Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. mai 2020

Er dette moren til min tidligere klassekamerat Lene Andersen, (fra Berger skole, Svelvik ungdomsskole og Sande videregående), tro? (Fra DT/BB 24. desember 1993)


https://www.nb.no/items/8bbdc1e57fbf406334776da4345ab561?page=15&searchText="berit%20andersen"

PS.

Jeg har faktisk sett foreldrene, til Lene Andersen, en gang.

Og det var, da min fars samboer Haldis sin sønn Jan Snoghøj, kjørte inn i et tre, ved Berger kirke, (på begynnelsen av 80-tallet).

Noen, (muligens Berit Andersen eller hennes ektemann Arne Andersen), ringte da Haldis, som ble helt hysterisk.

Og så kjørte min far, Haldis og jeg, til Berger kirke.

Og der satt Jan fortsatt inne i bilvraket, (en folkevognboble som min far hadde mekka istand vel).

Og kjegla med en lensmann.

(Jan ville ha det til, at det var en annen, som kjørte.

Og at han hadde løpt nedover jordet, (til Jebsen/Berger gård vel).

Husker jeg).

Og det var tre folk, som stod og kikka, på denne scenen, (på litt avstand).

Og det var Lene Andersen, som stod foran sine to foreldre, vel.

Så disse tre, stod rett opp og ned.

Og bare glante, på det som skjedde.

(Som om de var i et sangkor, kanskje.

Eller noe lignende).

Og så kom sykebilen, som kjørte Jan til Tønsberg sykehus.

Og Haldis satt vel på, med sykebilen, (for å passe på Jan).

Og min far og meg, kjørte så tilbake til Bergeråsen.

(Eller, det var sånn.

At jeg fikk min far, til å kjøre innom Berger-kafeen, for å kjøpe et tegneserieblad, (muligens Iskalde Grøss), husker jeg.

Dette var en søndag, (hvis jeg ikke tar mye feil)).

Muligens sommeren 1981, (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Nesten 40 år seinere, så er det fortsatt mulig, å se skadene, etter Jan sin kjøring:


https://www.google.com/maps/@59.5445794,10.3874148,3a,50.5y,345.62h,84.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sknAaYXdpL1Y5fas3RLS9Kw!2e0!7i16384!8i8192

PS 3.

Det var vel forresten sånn.

At min fars stesønn Jan Snoghøj, (som seinere har blitt kjent som 'Kjærlighetsdoktoren' fra media), ikke hadde lappen, da han kræsja, (med treet overfor), ved Berger kirke.

Og det er mulig, at Jan, ikke hadde fylt atten enda.

(Dette var muligens sommeren 1980.

Da Jan, (som er født i desember 1962), var søtten og et halvt.

For å si det sånn).

Jan brakk også beinet, (på vei til bussholdeplassen, ved Strømm Gamlehjem, en morgen), like etter at min far ble sammen med Jans mor Haldis.

(Noe som var våren 1980, vel.

Noe sånt).

Og Jan var også involvert, i en tredje ulykke.

(Litt seinere, på første halvdel av 80-tallet).

Jan og 2-3 kamerater, ble kasta ut av bilen, da de kjørte, i fjellveggen, (mellom Berger og Sande et sted vel).

Og det ble sagt, (av min far), at grunnen til at de overlevde, var at de ble kasta ut av bilen.

For bilen, (antagelig en gammel rånebil, av et eller annet slag), ble visst totalvrak, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, forresten.

At da Jan kjørte avgårde, med folkevognbobla.

(Etter å liksom ha fått den overlevert, av min far.

Som hadde mekka istand bilen, da.

For å si det sånn).

Så hadde jeg nettopp gått ned, for å besøke dem.

(En søndag ettermiddag.

Var det vel muligens).

Det er mulig at jeg bodde, i Leirfaret, (på den tida).

Og dit flytta jeg, (fra Hellinga), våren 1981.

Så da var nok dette våren/sommeren/høsten 1981.

(For å si det sånn).

Hm.

Uansett om det var i 1980 eller i 1981.

Så var det sånn, at jeg så, at Jan kjørte avgårde, med bobla.

Og jeg stod der, (sammen med min far), utafor Haldis sin garasje, (husker jeg).

(Jeg chatta med min far, (jeg prøvde kanskje å få han, til å kjøre, til Berger-kafeen, for å kjøpe godteri, for eksempel).

Min stesøster Christell, (Jan sin yngre halvsøster), var vel ikke hjemme, (så hu var muligens på besøk, enten hos sin far i Ålesund, sin halvbror i Bergen, sin halvsøster i Bergen, sin tante i Stavanger, eller hos Haldis sin venninne Solveig Rasmussen, (telegrafisten på Holger Danske og Scandinavian Star), i Oslo).

Noe sånt.

Og min yngre søster Pia.

Hu bodde fortsatt hos vår mor, (som flytta litt mellom Larvik og Solbergelva), på den tida.

For å si det sånn).

Og så kom Haldis løpende ned trappa, ved garasjen.

Mens hu skreik.

Siden at Andersen-familien, (som bodde like ved Berger kirke), hadde ringt, om Jan sin ulykke, da.

(For å si det sånn).

Så derfor lo jeg nesten, av Jan, (eller jeg klagde på Jan), på sykehuset, (i Tønsberg), noen dager seinere.

(Da var vel Christell med, forresten.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Siden at Jan hadde løyet til lensmannen.

Og sagt at det var en annen som kjørte.

(For å si det sånn).

Og det visste jo jeg, at var løgn.

For jeg hadde jo sett, (med mine egne øyne), at Jan kjørte avgårde aleine.

Og jeg hadde vel også prata litt, med min far om dette, (at han lot Jan kjøre, selv om han ikke hadde lappen).

(Noe som min far mente, at var greit.

Siden at Jan bare skulle kjøre en liten tur, rundt på Berger, (for å liksom prøvekjøre bilen, som han hadde fått, av min far).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Jeg husker fra en helgetur, (til et bryllup i slekta til Haldis), våren 1989.

Da var vi, (Jan, Pia, Christell, Haldis, min far og meg), hos et brudepar, som bodde, like ved Start-banen, (i Kristiansand).

(Vi bodde egentlig på et hotell i Kristiansand sentrum.

Dette var sammen helg som Heysel-tragedien.

Noe sånt).

Og så kjørte noen slektninger av Haldis oss, fram og tilbake, fra en leilighet, (like ved Start-banen).

Og da så Jan, noen tenåringsjenter, på fortauet, (husker jeg).

(For Jan satt i passasjersetet foran.

Og jeg satt i baksetet.

På samme side av bilen som Jan).

Og da stirra Jan på hu ene.

Som om han prøvde å hypnotisere henne, (eller noe lignende), husker jeg.

(Noe sånt).

Så det er mulig, at Jan, kanskje så seg over skulderen.

(Da han kræsja, på Berger).

For å se, om Lene Andersen, var hjemme.

Og så mista han kontrollen på bilen, da.

Og kjørte inn i treet.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Jeg husker ikke nøyaktig, hvem Jan kræsja sammen med, (noe sånt som et år, etter at han kjørte inn, i treet, øverst i bloggposten).

Men det kan ha vært Frank Hansen, Erik Thorhallsson, Tom Bråthen, Magnar Horten, Grande.

To-tre av de.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

En gang, (på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet), så satt jeg på, med min bonusbror Viggo Snoghøj og Nils Grande, (som begge er fra Berger), fra Drammen til Bergeråsen, og de snakka bare, om kosthold, hele veien, (Viggo mente at man burde spise mye softis):


https://www.nb.no/items/7f7fdf23cd1cb490427252b9f2f1ff0a?page=25&searchText="nils%20grande"

PS 8.

Mer om Grande:


https://www.linkedin.com/in/nils-arne-grande-3b704624/

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: 25 % på nesten alt med rabattkode MAI
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 18:41
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben nyhetsbrev
Date: lør. 23. mai 2020 kl. 08:53
Subject: 25 % på nesten alt med rabattkode MAI
To:


Ta lørdagshandelen i Bokklubben!

Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!    Vis i nettleser

Bokklubben - mye mer enn bøker
Lørdagshandel -25 % med rabattkode MAI
Helgekupp: Halvor Bakke sengetøy -50 %
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Ved kjøp av produkter tilkommer frakt på kr 99,-/119,-. Gjelder kun en gang per ordre, uansett hvor mye du bestiller.
Handler du bøker for 299,- eller mer, sender vi dem fraktfritt.
Vi tar forbehold om skrivefeil i nyhetsbrevet, prisendringer og at enkelte produkter kan bli utsolgt.
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: G2A.CO Contact form - Business
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 18:35
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: G2A.co
Date: søn. 24. mai 2020 kl. 03:29
Subject: G2A.CO Contact form - Business
To:




 
Thank you for contacting us.

We've received your inquiry and we're on it. We'll get back to you as soon as possible.

Best,
G2A Team



© 2018 G2A.COM Limited, 36/F, Tower Two, Times Square, 1Matheson Street, Causeway, Hong Kong.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Henvendelse mottatt] Re: [Tanum Bokklubber] Sv: Klage/Fwd: Bekreftelse av e-postadresse
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 18:29
Til: Kundeservice Tanum Bokklubber
Kopi: juridisk
Hei,

det er ikke bare dere, som disse jævelungene/køddene, har bestilt dritt fra.

Jeg sendte en mail til noen dansker, tidligere i dag.

Og de mente også, at jeg burde melde det.

Men som jeg forklarte de, så er det sånn, at jeg har sendt om dette, til Datatilsynet, i alle år.

Og det var fordi at politiet, (i Norge og England), ikke ville gjøre jobben sin, (de var mer interessert i å terrorisere meg, virka det som, og Spesialenheten, (både i Norge og England), har nekta å etterforske mine klager, det siste tiåret).

Men som jeg skrev til danskene, så er det jo sånn, at hvis politiet skal ha bukten og begge endene i alle saker, så blir det jo lett politistat og diktatur/enevelde.

Så jeg synes ikke dere bør være redde, (som jeg skreiv til danskene), for å fortelle meg, hvem disse drittsekkene er.

For det skal være åpenhet i samfunnet, og hvis det blir kjent hvem dette er, (som bestiller all dritten), så vil de kanskje roe seg ned, og skjerpe seg, (i det minste).

Så får dere ha lykke til med å finne ut om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 25. mai 2020 kl. 08:56 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Ørjan (Tanum Bokklubber)

25. mai 2020, 08:56:11 CEST

Takk for din henvendelse.

Jeg har fått sett litt på saken din og det er selvfølgelig veldig beklagelig det som har skjedd i ditt tilfelle. Hvor noen har brukt ditt navn og informasjon til å melde deg inn i 5 forskjellige bokklubber. Vi opplever veldig få tilfeller av slike henvendelser og ser selvfølgelig alvorlig på saken. For at vi skal kunne hente ut en IP adresse til enheten innmeldingen kommer fra, må saken anmeldes til politiet. Når vi mottar anmeldelsen, kan vi hente ut informasjonen og videreformidle til politiet. Vi forstår selvfølgelig at dette er en veldig kjedelig situasjon og du er selvfølgelig utmeldt av alle våre klubber.

Jeg har også sendt din sak videre for å få et bedre svar på hva vi gjør fremover for å forbedre sikkerheten rundt innmelding i våre bokklubber. Så hører du fra meg så fort jeg selv får en tilbakemelding rundt det.

Ha en fin dag videre.

Vennlig hilsen
Ørjan
Kundeservice
tanum.no

Erik Ribsskog

17. mai 2020, 06:21:33 CEST

Hei,

se min forrige e-post.

Jeg har sendt om 'troll-post' til Datatilsynet, i mange år.

(Jeg har sendt de mer enn tusen mailer, om ID-tyveri osv.).

Og de har ikke sagt, at dette ikke er deres bord.

Så at dere setter dere på bakbeina, og ikke ønsker å informere om, hvem disse køddene er, (som bestiller dritt i mitt navn).

Det er ikke det helt store, (vil jeg si).

Dette må jeg klage på.

Og jeg ønsker også at dere informerer om hvilke bedre rutiner dere skal få, sånn at dette ikke skjer med andre kunder.

Vennligst send om dette til en leder, (som nevnt i forrige mail).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 5. mai 2020 kl. 15:20 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber :

Denne e-posten er en tjeneste fra Tanum Bokklubber.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Henvendelse fra nettsiden arrangoren.no
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 18:19
Til: juridisk
Kopi: mette-christine@arrangoren.no, marie@yoloevents.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mette-Christine Christensen
Date: man. 25. mai 2020 kl. 10:12
Subject: SV: Henvendelse fra nettsiden arrangoren.no
To: eribsskog@gmail.com
Cc: marie@yoloevents.no


Hei og takk for hyggelig henvendelse.



Vi holder til i Bergen og tar hovedsakelig oppdrag i dette området.

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med Yolo Events som holder til i Oslo-området.

Jeg har lagt Marie derfra på kopi i denne mailen.



Lykke til med feiringen!



Vennlig hilsen

Mette-Christine Christensen

Arrangøren AS

Tlf: 95 91 70 32

www.arrangøren.no

Følg Arrangøren på Facebook









Fra: Arrangøren
Sendt: 23. mai 2020 21:44
Til: Mette-Christine Christensen
Emne: Henvendelse fra nettsiden arrangoren.no



Navn: Erik og Laila Monika Nikolaisen Ribsskog
Telefon: 96853024
E-post: eribsskog@gmail.com
Bedrift eller Privat?: Privat
Ønsket dato for arrangement: 20 / 06 / 2020

Fortell oss litt om hva du ønsker hjelp til: Vi skal feire 70-årsdagen til Erik Ribsskog 20. juni, da han pensjoneres som konsernsjef, og er interessert i om dette er noe dere kunne bistå med? Vi skal ha 200 gjester på 'godset' hans i Bærum, bl.a. alle skolekameratene fra Svelvik. Vi har planlagt å ha kameraten hans Thomas Seltzer som konferansier.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
klage
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:51
Til: Siv Kristiansen
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 25. mai 2020 kl. 10:48 skrev Siv Kristiansen :
Jeg har forsøkt å kontakte deg. Hva kan jeg hjelpe deg med?





Siv M. Kristiansen | Markedssjef opplag

Siv.kristiansen@dagensperspektiv.no |Telefon: 93030361

Dagens Perspektiv AS | Dagens Perspektiv | KulturPlot | Matindustrien | Velferd.no | Velferdkonferansen

Medier og Ledelse AS | Dagligvarehandelen | Hvem er Hvem | Servicehandelen | Bram

Grubbegata 14, 0179 Oslo







Til:

"Dagens Perspektiv AS"

Fra:

"Erik Ribsskog"

Cc:

"juridisk"

Subject:

Re: Re: Klage/Fwd: Tilbud Dagens Perspektiv 50% rabatt

Dato:

17.05.2020 07:02



Hei,



jeg skjønner at det er noe feil, med Enter-knappen, på PC-en deres.



Så om dere kan sende om dette, til en leder, og så kan de prøve, å svare

ordentlig.



Skjerpings!



Erik Ribsskog


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: 70 årslag 20. juni 2020
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:47
Til: juridisk
Kopi: marie@yoloevents.no, martine@yoloevents.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marie Helene Skadsheim
Date: man. 25. mai 2020 kl. 11:47
Subject: 70 årslag 20. juni 2020
To: eribsskog@gmail.com
Cc: Martine Berg Sandstad


Hei Erik og Laila!



Så hyggelig med 70 årslag! 😃

Vi skulle egentlig arrangert et bryllup 20. juni, men pga. dagens situasjon er dette blitt kansellert og vi ønsker veldig gjerne å hjelpe dere med deres store dag! Vi kan bistå med det meste, alt fra invitasjoner, fotograf, catering, lyd & lyd, dekor, underholdning, opprydning, osv.



Det er jo ikke altfor lenge til så vi tar gjerne et møte med dere så snart som mulig for å få detaljene på plass.

For litt inspirasjon og info om oss ta gjerne en titt på www.yolo.no



Forstår at dette skal holdes på privat eiendom? Tenker dere utendørs eller innendørs?



Ha en strålende mandag, så hører vi fra dere!



Vennlig hilsen

Marie Helene Skadsheim

Daglig leder

Tlf: 90 20 97 85

cid:image001.png@01D53E5E.CEEFD610



Fra: Mette-Christine Christensen
Sendt: mandag 25. mai 2020 kl. 10:12
Til: eribsskog@gmail.com
Kopi: marie@yoloevents.no
Emne: SV: Henvendelse fra nettsiden arrangoren.no



Hei og takk for hyggelig henvendelse.



Vi holder til i Bergen og tar hovedsakelig oppdrag i dette området.

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med Yolo Events som holder til i Oslo-området.

Jeg har lagt Marie derfra på kopi i denne mailen.



Lykke til med feiringen!



Vennlig hilsen

Mette-Christine Christensen

Arrangøren AS

Tlf: 95 91 70 32

www.arrangøren.no

Følg Arrangøren på Facebook









Fra: Arrangøren
Sendt: 23. mai 2020 21:44
Til: Mette-Christine Christensen
Emne: Henvendelse fra nettsiden arrangoren.no



Navn: Erik og Laila Monika Nikolaisen Ribsskog
Telefon: 96853024
E-post: eribsskog@gmail.com
Bedrift eller Privat?: Privat
Ønsket dato for arrangement: 20 / 06 / 2020

Fortell oss litt om hva du ønsker hjelp til: Vi skal feire 70-årsdagen til Erik Ribsskog 20. juni, da han pensjoneres som konsernsjef, og er interessert i om dette er noe dere kunne bistå med? Vi skal ha 200 gjester på 'godset' hans i Bærum, bl.a. alle skolekameratene fra Svelvik. Vi har planlagt å ha kameraten hans Thomas Seltzer som konferansier.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: YennyCastro has uploaded a new video
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:41
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: AnimalPorn.rocks Beastiality Videos
Date: man. 25. mai 2020 kl. 17:06
Subject: YennyCastro has uploaded a new video
To:


Hello HornyErik,

YennyCastro just uploaded a new video.
You can view his video at the following url:

(Sensurert av johncons-blogg)

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Men shouldn't have boyfriends
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:38
Til: juridisk
Kopi: post@foreningenfri.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Foreningen FRI
Date: tir. 26. mai 2020 kl. 09:34
Subject: Re: Men shouldn't have boyfriends
To:


Hei Erik,

oinker (plural oinkers)

Someone or something that oinks.

(slang, countable) A pig: an animal of the genus Sus.

Håper dette er oppklarende for deg.

On 1 May Erik Ribsskog wrote:

Hi,

Men shouldn't have boyfriends.

You are like animals, I'd say.

Find a woman!

Regards

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Dør det flere enn normalt?
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:34
Til: juridisk
Kopi: PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Morgenbladet
Date: tir. 26. mai 2020 kl. 11:54
Subject: Dør det flere enn normalt?
To:


De siste sakene fra morgenbladet.no.

Les i nettleseren

5ab9a40f-549b-4619-92c2-d7fd6e34e6b4.png 5ab9a40f-549b-4619-92c2-d7fd6e34e6b4.png
Dør det flere nå enn normalt? Hvordan bør minnesmerket for covid-19 utformes? Og er tørkede blomster og ramsløk veien å gå?

Her er noen av artiklene som har blitt publisert på morgenbladet.no den siste uken, som du ikke finner i papiravisen.


– Døden er da alltid med oss
Leser Oddlaug Walaker funderte på hvor mange som dør nå i koronakrisen, mot normalt. Det var det verdt å finne ut av. Les mer …


KAMPANJE: Få 50% på Morgenbladet!

– Myndighetene har sett helt bort ifra folkehelseperspektivet
Treningssentrene mener de burde fått gjenåpne tidligere. Les mer …


Er ramsløk mer enn bare et illeluktende moteblaff?
Gastronomen gir skeptikeren sine tanker om ramsløken. Les mer …


– En myte at Sverige er som før
Svensk reiseliv står overfor sitt livs utfordring: å få turister til landet som er hardest rammet av koronaviruset i Norden. Les mer …


Det er vanskelig å minnes noe vi helst vil glemme
Kan man i det hele tatt kan bygge et godt minnested for dem som helst vil glemme, spør Gaute Brochmann. Les mer …


Et minnesmerke for covid-19 bør være et virtuelt substitutt for virkeligheten
Arbeidet med minnesmerket for 22. juli-massakren på Utøya illustrerer hvor tidkrevende og delikate slike prosesser er. Derfor bør man allerede nå begynne å tenke på hvordan minnesmerket for covid-19 skal se ut, skriver Aksel Kielland. Les mer …


Tørkede blomster! Æsj?
Trenden har inntatt hjem og butikker – men hvorfor dekorere med tørkede blomster? Estetikeren svarer velvillig. Les mer …


Covid-19 er en historisk mulighet til å gjøre byene mer menneskevennlige
En krise speiler hvordan samfunnet er organisert. I covid-19-krisen er bilen blitt fremstilt både som uunnværlig og helt overflødig, skriver Ulrik Eriksen. Les mer …

Følg oss på Twitter   |   Følg oss på Facebook   |   Send til en venn
Copyright © 2020 Morgenbladet. Alle rettigheter.
Du mottar denne eposten fordi du har sagt ja til å få et eller flere av Morgenbladets redaksjonelle nyhetsbrev.
Vår postadresse er:
Morgenbladet
Christian Kroghs gate 16
Oslo, 0107
Norway

Add us to your address book

Email Marketing Powered by Mailchimp
meld deg av | oppdater abonnementsinnstillinger | vis e-post i nettleseren

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ihre Anfrage an bonprix vom 16.05.2020 - bonprix Ticket-ID 96048275
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:26
Til: service@bonprix.net
Kopi: juridisk , Akademikerforbundet , post@arbeidstilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også jobbet sammen med Bon Prix-folk i England, (hos Arvato Liverpool).

En brite ved navn Chris Baines.

(Som jeg har med om trakassering fra, i min arbeidssak, mot Arvato).

Kanskje det er han som tuller.

Skjerpings!


tir. 26. mai 2020 kl. 17:15 skrev bonprix Service :
‌Kjære kunde,

vi ønsker å hjelpe deg så fort som mulig og har sendt din epost videre til kundeservice i Norge. De vil raskt kunne hjelpe deg. Vennligst send alle fremtidige henvendelser direkte til service@bonprix.no. Da kommer du til riktig sted og får raskere hjelp.

Hjertelig hilsen
ditt bonprix team
‌Susanne Schöngart


Customer service: 040 6462 321 (Mo-Sa 7am-11pm, Su 8am-11pm)
Order hotline: 01805 10 20* (24h)

-*fixed line 0,14 €/minute
- mobile phones max 0,42 €/minute


www.bonprix.de
www.facebook.com/bonprixDE
www.twitter.com/bonprixDE
www.youtube.com/bonprix

Ticket-ID: ID[|#1695324880#96048275#78701aa#|]

> Hei,
>
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
>
> Vennligst rydd opp!
>
>
> Med hilsen
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
> PS.
>
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra:
> Date: søn. 10. mai 2020 kl. 23:17
> Subject: Din registrering hos bonprix.no
> To:
>
>
>
>
>
>
> Shop fra vårt store utvalg - klikk her.
>
> Dame Herre Barn Hjem Salg
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Velkommen
> til oss
>
> Kjære Erika Dåsmer Ribsskog,
>
> Så hyggelig at du liker bonprix. Du er nå registrert hos oss og vil ha tilgang til flere fordeler!
>
> Først av alt: Nå har vi lagret din e-postadresse, eribsskog@gmail.com. For sikkerhets skyld sender vi passordet ditt i en egen e-post. Hvis du skulle glemme det, klikker du bare på Glemt passord, så sender vi deg en e-post med ny informasjon.
>
> Nå har du tilgang til flere praktiske funksjoner:
>
> Raskere bestilling
> Alt du trenger for å logge inn er din e-postadresse og ditt passord. Så er det bare å sette i gang å bestille!
>
> Din ønskeliste
> Har du sett noe du liker ekstra godt? Med bare ett klikk kan du sette det på din ønskeliste slik at du ved en senere anledning lett kan finne det igjen, sammenligne eller bestille.
>
>
> Din personlige oversikt
> Under Min konto får du full oversikt over all viktig informasjon: dine bestillinger, fakturaer og status for forsendelser.
>
>
> Har du flere spørsmål, skriv gjerne til oss via vårt kontaktskjema, eller til service@bonprix.no.
>
> Med vennlig hilsen
> ditt bonprix-team
>
>
>
> Til nettbutikken >>
>
>
>
>
>
>
> Spørsmål & svar:
> service@bonprix.no
> Tlf: 21 05 57 30
> Faks: 21 05 57 39
>
> Se eller shop:
> www.bonprix.no
> Alle priser er inkludert mva og frakt.
>
> Du finner oss på:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Straße 61
> 22179 Hamburg
> Tyskland
> AG Hamburg HRB 36455
> Representert ved:
> Dr. Marcus Ackermann (styreleder),
> Markus Fuchshofen, Dr. Richard Gottwald. Dr. Kai Heck, Rien Jansen
>
>
>
> Køpsvillkår
> Personvern
>
>
> Dette nyhetsbrevet ble sendt til: eribsskog@gmail.com.




**************************************************************************************************************

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Sitz der Gesellschaft: Hamburg

Geschäftsführung:
Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Beiratsvorsitzender: Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH

Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen.
Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten haben,
informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail.
Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser E-Mail ist nicht gestattet.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information.
If you are not the intended recipient (or have received the e-mail in error)
please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any unauthorized copying,
disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

**************************************************************************************************************

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Barnas superonsdag – 3 for 2 på massevis av bøker | Leker inntil -70 prosent
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:15
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben nyhetsbrev
Date: ons. 27. mai 2020 kl. 08:58
Subject: Barnas superonsdag – 3 for 2 på massevis av bøker | Leker inntil -70 prosent
To:


Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!

Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!    Vis i nettleser

Bokklubben - mye mer enn bøker
Barnas superonsdag -  3 for 2
ANNA FISKE Hvordan begynner man på skolen? ANNA FISKE Hvordan begynner man på skolen? Aktivitetsbok
Lagerrydding - Utvalgte barnevarer inntil -70 %
Kun i dag: Morildprodukter -20 %
Fargerikt og festlig sengesett med verdenskart og dyr fra Tur i Form Kun i dag -20 %
SUZANNE COLLINS En ballade om sangfugler og slanger
Donald og vitenskapene: Biologi Donald og vitenskapene: Astronomi
JØRN LIER HORST Jakten på den siste dinosauren JØRN LIER HORST Dinosaurmysteriene
Totalt hjernesprengende tallnøtter Totalt altoppslukende let og finn
SIRI GJELSVIK ØYSTEIN ØSTRAAT Livet i en bonusfamilie
Uteleker for store og små
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Ved kjøp av produkter tilkommer frakt på kr 99,-/119,-. Gjelder kun en gang per ordre, uansett hvor mye du bestiller.
Handler du bøker for 299,- eller mer, sender vi dem fraktfritt.
Vi tar forbehold om skrivefeil i nyhetsbrevet, prisendringer og at enkelte produkter kan bli utsolgt.
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 34112850
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:04
Til: Martina Uhrikova
Kopi: juridisk
Hei,

det har seg sånn, at det politi-vesen, som vi har i Norge, (og også i England og Danmark hvor jeg også har bodd), er på den måte, at de ikke ønsker, å gjøre jobben sin.

Så dette har jeg sendt om til Datatilsynet, i år og dag.

Men dere får heller fortelle meg hvem det er, som har bestilt.

Det må dere ikke være redde for.

Hvis politiet skal blandes inn i alt, (og ha bukten og begge endene i alt), så kan vi ende opp med politistat og enevelde, og det som verre er, (vil jeg si).

Det ser også ut som, (fra deres e-post-adresse), at du egentlig har et russisk navn, (Martina Uhrikova).

Så da kan man jo lure.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 27. mai 2020 kl. 11:00 skrev Line :
Kære Erik,

Det er vi kede af, vi kan desværre ikke gøre noget fra vores side af, vi sender blot ud fra det som bestilles gratis hos os.

Men vi er kede af at nogen har bestilt noget i dit navn, jeg kan se der ikke er bestilt yderligere.

Men jeg syntes det er en rigtig god ide at du melder det, hvis du får brug for noget fra os må du endelig sige til så hjælper vi naturligvis gerne, dog ligger vi ikke inde med noget i vores system hverken IP adresse eller andet.

Rigtig god dag

Med venlig hilsen / Best regards

Line Agergaard
Customer Service Manager

UNIGgardin A/S
Lindholm Havnevej 27, 1.
5800 Nyborg
www.uniggardin.dk
70 20 22 55








---- On  Sun, 17 May 2020 22:40:22 +0200 "Erik Ribsskog"  wrote ----

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har sendt disse danskene mange mailer tidligere, om at jeg har ikke bestilt noen vareprøver fra de.

(Jeg har forklart de, at det er noen jævelunger som bestiller dritt i mitt navn).

Men disse 'pannekake-land-folka' er visst noen slags kjøtthuer, (kan det virke som).

For dette får de visst ikke inn, i de tjukke huene sine, kan det virke som.

Skjerpings!

---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin

Date: ons. 29. apr. 2020 kl. 11:00
Subject: [UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 34112850
To: Erik Løvenbalk Ribsskog



UNIGgardin

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,
Jeg kan se at du tidligere har bestilt stoffprøver til gardiner hos oss. I den forbindelse vil jeg høre om
det er noe jeg kan hjelpe deg med hvis du ønsker å bestille gardiner hos oss?

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker veiledning er du velkommen til å kontakte kundeservice
på: info@uniggardin.no eller telefon 21 93 06 14.

Med vennlig hilsen,
Line Agergaard
Kundeservicesjef

UNIGgardin

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Faktura kontaktskjema
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 16:57
Til: juridisk
Kopi: NextGenTel Abuse Response Team
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: ons. 27. mai 2020 kl. 13:34
Subject: Faktura kontaktskjema
To:


Takk for din henvendelse!Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 3 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/Husk at du som kunde i NextGenTel har full oversikt over ditt abonnement på NextGenTel Appen. Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nextgentel.selfservice IOS:https://itunes.apple.com/no/app/nextgentel/id1437380850Med vennlig hilsenNextGenTel Kundeservice

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erik, velkommen til Best Western Rewards!
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 16:52
Til: juridisk
Kopi: news@email.bestwesternrewards.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Best Western Rewards
Date: tor. 28. mai 2020 kl. 00:33
Subject: Erik, velkommen til Best Western Rewards!
To:


Vis denne e-posten med bilder

 

  Min konto 


Erik L?venbalk Ribsskog |
Medlemsnummer 6006637648517837 | Poengsaldo: 0 | Medlem siden: 2020



Takk for at du ønsket å være medlem i det vi mener er verdens beste lojalitetsprogram for hotell! Husk å registrere ditt medlemsnummer når du bestiller overnatting slik at du mottar poeng og andre fordeler. Dersom du trenger hjelp, eller ønsker å bestille et fysisk medlemskort, er du velkommen til å kontakte vår medlemsservice på telefon 800 11 624 eller e-post til bwr.service@bestwestern.com.
Vi er alltid der for deg!


Poeng som ALDRI utløper

Poengene du tjener ved overnatting kan brukes ved alle våre hotell i over 100 land



Gratisnetter – Kjapt og enkelt

Vi har et lavt innløsningsnivå for gratisnetter ved våre hotell eller gavekort hos våre partnere, sammenlignet med mange andre lojalitetsprogrammer



Eksklusive medlemspriser

Som medlem i Best Western Rewards® får du tilgang til eksklusive medlemspriser ved bestilling på bestwestern.no Du sparer alltid minst 10%!







800-11-624 bestwestern.no Følg oss på:


Ikke svar på denne e-posten. Svar blir ikke lest.

Alle hotell i Best Western®-kjeden eies og drives uavhengig. Hvis du ikke lenger ønsker å motta tilbud fra Best Western Hotels & Resorts, kan du klikke her for å avslutte abonnementet. Klikk her for å lese våre retningslinjer for personvern.

Best Western-merkene er tjenestemerker eller registrerte tjenestemerker for Best Western Hotels & Resorts. Andre varemerker brukes i henhold til tredjepartslisens. Best Western Hotels & Resorts støtter ingen produkter eller tjenester fra tredjeparter. ©2020 Best Western Hotels & Resorts. Med enerett.

Best Western Hotels & Resorts
6201 N. 24th Parkway
Phoenix, AZ 85016

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Du har fått et nytt anbud!
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 16:45
Til: juridisk
Kopi: post@mittoppdrag.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: fre. 22. mai 2020 kl. 09:45
Subject: Du har fått et nytt anbud!
To:


mittOppdrag .no

Du har fått et nytt anbud!

Klikk her for å se det.

Straks du har valgt en leverandør ber vi om at du stopper oppdraget. Da slipper leverandørene å bruke tid på å utarbeide anbud som du ikke er interessert i. Du stopper oppdraget ved å gå til lenken overfor og å klikke "Stopp oppdraget".

Visste du at du også kan bruke MittOppdrag på:
- Hotell
- Rengjøring
- Eiendomsmegler
- Regnskapsføring
og mange andre bransjer!

Lykke til!


Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkomstmail
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 15:53
Til: juridisk
Kopi: post@spisfo.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: post@spisfo.no
Date: tor. 28. mai 2020 kl. 07:22
Subject: Velkomstmail
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Kjære nye medlem!


Velkommen som medlem i Spiseforstyrrelsesforeningen!


For hvert medlem vi får kan vi hjelpe flere og bidra til et viktig samfunnsengasjement. Ditt medlemskap betyr mye for oss.


Betaling

Du vil få en faktura fra oss som du kan betale for å betale medlemskontingenten din for i år. Alternativt kan du betale via Vipps til nr 79498 under "betal". Merk betalingen din med fullt navn.


Se bort fra denne informasjonen dersom du allerede har betalt.




Visste
du at SPISFO er avhengig av medlemmene sine for å overleve som organisasjon? Vi
får støtte etter antall medlemmer og uten ditt bidrag forsvinner SPISFO som
organisasjon. Du trenger ikke ha en spiseforstyrrelse for å være medlem hos
oss.

Ved at du melder deg og støtter oss bidrar du til :
Å bedrive politisk påvirkning

Fjerne stigma
Øke kompetanse hos helsevesenet

Undervise helsepersonell under utdanning
Hjelpe flere ut av sin Spiseforstyrrelse

At flere pårørende kan hjelpe sine nære
At den som står i en spiseforstyrrelse ikke trenger å stå alene.



Kontakt

Generell informasjon om SPISFO og mer om våre tilbud finner du på nettsidene våre: www.spisfo.no. Du kan også ringe oss på telefonnummer 22 94 00 10 og be om å få informasjon tilsendt. Ring gjerne om det er noe du lurer på om en temakveld, et kurs, om det å være frivillig eller du trenger noen å snakke med. Alle du møter hos oss har kunnskap og erfaring med spiseforstyrrelser.


Vi setter stor pris på at du vil støtte oss i vårt arbeid, og håper du vil ha glede og nytte av medlemskapet.



Med vennlig hilsen,

Spiseforstyrrelsesforeningen

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Morgenkaffen ☕ Norwegian tapte over 3 milliarder kroner
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 15:50
Til: juridisk
Kopi: finansavisen@hegnar.net
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Finansavisen
Date: tor. 28. mai 2020 kl. 09:04
Subject: Morgenkaffen ☕ Norwegian tapte over 3 milliarder kroner
To:



Les e-posten i nettleser

NYHETER       FA+      LEDER

Norwegian tapte over 3 milliarder kroner

Norwegian gikk kraftig i underskudd i det første kvartalet.

En av seks unge har mistet jobben under pandemien

Coronapandemien har ført til en kraftig økning i arbeidsledigheten verden over. En av seks unge under 29 år har mistet jobben, ifølge FN.

Røde tall for Höegh LNG


Negativt resultat i 1. kvartal - skylder på mild vinter

Flex LNG tapte nærmere 15 millioner dollar i første kvartal og peker på mild vinter og Covid-19 som to av årsakene.

AqualisBraemar snudde i pluss

Biotekselskap har hentet 160 millioner

(+) Kanalbåtaktig særing

Lystbåtkulturen i Nederland ble utviklet og tilpasset et båtliv på det omfattende kanalsystemet. Det bærer mange av båtene som produseres i Nederland fortsatt preg av.

Fords elbil utsettes til neste år

Den svært etterlengtede elbilen fra Ford er forsinket. Nå skyves leveransen over til neste år og tusenvis av nordmenn må smøre seg med tålmodighet.

(+) Dette kan bli en storselger i Norge

BMW 5-serie er her med et ansiktsløft. Viktigst for norske kunder er en etterlengtet ladbar nyhet.
Ansvarlig redaktør Trygve Hegnar
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
Snapchat
© Hegnar Media 2020
Hoffsveien 70 A, Postboks 724 Skøyen, 0214 Oslo - Tlf 23 29 63 00

Ønsker du å gjøre endringer for mottak av nyhetsbrev?
Meld deg av denne nyhetsbrevlisten

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Båtmagasinet nyhetsbrev 28. mai 2020
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 15:44
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@batliv.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Båtmagasinet
Date: tor. 28. mai 2020 kl. 14:13
Subject: Båtmagasinet nyhetsbrev 28. mai 2020
To: Erika Dåsmer Ribsskog





Evinrude avvikler produksjonen av utenbordsmotorer
Produsenten opplyser at de i stedet vil sette fokus på båt, og har inngått avtale med Mercury Marine for kunder i Nord-Amerika.

Trolig verdens første havn for elbåter
Bærum og Oslo er først ut med egen havn for elbåter. – Vi gleder oss til å bevise at elektrisk båt på deling er det aller beste, sier initiativtakeren.

Den beste bruktbåt-kontrakten
Her er kontrakten for deg som skal selge eller kjøpe bruktbåt. Båtmagasinet har utarbeidet «den ideelle» kontrakten sammen med sin advokat Pål S. Jensen.

ANNONSØRINNHOLD FRA NORSK MARITIMT FORLAG AS
Vil du blir vår nye kollega?
Vi søker en ung og entusiastisk nettselger med hjerte for nettsalg til Båtmagasinet og SEILmagasinet.

Sørlandets bortgjemte perler
Pluss-artikkel- krever innlogging: Sørlandet er selve sommerkysten for båtfolk fra hele landet. Vi gir deg tips til bortgjemte perler. Selv på fine dager finner du plass her.

Glemmer du å sjekke dette kan du i verste fall miste båten din
Skal du kjøpe bruktbåt over syv meter, er det lurt å sjekke om båten er oppført i Skipsregisteret. Dette bør du kontrollere i forbindelse med båtkjøpet.

Stor pågang for registrering av båter
Sjøfartsdirektoratet har for tiden stor pågang fra folk som vil registrere nye og brukte båter i skipsregisteret.


Facebook
Website
YouTube
Instagram
Copyright © 2020 Norsk Maritimt Forlag AS, All rights reserved.

Meld deg av nyhetsbrevet
Benytt lenken over fremfor denne UNSUBSCRIBE for å sikre at din endring blir riktig registrert hos oss

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog

Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 15:10

Til: Faktura RB

Kopi: EK Kristiansand kundeservice , juridisk , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "post@inkassoklagenemnda.no" , post , firmapost@nkom.no, polcustomercare@royalmail.com

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 18. mai, (se vedlegg).

Dette, (at noen bestiller 'troll-post' i mitt navn, det har jeg sendt til dere om, i 2017, osv.

Så dette har foregått i mange år nå.

Og det er ingen hjelp å få, (i Norge), når det gjelder å finne ut, hvem det er, som bestiller denne 'dritten', i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Som jeg har skrevet til dere tidligere, så er det del av postvesenet sin tradisjon og natur/sjel/ånd/'spirit', at man kan sende tilbake feil-sendingen, på den måten, som jeg gjør det.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her kan man se hva jeg skrev til dere i 2017, (om dette):


Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
Erik Ribsskog  27. mars 2017 kl. 08:26

Til: Faktura RB

Kopi: juridisk , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "polcustomercare@royalmail.com"

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 2. februar, (se vedlegg).

Dette er det samme problemet, som hver gang, (hadde jeg nær sagt).

Jeg har sjekket deres web-system, (og brukt koden, fra brevet), og dette gjelder, en Ikea-katalog, (blant annet), som jeg ikke har bestilt.

Så dette er en feil-levering, som er sendt i retur, helt enkelt, (som de andre gangene, som dere har sendt meg faktura).

Sånn gjorde jeg det, da jeg bodde, i England, (når jeg fikk feilsendinger), hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014.

Og jeg fikk aldri noen faktura, fra Royal Mail/The Post Office.

Så her skøyer dere fælt, må jeg si.

Dette må jeg klage på.Det står klart og tydelig, på Ikea-katalogen, det jeg skrev på den, (se vedlegg), nemlig: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 23. mai 2020 kl. 08:11
Subject: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Cc: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>


Hei,

det er det samme her, (se vedlegg).

Noen jævelunger/kødder har bestilt noe dritt i mitt navn, som Posten så har levert, i min postkasse.

Jeg skriver jo på forsendelsene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Hva er det som er så vanskelig, å forstå, med dette.

Her er dere med vilje vrange, (på Sovjetisk vis), kan det virker som.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 17. mai 2020 kl. 04:31
Subject: Re: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>


Hei,

nå har jeg fått fire nye fakturaer fra dere, (se vedlegg).

Det er det samme med disse.

Jeg må si at det er mongo, at dere sender meg disse fakturaene.

For jeg skriver på hver enkelt pakke/konvolutt, at det er snakk om noe jeg ikke har bestilt, om som jeg derfor sender i retur.

Min mor hadde en tremenning, (som het Åsmund Dørumsgard), som var blind.

Men han jobba ikke i Posten, og han døde for noen år siden.

Man skulle nesten tro, at de blinde, siden dette, har fått jobb, i Posten.

Siden at dere ikke klarer å lese hva man skriver på retur-pakkene/konvoluttene.

Dette er mongo, (vil jeg si).

Og en annen ting som er mongo, det er, at da jeg bodde på Høvik, (hvor jeg bodde fra 2015 til 2017).

Så fikk jeg hele tiden pakkene tilbake igjen, når jeg prøvde å sende de i retur.

Man måtte klusse over sin egen adresse, hvis ikke kom retur-pakkene bare tilbake, igjen og igjen.

Så det er mongo-greier satt i system, som dere driver med, (hos Posten), vil jeg si.

Dette at 'internett-troll' bestiller dritt, i mitt navn, (et nettsted som heter Encyclopedia Dramatica, eller noe lignende, har lagt meg for hat, og oppfordrer folk til å trolle meg).

Det begynte, for cirka ti år siden, da jeg bodde i England.

Og da snakka jeg med ei post-dame, som jobba, på et postkontor, (like ved Goodison Park), i Walton, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014).

Jeg tok da med noen brev, som postmannen hadde lagt i min post-luke, (i inngangsdøra), men som var, til de som hadde hatt leiligheten før meg, (det vil si noen briter, som muligens var avdøde, for alt hva jeg vet).

Og så tok jeg med disse brevene til postkontoret, (da jeg skulle dit, i et eller annet ærend, jeg drev en nettbutikk fra England, så jeg var ofte innom posten).

Og hu post-dama sa at de brevene skulle man ikke levere på postkontoret, men man skulle skrive: 'No longer at this address, return to sender', på de.

Og når jeg da fikk 'troll-post', så sendte jeg den tilbake, (til 'dritt-firmaene' som har dårlige rutiner, og som lar 'troll' bestille dritt, i andres navn), på samme måte.

Og det fortsatte jeg med, etter at jeg flytta tilbake igjen til Norge, (i 2014).

(Dette nevnte nettstedet oppdaterer med min adresse nå og da.

Og når jeg fikk meg nytt kontantkort fra Telenor sist.

Så hadde Telenor også mongo-aktige rutiner, sånn at de publiserte min adresse, selv om jeg egentlig ikke ville stå, i telefonkatalogen, som det het før).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog 


man. 11. mai 2020 kl. 10:42 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei.

Vi har i dette tilfellet slettet faktura 1290505657.  



Med vennlig hilsen

B. Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

09.05.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.




ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref
2 vedlegg
IMG_20200528_0001 paint.jpg
673K
IMG_20200528_0002.jpg
379K

PS.

Her er vedleggene:


Bloggarkiv