Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. juli 2020

Enda mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:



PS 3.

Nå tenkte jeg litt her.

Og jeg lurer på, om hu Desiree, kan være, fra 'Strikkegenser-gjengen', (i Vestmarka).

Hm.

For de hadde ei, som minna litt om henne, (på første halvdel av 70-tallet), husker jeg.

Dette må ha vært mellom høsten 1973 og våren 1974.

(Noe sånt).

For vi flytta til Vestmarka høsten 1973, (var det vel).

Og vi flytta til Storgata, (som nå heter Halsegata), på Østre Halsen, våren 1974.

(Noe sånt).

Og det var sånn, at Strikkegenser-gjengen, de drassa rundt på min lillesøster Pia og meg, (hele tida).

(Etter ønske fra min mor.

For å si det sånn).

Vi pleide å henge, hjemme hos hu 'Ledersken', (som var kanskje 3-4-5 år eldre enn meg).

Og jeg så nesten på henne, som en slags morsfigur, (eller noe lignende), husker jeg.

Og det tolka hu muligens, som noe seksuelt.

(Når jeg prøvde å få kontakt med henne, liksom.

Blant alle jentene, i den jente-gjengen, da.

For å si det sånn).

For hu Ledersken fikk da hu Desiree, (hvis det var henne), til å legge seg foran meg, på en seng, i et soverom.

(I et naborom til stua.

Noe sånt).

Og så lå hu Desiree, (som da var 3-4 år gammel), og vrei på seg, foran meg, mens hu skræva, (med klærna på).

(Noe sånt).

Så hvorfor de unge jentene var så seksuelle, det veit jeg ikke.

(Hu Desiree var jo også sånn, i 1979/1980 og.

For å si det sånn).

Det veit jeg ikke.

Jeg var selv ikke noe særlig seksuell, som så ung, (vil jeg si).

Så jeg skjønte ikke helt, hva dette skulle bety.

Og det gjør jeg forsatt ikke, (må jeg si).

(Det var vel sånn, at hu Ledersken, sa til Desiree, (hvis det var henne), at: 'Tar du deg av han', (om meg).

Noe sånt.

Hva nå det skulle bety.

For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Jeg sov litt dårlig i natt, på grunn av tannpine, så jeg blingsa litt, når jeg leste om denne artikkelen på 'Bokhylla', (første gang), for dette er visst en cirka ti år yngre Desiree, kan det virke som, (fra Østlands-Posten 10. november 2017):


http://www.e-pages.dk/op_no/4424/52/?gatoken=dXNlcl9pZD0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImdXNlcl9pZF90eXBlPWN1c3RvbQ%3D%3D&token=YV91c2VyX2lkPTE4MTAwMjEmYV91c2VyX2tleT0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImYV9zdWJfa2V5PQ%3D%3D&query="desiree+røsholt"

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:


PS 3.

Og enda mer om dette:


PS 4.

Og enda enda mer om dette:



PS 5.

Søren Larssen sin far, (som visst digga Terminator-filmen, som de lånte av meg, hvis jeg forstod sønnen Søren riktig), ble etterhvert direktør, for Bjølsen Valsemølle, (fra Moss Dagblad 26. april 1989):


https://www.nb.no/items/ba4eea8571851bdff441d6f96f1f7c0c?page=0&searchText="bjørn%20larssen"

PS 6.

Mer om faren til Søren Larssen, (fra Aftenposten 24. januar 1998):


https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/76992/11/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="bjørn+larssen"

PS 7.

Da de bodde i Sande/Selvik, så hadde Søren og de, et flott/herskapelig hus, med vinkjeller og greier:


PS 8.

Huset overfor, kan muligens ha vært direktørbolig, for Sande Tresliperi:


PS 9.

Sande Tresliperi var en stor bedrift, i gamle dager:


PS 10.

Administrasjonsboligen er/var visst det formelle navnet, på huset hvor Søren og de bodde, (fra boken Sande Tresliperi 50 år):


https://www.nb.no/items/a46025051cc5f8820f583fecc9414c68?page=13&searchText=

PS 11.

Mer om dette huset:


https://www.nb.no/items/a46025051cc5f8820f583fecc9414c68?page=17&searchText=

PS 12.

Her kan man se fabrikk-komplekset, som faren til Søren, var direktør for, (Sande Paper Mill/Sande Tresliperi er nå revet, og de har bygget boligfeltet Nordre Jarlsberg Brygge der):


https://www.nb.no/items/a46025051cc5f8820f583fecc9414c68?page=155&searchText=administrasjonsboligen

PS 13.

Faren til Søren jobba på Sørlandet, før de flytta til Sande, (fra Fædrelandsvennen 23. november 1985):


https://www.e-pages.dk/fvn/13455/5/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D

Jan-Tore Hagen og jeg, pleide noen ganger, å spille bordtennis, hjemme hos vår klassekamerat Søren Larssen, som bodde i direktørboligen, til Sande Paper Mill, (siden at faren til Søren, var direktør der), skoleåret 1986/87, (da vi gikk det første året, på handel og kontor, på Sande videregående)


https://www.facebook.com/profile.php?id=100008560000935

PS.

Her er mer om faren til Søren Larssen, som jeg trodde at var sørlending, (fra DT/BB 3. februar 1986):


https://www.nb.no/items/abdea83036bb87f66a1d64118e409e3d?page=1&searchText="sande%20paper%20mill"

PS 2.

Sånn som jeg husker Jan-Tore Hagen, så var han litt snål.

Han hadde noen ganger, noen slags rare grimaser.

(Han hadde problemer med å holde seg alvorlig).

Og han gikk i litt kjedelige klær.

(For å si det sånn).

Jan Tore, (som var tynn og hadde rødt hår), kunne også være, litt sur/sutrete.

(Sånn som jeg husker det).

Og han hadde en ikke så karslig stemme, liksom.

(Mener jeg å huske).

Og jeg lurer også på, om han stammet.

(For å si det sånn).

Og Søren Larssen, var også en outsider, (må man vel si).

Han snakket sørlandsdialekt.

Og han var, et par år eldre, enn oss andre, i klassen, (han og Elisabeth Johansen, var vel de eneste, som hadde lappen og bil).

(Noe man vel kanskje kan skjønne.

At han kan ha blitt litt forsinket, i skolegangen.

Hvis han måtte flytte mye, mellom Danmark og Norge, for eksempel.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Da fant jeg Søren Larssen, på Facebook, (jeg har vel antagelig kalt han Søren Larsen, i memoarene mine osv., for jeg huska ikke, at han brukte dobbel-'s', i etternavnet sitt):

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Fwd: Abonnementsbestilling Sermitsiaq [#172] Erika Løvenbalk
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 14:30
Til: "Sermitsiaq.AG Administration"
Kopi: juridisk , repse@sermitsiaq.gl, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, PFU Pressens faglige utvalg , "Post (Medietilsynet)"
Hei,

jeg har vel kontaktet dere om dette før?

(Jeg sendte dere en mail, om dette, 14. juni.

Ser jeg i mitt e-post-program).

Det hadde vært fint om dere ikke hadde kuttet ut mail-historie.

Det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne 'dritten', i mitt navn.

Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

'Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Faktura nr. 375889 fra Sermitsiaq.AG til ERIKA LØVENBALK RIBSSKOG
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 14:09
Til: juridisk
Kopi: repse@sermitsiaq.gl, PFU Pressens faglige utvalg , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Repse Høegh Larsen
Date: tir. 2. jun. 2020 kl. 15:31
Subject: Faktura nr. 375889 fra Sermitsiaq.AG til ERIKA LØVENBALK RIBSSKOG
To:





SermitsiaqAG faktura nr 375889.pdf
160K'.

PS 2.

Jeg heter heller ikke Erika, (som dere kalte meg, i den forrige mailen deres).

Skjerpings!


man. 15. jun. 2020 kl. 13:49 skrev Sermitsiaq.AG Administration :
Hej
Vi har modtaget nedenstående abonnement bestilling ?
Den skal annulleres ?

Inussiarnersumik inuulluaqqusilluta
Med venlig hilsen
Sermitsiaq/atuagagdliutit/Nuuk Ugeavis
administration@sermitsiaq.ag

Repse Høegh Larsen





---------- Forwarded message ---------
Fra: Wufoo
Date: søn. 31. maj 2020 kl. 15.10
Subject: Abonnementsbestilling Sermitsiaq [#172]
To:


Abonnementsform *
Sermitsiaq leveret som papir-avis. Leveret via postvæsenet.
Navn *
Erika Løvenbalk Ribsskog
Din e-mailadresse * eribsskog@gmail.com
Adresse *
(Sensurert av johncons-blogg)
Postnummer *
(Sensurert av johncons-blogg)
By *
Bekkestua
Land *
Norge
Er du studerende / pensionist? *
Nej
*
Acceptér abonnementsbetingelser

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 14:06
Til: "Kolonial.no"
Kopi: admin@ohf.no, juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

jeg vet ikke om jeg kjøper helt, at du plutselig har blitt forfremmet.

Da burde det stå en tittel, under navnet/signaturen din.

Jeg vil gjerne ha svar fra en leder, som har et etternavn, og som ikke gjemmer tittelen sin, når han/hun skriver mailer.

Dette må jeg klage på.

Poenget når jeg ber om å få svar fra en overordnet, er at jeg da mener _din_ overordnet.

(Hvis det er vanskelig å forstå).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg heter heller ikke Eirik.

Så dere får få dere bedre briller der, eller noe.

Skjerpings!

PS 2.

Jeg tror også, at det er vanlig, å finne navn/e-post-adresser, til ledere/direktører, på firmaer sine nettsteder.

Men det kunne jeg ikke finne, på nettstedet deres, (Kolonial.no).

Så det må jeg klage på.

PS 3.

Jeg sjekka på Purehelp nå.

Og deres administrerende direktør, heter visst Karl Alveng Munthe-Kaas.

Så om dere kan sende til han.

(For å ta det med teskje).

Skjerpings!


man. 15. jun. 2020 kl. 14:41 skrev Kolonial.no :
Hei Eirik Ribsskog,

Jeg jobber som operasjonell leder for kundeservice nå, men vi utgir ikke våre etternavn da dette er personlig.

Vi i Kolonial.no er svært opptatte av sikkerhet, noe du kan lese om her blant annet:https://kolonial.no/om/sikkerhet/, samtidig som vi er sertifiserte som en trygg butikk for elektronisk handel, som du kan se her:https://www.tryggehandel.no/butikker/kolonial-no/.

For å opprette bruker hos oss i Kolonial.no så må det legges inn en e-postadresse, og for å bevare sikkerheten må denne verifiseres av eieren av e-postadressen, som i dette tilfellet er deg. Det vil si at noen enten har skrevet feil e-postadresse da de prøvde å opprette bruker her hos oss, eller at noen har prøvd å lage en bruker ved å bruke din e-postadresse. Dette har de da ikke lyktes med, da e-postadressen må verifiseres av deg i din egen innboks i e-posten din. Dette er et av våre tiltak for å unngå nettopp at noen misbruker ditt navn.

Når det kommer til informasjon om hvem som har prøvd å lage en bruker med din e-postadresse og ditt navn, hvorav adressen de har brukt eller lignende, så er dette informasjon det er ulovlig å gi ut. Dette grunnet sterke krav til personvern, spesielt over internett. Hvis dette derfor er informasjon du ønsker å få tilgang til så må forholdet anmeldes til Politiet, som må ta kontakt med oss for å få utlevert informasjon om forholdet som i verste fall er straffbart fra vedkommende som har benyttet ditt navn og e-postadresse.

Ønsker deg en fortsatt god dag.



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett


Hvor fornøyd var du med hjelpen du fikk?
Superbra    Helt greit    Ikke fornøyd
{#HS:1147355531-514703#}
On Mon, Jun 15, 2020 at 14:21:30 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

nå har jeg bedt om, at dette skal sendes, til en _overordnet_.

Og da er det din jobb, å tjene kunden, (det vil si meg).

Og da må du sende dette til en sjef der.

Jeg vil gjerne ha meg frabedt sånne nykker.

(For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 1. jun. 2020 kl. 15:19 skrev Kolonial.no :

On Mon, Jun 1, 2020 at 15:19:08 CEST, wrote:
Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑

Høyre
[url=]henvendelse #5642126

Hei og takk for din tilbakemelding!
Vi har registrert saken med saks-nummer 5642126, og vil besvare henvendelsen så fort det lar seg gjøre.

Du vil bli varslet på denne epost-adressen når vi har svart på henvendelsen.

Kopi av din melding
Re: Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no

On Mon, Jun 1, 2020 at 15:18:33 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei igjen Erik Ribsskog!

De samme rettningslinjene for hvordan vi håndterer slike saker gjelder uavhengig av hvem du parter med i selskapet. Slik du har fått forklart flere ganger her er du nødt til å politianmelde forholdet dersom du mener at saken bærer preg av identitetstyveri, og vi vil selvfølgelig hjelpe politiet i en eventuell etterforskning med de dataene vi sitter på. Disse kan dog, grunnet forskjellige lovgivninger, ikke gis til deg direkte over mail her. Det har vi ikke lov til, noe du som setter personvern såpass høyt sikkert forstår.

Saken vil ikke bli sendt videre internt hos oss da den ikke vil ha noe annet utfall, og dersom du ikke har noen andre spørsmål anser vi saken som avsluttet her hos oss.



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Mon, Jun 1, 2020 at 14:53:31 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det blir litt 'pyjamas-aktig', at det bare går på fornavn.

Jeg vil gjerne at en leder, som har både en tittel og et etternavn, svarer på dette.

Ellers blir det klamt, vil jeg si.

Også at du tiltaler meg med mitt fornavn, blir klamt/russisk, vil jeg si.

Dette må jeg klage på.

Send dette til deres administrerende direktør må jeg nesten be om da.

Så får dere kose dere på pyjamas-partyet deres.

Erik Ribsskog

man. 18. mai 2020 kl. 16:32 skrev Kolonial.no :

On Mon, May 18, 2020 at 16:30:51 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Erik!

Det er leit å høre om situasjonen din her. Brukeren er som min leder Daniel skriver slettet.

På grunn av GDPR regelverket så er den eneste situasjonen hvor vi kan utgi informasjon om våre brukere dersom vi får en henvendelse fra Politiet, i forbindelse med en straffesak. Hvis politiet ønsker utlevert personinformasjon eller informasjon om kjøp hos oss må vi ha en såkalt «beslutning om utlevering» fra en politiadvokat. Dersom det faktisk er en svindelsak du er blitt utsatt for så må du anmelde forholdet, så bidrar vi selvfølgelig når vi får en henvendelse fra politiet, som sagt.

Når det er sagt så har vi rutiner på å følge opp saker hvor det er mistenkt svindel, men det er over vårt mandat å anmelde forhold på vegne av kunder. Dette er grunnen til at vi har bedt deg anmelde forholdet.

Det er selvfølgelig veldig leit å høre om , og jeg håper det løser seg for deg.

Skriv gjerne igjen dersom det skulle være noe mer jeg kan gjøre for deg.
Ha en fin mandag videre.



Beste hilsener,
Marius

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Sun, May 17, 2020 at 8:37:22 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

da ønsker jeg at dere sender om dette til en leder.

For at dere beskytter noen nett-troll som har bestilt noe dritt i mitt navn.

Og at dere ikke ønsker å få bedre rutiner, (for å hindre at noe lignende skjer med andre folk).

Det synes jeg at blir for dårlig.

Så det må jeg klage på.

Også rart at dere bare bruker fornavn, da blir det klamt, synes jeg.

Erik Ribsskog

tor. 30. apr. 2020 kl. 16:51 skrev Kolonial.no :

On Thu, Apr 30, 2020 at 16:50:11 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei igjen Erik!

Takk for at du skriver.

Jeg har nå slettet kontoen din ettersom jeg har inntrykk av det ikke er du som har opprettet denne. Vi kommer ikke til å sette inn noen tiltak utover dette, og hvis du mener at saken bærer preg av identitetstyveri må du selv anmelde forholdet til politiet.

Si ifra dersom det skulle være noe annet.
Ha en fin dag videre!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Thu, Apr 30, 2020 at 11:39:59 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

lør. 25. apr. 2020 kl. 18:39 skrev Kolonial.no :

On Sat, Apr 25, 2020 at 18:37:59 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Erik,

Takk for at du skriver.

Jeg forstår ikke helt. Er det ikke du som har registrert deg som bruker hos oss, 10 april i år? I såfall skal vi selvfølgelig slette brukeren.

Hører fra deg!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:46
Til: Trond Aanensen
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

jeg har ikke bedt dere om å slette noe.

Jeg har bedt dere om å rydde opp.

Hvis dere tror at det betyr, å kåle mest mulig.

Så synes jeg at det høres rart ut.

Som jeg skrev i den forrige mailen, så ønsker jeg, at dette sendes, til en leder.

Da må jeg si at dere er fulle av nykker, når dere ikke gjør det.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 14:46 skrev Trond Aanensen :
Hei Erik.



Jeg har fått oversendt denne saken.

Det er kjedelig å høre at du har vært utsatt for ID tyveri.



Etter at du ba om det, er din konto hos oss blitt slettet og det finnes ingen spor etter ditt navn eller email i våre system lenger.

Det vil uansett ikke være mulig for noen å misbruke ditt navn hos oss ved bare å oppgi navn, adresse og email.



Er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?



  Med vennlig hilsen

  Trond

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 15. juni 2020 14:06
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!



Hei,

dette er del av et stor mail/post-terror-angrep mot meg.

Og andre nettbutikker klarer ihvertfall å opplyse meg, hvilken ip-adresse, som er brukt, i dette angrepet.

Så det kjøper jeg ikke dessverre, at det ikke skal være mulig.

Her må jeg be om at dette sendes til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kan jo også ha det sånn, at man må bekrefte sin e-post-adresse, før man får opprette en konto hos dere.

Så dette er lamme unnskyldninger, som dere kommer med, må jeg si.

Skjerpings!



man. 1. jun. 2020 kl. 18:22 skrev Gamezone Kundeservice :

Hei Erik,



Det er nok dessverre ikke mulig å finne ut nøyaktig hva som har skjedd her – det er svært sjeldent at en falsk konto er knyttet opp til korrekt navn og e-post i kombinasjon. Dersom du selv ikke har registrert en konto hos oss kan det enten være noen som har fått tak i ditt navn/e-post fra en annen side, eller som har liknende navn men har skrevet feil e-post – begge deler har vi vært borti tidligere.



Ingen nettbutikker kan forhindre at en annen person oppretter en konto på et annet navn/e-post, men vi har selvsagt strenge sikkerhetssystemer som sørger for at forsøk på ID-tyveri (der de for eksempel oppretter konto registrert med ditt personnummer hvis de har fått tak i det) i de fleste tilfeller fanges opp.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 1. juni 2020 17:05
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog









man. 18. mai 2020 kl. 08:05 skrev Gamezone Kundeservice :

Hei Erik,



Ser at det kun er opprettet en brukerkonto hos oss i ditt navn og med din e-post.

Du har ikke vært innom Gamezone.no den 10. mai?

Det er ikke forsøkt lagt noen bestilling på konto.

Har nå slettet kontoen slik at du eventuelt må lage en ny konto hos oss om du skulle ønske å bestille noe.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 16. mai 2020 04:37
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 10. mai 2020 kl. 17:52
Subject: Velkommen som ny kunde!
To:



VELKOMMEN SOM KUNDE HOS Gamezone.no

Vi har nettopp registrert deg som ny kunde på Gamezone.no, og benytter derfor anledningen til å gi deg noen viktige opplysninger.

Vi har registrert deg med brukernavn eribsskog@gmail.com, med kundenummer 465670.
Du kan endre dette ved å logge deg inn i vårt kundesenter.Kundesenteret er til for å gi deg svar på eventuelle spørsmål og gi deg oversikt over alle bestillingene dine.NB! Husk at ditt brukernavnet alltid må være din gyldige epost adresse.

Dersom du glemmer eller ønsker å endre passordet ditt, kan du få det automatisk tilsendt til "eribsskog@gmail.com" fra denne siden:  Endre passord

Takk for at du handler hos oss!

Med vennlig hilsen
KUNDESERVICE - Gamezone.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:37
Til: "MittOppdrag.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Mener også å huske, at da jeg var registrert, (som web-designer osv.), på Mitt Oppdrag, for cirka ti år siden.

Så var det vanskelig å få bort troll-kommentarer, under virksomheten min sin nettside.

Jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom dere.

Likevel så var det mange, som skrev fantasifulle kommentarer, om at jeg hadde jobbet for dem.

Så dette var bånn i bøtta, vil jeg si.

Det burde kanskje være enklere, å klage, på troll-kommentarer, hos dere.

Dere burde kanskje bli flinkere, til å verifisere brukerne deres, (for da tørr kanskje ikke trollene å skrive tull).

Skjerpings!


man. 15. jun. 2020 kl. 15:19 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Det ser ut som noen har fylt ut skjemaet med din epost-adresse? Uansett, dette slettet vi forrige gang du kontaktet oss, og vi kan ikke se at noen flere slike er lagt inn i etterkant.
Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 15.06.2020 15:12, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver at man har lagt inn korrekt navn.

Det er sludder, (virker det som).

Det står 'Erika'.

Og også noe om 'baronesse' i e-post-adressen.

Jeg har også tidligere blitt svertet, av deres tjeneste, hvor folk la inn masse falske referanser, for min web-design-virksomhet, før jeg hadde fått, et eneste ekte oppdrag.

Og dette nektet dere å slette, i mange år.

(Det er mulig at det står der enda.

For alt hva jeg vet).

Så jeg vet ikke hva jeg skal si om Mitt Oppdrag.

Dere skylder meg en formue i erstatning for ødelagt rykte, (må jeg si).

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!


søn. 31. mai 2020 kl. 23:10 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Vi har nå slettet oppdraget. Rart at noen har lagt inn dette i ditt navn, med korrekt telefonnummer, epostadresse etc. Forøvrig har ingenting blitt bestilt eller kjøpt i ditt navn. Det eneste er at to leverandører har meldt sin interesse for å få jobben.

Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 31.05.2020 20:51, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: tir. 19. mai 2020 kl. 18:57
Subject: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
To:


mittOppdrag .no

Gratulerer!
Erika Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!

Slik bruker du gavekortet:
1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).
2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).
3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174739-12680, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.

Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.

Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!

Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Plan!
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:27
Til: Plan Norge Info
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

jeg vil gjerne ha svar fra en leder.

(For å være sikker på at jeg ikke bare får servert røverhistorier).

Jeg synes at det virker som ansvarsfraskrivelse, når dere ikke informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Dette er del av et stor 'trolle-angrep' mot meg, så dette er ikke bare at noen spiller meg et puss, (som en eiendomsmegler skrev til meg, at han trodde, at det måtte være, for ikke så lenge siden).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 15:40 skrev Plan Norge Info :
Hei,



Leder var involvert i å skrive dette svaret (sendt til deg 19.05.20):



Hei Erik,



Hvis du mistenker at du er blitt utsatt for identitetstyveri, så vi vil anbefale deg å politianmelde det.



Vi skal selvfølgelig notere i våre systemer at det ikke skal registreres noe fadderskap på denne adressen, men hvis navn endres fra gang til gang vil det være vanskelig for oss å fange opp. Vi får inn nye registreringer hver dag, og er avhengige av å beskjed dersom noe ikke er som det skal.



Hvis dette mot formodning skulle skje flere ganger, må du ikke nøle med å kontakte oss igjen.



Du kan uansett være trygg på at det aldri vil trekkes noe fra banken din uten ditt samtykke, og vi sletter alle eventuelle utestående fakturabeløp.



Tusen takk for at du har gitt oss beskjed og tilbakemelding.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 14. juni 2020 12.41
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk ; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; sande.vgs ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

det virker som at dere bare har idioter der, hvis dere ikke klarer det.

Dette kjøper jeg ikke helt.

Dere gjør dere dumme, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



ons. 3. jun. 2020 kl. 15:40 skrev Plan Norge Info :

Hei igjen Erik,



Vi har dessverre ikke mulighet til å finne ut av hvem som har registrert seg på våre hjemmesider med ditt navn.



Vi er nå i en prosess der vi reviderer registreringsskjema for innmeldinger på hjemmesiden vår, så vi tar med oss dine tilbakemeldinger inn i dette arbeider og vi setter stor pris på at du sier i fra.



Så har vi selvfølgelig også notert oss at du ikke skal registreres som fadder.



Ønsker deg en fin ettermiddag!



Med vennlig hilsen / Best regards



Silje Syvertsen – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 31. mai 2020 21.29
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

som det vel fremgår av mine tidligere mailer, så sender jeg om identitetstyveri til Datatilsynet.

Og det har jeg gjort, siden Ålesund brant, liksom.

Og det var vel fordi, at politiet ikke ville gjøre jobben sin, da dette 'troll-post'-angrepet begynte, for cirka ti år siden.

Men jeg ønsker likevel at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Erik Ribsskog



tir. 19. mai 2020 kl. 10:20 skrev Plan Norge Info :

Hei Erik,



Hvis du mistenker at du er blitt utsatt for identitetstyveri, så vi vil anbefale deg å politianmelde det.



Vi skal selvfølgelig notere i våre systemer at det ikke skal registreres noe fadderskap på denne adressen, men hvis navn endres fra gang til gang vil det være vanskelig for oss å fange opp. Vi får inn nye registreringer hver dag, og er avhengige av å beskjed dersom noe ikke er som det skal.



Hvis dette mot formodning skulle skje flere ganger, må du ikke nøle med å kontakte oss igjen.



Du kan uansett være trygg på at det aldri vil trekkes noe fra banken din uten ditt samtykke, og vi sletter alle eventuelle utestående fakturabeløp.



Tusen takk for at du har gitt oss beskjed og tilbakemelding.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





From: Erik Ribsskog
Sent: 17. mai 2020 07.53
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 4. mai 2020 kl. 13:45 skrev Plan Norge Info :

Hei Erik,

Takk for at du tar kontakt!

Det ser ut som du har meldt deg inn som Planfader på vår nettside, www.plan-norge.no den 24 april.

Hvis dette er feil så skal vi selvsagt avslutte ditt fadderskap.



Jeg bekrefter at ditt fadderskap er avsluttet

Hva nå?

1.     Har du AvtaleGiro eller fast trekk anbefaler vi at du avslutter dette, enten i nettbanken eller ved å kontakte banken. Til informasjon er Avtalegirotrekk/faktura for mai allerede sendt ut. Denne kan du se bort ifra.

2.     Dersom du i nærmeste fremtid mottar annen post fra Plan, skyldes det kryssende utsendelser, og kan sees bort fra.



Du er selvfølgelig alltid velkommen tilbake ved en senere anledning.



Ønsker deg en fin dag videre!



Anna Bergdahl – Senior Sponsorship Officer



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





https://intra.plan-norge.no/system/files/styles/smart_file_full_image/private/2017-11/Sign_600x150_rougi.jpg?itok=vQ6krdxo







From: Erik Ribsskog
Sent: 03. mai 2020 08.36
To: juridisk
Cc: Plan Norge Info
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Plan International Norge
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 18:29
Subject: Velkommen til Plan!
To: eribsskog@gmail.com





Image removed by sender.





Velkommen som Planfadder!

Nå er du en av 130 000 Planfaddere i Norge, og du er med på det viktige arbeidet med å gi flere barn muligheter de ellers ikke ville hatt. Det er dere Planfaddere som gjør det mulig for oss å nå ut til mer enn 40 millioner barn hvert år med arbeidet vårt. Tusen takk!

Du kan allerede nå logge deg inn på Min side og se hvordan du kan ha kontakt med fadderbarnet ditt. Der kan du også registrere fødsels- og personnummeret ditt, slik at du får skattefradrag for fadderbidragene dine.

I løpet av en ukes tid vil du få en velkomstmappe i posten. Der finner du blant annet bilde av fadderbarnet ditt, og litt informasjon om hva Plan jobber med i området hvor fadderbarnet bor.

Lurer du på noe? Da ser vi frem til å høre fra deg på info@plan-norge.no eller telefon 56 09 99 09.

Hilsen oss i Plan International Norge

       Plan International Norge, Postboks 1 St. Olavs Plass, 0130 Oslo, Tel: 56 09 99 09, info@plan-norge.no, www.plan-norge.no

Image removed by sender.

Plan International Norge er medlem av Innsamlingskontrollen

Image removed by sender.

Følg Plan på Facebook

Image removed by sender.

Følg Plan på Instagram

Image removed by sender.

Følg Plan på Twitter

Har du endringer i kontaktinformasjon eller ønsker du ikke lenger informasjon via e-post, gi oss beskjed på info@plan-norge.no



This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke ko...
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:13
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette virker som ansvarsfraskrivelse.

Når dere tydeligvis samarbeider med Klarna, så må jeg nesten be dere, (som har en stor organisasjon), om å ta dette med de.

Dette er problemer som har oppstått fordi at dere har dårlige rutiner/systemer, kan det virke som.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at dere finner ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 16:12 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (381862) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 15. jun. 2020, 16:12:21 CEST:
Hei Erik,

Har slettet denne ordren nå.

Denne ordren er opprettet med Klarna konto og personnummer.

Dette betyr at ditt personnummer er på avveie. Du må sporenstreks kontakte Klarna og sperre kontoen din der. Du må også anmelde dette til politiet.

Vi har dessverre ikke mulighet å gjøre dette på dine vegne.

Klarna håndterer alle våre betalinger, både kort og faktura.

Du kontakter dem her: https://klarna.com/no/support

Eller per telefon: 21 01 89 91

Ta gjerne kontakt igjen om det er noe annet vi kan hjelpe til med.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 12. jun. 2020, 15:36:32 CEST:
Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 08:08
Subject: Angående din ordre hos Platekompaniet.no
To:

Forsinket fra leverandør

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Angående din ordre W-4458880

Sputnik - Hjemkomsten Til Johanne (CD)

Vi beklager å måtte informere om at vi ikke klarer å overholde den oppgitte leveringstiden på denne varen, da den dessverre er forsinket fra leverandør. Forhåpentligvis er den ikke langt unna.

Vi sender den selvfølgelig så snart den kommer på lager og du vil få en leveringsbekreftelse på e-post så fort varen er pakket og sendt.

Husk at du foreløpig ikke har blitt belastet for denne varen. Det blir du først når vi sender den ut herfra.

Beklager forsinkelsen.

Dersom det er noe du lurer på, les mer her (https://goo.gl/YicXJR) .

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22247236]
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:06
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:10 skrev Telia Kundeservice :
Hei Eirik,

Dersom dette gjelder en annen sak du har hos oss så får vi dessverre ikke opp historikken for denne her. Jeg vil derfor anbefale deg å fortsette dialogen i den andre saken med oss slik at vi får opp full historikk der.

Morten K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.06.2020 13:47
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no >
Date: ons. 3. jun. 2020 kl. 08:52
Subject: RE: [eID:22247236]
To: eribsskog@gmail.com >



Hei Erik :-)

Nå kjenner jeg ikke saken din her da jeg ikke kan se at dette er svar knyttet til en tidligere henvendelse, hvis dette er ett svar til en tidligere sendt epost så kan det være lurt å svare direkte på den slik at vi får sett hva det handler om og hva du har sendt tidligere.

Hvis dette er en ny henvendelse så må du gjerne utdype hvis det er noe du ønsker at vi i Telia skal hjelpe deg med vedrørende abonnement hos oss.

Ønsker deg en fin dag videre! :-)


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00

Med vennlig hilsen / Best regards,

Elin K.

Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050

Part of Telia Norge AS

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter

www.telia.no
[[image]]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 01 June 2020 19:55
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22247236]

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com

Henvendelse: Mer nettmobbing. Dette har ikke jeg skrevet. Det er sikkert skrevet av en av de titusenvis som jeg har lagt ut navn/adresse/osv til på bloggen min uten tillatelse. Så sånn er nok det. Men men.

ref:_00D1iUhac._5001iP8dlq:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 13:00
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:31 skrev Telia Kundeservice :
Hei,

Vi kan gjerne sende henvendelsen videre til en leder, men da må vi nesten vite hva du ønsker av lederen. Dersom du ønsker informasjom om hvem som har sendt inn en melding via vårt kontaktskjema med din e-postadresse så er ikke dette noe en leder kan anskaffe, og dersom vi har informasjon om dette så er uansett ikke dette noe vi har mulighet til å utgi av personvernsårsaker.

Dersom du er utsatt for identitetstyveri så vil jeg anbefale deg å kontakte Politiet for å anmelde dette.

Morten K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.06.2020 14:19
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Subject: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

når jeg ber dere om å sende dette til en leder, så må dere neste gjøre det.

Ellers så har dere ikke noe, i et kundeservice-yrke, å gjøre.

Dere kan ikke behandle folk, på den måte.

Jeg har jobbet mange år, i dagligvarebransjen, (blant annet), og hvis jeg hadde oppført meg sånn, mot kundene, så ville jeg fått sparken.

Dere har ikke noe respekt for kundene.

Dette må jeg le av.

Det er som at han Narvestad, har begynt å jobbe i Telia, (må man vel si).

Dere må klare å sende dette videre til en overordnet, når kundene ber om det.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 2. jun. 2020 kl. 15:02 skrev kundekontakt-privat@telia.no >:

Hei Erik!

En leder har ikke mere/større tilgang til å se på dette enn hva vi har.
Jeg ser ikke om den første eposten som ble sendt ble sendt via kontaktskjemaet vårt eller direkte til oss. Dersom den ble sendt via kontaktskjemaet vår her: https://www.telia.no/kontakt-oss/kontaktskjema/ så har man mulighet til å skrive at man er noen andre. Dersom noen da vet hva din epost adresse er så kan de fylle ut en henvendelse på dine vegne. Vi har dessverre ikke mulighet til å sjekke om personen som fyller inn epost adressen de vill kontaktes på faktisk er deres epost.

Så ja, dersom man har informasjon om navnet og epost adressen til noen så kan de sende henvendelser og utgi seg for å være en annen. Alle svar fra oss vill derimot gå direkte til eposten det henvises til, slik at andre ikke har mulighet til å få noen informasjon.

Ønsker deg en fin dag.



PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00

Med vennlig hilsen / Best regards,

Elin K.

Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050

Part of Telia Norge AS

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter

www.telia.no
[[image]]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" >
Sent: 31 May 2020 21:18
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" >; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg har bedt dere, om å sende dette, til en leder.

Og det kan jeg ikke se, at dere har gjort.

Jeg skjønner at dere jobber i et svensk firma.

Men litt respekt for kundene bør dere ha.

Når jeg ber dere om å sende til en leder, så lurer jeg på, hva er det som er så vanskelig å forstå med det.

Her kvemer dere til den store gullmedaljen, virker det som.

Det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 19. mai 2020 kl. 13:24 skrev kundekontakt-privat@telia.no >:

Hei Erik!



Har fått noen til å se på det, men det er vanskelig å vite hva vi kan gjøre for deg da vi ikke vet helt hva du ønsker hjelp med. Som nevnt har det blitt sendt epost fra din eposadresse til oss, vi har ikke lagret din epostadressen, men den ligger nå i vår epostkø etter epostkorrespondanse. Om du ikke ønsker hjelp med noe eller har noen spørsmål tenker vi at vi runder av tråden, men ønsker deg en strålende dag!


Trenger du raskt svar kan du kontakte oss på chatwww.telia.no/kontakt-oss, eller ringe oss på 92405050. Åpningstid: 08-20 på hverdager, 09-17 på lørdag, og 10-15 på søndag.



Med vennlig hilsen



Inga Sollien

Customer Care Representative



[[image]]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" >
Sent: 17 May 2020 06:44
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" >;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg ønsker ikke dette nedlatende fra dere.

(Dere er frekke når dere vil ha det til at jeg ikke er saklig.

Vil jeg si).

Jeg ønsker at dette sendes til en leder, (som en klage).

Skjerpings!

Erik Ribsksog



tir. 5. mai 2020 kl. 10:48 skrevkundekontakt-privat@telia.no >:

Hei igjen Erik,



Det er ikke så godt å forstå helt hva du mener. Jeg ser at du snakker om din e-post og at den ikke har blitt fanget opp, men jeg finner ikke noe annen kontakt fra deg på denne e-posten enn denne tråden her.

Vi skal selvsagt forsøke å hjelpe deg etter beste evne, men da trenger vi at du forklarer oss hva som faktisk har skjedd her.

Fint du om du forholder deg sakelig i din neste mail til oss.



Ønsker deg en fortsatt flott dag!




For raskere behandling av din sak:

Chat:https://telia.no/kontakt-kundesenter

Telefon: 924 05 050





Sebastian Jenssen

Customer Care Representative | Telia Kundesenter

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" >
Sent: 03 May 2020 09:04
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" >;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg må si det samme til dere, som til Ice.

Min e-post-adresse har ikke blitt 'fanget opp'.

Det er noen som har punchet min e-post-adresse inn i et skjema-felt hos dere.

Her trenger dere data-kurs, virker det som.

Jeg vil gjerne at dere sender dette, til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



fre. 24. apr. 2020 kl. 13:17 skrevkundekontakt-privat@telia.no >:

Hei igjen,



Vi kan selvfølgelig undersøke det for deg. Men da trenger vi litt spesifikk informasjon om det. Hva er det du tenker på? Denne mail tråden er sendt fra din epost, og om andre har tilgang til den, anbefaler jeg deg å endre passordet ditt. Om noen har kontaktet oss på andre måter, og identifisert seg som deg, er det fint om du kan gi oss telefon nummer, eller eID nummer på epost hendvendelsen, så vi får undersøkt det for deg.



Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen





Christoffer Johansen

Customer care representative B2C



[[image]]



Telia Company

92405050

kundekontakt-pirvat@telia.no

www.teliacompany.com

Sandakerveien 140, 0484 Oslo



Telia Company AB, Solna 556103-4249

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" >
Sent: 23 April 2020 22:30
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" >;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,

jeg vet at Telia er et svensk firma, men jeg visste ikke at svenskevitsene var sanne.

Det virker som at dere er veldig trege.

Det er noen jævelunger som har kontaktet dere, i mitt navn.

Så dere må finne ut hvem disse rakkerne er, og også få dere bedre rutiner, (for å hindre at dette gjentar seg).

Skjerpings!

Erik Ribsskog



ons. 15. apr. 2020 kl. 08:57 skrevkundekontakt-privat@telia.no >:

Hei Erik



Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg, men da må du nesten forklare oss konkret hva du mener er skjedd, slik at vi kan svare på det.



Ønsker deg en din dag!



Med vennlig hilsen



Geir H

Customer Care Representative



[[image]]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" >
Sent: 11 April 2020 08:58
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk" >
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



ons. 25. mar. 2020 kl. 11:40 skrevkundekontakt-privat@telia.no >:

Hei, Erik!

Nå henger jeg ikke helt med her. Kan du utdype hva du mener med "Jeg har ikke kontaktet disse" og hvem som trakasserer deg, ang ID-tyveri?

Ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen





Christoffer Johansen

Customer care representative B2C





Telia Company

92405050

kundekontakt-pirvat@telia.no

www.teliacompany.com

Sandakerveien 140, 0484 Oslo



Telia Company AB, Solna 556103-4249

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" >
Sent: 24 March 2020 13:35
To: "juridisk" >
Cc: "kundekontakt-privat /Telia Norge AS /Oslo" >
Subject: Klage/Fwd: [eID:22211862]

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no>
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 15:05
Subject: RE: [eID:22211862]
To: eribsskog@gmail.com >



Hei Erik!



Håper du hadde en fin tur med t-banen ned til Oslo, og at du handlet mat som smakte godt! Si gjerne fra om det er noe du ønsker hjelp med hos oss!



Ønsker deg en strålende dag!


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat påwww.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00



Med vennlig hilsen/ Kind regards



Karianne O.

Customer Care Representative



[[image]]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From:ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 09 March 2020 16:17
To:kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22211862]

Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post:eribsskog@gmail.com

Henvendelse: På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette:https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

ref:_00D1iUhac._5001iP8dsI:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Svar på søknad
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 12:55
Til: "richard.eide@motstandsbevegelsen.org"
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

jeg har en grad i IT, så du trenger ikke å begynne å patronisere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse på nettet, i mitt navn, fra firmaer/organisasjoner med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå at noe lignende skjer, med andre borgere.

Hvis dette er vanskelig, så foreslår jeg, at dere sender om dette, til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:47 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
Det er vel ikke så mye å finne ut av.

Vi har motatt en søknad fra din epost og hvis den søknaden ikke er aktuell for din vedkommende så er den ikke det for oss heller.

Dersom din epost muligens har blitt hacket så anbefaler jeg at du skifter passord og legger til to stegsverifisering men det som har skjedd i dette tilfellet er at noen har skrevet inn din epostadresse via skjema for søknad. Kan være noen kamerat som prøver å være morsom eller noe.

Mvh Richard.

2:11 PM, June 15, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. jun. 2020 kl. 17:35 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
?

5:33 PM, June 1, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Richard Eide
Date: søn. 17. mai 2020 kl. 20:14
Subject: Svar på søknad
To:


grad: Aktivist
fornavn: Erik
etternavn: Ribsskog
alder: 50
telefon: 48621954
e-post: eribsskog@gmail.com
adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
sted: Bekkestua
fylke: Viken
referanse:
melding: Ønsker å bli støttemedlem.
Mvh.
Erik Ribsskog

Hei Erik og takk for din søknad.

Jeg tenker at vi prøver å få til et møte om kort og lurer da først og fremst på om du har tilgang til bil og kan møte meg i Moss den kommende tiden for eksempelvis?

I forkant av møte så ser vi helst at du har lest partiprogrammet vår vei som ligger tilgjengelig på motstandsbevegelsen.org

Mvh Richard Eide
Redesjef for Østlandet


--
Sent from Yandex.Mail for mobile


--
Sent from Yandex.Mail for mobile

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: WATCH: Dr. Deepak Chopra + Kailee Scales talk about healing
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 12:48
Til: juridisk
Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network
Date: man. 15. jun. 2020 kl. 23:09
Subject: WATCH: Dr. Deepak Chopra + Kailee Scales talk about healing
To:




ERIKA --

This is a critical moment for the world and for our movement. Many of us are holding depression and grief from devastating losses of community members to both COVID-19 and police violence.

How do we work through generational trauma? How do we confront and transform histories of abuse on our bodies?

Watch Black Lives Matter Global Network Managing Director Kailee Scales as she joins renowned physician, author, and philosopher Deepak Chopra, M.D. to discuss how trauma can affect our health. Dr. Chopra shared ways to bring healing and transformation to feelings of stress, trauma, and fear. Note: This video was filmed prior to #GeorgeFloyd’s murder by the police.

At a time when COVID-19 and police violence are creating imbalance in our community and within ourselves, Kailee and Dr. Chopra explore healing work and practices that center our collective safety and wellbeing. Dr. Chopra also leads a guided meditation during their conversation.

Now, more than ever, we need to prioritize healing and lift-up practices that support resilience, wellness, and safety.

Watch Kailee and Dr. Chopra’s #BETHouseParty conversation about coronavirus, trauma, and how to take care of yourself as we endure both.

>Watch Kailee and Dr. Chopra’s #BETHouseParty

WATCH AND SHARE


Together, Kailee and Dr. Chopra talked about everything from mental health during coronavirus to healing from generational trauma.

We hope that this conversation about the problems we face, and the solutions we deserve, help to fortify and sustain us through these challenging times.

Click here to listen to Dr. Chopra's conversation with Kailee and to participate in a guided meditation. May it be a source of healing.

Thank you for being a part of this conversation.

In love and solidarity,

Black Lives Matter Global Network

DONATE


BLM Store

What Matters Web Series



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.

Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13556115) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 12:43
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Her har dere dårlige rutiner/systemer.

Og så sier dere at jeg skal bytte mail-adresse.

Det hører ingen steder hjemme, (må jeg si).

Her får dere skjerpe dere.

Vennligst send om dette til en leder!

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 08:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Dette har jeg undersøkt for deg.

Kontaktskjemaet som er sendt er ett åpent skjema.
Det er da noen som kan din e-postadresse, som skriver det inn i skjemaet.

Det er ikke så mye vi kan få gjort med dette dessverre.
Alternativet er eventuelt å bytte e-postadresse.

Jeg ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






From: Erik Ribsskog
Date: Mon, 15 Jun 2020 13:57:58 +0200
To: juridisk
Cc: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re:(Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13556115 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 12:38
Til: Informasjon Grenland Folkehøgskole
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 08:59 skrev Informasjon Grenland Folkehøgskole :
Hei Erik.

Vi har mottatt en søknad fra deg på vår botreningslinje 1.juni 2020.

Dersom du ikke har send oss en søknad til denne linjen gjennom folkehøgskole.no, skal jeg informere de om dette og be de følge opp saken.

Vi beklager så meget på dine vegne dersom dette ikke er tilfelle.

Ha en fin dag!

Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær, Grenland Folkehøgskole
…………………………
Mail : info@grenland.fhs.no
Tlf.  : 3556 0450


Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet, vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.

Videresendt melding:

Fra: Erik Ribsskog
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dato: 15. juni 2020 kl. 14:27:47 CEST
Til: juridisk
Kopi: info@grenland.fhs.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: folkehogskole.no
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:55
Subject: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
To:


Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Grenland Folkehøgskole.

Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på info@grenland.fhs.no

Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

Hilsen Folkehøgskolene


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Du har ubrukte bonuskroner
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 12:35
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben bonus
Date: tir. 16. jun. 2020 kl. 13:07
Subject: Du har ubrukte bonuskroner
To:


Unn deg selv en gave, løs ut dine bonuskroner nå!
Bokklubben - mye mer enn bøker
Sesong
Hei Erik
Vi minner om at du har bonus som forfaller snart.
For at du skal utforske utvalget vårt og få mer ut av medlemskapet ditt vil vi gjøre deg oppmerksom på bonussystemet i Bokklubben. Du får 5 % bonus på nesten alt du handler.

Bonuskronene kan brukes som betaling for alle produkter merket med bonussymbolet på www.bokklubben.no

Alt unntatt bøker i fastpris er merket med bonussymbolet.
Hver gang du handler varer merket med bonussymbol, får du 5 % ekstra rabatt i form av bonuskroner.

Unn deg selv en gave, løs ut dine bonuskroner nå.

Hilsen oss i Bokklubben



Bestselgere:

Kjøkkenhåndkle 3 stk - Södahl
SÖDAHL
Kjøkkenhåndkle 3 stk
Pris: 249,-

Krus Mummi 0,3l Mummimamma lengter hjem - Arabia
ARABIA
Krus Mummi 0,3l Mummimamma lengter hjem
Pris: 249,-

Snapseglass 6 stk - Lyngby
LYNGBY
Snapseglass 6 stk
Pris: 399,-

Alga Othello 3D Pocket - Alga
ALGA
Alga Othello 3D Pocket
Pris: 119,-

Spisebrikke Curve Nupo antrasitt - Lind DNA
LIND DNA
Spisebrikke Curve Nupo antrasitt
Pris: 199,-

ReNu Multipurpose 360 ml - Bausch & Lomb
BAUSCH & LOMB
ReNu Multipurpose 360 ml
Pris: 69,-

App
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Bloggarkiv