Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Launching soon - PITAM Live and Interactive Course

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 21:00

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Marinela Cojocaru <support@itassetmanagement.net>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: The ITAM Review <support@itassetmanagement.net>

Date: ons. 23. sep. 2020 kl. 16:15

Subject: Launching soon - PITAM Live and Interactive Course

To: Erika Prompenstein Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>



View this email in your browser






ON-DEMAND ITAM TRAINING

 

LISA FREE TRIAL

Dear Erika,


We're excited to announce that our newly created PITAM Live and Interactive Course will be launching on Monday 28th September at 4pm BST with an Orientation session which will be followed by the Governance session taking place on Monday 5th October at 3pm BST. 


Until January 2021 we will be delivering the course with new and updated content via monthly live online sessions. This gives you the opportunity to learn alongside your fellow ITAM professionals as well as ask questions as we go.


Over the course of interactive sessions, we’ll take you through the whole PITAM course and get you ready to be certified. 


>> See the dates and the curriculum


What's more, this course is free to LISA subscribers. LISA is our on-demand video training content based on real-world scenarios relevant to your role as an ITAM, SAM or software licensing pro. 


>> Check LISA pricing 


TRY LISA FOR FREE

No credit card required

OUR PITAM EXPERT


Martin Thompson 

PITAM EXPERT


Martin is owner and founder of The ITAM Review, an online resource for worldwide ITAM professionals. He is also the author of the book "Practical ITAM - The essential guide for IT Asset Managers" and developed the PITAM training course and certification.

 

Facebook

Twitter

LinkedIn

Copyright © 2020 The ITAM Review, All rights reserved.

You are receiving this email because you opted in at our website.


Our mailing address is:

The ITAM Review

Unit 5

Workshed Carriage Works

Swindon, Wiltshire SN1 5DG

United Kingdom


Add us to your address book



Want to change how you receive these emails?

You can update your preferences or unsubscribe from this list.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din faktura fra CDON.no (ticket id 896010)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 20:52

Til: customerservice@cdon.com

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se

Hei,


ettersom jeg har forstått det, så er CDON del av Cliro Group.


Og det samme med 'Cliro Pay', (de er også del av Cliro Group).


Men hvorfor sender meg rundt, som en kasteball, hvis det er snakk om samme konsern?


Dette må jeg klage på.


Dette blir som mobbing av kundene, må jeg si.


Jeg har bedt Cliro Pay om å sende dette opp, til en overordnet.


Dere kan kanskje la en overordnet hos Cliro Group svare på dette, (siden at både CDON og Cliro Pay er involvert).


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 23. sep. 2020 kl. 09:53 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (896010) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


23. sep. 2020, 09:53 CEST


Hei Erik,


Vennligst ta kontakt med Qliro direkte via deres hjemmeside eller via telefon.

Qliro kan hjelpe deg direkte med dine spørsmål angående din faktura.


www.qliro.no

Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)

E-post: kundeservice@qliro.com


Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


23. sep. 2020, 05:33 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Qliro <noreply@qliro.com>

Date: man. 21. sep. 2020 kl. 13:05

Subject: Din faktura fra CDON.no

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



 

 

Qliro

 

 

Din faktura fra CDON.no

 

Ordrenummer: 75371749


Nedenfor finner du informasjon om ditt kjøp på CDON.no.

Hele din faktura er vedlagt som pdf.

For å se alle dine fakturaer kan du logge inn på Mine sider på Qliro.com.


Å betale: 638.00 NOK

Forfallsdato: 2020-10-05

OCR/KID: 813000004122021

Bankgiro: 60210758324

Mottaker: Qliro/Nordea Finans Sverige AB


Delbetaling fra: 95 NOK


Hvis du velger å delbetale blir renten på kjøpet ditt 22.00%, og i tillegg et faktureringsavgift på 45 NOK per måned. Vær oppmerksom på att du vil få tilsendt en mail med en link til en kontoavtale skal signeres med BankID. Dette blir sendt til deg etter forfallsdato. Ved et kjøp på 5 000 NOK som nedbetales på 12 måneder blir den effektive renten 48,56%. Den totale kostnaden blir 6 156 NOK, og hver måned betaler du 513 NOK. Se Qliro.com for fullstendige vilkår.



 

 

 

 

Kontakt Kundeservice om du har noen spørsmål

 

Merk at du ikke kan svare direkte på denne e-postmeldingen

 

Vedlegg

Invoice email.pdf

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din faktura fra CDON.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 20:38

Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se

Hei,


nå har jeg nettopp vært gjennom det samme med Klarna, (som har en russisk konsernsjef virker det som).


Og jeg ble vel enig med de om, at det er kunden/borgerens privilegium, å velge korrespondanse-metode.


Det virker som noe ikke-konformt, at jeg skal måtte ringe dere, for å liksom hviske om noe, på en skurrete/klamt mobil-linje.


Det virker uprofesjonelt, (og som at dere hersjer med kundene/borgerne), må jeg si.


Så det synes jeg virker som noe slags mistenkeliggjøring, (eller noe lignende).


Så det vil jeg gjerne klage på.


Jeg ønsker at dette sendes til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


(Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner).


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes heller ikke det er noe artig, at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, mellom dere og CDON, som vel er en av deres avdelinger.


(Betalingstjenesten Qliro er vel også en avdeling hos dere.


Men denne betalingstjenesten har visst samme navn, som konsernet deres, (virker det som).


Så det er kanskje litt klønete.


Er det konsernet Qliro eller betalingstjenesten Qliro som jeg korresponderer med nå, liksom.


For å si det sånn).


Dette må jeg klage på.


Og at dere kutter ut historien, fra mailene, er ikke det helt store.


'Deres referanse', pleier firmaer å operere med.


Men hva er min referanse her?


Jeg kan ikke se at 'min dato', står noe sted her, (i mailen deres).


Så det blir litt russisk, må jeg si.


Så jeg sender derfor også kopi, til det svenske finanstilsynet.


Jeg viser også til min mail fra 7. oktober hvor jeg klager på en 'tulle-faktura', som dere har sendt meg.


Skjerpings!



ons. 23. sep. 2020 kl. 09:20 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

Hej Erik!


Tusen tack för att du kontaktar oss på Qliro.


Självklart vill i hjälpa dig vidare med detta men för att vi skall kunna bekräfta din identitet så behöver du ta i kontakt med oss via telefon.


Telefon: 800 25 055, vi har öppet till 18:00 idag.


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen,

Jennifer

Qliro

QLIRO


Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

Bra, jeg er fornøyd


Dårlig, jeg er ikke fornøyd


[PM689X-543M]

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: 👋 Hey, erikasuribs_0! You forgot something.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 20:20

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: ons. 23. sep. 2020 kl. 04:25

Subject: 👋 Hey, erikasuribs_0! You forgot something.

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>




Find 6" NieR:Automata 2B ... in your cart.

eBay

You've left this in your cart.

6" NieR:Automata 2B Action Figure Bring Arts YoRHa No.2 Type B Model Toy No Box

 

6" NieR:Automata 2B Action Figure Bring Arts…


$21.18

Ends on Sep 24, 2020 04:00 CEST

Free Shipping

Limited quantity remaining

Go to cart

eBay MBG  eBay Money Back Guarantee


Similar items you may be interested in

Anime NieR:Automata 2b YoRHa No 2 Typ…

Anime NieR:Automata 2b YoRHa…


NOK 171.63

Free Shipping

NieR:Automata 2b FIGMA ACTION Figure…

NieR:Automata 2b FIGMA…


NOK 185.43

Free Shipping

6" NieR:Automata 2B Action Figure Bri…

6" NieR:Automata 2B Action Fi…


NOK 192.06

Free Shipping

NieR Automata 2B YoRHa No.2 Type B PV…

NieR Automata 2B YoRHa No.2 T…


NOK 202.41

Free Shipping

Popular

 

Shop anywhere with the eBay app


Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

 

Follow us


Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#21cea9612f3941d48ffc0b503d469789#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 20:10

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@qliro.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Qliro AB via Scrive <noreply@scrive.com>

Date: ons. 23. sep. 2020 kl. 00:01

Subject: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+sutreanon@gmail.com>



Logo

Qliro AB ønsker å påminne deg om å signere dokumentet Kredittavtale.


Melding fra Qliro AB:

Varmt velkommen til Qliro. Denne e-posten sendes til deg som har valgt å betale et kjøp med Qliro Kampanje – Kjøp nå betal senere eller med ett av våre delbetalningsalternativ Qliro Konto eller Qliro Delbetalning.


SIGNERE KREDITTAVTALEN.

For at du skal kunne benytte deg av vår kampanje eller for at vi skal kunne godkjenne din søknad om delbetalning trenger vi en signatur på vedlagt kredittavtale. Du signerer med BankID.


Klikk på knappen for videre instruksjoner.


Gå til dokument


Denne e-posten inneholder konfidensiell informasjon og bør ikke videresendes. Avsløring, kopiering, distribusjon eller annen behandling av informasjonen i denne meldingen er forbudt og kan være ulovlig. Hvis du har mottatt denne ved en feil, vennligst gi beskjed til avsenderen og slett den umiddelbart.


Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Finn din nye parfyme her ✨ Våre 10 favoritter

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 18:40

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: tir. 22. sep. 2020 kl. 19:06

Subject: Finn din nye parfyme her ✨ Våre 10 favoritter

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser



HELSE

SELVUTVIKLING

SKJØNNHET

OPPSKRIFTER

SPALTISTER





Strikkevesten er tilbake!


Bruk vesten over t-skjorten, den hvite skjorten eller den trendy pologenseren på ekstra kalde dager.


Den 70-talls-inspirerte strikkevesten er et av høstens mest trendy plagg




ANNONSE







Lene Wikander: - For det var jo ingen som vant denne krigen heller


Noen ganger kan fred være verre enn krig, forteller Lene om da hun fulgte en norsk flyktningfamilie tilbake til Bosnia.


Les om reisen fra Norge til Bosnia i 1996





Vigdis Hjort: - Hvis romanen blir bedre av at jeg tråkker noen på tærne, så gjør jeg det


Bokaktuelle Vigdis Hjorth er blitt modigere i sitt forfatterskap.


– Jeg tør mer, sier suksessforfatteren




Gunhild Stordalen: – Jeg har ikke følt meg så frisk siden starten av 20-årene


For seks år siden visste ikke lege, miljøvernforkjemper og EAT-grunnlegger Gunhild Stordalen om hun kom til å overleve.


Nå er hun i bedre form enn på mange år




ANNONSE







Smakfull suppe med kylling og parmesanaioli


Høsten er her og det betyr at det er tid for suppe! Å invitere på suppe er både smakfullt, hyggelig og ikke minst enkelt å forberede. Her gir vi deg oppskriften på en fantastisk suppe med kylling og parmesanaioli ...


... som passer til både hverdag og fest





Finn din nye parfyme her: Våre 10 favoritter


Høstens nye parfymer er varme og innbydende – akkurat det vi trenger når vinden blåser og kulden kommer snikende.


Det er på tide å tre inn i et nytt duftunivers




ANNONSE









22. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Forhåndsbestill Xbox Series X og S

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 18:34

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@email.cdon.com, customerservice@cdon.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@qliro.com, order@email.cdon.com, post <post@finkn.no>, CDON <reply@email.cdon.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <newsletter@email.cdon.com>

Date: tir. 22. sep. 2020 kl. 13:02

Subject: Forhåndsbestill Xbox Series X og S

To: <eribsskog@gmail.com>



CDON

Banner 610x200

Forhåndsbestill Xbox Series X och S

Xbox Series X er navnet på Microsofts kommende spillkonsoll som Xbox-fans og spillere over hele verden tålmodig venter på.



Konsollen sies å bli dobbelt så kraftig som Xbox One X, verdens kraftigste spillkonsoll for øyeblikket. Blant annet oppgis Series X å være utstyrt med AMDs senste prosessor arkitektur Zen 2, har støtte for hardwareakkseleret raytracing og kunne minimere og redusere ladetider med GDDR6-minne og SSD-enhet på 1TB for den interne lagringen.



Ray tracing og mulighet for å spille i oppløsning opptil 8K, eller 4K i opptil 120 fps kommer å føre Xbox Series X inn i neste generasjons teknologi.


RESERVERE NÅ

Image 300x200

 

Forhåndsbestill de nye håndkontrollene

RESERVERE NÅ

Image 300x200

 

Glem ikke å kjøpe Xbox Game Pass

RESERVERE NÅ

MER SHOPPING FOR DEG


 


 



 


 


FB

Facebook

 

insta

Instagram

 

YT

Youtube

 

Customerservey

Kundservice

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com


Vil du avregistrere deg fra vår mailliste? Klikk her


Vi reserverer oss for eventuelle feil og at produkter kan være utsolgt.


© Copyright 1999-2020 CDON AB

Box 385, 20123 Malmö

En del av Qliro Group

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Using research to avoid assumptions, collaboration, and alt-texts

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 18:21

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Rob Mills <rob@gathercontent.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rob Mills <rob@gathercontent.com>

Date: tir. 22. sep. 2020 kl. 08:33

Subject: Using research to avoid assumptions, collaboration, and alt-texts

To: <eribsskog@gmail.com>



Hi Erik, 


 


This week I'm leading with a new webinar. We have three great sessions next month and the trilogy concludes with Amy Grace Wells presenting about using research to define audiences in their own words.


 


Through research we can turn assumptions into knowledge and Amy will be teaching attendees how to build a more effective content strategy by using in-depth UX research techniques. Gain an understanding and empathy for user top tasks and motivations.


 


[Webinar] Avoid assumptions: Using research to define audiences in their own words →

(Thursday, October 15, 4 pm to 5 pm UK time)


 


Here's a reminder of the webinar with Padma Gillen too. Padma will be sharing his advice on how to not make the same mistakes with your new website that you did with your old one. Ah, the joys of a website redesign project. 


 


[Webinar] How to not make the same mistakes with your new website that you did with your old one →

(Thursday, October 1st, 4 pm to 5 pm UK time)


 


Our latest article is mainly for the content marketers out there. It offers a 6-step strategy to build strong content marketing collaboration, suitably called: G.A.T.H.E.R:


 


[Article] A 6-step strategy to build strong content marketing collaboration →


 


Finally this week I wanted to include an article published by Axess Lab that I shared on Twitter last week that many seemed to find helpful. It's a guide to alt-texts, including when to use them and how to perfectly craft them. It's written by Daniel Göransson, a web developer with vision impairment who use a screen reader in day-to-day life. Alt-texts: The ultimate guide 


 


Thanks for reading.


 


Thanks,

Rob


--

Head of Content

GatherContent


 


 


Update your email preferences to choose the types of emails you receive.

Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: ⏲️ Super Mario 3D All Stars Confirmed Preorder GLOBAL SHIP is ending soon

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 18:03

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: tir. 22. sep. 2020 kl. 02:39

Subject: ⏲️ Super Mario 3D All Stars Confirmed Preorder GLOBAL SHIP is ending soon

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



An item you are interested in ends in 3 hours - don't miss out.

eBay

This item ends soon. The countdown has begun!


On your watch list

Super Mario 3D All Stars Confirmed Preorder GLOBAL SHIP

 

Super Mario 3D All Stars Confirmed Preorder GLOBAL SHIP


Current bid: $179.50

Shipping: $4.00

View item

Ends on Sep 22, 2020 06:21 CEST

100% positive feedback


Similar picks for you

Mario 3d all stars SEALED physical co…

Mario 3d all stars SEALED phy…


NOK 625.80

Super Mario 3D All-Stars - Nintendo S…

Super Mario 3D All-Sta…


NOK 815.36

Buy it now

Super Mario 3D All Stars Nintendo Swi…

Super Mario 3D All Sta…


NOK 906.87

Buy it now

Super Mario 3d All Stars Joy-Con Skin…

Super Mario 3d All Sta…


NOK 272.00

Buy it now


Other ideas if you want to expand your search

Super Mario 3D All Stars Nintendo Swi…

Super Mario 3D All Sta…


NOK 906.87

Buy it now

Super Mario 3D All-Stars - Nintendo S…

Super Mario 3D All-Sta…


NOK 815.36

Buy it now

Super Mario 3D All Stars (Nintendo Sw…

Super Mario 3D All Stars (Nin…


NOK 679.77 Sold by a Top Rated Seller

Buy it now

Nintendo Switch Super Mario 3D All-St…

Nintendo Switch Super…


NOK 997.57 Sold by a Top Rated Seller

Buy it now

 

Shop anywhere with the eBay app


Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

 

Follow us


Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#060fee23e756423e8d5d5589bf1b8096#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Post Office - Your Enquiry CRM:0035815404

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 17:35

Til: CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>

Kopi: Club Creo <info@clubcreo.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no

Hi,


'data protection' is really from the German word 'datenschutz'.


(I've learned at university).


And you just use it as an idiom, it seems.


Data protection is to do with the customers and not the staff, I'd say, so I think you use this word/term wrong, (like I've seen in the UK earlier).


So I wanted to escalate this to a superior, please.


Erik Ribsskog



man. 21. sep. 2020 kl. 14:37 skrev CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>:

Dear Erik, 


Thank you for getting in touch with us. As you advise the lady who you are trying to trace and the branch now a tattoo shop this is not showing on our newly updated systems.


Also if it did I would not be able to disclose an employees identity as we have to adhere to data protection and GDPR regulations.


I'm sorry my response is not favorable but I cannot assist your further.


If we can be of any further assistance please don't hesitate to get back in touch with us again by replying to this email or emailing us at customercare@postoffice.co.uk directly.


 


Kind Regards,


 


Jacqueline 


 


Customer Service Advisor   


 


Textphone: 03457 22 33 55 (For the Deaf and Hard of Hearing)  


Email: customercare@postoffice.co.uk  


www.facebook.com/postoffice  


www.twitter.com/postoffice


 


Did you know? You can find information about Post Office products and services at www.postoffice.co.uk.




Post Office Limited is committed to protecting your privacy, information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy





------------------- Original Message -------------------

From: Erik Ribsskog;

Received: Thu Sep 17 2020 20:59:55 GMT+0100 (British Summer Time)

To: Customer Support;

Cc: info@clubcreo.com; juridisk@datatilsynet.no; firmapost@nkom.no; politikk@hoyre.no; post@akademikerforbundet.no; post@finanstilsynet.no; post@inkassoklagenemnda.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; sande.vgs@vfk.no; polcustomercare@royalmail.com; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; amnestyis@amnesty.org; hrwuk@hrw.org; fmovpost@fylkesmannen.no; Faktura.RB@posten.no; kristiansand.kundeservice@posten.no;

Subject: Re: Post Office - Your Enquiry CRM:0035814761


Hi there,


I used to live in England earlier, (from 2004 til 2014).


And I lived in Keith Court, in Walton, from 2012 to 2014.


And at my local post-office, (the one closest to Goodison Park, in Winslow Street).


There I spoke with a woman, (not the one with missing fingers, but a quite old woman, who once told me, that she had been to Stavanger/Norway, on a cruise), about what to do, with letters, that I received, at my address, and which where sent, to the people, who had lived in my flat before me.


And she said I should just write: 'No longer at this address. Return to sender', on the letters, and then put them in a red post-box.


And when I then a while later received 'troll-post', (some trolls ordered junk in my name from companies with poor routines), then I just sent it back the same way.


And I never got any invoices, (even if I lived in the UK, for many years).


So I was wondering what the post-office-womans name was.


I later lived for a few months in Tuebrook, (also in Liverpool), in 2017.


And I then went to buy leccy, (like they say), at a store in Walton, (since I was used to top up electricity there).


And then I noticed that that post-office had closed down.


(I looked on Google Maps now.


And it's now a tatto-shop, it seems).


I was wondering what that Post Office womans name was.


(I used to run a small web-shop back then.


And I remember that she had a colleague named Mary, who worked there on Fridays.


Mary gave me a hard time there.


She refused to write the addresses on the receipts.


Something which was needed for the insurance to be valid, (as I understood it).


So I stopped going there on Fridays).


After I moved back to Norway, in 2014.


I soon started receiving more troll-post/mail, (a website named Encyclopedia Dramatica encourage people to troll me).


And I sent it back, the same way as in the UK.


And a few months ago, the trolling escalated, and I also started receiving a lot of invoices from Posten, (the Norwegian Post Office).


And they pretend that this is post I'm send, and that I've forgot to put stamps on.


They ignore what I write on the letters/parcels.


(I write: 'I haven't ordered this. Return to sender', in Norwegian).


I know that England made the first stamp, and that Norway, (and other countries), started copying England, and started using stamps.


So I think that one should be able to do 'post-stuff', in an English way, in Norway, since England invented stamps, etc.


(And I know from Upper Secondary school, that our mercantile-laws etc., are also more or less copies of British laws).


So it would be fine, if you could inform me, about the name, of the Post Office woman, (in the Post Office in Winslow Street in Liverpool), who once told me, how to return the letters/parcels, back in 2012, (I think it must have been).


Thanks in advance for your reply!


Best regards,


Erik Ribsskog



fre. 21. aug. 2020 kl. 09:40 skrev CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>:

Dear Erik, 


Thank you for getting in touch with us. If I may advise we are a UK based Customer Service Centre dealing with UK enquiries, you will need to contact your own local postal services to assist you further.


I'm sorry my response is not more favorable.


If we can be of any further assistance please don't hesitate to get back in touch with us again by replying to this email or emailing us at customercare@postoffice.co.uk directly.


 


Kind Regards,


 


Jacqueline 


 


Customer Service Advisor   


 


Textphone: 03457 22 33 55 (For the Deaf and Hard of Hearing)  


Email: customercare@postoffice.co.uk  


www.facebook.com/postoffice  


www.twitter.com/postoffice


 


Did you know? You can find information about Post Office products and services at www.postoffice.co.uk.




Post Office Limited is committed to protecting your privacy, information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy





------------------- Original Message -------------------

From: Erik Ribsskog;

Received: Fri Aug 14 2020 10:58:12 GMT+0100 (British Summer Time)

To: kristiansand.kundeservice@posten.no;

Cc: Customer Support; Faktura.RB@posten.no; fmovpost@fylkesmannen.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; post@inkassoklagenemnda.no; post@finanstilsynet.no; post@akademikerforbundet.no; politikk@hoyre.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no; info@clubcreo.com;

Subject: Re: 16498610 Feilsendt e-post [ ref:_00D20BwOI._5002X2lIMou:ref ]


Hei,


det var vel bare en kopi, som dere hos Posten fikk.


Dere tar jo bilder, av alle forsendelsene, som jeg sender i retur.


Så da kan jo dere forklarte om, Club Creo, angående når de fikk 'dritten' sin, i retur, tenkte jeg.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 3. aug. 2020 kl. 13:48 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei


Denne e-posten tror jeg du skulle ha sendt til : info@clubcreo.com



Med vennlig hilsen


Kari Lill Skuland | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045


www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no




eribsskog@gmail.com



Hei,


jeg viser til Deres faktura fra 21. juli.


(Se vedlegg).


Jeg har ikke bestilt noe fra deres firma.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet), fra firmaer, med dårlige rutiner.


Jeg sender all troll-posten i retur.


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå, at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

ref:_00D20BwOI._5002X2lIMou:ref



**********************************************************************

This email and any attachments are confidential and intended for the addressee only. If you are not the named recipient, you must not use, disclose, reproduce, copy or distribute the contents of this communication. If you have received this in error, please contact the sender by reply email and then delete this email from your system. Any views or opinions expressed within this email are solely those of the sender, unless otherwise specifically stated.


POST OFFICE LIMITED is registered in England and Wales no 2154540. Registered Office: Finsbury Dials, 20 Finsbury Street, London EC2Y 9AQ.


**********************************************************************

“Post Office Limited is committed to protecting your privacy. Information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy”

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ny kritikerrost serie!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 17:23

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: nrktv@nrk.no, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, NRK <info@nrk.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NRK TV <nrktv@nrk.no>

Date: man. 21. sep. 2020 kl. 13:47

Subject: Ny kritikerrost serie!

To: <eribsskog@gmail.com>



NRK TV logo

Hei Frøken, mye å kose seg med på mørke kvelder

🍿🍿🍿


Norsk-ish

Hvem skal de være? Hva skal de tro på? Og hvem skal de gifte seg med? Å stå lenge i spagat mellom to kulturer kan gi kronisk lyskestrekk. Heldigvis har Helin, Amrit og Fariba hverandre.


Se nå Trailer

«Er det plass til enda en Løkka-serie om unge voksne? Å ja, særlig når den er så sylskarp som Norsk-ish!»

- Hannah Bull Thorvik, Dagbladet


«Norsk-ish lager klokt, kvikt og morsomt drama av store spørsmål, så dette er absolutt en serie til terningkast fem-ish.»

- Reidar Spigseth, Dagsavisen


«Den bugner av smarte foreldre, romslige foreldre og foreldre som har lukkede gardiner hele 17. mai. Troverdige karakterer framstilles av relativt ukjente skuespillertalenter og gjør serien ektefølt og levende.»

- Tor Martin Bøe, VG


«Dette var en serie Norge trengte.»

- Serieprat, Aftenposten


 

Norge i et rekeskall 🦐



Sånn er Norge

Forskjellen på rik og fattig blir stadig større, halvparten av oss tror ikke på Gud, og vi er et av verdens mest likestilte land. Men hvordan har vi blitt slik? Harald Eia kaster nytt lys over landet vårt. 


Se nå

 

Hvem gjemmer seg inne i magiske hatter? 🎩



Mummidalen

Vi kjenner alle Mummi, Snusmumrikken og Hufsa. Nå er de tilbake i ny drakt, enda mer magisk og enda litt skumlere enn før. Denne nye serien om livet i Mummidalen har høstet strålende kritikker og er allerede en publikumsfavoritt i Sverige og Finland. 


Se nå Trailer

 

Snart kommer nye episoder 😍



Førstegangstjenesten 

Gled deg til serien om krigsentusiasten, den bortskjemte russen, den kvinnelige mannssjåvinisten og den identitetsforvirrede fyren fra Oslo øst. Er det disse som skal beskytte Norge? Ja, dessverre.


Premiere 2. oktober


Trailer

 

NRK TV

Kontakt oss | Avmelding | Andre nyhetsbrev

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 17:16

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@qliro.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Qliro AB via Scrive <noreply@scrive.com>

Date: man. 21. sep. 2020 kl. 00:06

Subject: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+sutreanon@gmail.com>



Logo

Qliro AB ønsker å påminne deg om å signere dokumentet Kredittavtale.


Melding fra Qliro AB:

Varmt velkommen til Qliro. Denne e-posten sendes til deg som har valgt å betale et kjøp med Qliro Kampanje – Kjøp nå betal senere eller med ett av våre delbetalningsalternativ Qliro Konto eller Qliro Delbetalning.


SIGNERE KREDITTAVTALEN.

For at du skal kunne benytte deg av vår kampanje eller for at vi skal kunne godkjenne din søknad om delbetalning trenger vi en signatur på vedlagt kredittavtale. Du signerer med BankID.


Klikk på knappen for videre instruksjoner.


Gå til dokument


Denne e-posten inneholder konfidensiell informasjon og bør ikke videresendes. Avsløring, kopiering, distribusjon eller annen behandling av informasjonen i denne meldingen er forbudt og kan være ulovlig. Hvis du har mottatt denne ved en feil, vennligst gi beskjed til avsenderen og slett den umiddelbart.


Jeg sendte en e-post til Allergruppen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 356807

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 16:36

Til: post@aller.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo@viover60.no, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


jeg viser til Deres faktura, med fakturanummer, (eller kundenummer står det visst), 18577882, (se vedlegg).


(Fakturaen deres mangler også fakturadato.


Ser det ut som).


De siste månedene, så har noen troll/jævler, bestilt noe sånt som ti abonnement, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn), fra Allergruppen.


Og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg klager.


Dere lærer ikke av deres feil.


Og bladene, fakturaene og mailene fortsetter å strømme på fra dere.


Jeg ønsker nå at dere sender om dette, til administrerende direktør.


Siden at det tydeligvis er dårskapen som råder blant de vanlige ansatte hos dere.


Så dette må jeg klage på.


(Siden at dere ikke skjerper dere).


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, (før ørtende gang), angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 19:38

Subject: Klage/Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 356807

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <post@aller.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

Date: søn. 13. sep. 2020 kl. 22:49

Subject: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 356807

To: <eribsskog+prompefjert@gmail.com>




Takk for din bestilling på VI OVER 60

Som abonnent på Vi over 60 har du tilgang til eksklusive artikler for målgruppen 60+ på Vi Pluss – helt gratis! Her finner du gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie. Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med!


For å få tilgang til de eksklusive artiklene allerede nå må du gjøre følgende:


Husk å benytt koden V060+ for gratis tilgang!


1. Trykk på denne linken - https://www.vi.no/app/minside/v2/accesscode.


2. Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.


3. Skrive inn koden VO60+



NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.


Ditt ordrenummer: 356807

Ordredato: søn, 09/13/2020 - 23:24


Du har bestilt:

VI OVER 60 - 15 utgaver 569.00 kr

Fakturagebyr 39.00 kr

Subtotal 600.20 kr

Herav MVA 7.80 kr

Totalbeløp 608.00 kr


Leveringsadresse:

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Betalerens adresse:

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.


Velkommen som leser på VI OVER 60!

Lik oss på Facebook

viover60.no

Abonnementsvilkår | Kundeservice


VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no - eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.


IMG_20201011_0001 paint.jpg

690K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20201011_0001 paint

Jeg fikk et brev fra Kvinner og Klær

IMG_20201011_0001 paint

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Pizza til kampen? ♥

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 04:27

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: peppesnews@peppes.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Peppes Pizza <peppesnews@peppes.no>

Date: søn. 20. sep. 2020 kl. 17:34

Subject: Pizza til kampen? ♥

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




Vi leverer for bare kr. 49,-

Logo

Pizza til kampen i kveld?


Bestill i appen eller på nett. Hent selv eller få pizzaen levert hjem for bare kr. 49,-.

Psst: Hos oss får du forresten en stor pizza med pepperoni, skinke eller begge deler til bare kr. 178,-.

Fotball og pizza

Bestill  |  Bordreservasjon  |  Finn din restaurant

Hvis du ikke lenger ønsker å motta flotte tilbud og informasjon om pizzaverden, klikk her for avmelding.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: EMF Consult kunder: Du har nå avbestilt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 04:23

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@emf-consult.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: EMF Consult <info@emf-consult.no>

Date: søn. 20. sep. 2020 kl. 17:01

Subject: EMF Consult kunder: Du har nå avbestilt

To: <eribsskog@gmail.com>



EMF Consult kunder

Vi har fjernet e-postadressen din fra våre lister.

Vi er lei oss for å ikke ha deg som kunde.


Var dette en feiltagelse? Videresendte du e-posten til en venn som ved et uhell klikket på avbestillingslenken? Dersom dette var en feiltagelse kan du bestille igjen på:

Bestill


For spørsmål eller kommentarer kontakt oss på:

info@emf-consult.no


Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Gunhild Stordalen: Jeg har ikke følt meg så frisk siden starten av 20-årene

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 04:18

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: søn. 20. sep. 2020 kl. 09:17

Subject: Gunhild Stordalen: Jeg har ikke følt meg så frisk siden starten av 20-årene

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser



HELSE

SELVUTVIKLING

SKJØNNHET

OPPSKRIFTER

SPALTISTER





- Det som gjør andre lykkelige, behøver ikke å gjøre deg lykkelig!


Den lykken du skaper selv, er den som er mest verdt...


...og når lyset ditt skinner, bør du dele det med andre, skriver Björg




ANNONSE







Slik får du sterk og sunn kropp med pilatesøvelser


Leter du etter gode pilatesøvelser som gjør kroppen frisk og smidig?


Her er 3 smarte øvelser som gir deg både muskelstyrke og fleksibilitet





4 grønne og sunne smoothies


En iskald og sunn smoothie er en fantastisk dessert.


Men den er også lekker som frokost eller som ettermiddagssnacks




Nektarin- og ingefærkake


En kjempegod kake som passer perfekt til sensommeren.


Les mer




ANNONSE







Gunhild Stordalen: – Jeg har ikke følt meg så frisk siden starten av 20-årene


For seks år siden visste ikke lege, miljøvernforkjemper og EAT-grunnlegger Gunhild Stordalen om hun kom til å overleve.


Nå er hun i bedre form enn på mange år





Skjortejakken – høstens må-ha!


Skjortejakken er høstens mest trendy plagg og er kul som en skjorte og varm som en jakke.


Den kan brukes over jeans, bukser og kjoler




ANNONSE









20. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Rydd lageret! Ekstra nedsatte priser på fordelsbutikken!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 04:11

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: søn. 20. sep. 2020 kl. 06:33

Subject: Rydd lageret! Ekstra nedsatte priser på fordelsbutikken!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>








MoreShop skal ha lagersalg.

 

I den anledning har vi satt ned prisene ekstra mye til deg som abonnent, og vi har trukket ytterligere 60 % av fordelsprisen på utvalgte produkter, noe som gir besparelser på opptil 85 %.

 

Tilbudene gjelder til 29. september kl. 23.59.


Gjelder så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420


Handle lagersalg nå





Se et utvalg av produktene her 




VR-briller


MEDLEMSPRIS 75 kr


Ordinærpris 199 kr


SPAR 63%


KJØP HER





Active Fit tights


MEDLEMSPRIS 112 kr


Ordinærpris 549 kr


SPAR 80%


KJØP HER




Ultralett sammenleggbar ryggsekk


MEDLEMSPRIS 97 kr


Ordinærpris 299 kr


SPAR 68%


KJØP HER




Stikksag fra Tech-pro


MEDLEMSPRIS 127 kr


Ordinærpris 299 kr


SPAR 58%


KJØP HER





Sports-bh fra Diadora


MEDLEMSPRIS 112 kr


Ordinærpris 399 kr


SPAR 71%


KJØP HER




Craft Pullover


MEDLEMSPRIS 150 kr


Ordinærpris 599 kr


SPAR 75%


KJØP HER




Se alle produktene her




Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




20. sep 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 03:52

Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, finansinspektionen@fi.se

Hei,


jeg har nå funnet ut, av dere har, en russisk administrerende direktør, (Sebastian Siemiatkowski).


Så jeg skjønner at det er kanskje er sånn, som man gjør det, i Russland.


(At man lar noen keitete eks-politifolk, (som ikke har noen form for merkantil utdannelse), i sikkerhetsavdelingen, hersje med kundene.


Og insistere på å prate/'hviske' med disse, på en klam/skurrete mobillinje, osv.


Når det helt klart er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode.


Det vet alle som har gått på handel og kontor, for eksempel).


Men her i Vesten, så er det faktisk sånn, at man behandler kunder, på en ordentlig måte, (uten å hersje med de).


Så jeg sender kopi til det svenske finanstilsynet også, siden at dere nekter å sende dette videre til deres kundeservice-avdeling eller opp til en overordnet.


Det virker som at dere ser på kundene som et sikkerhetsproblem da, når de kun får svar, fra en sikkerhetsavdeling.


Det tar seg ikke ut, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Dere får sende til det til han russiske direktøren, da.


(Jeg ba også om dette, i den forrige mailen.


At dere skulle sende til administrerende direktør).


Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre folk/kunder/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 17. sep. 2020 kl. 12:38 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Det er sikkerhetsavdelingen som håndterer slike saker, og derfor er det oss du får svar fra.


E-posten du har mottatt var en bekreftelse på at fakturaen var slettet. Vi var i kontakt med deg angående denne saken også før fakturaen ble slettet, og informerte om at vi behøvde komme i kontakt med deg per telefon for å kunne bekrefte at vi prater med riktig person. I saker som omhandler misbruk av personopplysninger er vi avhengige av å ha kontakt per telefon. 


Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger.


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Ha en fin dag.


Med vennlig hilsen


Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Thu, 17 Sep at 1:48 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette har jeg diskutert med din kollega Linn Silje tidligere.


At dette burde heller sendes oppover, til administrerende direktør.


(Presse-avdelingen deres sendte det til sikkerhetsavdelingen.


Men grunnen til at jeg sendte dette til presse-avdelingen, var fordi, at det var den eneste mail-adressen, som jeg fant, på nettstedet deres).


For at det å drive å hviske sammen med dere, på en dårlig mobil-linje, skal være det helt store.


Det synes jeg at høres rart ut.


Det virker som at dere har noe å skjule da, når dere ikke vil ta det skriftlig.


Og jeg har også lært på handel og kontor, (i sin tid), at hvis jeg sender noe skriftlig til dere, så skal dere svare skriftlig.


Og det er mitt privilegium, som kunde/borger, å velge, om jeg skal skrive eller ringe.


Og det burde firmaer vite om.


Jeg skjønner at dere på sikkerhetsavdelingen, egentlig er stab, for drifts-avdelingen.


Så derfor er det feil avdeling, som svarer meg, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


(For jeg vil heller ha med drifts-avdelingen å gjøre.


Enn med dere på sikkerhetsavdelingen sine underlige og keitete måter, siden at dere ikke er vant til å jobbe med kundeservice.


For å si det sånn).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 17. aug. 2020 kl. 09:19 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:


Hei!

 

Takk for din henvendelse.

 

Vi vil naturligvis hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd. Av sikkerhetsmessige grunner ber vi deg om å kontakte sikkerhetsavdelingen vår per telefon, slik at vi kan løse dette på best mulig måte. Du når oss på telefonnummer 21 08 17 95. Våre åpningstider er mandag - fredag 09:00 - 17:00.

 

På forhånd takk. 


Med vennlig hilsen


Tone

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Sun, 16 Aug at 11:55 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Klarna <noreply-no@klarna.no>

Date: ons. 29. jul. 2020 kl. 19:55

Subject: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert

To: <eribsskog@gmail.com>



Klarna.

AIRWHEEL NORGE AS

Ordrenummer: 51340

Hei, Erik! Dette kjøpet er returnert eller kansellert og ingen betaling er nødvendig.

Ordredato 11. juli

Å betale 0,00 kr

Se bestilling

Hent faktura som PDF

Ditt kjøp

0 x HX X7 El sparkesykkel LOVLIG (30 kmt (ulovlig), Ja, Sølv / lyseblå, Ja) 0,00 kr

Frakt 0,00 kr

Totalbeløp 0,00 kr


Sende noe tilbake? Rapporter retur i appen, så pauser vi fakturaen din.

Last ned appen  

Spørsmål?

Hvis du har spørsmål angående din bestilling, for eksempel om levering og returer, ber vi deg kontakte AIRWHEEL NORGE AS.


Hvis du har spørsmål angående din betaling, er du velkommen til å kontakte oss via klarna.no.


Denne e-posten er sendt ut automatisk og kan ikke besvares.

Lurer du på noe?

Vi er tilgjengelige 24/7 i Klarna-appen.

Chat med oss  



Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46

111 34 Stockholm, Sverige

Org. nr: SE556737-0431

Postadresse

Klarna Bank AB (publ)

Postboks 153 Sentrum

0102 Oslo, Norge

klarna.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Payment Reminder: 324258873446

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 03:36

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: garrob_ktnl4359lfja@members.ebay.com, ebay@ebay.com, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay - garrobe_8 <garrob_ktnl4359lfja@members.ebay.com>

Date: søn. 20. sep. 2020 kl. 04:55

Subject: Payment Reminder: 324258873446

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



New message: Hi erikasuribs_0, Thanks for your bu...


 

eBay


New message from: garrobe_8 (654Purple Star)

Hi erikasuribs_0,


Thanks for your business! I am ready to ship the following item: CHINA FLAG SHIELD PATCH (null)


Unfortunately, I can't ship the above until I've received a payment. Can you please let me know when I can expect a payment?


Looking forward to hearing from you.


Thanks!



Do these photos violate eBay policies? Let us know


Reply


CHINA FLAG SHIELD PATCH

CHINA FLAG SHIELD PATCH

Price: $3.00

You've committed to buy this item

Item ID: 324258873446

Pay now

Get to know the seller garrobe_8

Located: rockville, MD, United States

Member since: Mar 03, 2017

Positive Feedback: 99.6%

 

 

We scan messages to enforce policies. Only purchases on eBay are covered by the eBay purchase protection programs. Asking your trading partner to complete a transaction outside of eBay is not allowed.


Email reference id: [#a10-refjcinjip#]_[#b8d205a2ae7a4b14886cbbb598d92649#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Klage/Fwd: Nice to meet you, Erika Kaja! (KMM14505921V62076L0KM)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 03:26

Til: eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, ebay@ebay.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post <post@finkn.no>

Hi,


this Ebay-account, (that you say isn't anything to do with Ebay), has later bought stuff, in my name, (on Ebay).


So you're clearly wrong.


You don't know your job, it seems.


This I have to complain about.


I've sent you tens of emails now, (to your spoof-department), and you only reply to a fraction of them, it seems.


This is clearly someone who are trolling me, by setting up Ebay-accounts, using my identity, (like my e-mail-address, and 'funny' versions of my name).


A website named Encylopedia Dramatica, encourages people to troll me.


So that's what's going on, it seems.


(I almost drown in trolling-emails and troll-post).


I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.


And I want to know which better routines that you're going to start with, so that this problem doesn't happen again, to me or other people.


Erik Ribsskog



søn. 20. sep. 2020 kl. 02:34 skrev eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>:

Hello,


Thanks for forwarding the suspicious email you received.


The email is a spoof, also known as a "phishing," email. (That's phishing, as in "fishing" for personal information.) It didn't come from eBay. Our Trust & Safety team is working to disable any websites it links to.


Copies of any emails we send you about the status of your account or a change in your account information will be displayed in My Messages. This is especially helpful since many spoof emails try to convince you that your account is in jeopardy.


-- Important --

*Never* respond to a suspicious email or click any links in the email message. If you think you may have given out personal information in a spoof email or website, you need to take steps to protect your identity right away. For more information about what to do, go to:


 http://pages.ebay.com/help/account/protecting-identity-theft.html


If you'd like to learn more about how to spot a spoof email and stay safe online, go to:


 http://pages.ebay.com/help/tutorial/accountprotection/js_tutorial.html


Keep those reports coming -- you're helping protect the global Internet community! Our Trust & Safety team works closely with Internet Service Providers to shut down fraudulent sites. We also send your reports to Web browser companies so that they can develop tools to identify spoof sites.



Sincerely,

eBay Trust & Safety Team

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Yes, please! It's time for Old Chinese Empire F...

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 03:14

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: lør. 19. sep. 2020 kl. 23:32

Subject: Yes, please! It's time for Old Chinese Empire F...

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



Feel free to dive in with a re-offer...


eBay

This offer didn't work out, but we have a solution!

What would you like to do next to get Old Chinese Empire Flag 3x5 ft Qing Dynasty Dragon pre Peoples Republic of China?

See similar items

Make another offer

Buy it now

Old Chinese Empire Flag 3x5 ft Qing Dynasty Dragon pre Peoples Republic of China  

Old Chinese Empire Flag 3x5 ft Qing Dynasty Dragon pre Peoples Republic of…

Your offer: $6.99 (expired)

Seller: trade_winds_corp

Watchers: 37

View item


Similar picks for you

3'X5' Flag Banner USA Utah Provo City…

3'X5' Flag Banner USA Utah Pr…


NOK 90.61

3x5 Isle of Man Flag British Isles Ba…

3x5 Isle of Man Flag British…


NOK 67.02

China Qing dynasty Eight Banners Flag…

China Qing dynasty Eight Bann…


NOK 45.35

Peoples Republic of Kekistan Pepe the…

Peoples Republic of Kekistan…


NOK 89.70

Free Shipping

 

Shop anywhere with the eBay app

Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

 

Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


 

Email reference id: [#c705e6ecb692495897c62760384d0c14#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Har du husket å lastet ned vår app?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 03:09

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, abo@viover60.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VIOVER60 <abo@viover60.no>

Date: lør. 19. sep. 2020 kl. 12:18

Subject: Har du husket å lastet ned vår app?

To: ERIK PROMPEFJERT RIBSSKOG <eribsskog+prompefjert@gmail.com>




Norges største magasin for godt voksne og fokuserer på grundig journalistikk med glimt i øyet.


Vår visjon er å være et magasin til glede, nytte og inspirasjon


Kjære ERIK 🌺




Har du husket å laste ned vår app?




Her finner du vårt eMagasin og arkiv.Du kan lese utgaver fra 2012 og frem til i dag, eller søk på tema du er interessert i.




Gratis for alle abonnenter!




Mer informasjon finner du her, eller:


Gå direkte til innlogging og registrering av ny bruker




Første gang du bruker tjenesten må du opprette digital bruker.


Dersom du bruker nettbrett eller smarttelefon anbefaler vi at du laster ned vår app for en bedre leseopplevelse. Merk at du må registrere deg som digital bruker på nettsiden før du kan logge inn i appene.









Pling - dine favorittmagasiner samlet

Gjennom tjenesten Pling får du gratis digital tilgang til magasinet eller magasinene du abonnener på. I tillegg kan du få tilgang til en rekke andre magasiner for en tilleggskostnad.




Pling er en tjeneste fra Aller Media og inkluderer bladene KK, Allers, Se og Hør, Autofil, Båtmagasinet, Vakre Hjem & Interiør, Jeger og På TV, i tillegg til Dagbladet og Dagbladet Magasinet.




Les mer og prøv Pling gratis i 30 dager her



Du mottar e-post fordi du har kjøpt et abonnement på VIOVER60.


Du er registrert med denne adressen: eribsskog+prompefjert@gmail.com






VIOVER60 kundeservice




Telefon: 55 21 31 00


E-post: abo@viover60.no





Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

Org. nr.: 910 119 877

www.aller.no

Bloggarkiv