Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. februar 2020

Mer fra 2018



PS.

Jeg satt på en 'random' sang, (fra YouTube sitt bibliotek), på videoen overfor.

For den ene russebussen begynte å spille høy musikk.

(Det var derfor jeg hørte at de var der, (utafor hotellrommet mitt)).

Og hvis det er musikk, (fra en sang utgitt av et plateselskap), på en YouTube-video, så får man noen ganger klager/trusler, fra YouTube.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg skulle egentlig bare se, en gammel video jeg tok, av en due, inne på Tesco Liverpool One.

Og så så jeg, at noen videoer, (fra 2018), kun hadde blitt lastet opp, (og ikke publisert).

Og YouTube har nå blitt besatt av barn, (kan det virke som).

Man må svarer på spørsmål om det er barn i videoen, (eller ikke), før man får lov til å publisere.

Og man skal også svare på om man publiserer videoer for barn.

(Noe sånt).

Så det er visst ikke bare-bare å ta videoer, hvis det skjer noe utafor vinduet ens, (for å si det sånn).

Enten kan det være musikk i videoen.

Og alle under 24 år regnes vel for å være barn i enkelte amerikanske stater.

(For å fleipe litt.

Men likevel).

Så det var ekkelt/klamt å drive med YouTube nå.

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:



PS 4.

Enda mer om dette:


https://www.videomaker.com/article/c2/14537-whats-legal-when-are-background-sounds-with-a-copyright-in-video-clips-ok

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tuba
Erik Ribsskog 19. februar 2020 kl. 18:03
Til: juridisk
Kopi: post@joarskorpsservice.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Joars Korpsservice AS
Date: man. 10. feb. 2020 kl. 08:10
Subject: SV: Tuba
To:


Hei, og takk for henvendelse.
Skulle gjerne ha noen flere opplysninger ang hvilke tubaer du er interessert i ?
Merker /modeller/prisklasse?

Med vennlig hilsen
Joar
Joars Korpsservice AS
Joars Musikkservice AS
751 67041



 Tenk på miljøet før du skriver ut denne eposten.
Denne meldingen er bare ment for mottageren og kan inneholde
fortrolige opplysninger eller annen privat informasjon.
Hvis du mottar denne ved en feil, vær så vennlig å varsle avsenderen
og slett meldingen.

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: søndag 9. februar 2020 12.09
Til: post@joarskorpsservice.no
Kopi: post@joarsmusikkservice.no
Emne: Tuba

Hei. Jeg trenger en be-tuba og en se-tuba.

Mvh Erik Ribsskog

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog 19. februar 2020 kl. 17:58
Til: kundeservice@gullbrev.no
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: man. 10. feb. 2020 kl. 10:24
Subject: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
To: Erik Ribsskog


##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Jacob Karlsson (Customer Service)

Feb 10, 10:24 CET

Hej igjen Erik,

Takk for ditt svar.
Det var rart. Vi gjør oppmerksom på dette!

Vennlig hilsen,
Jacob Karlsson
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Feb 8, 12:02 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: tir. 4. feb. 2020 kl. 15:30
Subject: Bekreftelse Gullbrev
To:

Hei Erik,

Dette er en bekreftelse på at vi har mottatt bestillingen din for et
Gullbrev. Vi har prøvd å kontakte deg tidligere i dag for å bekrefte
at brevet ditt snart er tilgjengelig for deg og svar på eventuelle
spørsmål.
Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har spørsmål om vår tjeneste, og
vi vil gjerne svare på eventuelle spørsmål.

Du kan også finne spørsmål og svar via vår nettside:
https://www.gullbrev.no/Sporsmal_og_svar/

Mvh GULLBREV 21 60 00 23

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Medlemskontingent 2020 Erika Ribsskog
Erik Ribsskog 19. februar 2020 kl. 17:35
Til: juridisk
Kopi: post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: StyreWeb - Norsk Nettverk For Down Syndrom
Date: man. 10. feb. 2020 kl. 11:33
Subject: Medlemskontingent 2020 Erika Ribsskog
To: Erika Ribsskog


Faktura fra Norsk Nettverk For Down Syndrom

Fakturamottaker: Erika Ribsskog
Fakturanummer: 1380
Faktura dato: 10.02.2020
Fakturabeløp: 150,00
Forfallsdato: 24.02.2020
KID: 109020013800
Til konto: 1506.16.07711
Vi håper du blir med oss videre og vil fortsette som medlem i Norsk Nettverk For Down Syndrom.

Kontingenten er NOK 150,- for første medlem, og NOK 75,- pr. familiemedlem på samme adresse.

En liten pris for deg, betyr mye for oss!
Desto flere medlemmer, desto større gjennomslagskraft og muligheter har vi til å spre kunnskap om Down Syndrom.

VIKTIG! - Husk å benytt KID-nummer på denne giro ved betaling. Dette for at kontingenten skal bli korrekt registrert. Det er NÅ mulighet for "avtalegiro og eFaktura" som betalings mulighet i banken. Gjør det enklere!


NNDS - Fyller 20 år, klarer vi å nå 2020 medlemmer?
Få med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og andre bekjente som ennå ikke er medlem.
På denne faktura står hvem som er medlem på din adresse, mangler noen?




Med vennlig hilsen
Kjell Vestnes

Norsk Nettverk For Down Syndrom
c/o Kjell Vestnes
Gjøavegen 13
3925 PORSGRUNN
957 80 255

I Gnist har du blant annet oversikt over alle dine faktura.
Dersom foreningen har åpnet muligheten, vil du kunne betale faktura direkte med kort eller Vipps.
Klikk på linken under for å gå til faktura i Gnist.


Åpne i Gnist
mail

Kontingentfaktura-1380.pdf
100K

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: ***POSSIBLE SPAM*** Tuba
Erik Ribsskog 19. februar 2020 kl. 17:19
Til: juridisk
Kopi: post@eggemusikk.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ole Kristian Egge
Date: man. 10. feb. 2020 kl. 14:50
Subject: SV: ***POSSIBLE SPAM*** Tuba
To: Erik Ribsskog


Hei og takk for henvendelsen. Kan du fortelle litt mere om hva slags
tubaer du er intr. i ? Ev til hvilket bruk og hvilken prisklasse du
ser for deg. Jeg spiller tuba selv og skal prøve å foreslå
forskjellige modeller.



mvh
Ole Kristian Egge
Daglig leder

Egge Musikk AS

________________________________

www.korpsrekvisita.no

www.eggemusikk.no


Opprinnelig melding
Fra eribsskog@gmail.com
Sendt søndag, 9. februar 2020, 11:30:05
Til: post@eggemusikk.no
Emne: ***POSSIBLE SPAM*** Tuba
Hei. Jeg trenger en be-tuba og en se-tuba. Mvh Erik Ribsskog

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Stoppbekreftelse
Erik Ribsskog 19. februar 2020 kl. 17:13
Til: VI OVER 60
Kopi: juridisk
Hei,

jeg skjønner at dere gamlinger ikke er så gode på nett.

Men dere burde ha et system, som hindrer, at sånt skjer.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


tir. 11. feb. 2020 kl. 15:22 skrev VI OVER 60 :
Hei igjen.

Takk for din henvendelse.

Dette er noe som kan skje fra tid til annen.

Abonnementet som var registrert på deg var bestilt via nett, men vi kan dessverre ikke se hvem det er som har bestilt abonnementet.

Når man bestiller abonnement på nett kan hvem som helst gjøre det, da man fyller inn navn og adresse dit bladet skal sendes.

Ettersom du ikke hadde bestilt abonnementet stoppet vi bestillingen kostnadsfritt, og la inn et notat på at det var ikke deg som hadde foretatt bestillingen.

Det kan være ulike årsaker til at dette skjer. Det kan skje en teknisk feil i systemet, abonnementet kan bli bestilt på feil navn eller feil adresse, eller det kan være noen som bestiller i andres navn med forsett.

Dersom man mistenker svindel eller har opplevd lignende før, anbefaler vi eventuelt kontakte politi.

Her var bestillingen valgt med faktura som betaling, så vi kan dessverre ikke finne noe på dette.

Med vennlig hilsen
VI OVER 60  / Alexandra

Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS



Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGEN



--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "VI OVER 60"

Dato: 08.02.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Stoppbekreftelse





Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 3. feb. 2020 kl. 10:21 skrev VI OVER 60 :

>

> Kjære kunde

>

> Bekrefter at bestilling av abonnement på Vi Over 60, som har blitt bestilt i ditt navn, har blitt kansellert.

>

> Du vil motta ett blad, utgave nr 02-2020, da denne ble ettersendt i dag dag tidlig.

>

> Du vil ikke motta noen faktura. Utgaven du mottar kan du beholde.

>

>

> Med vennlig hilsen

> Vi over 60 kundeservice, Rune

>

> Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

>

>

>

>

Bloggarkiv