poster framover kan du avregistrere deg her.
Følg oss
Facebook Twitter Instagram Youtube
Ledige stillinger

Min tidligere klassekamerat Sigmund, (fra økonomilinje-året, på Sande videregående), er i avisa igjen

sigmung i avisa igjen

https://www.svelviksposten.no

PS.

Her er mer om dette:

mer om sigmund avisa igjen

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din ordre er på vei
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 18:12
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@maxulin.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice Maxulin <kundeservice@maxulin.no>
Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 07:57
Subject: Din ordre er på vei
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com>


Maxulin - Logo
Maxulin
Hei Erik Sædslurper.
Din Maxulinpakke er nå på vei til deg! Sjekk postkassen din om 2-5 dager.

Vi ønsker deg en god start og anbefaler at du tar Maxulin regelmessig for å oppnå best mulig effekt.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du lurer på noe.

/Maxulin Teamet

Ordredetaljer:
1 x Maxulin 149.50
Porto: 49.00
Total: 198.50

 
Fluid images
Fluid images
 
Leveringsadresse:
Erik Sædslurper Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

e-post:
eribsskog+slurp@gmail.com

Lurer du på noe kan du gjerne kontakte vår kundeservice:
Norvital AS (foretaksnr: 988 393 517)
Ring oss: +47 98 70 14 02 (08:00 - 16:30)
Send oss en mail: kundeservice@maxulin.no
Besøk oss: Enebakkveien 117, 0680 Oslo

 
Følg oss:
 
Maxulin - Logo

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordren er klar!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 10:28
Til: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>
Kopi: NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,

ettersom jeg har forstått det, så har dere samme eier, (Kristen Sveås/Kistefoss), som Nextgentel.

Så da synes jeg at svaret deres blir litt feil.

Det burde stått at dere såklabert sendte dette videre, til deres konsern-kolleger i Bergen.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 15. des. 2020 kl. 12:09 skrev Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>:
Hei Erik.

Vi kan dessverre ikke hjelpe, da nextgentel og bitpro ikke er samme firma, og vi ikke har innsyn i deres systemer og kan rette opp i dette. Ser de å står på mottaker-lista, så sikkert noen der som kan hjelpe. Ser av mailene du har sendt oss, at de har mange måter du kan kontakte dem på.
https://www.nextgentel.no/privat/kundeservice

Fint om du tar oss av mailinglisten din.

Ha en fin dag.

Hilsen Bitpro

12/12 2020 05:24 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Date: fre. 11. des. 2020 kl. 09:02
Subject: Ordren er klar!
To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>


 MinSide
 
Hei, Erik Løvenbalk

Ordre Q29033 er klar
Vi vil bare bekrefte at ordren din Q29033, ngt.no: Bestilling nå er ferdigbehandlet.
 

MinSide gir deg full oversikt over abonnementet
MinSide gir deg oversikten du trenger. Sett ditt eget nettverksnavn og passord for wifi, aktiver et gjestenett eller optimaliser wifi-nettet. Se fakturadetaljene, meldinger og muligheter for abonnementet ditt. MinSide finner du på nextgentel.no og i MinSide-appen.

Hilsen oss i NextGenTel

Hjelp
Kundeappen Kundeservice
MinSide Personvern 
Snakk med oss
Facebook
Kundeservice
 
Åpne i nettleser
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 10:15
Til: Elisabeth Hynne <EHY@sdir.no>
Kopi: Dag Inge Aarhus <dia@sdir.no>, Caroline Whittle <CARS@sdir.no>, John Malvin Økland <JOE@sdir.no>, Elin Tyse Hansen <EBA@sdir.no>, post@sdir.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 15. des. 2020 kl. 08:59 skrev Elisabeth Hynne <EHY@sdir.no>:
Hei!

 

Viser til din e-post under som følge av at du har mottatt Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse. Dine kontaktopplysninger har blitt liggende fra forrige kundeundersøkelse (2018) – da du ikke svarte på denne, ble opplysningene tatt med videre. Jeg klarer dessverre ikke å spore hvordan opplysningene kom inn i utgangspunktet, men det kan være gjennom påmelding til nyhetsbrev eller lignende.

 

Sjøfartsdirektoratet tar personvern på største alvor, og vi er i disse dager i ferd med å få på plass et bedre system for håndtering av blant annet kontaktinformasjon til kunder og andre.

 

Jeg kan for øvrig bekrefte at vi har fjernet dine kontaktopplysninger fra listen.

 

Med vennlig hilsen

 

Elisabeth Hynne

Personvernombud

 

 

Beskrivelse: 1.png

Elisabeth Hynne

Postboks 2222

   Direkte: 52 74 53 71

Juridisk seniorrådgiver

5509 Haugesund, Norge

  

 Administrativ støtte                            

Telefon: 52 74 50 00

   www.sjofartsdir.no

Vi er en sertifisert Miljøfyrtårnbedrift. Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.

E-post sendes til post@sdir.no

 

 

Fra: Erik Ribsskog[eribsskog@gmail.com]

Sendt: 06.12.2020 14:18:48

Til: juridisk[juridisk@datatilsynet.no]

Kopi:Postmottak[Post@sdir.no];feedback@questback.com[feedback@questback.com];elh@forbrukertilsynet.no[elh@forbrukertilsynet.no];inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no[inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no];fmovpost[fmovpost@fylkesmannen.no];post[post@finkn.no];abuse@telia.com[abuse@telia.com];

Tittel: Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020

 

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

Erik Ribsskog

 

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 10:10
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: ebay@reply5.ebay.com, ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>
Date: tir. 15. des. 2020 kl. 08:38
Subject: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
To: <eribsskog@gmail.com>


Review eBay monthly selections
See this message in your browser
eBay
Fashion      Electronics      Home & Garden      Daily Deals
Don’t miss out,
Erika Kaja!
Discover these monthly specials
we’ve found for you
Check now
Don’t miss out – Check now
 
Deals you can’t miss

Check what’s on sale now
in Daily Deals
section
See all Deals


 
Fresh preference for your reference
 
Find your version of perfect on eBay
Go to eBay
 
And the most important
eBay Money Back Guarantee
Get the item you ordered or get your money back
on virtually all items
Learn more
Facebook Instagram Pinterest Twitter
Shop Anywhere with the eBay App
Google Play App Store
Go to eBay  →
eBay
Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails
eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.
If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.
Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Displate] Pending request: Klage/Fwd: Find Posters That Tell Your Story
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 09:59
Til: support@displate.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I've exlained to you earlier.

I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that you're going to start with, to prevent this from happening again.

Erik Ribsskog


man. 14. des. 2020 kl. 18:04 skrev <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Dear Erik Ribsskog,

We're contacting you in regard to the inquiry associated with your recent customer support ticket (#346206)

As we have not heard back from you for 30 days since last response, this ticket will be closed and marked as solved.

If at any time you would like to reopen your inquiry, simply reply to this email to follow up with any additional questions or concerns.

Displate Client Experience Team (Displate)

Nov 14, 2020, 17:01 GMT+1

Hello Eric,

Thank you for contacting us. 

Please let us respond in English as we don't speak Norwegian. 

We're sincerely sorry but we don't fully understand your inquiry. Could you please explain it a bit further?

Do you mean that you don't want to receive any emails from Displate?

Looking forward to your answer. 

Have a great weekend!
Best regards,

Kaja Latos
Junior Client Service Agent

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Nov 13, 2020, 16:19 GMT+1

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Displate <noreply@displate.com>
Date: man. 12. okt. 2020 kl. 17:04
Subject: Find Posters That Tell Your Story
To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Erika Say goodbye to paper posters and welcome our 21st century wall art canvas. Let’s get you that perfect roommate ‌

Find Displates that tell your story

Erika here’s a 15% sitewide discount for your next order.
Claim it fast, offer ends soon
COPY CODE: WELCOME15
Activate Code
See the magic of Displates


...and our Bestsellers

Best Sellers
CONNECT WITH US





Copyright © 2020 DISPLATE.COM
GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland

If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly


This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Dette var min morfars filletante. (Fra Aftenposten 21. oktober 1963)

min morfars filletante

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/31175/18/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="margit+ribsskog"

PS.

Her er mer om dette:

mer om dette bjørn ribsskog slektsforskning

https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

PS 2.

Jeg står nevnt øverst, på skjermbildet overfor.

Men Bjørn Ribsskog har visst fått fødselsdatoen min feil.

(Det står at jeg er født i 1969.

Men jeg er født 25. juli 1970.

For å si det sånn).

Jeg burde kanskje ha spurt Bjørn Ribsskog, om hvordan han har klart, å få til denne kålinga.

Men jeg kom aldri så langt.

(Jeg kontaktet Bjørn Ribsskog, (per mail), mens jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Dette var 5-10 år etter, at Bjørn Ribsskog hadde kontaktet min mormor Ingeborg, (i Nevlunghavn), angående sitt Ribsskog-slektsforsknings-prosjekt, (noe min mormor mente, at jeg skulle bestemme angående, (sommeren 2002), om vi skulle svare på, eller ikke)).

Og nå er visst Bjørn Ribsskog død.

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Hu Gunvor Nansen, det var en yngre halvsøster, av min morfars filletante.

(Margit Ribsskog f. Høie, var forresten gift med min morfars onkel Bernhof Ribsskog.

Som var mannen bak normalplannen for grunnskolen, osv.

Som jeg har blogget en del om, i årenes løp).

Og hu var visst gift med en fetter, av Fritjof Nansen.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

stamnes fetter av nansen 2

https://johncons-mirror.blogspot.com/2013/03/noen-har-skrevet-en-oppgave-om-min.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter