Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. november 2021

Mer fra irc

mer fra johncons fans

PS.

Jeg kan forklare det om 'troll-post'-angrepet igjen.

Da jeg flytta til Osborne Road, i Tuebrook, i Liverpool, i september 2017.

Så skulle jeg oppdatere adressen min, på mitt nettsted.

Men så tenkte jeg, at jeg dropper det.

For da er det så mange idioter, som sender 'troll-post', (de bestiller dritt i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner).

Så det fikk holde med mail-adressen, (på nettstedet), tenkte jeg.

Og den tida jeg bodde i Osborne Road.

(Jeg bodde der fram til romjula, (i 2017)).

Så fikk jeg ikke en eneste 'troll-post'-forsendelse.

Og det var også sånn, at jeg ikke publiserte adressen min, på mitt nettsted, da jeg flytta hit til Bekkestua, sommeren 2018.

Men etter at jeg hadde bodd her, i et drøyt år.

Så hadde noen tele-firmaer publisert min adresse, på nettsteder som Gule Sider, osv.

(Og så har jeg fått flere hundre 'tulle-forsendelser'.

Som noen nett-troll har bestilt, i mitt navn.

Etter dette).

Og det var mot mitt ønske.

Men Telenor, (som jeg kjøpte to-tre kontantkort-abonnement fra, (et til den gammeldagse mobilen, et til smart-telefonen, og et til PC-en sin mobilt-bredbånd-dongle)).

De er dårlige på kundeservice.

De er delvis statseiet.

Og det er kanskje grunnen.

For de har da gjort noe 'knøle-greier', (kan det virke som), sånn at min adresse har havnet på nettet.

Så det er mulig at Telenor burde blitt privatisert.

Da hadde de kanskje tenkt litt mer på kundeservice, (og blitt mindre knølete/nerdete).

(For å si det sånn).

Og da hadde jeg sluppet, å bruke masse tid på å rydde opp, etter all verdens nett-troll, (som blir oppmuntret til å 'kødde' med meg, av 'psykopat-nettsteder' som Encyclopedia Dramatica og Kiwi Farms), for å si det sånn.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om Kiwi Farms:

kiwi farms wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Kiwi_Farms

PS 3.

Disse var muligens involvert i stormingen av kongressen:

storming av kongressen

http://archive.4plebs.org/pol/thread/307052611/

PS 4.

Disse mobberne, (som visst har drevet flere folk til selvmord), begynte å skrive om meg, (de har en debatt-tråd for hvert mobbeoffer), i 2015:

begynte å skrive om meg i 2015

Fler mobilbilder. (1. - 16. juli)

Mer fra Facebook

lille kaalen 1

PS.

Her er mer om dette:

pål rune kaalen facebook 2

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [#15014895] | Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra ice
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2021 kl. 03:06
Til: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, svindel@ice.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 30. jul. 2021 kl. 11:12 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei, Erik

Det er leit å høre hva som har skjedd her.

Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, dette må fylles ut og returneres til oss så raskt som mulig.
Informasjonen må være så fullstendig som mulig.
Du må også legge ved kopi av politianmeldelsen. Merk at fristen for å sende inn egenerklæring og anmeldelse er satt til en måned.
Når du har fylt ut skjemaet, kan du returnere det til oss på en av disse måtene:
Skann utfyllt skjema og send det på e-post til: svindel@ice.no
Brev sendes til: ice kundeservice, Postboks 1422, 1602 Fredrikstad
Gå til nettsiden https://nettvett.no/ - Klikk deg videre til Veiledninger og finn veiledningen som heter "Jeg har blitt utsatt for ID-tyveri". Her finner du mye nyttig informasjon.
Vi anbefaler å følge rådet om kreditsperre.
 
Vennlig hilsen
 
Ivar
Kunderådgiver
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no
 

On Wed, 28 Jul ved 7:23 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice <noreply@ice.no>
Date: ons. 28. jul. 2021 kl. 09:37
Subject: Ordrebekreftelse fra ice
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>




Ordrebekreftelse
Vi har registrert følgende i din ordre: (totalt 1 stk abonnement)
Abonnement
Super 15 GB med Data Frihet i 2 mnd Tlf 929 74 068 299,- pr mnd
Abonnementet inkluderer:
15GB data
Inkludert Data Rollover og Rollover Deling
Hastighet opptil 256 Mbit/s
Ingen overfakturering ved bruk utover inkludert datapakke
Fri tale, SMS, MMS
EU/EØS inkludert
Fri bruk av BankID
Ingen bindingstid
 
Egne priser gjelder for spesialnumre, innholdstjenester og utland. Det er ingen ekstra kostnad ved bruk utover inkludert datapakke, men hastigheten reduseres til 64 kBit/s.
Kampanje – Data Frihet inkludert i 2 måneder!
Data Frihet inkluderer 1000 GB i vårt eget nett (ice+) med hastighet opptil 10 Mbit/s. Etter kampanjeperioden på 2 måneder + inneværende måned, løper tjenesten videre for 99,-/mnd. Tjenesten kan enkelt deaktiveres i appen eller på Min Side. Data Frihet inkluderer ikke Data Rollover eller Rollover Deling.
Super 15 GB med Data Frihet i 2 mnd er et unikt tilbud og kan ikke kombineres med kjøp av rabattert mobiltelefon eller årsavtale.
Tilleggstjenester
Tvilling-SIM Tlf 929 74 068 39,- pr mnd
Kopi av ditt hoved-SIM
Data-SIM Tlf 929 74 068 29,- pr mnd
Ekstra SIM-kort til bruk av mobildata
 
Totalt pr mnd: 367,- (ordinær pris – uten eventuell rabatt)
Vi sender deg en ny e-post så snart SIM-kort er pakket og på vei til deg. Leveringstid er ca 5-10 dager.
Har du spørsmål er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på ice.no/kontakt eller telefon 21 00 00 00.

Hilsen ice

Nettbutikk
 

Min Side
 

Kontakt
https://www.facebook.com/icenorge/
Følg oss på Facebook
ice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00
Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2021 kl. 02:55
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 16. aug. 2021 kl. 14:09 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på din henvendelse 69910. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Henriette (Farmasiet)

16. aug. 2021, 14:09 CEST

Hei!

Jeg er litt usikker på hva du mener med denne mailen her. Er det noen som har registrert en kundekonto med din epostadresse? 
Jeg ser du skriver fra en annen epost. Er epostadresse eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com din?

Hører fra deg. 
Med vennlig hilsen Henriette, Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon
33 74 03 24 (kl: 9-15:30) 
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du er.

Erik Ribsskog

16. aug. 2021, 13:52 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: farmasiet.no <noreply@farmasiet.no>
Date: fre. 21. mai 2021 kl. 07:27
Subject: Registrering
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei!

Velkommen til farmasiet.no, så hyggelig at du vil være kunde hos oss.

Brukernavn: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com

Når du handler, logger du deg på med brukernavn og passord. Du kan endre dine personlige opplysninger på Min profil. Her finner du også informasjon om dine bestillinger og status på disse.

Har du spørsmål eller trenger hjelp er det fint om du kontakter oss på kundeservice@farmasiet.no eller telefon 33 74 03 24. Vi vil gjøre vårt beste for å svare deg raskt.

Takk for at du handler hos oss!

Vennlig hilsen
farmasiet.no



Spørsmål?
Besøk kundeservice

Trygg e-handel

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2021 kl. 02:46
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@help.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. sep. 2021 kl. 14:29 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider (Sladdet av johncons-blogg)
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillinger m.m.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2021 kl. 02:40
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Eriks Ofre <eriks.ofre@hey.com>
Date: søn. 5. sep. 2021 kl. 14:47
Subject: Bestillinger m.m.
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei, ditt tibakestående fjolls. 

Vi kommer fortsette med å bestille ting m.m. i ditt navn helt til du har slettet våre og alle andres navn, epostadresser osv. fra bloggen din.
Det er også enkelte som vurderer å gi deg en solid omgang juling. Det er lett å ta seg inn hos deg.

Hilsen dine ofre

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2021 kl. 02:31
Til: telia-info@telia.se
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 17:57 skrev <telia-info@telia.se>:
Hej!
Tack för ditt mejl.

Via den här mejladressen (telia-info@telia.se) svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Är din fråga opersonlig och av generell karaktär så återkommer vi så snart vi kan.

För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Du kan logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".
Du kan naturligtvis också ringa oss på 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt.

Vi önskar dig en fin dag!

Med vänlig hälsning
Telia

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter