Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. november 2020

Mer fra YouTube







Mer om grunnen til at jeg gikk på skole i Drammen, det siste året på videregående. (Fra DT/BB 7. februar 1991)

mer om samarbeidsavtale

https://www.nb.no/items/6327add4fe16c5ac2af1eba503b76b81?page=7&searchText="skoleplasser%20i%20buskerud"&subSite=

PS.

Jeg var sikker på, at den samarbeidsavtalen, (som jeg har kalt den tidligere på bloggen), også gjaldt, for folk, fra Sande kommune.

Det var nemlig ei i klassen min, fra Sande, (Kristin Sola), som ga meg søknadsskjemaet.

(Dette var mens jeg gikk det andre året, (økonomi-linje-året), på handel og kontor.

På Sande videregående).

Og da jeg spurte henne, om hvorfor hu ikke skulle søke selv, (siden at hu hadde henta det skjemaet, på et eller annet kontor, på Sande videregående, noen uker/måneder tidligere).

Så svarte hu, at det var fordi, at hu ikke hadde, gode nok karakterer, til å få seg, en skoleplass, i Drammen.

(Noe sånt).

Hu sa ikke, at grunnen var, at denne avtalen ikke gjaldt for Sande-folk.

(For å si det sånn).

Og min CC Storkjøp-kollega Arnt Lund, (som jeg kjøpte noen brukte skolebøker av, borte på CC Brakerøya, (i Drammen), en av de første skoledagene).

Han bodde visst i Sande.

(Ifølge mine klassekamerater på Svelvik ungdomsskole.

For Arnt sin lillebror Ronald gikk i samme klasse som meg, på ungdomsskolen.

Så at Lund-familien flytta, (fordi at faren dems gikk konkurs), det var noen ganger tema, i friminuttene, (et av årene på Svelvik ungdomsskole).

Husker jeg).

Så jeg trodde at denne avtalen var, mellom Nordre Vestfold og Drammen/Buskerud.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Grunnen til at jeg også søkte, på skoleplass, i Drammen.

Det var fordi at Sande videregående, (som lå nærmest Berger).

Der hadde de ikke datalinje.

Og et år til, med markedsføring, (med han lærer 'Case'), det ville muligens blitt litt for mye av det gode, (tenkte jeg).

(Blant annet etter en episode, hvor 'Case' ville prate med meg, utafor klasserommet.

Fordi at han mente at jeg mobba han, var det vel.

Noe sånt.

Og 'Case' tagg om at jeg måtte slutte å komme med morsomme kommentarer i timen, var det vel.

Noe sånt.

Og jeg hadde jo hatt data/programmering, som hobby, under oppveksten.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her forklares det på en annen måte:

her forklares det på en annen måte

https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/01/na-har-jeg-funnet-ut-mer-om-den.html

PS 4.

Kristin Sola heter nå Kristin Sola Steen, (fra Drammens Tidende 29. juni 2005):

heter nå kristin sola steen

https://www.nb.no/items/0510fb912be67aaecf3f61b1997f61a0?page=5&searchText="kristin%20sola"&subSite=

Er det en vits at han her er programleder på P6 Rock, lurer jeg. Barnehageonkel-stemme innimellom rockemusikk blir litt rart/ekkelt, vil jeg si. Hm

vits på p6 rock hm

https://www.p5.no/pressebilder/20106

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Partiet De Kristne: Aktiver ditt abonnement på saker fra NTB Kommunikasjon

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 12:22

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundesenter@ntb.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Partiet De Kristne <no-reply@ntb.no>

Date: man. 19. okt. 2020 kl. 20:21

Subject: Partiet De Kristne: Aktiver ditt abonnement på saker fra NTB Kommunikasjon

To: <eribsskog@gmail.com>



Aktiver ditt abonnement på saker fra NTB Kommunikasjon

  

Klikk her for å følge denne avsenderen Partiet De Kristne.

https://kommunikasjon.ntb.no/subscriber-management-api/v1/activate?email=eribsskog%40gmail.com&activationKey=f197bcd2-dfeb-4fd3-99d8-cedc5d66c156&publisherId=17847313

Denne tjenesten leveres av NTB Kommunikasjon. Ved å aktivere ditt epostabonnement på NTB Kommunikasjon aksepterer du samtidig våre vilkår for tjenesten: https://app.emarketeer.com/ext/webpage/show.php?p=450013af3bf5a2a842e641f4ce10be3856713f4.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Oppdatering fra WWF: Tusen takk 🐳
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 12:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: hei@spleis.no, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, benedicte@spleis.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Spleis <hei@spleis.no>
Date: man. 19. okt. 2020 kl. 14:42
Subject: Oppdatering fra WWF: Tusen takk 🐳
To: <eribsskog@gmail.com>



en tjeneste fra SpareBank 1


Hei Erik wave

Årets TV-aksjon er over og vi ønsker å takke alle dere bøssebærere for en helt fantastisk innsats raised_hands

Du har fått en ny oppdatering på spleisen din
Fredrik Myhre, marinbiolog i WWF har lagt igjen en hyggelig melding på spleisen din. Sjekk den ut. 

Husk at du fortsatt kan samle inn penger på bøssa di!
Tusen takk for at du er med og redder havet whaleblue_heart

Se oppdateringen på spleisen din
Du får denne e-posten fordi du har en bruker på Spleis

Meld deg av denne typen e-post eller endre e-postinstillingene for alle typer e-post

Meld deg av all e-post fra denne tjensten


Sendt til eribsskog@gmail.com av Spleis, Oslo.

Chat med oss på spleis.no eller send oss en e-post på hei@spleis.no

Les våre vilkår for bruk og personværnerklæring


Spleis er en tjeneste levert av SpareBank 1 

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Info fra Validé oktober 2020

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 11:55

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: marit@valide.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Marit Størseth <marit@valide.no>

Date: man. 19. okt. 2020 kl. 12:53

Subject: Info fra Validé oktober 2020

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



No images? Click here



 

Se hva som skjer i Validé

 

 

Torsdag 22. oktober: IPR i samhandlingsprosjekter


Webinar kl. 14-15.00 Patent, varemerke og design. Hvordan bør du forholde deg til IP og IPR i virksomheten når prosjektet organiseres sammen med andre? I dette webinaret belyser Magnus Hakvåg fra House of Knowledge hva du bør passe på. NSCC er arrangør


 


Jeg vil melde meg på


Fredag 6. og 11. november: Hvordan bygger man tillit og relasjon i digitale møter?


Bli mer sikker på ditt "digitale jeg" gjennom to interaktive workshops med kommunikasjonstrener Rick Salmon.


Kursdag 1 - 06.11 fra kl. 09.30 - 11.00


Kursdag 2 - 13.11 fra kl. 09.30 - 11.00


 

Info og påmelding her

Torsdag 29. oktober: Eat, Think & Innovate - Superkraften i gode team 


Vi vet at et godt team er viktig for enhver utvikling, og Jan Eric Wetteland, ledertrener i Deloitte, hevder at det ligger potensielt superkrefter i et godt sammensatt team. Torsdag 29. oktober kl 11.15 - 12.15 kommer han til Innovasjonsparken. FULLT


Dessverre fullt

 

Kommende arrangement fra Validé


Torsdag 5. november: Kunnskapstørst Styres ledelse av følelser?


Onsdag 18. november: Eat, Think & Innovate Sirkulær økonomi, hvordan?


Torsdag 26. november: Kunnskapstørst  Er vikingtida framtida? 


Invitasjoner og påmelding kommer 


Facebook Twitter YouTube Instagram LinkedIn

Validé AS

Takk for at du vil holde deg oppdatert på hva som skjer i Validé. Du mottar denne eposten fordi du er påmeldt som informasjonsmottaker. Dersom du ikke ønsker å høre fra oss, kan du enkelt melde deg av ved å trykke "Unsubscribe"

  Share 

  Tweet 

  Share 

  Forward 

Preferences  |  Unsubscribe

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ahmed From MyIslam - The Intellectual Muslim No. 50

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 11:51

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: MyIslamOrg@outlook.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Ahmed <MyIslamOrg@outlook.com>

Date: man. 19. okt. 2020 kl. 12:04

Subject: Ahmed From MyIslam - The Intellectual Muslim No. 50

To: <eribsskog@gmail.com>



View this email in your browser

My Islam

The Intellectual Muslim No.50

 

(‏اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


Today's newsletter is all about gaining Allah's love.

 

Wisdom and Teaching Of Prophet Muhammad (ﷺ):


Narrated Abu Huraira: Allah's Messenger (ﷺ) said, "If Allah loves a person, He calls Gabriel, saying, 'Allah loves so and so, O Gabriel love him' So Gabriel would love him and then would make an announcement in the Heavens: 'Allah has loved so and-so therefore you should love him also.' So all the dwellers of the Heavens would love him, and then he is granted the pleasure of the people on the earth." 

Sahih al-Bukhari 7485


Of course if Allah loves you there’s nothing more you need.


You’ve won.


Reading this hadith spurred the idea to write about 7 things we can start doing today to begin receiving Allah’s love.


1. Be gentle.

It was narrated from Abu Hurairah that the Messenger of Allah (ﷺ) said: "Allah is Gentle and loves gentleness, and He grants reward for it that He does not grant for harshness." Sunan Ibn Majah 3688


2. Doing extra deeds beyond what is necessary.

"My slave comes nearer to Me, is what I have enjoined upon him; and My slave keeps on coming closer to Me through performing Nawafil (praying or doing extra deeds besides what is obligatory) till I love him" Sahih al-Bukhari 6502


3. Spend in the way of Allah, treat the vessel Allah has gifted you well, and do good.

"And spend in the way of Allah and do not throw [yourselves] with your [own] hands into destruction [by refraining]. And do good; indeed, Allah loves the doers of good." (2:195)


4. Put Your Full Trust and Rely on Allah. 

"So by mercy from Allah, [O Muhammad], you were lenient with them. And if you had been rude [in speech] and harsh in heart, they would have disbanded from about you. So pardon them and ask forgiveness for them and consult them in the matter. And when you have decided, then rely upon Allah . Indeed, Allah loves those who rely [upon Him]."(3:159)


5. Purify your record, and ask for his forgiveness.

"Indeed, Allah loves those who are constantly repentant and loves those who purify themselves." (2:222)


6. Reading the Qur'an.

Abu Umamah (May Allah be pleased with him) reported: I heard the Messenger of Allah (ﷺ) saying, "Read the Qur'an, for it will come as an intercessor for its reciters on the Day of Resurrection." Riyad as-Salihin 991


7. Allah loves As-Sabirun (i.e. To practice patience and to not lose faith)

"And how many a prophet [fought and] with him fought many religious scholars. But they never lost assurance due to what afflicted them in the cause of Allah, nor did they weaken or submit. And Allah loves the steadfast." (3:146)


-----------------

Interesting Thoughts From Books and Lectures:


Telling people that you're not doing anything can lead to disapproving looks.


When you have the wrong premise you can keep working on things to stay busy but not make any meaningful progress. Competing for the sake of competition can seem like good validation. others are doing it too so it must be right. 


Sometimes it's worth taking a step back to survey the field. Inaction has its place and can be useful and in others times it can be destructive.

----------------

Let me know if there's anything you liked about this particular email.


Anything you disagreed with?


Has inaction ever served you well?

Quran Quote


"And of His signs is that He created for you from yourselves mates that you may find tranquillity in them; and He placed between you affection and mercy. Indeed in that are signs for a people who give thought"

30:21


Twitter

YouTube

Website

Copyright © 2020 MyIslam, All rights reserved.

You are receiving this email because you opted in via our website.


Our mailing address is:

https://myislam.org


Want to change how you receive these emails?

You can update your preferences or unsubscribe from this list.


Please feel free to reply to any comments made above. We love to hear your thoughts and opinions on any piece of content we release.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste innspurt: Del bøssa di i sosiale medier! ❤️🐳

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 11:46

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: hei@spleis.no, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, benedicte@spleis.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Spleis <hei@spleis.no>

Date: søn. 18. okt. 2020 kl. 17:20

Subject: Siste innspurt: Del bøssa di i sosiale medier! ❤️🐳

To: <eribsskog@gmail.com>




en tjeneste fra SpareBank 1



Hei Erik wave


100 000 bøssebærere samler hvert år inn nesten 100 millioner kroner. TV-aksjonen er verdens største dugnad. I år er den digital.


Til nå har dere satt opp 16 000 bøsser, som har samlet inn over 25 millioner kroner. I snitt samler hver bøsse inn ca. 1500 kroner.


I stedet for å banke dører, må bøssa deles på sosiale medier for å få inn penger.


Årets viktigste søndagstur kan du altså ta fra sofaen – del spleisen din på Facebook for kampen mot plast i havet!  blue_heartwhale


Gå til bøssa di – og del den!

Har du spørsmål? Sjekk ut ofte stilte spørsmål eller ta kontakt med oss via chatten.


Du får denne e-posten fordi du har en bruker på Spleis


Meld deg av denne typen e-post eller endre e-postinstillingene for alle typer e-post


Meld deg av all e-post fra denne tjensten



Sendt til eribsskog@gmail.com av Spleis, Oslo.


Chat med oss på spleis.no eller send oss en e-post på hei@spleis.no


Les våre vilkår for bruk og personværnerklæring



Spleis er en tjeneste levert av SpareBank 1

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Is your email still correct? Check out the benefits !

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 11:41

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: cs@edm.play-asia.com, kathleen.mateo@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>

Date: søn. 18. okt. 2020 kl. 14:00

Subject: Is your email still correct? Check out the benefits !

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>




No 1 Japanes Games Importer - Serving Gamers for over 15 years!!




playasia


EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG











Do you still import? Check out what's new here!

Get everyting you need with all following benefits!






SERVING CUSTOMERS ONLINE FOR OVER 15 YEARS!


Playasia was established in 2002 and is a leading retailer, providing outstanding customer experience, a large variety of genuine products and global fulfilment.










PHYSICAL GOODS RETURN & EXCHANGE


We understand impulse buying may always happen due to promotions and discounts and as a result Playasia provides a casual returns policy to enable you to shop with confidence. We have a 'No questions asked returned' policy for returns on all physical goods and damaged goods. Refer to our policy <HERE>.










TRUSTED RETAILER


We are proud to be a 5 STAR rated company on Trust Pilot, an excellent score from more than ten thousand customer reviews for providing excellent service to our customers.










WARRANTIES


We value you as a customer and honour our business transactions, aiming to provide you excellent service and quality products. You can enjoy peace of mind with a 45 day warranty on physical products. Refer to our policy <HERE>.










SECURE SHOPPING


We secure payments from over 180 Countries and use world class payment processors through PayPal, Visa, Mastercard and more to help complete order transactions securely. These payment processors use state of the art security tools and techniques to ensure that your transactions are safe and secure.










Feel like shopping now? Click here!









Click here for all of this week’s blogs!


@playasia


Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo


© 2020 Play-Asia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.


Contact us at:

www.play-asia.com/contact


Unsubscribe

Privacy Policy




Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Action required by Nov 20: COVID-19 safety practices

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 11:36

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: discover@airbnb.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Airbnb <discover@airbnb.com>

Date: søn. 18. okt. 2020 kl. 08:13

Subject: Action required by Nov 20: COVID-19 safety practices

To: <eribsskog@gmail.com>




Coming together for the health of our community

As the pandemic continues, it’s important that we all do our part to help protect one another from COVID-19. With this in mind, we’re launching mandatory safety practices that everyone in the Airbnb community must follow. For hosts, this means wearing a mask, practicing social distancing, and following Airbnb’s 5-step enhanced cleaning process.


All hosts are required to agree to these COVID-19 safety practices by November 20, 2020. Hosts who don’t complete this requirement before the deadline may be unable to accept new reservations. Learn more


On our end, we’ll give you access to tools and resources you'll need to uphold these standards, which you can find in the cleaning section of your Performance tab.


Thanks for being our partner, and for everything you do to support the Airbnb community.


Get started

COVID-19 safety practices

We’ll continue to update these requirements as the science evolves. Here’s what to expect:


Wear a mask and practice social distancing

When interacting in person, hosts and guests must wear a mask and maintain 6 feet (2 meters) of distance from each other at all times.


Follow Airbnb’s 5-step enhanced cleaning process

We're now requiring all hosts to follow a 5-step enhanced cleaning process. This is based on Airbnb’s cleaning handbook, which was developed in partnership with experts.


Ready to get started?

It only takes a few minutes to review and agree to the terms. Get started


Airbnb, Inc.


888 Brannan St.


San Francisco, CA 94103

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Dude Of The Day: Kadar has misgivings... we don't 😍

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 10:17

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter <newsletter@thegayuk.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: TheGayUK Newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Date: lør. 17. okt. 2020 kl. 13:43

Subject: Dude Of The Day: Kadar has misgivings... we don't 😍

To: <eribsskog@gmail.com>




Change your Subscription    |    View online


Apparently, according to the studio, Kedar has “remained reluctant” and has “misgivings”.


What do you think? Does he get your vote?


You can see ALL of him over at @welovegayporn (NSFW) and cast your vote!


 



FROM OUR SHOP...



DAILY POLL

THE BIG GAY PORN SURVEY 2020 IS HERE!

VOTE HERE

A STORY YOU MIGHT BE INTERESTED IN


How To Massage Your Prostate

Prostate massage is a little-known therapy that can provide enormous benefits to the male body.

Read more...




BLACK HISTORY MONTH | LGBT+ Icons: David Kato

Every day throughout October, the team at Warwickshire Pride are announcing their LGBT+ Icons for Black History Month. Today it's David Kato.

Read more...




John Leech shortlisted for ‘Lifetime Achievement’ award for “pushing the envelope as far as possible for the LGBTQ+ community"

The Liberal Democrats are delighted to announce, alongside the LGIU, that John Leech has been shortlisted for their Lifetime Achievement in public service for his dedication to the LGBT+ community.…

Read more...



THEGAYUK.com / DOTD takes part in various affiliate marketing campaigns and programmes which means that we earn a commission on editorially chosen products bought via the links that we may provide to retailer sites.



TWITTER

Unsubscribe    |    View this email in your browser

TheGayUK.com Ltd.

17 Wiverton Road, Nottingham, NG7 6NQ

All rights reserved

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 10:05

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: "Kundesenter, Vinmonopolet" <kundesenter@vinmonopolet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: kundesenter@vinmonopolet.no <kundesenter@vinmonopolet.no>

Date: lør. 17. okt. 2020 kl. 00:08

Subject: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no!

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for at du opprettet bruker hos Vinmonopolet!

Nå kan du i ro og mak fordype deg, søke eller handle blant våre over 21 000 varer

Du kan kommentere og lagre dine egne favorittprodukter

Du kan lage egne lister

Du har oversikt over tidligere kjøp

Du kan sjekke hva ditt lokale vinmonopol har på lager ved å sette det som «Mitt Vinmonopol»

Du får enkelt oversikt over åpningstider og lagerstatus på din favorittbutikk når du setter den som "Mitt Vinmonopol"

Bruker du mest mobil?

Last ned vår app for smarttelefon. Logg inn med samme brukerprofil for å få tilgang til strekkode-scanning, lynraskt søk og handel med kartvisning til nærmeste Vinmonopol når du er på farta. Du kan også lage lister, favoritter og se oversikt over tidligere kjøp på appen.


App for iPhone: https://apps.apple.com/no/app/vinmonopolet/id1080930756

App for Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.vinmonopolet.android


Fremdeles litt glad i å lese på papir?

På «Min side» kan du tegne abonnement på vårt kundemagasin Vinbladet, Magasinet gir dybdekunnskap i druetyper, vinområder, drikke til mat, og mye mer. Bladet er gratis og sendes til deg fire ganger per år.


Ring oss på telefon 22 01 50 00 eller svar på denne e-posten hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg!



Vennlig hilsen Vinmonopolets kundesenter


 

 

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: UKEMENY 43 & ELTEFRI BAKST

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 10:00

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: trine.sandberg.yahoo.no@mail.mailchimpapp.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Trines Matblogg <trine.sandberg.yahoo.no@mail.mailchimpapp.com>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 15:12

Subject: UKEMENY 43 & ELTEFRI BAKST

To: <eribsskog@gmail.com>



View this email in your browser



 

UKEMENY 43 & ELTEFRI BAKST

Håper uken så langt har vært fin! Det har min uke vært! 


I dagens nyhetsbrev byr jeg som vanlig på ukemenyen for den kommende uken. Her skal det være noe for enhver smak. Visste du at du også enkelt kan lage din egen ukemeny med alle oppskriftene fra bloggen? Les mer om det nedenfor og ta i bruk verktøyet du også. Lag din egen "matkasse" og bestill gjerne ingrediensene på meny.no dersom du har anledning til det. 


Nå logger jeg straks av og tar helg. Hvor jeg skal og hva jeg skal gjøre vet jeg enda ikke. Fjellsekken er pakket og klar for blåtur med studievenninnene mine. Det ligger an til frisk luft, gode samtaler, hvile, god mat   (som jeg ikke skal lage), latter og litt godt i glasset. Jeg gleder meg!  


Ha en fin og avslappende helg - og en matglad uke! 


Trine :)


PS. Har du tips til oppskrifter, eller er det noe du savner på bloggen eller i nyhetsbrevet? Jeg vil gjerne høre fra deg! 


UKEMENY 43

LAG DIN EGEN UKEMENY

FLERE UKEMENYER

 

SISTE FRA BLOGGEN


PIZZA MED TOMAT, SPINAT OG MOZZARELLA


WOK MED KJØTTDEIG OG FARGERIKE GRØNNSAKER


ukens tips

ELTEFRI BAKST

Den eltefrie teknikken er nok den jeg benytter mest når jeg skal bake brød for tiden, og med minimal innsats og litt planlegging blir jeg gang på gang belønnet med smakfulle, luftige og saftige brød og rundstykker, med en perfekt sprø skorpe – og ikke minst godlyder og fornøyde smil fra de andre rundt bordet. Alle liker jo denne baksten! Dette er virkelig vert-/vertinnetriks nummer 1! Har du testet det? Bruk fem minutter og sett deigen nå - og nyt deilig bakst i morgen!

 


LES MER

OPPSKRIFTER ELTEFRI BAKST

SE VIDEO

 

TØM KJØLESKAPET! 

Har du tatt i bruk den smarte "tøm kjøleskapet-funksjonen" på bloggen?


Ta en titt i kjøleskapet og se hva du finner, skriv inn ingrediensene i søkefeltet på bloggen og få forslag til oppskrifter du kan lage med det du har. Effektivt, økonomisk og ikke minst bidrar du til å redusere matsvinnet!



LES MER

annonse


SUPERTILBUD PÅ KOKEBØKENE MINE!

Nå er det supertilbud på alle kokebøkene mine! Du får dem for kr. 99 pr. stk. En ypperlig bursdagsgave, julegave og vertinnegave - og kanskje også et eksemplar til deg selv? 


 



LES MER OM BØKENE MINE HER

KJØP BØKENE MINE HER


annonse


FÅ EKSTRA TRUMF-BONUS NÅR DU HANDLER PÅ MENY.NO

I forbindelse med mitt samarbeid med MENY har jeg fått lov til å tilby mine lesere 5% Trumf-bonus av hele kjøpet på MENY.NO! Bonusen er eksklusiv og gjelder kun når du bestiller varer via Trines matblogg. Tilbudet gjelder hver gang du handler i MENYs nettbutikk til og med 31.10.20. Aktiver bonusen i dag!


AKTIVER BONUSEN HER

LES MER



Du mottar dette nyhetsbrevet da du har meldt deg på e-postlisten for å motta oppskrifter/nyheter fra Trines matblogg. Du kan enkelt melde deg av nyhetsbrevet dersom du ikke ønsker å motta det lengre. Oppdater e-postadressen din her eller meld deg av e-postlisten her.


Les personvernerklæringen min her. 

 

Instagram

Facebook

Website

YouTube


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: En overraskende amerikaner

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:54

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ukesbrevurix@nrk.no, elh@forbrukertilsynet.no, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Sigurd Falkenberg Mikkelsen <ukesbrevurix@nrk.no>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 15:10

Subject: En overraskende amerikaner

To: Kjære Erik <eribsskog+fleskeberg@gmail.com>



Vises ikke nyhetsbrevet riktig? Åpne i nettleser

NRK Urix Fredag, 16. oktober 2020

Kjære leser,

Noen ganger trenger vi å røskes litt i. Det skjedde i hvert fall med meg denne uka. Innimellom kan det virke som verden kun dreier seg om korona og Donald Trumps muligheter til gjenvalg. Jeg vet jo godt at det egentlig ikke er sånn og det minnet  ukas Urix meg på til gangs.


Det er mye som gjør inntrykk i denne sendingen, blant annet korrespondent Sidsel Wolds reportasje om bunnløs fattigdom i Pakistan. Det er ikke bare det at de sliter med å holde seg i live. Sulten og matmangelen gjør også at barna ikke får utviklet seg skikkelig, verken fysisk eller mentalt.

 


Urix om sult i verden

Møt Norges OL-håp, Grace Bullen som flyktet med familien til Norge fra Eritrea og legen Wasim Zahid som forteller hva sult gjør med barn. 

Se sendingen!

 

Sendingen handlet om sult i lys av fredsprisen til Verdens matvareprogram. Nesten 700 millioner mennesker legger seg sultne hver dag. Det er både veldig mange mennesker og en overraskende stor del av verdens befolkning. Det sier seg selv at når man lever fra hånd til munn på den måten, er det ikke plass for særlig mye annet i livet.

 

En annen ting som overrasket meg med ukas Urix, har egentlig ikke noe med selve temaet å gjøre. Vi intervjuet nemlig lederen av årets Nobelprisvinner, David Beasley. Han talte entusiastisk på vegne av organisasjonen og kampen mot sult, og det slo meg i intervjuet at det er lenge siden jeg har hørt en amerikaner tale på den måten på vegne av verdens fattige.

 


Åtte timer i kø for å stemme

Reporter Tove Bjørgaas fortsetter sin reise i USA. Denne gangen handler det om kampen for å stemme. Det er faktisk ikke så lett for mange amerikanere. 

Hør podkasten!

 

Mye står på spill i den amerikanske valgkampen. USAs engasjement overfor verden er en av disse. Jeg tror ikke vi skal vente oss en revolusjon om Joe Biden blir valgt som president, men på ett område kan vi se ganske tydelige endringer raskt. Det er i klimapolitikken.


Biden har for eksempel sagt han vil gå tilbake til Paris-avtalen. Men også blant republikanerne er det motstemmer. Journalist Milana Knezevic har snakket med 22-år gamle Kiera O`Brien som kjemper en ensom kamp i Det republikanske partiet.

 

Internasjonal media

Franske Le Monde skriver om konflikten som har oppstått mellom det franske militæret og det frigitte gisselet Sophie Petronin etter at hun kalte de ytterliggående islamistgruppene i landet for "opposisjonen" (på fransk, sorry).

Amerikanske New York Times gir karakterer etter Trump og Bidens folkemøter. Kortversjonen: Biden var god fordi han var kjedelig. 

Tyske Der Spiegel frykter en veldig rotete skilsmisse fordi i EU og Storbritannia ikke har klart å bli enige om Brexit (på engelsk).

 

Vi i utenriksredaksjonen reiser mindre enn vi gjorde før. Koronakrisen gjør alle forflytninger mye vanskeligere. Men journalist Eirik Veum har vært i Jordan og fått et sjeldent innblikk i norske spesialstyrkers arbeid i landet. Norge trapper med det opp sin militære tilstedeværelse i Midtøsten.


Selv om verdens søkelys nå ikke er vendt mot den trøblete regionen, kan det raskt snu. Samarbeidet med Jordan er også tett på andre fronter, og det var nok ikke tilfeldig at kongeparet valgte seg dette landet for sitt første statsbesøk til Midtøsten i våres.


For mange var det likevel en overraskelse at Norge har innledet et formelt samarbeid med Jordan, inkludert flere politikere på Stortinget. Både Rødt og SV krever nå at forsvarsministeren møter de folkevalgte for å orientere om avtalen.

 

 

Andre saker fra NRK

I Europa er korona-epidemien på full fart tilbake. Assisterende helsedirektør Espen Nakstad frykter en tøff høst. 

Norge slutter seg til EUs sanksjoner mot Russland etter forgiftningen av politikeren Aleksej Navalnyj.

I Frankrike skal barn beskyttes mot sine influenser-foreldre. 

Den armenske journalisten Angelika Zakarjan lever i konstant frykt for bomber. Ingen tegn til at krigen om Nagorno-Karabach skal stanse, trass våpenhvileforhandlinger i Moskva.  

 

I en tid hvor vi ikke reiser så mye, kan det være fint både å lese om reiser i bokform eller se bilder fra verden. Kanskje er tiden inne for å hente fram en klassiker som In Patagonia av Bruce Chatwin. Skulle dere ha lyst til  litt mer bakgrunnsbilder fra Sidsels Pakistan-tur, har hun lagt ut mange inntrykk på sin Instagram-konto. 

 

Med ønsker om en god helg,

 

Sigurd Falkenberg Mikkelsen

Utenrikssjef | @sigurdfm


Fikk du nyhetsbrevet videresendt? Meld deg på her!

NRK logo

Kontakt oss    Avmelding    Andre nyhetsbrev

Avmelding

 

Fagredaktør Utenriks: Marius Tetlie

Nettsjef: Hildegunn Soldal

Ansvarlig redaktør: Thor Gjermund Eriksen

 

Følg oss på sosiale medier

 







This email was sent to eribsskog+fleskeberg@gmail.com

why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

NRK · Bj. Bjørnsonsplass 1 · Oslo · Oslo, 03 0340 · Norway


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: (1) Relisted item: Hot Anime Nier Automata 2B NO2 Wall Scroll Poster Art Home Decor Gift 60*90CM#65

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:42

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, ebay@reply5.ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, exec.relations@ebay.com, matthewb@ebay.com, government_relations@ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, jcanfield@ebay.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 14:25

Subject: (1) Relisted item: Hot Anime Nier Automata 2B NO2 Wall Scroll Poster Art Home Decor Gift 60*90CM#65

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



You just got another chance to buy it now for $23.99.

eBay

Everyone deserves a second chance!


Item relisted

Hot Anime Nier Automata 2B NO2 Wall Scroll Poster Art Home Decor Gift 60*90CM#65

 

Hot Anime Nier Automata 2B NO2 Wall Scroll Poster Art Home Decor Gift 60*90CM#65


Price: $23.99

View Item ➔


Similar Picks

60*90CM Anime nier automata No.2 2B W…

60*90CM Anime nier automata N…


NOK 206.53

Free Shipping

Anime Nier Automata 2B Wall Scroll Po…

Anime Nier Automata 2B Wall S…


NOK 147.08

Last one

60*90CM Anime nier automata No.2 2B W…

60*90CM Anime nier automata N…


NOK 206.53

Free Shipping

Anime Nier Automata Yorha No.2 Type B…

Anime Nier Automata Yorha No…


NOK 206.53

Free Shipping

Last one

Hot Anime NieR:Automata 2B Wall Poste…

Hot Anime NieR:Automata 2B Wa…


NOK 150.09

Anime NieR Automata 2B Home Decor Wal…

Anime NieR Automata 2B Home D…


NOK 135.15

Free Shipping

Anime Nier Automata 2B Wall Scroll Po…

Anime Nier Automata 2B Wall S…


NOK 150.09

Game NieR Automata YoRHa 2B Wall Scro…

Game NieR Automata YoRHa 2B W…


NOK 206.53

Free Shipping

Last one

 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#3fc686d099e64a92b06d6755ddcb6a97#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Erika Tissejenta, still looking for Anime NieR:Automata 2b Authentic Bring Arts PVC ACTION Figure Toy Gift N B?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:35

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@reply5.ebay.com, ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, exec.relations@ebay.com, matthewb@ebay.com, government_relations@ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, jcanfield@ebay.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 11:34

Subject: Erika Tissejenta, still looking for Anime NieR:Automata 2b Authentic Bring Arts PVC ACTION Figure Toy Gift N B?

To: <eribsskog+norgesstorstehomo@gmail.com>



Don’t let your favorites get away, buy them now!

See this message in your browser

eBay

Fashion Electronics Home & Garden Deals

Still looking?

Still want it?

Anime NieR:Automata 2b Authentic Bring Arts PVC ACTION Figure Toy Gift N B

Buy now  →

Money Back Guarantee

All your recently viewed items

Check them again  →

Related items


Deals especially for you


Facebook Instagram Pinterest Twitter

Shop Anywhere with the eBay App

Google Play App Store

Go to eBay  →

eBay

Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails

eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog+norgesstorstehomo@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.

If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.

Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.


                                                           


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: BETTER SX PLS: What if you're new to topping?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:29

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter <newsletter@thegayuk.com>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: TheGayUK Newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 10:24

Subject: BETTER SX PLS: What if you're new to topping?

To: <eribsskog@gmail.com>



Life is too short for cr*ppy s*x View online


Your data is secure with us. We won't sell it or share it with anyone outside our company. To find out more about our GDPR policy click here. If you'd like to UNSUBSCRIBE use the link below to control your options.


THE BIG GAY PORN SURVEY 2020

We did our first BIG GAY PORN SURVEY back in 2015... We'd like to see what's changed in five years! Take the anonymous, quick, survey now!


Advert



TOP STORIES

What if you're just not into topping... but want to be

What if you're just not into topping... but want to be

This guy says he finds it hard to top, asks internet for inspo


Click Here

This Grindr hack will save you a LOT of time

This Grindr hack will save you a LOT of time

Go beyond the usual “into” response…


Click Here

FROM OUR SHOP...



From Dude Of The Day


This is Jason Vario. He and Shane Amari have created a scene to show what COVID-secure sex might look like!  See more at @WeLoveGayPorn (NSFW)

JOIN OUR DUDE OF THE DAY NEWSLETTER


 Twitter


Sent from THEGAYUK.com Ltd.

2nd Floor, 17 Wiverton Road, Nottingham, NG7 6NQ

You were subscribed to this because you signed up directly or via a competition. To see how we handle your private data click here

Change your subscription    |    View online

THEGAYUK.com Everything gay in the UK


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Teknisk support - Hastighet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:20

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 06:47

Subject: RE: Teknisk support - Hastighet

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei,


Takk for at du kontakter oss.



Din henvendelse er registrert og vi vil behandle denne så snart som mulig.

Vi minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no.



Vi takker for din tålmodighet.


 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen

ice


_____________________________________________________________________


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 2020/10/16 06:43:55 (2020/10/16 04:43:55 - UTC)

To: kundeservice@ice.net

Subject: Teknisk support - Hastighet


Kontaktformulær


Emne: Teknisk support

Underkategori: Hastighet


Er du kunde: Ja

Kundetype: Privat


Navn: Erik Ribsskog

Telefonnummer:

Kunde kan kontaktes på telefon: Nei


Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:

E-postadresse: eribsskog@gmail.com


Spørsmål:

På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for å handle mat.


Så sånn var det.


Bare noe jeg tenkte på.


Mvh.


Erik Ribsskog


PS.


Det var forresten sånn.


At jeg hadde så mye mageknip, (og forstoppelse), på den tida.


Så jeg tenkte, at hvis jeg gikk en tur, så ville kanskje magen bli bedre.


Og derfor gikk jeg en tur, natt til tirsdag.


(For det husker jeg at jeg pleide å gjøre, på St. Hanshaugen, i 2004.


Da pleide jeg å gå en tur, (på/rundt parken der), hver kveld/natt, for å få litt frisk luft, (og holde meg i form).


Våren 2004, var vel dette.


Noe sånt).


Så sånn var det.


Bare noe jeg tenkte på.


Men men.


PS 2.


Da jeg hadde gått, i cirka fem minutter.


Så var det sånn, at en bil, stoppa ved siden av meg, og spurte, om noe dumt.


(Det var vel sånn, at han i bilen spurte, om det gikk bra.


Og da lurte jeg på, hva han hadde med det å gjøre.


Dette var den eneste bilen jeg møtte, på den første delen av gåturen.


Og den kom kjørende, akkurat da jeg skulle gå over et fotgjengerfelt.


Så jeg tenkte, at det blir litt dumt, å stoppe, den eneste bilen, som er ute å kjører, liksom.


(Min mor sa vel en gang, (på 70-tallet), at om kvelden, så var det ofte, mange raringer/galninger/ungdommer, ute og kjørte.


For å si det sånn).


Så jeg bare chilla litt, noen meter unna fotgjengerfeltet.


(For å vente på, at den nevnte bilen, skulle kjøre forbi).


Men da ble sjåføren klam, og stoppa bilen, osv.


Og jeg spurte, hvem han var, (siden at han var så frekk og klam).


Men det ville ikke personen, (dette var vel en bergenser, som satt i mørket, inni bilen), svare på.


For å si det sånn).


Så sånn var det.


Bare noe jeg tenkte på.


Men men.


PS 3.


Her er mer om dette:

https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/10/mer-fra-brum.html

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:15

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundesenterskriftligsupport@telia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Telia Kundesenter <kundesenterskriftligsupport@telia.no>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 06:41

Subject: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...]

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>




Hei 


Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.


Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00


Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00155974


Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.


MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.


Her kan du blant annet:


Få oversikt over ditt forbruk


Se din faktura og dine siste innbetalinger

Sende SMS 

Fylle på din egen eller andre sin ringekonto

Bestille og endre tjenester

Endre din brukeradresse

Sjekke avtaletid på abonnementet

Finne PUK-kode

Med vennlig hilsen

Telia Kundesenter


Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.



We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.

Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.


Your inquiry has been given casenumber 00155974


If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.


MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.


Here you can among other things:


View your PUK code

View call details

Review your invoice or payments

Send SMS

Refill prepaid accounts

Order new and change your existing services

Update your registered user address

View your current contract information

Kind regards

Telia Customer Care


This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iTeOR0:ref


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Klage/Fwd: 6" NieR:Automata 2B ... is almost yours (KMM14744924V11549L0KM)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 09:08

Til: eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>

Kopi: exec.relations@ebay.com, matthewb@ebay.com, government_relations@ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, jcanfield@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hi,


these troll-accounts even bid on auctions and win auctions.


So these are troll-Ebay-accounts, it seems.


The emails are sent from Ebay.


(Since the accounts bid on auctions, they aren't phishing-accounts, I'd say).


I therefore also send copy-emails to other Ebay-mail-accounts, that I found on a blog, after using Google.


Erik Ribsskog



fre. 16. okt. 2020 kl. 03:26 skrev eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>:

Hello,


Thanks for forwarding the suspicious email you received.


The email is a spoof, also known as a "phishing," email. (That's phishing, as in "fishing" for personal information.) It didn't come from eBay. Our Trust & Safety team is working to disable any websites it links to.


Copies of any emails we send you about the status of your account or a change in your account information will be displayed in My Messages. This is especially helpful since many spoof emails try to convince you that your account is in jeopardy.


-- Important --

*Never* respond to a suspicious email or click any links in the email message. If you think you may have given out personal information in a spoof email or website, you need to take steps to protect your identity right away. For more information about what to do, go to:


 http://pages.ebay.com/help/account/protecting-identity-theft.html


If you'd like to learn more about how to spot a spoof email and stay safe online, go to:


 http://pages.ebay.com/help/tutorial/accountprotection/js_tutorial.html


Keep those reports coming -- you're helping protect the global Internet community! Our Trust & Safety team works closely with Internet Service Providers to shut down fraudulent sites. We also send your reports to Web browser companies so that they can develop tools to identify spoof sites.



Sincerely,

eBay Trust & Safety Team

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: ⏲️ World of Warcraft Series 3 Tamuura Action Figure [Draenei Mage] is ending soon

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 08:36

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, ebay@reply5.ebay.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: tor. 15. okt. 2020 kl. 20:53

Subject: ⏲️ World of Warcraft Series 3 Tamuura Action Figure [Draenei Mage] is ending soon

To: <eribsskog+norgesstorstehomo@gmail.com>



An item you are interested in ends in 3 hours - don't miss out.

eBay

This item ends soon. The countdown has begun!


On your watch list

World of Warcraft Series 3 Tamuura Action Figure [Draenei Mage]

 

World of Warcraft Series 3 Tamuura Action Figure [Draenei Mage]


Current bid: $16.50

Free shipping

View item

Ends on Oct 16, 2020 00:42 CEST


Other auctions for similar items

World of Warcraft WOW Deluxe Collecto…

World of Warcraft WOW Deluxe…


NOK 560.86

World of Warcraft Illidan Stormrage D…

World of Warcraft Illidan Sto…


NOK 367.69

World of Warcraft Box Set Vindicator…

World of Warcraft Box Set Vin…


NOK 459.63


Or these are available to buy now

New World of Warcraft Sylvanas Windru…

New World of Warcraft Sylvana…


NOK 404.46

Buy it now

Popular

World of Warcraft DC Unlimited Tamuur…

World of Warcraft DC Unlimite…


NOK 459.72

Buy it now

World of Warcraft Series 3 Blood Elf…

World of Warcraft Series 3 Bl…


NOK 147.11

Buy it now

WOW World of Warcraft Arthas Fall of…

WOW World of Warcraft Arthas…


NOK 219.56

Buy it now

Free Shipping


Other ideas if you want to expand your search

World of Warcraft DC Unlimited Tamuur…

World of Warcraft DC Unlimite…


NOK 459.72

Buy it now

World of Warcraft Forsaken Queen Sylv…

World of Warcraft Forsaken Qu…


NOK 459.63

Buy it now

Last one

Mayflies Studio World of Warcraft Tyr…

Mayflies Studio World of Warc…


NOK 8,734.66

Buy it now

DC Comics World of Warcraft Series 3…

DC Comics World of Warcraft S…


NOK 551.58

Buy it now

 

Shop anywhere with the eBay app


Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

 

Follow us


Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#72df472f41214b128ce7ecfe1cc6b53f#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Tissejenta Ribsskog (erikatiribs-0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Your wall needs more passion(s)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 08:20

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: support@displate.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Displate <noreply@displate.com>

Date: tor. 15. okt. 2020 kl. 17:07

Subject: Your wall needs more passion(s)

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Erika Wake those walls up! Build your collection and take home art to the next level ‌


Your wall needs more passion(s)

Don't leave it hanging


Erika, we got a 15% sitewide discount for your next Displate order.

This offer lasts for a limited time… but the Displates will be with you forever!

COPY CODE: WELCOME15

Activate Code

What's Hot on Instagram





Get Started

CONNECT WITH US






Copyright © 2020 DISPLATE.COM

GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland


If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly


Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Dude Of The Day: Is Jason the face of COVID-secure sexy times?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 08:13

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter <newsletter@thegayuk.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: TheGayUK Newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Date: tor. 15. okt. 2020 kl. 16:45

Subject: Dude Of The Day: Is Jason the face of COVID-secure sexy times?

To: <eribsskog@gmail.com>





This is Jason Vario and well he's stacked as you can see, but what really got our attention was the latest scene he filmed for MEN.com, where he and Shane Amari demonstrate what COVID-Secure bonking could look like. TBH, it's HOT AF.


You can see ALL of them over at  @welovegayporn (NSFW).


 




FROM OUR SHOP...



DAILY POLL

Have your say... Would you support a UK-wide lockdown?


VOTE HERE


A STORY YOU MIGHT BE INTERESTED IN


Jeremy Joseph perfectly sums up why the Tier system is causing a lot of confusion

The Tier system rules seem to be very conflicting

Read more...




Hate crimes against LGBT+ people in England and Wales have soared

Homophobic hate crime has risen by nearly 20% year-on-year

Read more...




Royal Vauxhall Tavern demands to see the evidence that hospitality is high risk when it comes to COVID 19.

"Show us the evidence"

Read more...



THEGAYUK.com / DOTD takes part in various affiliate marketing campaigns and programmes which means that we earn a commission on editorially chosen products bought via the links that we may provide to retailer sites.



TWITTER

Unsubscribe    |    View this email in your browser

TheGayUK.com Ltd.

17 Wiverton Road, Nottingham, NG7 6NQ

All rights reserved


Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Oppdatering fra WWF på spleisen din: Tusen takk! ❤️🐳

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 08:06

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: hei@spleis.no, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, benedicte@spleis.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Spleis <hei@spleis.no>

Date: tor. 15. okt. 2020 kl. 11:18

Subject: Oppdatering fra WWF på spleisen din: Tusen takk! ❤️🐳

To: <eribsskog@gmail.com>




en tjeneste fra SpareBank 1



Hei Erik wave


Du har fått en ny oppdatering på spleisen din

TV-aksjonen og WWF har lagt igjen en takk for at du stiller som bøssebærer på spleisen din. Takk for at du engasjerer deg i kampen mot plast i havet!


Årets dugnad er deling

2 av 3 digitale bøsser er delt på sosiale medier! Har du delt din bøsse? Det viktigste er ikke hvor mye du får inn på bøssa, men at du deler budskapet om årets TV-aksjon. Det er bare sånn vi klarer å nå ut til hele Norge!

Få flere tips til deling!


Se oppdateringen på spleisen din


Har du spørsmål? Sjekk ut ofte stilte spørsmål eller ta kontakt med oss via chatten.


Du får denne e-posten fordi du har en bruker på Spleis


Meld deg av denne typen e-post eller endre e-postinstillingene for alle typer e-post


Meld deg av all e-post fra denne tjensten



Sendt til eribsskog@gmail.com av Spleis, Oslo.


Chat med oss på spleis.no eller send oss en e-post på hei@spleis.no


Les våre vilkår for bruk og personværnerklæring



Spleis er en tjeneste levert av SpareBank 1

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Angående faktura 848374100529

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 08:00

Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, press@klarna.com, post <post@finanstilsynet.no>, finansinspektionen@fi.se, post <post@finkn.no>, kundeservice@platekompaniet.no, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>

Hei,


dere har jo møkk i øra, dere som jobber, hos Klarna.


Jeg har bedt dere, om å sende det, til han 'russifiske' direktøren deres, (Siemotkowsky).


Men jeg får istedet svar, fra en vanlig sliter/streber.


Da er det en med fæle nykker, må jeg si.


Så det må jeg klage på.


Dere får ta dere sammen og gjøre jobben deres istedet for å begynne med dette helsikes oppvigleriet deres.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg liker heller ikke at dere bruker fornavnet mitt, i hilsenen.


Det blir over-kameratslig/kjempe-dus og klamt, synes jeg.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 15. okt. 2020 kl. 08:53 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei igjen, Erik!


Jeg tar selvsagt videre din feedback du har hatt angående denne saken.


Som finansiell institusjon tar Klarna din sikkerhet på største alvor. Du kan forsikre deg om at vi kontinuerlig arbeider for å ivareta sikkerheten til våre kunder. Vi kan ikke fortelle på hvilke måter vi forbedrer våre rutiner, og prosesser på grunn av sikkerhetsmessige årsaker.


Vi vil undersøke hvem som har gjennomført bestillingene, men vi kan ikke gi ut noen informasjon til deg. Uten vi kan bare gi ut den informasjonen vi har til politiet.


Med vennlig hilsen,


Robin

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Thu, 8 Oct at 11:52 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


er det sånn dere driver kundeservice i Sverige?


Jeg ber dere om å sende dette til administrerende direktør.


(Det er visst en Sebastian Siemiatkowski, ifølge deres svenske nettsted).


Men det nekter dere å gjøre.


Da er det elendig kundeservice.


Dette må jeg klage på.


Folk har krav på ordentlig kundeservice, men det har visst ikke Klarna hørt om.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg ønsker å få svar på, hvem det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med meg eller andre folk/borgere/kunder.


Skjerpings!



tor. 17. sep. 2020 kl. 12:24 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Det er sikkerhetsavdelingen som håndterer slike saker, og derfor er det oss du får svar fra.


Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger.


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Ha en fin dag.


Med vennlig hilsen


Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Tue, 15 Sep at 9:40 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 

Hei,


jeg skjønner ikke hvorfor jeg får svar fra sikkerhetsavdelingen deres.


Jeg har bedt dere, om å sende dette opp, til administrerende direktør, flere ganger.


Så hva dette skal bety, det lurer jeg på.


Dette må være en slags svenskevits.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 17. aug. 2020 kl. 14:59 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten. 


Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger. 


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen


Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Fri, 14 Aug at 12:27 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 

Hei,


det blir at dere lager politistat, hvis dere bare vil si dette til politiet.


Det skal være åpenhet i samfunnet, heter det seg.


Politiet begynner bare med hemmelighetskremmeri, (noe jeg har lest om i britiske nettaviser), hvis de får monopol, på informasjonen.


Så dette må jeg klage på.


For dette blir patronisering, (vil jeg si).


Her ber jeg dere om å informerer meg om hvem det er som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og dere svarer med en avsporing, (må jeg si).


Så dette må jeg klage på.


De andre firmaere lar drifts-avdelingen svare i lignende saker.


Så hvorfor dette er hos sikkerhet, hos dere.


Det synes jeg at høres rart ut.


Jeg har også bedt dere, om å sende dette, til administrerende direktør.


Og da har dere nykker, når dere ikke gjør det, (vil jeg si).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 27. jul. 2020 kl. 15:11 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Vi forstår at du ønsker informasjon i en sak hvor du mener at noen har misbrukt dine personopplysninger.

Vi anbefaler deg å anmelde forholdet til politiet, og at du sender oss saksnummeret/referansenummeret på anmeldelsen. Vi vil i tilfelle samarbeide med politiet hvis de kontakter oss under sin etterforskning.


Vi har sikkerhetsrutiner vi følger for å ivareta sikkerheten til våre kunder, og dette er også grunnen til at vi behøver å snakke med kunder som mener å ha fått misbrukt sine personopplysninger, per telefon. 


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), nå sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten. 


Med vennlig hilsen


Linn Silje

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Mon, 27 Jul at 6:47 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 

Hei,


dette ble veldig 'russisk', synes jeg.


Jeg skjønner at dere er et svensk firma, (og at Stockholm ligger lenger øst enn Oslo), men likevel.


Det er kanskje bedre, hvis drift-avdelingen deres svarer på henvendelser fra publikum.


Og så kan drift-avdelingen bruke dere på sikkerhet, som stab/støtte.


For her synes jeg at dere er vrange og vanskelige.


Vennligst send om dette til administrerende direktør, må jeg si da.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det jeg ønsker å vite, er navnet, på det 'trollet' som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.


Og jeg synes også, at det er best å ta dette skriftlig.


Det er mitt privilegium, som borger/enkeltperson, å bestemme, (vil jeg si).


Når man sender et brev til en organisasjon/firma, så skal man få svar per brev.


Og når man ringer så skal man få svar per telefon, osv.


Så her har det stokket seg for dere, (må jeg si).


Også dette med den nerdete appen deres, blir som en avsporing, (må jeg si).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 9. jul. 2020 kl. 17:16 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


For at vi skulle kunne hjelpe deg så raskt som mulig, og også kunne bekrefte at vi kommuniserer med riktig person, ba vi deg om å sende oss et telefonnummer vi kunne ringe deg på. Da vi ikke mottok noe svar fra deg på vår tidligere e-post fikk vi ikke fulgt opp denne saken videre.


Du kan melde fra om problemer med et kjøp/en faktura i Klarna-appen, og du finner også kontaktinformasjonen vår på våre hjemmesider: https://www.klarna.com/no/kundeservice/


Vi ser at butikken slettet fakturaen 30. juni 2020, og du mottok også oppdatert faktura som viste dette 1. juli 2020, til denne e-postadressen.


Hvis du mistenker at noen har misbrukt dine personopplysninger for å gjøre denne bestillingen anbefaler vi at du anmelder det til politiet.


Svar gjerne på denne e-posten hvis du har andre spørsmål i denne saken.


Med vennlig hilsen


Linn Silje

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Thu, 9 Jul at 12:09 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 

Hei,


dette hørtes ekstremt klamt ut, (at dere ikke kan ta dette skriftlig).


Den som visker juger, sier folk.


Jeg har ikke noe skjule.


Dere har også tatt bort mail-historien, fra e-posten deres.


Hva skal dette bety, lurer jeg.


Vennligst send om dette til en leder/overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Også dumt at jeg måtte sende til deres presse-avdeling.


Hvorfor har dere ikke vanlig e-post-adresse?


Skjerpings!



tor. 18. jun. 2020 kl. 17:26 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Vi trenger å snakke med deg og ber om at du sender oss et telefonnummer vi kan nå deg på i svar til denne e-posten.


Ha en fin torsdagskveld!


Med vennlig hilsen


Linn Silje

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter