Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. desember 2020

Hu Post Office-dama, (i Walton), som forklarte meg, (i 2012), angående hvordan man skulle sende tilbake feilsendt post, (til de som hadde bodd i leiligheten ens før en). Hu fortalte meg seinere, at hu hadde vært på et Norges-cruise, med skipet Arcadia, fra Southampton

ferja arcadia fra southampton

https://johncons-mirror.blogspot.com/2013/06/mer-fra-england_11.html

PS.

Så jeg må si, at det var hu 'Arcadia-dama', som fikk meg til å sende tilbake troll-post, på den måten jeg gjør det.

Og jeg hørte aldri en klagde, hverken fra Royal Mail eller the Post Office, angående dette.

(I løpet av de årene jeg bodde i England.

Hvor jeg bodde fra 2012 til 2014).

Men Posten i Norge, de syter, til den store gullmedaljen, og sender meg høye fakturaer, når jeg sender tilbake troll-posten, til møkka-firmaene.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå var det ikke sånn, at jeg egentlig ba om råd, angående hva jeg skulle gjøre, med de feil-leverte brevene, som jeg fikk, (gjennom en post-luke i inngangsdøra), i 10 Keith Court.

Jeg bare tok med disse brevene, (til postkontoret).

(Postmannen hadde kanskje fått solstikk, siden at han ga meg brev, som var adressert til tidligere leieboere.

Hva vet jeg).

Og så leverte jeg disse brevene, i luka, til hu 'Arcadia-dama', da.

(Mens jeg var på en handlerunde, i Walton.

Jeg var kanskje på postkontoret, for å kjøpe 'lecky', som de sa der, (man betalte for strøm, ved å kjøpe billetter, som man så skulle stappe inn i et høl, i/ved sikringsskapet, (og etterhvert så skulle man bruke en microchip-løsning, istedet for den tidligere papir-løsningen)).

Eller om jeg skulle sende en Posegodt-pakke.

Noe sånt).

Men hu 'Arcadia-dama' nekta å ta i mot disse brevene, da.

Hu sa at det var noe med Royal Mail, (og ikke noe med the Post Office).

Jeg måtte skrive: 'No longer at this address. Return to sender', på brevene.

(Sa hu).

Og så måtte jeg legge disse brevene, i en rød postkasse, (som det stod Royal Mail på), sa Post Office-dama.

(For i England, så er visst posten delt opp i to firmaer.

Nemlig Royal Mail og the Post Office, da.

Noe sånt).

Så dette var litt dårlig kundeservice, (fra hu 'Arcadia-dama'), må man vel si.

Man burde vel muligens kunne forvente, av the Post Office, at de klarte å utføre denne arbeidsoppgaven, (å ta imot feil-leverte brev).

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer om cruise-skipet Arcadia:

mer om cruiseskip

https://en.wikipedia.org/wiki/MV_Arcadia_(2004)

Jeg sendte en e-post til Modhi Collect

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. desember 2020 kl. 17:11

Til: post.finance@modhi.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, sigurd.aune@sparebank1.no, finansinspektionen@fi.se, LKT1@mohdi.no, post@forbrukerombudet.no, michelle.adde@conacto.no, conecto@conecto.no, selma.myhrbraaten@conecto.no, tilsynsutvalget@domstol.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>

Hei,


jeg viser til Deres brev fra 10. desember.


(Se vedlegg).


Dette kravet kjenner jeg ikke igjen.


Hva skal dette bety?


Dette er svindel og terrorisering/mobbing.


Det er noen jævler/troll som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner, (i flere år nå).


Og det er nok det som har skjedd her og.


Jeg har søkt litt om dere på nettet.


Og jeg har funnet ut, at dere tidligere het Conecto.


Og dere, (deres avdeling på Kolsås), har jeg tidligere hatt problemer med.


Jeg fortalte de gjentatte ganger, at det var noen troll, som hadde bestilt noe dritt, i mitt navn.


Men dere, (dere hadde en islandsk ansatt), ville ikke høre på meg.


Og Asker og Bærum Tingrett var like åndssvake.


(Og jeg fikk kredittanmerkning.


På grunn av noe jeg ikke har bestilt.


Uansett hvor mye klagde/forklarte).


Så dere lager helvete for meg, med jevne mellomrom, (på grunn av deres inkompetanse/dåraktighet), kan det virke som.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


IMG_20201217_0001 paint.jpg

603K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20201217_0001 paint

Jeg fikk et brev fra Modhi Collect

IMG_20201217_0001 paint

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Nyttig informasjon om fakturaen din

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. desember 2020 kl. 16:35

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>

Date: ons. 16. des. 2020 kl. 09:03

Subject: Nyttig informasjon om fakturaen din

To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>



 MinSide

 

Hei igjen, Erik Løvenbalk


Vi håper alt gikk fint med installasjonen, og at nettet svarer til forventningene dine!


Større faktura enn vanlig

Om noen dager sender vi deg en faktura, og vi vil gjøre oppmerksom på at denne vil være høyere enn en normal faktura. Fakturaen gjelder for perioden fra installasjon av den nye linjen (da tjenesten ble klar til bruk) og forskuddsvis frem til slutten av neste måned. I tillegg inneholder fakturaen eventuelle oppstartsgebyrer og engangskostnader. Den neste fakturaen din vil gjelde for den vanlige fakturaperioden din (1, 3, 6 eller 12 måneder).


Husk at du får full oversikt over fakturaene vi sender deg på MinSide og i MinSide-appen som du kan laste ned her.

 


Hilsen oss i NextGenTel


Hjelp

Kundeappen Kundeservice

MinSide Personvern

 

Snakk med oss

Facebook

Kundeservice

 

Åpne i nettleser

Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev

Enda mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 17. desember 2

https://kokkejaevel.blogg.no/forelsket-igjen.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

statcounter 17. desember 2

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 17. desember

https://kokkejaevel.blogg.no/ammepizza-100-kolikkfri.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

statcounter 17. desember

Bloggarkiv